Ik woon aan een sloot, met daarachter een park. Sinds het weer wat mooier is geworden heeft deze sloot een nieuwe bewoner gekregen: een eend! En deze eend heeft een nare gewoonte; 's nachts tussen 1:00 en 4:00 begint hij keihard te kwaken! Waarom is me een raadsel. Ik heb ook nooit geweten dat zo'n klein beestje zoveel lawaai kon maken! En dat de hele nacht door! Nachten lang lig ik met een kussen over mijn hoofd dat beest te vervloeken. Ik slaap slecht, ben overdag niet te genieten en kan me minder concentreren op mijn werk. Dit gaat al bijna twee weken zo. Daarom heb ik gisteren de knoop doorgehakt:
Die eend moet dood!
Maar hoe doe je dat? Al mijn vuurwerk heb ik met oud en nieuw opgemaakt, dus opblazen met strijkers gaat niet. Ik zou hem kunnen vergiftigen maar er spelen overdag kinderen in het park en er lopen honden los. Dat vindt ik dan weer te gevaarlijk. Misschien zou ik hem in de val kunnen lokken maar dat beest is veel te voorzichtig! Toch kan dit niet zo langer! Let there be no mistake: the duck dies!
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
quote:luchtbuks lenen van iemand
Op vrijdag 4 april 2003 23:14 schreef sizzler het volgende:
Of dit in ONZ thuishoort weet ik eigenlijk niet, maar het gaat om het volgende:Ik woon aan een sloot, met daarachter een park. Sinds het weer wat mooier is geworden heeft deze sloot een nieuwe bewoner gekregen: een eend! En deze eend heeft een nare gewoonte; 's nachts tussen 1:00 en 4:00 begint hij keihard te kwaken!
Waarom is me een raadsel. Ik heb ook nooit geweten dat zo'n klein beestje zoveel lawaai kon maken! En dat de hele nacht door! Nachten lang lig ik met een kussen over mijn hoofd dat beest te vervloeken. Ik slaap slecht, ben overdag niet te genieten en kan me minder concentreren op mijn werk. Dit gaat al bijna twee weken zo. Daarom heb ik gisteren de knoop doorgehakt:
Die eend moet dood!
Maar hoe doe je dat? Al mijn vuurwerk heb ik met oud en nieuw opgemaakt, dus opblazen met strijkers gaat niet. Ik zou hem kunnen vergiftigen maar er spelen overdag kinderen in het park en er lopen honden los. Dat vindt ik dan weer te gevaarlijk. Misschien zou ik hem in de val kunnen lokken maar dat beest is veel te voorzichtig! Toch kan dit niet zo langer! Let there be no mistake: the duck dies!
quote:Hoort de volgende zin in ONZ thuis denk je? "Ik heb zin om je de nek om te draaien?"
Of dit in ONZ thuishoort weet ik eigenlijk niet, maar het gaat om het volgende:
quote:Hmm.. lastig... lastig. Ik heb me ooit het volgende voorgenomen:
Maar hoe doe je dat? Al mijn vuurwerk heb ik met oud en nieuw opgemaakt, dus opblazen met strijkers gaat niet. Ik zou hem kunnen vergiftigen maar er spelen overdag kinderen in het park en er lopen honden los. Dat vindt ik dan weer te gevaarlijk. Misschien zou ik hem in de val kunnen lokken maar dat beest is veel te voorzichtig! Toch kan dit niet zo langer! Let there be no mistake: the duck dies!Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ik weet niet of je daar iets aan hebt?
quote:Heel simpel.
Of dit in ONZ thuishoort weet ik eigenlijk niet, maar het gaat om het volgende:
je hebt nodig:
Handleiding
.
quote:zielig
Op vrijdag 4 april 2003 23:19 schreef SpleeffY het volgende:
*Iets mompelt over arsenicum en broodkrummels*
quote:Hij vroeg toch om een manier?
Op vrijdag 4 april 2003 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wespen in de Magnetron stoppen ok, maar Eenden in de fik steken...
..
quote:En die geef je dan ook meteen! eikel!
Op vrijdag 4 april 2003 23:23 schreef jogy het volgende:[..]
Hij vroeg toch om een manier?
..
quote:we zitten toch niet in F&F
Op vrijdag 4 april 2003 23:24 schreef Zon het volgende:[..]
En die geef je dan ook meteen! eikel!
Ik was alleen maar even on-topic aan het zijn .
quote:Dank je, je streelt mijn ego.
Op vrijdag 4 april 2003 23:19 schreef Bombie het volgende:[..]
... Sizzler... dan ben jij de meest sadistische klootzak die ik in lange tijd heb mogen meemaken.
Maar die eend gaat er toch aan dus wees een beetje creatief wil je?
quote:Psies!
Op vrijdag 4 april 2003 23:27 schreef Bombie het volgende:
Het enge is... dat er ook gewoon mensen (nou ja... mensen) rondlopen die dit soort dingen doen. Tja.. ik heb er geen medelijden mee als diezelfde lui liggen te kreperen om welke reden dan ook.
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 23:20 schreef jogy het volgende:[..]
maak foto's.
.
Hmmm, zouden ze het waarderen als ik die hier post: Plaats hier je (mooiste)natuurfoto's..
quote:Ik begrijp wat je bedoelt, maar als ik dit kan verzinnen in 2 seconden, kunnen de gekken dat ook, en dit blijft gewoon ONZ.
Op vrijdag 4 april 2003 23:27 schreef Bombie het volgende:
Het enge is... dat er ook gewoon mensen (nou ja... mensen) rondlopen die dit soort dingen doen. Tja.. ik heb er geen medelijden mee als diezelfde lui liggen te kreperen om welke reden dan ook.
.
ik ga ook niet rekening houden als ik zeg bind je poedel aan een ventilator, en zet em aan, omdat er misschien iemand rondhuppelt met een grafhekel aan de poedel van zijn overleden schoonmoeder .
dus...
quote:Overigens een erg humane manier om van die mislukte honden af te komen in mijn opinie
Op vrijdag 4 april 2003 23:30 schreef jogy het volgende:
ik ga ook niet rekening houden als ik zeg bind je poedel aan een ventilator, en zet em aan, omdat er misschien iemand rondhuppelt met een grafhekel aan de poedel van zijn overleden schoonmoeder.
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 05-04-2003 00:09]
quote:Verspreid een roddel dat het de echte Sadam is.
Op vrijdag 4 april 2003 23:16 schreef domolanglekker het volgende:
bel GW bush voor een clusterbommetje of twee
quote:Je kan niet met iedereen rekening houden natuurlijk
Op zaterdag 5 april 2003 00:08 schreef Bombie het volgende:
Oké.. jammer dat dat me niet gelijk duidelijk werd...
Kan zelf zwarte humor ook heel erg waarderen, maar er zijn zo van die onderwerpen... maar ga gerust je gang.
quote:Alleen als je ventilator sterk genoeg is om meteen het nekje te breken, anders wordt het zielig
Op zaterdag 5 april 2003 00:08 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Overigens een erg humane manier om van die mislukte honden af te komen in mijn opinie
-edit-
Om over die schoonmoeder nog maar te zwijgen
[Dit bericht is gewijzigd door tvlxd op 05-04-2003 00:12]
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:08 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Overigens een erg humane manier om van die mislukte honden af te komen in mijn opinie
-edit-
Om over die schoonmoeder nog maar te zwijgen
Maar laten we beginnen met die eend!
quote:Tja, of met een heel zwak touwtje... een snelle ventilator... en een appartement op de 15e
Op zaterdag 5 april 2003 00:11 schreef jogy het volgende:[..]
Alleen als je ventilator sterk genoeg is om meteen het nekje te breken, anders wordt het zielig
.
quote:Visdraad!, wel kranten neerleggen in de omgeving van de ventilator.....
Op zaterdag 5 april 2003 00:12 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Tja, of met een heel zwak touwtje... een snelle ventilator... en een appartement op de 15e
quote:JA! En dan binden we daar sizzler aan vast, dan heeft 'ie geen last meer van die eend.
Op zaterdag 5 april 2003 00:13 schreef jogy het volgende:[..]
Visdraad!, wel kranten neerleggen in de omgeving van de ventilator.....
..
Je kan ook 20 hele grote ratten trainen, opleiden to eend-busters, en dan vrijlaten in de sloot, je moet wel wat geduld hebben, maar 3 dagen nadat je die beesten de sloot in hebt getieft, leeft er geen eend meer in je sloot .
het opleiden van ratten werkt het best met stroomstootjes[straf] en eendenvlees[/beloning] als maatregelen
quote:Creatief
Op zaterdag 5 april 2003 00:18 schreef Zon het volgende:[..]
JA! En dan binden we daar sizzler aan vast, dan heeft 'ie geen last meer van die eend.
quote:Ook dit lijkt me weer efficient met betrekking tot die schoonmoeder... of poedel...vul zelf maar in wat je het leukste lijkt
Op zaterdag 5 april 2003 00:18 schreef jogy het volgende:het opleiden van ratten werkt het best met stroomstootjes[straf] en eendenvlees[/beloning] als maatregelen
quote:we houden het op eenden en andere beesten, maar als je wenst om 'eend' of 'poedel' in het woord 'schoonmoeder' te vervangen kunnen we je niet tegenhouden
Op zaterdag 5 april 2003 00:20 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ook dit lijkt me weer efficient met betrekking tot die schoonmoeder... of poedel...vul zelf maar in wat je het leukste lijkt
quote:Mooi, de schoonmoeder heeft vast onderdak.
Op zaterdag 5 april 2003 00:21 schreef yvonne het volgende:
Ff voor alle duidelijkheid,
die eend wordt NIET bij stadsboerderij Heslinga gedumpt
quote:Gewoon ff uitzetten endje verderop. Is zielig man, zo'n beest afmaken. Hij is gewoon geil en wil neuken, zo moet je het zien. En dattie daarbij kabaal maakt, tsja.
Ze schieten jou toch ook niet af als je geil bent?
Mmm, ik als sportvisser ga er desnoods persoonlijk voor zorgen dat je die eend niet afschiet of op enige andere wijze doodmaakt!
Slaap lekker
quote:Wil Brechtje niet een eend als huisdier? Leuk beestje hoor.
je moet alleen 's nachts zijn snavel dichttapen
Heggeschaar.
quote:Ow, maar schoonmoedervlees is niet zo makkelijk te verkrijgen in Nederland, probeer Polen daar maar voor
Op zaterdag 5 april 2003 00:22 schreef jogy het volgende:[..]
we houden het op eenden en andere beesten, maar als je wenst om 'eend' of 'poedel' in het woord 'schoonmoeder' te vervangen kunnen we je niet tegenhouden
.
Althans,... zó zou ik het dan doen
quote:Ik heb jaren bij een grote vijver gewoond.
Op zaterdag 5 april 2003 00:24 schreef LG_Diablo het volgende:[..]
Gewoon ff uitzetten endje verderop. Is zielig man, zo'n beest afmaken. Hij is gewoon geil en wil neuken, zo moet je het zien. En dattie daarbij kabaal maakt, tsja.
Mmm, ik als sportvisser ga er desnoods persoonlijk voor zorgen dat je die eend niet afschiet of op enige andere wijze doodmaakt!
Slaap lekker
En die vissers maken nog meer herrie dan die eenden, met die kutmelders op die hengeld.
Ik opteer om 'eend' door 'sportvisser' te vervangen in de topictitel
Je besluit naar aanleiding van een vreselijke ruzie met de dieren een groot orgaan op te richten waar disputen uitgepraat kunnen worden.
Je belooft dat de reiger alleen de vis mag opeten indien de meerderheid van de dieren instemt. Je zorgt dat iedereen zijn best doet en slaat een verzoek van alle dieren om de vijver schoon te houden af.
Als na jaren gelul de eens nog steeds niet uit zichzelf opstart huur je een paar ratten in en ga je samen met die rat steentjes gooien in de vijver in de hoop dat de vissen de eend opeten.
quote:En dat ga je haar ook niet vragen
Op zaterdag 5 april 2003 00:24 schreef sizzler het volgende:[..]
Wil Brechtje niet een eend als huisdier? Leuk beestje hoor.
je moet alleen 's nachts zijn snavel dichttapen
quote:Ik heb nog zo'n 65 kilo in de aanbieding.
Op zaterdag 5 april 2003 00:24 schreef jogy het volgende:[..]
Ow, maar schoonmoedervlees is niet zo makkelijk te verkrijgen in Nederland, probeer Polen daar maar voor
.
quote:Kwaak jij ook de hele buurt bij elkaar midden in de nacht om tot 4 uur?
Op zaterdag 5 april 2003 00:24 schreef LG_Diablo het volgende:[..]
Gewoon ff uitzetten endje verderop. Is zielig man, zo'n beest afmaken. Hij is gewoon geil en wil neuken, zo moet je het zien. En dattie daarbij kabaal maakt, tsja.
Slaap lekker
Dan vindt ik het logisch dat de politie wel een aantal keer bij je aan de deur is geweest, en gezien dat een eend minder burgerrechten heeft dan een persoon... ..
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 05-04-2003 00:31]
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:25 schreef mvt het volgende:
JE Kan het natuurlijk ook op de VS manier doen.Je besluit naar aanleiding van een vreselijke ruzie met de dieren een groot orgaan op te richten waar disputen uitgepraat kunnen worden.
Je belooft dat de reiger alleen de vis mag opeten indien de meerderheid van de dieren instemt. Je zorgt dat iedereen zijn best doet en slaat een verzoek van alle dieren om de vijver schoon te houden af.
Als na jaren gelul de eens nog steeds niet uit zichzelf opstart huur je een paar ratten in en ga je samen met die rat steentjes gooien in de vijver in de hoop dat de vissen de eend opeten.En de eend aanklagen voor overlast en het verstoren van je nachtrust
quote:leer hem hondekoekjes eten en zeg dat het een tekkel is
quote:Tekkel
Op zaterdag 5 april 2003 00:27 schreef mvt het volgende:[..]
leer hem hondekoekjes eten en zeg dat het een tekkel is
Sizzler, heb je toevallig geen tekkel over?
quote:uh, tsja
Op zaterdag 5 april 2003 00:26 schreef jogy het volgende:[..]
Kwaak jij ook de hele buurt bij elkaar midden in de nacht om tot 4 uur?
Dan vindt ik het logisch dat de politie wel een aantal keer bij je aan de deur is geweest, en gezien dat een eend minder burgerrechten heeft dan een persoon...
..
Gooi die eend anders bij ons in de tuin neer, voor in de vijver!
quote:Waarom niet eigenlijk?
Op zaterdag 5 april 2003 00:24 schreef LG_Diablo het volgende:Ze schieten jou toch ook niet af als je geil bent?
quote:Nee. Wel een broertje van 20.
Op zaterdag 5 april 2003 00:28 schreef yvonne het volgende:[..]
Tekkel
Sizzler, heb je toevallig geen tekkel over?
Hoe oud is Brechtje ookalweer?
quote:Dat is off-topic
Op zaterdag 5 april 2003 00:28 schreef LG_Diablo het volgende:[..]
Gooi die eend anders bij ons in de tuin neer, voor in de vijver!
ducktape
.... dat je dat zelf niet bedenkt¿
Dattie dan niet kan eten...tsja ...
quote:Kan je em beter affikken, dierenbeul
Op zaterdag 5 april 2003 00:37 schreef LG_Diablo het volgende:
Ik heb mega-ingeving (jaja):
ducktape
.... dat je dat zelf niet bedenkt¿
Dattie dan niet kan eten...tsja
...
quote:Je kan het ook allebei doen. Ik kan me voorstellen dat zo'n eend best wel een herrie maakt als je em in de fik zet
Op zaterdag 5 april 2003 00:39 schreef jogy het volgende:[..]
Kan je em beter affikken, dierenbeul
.
quote:Bijna 12
Op zaterdag 5 april 2003 00:33 schreef sizzler het volgende:[..]
Nee. Wel een broertje van 20.
Hoe oud is Brechtje ookalweer?
quote:Maar dat is weer goed voor de home-video
Op zaterdag 5 april 2003 00:44 schreef Miwe het volgende:[..]
Je kan het ook allebei doen. Ik kan me voorstellen dat zo'n eend best wel een herrie maakt als je em in de fik zet
quote:Die wordt hopelijk toch wel on-line gezet, he?
Op zaterdag 5 april 2003 00:46 schreef jogy het volgende:[..]
Maar dat is weer goed voor de home-video
.
quote:Ik ken Sizzler niet. Zijn post wel, want die las ik.
Op vrijdag 4 april 2003 23:59 schreef jogy het volgende:
Als reactie op Bombie en misschien een poging om hem toch weer open te krijgen.
[..]Zizzler komt altijd serieus over met zijn waanzin
.
quote:Neeeeeej... als iemand dat wilt doen.. doen ze dat toch wel. Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat mijn eerste reaktie er één van verontwaardiging was. Ik was verontwaardigd, dus ik reageerde zoals ik wilde. Dat wordt dan vervolgens ook weer op een eigen manier geinterpreteerd en ga zo maar door.
En jij gaat er vanuit dat ik nu misschien iemand op het idee heb gebracht om op die wijze een eend af te fikken?
quote:U i t e r a a r d...
als iemand een eend zou willen vermoorden heeft hij mij niet nodig om een goede manier te vinden hoor, een Luchtbucks is zo gekocht, en veel makkelijker.
quote:
Of moet ik nou ook niet over psychoses en verslavingen hebben omdat er misschien wel mensen zijn die ooit een psychose hebben meegemaakt of ernstig verslaafd zijn aan iets?
quote:Oké... aha... wagenlading zout... Dus als jouw zus/broer (ik noem maar wat... pin me d'r niet op vast) komt te overlijden aan ... ehm.. ik zeg maar wat... noem 'ns wat... leukemie. En ik ga vervolgens in ONZ (jaja.. wagenlading zout he) een post in elkaar zetten waarin ik leukemie echt heel grappig omschrijf. Echt een giller, weet je wel... Neem je het dan nog met een wagenlading zout, Jogy? Lol...
met ONZ moet je gewoon een wagenlading zout meenemen, Zissler weet echt wel hoe je een eend moet omleggen, iedereen weet dat wel die hier surft, dat is het hele probleem niet
quote:Nee... alleen jij. Als jij mijn reactie namelijk beschrijft als een klacht tegen een zogenaamde 'handleiding' voor het doden van eendjes, heb je 'm niet goed gelezen of ben jij dus één van die mensen.
jij denkt gewoon dat er wel hele domme mensen hier rondhuppelen als ik het zo lees.
Oke... next smartass
quote:Iedereen heeft verschillende of evt overlappende soorten gevoel van humor in zich. Dat ik een bepaald iets niet kan zien als humor, wil nog niet zeggen dat ik het uiteindelijk geen humor zou kunnen vinden. Mensen konden aan mij ook lang niet altijd aanvoelen wat ze aan me hadden vanwege m'n niet-altijd-hapklare humor. Maar he... suffie... JIJ was het die letterlijk zei: Of dit in ONZ thuishoort weet ik eigenlijk niet...
Op zaterdag 5 april 2003 00:00 schreef sizzler het volgende:
Hier had iemand ooit een mooi stukje over geschreven. Ben even kwijt wie en hoe het heette maar het ging er over dat als mensen werden gebanned in het serieuze stuk van FOK omdat ze niet serieus waren, de omgekeerde regel voor ONZ zou moeten gelden. Ik zie eigenlijk wel wat in die regel omdat humorloze figuren niet in ONZ thuis horen.
quote:Wie stopt wie nou in een hokje? Nah? Over beperkingen gesproken...
Dat is hetzelfde als dat je niet om een grap kan lachen omdat de beschreven anekdote in het echt niet zou kunnen. Dit soort persoonlijke beperkingen zijn al sneu op zichzelf maar val ons daar aub niet mee lastig!
quote:Het is heel simpel: Ik hou van humor, ik ga naar ONZ. Er kan iets staan wat me te ver gaat... daar zeg ik iets van. Dat mag jij dan weerleggen als je daar zin of behoefte aan hebt, of niet... Als ik me verontwaardigd voel over een van jouw opmerkingen, mag ik daar (en het maakt geen ruk uit of ik nou wel van humor hou of niet) mijn eigen mening over geven. Of is ONZ een meningloze categorie? Ik besefte ook, na de reactie van Yvonne, dat ik het waarschijnlijk niet goed aangevoeld had. Tja.. vervolgens lees ik de reacties waar ik nu op reageer en voel ik me toch onterecht de les gelezen.
Het is heel simpel: als je niet van muziek houdt moet je niet naar een concert gaan, als je niet van zwemmen houdt hoor je niet in een zwembad en als je ergens de humor niet van kan inzien moet je je er niet mee bemoeien!
Conclusie... niks mis met zwarte humor. Hartstikke leuk zelfs! Maar zolang er onduidelijkheid is geef ik m'n reaktie daarop.
Pfff... zo goed?
Oh ja... spelende vrouw... wat heb je nu geleerd?
"Dat ik geen serieuze reacties moet posten in het onzin-forum..."
quote:Als we echt niemand voor het hoofd willen stoten, dan zou dit een baby-verzorgings forum moeten worden, dodelijke mensenziektes uitlachen, dat is weer een paar graadjes erger, omdat -imo- dat mensen treft als ziekte en over het algemeen is dat wat zwaarder opgepakt, ik persoonlijk zou niet gaan klagen daarover, en zeker geen FB topic erover openen omdat ik het kan relativeren, maar ik kan begirijpen dat het mensen wel veel erger kan kwetsen dan een eendentopic ooit zou kunnen doen.
Op zaterdag 5 april 2003 00:59 schreef Bombie het volgende:Oke... next smartass
je hebt gelijk, dat topic zou nog even open moeten blijven, maarja...
grenzen zijn er om te trekken, en de grens dat een humor-topic over eenden killen gesloten zou moeten worden uit consideratie is (gelukkig) nog niet bereikt, het blijft humor.
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 05-04-2003 01:07]
quote:Doe dat dan ook niet!
Op zaterdag 5 april 2003 00:59 schreef Bombie het volgende:
[...]Oh ja... spelende vrouw... wat heb je nu geleerd?
"Dat ik geen serieuze reacties moet posten in het onzin-forum..."
zeikerd
quote:En ik zeg nog zo... *niet reageren*... en wat doet die sufkut...
Op zaterdag 5 april 2003 01:07 schreef sizzler het volgende:[..]
Doe dat dan ook niet!
zeikerd
*diepe zucht*
quote:Jouw reactie vond ik iig nog acceptabel en zinvol. Ik had het ook eik niet tegen jou...
Op zaterdag 5 april 2003 01:11 schreef jogy het volgende:[..]
Gaat een beetje moeilijk he
, met een afsluiting zoals jou commentaar op mijn post
.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 05-04-2003 01:14]
quote:Gaat een beetje moeilijk he
Op zaterdag 5 april 2003 01:10 schreef Bombie het volgende:[..]
En ik zeg nog zo... *niet reageren*... en wat doet die sufkut...
*diepe zucht*
quote:En de poedel van je schoonmoeder!
Op zaterdag 5 april 2003 01:12 schreef sizzler het volgende:
Voor straf ga ik nu twee eenden vermoorden.
quote:Ja.
Op zaterdag 5 april 2003 01:12 schreef Shirley het volgende:
Is dit het flame/rel topic van vanavond?
Heb jij ervaring met het vermoorden van eenden?
quote:Oke.. dat is nog wel weer grappig
Op zaterdag 5 april 2003 01:12 schreef sizzler het volgende:
Voor straf ga ik nu twee eenden vermoorden.
quote:Nee, alleen mieren, spinnen, vliegen en ander ongedierte.
Op zaterdag 5 april 2003 01:14 schreef sizzler het volgende:[..]
Ja.
Heb jij ervaring met het vermoorden van eenden?
quote:Die moet zo dood mogelijk ja, met goed fotomateriaal natuurlijk
Op zaterdag 5 april 2003 01:14 schreef Miwe het volgende:
Maar goed, die eend dus....
doop wat brood in van dat vloeibare XTC en voor dat aan de eend .
500 cl moet genoeg zijn om een eend spectaculair dood te laten gaan, uiteraard .
quote:Had even een ONZ topic gemaakt
Op zaterdag 5 april 2003 01:17 schreef Thomas B. het volgende:
quote:Als je die op een originele of uiterst sadistische manier hebt gedood mag je die ervaringen hier ook wel posten. Misschien dat we er ideeen mee opdoen!
Op zaterdag 5 april 2003 01:16 schreef Shirley het volgende:[..]
Nee, alleen mieren, spinnen, vliegen en ander ongedierte.
quote:Pak de Nintendo 8/16 bit pistool uit de kast en ga duck hunten.
