quote:huh
Ik wil graag samenwonen, omdat ik dan lekker vrijheid heb.
Waarom ga je dan niet op jezelf ?
quote:Uitmaken omdat hij niet wil samenwonen? Wat voor relatie is dit dan?? Denk na.
Op maandag 7 april 2003 14:30 schreef plukje84 het volgende:
Ik wil graag samenwonen, omdat ik dan lekker vrijheid heb. Mar mijn vriend wil dat niet vanwege zijn privacy zegt ie. Moet ik dat accepteren? hij wil ook alles van mij weten, dus ik ook van hem vind ik... het is toch niet zo gek dat ik bij hem wil?dus dan moet hij wat voor over hebben vinnik. Ik denk er over het uit te maken, ik heb al zoveel voor hem over als hij dat niet eens wil..
quote:je denkt er wel erg gemakkelijk over he?
als hij dat niet eens wil..
quote:Veel mannen vinden "samenwonen" een heikel punt, het gevoel vrijheid/privacy kwijt te raken, geef hem wat tijd..
Ik wil graag samenwonen, omdat ik dan lekker vrijheid heb. Mar mijn vriend wil dat niet vanwege zijn privacy zegt ie. Moet ik dat accepteren? hij wil ook alles van mij weten, dus ik ook van hem vind ik... het is toch niet zo gek dat ik bij hem wil?dus dan moet hij wat voor over hebben vinnik. Ik denk er over het uit te maken, ik heb al zoveel voor hem over als hij dat niet eens wil..
quote:
Ik wil graag samenwonen, omdat ik dan lekker vrijheid heb. Mar mijn vriend wil dat niet vanwege zijn privacy zegt ie.>>>je vriend is bang dat hij zijn juist kwijt raakt. (dat is een hele grote angst van mannen/jongens.
Moet ik dat accepteren? hij wil ook alles van mij weten, dus ik ook van hem vind ik... het is toch niet zo gek dat ik bij hem wil?
dus dan moet hij wat voor over hebben vinnik.
>>> hoe lang kennen jullie mekaar eigenlijk half jaar of zo?
Ik denk er over het uit te maken, ik heb al zoveel voor hem over als hij dat niet eens wil..
samenwonen is ook geen kleine stap die je maakt. mischien heeft hij er tijd voor nodig? hoe heb je het voorgesteld?: hey lieverd ik heb een leuk huisje gezien, volgende week is het vrij en kunnen we er in"?
als je daarom al aan uitmaken denkt heb je niet echt een super relatie
quote:-edit- na 2 keer GOED lezen snap ik 'em ook, sorry
Op maandag 7 april 2003 14:33 schreef EggsTC het volgende:[..]
Uitmaken omdat hij niet wil samenwonen? Wat voor relatie is dit dan?? Denk na.
[Dit bericht is gewijzigd door Prins-Punika op 07-04-2003 14:36]
Kan me best voorstellen dat ie er nog niet klaar voor is, da's heel normaal.
Edit:
Oh, en misschien moet je er eens over nadenken hoe je zelf nou in die relatie staat als je hioer niet eens normaal over kunt praten zonder aan te komen met "ik ga het uitmaken".
Volgens mij is het zelfs heel slim als jullie maar *niet* gaan samenwonen (als je er zo makkelijk over denkt om het uit te maken).
quote:Ohnee, uitmaken omdat meneer niet wil samen wonen is natuurlijk de gewoonste zaak van de wereld....
Op maandag 7 april 2003 14:35 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
Denk zelf na
1 woord daarvoor : Butt-relatie
quote:helemaal mee eens. is zoiets als met je kloten tussen een bankschroef zitten en een sepast die de aandraaistang vast houd
Op maandag 7 april 2003 14:34 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
Veel mannen vinden "samenwonen" een heikel punt, het gevoel vrijheid/privacy kwijt te raken, geef hem wat tijd..
Maar als je het dan al meteen wilt uitmaken heb je niet echt een supergezonde relatie lijkt me. Ik vind het zelfs een belachelijk argument.
<edit>En na het lezen van je andere topics neem ik dit niet eens meer serieus.</edit>
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 07-04-2003 14:39]
quote:I...have...edited..my..reply....read..it..wrong..sorry..i...said...
Op maandag 7 april 2003 14:37 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ohnee, uitmaken omdat meneer niet wil samen wonen is natuurlijk de gewoonste zaak van de wereld....
1 woord daarvoor : Butt-relatie
quote:True true, wat een zeur
Op maandag 7 april 2003 14:37 schreef Peregrijn het volgende:
Na het zien van je vorige topics kan ik niets meer dan begrip opbrengen voor de jongen dat hij niet met je wil samenwonen
We hebben trouwens nu 3 jaar en 7 maanden verkering..
Mischien gaat het 'm niet om privacy want dat vindt ik wel een wat "vreemde" reden als hij idd jou wel met vragen bestookt. Samen wonen zie ik zelf al als een stap voor
-en en das wel beangstigend voor veel mensen (incl myself)
quote:Welke auto wil je dat je vriend heeft?
Op maandag 7 april 2003 14:37 schreef Peregrijn het volgende:
Na het zien van je vorige topics kan ik niets meer dan begrip opbrengen voor de jongen dat hij niet met je wil samenwonen
Dit soort topic bedoel je??
Sorrie hoor, maar ik vind je een uitschot gedrocht van de maatschappij, plukje... nomather wat voor lompe reacties hierop komen, ik blijf erbij. Lees die topics maar is
quote:zie mijn post
Op maandag 7 april 2003 14:41 schreef nozem het volgende:
Haha, sjee die andere topics van haar slaan werkelijk alles. Ben benieuwd wie hier achter zit zeg, want dit is werkelijk te triest voor woorden..
quote:Hoe briljant zou dat zijn?
Op maandag 7 april 2003 14:46 schreef nozem het volgende:
En er is altijd nog de griezelige optie dat het geen kloon is..
quote:ik het pcies het omgekeerde
quote:OMG, dit is echt te erg
Op maandag 7 april 2003 14:51 schreef Huigie het volgende:
Plukje84, je hebt helemaal gelijk, opzouten met die gast. Privacy kan je ook hebben als je samenwoont, da's een kwestie van afspraken maken. Als ik verliefd was en een vraag als de jouwe zou krijgen en ik zou bijv. al jaren verkering hebben dan zou ik niet twijfelen. Als hij dat niet voor je over hebt dan zou ik als ik jou was serieus twijfelen over je relatie.
quote:Wanhopig jongen?
Op maandag 7 april 2003 15:00 schreef Maanvis het volgende:
Ik zou het uitmaken! nog genoeg vissen in de zeemoet je maar denken.
(Je weet wel, zo'n meisje dat volslagen onbekenden neukt omdat ze er drankjes van krijgt, en alleen jongens leuk vind als ze 'n grote auto hebben en gouden kettingen)
Ik hoop dat je een kerel vindt die bij je past
quote:Joh, dus omdat jij bij pappie en mammie weg wil, moet je bij hem gaan wonen. Als je zonodig vrijheid wil, zou ik lekker op mezelf gaan wonen.
Zowieso vind ik dat het beste voor mensen die net bij de ouders onder de vluegels vandaan gaan. Eerst voor jezelf leren zorgen, en dan gaan denken aan samenwonen
Uit je vorige topics kan ik lezen dat je (nog) niet een eigen individu bent, maar je meet aan de auto, girorekening en ketting van je vriend.
quote:Een 18 jarig chickie heeft toch geen geld om alleen iets te huren...
Op maandag 7 april 2003 15:12 schreef Fransje het volgende:
...en jezelf onderhouden!
draag goedkope kleding
trakteer meiden niet op dure drankjes
heb geen gouden kettingen
ik kan zeker een relatie/annex vunzige sexrelatie met jou wel vergete of niet?
..
Maareh, was het niet zo dat je steeds weer een andere vriend had, mensen met veel geld en dure auto's etc. Hoelang heb je al wat met hem?!!?
* Blokhut denkt dat het niet zo lang kan zijn
quote:Check het kamp zou ik zeggen... genoeg mannen voor 'r.
Op maandag 7 april 2003 15:03 schreef L.Denninger het volgende:
(Je weet wel, zo'n meisje dat volslagen onbekenden neukt omdat ze er drankjes van krijgt, en alleen jongens leuk vind als ze 'n grote auto hebben en gouden kettingen)Ik hoop dat je een kerel vindt die bij je past
quote:Als je geld hebt om 'r na gedane zaken op de taxi te zetten, maak je toch wel een kans hoor
Op maandag 7 april 2003 15:17 schreef armageddon1981 het volgende:
ik heb een hele oude golf 2,draag goedkope kleding
trakteer meiden niet op dure drankjes
heb geen gouden kettingen
ik kan zeker een relatie/annex vunzige sexrelatie met jou wel vergete of niet?
quote:beyond triest
Op maandag 7 april 2003 14:35 schreef realist_ik het volgende:
beetje sneu dat je 't daarom uit wil maken ...
best triest zelfs ...
quote:Neeee ze wilde toch juist thuis gebracht worden?
Op maandag 7 april 2003 15:37 schreef Frollo het volgende:[..]
Als je geld hebt om 'r na gedane zaken op de taxi te zetten, maak je toch wel een kans hoor
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:39 schreef TrenTs het volgende:
Neeee ze wilde toch juist thuis gebracht worden?
Ik doelde op deze post: Jongens zonder geld..Hoe dan ook best een jammer vrouwtje.
Maar als kloon zeer geslaagd
[Dit bericht is gewijzigd door Frollo op 07-04-2003 15:52]
quote:Ik kan m'n niet openen maar volgens mij is dat die ene dat ze in een dikke auto schraal gebeukt werd en toen naar huis moest lopen.
Op maandag 7 april 2003 15:41 schreef Frollo het volgende:[..]
quote:Zoiets ja, maar dan anders
Op maandag 7 april 2003 15:45 schreef TrenTs het volgende:
Ik kan m'n niet openen maar volgens mij is dat die ene dat ze in een dikke auto schraal gebeukt werd en toen naar huis moest lopen.
quote:Jaaaaaa die bedoelde ik ook ja.
Op maandag 7 april 2003 15:52 schreef Frollo het volgende:[..]
Zoiets ja, maar dan anders
De link doet het nu weer als het goed is.
quote:kom op zeg. als ik die meid op alle manieren heb geneukt dan betaal ik toch geen taxi meer voor haar. dan zeg ik gewoon: sorry maar ik heb geen geld voor taxi want morgen moet ik een paar vrienden ophalen en ik moet nog benzine kopen
Op maandag 7 april 2003 15:37 schreef Frollo het volgende:[..]
Als je geld hebt om 'r na gedane zaken op de taxi te zetten, maak je toch wel een kans hoor
quote:Yep, viel mij ook al op, zou me niks verbazen als plukje idd een kloon is en dat de echte user hierin ook lekker loopt te posten
Op maandag 7 april 2003 15:59 schreef armageddon1981 het volgende:
wat me opvalt: plukje84 opent topics en reageert vervolgens niet meer
Tis geen kraak plukje84 compleet af topic maar er wordt gewoon wat gevraagd hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |