- neuken met de buurvrouw
- je alcoholistische vader
- Skateboarding
- Waterpijpen
- Wonen bij je grootouders...
Voor de liefhebbers van het filmhuis-genre: absoluut kijken!!!
wat een baggerfilm
Ik vond het wel leuk hoe Jac Goderie deze film beoordeelde. Dat je niet alleen van de gebaande paden moet houden als je naar deze film wil gaan kijken en zo.
quote:dan zal het wel shockeren zijn.
Op donderdag 10 juli 2003 22:29 schreef Pistol_Pete het volgende:
net gekeken wat een ranzige film zeg...ben echt misselijk van die kut film. Ik vind het een waardeloze en nutteloze film. Iemand die mij misschien kan uitleggen waar deze film over gaat en wat de regisseur ermee wil zeggen? Als het shockeren is, is het hem aardig gelukt.
quote:Larry Clark "Bully" een waargebeurd verhaal dat verder niks met die andere films te maken heeft
Op woensdag 6 augustus 2003 23:44 schreef Wolfwood het volgende:
Ken Park de opvolger van Kids
wat was Bully dan?
En nee, als je goed kijkt zie je dat Clark niet noodzakelijk wil schockeren, dan heb je de film niet begrepen.
quote:Vervelend, hé. Als ze dat roze brilletje afpakken. Nou wil Clark niet zijn publiek shockeren, maar iets vertellen. Alleen dat wat hij wil vertellen heeft weinig om het lijf. Letterlijk.
Als het shockeren is, is het hem aardig gelukt.
BULLY, KIDS en ANOTHER DAY IN PARADISE waren stukken beter. Bij BULLY was ik zeer onder de indruk van Nick Stahl en Brad Renfro. Ik heb TEENAGE CAVEMAN niet gezien.
quote:Dat is met Larry Clark altijd zo. De een vind het een perverse vent een ander vind hem geweldig omdat hij de wereld laat zien zoals het is.
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:23 schreef SunChaser het volgende:
Hier zijn de meningen over verdeeld geloof ik
Griebel.. die masturbatie scene (met een kreunende tennisspeeltster als backgroundsound) en dan opa en oma afslachten.. omdat Opa een fout woord probeerde te leggen met Scrabble eerder die middag.
En kan er nou eens gekapt worden met dat spoiler gedoe? is gewoon nog irritanter dan `-topics aanmaken
Het einde was wel goed, dat raadspelletje. Was de clou van het verhaal natuurlijk.
quote:nee het was de moeder van zn vriendin..
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:07 schreef SunChaser het volgende:
Oh is dat zijn buurvrouw, ik dacht dat ie zijn moeder aan het likken was
ik heb em ff gekeken en ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen hol aan vond.. shockeren ok, maar deze film doet het er gewoon om geen samenhangend verhaal alleen maar 5 verhaaltjes over een stel zieke kinderen. geen samenhang, geen overeenkomsten, deze film gaat helemaal nergens over :S spoiler:
spoiler:
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 20-10-2003 11:04]
quote:Heb 'm gisteren gezien en vond 'm nogal tegenvallen. Iets teveel los zand.
Op maandag 1 september 2003 19:10 schreef Scylla het volgende:
Kan iemand mij alleen vertellen waar dat triootje op het eind op slaat? Was dat een droom ofzoiets?
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 20-10-2003 11:04]
quote:Tsja, zo kun het ook zeggen
die kutsituaties waarin de hoofdpersonen in zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |