Zet jij hem op?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:13 schreef anoukforza het volgende:
Hoe staat het met de handtekeningenacties om John naar ons landje te brengen?? In 2005 moet ie toch echt komen!![]()
whehehe same herequote:Op donderdag 13 januari 2005 00:46 schreef SaintMary het volgende:
[..]
Zet jij hem op?Dan teken ik wel, desnoods met een aantal valse signaturen
Reken daar voorlopig nog maar even niet op. Maargoed, je weet het nooit natuurlijk, van Jack Johnson had ik het inmiddels immers ook niet echt meer verwachtquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:51 schreef mlittel het volgende:
Zie dat jullie ook allemaal zitten te wachten op een concert van John Mayer. Mijn vriendinnetje is ook fan van hem en ik wil haar graag verrassen met een concert van hem. Ik vroeg me dus af of jullie inmiddels al meer weten over een eventueel concert van hem hier in nederland of anders mis belgie. Alvast bedankt
groeten, marcel
Jouw avatar is geweldigquote:
Waar staat die kortingsbon???!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:55 schreef Frenkel het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=FVgGJFRfUAAGJhZcQQ44E7SIFyjS0D0AdJ0=?BOL_OWNER_ID=1000004001435598&Section=MUSIC&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
Room for Squares
voor ¤ 7,99
En in het DVD Aanbiedingen topic is zelfs nog een kortingsbon van 4,50 euro te vinden
Dus wel een koopje dacht ik zo
En met deze kortings coupon wordt hij nog goedkoper, namelijk 4 euro.quote:
Voor degene(n) die het nog niet wisten.quote:Grammy-uitreiking ode aan Ray Charles
Uitgegeven op 14 februari 2005 om 09:02 uur, bijgewerkt om 09:06
Het laatste album van Ray Charles heeft zondag acht Grammy's in de wacht gesleept. De jaarlijkse prijsuitreiking van de Amerikaanse muziekindustrie werd zo een postume ode aan de veelzijdige Amerikaanse zanger.
Charles overleed in juni vorig jaar. Het album met duetten dat hij in de maanden daarvoor opnam werd onder andere verkozen tot beste album van het jaar en beste popalbum. Twee onderscheidingen waren voor het nummer ,,Here We Go Again", een duet met Norah Jones.
Alicia Keys en Usher kregen respectievelijk vier en drie Grammy's, waaronder een gedeelde - beste R&B uitvoering - voor ,,My Boo".
U2 kreeg drie Grammy's. Green Day kreeg de onderscheiding beste rock album voor de politiek geladen punk opera ,,American Idiot". ,,Daughters" van John Mayer werd onderscheiden als song van het jaar.
Kanye West was tienmaal genomineerd, maar kreeg drie Grammy's, waaronder die voor beste rapalbum en beste rapsong voor ,,Jesus Walks".
In de categorie beste nieuwe artiest werd West verslagen door Maroon 5.
Artiesten die jaren op een onderscheiding hebben moeten wachten, maar nu eindelijk aan de beurt kwamen waren Steve Earle, Brian Wilson en Rod Stewart. Ook Britney Spears won haar eerste Grammy.
[Copyright 2005 Novum / www.nieuws.nl ]
Dit zou wel heeeel erg cool zijnquote:Lees ergens () dat John Mayer bevestigd was op Yorin? Iemand gehoord?
Ik weet niet of we hier nou zo blij van moeten worden, ik vind het juist leuk om een artiest alleen te horen op cd, dan 250x hetzelfde nummer op de radio..quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:11 schreef Stevie_ het volgende:
Daughters staat nu op nr 24 van de download top 30 Noordzee fm.
Op nr 34 van de top 40 @ radio 538.
HIJ BREEKT DOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRR!!!!!!!!!
Ja Clarity is ook erg vet!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:25 schreef Fliepke het volgende:
Daughters vind ik trouwens een van de mindere nummers op het album. Iets als clarity vind ik veel leuker
Idd ja.. maargoed ik wil hem graag eens live zien ja. Ik ben van niemand fan in de zin van stalker achtige praktijken, maar ben al 1,5 jaar een heel heel groot liefhebber van SJonnie Meijerquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:56 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Ik weet niet of we hier nou zo blij van moeten worden, ik vind het juist leuk om een artiest alleen te horen op cd, dan 250x hetzelfde nummer op de radio..
Maar als dat betekent dat hij vaker in Nederland komt optreden, hoor je mij niet klagen
Je bedoelt Any Given Thursday toch?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:29 schreef SiemeN het volgende:
Goede artiest ja, volg hem al enige tijd.
Vooral de live CD genaamd As/Is is echt genieten, prachtige gitaar solo's.
Heb vandaag Room for squares en Any given thursday eindelijk orgineel gekocht. Had 't al een hele poos op de pc en het was werkelijk het enige wat ik de afgelopen weken heb gedraaidquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:02 schreef -Mk- het volgende:
Back to me en Clarity zijn mijn favoriete nummers van 'm momenteel
Ja dat vond ik in het begin (na RFS 1000 keer te hebben geluisterd) ook ja, maar ik vind Heavier Things steeds beter worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb vandaag Room for squares en Any given thursday eindelijk orgineel gekocht. Had 't al een hele poos op de pc en het was werkelijk het enige wat ik de afgelopen weken heb gedraaid
Vind Heavier Things dan een stuk minder dan Room for squares maarja
Ik lees nu je laatste zin pasquote:Op donderdag 21 april 2005 22:11 schreef Jill-RMC het volgende:
eerst even reclame maken voor ruben: www.johnmayer.nl
en ten tweede: JM1 overheerst gewoon te ernstig!
Btje jammer dat het nu is 'Die gast van Daughters' maarja Nederland komt altijd laat met dingen....kan Rob Thomas ws na de zomer uit gaan leggen als 'die gast van Lonely No More'
Hoorde geruchten trouwens dat JM1 op Rockin Park zou komen.....een of ander 12 jarige geval had dat gehoord op de radio....nou zijn DJ's ook niet al te slim en ben bang dat JM en JC (lijkt op is niet) door elkaar zijn gehaald.....nouja we zien het wel.....maakt ook niet uit zolang John zn ass dit jaar maar eens naar Nederland beweegt...I'd like that...;)
Annoh! Je bent de eerste die het raadt. goed hey.quote:Op maandag 25 april 2005 10:24 schreef annoh het volgende:
Hey crutch komt jouw naam van dat Matchbox Twenty nummer?
Ik vermoed dat het gewoon een een roddeltje is, al zou het heel goed kunnen aangezien John echt heel veel over zijn liefdesperikelen schrijft. Anyway, wat ik wel weet is dat hij het nummer helemaal naakt (completely butnaked; aldus John) in de badkamer heeft geschreven.quote:Het liedje zou ook voor haar geschreven zijn. Wie weet hier meer van?
Volgens mij mis ik nog heel wat nummersquote:237. John Mayer - 83 (4:51)
238. John Mayer - Back To You (3:57)
239. John Mayer - Bigger Than My Body (4:28)
240. John Mayer - Clarity (4:32)
241. John Mayer - Daughters (3:59)
242. John Mayer - Home Life (4:13)
243. John Mayer - Message In A Bottle (4:22)
244. John Mayer - Neon (3:56)
245. John Mayer - New Deep (4:09)
246. John Mayer - Not Myself (3:39)
247. John Mayer - Only Heart (3:50)
248. John Mayer - Your Body Is a Wonderland (4:08)
Back To Youquote:Op maandag 25 april 2005 14:09 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik nog heel wat nummers![]()
ja? En ik dacht dat ik inmiddels alles wel had.quote:
Ach menneke toch.. kheb medelijden met je hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:17 schreef matthijst het volgende:
John Mayer, brrr, moet iedere keer als ik hem hoor letterlijk bijna kotsen.
Wat een teringnummer dat Daughters
Ai, niet te geloven dat die gast zoveel fans heeft.
Je kan beter medelijden met Mayer hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:40 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ach menneke toch.. kheb medelijden met je hoor.
Hmm.. nah.. medelijden met iemand die én niet hoort dat hij een parel is deze tijd van commerciele troep én dat ook nog eens in een topic dat alweer een tijdje niet gebruikt is moet melden. Menneke menneke toch... t'is allemaal wat he. Nou hup terug naar je K3 en zand erover.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je kan beter medelijden met Mayer hebben![]()
Gaan we doen, bedankt!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Zou sowieso even alle nummers van Room For Squares downen...als je dat leuk vind aan nummers van Heavier Things beginnen. Vind RFS opzich leuker...maar HT heeft ook geweldige hoogtepunten en live stuff he
DVD "Another Thursday" kopen.. kan je al kopen voor zo'n 12,99 / 14,99 bij o.a. Velvet music. Downloaden doen we natuurlijk niet bij Johnnie Meijer hequote:Op woensdag 18 mei 2005 19:44 schreef PAA-053 het volgende:
Een vriend van me die ik Daughters (wat een prachtnummer trouwens ) opstuurde noemde het: "Commerciele boyband muziek".Nerd
Ik vind het beste muziek die John Mayer maakt, heb nu pas 4 nummertjes (Daughters, Bigger than my Body, Why Georgia (live) en No Such Thing). Als jullie zo die titels lezen he, zijn dit dan allemaal nummers met een bepaalde stijl? En zo ja, wat zijn dan meer nummers van hem die daar goed bij passen?
Ik wil namelijk wel meer van hem downloaden, maar zie bij wijze van spreke door de bomen het bos niet meer
Die is zo ontzettend goed.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:12 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
DVD "Another Thursday" kopen.. kan je al kopen voor zo'n 12,99 / 14,99 bij o.a. Velvet music. Downloaden doen we natuurlijk niet bij Johnnie Meijer henahja.. kheb iig utieindelijk RFS, HT en DVD gekocht
Kheb hem godnondeju eindelijk weer terug na twee maandenquote:
Hopelijk heeft dit opgelucht voor je...quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Modus het volgende:
Dan denk je 'veel slaapverwekkendere muziek dan Jamie fucking Cullum's Everlasting love' zal je voorlopig toch wel niet horen, en ja hoor: John Mayer - Daughters.,
,
,
. Oh en trouwens ook knap hoe je het voor elkaar krijgt om met nog meer valse lucht te zingen dan Dinand.
.
En ja, ik ken alleen Daughters. En ja, dat wilde ik graag zo houden.
Ja mooi he afkrakers zijn lievquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef Jill-RMC het volgende:
en dna toch de moeite nemen om hier te posten
Heb je gelijk in....quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:13 schreef Modus het volgende:
Gelukkig zijn forums er niet alleen voor veer-in-reet-steek-posts.
Bij Bol.com een van deze kortingsbonnen gebruiken en hij is iets goeiekoperquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:21 schreef Stefkuh het volgende:
Any Given Thursday DVD: ¤13,51 | ¤12,99 | ¤11,69
kheb ff niet naar verzendkosten gekeken
Niet alleen de clip.. het nummer is ook mooiquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Modus het volgende:
Dan denk je 'veel slaapverwekkendere muziek dan Jamie fucking Cullum's Everlasting love' zal je voorlopig toch wel niet horen, en ja hoor: John Mayer - Daughters.,
,
,
. Oh en trouwens ook knap hoe je het voor elkaar krijgt om met nog meer valse lucht te zingen dan Dinand.
.
En ja, ik ken alleen Daughters. En ja, dat wilde ik graag zo houden.
En nu weten we het wel he, je hebt je statement gemaakt.quote:
Ja.. klinkt me ook niet echt plezierig in de oren (en dan heb ik ze nog niet eens geluisterdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:50 schreef Jill-RMC het volgende:
ow nee die tribute cd's zijn evil! Heb hier nog een tribute to matchbox twenty liggen, echt als je die luistert heb je echt zin om van het dichtsbijzijnde flatgebouw te springen!!
Maak iemand anders fan zoe ik zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Gisteren dan eindelijk de DVD binnengekregen. Ik vind het echt een geweldige DVD. Echter kreeg ik er vandaag nog een binnen die ik blijkbaar vergeten was te cancellen dus nu heb ik 2![]()
Kheb hem voor 12 euro (incl verzendkosten) uit Australie laten komen.. gewoon om eBay ene half jaartje geleden eens uit te proberenquote:Op zondag 29 mei 2005 23:55 schreef Crutch het volgende:
Room for squares kost ook geen ruk meer tegenwoordig. ik kwam m tegen voor 9,99.
Kom op mensen, kopen!
Hoe meer fans, des te meer kans dat hij naar Nederland komt.
Toch?
7,99 bij Bol.comquote:Op zondag 29 mei 2005 23:57 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Kheb hem voor 12 euro (incl verzendkosten) uit Australie laten komen.. gewoon om eBay ene half jaartje geleden eens uit te proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |