enne, spiderman was vet, niet door spiderman, maar door de vijanden(zoals de eerder genoemde symbiotes, spider-slayers en de goblins enz.)
quote:nou... alsof Brian Michael Bendis het nog niet druk genoeg had, heeft hij sinds deze maand ook weer een pagina met brieven in Ultimate Spider-Man staan, die hij beantwoord.
Op maandag 8 december 2003 01:00 schreef BobbyDrake het volgende:
Ik vind het wel jammer dat de grote uitgeverijen met de Letters Page genokt zijn. Alhoewel je bij Marvel als fan nooit echt een zeer informatie reactie kreeg als je brief geplaatst werd, was het toch leuk om een selectie aan reacties van andere fans van de comic te lezen.
Verder, Punisher oude x-men en spiderman comics op normaal papier, niet die bagger van nu.
Galactus vond ik vet:
Mr. Sinister
Spiderwoman
Nightcrawler
Dr Doom
- Batman...nu Azzarello en Risso eraan werken, daarna blijf ik ook voor the arc van Winnick en Dustin Nguyen (tekenaar van Wilcats Version 3.0)
- Losers
- Hellblazer
vanaf februari komt Conan (Kurt Busiek/Cary Nord uitgegeven door Dark Horse) erbij
In TPB:
- 100 Bullets
- Transmetropolitan
- StormWatch: Team Achilles
- Wildcats Version 3.0
ik wacht op de eerste tpb van Sleeper die in december uitkomt en Gotham Central in april van dezelfde schrijver (Ed Brubaker) al wordt Gotham Central ge-co-written met Greg Rucka, de schrijver van Queen & Country, Wonder Woman en Wolverine.
Ook ben ik benieuwd naar The Goon en Jack Staff.
Ik zie dat ik ongeveer hetzelfde lees als BobbyDrake.
Zeg knakker, heb jij msn?
ice_sculptures@hotmail.com
(ook voor andere Comic-fanz die wensen met mijn persoon te communiceren
)
Zelf heb ik nog wat spin-offs van SPAWN, zoals VIOLATOR en ANGELICA. Erg goeie spullen, ik heb zo nog wel wat complete series van IMAGE.
Comics zijn super
TopCow is ook een vage indruk van wat het ooit was. Hopelijk dat mettertijd Jim McLaughlin de boel daar een beetje op kan krikken.
quote:en je wil zeggen dat met Austen
Op woensdag 10 december 2003 19:09 schreef BobbyDrake het volgende:
En dankzij Alan Davis gaat mij dat de nodige centen besparen. Ik kan zijn tekenwerk niet echt waarderen.
quote:enige reguliere X-Men serie die ik de laatste jaren gelezen heb is onlangs wat New X-Men, de "E Is For Extinction" paperback en een andere storyline er net voor of na. Beide van Grant Morrison.
Op woensdag 10 december 2003 14:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Chris Claremont is de nieuwe schrijver van Uncanny X-men, hij volgt in april of maart Chuck Austen op.
Alan Davis zal de tekenaar zijn.
quote:Lobo, Pitt, Danger Girl hier.
Op maandag 21 juli 2003 21:59 schreef thecrook het volgende:
[afbeelding]Niet eens Lobo fans op Fok!
quote:Absoluut niet. Alleen wel leuk dat ik een bevestiging krijg dat ik voorlopig geen moeite hoef te doen om de serie weer eens een keer uit te proberen
Op woensdag 10 december 2003 19:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
en je wil zeggen dat met Austenen Tan het allemaal zo verschrikkelijk veel beter is?

De wind waait zo hard dat haar mantel omhoogwaait, maar haar haar kan het wel aan?

Machtig gay en de staart is vier keer zo lang als normaal.
quote:Sterker nog haar haar waait zelfs de andere kant in.
Op woensdag 10 december 2003 22:40 schreef Rude het volgende:
Tan is werkelijk verschrikkelijk!De wind waait zo hard dat haar mantel omhoogwaait, maar haar haar kan het wel aan?
en Kurt's staart is anatomisch onmogelijk.... hij "klopt" niet als je de lijn volgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |