Hoofddorp de gekstuhquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:08 schreef suppaduppa het volgende:
Der loopt hier een jongeman altijd met zijn walkman op door het winkelcentrum en uit volle borst mee te zingen! Dan is er nog een andere jongen die altijd een bijl op zak heeft en deze ook wel eens laat zien en er lekker mee rondzwaait! Dan hebben we nog een andere vrouw die altijd een lift wil en gewoon voor je auto springt en als je niet snel genoeg bent dan stap ze gewoon in! Loopt ook een vrouw rond en die heeft een pop en denkt dat het haar eigen kind is! Dit gebeurt allemaal in hoofddorp!
Ach ja, het stoplicht staat op rood.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Vreemde figuren in het openbaar.
Ook al in Almelo
En toch is het een werkwoordquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:50 schreef caradoc het volgende:
Ik vind het zieliger dat je "wouden" in plaats van "wilden" schrijft. Wouden kap je om en gebruik je niet als werkwoord..
( ja, ik heb daar een hekel aan)
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef GrupoBalanca het volgende:
Toffe verhalen![]()
Ik zat keer in de trein Groningen - Enschede, zat zo'n vrouw schuin tegenover mij (op een ander stoel) zij spoorde niet helemaal, zij zag er ook best onverzorgt eruit.
Maar ze vertelde tegen een man die tegenover dr zat, dat er spirituele entiteiten in de trein zaten.. En dat zij contact had met het spirituele (geesten?) Op een gegeven moment komt er een conducteur voor de kaartjes, en die vrouw begint tegen roepen ''ja er reizen spirituele entiteiten mee'' waarop de conducteur antwoorde ''nou dan moet ik hun ook maar controleren voor een kaartje, zwartrijders zijn niet welkom'' ** Je kon zien dat die man die tegenover die vrouw zat, erg zijn lach moest inhouden
![]()
Niet als werkwoord dat je iets wilt. Je wou niet, nee je wilde.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef GrupoBalanca het volgende:
Toffe verhalen![]()
Ik zat keer in de trein Groningen - Enschede, zat zo'n vrouw schuin tegenover mij (op een ander stoel) zij spoorde niet helemaal, zij zag er ook best onverzorgt eruit.
Maar ze vertelde tegen een man die tegenover dr zat, dat er spirituele entiteiten in de trein zaten.. En dat zij contact had met het spirituele (geesten?) Op een gegeven moment komt er een conducteur voor de kaartjes, en die vrouw begint tegen roepen ''ja er reizen spirituele entiteiten mee'' waarop de conducteur antwoorde ''nou dan moet ik hun ook maar controleren voor een kaartje, zwartrijders zijn niet welkom'' ** Je kon zien dat die man die tegenover die vrouw zat, erg zijn lach moest inhouden
![]()
Niets tegen Almelo héquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Vreemde figuren in het openbaar.
Ook al in Almelo
Wat zal die groene stip links van hun wel niet hebben gedachtquote:Op woensdag 21 december 2005 12:56 schreef mcDavid het volgende:
haha grappig dat ik dit topic nu ineens tegen kom!
ik zat afgelopen maandag in de trein (IC van amersfoort naar rotterdam), het was best rustig in de trein (rond 12.00 uur, precies tussen de spitsen in) en schuin voor me zat dus een stelletje. ff tekeningetje om te verduidelijken:
[afbeelding]
blauw: dat stelletje
rood: ik
groen: wat andere mensen
dat dacht ik nou ook, maar die zat alleen maar een boekje te lezen (oudere mevrouw)quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Wat zal die groene stip links van hun wel niet hebben gedacht!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |