SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
Wat mij overigens nou he-le-maal onduidelijk is over die baby vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big dick.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:03 schreef HassieBassie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef L_auteur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
Michael Chiklis was bezig met de opnamen van The Fantastic Four deel II, zeggen mijn bronnen. waar heb je dit vandaan?quote:Tonight's episode - the 11th of the season - will be the last of "The Shield" until next January, when the season's remaining 10 episodes are likely to begin airing. The long hiatus is necessary because FX did not order additional episodes until it was too late to produce them continuously following the first 11.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: Ausiello Report
http://www.tvguide.com/Ne(...).htm?rmDate=03242006I love it when a plan comes together !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forest withaker en vick mackey (weet zn naam niet meer) kunnen van mij part gewoon een oscar krijgen voor hun prestaties, jammer genoeg hebben ze die niet voor dit soort series. Die grammy's stellen niet veel voor vind ik want die geven ze aan iedereen weg.
Nu wachten tot januari, wat een ellende.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:01 schreef chris0478 het volgende:
Op zeker de beste tv serie ooit uitgezonden deze.
Dit seizoen weer helemaal top, vond toch nog steeds seizoen 4 het beste, met die spanning tussen vick en shane.
dude, je smijt van alles door elkaar. Oscars zijn voor films, Grammy's voor muziek, die dingen voor tv heten Emmy'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forest withaker en vick mackey (weet zn naam niet meer) kunnen van mij part gewoon een oscar krijgen voor hun prestaties, jammer genoeg hebben ze die niet voor dit soort series. Die grammy's stellen niet veel voor vind ik want die geven ze aan iedereen weg.
Nu wachten tot januari, wat een ellende.
Maar ik ben het van harte met je eens dat Forrest Whitaker en Michael Chiklis er allebei een verdienen!I love it when a plan comes together !
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:53 schreef Thelonious het volgende:
Wat een belachelijk slecht camerawerk heeft de serie tegenwoordig. Is dat jullie ook opgevallen?
Het lijkt wel een Parkinson-patient die cameraman.
Nee is niet documentaire achtig, is gewoon amateuristisch. Zeker bij dialogen zoals een verhoor gaat de camera totaal nutteloos heen en weer, en daarbij nog dat gebibber. Ze hebben op het budget moeten besparen omdat ze niet meer voor een major network werken en dat is gewoon te zien.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Het is dezelfde documentaire achtige schudderige stijl wat het altijd is geweest hoor
Wat zwets jij danquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:32 schreef Thelonious het volgende:
Ze hebben op het budget moeten besparen omdat ze niet meer voor een major network werken en dat is gewoon te zien.
Ik heb de serie niet op DVD ofzo dus kan de seizoenen niet direct met elkaar vergelijken maar dat het van boven naar beneden bibbert was mij in ieder geval nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat zwets jij danZe maken de show al 5 jaar voor hetzelfde network
FX, welteverstaan
En die camera zwabbert al 5 seizoenen lang alle kanten op
Jawel hoor. The Shield trok wekelijk ongeveer 2,8 miljoen kijkers. NIet bepaald heel veel in de VS.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:52 schreef tHaBuZ het volgende:
Die camera zwabbert idd al 5 seizoenen en is naar mijn mening één van de sterke punten van de serie. En wat betreft dat major network.... zoals wolfrolf zegt, FX Networks lijkt me toch niet echt een kleintje...
Alle kritieken die ik ooit over deze serie heb gelezen zijn zo ontzettend positief dat ik bijna begin te denken dat er sprake is van omgekochte recensentenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:08 schreef tHaBuZ het volgende:
Dat wil nog niet meteen zeggen dat FX Networks een kleine speler is... Het zegt meer over de serie, je houdt ervan of je vindt het helemaal niets (bijvoorbeeld het camerawerk). Ik ben bang dat de serie vooral in de VS niet zoveel kijkers heeft omdat bepaalde zaken toch op een zeer directe manier worden weergegeven. En juist over dat soort zaken is het Amerikaanse volk over het algemeen hypocriet.
Misschien zegt het wel veel over Amerikanen in het algemeen; die zitten gewoon niet te wachten op een criminele hoofdpersoonquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:42 schreef tHaBuZ het volgende:
Dan heb je het inderdaad over recensenten, die kijken toch heel anders naar een serie dan de mensen die geld in het laatje moeten brengen, de uiteindelijke kijkers. Anders is het volgens mij niet te verklaren dat een serie van dit niveau zo matig bekeken wordt.
Dat zeg ik...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:00 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Misschien zegt het wel veel over Amerikanen in het algemeen; die zitten gewoon niet te wachten op een criminele hoofdpersoon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu snel de Season Finale kijken! ben echt benieuwd
"Damn you, vile woman!"
Je gaat zo enorm gillen... waanzinnig einde van dit seizoen ... echt dat je zegt vanquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:05 schreef Gi1337 het volgende:
Nu snel de Season Finale kijken! ben echt benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Damn you, vile woman!"
1 en 2 zijn R2 te verkrijgen en de rest komt hier niet uit..quote:Op maandag 17 april 2006 15:36 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee waar ik alle 4 de seizoenen op dvd kan krijgen? amazon heeft ze wel, maar de verkeerde regio
of zal ik wachten tot seizoen 5 op dvd uit komt...
enig idee waarom de rest hier niet uitkomt?quote:Op maandag 17 april 2006 15:45 schreef Un4 het volgende:
[..]
1 en 2 zijn R2 te verkrijgen en de rest komt hier niet uit..
Het scheelt een beetje per seizoen. Zo had het laatste seizoen maar 11 afleveringen.quote:Op maandag 17 april 2006 15:48 schreef Merkie het volgende:
Hmm, misschien ook maar eens kijken. Klopt het dat elk seizoen maar 13 afleveringen heeft
?
Volgens mij is season 3 niet echt lekker uitgezonden in Europa en dus ook niet aangeslagen, daarom hebben ze ervoor gekozen om het niet uit te brengen.quote:Op maandag 17 april 2006 15:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
enig idee waarom de rest hier niet uitkomt?
jup, alleen niet te krijgen op dvd hier dusquote:Op maandag 17 april 2006 15:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Het scheelt een beetje per seizoen. Zo had het laatste seizoen maar 11 afleveringen.
Zeker de moeite waard, dat The Shield.
ik heb bijna afleveringen wel gezien geloof ik, maar wil het gewoon op dvdquote:Op maandag 17 april 2006 15:58 schreef Merkie het volgende:
Opzich wel tof, nu is het nog de moeite waard te volgen. Ca. 13 afleveringen per seizoen is wel te doen.
Season 5 telt 21 afleveringen en is dus pas net over de helft.quote:Op maandag 17 april 2006 16:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb bijna afleveringen wel gezien geloof ik, maar wil het gewoon op dvd
het 5e seizoen is nog niet op dvd omdat ze net een maand klaar zijn geloof ik, maar ik wil ze gewoon alleemaal hebbenen af kunnen spelen op mn regio 2 speler
ah, fuckquote:Op maandag 17 april 2006 16:14 schreef Un4 het volgende:
[..]
Season 5 telt 21 afleveringen en is dus pas net over de helft.
Seizoen 5 telt dus gewoon 11 afleveringen.quote:Op maandag 17 april 2006 16:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah, fuck
dan zet ik mn downloads weer aan
aarghquote:Op maandag 17 april 2006 17:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Seizoen 5 telt dus gewoon 11 afleveringen.
Seizoen 6 begint waarschijnlijk in januari 2007 en telt 10 afleveringen. Daarna is het over.
Nee, Season 5 is in twee stukken verdeeld en we hebben het eerste deel gehad. Het tweede deel krijgen we als het goed is begin 2007. We zitten dus nog wel degelijk in Season 5.quote:Op maandag 17 april 2006 17:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Seizoen 5 telt dus gewoon 11 afleveringen.
Seizoen 6 begint waarschijnlijk in januari 2007 en telt 10 afleveringen. Daarna is het over.
Waarom zou elk seizoen rond de 12 afleveringen zijn en seizoen 5 ineens 21?quote:Op maandag 17 april 2006 17:56 schreef Un4 het volgende:
[..]
Nee, Season 5 is in twee stukken verdeeld en we hebben het eerste deel gehad. Het tweede deel krijgen we als het goed is begin 2007. We zitten dus nog wel degelijk in Season 5.
Omdat het het laatste seizoen is, en de hoofdrolspelers filmopnamen hebben waardoor er even geen afleveringen kunnen worden opgenomen.quote:Op maandag 17 april 2006 18:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Waarom zou elk seizoen rond de 12 afleveringen zijn en seizoen 5 ineens 21?
Dat lijken me geen redenen om het nog steeds seizoen 5 te noemen.quote:Op maandag 17 april 2006 18:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Omdat het het laatste seizoen is, en de hoofdrolspelers filmopnamen hebben waardoor er even geen afleveringen kunnen worden opgenomen.
Vraag het meneer Ryan zou ik zeggen!quote:Op maandag 17 april 2006 18:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Waarom zou elk seizoen rond de 12 afleveringen zijn en seizoen 5 ineens 21?
Prison Break komt heeel dicht in de buurt moet ik zeggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:27 schreef Gi1337 het volgende:
Ook echt, Nog tot het voorjaar wachten![]()
ga deze week maar beginnen aan andere series... Lost en Prison Break. Maar ben bang dat die niet kunnen tippen aan deze meesterlijke serie die mij avonden lang heeft vermaakt! Ik hoop echt dat er nog een aantal seizoen komen
ook in PAL? ik heb ff rondgekeken, maar kon geen PAL dvd's vindenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:21 schreef Gi1337 het volgende:
ik heb Season 1 t/m 4 gewoon op dvd hoor ? Alleen zonder Nederlandse ondertiteling. Wel engels, dat vind ik zoiezo fijner.
op de achterkant van de dvdhoes lijkt mequote:Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef Gi1337 het volgende:
Weet eigenlijk niet welke regio t is.. waar kan ik dat zien ?![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:31 schreef Gi1337 het volgende:
[warez-boy-modus]
Die heb ik nie![]()
[/warez-boy-modus]
Ik viel ook bijna van de bank, wat een einde! Vind het 5e seizoen zowiezo erg goed. The Shield is echt een serie die groeit, balen dat we nu moeten wachten tot 2007.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:17 schreef Super7fighter het volgende:
Net 5x11 gezien.![]()
![]()
Wat een einde.![]()
![]()
Ik hoop dat Vic de bastard pakt.
Je zal wel zien dat de kwaliteit na het eerste seizoen wat afneemt. Misschien is dit omdat je went aan het excessieve geweld maar denk dat het vooral steeds onrealistischer wordt. Niettemin is het 4e seizoen een frisse wind.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heb gisteren laatste aflevering van seizoen 1 gezien en ik moet zeggen dat het een hele goeie serie is. Goed gebracht de goede en slechte kanten van die agenten in LA. Nu ga ik beginnen met twee ...![]()
quote:Let op: vrijdag 28 april was de voorlopig laatste aflevering van The Shield. De politieserie keert begin juni weer terug.
Ik niet, iigquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:53 schreef pilsem het volgende:
Ik heb seizoen 1 en 2 op dvd. 3 en 4 op me pc, maar weet iemand de precieze volgorden van de afleveringen ? Van 3+4 dus;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But a bitch aint one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |