abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33200292
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Vreemde figuren in het openbaar.
Ook al in Almelo
Niets tegen Almelo hé
tvp
pi_33270398
Vandaag in de trein, rond 8 uur 's morgens richting Breda . Kaartjes worden gecontroleerd. Ik laat men OV zien, en ga verder met muziek luisteren. Opeens valt et me op dat er wat mensen naar achter aan het kijken zijn dus ik zet men muziek af en ga meeluisteren. Is er een buitenlander waarbij zen kaartje niet goed is. Hij sprak Engels, erg brak

Vent: I don't understand, I have paid ticket and now I have to pay another ticket
conducteur: you can't travel with this before 9
vent: How could I know
conducteur kijkt op kaartje: you have this for a year
vent: this is my first time that I travel so early
conducteur: in what town do you live?
nou verstond ik ff niet meer zo goed
conducteur: what's your adress?
vent: I don't know
conducteur: how do you mean you don't know?
vent: I can't remember
conducteur: what town do you live?
vent: tenoll
conducteur: what ?
vent: etenolrul
conducteur: etten-leur?
vent: yes, etonlurrrl
conducteur: and the adress? can you spell it?
vent: s-t-r-e-e-t
conducteur: what's your postcode
vent: I can't remember

klinkt misschien beetje vaag nou maar et was echt grappig Hij sprak ook met zo'n lekker accentje
pi_33270500
Bij mij in buurt loopt altijd een wazig persoon rond die denkt dat ie het verkeer moet regelen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33271439
haha grappig dat ik dit topic nu ineens tegen kom!

ik zat afgelopen maandag in de trein (IC van amersfoort naar rotterdam), het was best rustig in de trein (rond 12.00 uur, precies tussen de spitsen in) en schuin voor me zat dus een stelletje. ff tekeningetje om te verduidelijken:

blauw: dat stelletje
rood: ik
groen: wat andere mensen

nou goed, de jongen zat dus rechts, het meisje links, en ze lag helemaal over hem heen. eerst niet te veel aandacht aan gegeven, dr liggen wel vaker stelletjes tegen elkaar aan in de trein (alhoewel, op dat tijdstip?). maar even later keek ik er weer naar, toen viel me op dat dat meisje haar jas helemaal als een dekentje over haar heen had liggen, zodat je dr bijna niet kon zien (ik kon precies haar rug zien). Maar toen viel me ineens ook op dat haar hoofd niet stil lag op zijn schoot, maar de hele tijd bewoog! M.a.w. ze zat die gozer gewoon flink te pijpen in de trein!

af en toe keek die jongen ook met zo'n hele glazige blik om zich heen, om te kijken of niemand het door had! naja k heb verder maar gewoon de andere kant op gekeken, als zij dat leuk vinden in de trein, moeten ze dat maar doen
pi_33272417
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:56 schreef mcDavid het volgende:

ik zat afgelopen maandag in de trein (IC van amersfoort naar rotterdam), het was best rustig in de trein (rond 12.00 uur, precies tussen de spitsen in) en schuin voor me zat dus een stelletje. ff tekeningetje om te verduidelijken:
[afbeelding]
Wat zal die groene stip links van hun wel niet hebben gedacht !
pi_33272980
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef Rainboww het volgende:

[..]

Wat zal die groene stip links van hun wel niet hebben gedacht !
dat dacht ik nou ook, maar die zat alleen maar een boekje te lezen (oudere mevrouw)
pi_33273927
Haha, en die kerel/meid die links tegenover jou zat dan, die had ook niks in de gaten? Wel keurige tekening trouwens !!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33275171
Ik ging eens met de tram in utrecht richting station.
Ineens komt er een kerel aanlopen die volgens mij ernstig geestelijk gehandicapt was ofzo, zag er erg onverzorgt uit en zat constant vaag in zichzelf te lullen.
Ineens gaat die gast naast zo dicht mogelijk bij mij zitten op mn bankje terwijl er verder nog veel meer lege plekken waren. Die gast lulde maar door inzichzelf "blabla ik ging met mn zus naar de albert hein blabla ik was zijn verjaardag bijna vergeten blablabla". En ineens begon die gast keihard te krijsen
Ik ging dus maar ff een plekje verder op zoeken, komt die gast me achterna. Toen was ik het zat en stapte ik maar de volgende halte uit, terwijl het station nog wel een kwartiertje lopen was.
Op dit moment geen signature
pi_33275925
Ik last ook zo'n kankerranzige zwerve geeft me een hand, ik denk ff aardig zijn en stoer doen dus ik schud die hand, niks mis met die hand gaat die teringmongool me ineens omhelzen, gadverdamme man, ik heb de hele dag op jeuk gehad op school en in mijn hoofd had ik zes verschillende ziektes.
pi_33277861
Zou je beetje op je taal kunnen letten?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33282038
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:56 schreef mcDavid het volgende:

[afbeelding]
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_33282256
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:20 schreef Roycoooooo het volgende:
Haha, en die kerel/meid die links tegenover jou zat dan, die had ook niks in de gaten? Wel keurige tekening trouwens !!
zie post boven die van jou
die gast die achter hun zat had het volgens mij ook wel door, al kon die niet zoveel zien door de rugleuning heen
  woensdag 21 december 2005 @ 18:46:57 #163
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_33282666
Paar weken geleden naar Den Haag geweest (vanuit Sittard), en op zo'n lange reis beleef je bijna altijd wat. Zo ook deze keer, in Den Haag pak ik de tram vanaf Halte Museon (?) terug naar het Centraal Station. Na drie andere haltes stapt er een neger met reggae kapsel in, zag er niet al te verzorgd uit maar ook niet echt afschrik wekkend. Vervolgens pakt hij een kitkat uit zn jas, maakt m open en zegt: 'Have a break' en kijkt me aan. Ik zeg terug: 'Have a kitkat'. Begint ie vervolgens een heel verhaal over ene Kitty te vertellen ('Kitkat doet me altijd aan Kitty denken'). Gelukkig moest hij een paar haltes later weer uitstappen. Was wel grappig.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_33282682
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef Cee het volgende:

Heb verder in Amsterdam een keer een man in een strakke wielrennersbroek gezien die duidelijk geen onderbroek aan had. Maar 't was Amsterdam dus misschien niet vreemd genoeg.
Wielrenners dragen een broek met een zeem erin, onder de zeem moet je echt geen onderbroek dragen dan schuurt je zaakje weg. Als je een wielrennersbroek ziet zie je duidelijk de zeem waarschijnlijk was het een normale strakke broek?
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_33283754
quote:
Op woensdag 9 april 2003 22:01 schreef Yodium het volgende:
Ik heb een keertje gehad dat in Zwolle iemand instapte die ging een stoel achtermij zitten en het begon echt waanzinnig naar urine te stinken... zo'n absoluut vieze geur. Iedereen die daarna instapte zei: 'Gatver wat stinkt het hier' en ze liepen snel verder. Toen de trein weer verder reed was op die man en een oudere vrouw, die verderop zat, de hele coupe leeg. Pas na een tijdje had ik door waar die stank vandaan kwam en keek ik eens achterom. Daar zat een man met een vieze grijze baard met klonten erin. Hij had een vieze trui aan met gaten en verf en kit resten. Hij had gore plekken op zijn handen. En een broek met een natte plek. En dat rook ik dus blijkbaar
Een keer op café: komt een 'dame' binnengewaggeld, zet zich naast mij aan de toog en bestelt een biertje. Op zeker moment zegt ze tegen de barman "ik ben aan't lekken". Barman kijkt mij aan met een blik van "wat zegt die gekkin?". Ik kijk naar beneden en inderdaad, onder haar barkruk zie ik een groter wordende plas. Ben dan enkele plaatsen opgeschoven...
  woensdag 21 december 2005 @ 19:40:39 #166
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_33284459
Fijn Topic

Station Rosmalen (back in the day)

Je moet weten dat Rosmalen maar liefst 3 psychiatrische zorginstellingen/verpleeghuizen rijk is,
gekken genoeg dus daar, en die gaan natuurlijk allemaal 's ochtends met het openbaar vervoer naar hun dagtherapie/tewerkstelling. Zo ook mijn favoriet: 's Ochtends als ik bij regen of tegenzin niet fietste,
maar treinde naar school was 'ie er atijd. Mollig met appelwangetjes en krulhaar en altijd zo'n opa-jack aan.

Hij was bovendien niet gewoon zomaar gek maar ook nog volledig trein en auto-gek,
hij stond altijd al zenuwachtig van z'n ene op z'n andere been heen en weer te wippen als de spoorbomen
(50 meter van het perronnetje) dichtgingen en de komst van onze trein aankondigde.
Híj en niemand anders drukte op het knopje voor de deur en coördineerde de in- en uitstap-stroom,
ook seinde hij mee met de conducteurs bij vertrek.

Hij had altijd een paraplu bij zich en daar schakelde hij mee, in de trein .
Ik heb hem trouwens ook wel 's op z'n fiets gezien, gasgevend met het handvat; vrrrrroem vrrroem.

Soms zat ik ook op de terugweg bij hem in de trein, ik stapte altijd ergens anders uit want ik wil
zélf op 't knopje drukken . Maar we moesten altijd allebei het spoor oversteken naar de fietsenstalling
en tijdens het wachten op de spoorbomen, poetste hij de lampen bij de overgang met z'n zakdoek

Hij viel niemand lastig en ik heb 'm ook nooit echt gesproken, maar hij is zeker een van de vreemdste
figuren die ik in de trein ben tegengekomen. Hulde aan Hem

[ Bericht 2% gewijzigd door la-nina op 21-12-2005 20:30:08 (:@) ]
| | @ | Overal zanikt bagger...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')