Op zaterdag 5 april 2003 01:24 schreef sizzler het volgende:[..]
Als je die op een originele of uiterst sadistische manier hebt gedood mag je die ervaringen hier ook wel posten. Misschien dat we er ideeen mee opdoen!
Edit: Simpelste manier is natuurlijk gewoon een jachtgeweer halen (en mischien wat night-vision goggles) en dat beest hard door z'n snavel schieten!
Wat ben ik weer gewelddadig vandaag.....
quote:Ok
Op zaterdag 5 april 2003 00:06 schreef yvonne het volgende:
Mag verder, zwarte humor
Stiekem vond ik hem ok wel leuk.
quote:Voer eendjes, geen oorlog
Op zaterdag 5 april 2003 00:09 schreef mvt het volgende:[..]
Verspreid een roddel dat het de echte Sadam is.
quote:Precies
Op zaterdag 5 april 2003 10:07 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Voer eendjes, geen oorlog
.
Muurbloempjes' lievelingsdieren zijn eendjes
quote:nee, die zijn bij ons nodig, er ligt een vijver voor ons huis, die (vooral 's winters) helemaal vol zit met eenden! gek wordt je er van!
Op vrijdag 4 april 2003 23:16 schreef domolanglekker het volgende:[..]
bel GW bush voor een clusterbommetje of twee
Misschien kan je het combineren. DOe je het al jij op weg gaat naar je ver weg vakantie, ben je niet zo nutteloos aan het rijden.
quote:Zo, Zo, Ze ziet er al goed uit voor d'r leeftijd.
Op zaterdag 5 april 2003 00:45 schreef yvonne het volgende:[..]
Bijna 12
*BLUB**BLUB*
quote:een theelepeltje dreft volstaat...
Op zaterdag 5 april 2003 12:11 schreef Solomon het volgende:
Ik vind het "dreft plan" wel ok 9-) Gewoon heel veel dreft kopen, en dat in die vijver flikkeren*BLUB**BLUB*
quote:Idd...
Op zaterdag 5 april 2003 10:32 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Precies
![]()
Dus luidruchtigheid moet afgestraft worden vind je, nou dan moeten we ook maar wat doen aan al die herrie die gemaakt word als er een stel dronken gasten voor je huis lopen te galmen
[..]
quote:
Muurbloempjes' lievelingsdieren zijn eendjes
En een beest van een magneet op de bodem van de vijfer.
quote:Jaaaah! Of een beetje ijzer in kleine stukjes brood doen en die voeren!
Op zaterdag 5 april 2003 12:30 schreef Miesjel het volgende:
Kun je hem niet laten ringen, zo'n lief klein ringetje aan zijn pootje...
En een beest van een magneet op de bodem van de vijfer.
quote:En wederom het magneet. Tja ik ken het met een haan die vanaf 2:30 begon te kraaien. De hele nacht door... Wat heb ik dat beest vervloekt.
Op zaterdag 5 april 2003 12:35 schreef sizzler het volgende:[..]
Jaaaah! Of een beetje ijzer in kleine stukjes brood doen en die voeren!
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 12:45 schreef Inspiration het volgende:
Is dat beest nou nog niet dood
quote:Jaaaaaa..
Op zaterdag 5 april 2003 11:42 schreef Stoei-poes het volgende:
Kan je niet gewoon een net pakken , de eend vangen en naar een andere plek, 10000-den km hier vandaan loslaten. Hoef je de eend niets aan te doen, verrijk je zijn leven misschien meeen jij ben t er van af. TADAAA !!
Flikker dat beest in een vijvertje bij 1 van de presidentiele paleizen van mister snorremans! .
quote:Als ik het doe wil ik het natuurlijk wel goed doen. Dat beest moet niet gewoon dood, nee, lijden moet het!! Dus kom op met je inspiration!
quote:Stoere vent joh...
Op zaterdag 5 april 2003 15:01 schreef sizzler het volgende:[..]
Als ik het doe wil ik het natuurlijk wel goed doen. Dat beest moet niet gewoon dood, nee, lijden moet het!! Dus kom op met je inspiration!
quote:Gaan we plannetjes smeden?
Op zaterdag 5 april 2003 12:27 schreef Bombie het volgende:[..]
Idd...
Af en toe als je lekker ligt te pitten... komen er van die dronken 'zeemanslieden' langs brullen met hun dronken 'zeemansliederen'. Ik zal de volgende keer ff een landmijn klaarleggen
Helaas gaan broodkruimels en arsenicum niet op in dat geval...
[..]
*Muurbloempje vind Bombie wel
Lekker laf om eendjes te pakken, pak iemand van je eigen lengte dan film ik dat wel en zet het op FOK
quote:Wat een Onzin, he?
Op zaterdag 5 april 2003 16:05 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Stoere vent joh...
quote:Tja redelijk onzinnig
Op zaterdag 5 april 2003 16:08 schreef jogy het volgende:[..]
Wat een Onzin, he?
quote:Dan staat ie in het goede subforum, toch?
Op zaterdag 5 april 2003 19:47 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Tja redelijk onzinnig
[ontopic]
Ik heb vandaag een heel goed idee opgedaan trouwens, terwijl ik op de bus stond te wachten!
je moet een heel groot stuk glas over de sloot heen zetten, en dan de eend laten schrikken zodat ie met volle vaart tegen het glas vliegt!
Een eend heeft het laten zien hoe het moest .
quote:Laat me raden: jij staat in een bushokje en er knalt een eend tegenaan? Das wel heel toevallig.
Op zaterdag 5 april 2003 19:51 schreef jogy het volgende:Een eend heeft het laten zien hoe het moest
.
quote:Hij blijft de hele dag/nacht daar staan (broodjes en drinken bij zich), met camera in de aanslag omdat er wel bewijs moet zijn
Op zaterdag 5 april 2003 19:54 schreef Miwe het volgende:[..]
Laat me raden: jij staat in een bushokje en er knalt een eend tegenaan? Das wel heel toevallig.
quote:Ik werd erop geattendeerd dat dit in Onzin staat dusse we moeten het niet serieus nemen geloof ik
Op zaterdag 5 april 2003 19:58 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Sorry hoor, maar vind je het niet een beetje aan de idiote kant om dat beest maar op te blazen of wat dan ook omdat hij 's nachts kwaakt? Een iets vriendelijkere oplossing lijkt me om gewoon de gemeente te bellen en te vertellen wat er aan de hand is.. dan komen hun hem wel ophalen en kunnen zij het verder regelen, want dit is wel de stomste (nota bene strafbare!) oplossing die er is.
quote:Uiteindelijk zal hij uit pure wanhoop een eend gaan zoeken, zijn camera op een statief zetten en die eend tegen het bushokje flikkeren en tegelijk een foto maken.
Op zaterdag 5 april 2003 19:59 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Hij blijft de hele dag/nacht daar staan (broodjes en drinken bij zich), met camera in de aanslag omdat er wel bewijs moet zijn
quote:DIT IS ONZIN GODVERGLOEINDEDOMMES!
Op zaterdag 5 april 2003 19:58 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Sorry hoor, maar vind je het niet een beetje aan de idiote kant om dat beest maar op te blazen of wat dan ook omdat hij 's nachts kwaakt? Een iets vriendelijkere oplossing lijkt me om gewoon de gemeente te bellen en te vertellen wat er aan de hand is.. dan komen hun hem wel ophalen en kunnen zij het verder regelen, want dit is wel de stomste (nota bene strafbare!) oplossing die er is.
HIJ. GAAT. DAT. BEEST. NIET. DOOD. MAKEN.
oeps, capslock .
[ontopic]
wat je ook kan gebruiken, is een tennisracket en een aantal middelgrote stenen, en daar gewoon met dat tennisracket die stenen naar die eend toe meppen tot het raak is .
quote:Serieuze mensen die serieus posten in ONZ moeten een ban krijgen. Dat zeg ik
Op zaterdag 5 april 2003 20:00 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Ik werd erop geattendeerd dat dit in Onzin staat dusse we moeten het niet serieus nemen geloof ik
quote:Terwijl de politie net langsrijd
Op zaterdag 5 april 2003 20:01 schreef Miwe het volgende:[..]
Uiteindelijk zal hij uit pure wanhoop een eend gaan zoeken, zijn camera op een statief zetten en die eend tegen het bushokje flikkeren en tegelijk een foto maken.
quote:Hoeft niet eens. Als hij die foto hier post, komen ze vanzelf wel langs
Op zaterdag 5 april 2003 20:02 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Terwijl de politie net langsrijd
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 20:00 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Ik werd erop geattendeerd dat dit in Onzin staat dusse we moeten het niet serieus nemen geloof ik
quote:Nee, het was echt toeval ja
Op zaterdag 5 april 2003 19:54 schreef Miwe het volgende:[..]
Laat me raden: jij staat in een bushokje en er knalt een eend tegenaan? Das wel heel toevallig.
en hij liet ook een grote vetvlek op het raam achter enzo.
zuidtangend bussen hebben heeeele grote bushokjes trouwens .
kunnen er zo 30 tegelijk tegenaan knallen.
quote:Deel 1 met capslock stel je me weer gerust
Op zaterdag 5 april 2003 20:01 schreef jogy het volgende:[..]
DIT IS ONZIN GODVERGLOEINDEDOMMES!
oeps, capslock
.
[ontopic]
wat je ook kan gebruiken, is een tennisracket en een aantal middelgrote stenen, en daar gewoon met dat tennisracket die stenen naar die eend toe meppen tot het raak is.
enne.....
Deel 2 zonder capslock stel je me weer ongerust
Muurbloempje de capslock gelooft hoor
quote:Moet je wat oordopjes van mijn ex oma? Die heeft er nog een paar liggen
Op zaterdag 5 april 2003 20:03 schreef Miesjel het volgende:[..]
Wacht maar tot de nachten dat jij niet kunt slapen, dan weet je hoe serieus dit is
quote:Waarom stenen gebruiken, je kunt toch ook gewoon meppen met een tennisracket?
Op zaterdag 5 april 2003 20:01 schreef jogy het volgende:[..]
DIT IS ONZIN GODVERGLOEINDEDOMMES!
oeps, capslock
.
[ontopic]
wat je ook kan gebruiken, is een tennisracket en een aantal middelgrote stenen, en daar gewoon met dat tennisracket die stenen naar die eend toe meppen tot het raak is.
quote:Het moet wel een uitdaging blijven natuurlijk
Op zaterdag 5 april 2003 20:06 schreef Miesjel het volgende:[..]
Waarom stenen gebruiken, je kunt toch ook gewoon meppen met een tennisracket?
Dan schakel je de middenman weer uit.
quote:Iiiiiieeeuuuwwww...
Op zaterdag 5 april 2003 20:06 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Moet je wat oordopjes van mijn ex oma? Die heeft er nog een paar liggen
Schijnen goed te helpen, als ik wat zeg hoort ze nooit wat
quote:ex oma??
Op zaterdag 5 april 2003 20:06 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Moet je wat oordopjes van mijn ex oma? Die heeft er nog een paar liggen
Schijnen goed te helpen, als ik wat zeg hoort ze nooit wat
quote:scheiding?
Op zaterdag 5 april 2003 20:09 schreef Miwe het volgende:[..]
ex oma??
Leg uit
quote:Hmmmm, ik kom dus niet meer langs, is toch mijn EX oma (oma van mijn ex
Op zaterdag 5 april 2003 20:07 schreef Miesjel het volgende:[..]
Iiiiiieeeuuuwwww...
En het kan ook zijn dat ze heel erg goed is in het negeren van jou.
Of je maakt een spoor van broodkruimels naar het eerstvolgende watertje... vredelievend enne jij hebt geen last meer.... Kan ook de hormonen zijn? Is het een mannetje? Dan moet je er gewoon een vrouwtje bij zetten
quote:Dat beest zwemt in een sloot
Op zaterdag 5 april 2003 20:06 schreef Miesjel het volgende:[..]
Waarom stenen gebruiken, je kunt toch ook gewoon meppen met een tennisracket?
Dan schakel je de middenman weer uit.
ga jij jezelf nat maken door in een baggersloot te springen .
quote:Ja
Op zaterdag 5 april 2003 20:09 schreef Miesjel het volgende:[..]
scheiding?
quote:true... true...
Op zaterdag 5 april 2003 20:11 schreef jogy het volgende:[..]
Dat beest zwemt in een sloot
..
ga jij jezelf nat maken door in een baggersloot te springen
.
Okay, ga op een lange vakantie naar Australie. Kom via omwegen in contact met de Aboriginals. Leer de dansen, de taal, de tekeningen en vooral het bomerang gooien. Kom terug naar Nederland. Wen aan de snelheid van het leven hier, de kou en de eenden.
Klaar.
quote:en mep de eend dood met je boomerang natuurlijk
Op zaterdag 5 april 2003 20:13 schreef Miesjel het volgende:[..]
true... true...
Okay, ga op een lange vakantie naar Australie. Kom via omwegen in contact met de Aboriginals. Leer de dansen, de taal, de tekeningen en vooral het bomerang gooien. Kom terug naar Nederland. Wen aan de snelheid van het leven hier, de kou en de eenden.
Klaar.
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 20:13 schreef Miesjel het volgende:[..]
true... true...
Klaar.
quote:Ben wel blij eigenlijk hoor of mag ik dat niet zeggen
Op zaterdag 5 april 2003 20:12 schreef Miwe het volgende:[..]
Afijn, boomerang hoef je alleen maar weg te gooien en die komt weer terug dus als je goed mikt.... maarja het is en blijft techniek
quote:Tuurlijk mag je dat zeggen.
Op zaterdag 5 april 2003 20:16 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Ben wel blij eigenlijk hoor of mag ik dat niet zeggen
Afijn, boomerang hoef je alleen maar weg te gooien en die komt weer terug dus als je goed mikt.... maarja het is en blijft techniek
quote:Wat nou 1 eendje, bij mij lopen/zwemmen er wel 100 en never last van ik
Op vrijdag 4 april 2003 23:27 schreef sizzler het volgende:[..]
Dank je, je streelt mijn ego.
Maar die eend gaat er toch aan dus wees een beetje creatief wil je?
quote:Zolang het maar geen wegwerpboomerang is...
Op zaterdag 5 april 2003 20:16 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Ben wel blij eigenlijk hoor of mag ik dat niet zeggen
quote:dat is offtopic
Op zaterdag 5 april 2003 20:18 schreef Miesjel het volgende:[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen.
Maar het idee is dat je terug komt en weer went aan Nederland. Dan hoeft de eend niet dood.
quote:Das ook weer waar.
Op zaterdag 5 april 2003 20:18 schreef jogy het volgende:[..]
dat is offtopic
...
Vries de vijfer vast. Loop naar de eend. mep deze met de eerder genoemde tennisracket. Tadaaa
quote:En ik begrijp het niet
Op zaterdag 5 april 2003 20:18 schreef jogy het volgende:[..]
dat is offtopic
...
quote:Moet ik het echt gaan uitleggen? Nee toch? Ah nee, doe me dat niet aan. Nee! Ik wil het NIET uitleggen! IK ga het ook NIET UITLEGGEN. HET IS WEEKEND OKAY!!!!
Op zaterdag 5 april 2003 20:22 schreef Miwe het volgende:[..]
En ik begrijp het niet
NU EVEN NIET!!!!
quote:Ik was eigenlijk blij met mijn scheiding, uhhe jullie hadden het over iets anders
Op zaterdag 5 april 2003 20:22 schreef Miwe het volgende:[..]
En ik begrijp het niet
Maar oke: waar waren we gebleven? Oja de eend in de vijver... Was het nou een mannetje of niet? Dan hoef je alleen een vrouwtje te zoeken want dan is het geluid gewoon dat hij hitsig is...
quote:Heb je volgend jaar 10 geile eenden in de sloot
Op zaterdag 5 april 2003 20:25 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Ik was eigenlijk blij met mijn scheiding, uhhe jullie hadden het over iets anders
Maar oke: waar waren we gebleven? Oja de eend in de vijver... Was het nou een mannetje of niet? Dan hoef je alleen een vrouwtje te zoeken want dan is het geluid gewoon dat hij hitsig is...
quote:Oja
Op zaterdag 5 april 2003 20:26 schreef jogy het volgende:[..]
Heb je volgend jaar 10 geile eenden in de sloot
..
quote:Dat is de oplossing. Laat ze fok!ken, en kleine eendjes maken. Op een gegeven moment is de hele vijfer vol. Die moeten allemaal eten en dat raakt op een gegeven moment op... Dan gaan ze vanzelf weg.
Op zaterdag 5 april 2003 20:26 schreef jogy het volgende:[..]
Heb je volgend jaar 10 geile eenden in de sloot
..
quote:Hij moet niet weg, hij moet dood!!!
Op zaterdag 5 april 2003 20:29 schreef Miesjel het volgende:[..]
Dat is de oplossing. Laat ze fok!ken, en kleine eendjes maken. Op een gegeven moment is de hele vijfer vol. Die moeten allemaal eten en dat raakt op een gegeven moment op... Dan gaan ze vanzelf weg.
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 20:29 schreef Miwe het volgende:[..]
Hij moet niet weg, hij moet dood!!!
quote:Werk hem in bij de Mafia en wacht dat hij zijn eerste eigen "opdracht" krijgt. Zorg dat je weet wat het is en verhinder hem zijn opdracht te kunnen uitvoeren. Hij krijgt dan vanzelf betonnen gympen.
Op zaterdag 5 april 2003 20:29 schreef Miwe het volgende:[..]
Hij moet niet weg, hij moet dood!!!
quote:Het is een eend hoor
Op zaterdag 5 april 2003 20:33 schreef Miesjel het volgende:[..]
Werk hem in bij de Mafia en wacht dat hij zijn eerste eigen "opdracht" krijgt. Zorg dat je weet wat het is en verhinder hem zijn opdracht te kunnen uitvoeren. Hij krijgt dan vanzelf betonnen gympen.
quote:Moet toch kunnen...
Op zaterdag 5 april 2003 20:33 schreef jogy het volgende:[..]
Het is een eend hoor
...
quote:Een aantal ja, staan wat verder terug, de eerste is toch de beste denk ik
Op zaterdag 5 april 2003 20:34 schreef Miesjel het volgende:[..]
Moet toch kunnen...
Of heb jij een beter idee?
quote:Daar gaat die eend niet doodaan hoor.
Op zaterdag 5 april 2003 20:35 schreef Miwe het volgende:
Zal ik dit topic vereren met mijn 2000-ste post?
gefeliciteerd hoor
Nr. 2000, op naar de 3000
En die eend, die is echt wel dood als je em 2000 posts op ze hoofd gooit
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 20:38 schreef Miwe het volgende:
Hoppa!!!! Daar istie dan.Nr. 2000, op naar de 3000
En die eend, die is echt wel dood als je em 2000Kg posts op ze hoofd gooit
quote:Als je em met de harde schijf bekogelt waar ze op staan wel ja
Op zaterdag 5 april 2003 20:38 schreef Miwe het volgende:
Hoppa!!!! Daar istie dan.Nr. 2000, op naar de 3000
En die eend, die is echt wel dood als je em 2000 posts op ze hoofd gooit
quote:Voor jou wel
Op zaterdag 5 april 2003 20:51 schreef Miesjel het volgende:
Is het niet mogelijk hem dood te vervelen?
Greetz,
de eendenvriend
quote:Goeie!
Op zaterdag 5 april 2003 21:11 schreef DigiJasper het volgende:[..]
die was ik even vergeten ..
quote:Hij wilt meer ideeen
Op zondag 6 april 2003 13:44 schreef blup het volgende:
Waar blijven die foto's dan?.
Men neme:
- 1 nep of opgezette vrouwtjes eend
- 1 kilo dynamiet
- 1 ontsteker
- 100 meter draad
- een eendenlok fluitje met geluid; GEIL
- 1 video camera
Het werk:
- Stop de (nep of opgezette) vrouwtjeseend vol met de dynamiet.
- Plaats de onsteker in de dynamiet.
- Verbind de 100 meter draad hiermee
- Plaats de camera strategisch zodat je niks mist!!
- Rol de draad af en ga in de bosjes zitten
- blaas met alles wat je hebt op je geile eendelokfluitje
- mannetjeseend zal op de nepeend kruipen om haar eens goed af te raggen
Start de camera en druk op de ontsteker
KABOEM!!!
Plaats de film op het net.
Dat moet spectaculaire beelden opleveren!
quote:
quote:Nee.
Op zondag 6 april 2003 17:24 schreef Inspiration het volgende:[..]
quote:Kwaken
Op zondag 6 april 2003 17:41 schreef Inspiration het volgende:[..]
Wat doet ie al die tijd
quote:Ik bedoel wat doet diegene die de inmiddelse welbekende eend dood wil hebben... je zou toch zeggen dat ie haast had
Op zondag 6 april 2003 17:44 schreef Miwe het volgende:[..]
Kwaken
quote:Veel kwaken, snachts vermoed ik..
Op zondag 6 april 2003 17:41 schreef Inspiration het volgende:[..]
Wat doet ie al die tijd
[ontopic]
Haal een zooi LSD ergens vandaan, doop er een brood in, en voer het aan het eendje, wederom moet de camera wel lopen bij deze actie.
quote:
Op zondag 6 april 2003 17:45 schreef jogy het volgende:[..]
Veel kwaken, snachts vermoed ik..
quote:
Op zondag 6 april 2003 17:45 schreef Inspiration het volgende:[..]
Ik bedoel wat doet diegene die de inmiddelse welbekende eend dood wil hebben... je zou toch zeggen dat ie haast had
quote:Ah.
Op zondag 6 april 2003 17:46 schreef Inspiration het volgende:[..]
[..]
Nagelbijten, lange nachten Fok!ken, veel weed roken, veel drank drinken, harde muziek aan, eeehhmm..
kweetnie
Ontopic: een wolvenklem met een stukje brood net onder de waterlijn plaatsen
quote:*proberen gaat*
Op vrijdag 4 april 2003 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wespen in de Magnetron stoppen
Dames en heren,
Ik kan u meedelen dat de eend niet meer is.
Na dagenlang geteisterd te zijn door het eendengekwaak heb ik gisteravond het woord bij de daad gevoegd. Maar met een simpel schepnetje kwam ik er niet: de eend zwom gewoon naar het midden van de sloot zodat ik er niet bij kon. Ik probeerde hem nog te lokken met brood, maar hij had 's nachts blijkbaar geen honger. Stukjes lood in het brood stoppen had dus ook geen zin, evenmin als een plas olie in het water gieten met een stuk brood in het midden zodat ik die kon aansteken als de eend toe zou happen. Dit werd moeilijker dan ik dacht. Gelukkig had Floyty een geniaal plan! Dat beest had geen honger, hij kwaakte omdat hij geil was! Dat was zijn zwakte! Daar zou ik hem op pakken! Zorgvuldig ben ik verschillende eendenvijvers afgeweest om veren van een vrouwtjeseend te verzamelen. Van papier-maché heb ik een holle vrouwtjeseend gemaakt:
de nepeend
Daarna heb ik 26 pond dynamiet gehaald en een eendenlokfluitje met het geluid: GEIL! Het dynamiet heb ik vastgetaped aan piepschuim en in de nepeend gedaan. Die avond heb ik me in het riet verstopt met de ontsteker en heb geduldig gewacht hoe de eend in de val zou lopen. Aanvankelijk was hij erg voorzichtig, maar toen ik eenmaal op het fluitje blies was dat zo voorbij. Opgehitst zwom hij naar de nep-eend, wilde erop klimmen en BOEM!!!
nachtfoto
Ik wil hierbij iedereen bedanken die mij de inspiratie heeft gegeven om een einde te maken aan mijn slapeloosheid. Vanavond kan ik weer rustig slapen!
sizzler
quote:Link deze ook eens in F&F, vinden ze vast wel leuk
Op donderdag 10 april 2003 19:51 schreef sizzler het volgende:
-knip-
.
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:48 schreef jogy het volgende:[..]
Link deze ook eens in F&F, vinden ze vast wel leuk
.
.
quote:Da's snel!
Op donderdag 10 april 2003 21:53 schreef SuperUli het volgende:[..]
.
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:54 schreef sizzler het volgende:[..]
Da's snel!
code:Dan gaat ie direct naar de post.http://forum.fok.nl/showtopic.php/297844/8/25#9704908
quote:Done. Dank je!
Op donderdag 10 april 2003 21:57 schreef SuperUli het volgende:
edit de link ff naarcode:Dan gaat ie direct naar de post.http://forum.fok.nl/showtopic.php/297844/8/25#9704908 .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |