Niets tegen Almelo héquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Vreemde figuren in het openbaar.
Ook al in Almelo
Wat zal die groene stip links van hun wel niet hebben gedachtquote:Op woensdag 21 december 2005 12:56 schreef mcDavid het volgende:
haha grappig dat ik dit topic nu ineens tegen kom!
ik zat afgelopen maandag in de trein (IC van amersfoort naar rotterdam), het was best rustig in de trein (rond 12.00 uur, precies tussen de spitsen in) en schuin voor me zat dus een stelletje. ff tekeningetje om te verduidelijken:
[afbeelding]
blauw: dat stelletje
rood: ik
groen: wat andere mensen
dat dacht ik nou ook, maar die zat alleen maar een boekje te lezen (oudere mevrouw)quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Wat zal die groene stip links van hun wel niet hebben gedacht!
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:56 schreef mcDavid het volgende:
haha grappig dat ik dit topic nu ineens tegen kom!
ik zat afgelopen maandag in de trein (IC van amersfoort naar rotterdam), het was best rustig in de trein (rond 12.00 uur, precies tussen de spitsen in) en schuin voor me zat dus een stelletje. ff tekeningetje om te verduidelijken:
[afbeelding]
blauw: dat stelletje
rood: ik
groen: wat andere mensen
zie post boven die van jouquote:Op woensdag 21 december 2005 14:20 schreef Roycoooooo het volgende:
Haha, en die kerel/meid die links tegenover jou zat dan, die had ook niks in de gaten? Wel keurige tekening trouwens!!
Wielrenners dragen een broek met een zeem erin, onder de zeem moet je echt geen onderbroek dragen dan schuurt je zaakje weg. Als je een wielrennersbroek ziet zie je duidelijk de zeem waarschijnlijk was het een normale strakke broek?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef Cee het volgende:
Heb verder in Amsterdam een keer een man in een strakke wielrennersbroek gezien die duidelijk geen onderbroek aan had. Maar 't was Amsterdam dus misschien niet vreemd genoeg.
Een keer op café: komt een 'dame' binnengewaggeld, zet zich naast mij aan de toog en bestelt een biertje. Op zeker moment zegt ze tegen de barman "ik ben aan't lekken". Barman kijkt mij aan met een blik van "wat zegt die gekkin?". Ik kijk naar beneden en inderdaad, onder haar barkruk zie ik een groter wordende plas. Ben dan enkele plaatsen opgeschoven...quote:Op woensdag 9 april 2003 22:01 schreef Yodium het volgende:
Ik heb een keertje gehad dat in Zwolle iemand instapte die ging een stoel achtermij zitten en het begon echt waanzinnig naar urine te stinken... zo'n absoluut vieze geur. Iedereen die daarna instapte zei: 'Gatver wat stinkt het hier' en ze liepen snel verder. Toen de trein weer verder reed was op die man en een oudere vrouw, die verderop zat, de hele coupe leeg. Pas na een tijdje had ik door waar die stank vandaan kwam en keek ik eens achterom. Daar zat een man met een vieze grijze baard met klonten erin. Hij had een vieze trui aan met gaten en verf en kit resten. Hij had gore plekken op zijn handen. En een broek met een natte plek. En dat rook ik dus blijkbaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |