quote:*Agrees
Op maandag 7 april 2003 01:32 schreef DennisMoore het volgende:
Grappiger dan de tekenfilms ja...Maar grappigste strips ooit? Nee, echt niet.
Had ze een keer van mijn schamele zakgeld gekocht bij de Slegte
quote:maakte jij mij heel blij
Op maandag 7 april 2003 01:34 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik een scanner had....
quote:Piemel scannen is zzzoooooo gay
Op maandag 7 april 2003 01:34 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik een scanner had....
quote:Hahahahahaha
Op maandag 7 april 2003 01:35 schreef Poepoog het volgende:[..]
Piemel scannen is zzzoooooo gay
quote:I am.
Op maandag 7 april 2003 01:35 schreef Poepoog het volgende:Piemel scannen is zzzoooooo gay
En 't leuke van die Paling & Ko was altijd de clichémanier waarop de korte verhaaltjes gingen. De cheape vervoermiddelen, de absurde vermommingen, het geweld, en de kwaaie achtervolgingen! .
quote:Ik spaarde die stripboeken. De oude reeks 1-52 of 53 heb ik helemaal compleet
Op maandag 7 april 2003 01:31 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik vond dit zo'n meesterlijke strips. Vol met zieke humor en dan paling die dan weer zo'n beest werd.
Voor mij waren dit de beste humor strips die ik ooit gelezen heb.
quote:goed eh!
Op maandag 7 april 2003 01:42 schreef DennisMoore het volgende:[..]
I am.
En 't leuke van die Paling & Ko was altijd de clichémanier waarop de korte verhaaltjes gingen. De cheape vervoermiddelen, de absurde vermommingen, het geweld, en de kwaaie achtervolgingen!
.
Zeker wel een leuke strip!!
quote:Ja ik las ze ook wel, ging lekker echt nergens over
Ik vond dit zo'n meesterlijke strips. Vol met zieke humor en dan paling die dan weer zo'n beest werd.
De nieuwe gekocht maar die vond ik minder.
Ik kan me alleen niet herinneren die stripboeken in de winkel te zien liggen. Ik had al mijn albums uit een tweedehandswinkel.
Heb al die delen een keer verkocht toen in in geldnood zat...
Ach, dat waren tijden....die tekenfilmserie kan niet aan de strips tippen, vind ik....
quote:
Op maandag 7 april 2003 11:48 schreef Doctor_Bara het volgende:
die chef, de super, ofzo, nou dat was nog eens een coole kerel
quote:Dr Bacterie.
Op maandag 7 april 2003 11:59 schreef ThE_ED het volgende:[..]
en die uitvinder Dr Bacil oid..
quote:Dat is 1 van de beste.
Op maandag 7 april 2003 12:25 schreef rooierooie het volgende:
Wij hadden één album thuis en ik weet de titel niet meer en ik weet ook nauwelijks meer waar hij over ging, maar wat er wel in voorkwam was dat de hele stad stokvis had gegeten en dat dat zo zout was dat iedereen bijna omkwam van de dorst ofzoiets. Altijd als ik nu nog ergens stokvis zie staan moet ik denken aan Paling en Ko.
Dier nog wat filmposters van de film:
Als jullie die film ooit kunnen zien: DOEN! Ook als je geen spaans kunt, want dat kon ik toen ook niet! Tenmisnte die eerste week niet...
quote:LOL, een Amélie spoof
Op maandag 7 april 2003 13:24 schreef Frietboer het volgende:
[afbeelding]
Echt geweldige strips, ik moet er na vele malen dezelfde strips gelezen te hebben nog steeds om langen . Zeer zieke humor en een maf verhaal is altijd goed
.
quote:Het geval de stokvis. #5 of zo is dat als ik het goed heb.
Op maandag 7 april 2003 12:25 schreef rooierooie het volgende:
Wij hadden één album thuis en ik weet de titel niet meer en ik weet ook nauwelijks meer waar hij over ging, maar wat er wel in voorkwam was dat de hele stad stokvis had gegeten en dat dat zo zout was dat iedereen bijna omkwam van de dorst ofzoiets. Altijd als ik nu nog ergens stokvis zie staan moet ik denken aan Paling en Ko.
En de film: http://us.imdb.com/Title?0314121
Maar check this:
Dit plaatje hierboven is er 1 uit een stripboek van Paling en Ko.
En dit plaatje hierboven is er 1 uit een Guust Flater stripboek en die is eerder getekend. Lijkt verdacht veel op elkaar he
Ik heb altijd al gevonden dat de stijl van F. Ibanez verdacht veel leek op de stijl van Franquin, maar plagiaat ???
Deze blijft toch wel 1 vd beste naar mijn mening
quote:
Op maandag 7 april 2003 23:53 schreef KonnieKipke het volgende:
doe's lief inscannen voor je fok! vrienden
quote:Dus.
Op maandag 7 april 2003 01:35 schreef Poepoog het volgende:[..]
Piemel scannen is zzzoooooo gay
Meesterlijk goede strips, de beste/leukste ooit!!!
Ik herinner me nog dat ik altijd in lachen uitbartstte en dat mijn ouders dan altijd vroegen wat er was.
Ik had er een stuk of 50 of zo, maar helaas ben ik ze allemaal kwijtgeraakt bij een verbouwing
Daar baal ik nog steeds van.
Zijn ze nog steeds te koop ergens? En dan vooral de oudere nummers?
Zat je om de strip te lachen, hoorde je plotseling de boor weer en realiseerde je je langzaam weer dat je zo aan de buurt was.
Een paar jaar geleden waren ze ook op Cartoon Netwerk in een tekenfilmserie, maar dat was 3x niks...
quote:En hij is binnen
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:27 schreef existenz het volgende:
*schop* De dvd is te bestellen in Nederland vd film, alleen heel sporadisch. Ik heb hem nu besteld dus ik ben benieuwd
Ik heb bijna alle delen, mis alleen 39 (maar die heb ik nu 2e hands besteld) en de laatste 3
Jammer dat ze in de nieuwe serie albums paling en ko hun namen hebben omgedraaid... het was al meesterlijk zo, nu niet zo meer helaas.
De letters lezen ook veel minder prettig dan bij de oude albums en de Super heet geen Super meer...helaas...
Is er ook een film van? Op DVD? is er IEMAND die weet waar die te krijgen is? Lijkt me echt super die te hebben!
Ik heb hier en daar gezocht maar vind niets helaas...
[Dit bericht is gewijzigd door KELDER op 29-09-2003 12:02]
quote:Doet me weer denken aan die pijn...die maar bleef en bleef... en dat omdat ik niet meer bijkwam van sommige veel van hun grappen en grollen
quote:Je bedoelt die slechtziende?
Op maandag 29 september 2003 11:45 schreef KELDER het volgende:
tot deel1 heb ik ze ook allemaal, zeker mn favoriete strip ooit. Wat ik ook altijd grappig vond was die cameo verschijning van dat kleine mannetje wat in meerdere strips voorkwam.
En dan al die dingen die altijd gebeuren achter ze,
slakken die muren opeten,
overal sigarettenpeukjes
echt die details maken het nog bijzonderder!
quote:In duitsland ook (Clever und Smart) die zaten toen wij nog bij 45 zaten al bij 150!
Op maandag 29 september 2003 11:54 schreef Lucyfurr het volgende:
Sterker nog ik heb ze hier allemaal, want mijn vriendje koopt ze altijd. (sinds een paar jaar weer een nieuwe serie begonnen)
Beetje irritant dat het altijd zo lang duurt voordat ze hier in het Nederlands in de winkel liggen. (vertaling, vertraging in distributie, etc)
Zag dat ze in Spanje al héél veel verder waren.
quote:Dat zei mijn vriend idd ook al. (had je post gelezen, hoor
Op maandag 29 september 2003 12:00 schreef djkoelkast het volgende:[..]
In duitsland ook (Clever und Smart) die zaten toen wij nog bij 45 zaten al bij 150!
Er zijn er dus nog heel veel meer
maar ik vind die nieuwe niet zo (zie mijn eerdere post)
Als we in Antwerpen zijn gaan we altijd even langs bij een striphandel aldaar. Vorig jaar heeft mijn vriendje daar twee nieuwe delen gekocht die hier nog niet eens in de winkel lagen destijds, ik bedoel maar.
quote:Mijn favoriet van degene die wij hadden.
Op dinsdag 8 april 2003 00:33 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]Deze blijft toch wel 1 vd beste naar mijn mening
Maar eigenlijk zijn ze allemaal geweldig
Bedoel je de "verander-machine" soms ?quote:Op maandag 29 september 2003 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn favoriet is toch wel de persoonsvervormer (35 dacht ik uit mijn hoofd?)
Maar eigenlijk zijn ze allemaal geweldig
Ko, ben jij 't?quote:Op maandag 17 mei 2004 11:04 schreef Sjaakman het volgende:
Antwoord op topictitel: Ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |