[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 14-04-2003 11:08]
quote:Is beterepolitiek.nl niet wat constructiever? Zodat het volk zelf wetstvoorstellen kan indienen en stemmen (polls)? Intercratie
Op vrijdag 11 april 2003 00:33 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
zin om er een website van te maken waar je je kan afreageren op de zwakzinnige formatie? Ik hoop dat dit oproepje van Kozzmic mag trouwens ah toe.Als je er serieus een website voor wil maken om je onvrede te uiten over de gang van zake ik heb nog een domein en zelf geen tijd/inspiratie om er een website voor te maken. Domein is kutpolitiek.nl en wie serieus iets wil maken kan van mij wel een ftp login krijgen voor de site en lekker ze gang gaan op de domeinnaam (wordt natuurlijk geen download mirror voor je warez etc).
Voor degene die er wat leuks van wil maken mail ff op martijn@kutpolitiek.nl.
quote:Neej ik heb er een jaar geleden samen met een vriend een site voor gemaakt die toen heel leuk en actueel was. We hadden zelfs al spandoeken voor boven de A7 en al contact met media die ons wel onder de aanbracht wouden brengen. Alleen werd toen Pim Fortuyn vermoord en was het allemaal niet meer zo gepast, alles voor niks gedaan
Op vrijdag 11 april 2003 00:41 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
Is beterepolitiek.nl niet wat constructiever? Zodat het volk zelf wetstvoorstellen kan indienen en stemmen (polls)? Intercratie
quote:Wie weet ga ik zelf weer wat maken als niemand serieus reageerd ..
Op vrijdag 11 april 2003 00:57 schreef seriewoordenaar het volgende:
Niet opgeven bij tegenslag.
quote:Ja is oke! Bedankt ..
Op maandag 14 april 2003 08:17 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ik vind het wat spammerig, dus maar even dicht voor overleg. Mag wel, he?
quote:Overleg gehad. We laten hem maar dicht. Het loopt toch ook niet.
Op maandag 14 april 2003 10:56 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Ja is oke! Bedankt ..
quote:Ok prima, openingspost weg gehaald, wellicht reageerd iemand op me sign. Thnx ..
Op maandag 14 april 2003 10:58 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Overleg gehad. We laten hem maar dicht. Het loopt toch ook niet.
quote:Pffff, hij is net mod en begint al meteen door slotjes heen te posten...
Op maandag 14 april 2003 11:08 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Ok prima, openingspost weg gehaald, wellicht reageerd iemand op me sign. Thnx ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |