quote:hoe was het eigenlijk op CartoonWorld? Ik kon helaas niet
Op zondag 21 september 2003 19:55 schreef BobbyDrake het volgende:
Ik zag hem gisteren op CartoonWorld nog liggen, maar ben daar met andere dingen aan de haal gegaan.
dus dan maar naar Essen eind oktober, of misschien naar de Stripdagen.
prijzige hobbie wel
quote:Ik ben 21 jaar en nog steeds een fervent (Amerikaanse) comic-verzamelaar. Met name Spawn, Rising Stars, Spiderman, Fantastic Four, Venom, Wolverine, Inferno, The Rapture, X-men crossovers en wat aparte series waar Spiderman in voorkomt.
Op zondag 6 april 2003 12:05 schreef PhalanX het volgende:
Prachtige intro, beeindigd met;
Waar is nu eigenlijk de Fok!-comic gemeenschap?
edit: Iets meer comic-titels toegevoegd die ik in de haast vergeten was
[Dit bericht is gewijzigd door The_NiteAngyl op 27-09-2003 19:05]
quote:Nou, via de Preview, Comicasa en Whoops. Ik ben gestopt met de Nederlandse uitgaven, simpelweg omdat de originele uitgaven vaker geluidseffecten geanimeerd in de tekstballonen heeft (in het Nederlands wordt dat weggekalkt en vertaald), en het Engels is immers zo'n mooie taal. Èn het voelt natuurlijk wat 'echter' aan; wat origineler.
Op vrijdag 18 juli 2003 21:47 schreef Strider het volgende:
Eventjes een vraagje aan het groepje liefhebbers dat hiero rondloopt. Waar halen jullie over het algemeen jullie (Marvel) comics vandaan? Bij ons hiero in de buurt verkopen sommige boekenwinkels wel een aantal X-Men / Spiderman / etc. boekjes, maar dat aanbod is best wel beperkt. Op Marvel.com staan namelijk ontzettend veel strips die hier nergens in de buurt verkrijgbaar zijn. Heb wel een paar internetwinkels gevonden, maar die waren ook niet echt super. Voorkeur gaat in het bijzonder uit naar X-Men, dus als er iemand nog een (internet)adres weet ofzo, alvast bedankt dan.
quote:*meldt* Als lid van het stripschap moet ik toch ff mijn gezicht laten zien
Op woensdag 30 juli 2003 01:30 schreef Tokus het volgende:
gaat er iemand naar de Stripdagen? Ik las vandaag dat dat in Alphen a/d Rijn is dit jaar, ipv in Den Bosch.....
Ik kwam er vorige week zaterdag achter dat ik geen comics meer spaarde ![]()
Battlechasers! -wordt niet meer gemaakt-
Dangergirl! -is ook klaar-
Crimson -ook gestopt-
Nu maar eens gaan neuzen voor nieuwe serie
quote:Het Crimson team werkt momenteel aan Out There. Deze serie is echter al een tijdje onderweg, maar dat betekent ook dat je het eerste gedeelte van de serie al in TPB kan halen.
Op zaterdag 27 september 2003 19:53 schreef Shark.Bait het volgende:Battlechasers! -wordt niet meer gemaakt-
Crimson -ook gestopt-Nu maar eens gaan neuzen voor nieuwe serie
quote:nou, hier had je veel te sparen aan he, afgezien van de tig variante covers... 7 of 8 nummers in 3 jaar tijd... Ze waren niet echt het toonbeeld van consistentie en snelheid...
Op zaterdag 27 september 2003 19:53 schreef Shark.Bait het volgende:Ik kwam er vorige week zaterdag achter dat ik geen comics meer spaarde
Battlechasers! -wordt niet meer gemaakt-
Ben nu begonnen in Say You Want A Revolution van Grant Morrison. Word vaak genoemd als een van de belangrijkere inspiratiebronnen van The Matrix, dus de moeite van het uitchecken zeker waard.
PS - Waar staat TPB voor? Weet wat het gebundelde paperbacks zijn, maar kan het niet uitstaan dat ik die afkorting niet begrijp...
quote:Klopt, maar ik vind Madureira heel mooi kan tekenen--ik heb bijna al zijn X-men spul, het verhaal boeit mij daar niet zo.
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:57 schreef Tokus het volgende:
nou, hier had je veel te sparen aan he, afgezien van de tig variante covers... 7 of 8 nummers in 3 jaar tijd... Ze waren niet echt het toonbeeld van consistentie en snelheid...
Nederlandse striptekenaar. Ik heb niet zo heel veel met comics behalve dat ik er graag naar kijk af en toe. En ik kom graag in stripwinkels (om te kijken koop eik nooit wat). Op www.lambiek.nl is wel wat te vinden over Erik Kriek trouwens. Ik hoorde trouwens dat Lambiek (de stripwinkel) er mee op gaat houden omdat hij moet verhiuizen en niks betaalbaars kan vinden...
verschillende Spiderman series (hij had meerdere comics), the Hulk, the Fantastic Four, the X-men, Thor enz. Ook obscuur spul als Marvel Teamup waarin 2 superhelden uit verschillende series voor 1x iets samen deden, lang gestopte series als ROM, Space Knight (met Galactus en de Silver Surfer) en nog veel meer.
Destijds gekocht voor 1 dollar per kilo toen de bieb daar ze weg deed:)
Prachtig vermaak
quote:Ja, je hebt het gewoon niet
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:53 schreef MikeyMo het volgende:
ik baal ook van die leegte, denk je een leuk topic te openen over de goedlopende strips van de transformers, krijg je 2 reacties en that's it
quote:of je reageert ontopic, dat kan natuurlijk ook
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:57 schreef schatje het volgende:[..]
Ja, je hebt het gewoon niet
.
quote:Maar ja... dan heb je het ook over Transformers...
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:53 schreef MikeyMo het volgende:
ik baal ook van die leegte, denk je een leuk topic te openen over de goedlopende strips van de transformers, krijg je 2 reacties en that's it
Ik weet eigenlijk ook niet waar het zo aan ligt, als je rondkijkt lijkt het alsof er genoeg mensen geintereseerd zijn in comics, maar de topics vallen meestal erg stil in literatuur... opmerkelijk is dat een topic over de comic Transformers meer reacties oplevert als het in TV staat dan in Lit.
quote:true, maar dan heeft men het over de cartoon, terwijl die comic retegoed verkoopt
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:39 schreef PhalanX het volgende:[..]
Maar ja... dan heb je het ook over Transformers...
Ik weet eigenlijk ook niet waar het zo aan ligt, als je rondkijkt lijkt het alsof er genoeg mensen geintereseerd zijn in comics, maar de topics vallen meestal erg stil in literatuur... opmerkelijk is dat een topic over de comic Transformers meer reacties oplevert als het in TV staat dan in Lit.
quote:X-men verkoopt nog steeds beter, maar ik geef je gelijk, Transformers doen het momenteel erg goed, en kennen nu ook al een aantal spin-off series en mini-series. Net als The Thundercats overigens, die binnenkort nog een uitbreiding krijgen in de vorm van een nieuwe mini-serie genaamd: Thundercats: Hammerhand's revenge...
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:40 schreef MikeyMo het volgende:
true, maar dan heeft men het over de cartoon, terwijl die comic retegoed verkoopt
...overigens let goed op Transformers Armada krijgt binnenkort een naamswijziging.
...Transformers Armada word door BigBalloon vertaald, het eerste nummer ligt sinds vorige maand in de nederlandse boekenwinkels en kiosken. Deze maand komt het tweede deeltje uit voor slechts 2 Euro 30.
quote:Dan denk je aan het woord paperback. Heh, ik heb het in het woordenboek opgezocht, en een Trade PaperBack staat voor een paperback die superieur is in kwaliteit vergeleken met de reguliere paperback.
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:03 schreef MightyV het volgende:
Aha. Okee, weer wat geleerd. En waarom heet het "trade" paperback, meestal staat dat voor goedkopere versies, maar deze gebundelde stuff is nog steeds irritant duur gewoon. Mijn arme girorekening...
peter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |