Heeft ook al flink wat prijzen en nominaties in de wacht gesleept, nog meer mensen die het volgen?
In een smiley:
Heb seizoen 1 op DVD en afgelopen week de laatste aflevering van seizoen 2 gezien! (seizoen 2 bestaat uit MAAR 13 afleveringen net als seizoen 1)
quote:waar heb je die DVD vandaan, gewoon in de winkel? hier zie ik hem nergens en vind hem echt
Op woensdag 9 april 2003 17:25 schreef Ash het volgende:
Top Serie!!!Heb seizoen 1 op DVD en afgelopen week de laatste aflevering van seizoen 2 gezien! (seizoen 2 bestaat uit MAAR 13 afleveringen net als seizoen 1)
quote:Hij is op dit moment alleen nog maar als Import (R1) te krijgen, en heb hem toen der tijd besteld bij www.amazon.com
Op donderdag 10 april 2003 00:01 schreef dancrazyman het volgende:[..]
waar heb je die DVD vandaan, gewoon in de winkel? hier zie ik hem nergens en vind hem echt
quote:Idd, wel voordelig dat die armadillo nu dood is
Op vrijdag 25 april 2003 18:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Was weer een leuke aflevering gister, ben benieuwd hoe vic dat gezeik van Wyms oplost...
quote:Co-Pilot was gewoon de titel van de aflevering. En ze zonden 'm uit omdat ie ook in die volgorde in Amerika is uitgezonden.
Op vrijdag 2 mei 2003 10:43 schreef IntelliEye het volgende:
Waarom zonden ze gister een 'co-pilot' uit? Wat is trouwens het verschil met een gewone pilot?
quote:OOOWH! Ik zat gister al met verbazing te kijken, wtf is DIT nou weer?!
Op vrijdag 2 mei 2003 13:33 schreef L_auteur het volgende:[..]
Co-Pilot was gewoon de titel van de aflevering. En ze zonden 'm uit omdat ie ook in die volgorde in Amerika is uitgezonden.
Het was een soort flashback aflevering waarin het onstaan van het Strike Team werd verteld.
Ik zat eerder al op forum.fok.nl te zoeken naar een topic over the Shield, maar kon niks concreets vinden...
iig nu wel
quote:haha, dat dacht ik ook ja, dacht dat ze opnieuw begonnen waren ofzo omdat ik die 1e aflevering niet gezien heb:S
Op vrijdag 2 mei 2003 20:46 schreef Rtm het volgende:
OOOWH! Ik zat gister al met verbazing te kijken, wtf is DIT nou weer?!
maarja, gelukkig gaan ze weer gewoon door
Top Serie!!! (net iets beter dan 24)
quote:Of je koopt (net als ik) de DVD op Amazon (mits je Regio-1 kan afspelen).
Op zaterdag 3 mei 2003 21:43 schreef snellejelle het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat ze niet opnieuw beginnen.... heb het hele eerste jaar gemist. Hopelijk doen ze seizoen één nog een keer als twee afgelopen is...
quote:Zoals eerder gezegd; de aflevering co-pilot hoorde gewoon bij seizoen 2.
Op woensdag 7 mei 2003 12:15 schreef janspj het volgende:
Morgen weer een co-pilot? Zijn ze weer opnieuw begonnen ofzo, of gaan ze nog verder met seizoen 2..
quote:Als Vic er wat aan zou doen zou hij zelf ontslegen worden! zal 'ie heus niet doen! Idd Claudette dood lost een hoop op!
Op vrijdag 9 mei 2003 00:39 schreef IntelliEye het volgende:
Stoere aflevering. Die nieuwe gast lijkt een goede aanvulling. Claudette moet dood. Ik hoop alleen niet dat die agente (hoe heet ze nou?) die dat mes 'over het hoofd zag' wordt ontslagen. Had wel van Vic verwacht dat hij er meer aan zou doen.
Weet iemand al of het voor een derde seizoen is opgepikt? Kan me haast niet voorstellen van niet...
quote:mackey is geen "bad cop" hij is een "whole different kind of cop"
Op zaterdag 10 mei 2003 17:45 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Claudette moet niet dood, ze houdt juist die spannende balans in stand, tussen de "good cops" en de "bad cops" !Weet iemand al of het voor een derde seizoen is opgepikt? Kan me haast niet voorstellen van niet...
quote:Het goede nieuws is dat er idd een derde seizoen komt. Het slechte nieuws is dat de nieuwe afleveringen pas vanaf januari 2004 (in Amerika) worden uitgezonden.
Op zaterdag 10 mei 2003 17:45 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Weet iemand al of het voor een derde seizoen is opgepikt? Kan me haast niet voorstellen van niet...
(Bron: The Shield : Official website)
Hoop dat ze ass gaan kicken met die Money Train:)
quote:Zonder dat strike-team is er geen hol meer aan
Op zondag 25 mei 2003 10:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ben benieuwd of de strike-team de laan uitgestuurd wordt, dan moeten ze toch wel een goede aanpak verzinnen voor seizoen 3.
quote:Idd dan kunnen ze net zo goed stoppen! Er zal wel iets met claudette gebeuren.......
Op zondag 25 mei 2003 13:30 schreef Steve-O het volgende:[..]
Zonder dat strike-team is er geen hol meer aan
quote:Ja, dat is mijn voorgevoel ook. Of Aceveda wint toch de verkiezingen en zorgt dat er een wonder gebeurd.
Op zondag 25 mei 2003 13:34 schreef snellejelle het volgende:
Idd dan kunnen ze net zo goed stoppen! Er zal wel iets met claudette gebeuren.......
Arme Vic hij heeft het al zo moeilijk thuis
quote:Vic is natuurlijk ook niet het lieverdje eerste klas. Wat dat betreft zijn ze allebei erg, eigenlijk is Dutch nog wel het meest oke. Hij doet waar hij goed in is en bemoeit zich verder nergens mee, en die agente ook wel (partner van die neger, weet zijn naam ook niet, toch knap, ik volg het al vanaf de eerste aflevering).
Op zondag 25 mei 2003 14:41 schreef BAZZA het volgende:
Arme Vichij heeft het al zo moeilijk thuis
quote:Aceveda wint dus idd de verkiezingen. Kon me ook al niet voorstellen dat ze hem uit de serie zouden schrijven. Waarom keek iedereen nou zo somber naar dat geld? Was het nep of zo?
Op zondag 25 mei 2003 14:01 schreef IntelliEye het volgende:
Ja, dat is mijn voorgevoel ook. Of Aceveda wint toch de verkiezingen en zorgt dat er een wonder gebeurd.
Een andere reden is misschien dat ze zich nu realiseerde dat ze eigenlijk veel te ver waren gegaan. Een beetje buiten het boekje kan nog wel maar dit was misschien toch net even te veel van het slechte.
[Dit bericht is gewijzigd door L_auteur op 30-05-2003 13:31]
quote:Zoiets lijkt mij ook. Je kon ook helemaal niet zien of het nep was.
Op vrijdag 30 mei 2003 13:12 schreef L_auteur het volgende:
Een andere reden is misschien dat ze zich nu realiseerde dat ze eigenlijk veel te ver waren gegaan. Een beetje buiten het boekje kan nog wel maar dit was misschien toch net even te veel van het slechte.
Was dat ook zo..?
Wil iemand ff een samenvattinkje schrijven ofzo?
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 01-06-2003 10:29]
quote:Same here
Op zaterdag 31 mei 2003 19:17 schreef Rtm het volgende:
Ach gatverdamme, ik heb het afgelopen donderdag gemist. In de tv-gids staat dat dat het slot was (!!).Was dat ook zo..?
Wil iemand ff een samenvattinkje schrijven ofzo?
-edit:niet vragen naar copyrighted materiaal aub-
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 01-06-2003 10:29]
Voor de liefhebber toch goed nieuws in afwachting op seizoen 3
The Shield
ff nagezocht: dat duurt nog tot januari 2004
[Dit bericht is gewijzigd door JohnHannibalSmith op 17-08-2003 20:09]
Op http://www.fxnetworks.com/video/wm/shield_3_wm_dsl.wmv staat een breedband promo...
quote:Het is nog maar de vraag of seizoen 3 wordt aangekocht door een Nederlandse zender. Zo goed werd de serie niet bekeken, vrees ik.
Op zondag 25 januari 2004 11:39 schreef phroze het volgende:
bah, nog zo lang wachten
quote:Wat ik niet gek vindt aangezien die serie op onmogelijke tijden is uitgezonden. Ik heb het in elk geval gemist op TV.
Op donderdag 29 januari 2004 21:20 schreef L_auteur het volgende:
Het is nog maar de vraag of seizoen 3 wordt aangekocht door een Nederlandse zender. Zo goed werd de serie niet bekeken, vrees ik.
Maar goed, ik ben nu bezig season 2 op DVD te kijken en het voordeel is dat ik niet één week hoef te wachten om te weten hoe het verder gaat.
quote:Dat ken ik. Ik heb alle 13 afleveringen in een weekend gezien
Op maandag 2 februari 2004 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed, ik ben nu bezig season 2 op DVD te kijken en het voordeel is dat ik niet één week hoef te wachten om te weten hoe het verder gaat.
quote:waar heb je seizoen 2 vandaan gehaald op dvd regio 2 dan als ik vragen mag?
Op maandag 2 februari 2004 09:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat ik niet gek vindt aangezien die serie op onmogelijke tijden is uitgezonden. Ik heb het in elk geval gemist op TV.
quote:Gewoon, als R1 besteld bij Amazon.
Op dinsdag 3 februari 2004 10:13 schreef Blauwoogje het volgende:
waar heb je seizoen 2 vandaan gehaald op dvd regio 2 dan als ik vragen mag?
Ik heb de dvd-box gekocht. Daar staan de eerste 13 afleveringen op. Echt een aanrader.
Ik kan niet wachten op season 3.
Goed nieuws!! Vond het een geweldige serie op tv en hoop dat ze na de komkommertijd dat nieuwe seizoen lekker gaan uitzendenquote:Op woensdag 21 april 2004 21:19 schreef L_auteur het volgende:
Seizoen 3 is definitief aangekocht door Veronica. Het is helaas nog niet bekend wanneer ze het gaan uitzenden. Als zou ik moeten gokken zou ik zeggen in het nieuwe tv-seizoen (dus zo rond oktober).
Is nog niet uit. Komt pas begin 2005.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:58 schreef Robertje het volgende:
Weet iemand of deel 3 al uit is in de VS?
Ik houd dus de veronica website strak in de gaten vanaf nu!quote:Komt 'The Shield' terug bij Veronica?
Ja, we gaan ook het derde seizoen van The Shield uitzenden alleen is op dit
moment nog niet bekend wanneer precies.
welk gedeelte van "Ja, we gaan ook het derde seizoen van The Shield uitzenden alleen is op ditquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:55 schreef Robertje het volgende:
Hopelijk zenden ze het derde deel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:42 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
cloudstrife: held!
trouwens, seizoen 4 begint in de USA in maart 2005,Inderdaad, dat wordt bruutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat er ook geen 2e seizoen gemaakt isquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:58 schreef One_conundrum het volgende:
WAt ook nooit meer wordt uitgezonden: John Doe ken iemand die serie nog? eerste seizoen was afgelopen op Yorin meen ik en daarna 2e nooit meer gezien....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
En daar zijn ze nu alweer mee gestopt....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:28 schreef -Mo- het volgende:
Veronica begint vanaf vrijdag 25 februari om 23.25 uur met het eerste seizoen van de serie.
Gister heeft Veronica dus aflevering 2 uitgezonden....
Geen idee, ik vond em per ongeluk op 1 of andere torrent site. Ik ga hem zeker kopen als ie uit isquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:31 schreef CloudStrife het volgende:
Wanneer komt seizoen 3 op DVD in NL?
Niet meer The Shield? Dit was de enige serie die ik nog een beetje volgde...quote:
FRS heeft ze voor 24,99 met een www.prijsjerijk.nl bon worden die per stuk 19,99.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:56 schreef Un4 het volgende:
ok.. zat me al te verheugen op een aflevering van The Shield. Prutsers.
Kben die lui bij veronica spuugzat, haal de DVD boxen van S1 en S2 wel van de week. Even onderzoeken waar ze voor een leuk prijsje liggen...
Thx!! Morgen eens richting een FRS dan maar!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:04 schreef Shogo het volgende:
[..]
FRS heeft ze voor 24,99 met een www.prijsjerijk.nl bon worden die per stuk 19,99.![]()
Eens!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:13 schreef Shogo het volgende:
He bah.Geen goed begin van de zaterdag op die manier.
Op www.fulldls.com issie al volop verkrijgbaar. Seizoen 4 trouwens ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:03 schreef tHaBuZ het volgende:
Iemand al berichten over de R2 release van Season 3? Normaal komt ie altijd begin augustus mr tot nu toe heb ik er nog helemaal niets van vernomen (ook geen pre-order o.i.d.)
Ik moet S3 nog zien, maar ja, de R2NLO van S3 is nog niet uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef Robertje het volgende:
Dit weekend season 3 gekeken. Verheug me nu al op de 4e. Jammer dat het niet in Nederland wordt uitgezonden
Laatste aflevering? Mooi, dan binnenkort hopelijk de DVD box.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:57 schreef Cart_man het volgende:
Season 4 gisteren laatste aflevering van gezien, nu moet ik wachten op seizoen 5 en die komt pas in 2006.
Zit daar ook op te wachten. Snap niet waarom ze die box in Europa niet uitbrengen... Zat ookal een mailadres te zoeken voor meer info, maar kan niets vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:28 schreef tHaBuZ het volgende:
Season 4 is al een half jaartje afgelopenEn die verdomde R2 DVD box van Season 3 is er nog steeds niet.... Begin nu toch te twijfelen of die box nog wel komt.
Hij is eindelijk aangekondigd????quote:Op donderdag 10 november 2005 10:36 schreef Robertje het volgende:
Ik heb pre-order gedaan bij Amazon.com voor deel 4![]()
Doe geen moeite.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:25 schreef tHaBuZ het volgende:
Hmjah, ik zal es kijken wie de distributeur is in NL van die vorige Shield DVD boxen. Zal ze eens een mailtje sturen. Ik heb wel gerucht gehoord dat de R2 release begin 2006 zou komen al lijkt me dat sterk aangezien die box volgens mij nu al ongeveer een jaar geleden uitgebracht had moeten worden....
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:14 schreef Shogo het volgende:
[..]
Doe geen moeite.
http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=54291
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 12-01-2006 21:08:04 ]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef L_auteur het volgende:En zo de serie ten einde brengen? Last time I heard komt er ook een seizoen 6..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, das het mooie van deze serie. Anything can happen![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 12-01-2006 21:08:41 ]Big dick.
Komt s3 niet in NL op DVD??quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef tHaBuZ het volgende:
En dankzij dat zal seizoen 3 ook niet in NL op DVD uitgebracht worden....
dat heb je dan verkeerd gehoord. Er wordt nu van uitgegaan dat het verlengde (11+ 10) seizoen 5 het laatste is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En zo de serie ten einde brengen? Last time I heard komt er ook een seizoen 6..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zit een pauze tussen vanwege de opnamen van Fantastic Four II van Michael Chiklis.I love it when a plan comes together !
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:03 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat heb je dan verkeerd gehoord. Er wordt nu van uitgegaan dat het verlengde (11+ 10) seizoen 5 het laatste is.Dat is dan mooi kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joepie, Vic Mackey in een stripverfilmingquote:Er zit een pauze tussen vanwege de opnamen van Fantastic Four II van Michael Chiklis.
Big dick.
Nee, klopt. Ik geloof dat er eerder in dit topic iemand was die een mail had gestuurd naar Sony. Deze wisten te vertellen dat er geen R2 uitgave komt van Seizoen 3 (en ik ben bang dat 4 dan ook niet zal komen). Volgens mij komt dit mede door het feit dat niemand de serie uitzend....quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Komt s3 niet in NL op DVD??
Geen enkele regio2 versie van te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Strolie75 op 16-01-2006 09:12:57 ]"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik wacht wel, ik ben niet zo'n downloader.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef truSteh het volgende:
Waarom haal je niet gewoon de afleveringen van seizoen 5 van internet? Dat seizoen is net begonnen in de States, duurt nog een jaar minimaal voordat seizoen 5 op DVD verschijnt.
quote:Carter posted 08-02-2006
Voor de fans: vanaf maart is The Shield met NIEUWE AFLEVERINGEN van het 3e seizoen te zien op vrijdag rond 23.45 uur. Opletten dus allemaal. De herhalingen die nu op zondag komen zijn dus als opwarmertje bedoeld.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:59 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Bob1234,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Briljante aflevering, 5 -5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze serie wordt inderdaad telkens nog beter, en is echt mijn favoriete tv serie aller tijden. Alles klopt gewoon
Ben erg benieuwd wat er met Lem gaat gebeuren nu..Big dick.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:50 schreef HassieBassie het volgende:
Briljante aflevering, 5 -5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben erg benieuwd wat er met Lem gaat gebeuren nu..idd weer geniaal, heb me kapotgenoten
Dat zal mij inderdaad ook benieuwen, wat er met Lem gaat gebeuren... hopelijk wordt ie niet in de bak gegooid ofzo
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
HassieBassie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !![]()
Als dit waar is (wat ik niet denk) is de kans groot dat seizoen 3 uiteindelijk ook als R2 op dvd komtquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:40 schreef boneyard het volgende:
ik las dit op de veronica site, geen idee hoe waar het is, maar het kan goed nieuws zijn.
[..]
"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy![]()
Ik hoop het.. Dan kan ik eindelijk weer verder kijken...Gewoon in breedbeeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:52 schreef tHaBuZ het volgende:
[..]
Als dit waar is (wat ik niet denk) is de kans groot dat seizoen 3 uiteindelijk ook als R2 op dvd komt![]()
![]()
![]()
5x06 was weer om je vingers bij af te likken! Die Kavanaugh is echt het spoor goed bijster volgens mij.. hij MOET en ZAL Vic en zijn kompanen onderuit halen. Wie durft er voor de eer met me te wedden of het hem lukt? Ik zeg dat ie weer op z'n muil gaat en daardoor zo ontspoort dat 'ie in het gesticht wordt opgenomen ofzoiets
Hoe haalt die klootzak het in zijn hoofd om zo tegen Corinne te schreeuwen(wel afschuwelijk goed geacteerd door meneer Whitaker, moet ik zeggen).
En tot slot: Die vent met z'n lul in die muizenval![]()
![]()
![]()
Dit seizoen is echt heel erg vet imho. Kom maar op met aflevering 7
[ Bericht 10% gewijzigd door wolfrolf op 23-02-2006 09:31:23 ]lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:08 schreef wolfrolf het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goddamn wat wassie weer goed!Big dick.![]()
De titel van de volgende aflevering is "Kavanaugh". Ik ben benieuwd of zijn ondergang wordt ingeluid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !![]()
vrijdag 3 maart de eerste aflevering van seizoen 3 op veronica om 23:45, is dit nou een nieuw seizoen voor nederland of niet? de beschrijving zegt me vaag wat maar ik weet het niet zeker.![]()
"Playing tight" is idd aflevering 1 van seizoen 3. Tegen alle verwachtingen in dan toch eindelijk seizoen 3 op de Nederlandse tv. Nu is de kans toch groot dat er een R2 uitgave komt op DVD!!!"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy![]()
1e aflevering stemt je gelijk in de mood.Vic moet weer zich door een hoop zaakjes heen rollen
![]()
´´Look what the DutchMan Found´
bringiton.nl![]()
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit Kavanaugh ging wel ff gruwelijk los hey. Dat zijn (ex?) vrouw z'n zwakke punt is, is HEEL zacht uitgedrukt.
Wat een meesterlijke ep.The Shield
Wisten jullie trouwens dat de voornaam van Detective ´Dutch´ Wagenbach: Holland is??
Was altijd in de veronderstelling dat hij gewoon Dutch heette, maar dat is dus een nickname
bringiton.nl![]()
Nee, het is verschoven naar vrijdag.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:42 schreef michiel_merk het volgende:
prachtige serie [afbeelding]
komt de serie nu 2 keer per week ?(vrij/zon)We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.![]()
weten jullie dat diverse mensen betrokken bij de show sinds seizoen 4 een soort weblog bijhouden op de website van FX?
www.fxnetworks.com --> the Shield --> weblogs.
acteurs, schrijvers, producers enzo geven net dat beetje background info of anecdotes.I love it when a plan comes together !![]()
90 minute season finale volgende weekSpannend!!!!!!!!
Vic die die ex van Kavanaugh paalt.. klassiek
deprimerend einde weer van deze aflevering.
Kavanaugh die dan bij de ex van vic naar binnen loopt enzo![]()
maar ik vind het weer zo jammer dat lem weer zo in de problemen zit, als ik iemand in de serie eigelijk best wel een goed hart heeft is het lem.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56![]()
Tsja, die Lem is toch een beetje het sukkeltje..
Volgende week de Season finale. Ben erg benieuwd
Big dick.![]()
hij is gewoon te aardig, hij hoort helemaal niet de "bad cop" uit te hangen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:56 schreef HassieBassie het volgende:
Tsja, die Lem is toch een beetje het sukkeltje..
Volgende week de Season finale. Ben erg benieuwdHoly-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
Laatste aflevering? Mooi, nu hopelijk snel de DVD boxset!"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Laatste aflevering van season 5, in Nederland is net seizoen 3 begonnen..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
Laatste aflevering? Mooi, nu hopelijk snel de DVD boxset!
Overigens komen er nog 11 afleveringen eind dit jaar, tenminste dat is wat ik begrepen heb. Daarna is het echt voorbij
Big dick.![]()
not entirely true.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:32 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Overigens komen er nog 11 afleveringen eind dit jaar, tenminste dat is wat ik begrepen heb. Daarna is het echt voorbij![]()
na deze 11 van seizoen 5 komen er nog 10 aan het eind van 2006 of het begin van 2007.
Er is nog geen officiele bekendmaking geweest of het stopt na die 10, maar het ligt wel in de lijn der verwachting. helaas.I love it when a plan comes together !![]()
allemaal wel jammer, ze hadden er zeker nog wel een paar seizoenen uit kunnen persen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:30 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
not entirely true.
na deze 11 van seizoen 5 komen er nog 10 aan het eind van 2006 of het begin van 2007.
Er is nog geen officiele bekendmaking geweest of het stopt na die 10, maar het ligt wel in de lijn der verwachting. helaas.
mwah je moet het niet teveel uit gaan persen heh..Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."![]()
tja ze zitten wel op het randje van elk moment gepakt kunnen worden maar toch.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:55 schreef Soul_Survivor het volgende:
mwah je moet het niet teveel uit gaan persen heh..
een beetje een grote twist in het verhaal en je haalt er zo een seizoen uit.
Ik vraag me trouwens wel af waarom ik hoop dat Vic niet gestraft wordt.. Uiteindelijk heeft hij wel van alles en nog wat op zn geweten. Zeker in het eerst seizoen was hij gewoon een crimineel..Big dick.![]()
Holy shit! Wat een finale!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Shane moet er volgend seizoen echt aan.![]()
KUT lees ik die spoiler
Kunnen we Amerikaanse en de Nederlands topics niet even opdelen.. ?
Want bij welk seizoen is de Nederlands uitzending?Hand in Hand.
Tyfus zeg wat een aflevering de season finale
Dat zeg ik dus echt niet aankomen![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:03 schreef L_auteur het volgende:
Holy shit! Wat een finale!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Shane moet er volgend seizoen echt aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
OH MY GODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand enig idee wanneer the Shield weer terug komt? Ik kan niet wachten...Big dick.![]()
volgens de Amerikaanse pers die FX daar over heeft gecontact, komt het pas voorjaar 2007 weer, en niet eind 2006 al, zoals werd gehoopt.. :-(I love it when a plan comes together !![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:52 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
volgens de Amerikaanse pers die FX daar over heeft gecontact, komt het pas voorjaar 2007 weer, en niet eind 2006 al, zoals werd gehoopt.. :-(![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het toch een geniale serie. Jammer genoeg is dit waarschijnlijk het laatste seizoen....![]()
De laatste aflevering van afgelopen dinsdag was de "Mid Season Finale". In januari komt de 2e helft van seizoen 6.quote:Tonight's episode - the 11th of the season - will be the last of "The Shield" until next January, when the season's remaining 10 episodes are likely to begin airing. The long hiatus is necessary because FX did not order additional episodes until it was too late to produce them continuously following the first 11."Damn you, vile woman!"![]()
Wat mij overigens nou he-le-maal onduidelijk is over die baby vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
Wat mij overigens nou he-le-maal onduidelijk is over die baby vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big dick.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:03 schreef HassieBassie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef L_auteur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B![]()
Michael Chiklis was bezig met de opnamen van The Fantastic Four deel II, zeggen mijn bronnen. waar heb je dit vandaan?quote:Tonight's episode - the 11th of the season - will be the last of "The Shield" until next January, when the season's remaining 10 episodes are likely to begin airing. The long hiatus is necessary because FX did not order additional episodes until it was too late to produce them continuously following the first 11.
bovendien stond alles wat je nu vertelt al in bovenstaande posts van mij...I love it when a plan comes together !![]()
je hebt gelijk. moet ik maar niet met mijn zieke kop gaan posten :-)
Januari it is.
thx for the link. staat nog wel iets meer in trouwens.I love it when a plan comes together !![]()
Damn, 8 maanden wachten dus. Gelukkig heb ik nog 24, Sopranos en straks Deadwood om de pijn wat te verzachten.![]()
interview met creator Shawn Ryan (de man van Corinne in de serie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: Ausiello Report
http://www.tvguide.com/Ne(...).htm?rmDate=03242006I love it when a plan comes together !![]()
Op zeker de beste tv serie ooit uitgezonden deze.
Dit seizoen weer helemaal top, vond toch nog steeds seizoen 4 het beste, met die spanning tussen vick en shane.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forest withaker en vick mackey (weet zn naam niet meer) kunnen van mij part gewoon een oscar krijgen voor hun prestaties, jammer genoeg hebben ze die niet voor dit soort series. Die grammy's stellen niet veel voor vind ik want die geven ze aan iedereen weg.
Nu wachten tot januari, wat een ellende.![]()
ik ben nou echt benieuwd of die Tavon dood is..
lijkt me wel.
Hand in Hand.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:01 schreef chris0478 het volgende:
Op zeker de beste tv serie ooit uitgezonden deze.
Dit seizoen weer helemaal top, vond toch nog steeds seizoen 4 het beste, met die spanning tussen vick en shane.
dude, je smijt van alles door elkaar. Oscars zijn voor films, Grammy's voor muziek, die dingen voor tv heten Emmy'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forest withaker en vick mackey (weet zn naam niet meer) kunnen van mij part gewoon een oscar krijgen voor hun prestaties, jammer genoeg hebben ze die niet voor dit soort series. Die grammy's stellen niet veel voor vind ik want die geven ze aan iedereen weg.
Nu wachten tot januari, wat een ellende.
Maar ik ben het van harte met je eens dat Forrest Whitaker en Michael Chiklis er allebei een verdienen!I love it when a plan comes together !![]()
Is Tavon wasted?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.![]()
Wat een belachelijk slecht camerawerk heeft de serie tegenwoordig. Is dat jullie ook opgevallen?
Het lijkt wel een Parkinson-patient die cameraman.Keeping an eye on the world going by my window.![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:53 schreef Thelonious het volgende:
Wat een belachelijk slecht camerawerk heeft de serie tegenwoordig. Is dat jullie ook opgevallen?
Het lijkt wel een Parkinson-patient die cameraman.Het is dezelfde documentaire achtige schudderige stijl wat het altijd is geweest hoor
Nee is niet documentaire achtig, is gewoon amateuristisch. Zeker bij dialogen zoals een verhoor gaat de camera totaal nutteloos heen en weer, en daarbij nog dat gebibber. Ze hebben op het budget moeten besparen omdat ze niet meer voor een major network werken en dat is gewoon te zien.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Het is dezelfde documentaire achtige schudderige stijl wat het altijd is geweest hoor
Let er nog maar eens op en zeg me dan dat het documentaire achtig is.
Keeping an eye on the world going by my window.![]()
Denk niet dat het met geld te maken heeft.. Meer over de sfeer van de serie. Het is gewoon realistisch weergegeven. De camera standpunten zijn aangepast aan de acteurs. Het is niet zo dat de acteurs een plaatsje zoeken waar ze mooi in beeld zijn. Dit is het hele idee er achter. (volgens de extra's van Season 1 en 2 DVD boxen)"Damn you, vile woman!"![]()
Ik heb pas geleden een interview met Chiklis gelezen en die gaf toe dat ze een veel kleiner budget hadden en dat de hoofdrolspelers er zelfs geen geld meer voor vroegen omdat ze de serie persee wilden maken.
Volgens mij was het vanaf seizoen 3 niet meer op een major network, maar via de kabel.Keeping an eye on the world going by my window.![]()
Wat zwets jij danquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:32 schreef Thelonious het volgende:
Ze hebben op het budget moeten besparen omdat ze niet meer voor een major network werken en dat is gewoon te zien.Ze maken de show al 5 jaar voor hetzelfde network
FX, welteverstaan
En die camera zwabbert al 5 seizoenen lang alle kanten op
Ik heb de serie niet op DVD ofzo dus kan de seizoenen niet direct met elkaar vergelijken maar dat het van boven naar beneden bibbert was mij in ieder geval nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat zwets jij danZe maken de show al 5 jaar voor hetzelfde network
FX, welteverstaan
En die camera zwabbert al 5 seizoenen lang alle kanten op
Keeping an eye on the world going by my window.![]()
Die camera zwabbert idd al 5 seizoenen en is naar mijn mening één van de sterke punten van de serie. En wat betreft dat major network.... zoals wolfrolf zegt, FX Networks lijkt me toch niet echt een kleintje..."Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy![]()
Jawel hoor. The Shield trok wekelijk ongeveer 2,8 miljoen kijkers. NIet bepaald heel veel in de VS.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:52 schreef tHaBuZ het volgende:
Die camera zwabbert idd al 5 seizoenen en is naar mijn mening één van de sterke punten van de serie. En wat betreft dat major network.... zoals wolfrolf zegt, FX Networks lijkt me toch niet echt een kleintje...Big dick.![]()
Dat wil nog niet meteen zeggen dat FX Networks een kleine speler is... Het zegt meer over de serie, je houdt ervan of je vindt het helemaal niets (bijvoorbeeld het camerawerk). Ik ben bang dat de serie vooral in de VS niet zoveel kijkers heeft omdat bepaalde zaken toch op een zeer directe manier worden weergegeven. En juist over dat soort zaken is het Amerikaanse volk over het algemeen hypocriet.
"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy![]()
Alle kritieken die ik ooit over deze serie heb gelezen zijn zo ontzettend positief dat ik bijna begin te denken dat er sprake is van omgekochte recensentenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:08 schreef tHaBuZ het volgende:
Dat wil nog niet meteen zeggen dat FX Networks een kleine speler is... Het zegt meer over de serie, je houdt ervan of je vindt het helemaal niets (bijvoorbeeld het camerawerk). Ik ben bang dat de serie vooral in de VS niet zoveel kijkers heeft omdat bepaalde zaken toch op een zeer directe manier worden weergegeven. En juist over dat soort zaken is het Amerikaanse volk over het algemeen hypocriet.
![]()
En terecht natuurlijk
Big dick.![]()
Dan heb je het inderdaad over recensenten, die kijken toch heel anders naar een serie dan de mensen die geld in het laatje moeten brengen, de uiteindelijke kijkers. Anders is het volgens mij niet te verklaren dat een serie van dit niveau zo matig bekeken wordt."Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy![]()
Misschien zegt het wel veel over Amerikanen in het algemeen; die zitten gewoon niet te wachten op een criminele hoofdpersoonquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:42 schreef tHaBuZ het volgende:
Dan heb je het inderdaad over recensenten, die kijken toch heel anders naar een serie dan de mensen die geld in het laatje moeten brengen, de uiteindelijke kijkers. Anders is het volgens mij niet te verklaren dat een serie van dit niveau zo matig bekeken wordt.![]()
FX is trouwens de betaalzender van fox, met om en nabij de 80 miljoen abonnees. Dan is 3 mijoen kijkers per aflevering wel erg weinig..Big dick.![]()
Dat zeg ik...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:00 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Misschien zegt het wel veel over Amerikanen in het algemeen; die zitten gewoon niet te wachten op een criminele hoofdpersoon![]()
Blijft een geniale Serie gister de op een na laatste aflevering gekeken![]()
Hoe cool dat VicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu snel de Season Finale kijken! ben echt benieuwd
"Damn you, vile woman!"![]()
Je gaat zo enorm gillen... waanzinnig einde van dit seizoen ... echt dat je zegt vanquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:05 schreef Gi1337 het volgende:
Nu snel de Season Finale kijken! ben echt benieuwd![]()
![]()
![]()
![]()
..
Enjoy!lekker faxen heel de dag echt genot![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Damn you, vile woman!"![]()
iemand enig idee waar ik alle 4 de seizoenen op dvd kan krijgen? amazon heeft ze wel, maar de verkeerde regio
of zal ik wachten tot seizoen 5 op dvd uit komt...
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]![]()
1 en 2 zijn R2 te verkrijgen en de rest komt hier niet uit..quote:Op maandag 17 april 2006 15:36 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee waar ik alle 4 de seizoenen op dvd kan krijgen? amazon heeft ze wel, maar de verkeerde regio
of zal ik wachten tot seizoen 5 op dvd uit komt......war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL![]()
enig idee waarom de rest hier niet uitkomt?quote:Op maandag 17 april 2006 15:45 schreef Un4 het volgende:
[..]
1 en 2 zijn R2 te verkrijgen en de rest komt hier niet uit..It's Time To Shine
Hmm, misschien ook maar eens kijken. Klopt het dat elk seizoen maar 13 afleveringen heeft
?
2000 light years from home![]()
Het scheelt een beetje per seizoen. Zo had het laatste seizoen maar 11 afleveringen.quote:Op maandag 17 april 2006 15:48 schreef Merkie het volgende:
Hmm, misschien ook maar eens kijken. Klopt het dat elk seizoen maar 13 afleveringen heeft
?
Zeker de moeite waard, dat The Shield.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Volgens mij is season 3 niet echt lekker uitgezonden in Europa en dus ook niet aangeslagen, daarom hebben ze ervoor gekozen om het niet uit te brengen.quote:Op maandag 17 april 2006 15:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
enig idee waarom de rest hier niet uitkomt?
Lekker loos ook allemaal, een veel mindere serie als Prison Break bijvoorbeeld krijgt wel genoeg media aandacht en je ziet dat het aanslaat. Als dit nou eens fatsoenlijk bij The Shield gebeurde zou je een dergelijk effect verwachten, zelfde geldt voor 24 met die belachelijke tijdstippen waarop dat uitgezonden wordt..![]()
Maar goed nog steeds mijn nummer 1 serie! 24 zal het toch met een tweede plaats moeten doen.
Dat van die 13 eps klopt overigens, zo doet FX (network) dat geloof ik....war never changes
jup, alleen niet te krijgen op dvd hier dusquote:Op maandag 17 april 2006 15:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Het scheelt een beetje per seizoen. Zo had het laatste seizoen maar 11 afleveringen.
Zeker de moeite waard, dat The Shield.
It's Time To Shine
Opzich wel tof, nu is het nog de moeite waard te volgen. Ca. 13 afleveringen per seizoen is wel te doen.
2000 light years from home![]()
ik heb bijna afleveringen wel gezien geloof ik, maar wil het gewoon op dvdquote:Op maandag 17 april 2006 15:58 schreef Merkie het volgende:
Opzich wel tof, nu is het nog de moeite waard te volgen. Ca. 13 afleveringen per seizoen is wel te doen.
het 5e seizoen is nog niet op dvd omdat ze net een maand klaar zijn geloof ik, maar ik wil ze gewoon alleemaal hebbenen af kunnen spelen op mn regio 2 speler
It's Time To Shine
Season 5 telt 21 afleveringen en is dus pas net over de helft.quote:Op maandag 17 april 2006 16:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb bijna afleveringen wel gezien geloof ik, maar wil het gewoon op dvd
het 5e seizoen is nog niet op dvd omdat ze net een maand klaar zijn geloof ik, maar ik wil ze gewoon alleemaal hebbenen af kunnen spelen op mn regio 2 speler
...war never changes
ah, fuckquote:Op maandag 17 april 2006 16:14 schreef Un4 het volgende:
[..]
Season 5 telt 21 afleveringen en is dus pas net over de helft.
dan zet ik mn downloads weer aan
It's Time To Shine
Seizoen 5 telt dus gewoon 11 afleveringen.quote:Op maandag 17 april 2006 16:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah, fuck
dan zet ik mn downloads weer aan
Seizoen 6 begint waarschijnlijk in januari 2007 en telt 10 afleveringen. Daarna is het over.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
aarghquote:Op maandag 17 april 2006 17:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Seizoen 5 telt dus gewoon 11 afleveringen.
Seizoen 6 begint waarschijnlijk in januari 2007 en telt 10 afleveringen. Daarna is het over.
dan heb ik dus wel alles
goed, wachten dus
It's Time To Shine
Nee, Season 5 is in twee stukken verdeeld en we hebben het eerste deel gehad. Het tweede deel krijgen we als het goed is begin 2007. We zitten dus nog wel degelijk in Season 5.quote:Op maandag 17 april 2006 17:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Seizoen 5 telt dus gewoon 11 afleveringen.
Seizoen 6 begint waarschijnlijk in januari 2007 en telt 10 afleveringen. Daarna is het over.
Of het daarna over is is trouwens nog volstrekt onduidelijk maar met de huidge gang van zaken in de serie kan ik me niet voorstellen dat het nog lang gaat duren.....war never changes
Waarom zou elk seizoen rond de 12 afleveringen zijn en seizoen 5 ineens 21?quote:Op maandag 17 april 2006 17:56 schreef Un4 het volgende:
[..]
Nee, Season 5 is in twee stukken verdeeld en we hebben het eerste deel gehad. Het tweede deel krijgen we als het goed is begin 2007. We zitten dus nog wel degelijk in Season 5.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Omdat het het laatste seizoen is, en de hoofdrolspelers filmopnamen hebben waardoor er even geen afleveringen kunnen worden opgenomen.quote:Op maandag 17 april 2006 18:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Waarom zou elk seizoen rond de 12 afleveringen zijn en seizoen 5 ineens 21?Big dick.![]()
Dat lijken me geen redenen om het nog steeds seizoen 5 te noemen.quote:Op maandag 17 april 2006 18:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Omdat het het laatste seizoen is, en de hoofdrolspelers filmopnamen hebben waardoor er even geen afleveringen kunnen worden opgenomen.
Maar goed, het maakt ook niet uit hoe we het noemen. Het belangrijkste is dat er nog 10 afleveringen komen in 2007.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Vraag het meneer Ryan zou ik zeggen!quote:Op maandag 17 april 2006 18:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Waarom zou elk seizoen rond de 12 afleveringen zijn en seizoen 5 ineens 21?![]()
Anyway vind het wel balen dat we weer veel te lang in een Shield-loze periode komen.
...war never changes
Ook echt, Nog tot het voorjaar wachten![]()
ga deze week maar beginnen aan andere series... Lost en Prison Break. Maar ben bang dat die niet kunnen tippen aan deze meesterlijke serie die mij avonden lang heeft vermaakt! Ik hoop echt dat er nog een aantal seizoen komen
"Damn you, vile woman!"![]()
Prison Break komt heeel dicht in de buurt moet ik zeggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:27 schreef Gi1337 het volgende:
Ook echt, Nog tot het voorjaar wachten![]()
ga deze week maar beginnen aan andere series... Lost en Prison Break. Maar ben bang dat die niet kunnen tippen aan deze meesterlijke serie die mij avonden lang heeft vermaakt! Ik hoop echt dat er nog een aantal seizoen komen
Big dick.![]()
*houd vingers gekruist en hoopt dat The Shield seizoenen 3 en 4 toch nog in Nederland/Europa op DVD worden uitgebracht*
ik heb Season 1 t/m 4 gewoon op dvd hoor ? Alleen zonder Nederlandse ondertiteling. Wel engels, dat vind ik zoiezo fijner."Damn you, vile woman!"![]()
ook in PAL? ik heb ff rondgekeken, maar kon geen PAL dvd's vindenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:21 schreef Gi1337 het volgende:
ik heb Season 1 t/m 4 gewoon op dvd hoor ? Alleen zonder Nederlandse ondertiteling. Wel engels, dat vind ik zoiezo fijner.
en ook regio 2 of 10?It's Time To Shine
op de achterkant van de dvdhoes lijkt mequote:Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef Gi1337 het volgende:
Weet eigenlijk niet welke regio t is.. waar kan ik dat zien ?![]()
It's Time To Shine
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:31 schreef Gi1337 het volgende:
[warez-boy-modus]
Die heb ik nie![]()
[/warez-boy-modus]
ik wil ze juist legaal hebben
It's Time To Shine
![]()
Producent van 'The Shield' overleden
(Novum/AP) - Producent en regisseur Scott Brazil is op 50-jarige leeftijd overleden. De producent van onder meer de serie 'Hill Street Blues' is bezweken aan de progressieve spierziekte ALS.
Brazil bleef tijdens zijn ziekte actief als producent van de politieserie de serie 'The shield'. Een woordvoerder vertelde dat Brazil vorige week nog aan het werk was. "Hij had vorige week donderdag nog een gesprek met de schrijvers. Hij was aanwezig bij een casting en bereidde een nieuwe aflevering voor. Daarom kwam zijn dood voor ons allemaal als een grote schok."
Naast producent was Brazil regisseur van meerdere afleveringen van 'The shield'. Ook regisseerde hij afleveringen van series als 'CSI: Miami', 'Grey's anatomy' en 'JAG'. Als producent won hij in de jaren tachtig twee Emmy's en een Golden Globe voor 'Hill Street Blues'.
Wie The Shield dvd's heeft, heeft hem vást op de commentary track gehoord.
Erg jammer dit.![]()
![]()
R.I.P.
Neem aan dat dit wel de doodsteek (no pun intended) voor een eventueel zesde seizoen is.
...war never changes
Heb gisteren laatste aflevering van seizoen 1 gezien en ik moet zeggen dat het een hele goeie serie is. Goed gebracht de goede en slechte kanten van die agenten in LA. Nu ga ik beginnen met twee ...
Before all else, be armed.![]()
![]()
Dat is wel heel erg kut. De afleveringen die geschreven en/of geregisseerd waren door Scott Brazil waren stuk voor stuk keigoed
RIP Scott.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Net 5x11 gezien.![]()
![]()
Wat een einde.![]()
![]()
Ik hoop dat Vic de bastard pakt.We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.![]()
Ik viel ook bijna van de bank, wat een einde! Vind het 5e seizoen zowiezo erg goed. The Shield is echt een serie die groeit, balen dat we nu moeten wachten tot 2007.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:17 schreef Super7fighter het volgende:
Net 5x11 gezien.![]()
![]()
Wat een einde.![]()
![]()
Ik hoop dat Vic de bastard pakt.![]()
Je zal wel zien dat de kwaliteit na het eerste seizoen wat afneemt. Misschien is dit omdat je went aan het excessieve geweld maar denk dat het vooral steeds onrealistischer wordt. Niettemin is het 4e seizoen een frisse wind.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heb gisteren laatste aflevering van seizoen 1 gezien en ik moet zeggen dat het een hele goeie serie is. Goed gebracht de goede en slechte kanten van die agenten in LA. Nu ga ik beginnen met twee ...![]()
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.![]()
veronica stopt helaas een tijdje met uitzenden van seizoen 3, vermoedelijk vanwege mei maand film maand.quote:Let op: vrijdag 28 april was de voorlopig laatste aflevering van The Shield. De politieserie keert begin juni weer terug.![]()
Ik heb seizoen 1 en 2 op dvd. 3 en 4 op me pc, maar weet iemand de precieze volgorden van de afleveringen ? Van 3+4 dus;)![]()
Volgorde kan je gewoon op de website van The Shield terug vinden...."Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy![]()
Ik niet, iigquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:53 schreef pilsem het volgende:
Ik heb seizoen 1 en 2 op dvd. 3 en 4 op me pc, maar weet iemand de precieze volgorden van de afleveringen ? Van 3+4 dus;)![]()
![]()
Einde seizoen 5.. Jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But a bitch aint one.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:13 schreef Jay-Z het volgende:
Einde seizoen 5.. Jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Damn you, vile woman!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: