abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2003 @ 14:30:13 #1
37740 plukje84
pluk de dag
pi_9635440
Ik wil graag samenwonen, omdat ik dan lekker vrijheid heb. Mar mijn vriend wil dat niet vanwege zijn privacy zegt ie. Moet ik dat accepteren? hij wil ook alles van mij weten, dus ik ook van hem vind ik... het is toch niet zo gek dat ik bij hem wil? dus dan moet hij wat voor over hebben vinnik. Ik denk er over het uit te maken, ik heb al zoveel voor hem over als hij dat niet eens wil..
  maandag 7 april 2003 @ 14:33:34 #2
20814 C_ZAR
field commander C_ZAR
pi_9635518
quote:
Ik wil graag samenwonen, omdat ik dan lekker vrijheid heb.
huh

Waarom ga je dan niet op jezelf ?

work - buy - consume - die [br] Love me or leave me, then let be me lonely
pi_9635519
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:30 schreef plukje84 het volgende:
Ik wil graag samenwonen, omdat ik dan lekker vrijheid heb. Mar mijn vriend wil dat niet vanwege zijn privacy zegt ie. Moet ik dat accepteren? hij wil ook alles van mij weten, dus ik ook van hem vind ik... het is toch niet zo gek dat ik bij hem wil? dus dan moet hij wat voor over hebben vinnik. Ik denk er over het uit te maken, ik heb al zoveel voor hem over als hij dat niet eens wil..
Uitmaken omdat hij niet wil samenwonen? Wat voor relatie is dit dan?? Denk na.
Lambo of Rekt
pi_9635532
quote:
als hij dat niet eens wil..
je denkt er wel erg gemakkelijk over he?
Let me tell you something, bendeco. You pull any your crazy shit with
us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you
and stick it up your ass and pull the fucking trigger til it goes "click".
pi_9635546
quote:
Veel mannen vinden "samenwonen" een heikel punt, het gevoel vrijheid/privacy kwijt te raken, geef hem wat tijd..
FTW!
pi_9635554
quote:
Ik wil graag samenwonen, omdat ik dan lekker vrijheid heb. Mar mijn vriend wil dat niet vanwege zijn privacy zegt ie.

>>>je vriend is bang dat hij zijn juist kwijt raakt. (dat is een hele grote angst van mannen/jongens.

Moet ik dat accepteren? hij wil ook alles van mij weten, dus ik ook van hem vind ik... het is toch niet zo gek dat ik bij hem wil? dus dan moet hij wat voor over hebben vinnik.

>>> hoe lang kennen jullie mekaar eigenlijk half jaar of zo?

Ik denk er over het uit te maken, ik heb al zoveel voor hem over als hij dat niet eens wil..

samenwonen is ook geen kleine stap die je maakt. mischien heeft hij er tijd voor nodig? hoe heb je het voorgesteld?: hey lieverd ik heb een leuk huisje gezien, volgende week is het vrij en kunnen we er in"?

als je daarom al aan uitmaken denkt heb je niet echt een super relatie

pi_9635559
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Uitmaken omdat hij niet wil samenwonen? Wat voor relatie is dit dan?? Denk na.

-edit- na 2 keer GOED lezen snap ik 'em ook, sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Prins-Punika op 07-04-2003 14:36]

FTW!
pi_9635569
Meisje, je bent 18, ga eerst maar eens zelfstandig leren wonen zou ik zeggen...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_9635570
beetje sneu dat je 't daarom uit wil maken ...
best triest zelfs ...
  maandag 7 april 2003 @ 14:35:43 #10
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_9635572
Uh, samenwonen is wel even iets anders dan naar de film gaan hoor..

Kan me best voorstellen dat ie er nog niet klaar voor is, da's heel normaal.

Edit:
Oh, en misschien moet je er eens over nadenken hoe je zelf nou in die relatie staat als je hioer niet eens normaal over kunt praten zonder aan te komen met "ik ga het uitmaken".

Volgens mij is het zelfs heel slim als jullie maar *niet* gaan samenwonen (als je er zo makkelijk over denkt om het uit te maken).

zzz
pi_9635599
Na het zien van je vorige topics kan ik niets meer dan begrip opbrengen voor de jongen dat hij niet met je wil samenwonen
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 7 april 2003 @ 14:37:18 #12
33580 Ben_Hur
"zal ik u doorverbinden?&
pi_9635601
Hoe lang hebben jullie al een relatie dan? Als het nog niet zo heel lang is kan ik me voorstellen dat je vriend daar nog niet aan toe is. In dat geval zal je hem gewoon wat meer tijd moeten gunnen, als je echt zo gek op hem bent. Hoezo vergroot samenwonen trouwens je vrijheid, woon je nog bij je ouders of zo? Als dat je voornaamste reden is om te gaan samenwonen kun je misschien wel een kamer/appartement voor jezelf zoeken. Ik denk trouwens dat samenwonen om meer vrijheid te hebben sowieso een verkeerde basis is, je moet gaan samenwonen omdat je gek op elkaar bent en veel tijd met elkaar wil doorbrengen.
Life is hard, but so am I. You better give me something, so I don't die
pi_9635603
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:35 schreef Prins-Punika het volgende:

[..]

Denk zelf na

Ohnee, uitmaken omdat meneer niet wil samen wonen is natuurlijk de gewoonste zaak van de wereld....

1 woord daarvoor : Butt-relatie

Lambo of Rekt
pi_9635613
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:34 schreef Prins-Punika het volgende:

[..]

Veel mannen vinden "samenwonen" een heikel punt, het gevoel vrijheid/privacy kwijt te raken, geef hem wat tijd..

helemaal mee eens. is zoiets als met je kloten tussen een bankschroef zitten en een sepast die de aandraaistang vast houd zo'n gevoel heb je dan als je vriendin zoiets voorsteld (ik wel althans)
pi_9635623
Samenwonen doe je met zijn tweeen neit in je eentje,a ls 1 van de 2 niet wil heeft de ander dat maar te accepteren.

Maar als je het dan al meteen wilt uitmaken heb je niet echt een supergezonde relatie lijkt me. Ik vind het zelfs een belachelijk argument.

<edit>En na het lezen van je andere topics neem ik dit niet eens meer serieus.</edit>

[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 07-04-2003 14:39]

pi_9635645
Het kloongehalte van dit topic spat er gewoon vanaf. Even mijn ogen beschermen
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_9635649
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ohnee, uitmaken omdat meneer niet wil samen wonen is natuurlijk de gewoonste zaak van de wereld....

1 woord daarvoor : Butt-relatie

I...have...edited..my..reply....read..it..wrong..sorry..i...said...

FTW!
pi_9635670
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:37 schreef Peregrijn het volgende:
Na het zien van je vorige topics kan ik niets meer dan begrip opbrengen voor de jongen dat hij niet met je wil samenwonen
True true, wat een zeur
FTW!
  maandag 7 april 2003 @ 14:40:34 #19
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9635676
Haha.. bij mij is het net andersom.. ik wil wel.. maar zij stelt het steeds uit.. Ze zegt steeds dat ze haar school wil afmaken.. LOL.. die heeft ze vorige week afgemaakt.. dus ik geloof dat het eraan zit te komen

We hebben trouwens nu 3 jaar en 7 maanden verkering..

pi_9635682
Je kan anders altijd nog opjezelf gaan als je zo graag 't huis uitwil. Is hij niet klaar voor samenwonen, probeer het dan te respecteren.

Mischien gaat het 'm niet om privacy want dat vindt ik wel een wat "vreemde" reden als hij idd jou wel met vragen bestookt. Samen wonen zie ik zelf al als een stap voor -en en das wel beangstigend voor veel mensen (incl myself)

Zelfs met de guldenmiddenweg kan je nog twee kanten uit.
pi_9635691
Haha, sjee die andere topics van haar slaan werkelijk alles. Ben benieuwd wie hier achter zit zeg, want dit is werkelijk te triest voor woorden..
  maandag 7 april 2003 @ 14:41:25 #23
51992 Titmeister
All tits are mine!!
pi_9635693
Als ik een tijdje een relatie heb dan wil ik graag samenwonen.
Maar echt niet op 18 jarige leeftijd.
The titmeister heeft alle tieten al een keer gehad.
pi_9635698
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:37 schreef Peregrijn het volgende:
Welke auto wil je dat je vriend heeft?
Hoeveel geld verdient je vriend?
Jongens zonder geld..

Dit soort topic bedoel je??
Sorrie hoor, maar ik vind je een uitschot gedrocht van de maatschappij, plukje... nomather wat voor lompe reacties hierop komen, ik blijf erbij. Lees die topics maar is

Lambo of Rekt
  maandag 7 april 2003 @ 14:41:39 #25
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9635700
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:41 schreef nozem het volgende:
Haha, sjee die andere topics van haar slaan werkelijk alles. Ben benieuwd wie hier achter zit zeg, want dit is werkelijk te triest voor woorden..
zie mijn post
Van wie is Plukje84?
pi_9635740
Ik vraag er niet snel om maar kan hier een groot hangslot op, R&P is voor serieuze dingen en niet voor dit soort bullshit.
pi_9635778
En er is altijd nog de griezelige optie dat het geen kloon is..
  maandag 7 april 2003 @ 14:49:28 #28
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9635839
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:46 schreef nozem het volgende:
En er is altijd nog de griezelige optie dat het geen kloon is..
Hoe briljant zou dat zijn?
pi_9635882
Plukje84, je hebt helemaal gelijk, opzouten met die gast. Privacy kan je ook hebben als je samenwoont, da's een kwestie van afspraken maken. Als ik verliefd was en een vraag als de jouwe zou krijgen en ik zou bijv. al jaren verkering hebben dan zou ik niet twijfelen. Als hij dat niet voor je over hebt dan zou ik als ik jou was serieus twijfelen over je relatie.
pi_9635974
Triest figuur
BlaBlaBla
  maandag 7 april 2003 @ 14:56:36 #31
50437 Okto
Spongeeeebob !!
pi_9635996
quote:
ik het pcies het omgekeerde
ja okto moet met een C .. ik weet ut ! :)
pi_9636000
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:51 schreef Huigie het volgende:
Plukje84, je hebt helemaal gelijk, opzouten met die gast. Privacy kan je ook hebben als je samenwoont, da's een kwestie van afspraken maken. Als ik verliefd was en een vraag als de jouwe zou krijgen en ik zou bijv. al jaren verkering hebben dan zou ik niet twijfelen. Als hij dat niet voor je over hebt dan zou ik als ik jou was serieus twijfelen over je relatie.
OMG, dit is echt te erg
  maandag 7 april 2003 @ 15:00:23 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9636075
Ik zou het uitmaken! nog genoeg vissen in de zee moet je maar denken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_9636090
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:00 schreef Maanvis het volgende:
Ik zou het uitmaken! nog genoeg vissen in de zee moet je maar denken.
Wanhopig jongen?
  maandag 7 april 2003 @ 15:03:22 #35
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_9636141
Ik wil mijn mening herzien;
ik denk inderdaad dat je vriend een meisje zoals jij niet verdient.

(Je weet wel, zo'n meisje dat volslagen onbekenden neukt omdat ze er drankjes van krijgt, en alleen jongens leuk vind als ze 'n grote auto hebben en gouden kettingen)

Ik hoop dat je een kerel vindt die bij je past

zzz
pi_9636197
quote:
Joh, dus omdat jij bij pappie en mammie weg wil, moet je bij hem gaan wonen. Als je zonodig vrijheid wil, zou ik lekker op mezelf gaan wonen.

Zowieso vind ik dat het beste voor mensen die net bij de ouders onder de vluegels vandaan gaan. Eerst voor jezelf leren zorgen, en dan gaan denken aan samenwonen

pi_9636376
Ga eerst op jezelf wonen in plaats van een jongen te gebruiken om het huis uit te vluchten. Dan leer je jezelf kennen en jezelf onderhouden!

Uit je vorige topics kan ik lezen dat je (nog) niet een eigen individu bent, maar je meet aan de auto, girorekening en ketting van je vriend.

pi_9636476
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:12 schreef Fransje het volgende:
...en jezelf onderhouden!
Een 18 jarig chickie heeft toch geen geld om alleen iets te huren...
pi_9636510
ik heb een hele oude golf 2,

draag goedkope kleding

trakteer meiden niet op dure drankjes

heb geen gouden kettingen

ik kan zeker een relatie/annex vunzige sexrelatie met jou wel vergete of niet?

pi_9636537
Je hebt nog niet eens 2 maanden.. (9 maart typte je dat je net met hem had en of wij wisten wat jij aan moest doen)

..

pi_9636599
Plukje84 is terug! Verblijd ons alsjeblieft met een paar van je geniale opmerkingen!

Maareh, was het niet zo dat je steeds weer een andere vriend had, mensen met veel geld en dure auto's etc. Hoelang heb je al wat met hem?!!?

* Blokhut denkt dat het niet zo lang kan zijn

"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  maandag 7 april 2003 @ 15:35:57 #42
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9636892
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:03 schreef L.Denninger het volgende:
(Je weet wel, zo'n meisje dat volslagen onbekenden neukt omdat ze er drankjes van krijgt, en alleen jongens leuk vind als ze 'n grote auto hebben en gouden kettingen)

Ik hoop dat je een kerel vindt die bij je past

Check het kamp zou ik zeggen... genoeg mannen voor 'r.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  maandag 7 april 2003 @ 15:37:25 #43
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_9636928
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:17 schreef armageddon1981 het volgende:
ik heb een hele oude golf 2,

draag goedkope kleding

trakteer meiden niet op dure drankjes

heb geen gouden kettingen

ik kan zeker een relatie/annex vunzige sexrelatie met jou wel vergete of niet?

Als je geld hebt om 'r na gedane zaken op de taxi te zetten, maak je toch wel een kans hoor
  maandag 7 april 2003 @ 15:39:02 #44
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9636968
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:35 schreef realist_ik het volgende:
beetje sneu dat je 't daarom uit wil maken ...
best triest zelfs ...

beyond triest
aka Man-Mountain
  maandag 7 april 2003 @ 15:39:28 #45
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9636978
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:37 schreef Frollo het volgende:

[..]

Als je geld hebt om 'r na gedane zaken op de taxi te zetten, maak je toch wel een kans hoor

Neeee ze wilde toch juist thuis gebracht worden? Hoe dan ook best een jammer vrouwtje.
  maandag 7 april 2003 @ 15:41:43 #46
15967 Frollo
pi_9637030
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:39 schreef TrenTs het volgende:
Neeee ze wilde toch juist thuis gebracht worden?
Ik doelde op deze post: Jongens zonder geld..

Hoe dan ook best een jammer vrouwtje.
Maar als kloon zeer geslaagd

[Dit bericht is gewijzigd door Frollo op 07-04-2003 15:52]

maandag 7 april 2003 @ 15:45:09 #47
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9637104
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:41 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ik kan m'n niet openen maar volgens mij is dat die ene dat ze in een dikke auto schraal gebeukt werd en toen naar huis moest lopen.
  maandag 7 april 2003 @ 15:52:44 #48
15967 Frollo
pi_9637265
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:45 schreef TrenTs het volgende:
Ik kan m'n niet openen maar volgens mij is dat die ene dat ze in een dikke auto schraal gebeukt werd en toen naar huis moest lopen.
Zoiets ja, maar dan anders
De link doet het nu weer als het goed is.
  maandag 7 april 2003 @ 15:53:57 #49
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9637296
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:52 schreef Frollo het volgende:

[..]

Zoiets ja, maar dan anders
De link doet het nu weer als het goed is.

Jaaaaaa die bedoelde ik ook ja. Echt lachen.
pi_9637410
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:37 schreef Frollo het volgende:

[..]

kom op zeg. als ik die meid op alle manieren heb geneukt dan betaal ik toch geen taxi meer voor haar. dan zeg ik gewoon: sorry maar ik heb geen geld voor taxi want morgen moet ik een paar vrienden ophalen en ik moet nog benzine kopen
pi_9637433
wat me opvalt: plukje84 opent topics en reageert vervolgens niet meer
pi_9637513
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:59 schreef armageddon1981 het volgende:
wat me opvalt: plukje84 opent topics en reageert vervolgens niet meer
Yep, viel mij ook al op, zou me niks verbazen als plukje idd een kloon is en dat de echte user hierin ook lekker loopt te posten
pi_9637550
volgens mij denkt de topicstarter dat samenwonen een en al plezier is. misschien ook maar eens aan de dingen als vaste lasten denken enzo? bovendien zit je dan ineens dag en nacht op elkaars lip. leuk als je elkaar al tijden kent misschien maar reken maar dat er menig relatie stuk is gegaan doordat men te snel bij elkaar in 1 huis is gaan zitten.
O+ 11-06-2009 O+
pi_9637612
huigie lijkt me dan wel het persoon die dit kloontje in handen heeft
  Nerd met benen maandag 7 april 2003 @ 16:11:11 #55
18073 miss_bleu
pi_9637721
Hangslot ter beoordeling van R&P mods.

Tis geen kraak plukje84 compleet af topic maar er wordt gewoon wat gevraagd hier.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')