abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:36:29 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32744312
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef DuranK het volgende:
Ooit stapte ik de bus in. Ik had mijn mp3 speler aan staan dus dan hoort ik niet veel. Ik laat men OV zien en loop verder. Wordt ik opeens aan men arm getrokken. Ik doe men mp3 speler uit. Is dat de buschauffeur. DAN ZEG JE HALLO! Toen ging ik ff opletten. Zei die vent tegen iedereen hallo ofzo en hij verlangde ook dat je iets terug zei. En ook met uitstappen anders reed die gwoon heel erg lomp aan ofzo, vage gast
Dat is wel weer het andere uiterste zeg. Ik doe mijn dopjes ook niet uit, maar zeg wel gedag. Maar als ie aan me gaat trekken......
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:53:47 #102
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32744686
Zag een keertje een zwerver die geen kaartje had en een heel verhaal tegen de conducteur ging ophangen dat hij net uit de isoleercel kwam en daarom niks bij zich had.
Ging overigens wel zonder tegenstribbelen de trein uit.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_32750085
We gingen 2 jaar geleden toen we op vakantie waren in Malgrat met de trein naar Barcelona.. Zat ook een vrouw bij ons in de cabine en ze had me toch een portie zweetvoeten (ze deed dus de schoenen uit).. gvd niet normaal man, hele cabine was binnen no-time leeg.. Keek ze ook nog raar op dat iedereen weg ging
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_32750242
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:36 schreef SuperUli het volgende:
Ik heb eens een buschauffeur gehad die zich geropen voelde om ok gids te spelen.
"als u nu rechts kijkt, dan ziet u het nieuwe hoofdkantoor van de ING"

vrijdag 2 december 2005 @ 11:37:16 #105
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_32750613
Oud verhaal, kende ik al
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_32751240
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is wel weer het andere uiterste zeg. Ik doe mijn dopjes ook niet uit, maar zeg wel gedag. Maar als ie aan me gaat trekken......
Heeft iets met opvoeding te maken. Als je instapt zeg je iets. (liefst aardig)
pi_32751337
Waarom lijkt dit topic en het andere topic zo op elkaar?
( verkapte tvp )
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_32751623
mooie verhalen zelf reis ik al 2 jaar dagelijks met het OV maar nog nooit zoiets meegemaakt.

Wél dat er 4 Marokanen die vervelend aan het doen waren in de Intercity (ze zaten mensen lastig te vallen etc)...midden op het traject eruit werden gekicked door de conducteur . De trein hadden ze ff stilgezet in de bush-bush, en toen konden die gasten lopen
Haleloeja
pi_32751985
Ik stapte een paar jaar geleden in een bus in Maastricht en liet mijn OV zien.
Chauffeur: "jaja, loop maar gauw door."
Ik: (het was ochtend)
Chauffeur: "blabla ik zie blabla zeker zus bla bla" (ik was al half doorgelopen, dus verstond niet alles)
Ik: WTF
Pas toen ik achterin de bus een plekje had gevonden besefte ik dat de chauffeur waarschijnlijk bedoelde dat mijn OV niet van mij was, maar van mijn zus ofzo
pi_32752006
, die met die marrokanen
pi_32752075
Bedenk ik me trouwens nog iets. Vorig jaar een periode gehad dat ik altijd om half 8 ofzo de bus moest pakken en dat ik daar voor men krantenwijk moest doen. Ik was dus harstikke lam altijd als ikdaar die bus instapte. Al paar keer meegemaakt dat mensen mij belden om te zeggen dat ze achterin zaten want ik hoorde en zag ze niet, ik had ok mp3 speler bij. 1 keer was zo erg dat ik achterom keek, en recht in de ogen van mijn neef en nicht keek, maar zo knetterlam was dat ik ze niet herkende
pi_32752129
Nog twee uit Maastricht In de bussen daar hangen van die mooie stickers waarop staat dat je niet mag bellen.

1: Ik zit in de bus, een paar stoelen achter de chauffeur, en mijn telefoon gaat. Dus ik neem hem op. Een minuut later merk ik ineens dat de bus stilstaat en dat de hele bus mij aan zit te kijken Ja hoor, meneer de chauffeur had mij horen bellen en dreigde mij de bus uit te zetten als ik niet op zou hangen want ik mocht tenslotte niet bellen

2: Voor mij stapt een meisje de bus in, terwijl ze belt.
Chauffeur (ik denk dezelfde, maar weet het niet zeker): "Die moet uit he?" en hij wijst naar de sticker.
Meisje: "Ja, ik hang zo op hoor".
Chauffeur: "Hij moet wel helemaal uit he?"
Meisje:
Chauffeur: "Die sticker betekent niet dat je niet mag bellen, maar dat je telefoon helemaal uit moet!"
Meisje:
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:47:16 #113
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_32752316
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_32752436
Zat een keer in de trein van Amsterdam naar Enschede.
Zaten twee totaal ladderzatte gasten van een jaar of 45 in.
Eentje lag met zn kop tegen het raam te stoten, en de andere lag in het gangpad.
En sterke verhalen vertellen over hoe goor ze hun vrouw vonden en weet ik veel wat

Nooit meer wat van gehoord, maar lachen toen Niet normaal.
Ze stapten toen uit in Almelo.. heb maybe nog wel een foto ergens, zal straks thuis eens kijken
Eéntje heette Jan.
Die andere was zķ zat dat ie bijna in coma sloeg. Die zei zn naam dus niet

[ Bericht 13% gewijzigd door Skv op 02-12-2005 13:48:56 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32753319
Een paar jaar geleden zat ik in de bus tussen Groningen en Zoutkamp.
Rijd er vol gas een motoragent voorbij, zonder sirene en geluid.
Een paar kilometer verderop zien we die agent opeens weer naast de weg staan met zijn motor mooi tegen een lantarenpaal geparkeerd.
Buschauffeur stopte, deed de deur open en vroeg of hij kon helpen. Toen werd die agent opeens boos en zei dat we snel moesten doorrijden
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_32753434
Leiden-Leiden Lammenschans, laatste trein, rond 2000

Ik stap in in een lege coupé. Minuutje later stapt er een nette man in van een jaar of 40, gaat geheel volgens de treinetiquette ver genoeg van me af zitten.
Twee minuten voor vertrektijd gaat de schuifdeur aan de andere kant van de coupé open. Ik zit helemaal aan de andere kant, maar meteen zit de coupé vol met zo'n vieze vette drankwalm.
De persoon die eraan vastzit lijkt op Lex Goudsmit na een avondje strontscheppen. Echt van die kotskorsten in zijn nicotinegele baard en gekleed in regelrechte lompen. Hij loopt naar het midden van de coupé en staat daar zichtbaar in dubio over wie hij aan zijn kop gaat zeiken: de man verderop of...mij.
Ik maak alweer aanstalten om te vertrekken. Ik trek dat soort mensen aan. Maar vreemd genoeg kiest hij voor die vent, ploft neer tegenover hem en rochelt iets van "Goedenavond" en steekt van lal. En maar leuteren met zo'n smerige doorgerochelde stem, geen touw aan vast te knopen. Ik zie die man echt een paar keer balend achterom kijken, maar hij durft er blijkbaar niet vandoor te gaan.

We zijn twee minuten onderweg, dus ik denk van "pfoe, straks mag ik eruit" (van centraal tot Lammenschans is een kutstukje van paar minuten) en opeens hoor ik: "Oh, wacht effe".
Zwerver buigt zich opzij en kotst echt het hele gangpad vol. Echt projectielbraken. Het zit gewoon o-ver-al. Ik ook kokhalzen. Zijn gesprekspartner gaat er nu wél vandoor.
Die zwerver doodleuk: "He fijn, das eruit. Nou, ik ga slapen!" Hij legt zijn hoofd te ruste midden tussen de kotskledders op de bank en weg is hij. Toen ik die coupé uitkwam lag hij al te snurken.

Eet smakelijk al tesaam
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:38:34 #117
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_32753494
In de rij staan bij de kassa van de stationswinkel. Komt er een man met een lange regenjas naast je staan:

- Is hier een toilet
Nee, dan moet je de trein hebben.
- Ja ik kan niet in de trein plassen, omdat die zo heen en weer gaat, zo van whooohooo

Vervolgens ging hij iemand anders lastig vallen.
Oh
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:39:59 #118
61221 Alchemila
Über mein dead body
pi_32753519
ooit ruzie gehad met een man in de Twente-express.
Ik moest van Zwolle naar Hengelo en ik was al laat, ik kwam net onder de douche vandaan, ik sprong bij moeders in de auto die mij naar het station bracht, ik rende naar de trein en haalde hem op het nippertje. In de trein knoopte ik een sjaal om mijn hoofd omdat ik een ontzettend koud hoofd had met al dat natte haar, en toen ik dat deed hoorde ik opeens een man tegenover mij (in die andere vier bankjes zeg maar) zuchten en brabbelen.
Hij: "Ja, dat vind ik nou echt niet kunnen hé!"
Ik: "?? (tegen wie praat hij nou?"
Hij: "ik heb het tegen jou, Fatima!"
ik: "wáát?"
hij: "ja, je wil zeker niet dat je ouders weten dat je bent uitgeweest, en ze mogen zeker ook niet weten dat je je hoofdoek hebt afgedaan! En dan doe je dat nu stiekem!"
ik: "Maar ik ben helemaal geen moslim? Ik vind het alleen zo koud met al dat natte haar..."
hij: "bla bla bla, maar ik respecteer jouw soort wel (mijn soort, welk soort?), maar wees gewoon eerlijk!"
Ik wilde me gewoon verdedigen tegen die man, maar ik heb het hier maar bij gelaten. Gekke is dat ik juist bang was dat de moslims zelf erover zouden vallen als ik iets om mijn hoofd zou binden.
Alle stukjes vielen op hun plek toen de beste man uitstapte in Almelo.
Later kon ik er wel om lachen, en mijn moeder en zusje ook

Verder hebben we op station Hengelo wel vaak een man, een zwerver met een fiets die heel hard schreeuwt, het gaat verder nergens over, en hij doet ook niemand kwaad.
En een man in de bus, ook in Hengelo. Hij is in zijn eentje, zwarte jas, blond haar, praat ook altijd in zichzelf. De hele bus kan meegenieten, maar niemand praat terug..
Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught. (Oscar Wilde)
pi_32753710
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:39 schreef Alchemila het volgende:
-knip-
Vreemde figuren in het openbaar.
Ook al in Almelo
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:06:39 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32754147
Ik zie wel regelmatig vage types (Amsterdam) maar echt heel veel met ze te malen heb ik niet.

Wel stond ik pas bij de bushalte met mijn oordopjes in en een Breaker in mijn mond, komt er een ouwe flippo naar me toelopen, me strakaankijkend. Dus ik doe een dopje uit, zegt ie: "Is dat nou borstvoeding?".

Dawassem .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:08:17 #121
80274 suppaduppa
To the rescue
pi_32757642
Der loopt hier een jongeman altijd met zijn walkman op door het winkelcentrum en uit volle borst mee te zingen! Dan is er nog een andere jongen die altijd een bijl op zak heeft en deze ook wel eens laat zien en er lekker mee rondzwaait! Dan hebben we nog een andere vrouw die altijd een lift wil en gewoon voor je auto springt en als je niet snel genoeg bent dan stap ze gewoon in! Loopt ook een vrouw rond en die heeft een pop en denkt dat het haar eigen kind is! Dit gebeurt allemaal in hoofddorp!
pi_32757725
Wat ik trouwens ook weleens meegemaakt heb is dat er op station Haarlem opeens een man en een vrouw (erg armoedig zagen ze er uit) uit de WC stapten en erg hard doorliepen de trein uit saillant detail was dat de man nog zijn broek aan het dichtknopen was. .
pi_32762515
Ik hoorde eens in de trein 'klik..... klik.... klik...'

Zat er een paar stoelen verderop een Chinees zijn nagels te knippen met zo'n knippertje
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:24:54 #124
134609 Fahr.SkyWise
Madness overwhelming
pi_32763988
HAHAHAH WTF XD

Tja het zal je maar gebeuren xD

THANK YOU THANK YOU *kust knie* bhwhahaha.
Many surprises come from the ironies involved in putting up a false-front of honesty to hide falsehoods.
ACC: Tommeh @ Fahraway: 1160-2837-4927
pi_32764995
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:08 schreef suppaduppa het volgende:
Der loopt hier een jongeman altijd met zijn walkman op door het winkelcentrum en uit volle borst mee te zingen! Dan is er nog een andere jongen die altijd een bijl op zak heeft en deze ook wel eens laat zien en er lekker mee rondzwaait! Dan hebben we nog een andere vrouw die altijd een lift wil en gewoon voor je auto springt en als je niet snel genoeg bent dan stap ze gewoon in! Loopt ook een vrouw rond en die heeft een pop en denkt dat het haar eigen kind is! Dit gebeurt allemaal in hoofddorp!
Hoofddorp de gekstuh
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')