waar gaat het over?
Bruce Nolan (Carry) is een televisie verslaggever, en is de hele wereld zat,
ondanks zijn populariteit en zijn mooie vriendin (Aniston). Na een helse dag op zijn werk,
wordt hij heel boos op God. En als God dat hoort brengt hij hem een bezoek, en geeft
hij hem al zijn krachten voor 24 uur, om te laten zien hoe moeilijk zijn baan wel niet is.
Bruce Almighty is vanaf 26 juni te zien in de bioscoop
Ik hoop alleen dat 't weer een lekker lompe komedie wordt waarin Carrey weer goed gekke bekken kan trekken en lompe teksten uitkraamt
quote:en slo-mo en rewind moves
Op vrijdag 4 april 2003 18:09 schreef Theeboon het volgende:
Ik hoop alleen dat 't weer een lekker lompe komedie wordt waarin Carrey weer goed gekke bekken kan trekken en lompe teksten uitkraamt
quote:Hoop ik ook.....
Op vrijdag 4 april 2003 18:09 schreef Theeboon het volgende:
Van de regisseur van o.a. Ace Ventura en Liar Liar...Ik hoop alleen dat 't weer een lekker lompe komedie wordt waarin Carrey weer goed gekke bekken kan trekken en lompe teksten uitkraamt
Het verhaal klinkt wel aardig op zich.
quote:26 juni pas?? Dat duurt nog wel ff. en dan nu al een trailer in de bios?
Op vrijdag 4 april 2003 18:06 schreef Zapper het volgende:
[Bruce Almighty is vanaf 26 juni te zien in de bioscoop
quote:Dat gebeurt wel vaker toch? Heb de trailer van Phone Booth al in januari gezien...
Op zaterdag 5 april 2003 11:05 schreef Slasher het volgende:26 juni pas?? Dat duurt nog wel ff. en dan nu al een trailer in de bios?
Ik hoop niet dat we, zoals bij Liar Liar, alles al in de trailer gezien hebben.
quote:Laten we wel hopen dat zoals bij Liar Liar, dat er bloopers op het eind zitten dan
Op woensdag 23 april 2003 10:40 schreef Mike het volgende:
Ik heb de trailer gezien en ben toch wel benieuwd.Ik hoop niet dat we, zoals bij Liar Liar, alles al in de trailer gezien hebben.
Jennifer Aniston is natuurlijk ook een heel aardige bijkomstigheid
Hij krijgt trouwens God's krachten voor 1 week, zie de trailer Quicktime nodig
quote:ik ga hem kijken
Op zondag 18 mei 2003 23:58 schreef Bijna35 het volgende:
Aangezien Carrey er in speelt ga ik zeker NIET kijken!
Die trailer is echt stoer, maar ik denk dat hij toch tegenvalt. Scoort ook niet echt hoog op imdb.com. Ik huur hem wel.
quote:Na inmiddels (pas) 21 stemmen staat ie op een 8.1
Op maandag 19 mei 2003 14:45 schreef mr_FOK het volgende:
<-----![]()
Die trailer is echt stoer, maar ik denk dat hij toch tegenvalt. Scoort ook niet echt hoog op imdb.com. Ik huur hem wel.
Verreweg de beste opening ooit voor een Jim Carrey-film.
quote:Oei, dat is toch best goed inderdaad
Op zondag 25 mei 2003 20:21 schreef Mike het volgende:
De film stootte dit weekend met gemak The Matrix van de eerste plaats en haalde maar liefst 70.5 miljoen dollar in één weekend op.Verreweg de beste opening ooit voor een Jim Carrey-film.
quote:Carrey is back. Na al zijn pogingen om een Oscar te winnen is dit toch het genre waarin hij geniaal is
Op zondag 25 mei 2003 20:21 schreef Mike het volgende:
De film stootte dit weekend met gemak The Matrix van de eerste plaats en haalde maar liefst 70.5 miljoen dollar in één weekend op.Verreweg de beste opening ooit voor een Jim Carrey-film.
quote:Volgens mij doet Carrey echt niet mee aan Dumb and Dumberer.
Op maandag 5 mei 2003 22:51 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik kan echt niet wachten op deze film. Ik hoop dat het een typische Jim Carrey Komedie wordt zoals Dumb and Dumberer en Ace VenturaJennifer Aniston is natuurlijk ook een heel aardige bijkomstigheid
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 20:40 schreef =HellFire= het volgende:
En Jennifer Aniston met cup D, wow!!!
Alleen toch jammer dat ze Jim hebben gkozen...
krantlezende hond op het schijthuis is wel okee
Dat je nou echt helemaal dubbel ligt, dat niet, maar hij heeft echt leuke momenten. Net zo iets als liar, liar eigenlijk. Dezelfde soort humor. Ik hou er wel van.
Morgan Freeman met zijn klapjesdans was wel erg leuk. Was eens een andere kant van hem. Morgen post ik wel of de film na de pauze net zo goed was.
Maar goed, wel aanradertje dus!!!
Ik mistte helaas wel "I've got the power!"-liedje... je weet wel wanneer...
Rachel is wel leuk, alleen niet zo knap als CD
quote:Ze heet dus Jennifer Aniston.
Op maandag 26 mei 2003 20:48 schreef athlonkmf het volgende:Rachel is wel leuk, alleen niet zo knap als CD
quote:Check die trailer op een gegeven moment dan. Op deze pic zie je dat idd niet.
Op maandag 26 mei 2003 09:40 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dat "I've got the power"-liedje zit er toch gewoon in? Het viel mij alleen direct op dat Jennifer Aniston niet naar voren leunt om haar vergrote borsten te showen in de Amerikaanse versie, dat hebben ze er dus uitgeknipt denk ik.
hijs
Ik had liever gezien dat de film gewoon tot het einde toe grappig was geweest zonder die eeuwige moraal.
Jim Carrey draagt zo'n film overigens perfect.
quote:dat stukkie met die nieuwslezer dat ie begon te "brabbelen" was geniaal
Op dinsdag 3 juni 2003 21:44 schreef IntelliEye het volgende:
Ik vond hem af en toe ook heel erg grappig hoor. Zoals met die Clint Eastwood-imitatie en die nieuwslezer.
quote:Ik heb de trailers en de film al gezien, maar de trailers verpesten de film niet, hij blijft leuk. Gewoon gaan zien dus, of downloaden misschien??
Op vrijdag 13 juni 2003 12:57 schreef BDisOKE het volgende:
Is het niet zo dat we alle leukste stukkies al in de trailer hebben gezien nu?
dat is best nl vind ik.![]()
Dus als er iemand 2 kaarten heeft en morgen niet gaat, dan hou ik me aanbevolen
quote:Effe offtopic, hoe vond je de try out van Industry of Love?
Op vrijdag 13 juni 2003 13:19 schreef Antarcticas het volgende:
Ik wilde morgen gaan naar aanleiding van de aktie van Veronica, helaas bleek Eindhoven al vol te zitten.Dus als er iemand 2 kaarten heeft en morgen niet gaat, dan hou ik me aanbevolen
Voorheen zaten er in zijn shows stukjes waarvan ik dacht: oei, oei. Deze zitten er nu niet in.
Pijnboompit, pijnboompit, liggend schijten is lekker maar het is beter als je zit
GOEIE FILM
Carrey RuleZ!
quote:Kvond dat dansje waar ie mee op kwam wel wat lang duren, en met kiekeboe ging ie wat lang door.
Op vrijdag 13 juni 2003 16:30 schreef Antarcticas het volgende:
Ik ben 2 x geweest naar zijn show, en ik vond het wel een top show, alleen vond ik Malone en Jackson een beetje langdradig.Voorheen zaten er in zijn shows stukjes waarvan ik dacht: oei, oei. Deze zitten er nu niet in.
Pijnboompit, pijnboompit, liggend schijten is lekker maar het is beter als je zit
Maar bijvoorbeeld die grap over de dokter met goed en met slecht nieuws (ben dan ook voorstander van grove humor)
Jammer genoeg was ie niet echt grof....
quote:Niet eens op dat sentimentele gedoe gelet, maar das altijd met die Amerikaanse series / films, voor de rest was Carrey weer ouderwets hilarisch.
Op zondag 15 juni 2003 23:32 schreef mliez het volgende:
Kheb em gister gezien, en vond em echt ontzettend grappig![]()
Het enige minpuntje was dat sentimentele gedoe wat een beetje uit de toon viel (a teenager saying no to drugs and yes to an education, THAT'S a miracle)
Maar voor de rest heb ik heel vaak helemaal dubbel gelegen.. Denk dat ik em nog maar een keer ga kijken
Het begint goed met veel goede grappen/momenten maar (zoals al eerder gezegd) verliest de film in de 2e helft aan vaart en word er een cliche einde uitgepoept. Dat cliche eind, is op zich niet zo slecht maar het weghalen van de grappen naar het eind toe wel.
Verder wou ik nog ff op de boodschap van de film, die is weer typisch Amerikaans.
En Aniston heeft eindelijk "Rachel" van zich afgespeeld
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 19-06-2003 19:13]
(voor twee personen, invullen op de bon in de veronica-gids van deze week en je kunt de kaartjes ophalen!)
quote:Die nieuwslezer was super
Ik vond hem af en toe ook heel erg grappig hoor. Zoals met die Clint Eastwood-imitatie en die nieuwslezer.Of dat met die "instant-prayer" was ook wel leuk gedaan.
Dat "I've got the power"-liedje zit er toch gewoon in? Het viel mij alleen direct op dat Jennifer Aniston niet naar voren leunt om haar vergrote borsten te showen in de Amerikaanse versie, dat hebben ze er dus uitgeknipt denk ik.
quote:
Trivia for
Bruce Almighty (2003)
A crane was blown over by strong winds during shooting. It was reported at the time that Jennifer Aniston, who was standing with her back to the crane, didn't see it toppling towards her but Jim Carrey pushed her out of the way in time to avert a serious accident. Carrey subsequently played down the extent of the peril, and said that the stories were exaggerated. Aniston has since denied that she was even there.
This film contains many references to previous Jim Carrey films such as: Ace Ventura: Pet Detective (1994) (the monkey, the lines "Alrighty then" and "Sissy girl"), Mask, The (1994) (an important object, the phone number, being thrown out the window but magically reappearing, Dirty Harry impersonation) and _Me, Myself & Irene (200)_ (the woman's name is Irene).
Instead of a phone number with the unused 555 prefix, a phone number that appears on the pager carried by Bruce Nolan (Jim Carrey) was an actual phone number in many US area codes, causing owners of that phone number to be bombarded with calls.
Jim Carrey often insisted on doing upwards of 30 takes of some scenes.
The town square is the same location that was used for all three films of the Back to the Future trilogy.
SUPER beeld en geluid
Kon gewoon relaxed achteruit de film goed volgen. Want soms is het geluid zo slecht dat je heeel goed moet opletten en dan is het niet leuk
Film was komisch, einde beetje amerikaans maar was een goede film opzich.
quote:Ja erg vaag.. was geen slecht uitzicht namelijk.. en ik miste het in de film.
Ik vond hem af en toe ook heel erg grappig hoor. Zoals met die Clint Eastwood-imitatie en die nieuwslezer.Of dat met die "instant-prayer" was ook wel leuk gedaan.
Preuts hoor.
quote:dan heb ik blijkbaar een goeie rip gezien
Op vrijdag 20 juni 2003 03:28 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Ja erg vaag.. was geen slecht uitzicht namelijk.. en ik miste het in de film.
Preuts hoor.
Voorspelbaar verhaal, weer errug pro-amerikaans/christelijk en toch weer een film die het een beetje moet hebben van de gekke bekkentrekkerij van Carrey. (waar Morgan Freeman af en toe aan mee deed, heel ergerlijk)
Desondanks leuke stukjes gezien, Jennifer Aniston die toch een redelijke rol neer zette (niet het standaard Rachel gedoe) en goed op elkaar ingespeelde acteurs.
Deze krijgt van mij een 7
quote:JIj hebt zeker een brakke smr cam gezien. Die missen soms stukken
Op maandag 26 mei 2003 20:48 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb ook even een uurtje gekeken en het is idd vrij goed. Maar het is in principe The Mask Reloaded. Gebeurt niks veel bijzonders, mannetje krijgt superkrachten en zorgt voor veel leuke momenten. En wel momenten waar je echt om kan lachen.Ik mistte helaas wel "I've got the power!"-liedje... je weet wel wanneer...
Rachel is wel leuk, alleen niet zo knap als CD
tuurlijk zitten er leuke dingen in (nieuwslezer bijvoorbeeld), maar over het algemeen vond ik hem vrij saai.
Ik had er meer van verwacht
quote:Zaten erin. Was me alleen niet helemaal duidelijk of die gespeeld of echt waren.
Op woensdag 23 april 2003 11:24 schreef Patch het volgende:Laten we wel hopen dat zoals bij Liar Liar, dat er bloopers op het eind zitten dan
Lachen dat het nummer "if God was one of us" voorbij kwam. De muziek was goed gecombineerd met de scenes.
Ze hadden inderdaad meer uit de film kunnen halen. Maar als totaalplaatje vond ik hem gewoon heel leuk.
Grappig was ook de verwijzing naar het splijten van de Rode Zee met die kop soep.
wat ik jammer vond is als ze toch al in de film op de moraaltoer gaan, waarom Bruce dan niet even wat mensen echt ging helpen. leek me leuk om te zien hoe hij bizarre gebeden toch vervuld, en op welke manier. wat dat betrefd hebben ze iets gemist (of het is juist bewust eruit gelaten).
al met al een leuke film om gezien te hebben, verder niet heel bijzonder.
Ik wil 'm ook dolgraag zien. heb al gehoort dat het eerste gedeelte allemaal doldwaze Jim carey humor is en het einde moralisties is. Soort Jerry Springer show, met aan het einde Jerry die na al dat ge-sodom-en-gomorra-van-de-lagere-kaste-uit-de-samenleving een domineespraatje houdt, ofzo? Ach, Amerika natuurlijk he
quote:Precies. I've Got The Power zat gewoon in de film.
Op zondag 22 juni 2003 19:49 schreef Duiveltja het volgende:[..]
JIj hebt zeker een brakke smr cam gezien. Die missen soms stukken
hij is geweldig
Ga deze film zeker thuis ook nog een keertje huren!..
Toppertje!!
Ik vond em wel goed
heb em gisteren avond gekeken
quote:Indd. hier in den bosch liep al bijna iedereen de zaal uit, tot plots iemand riep: "HEY BLOOPERS" iedereen terug de zaal in!!
Op vrijdag 27 juni 2003 14:20 schreef Tunerd het volgende:
Vooral dat stukje waar hij die niewuslezer te grazen neemt in de uitzending.. daar heb ik toch wel om moeten lachen.. dat zag er zoo komisch uit
ook de bloopers op het eindeIk vond em wel goed
heb em gisteren avond gekeken
Indd. dat stukje dat die nieuwslezeres het niet meer has was cool ROFL
quote:kan ik nix meer aan toevoegen
Op donderdag 26 juni 2003 22:58 schreef f1sven het volgende:
Schitterende film zeg, allen op het einde weer een typische Amerikaanse film, maja zal er wel bijhoren voor de rest zeker en vast de moeite waard, en een ding is de film zeker niet: SAAI!:) Gaat dat zien mensen
dat met die Prayer-mails vind ik wel geinig
quote:Ja gebeurde in Heerhugowaard ook. Ik blijf altijd nog mooi even zitten, anders is het zo druk. Maar iedereen wil altijd zo snel mogelijk weg
Op vrijdag 27 juni 2003 14:40 schreef Rolex het volgende:[..]
Indd. hier in den bosch liep al bijna iedereen de zaal uit, tot plots iemand riep: "HEY BLOOPERS" iedereen terug de zaal in!!
Indd. dat stukje dat die nieuwslezeres het niet meer has was cool ROFL
Ik vond de film een enorme tegenvaller. Flauwe voorspelbare humor, Jim Carrey vind ik maar een zielig mannetje en Jennifer Aniston moet maar lekker friends blijven doen, en vooral geen andere projecten.
Ik vind het op zich wel goed om te zien dat er ook realisten zijn in amerika, ik heb nog nooit een amerikaanse film gezien waar men zo met god werd omgegaan...
Maar, geen aanrader...
quote:Geen topfilm, maar ook zeker niet zo slecht als jij 'm hier afschildert.
Op zondag 29 juni 2003 21:41 schreef Reintje het volgende:
Ik heb hem gisteren ook gezien. Ook bij mij erg druk, maar dat mag de pret niet drukken.
Het eerste deel vond ik wel ontzettend cliché beginnen. Jim Carrey die geen gewoon persoon kan spelen. Zodra hij grappig gaat doen heb ik het idee van Heej, dat ken ik... Niets nieuws, altijd weer dat egocentrische mannetje dat met gekke bekken trekken niet arrogant probeert te lijken. Gelukkig had mevrouw J. Aniston bijna niet meer dan een bijrol, waardoor haar acteerprestaties ook in deze film vrijwel onopgemerkt blijven... Al vond ik dat orgasmestukje wel grappig.
God, Morgan Freeman vind ik wel fenomenaal. Die man vertolkt "god" zo goed, dat als er een god is hij er zo uit moet zien. Geweldig.Ik vond de film een enorme tegenvaller. Flauwe voorspelbare humor, Jim Carrey vind ik maar een zielig mannetje en Jennifer Aniston moet maar lekker friends blijven doen, en vooral geen andere projecten.
Ik vind het op zich wel goed om te zien dat er ook realisten zijn in amerika, ik heb nog nooit een amerikaanse film gezien waar men zo met god werd omgegaan...Maar, geen aanrader...
hoedanook...ook ik vond bruce almighty een beetje tegenvallen jammer genoeg. ik verwachtte iets met een edge. maar dat bleef uit. eigenlijk werkte vrij weinig grappen voor me, de meeste vielen dood. en het viel me op hoe oud ie leek. hij's duidelijk ouder geworden, niet dat ie daarom niet meer grappig kan zijn, hoor. ik heb t volste vertrouwen dat jim weer ns een komedie maken zal waar ook ik weer hard om lachen kan.
Naja, was wel weer een leuke film. Niet JC's best.
Trouwens, in de trailers heb ik een stukje gezien waarin Bruce de BH van z'n vrouw dicht probeert te maken, en dat lukt hem niet enzo.
Dit stukje kwam niet in de film voor
quote:Zo'n dingen gebeuren wel vaker. Vooral vroege trailers bevatten nog al eens scenes die de final cut niet halen.
Op maandag 30 juni 2003 16:13 schreef Solomon het volgende:
Leuke film, maar ik heb de echte "bescheurmomenten" gemist.Trouwens, in de trailers heb ik een stukje gezien waarin Bruce de BH van z'n vrouw dicht probeert te maken, en dat lukt hem niet enzo.
Dit stukje kwam niet in de film voor
Ik zie hier een duidelijke parallel met de werkelijkheid, waarin Carrey ook altijd grappige rollen doet, af en toe een serieuze rol probeert (bijv: Truman Show) maar dat hij dat eigenlijk niet moet doen.
Top-Film
quote:ff kijken
Op maandag 30 juni 2003 19:26 schreef MrAbagnale het volgende:
wie was die dame in de film waar hij 'per ongeluk' mee zoende? Die hem eigelijk zoende bedoel ik. Hoe heet ze in het echt?
---------------edit----------------
Catherine Bell
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 30-06-2003 19:59]
quote:Die van JAG.
Op maandag 30 juni 2003 19:52 schreef Duiveltja het volgende:[..]
ff kijken
---------------edit----------------Catherine Bell
quote:Das die Muts uit JAG
Op maandag 30 juni 2003 19:26 schreef MrAbagnale het volgende:
wie was die dame in de film waar hij 'per ongeluk' mee zoende? Die hem eigelijk zoende bedoel ik. Hoe heet ze in het echt?
Vond het een leuke film voor dat stukje met die nieuws lezer
alleen einde beetje standaard
ik zal die Carrey nooit in een serieuze rol kunnen zien, zelfs dan zou ik in de lach schieten omdat ik denk aan de bekken die hij zou kunnen trekken...
Vond die zwerver met zijn teksten wel aardig. Vooral "What he said"
Alleen heb ik de eerste 5 minuten gemist . De kassa's bij de bios voor het eten & drinken waren stuk en ze moesten alles uit het hoofd rekenen (had dan niemand aan rekenmachientjes gedacht
). Dus de rijen werden erg lang. Uiteindelijk waren we aan de beurt en toen we de zaal inkwamen was de film al begonnen. Wij hoorden iedereen al lachen, maar wij waren aan het lopen.
Het erge was: wij zaten in het midden van het midden in de zaal . Dus wij liepen voor iedereen zijn beeld: sorry daarvoor
.
Maar ik vond de film .
quote:Die waren inderdaad erg cool. De halve zaal stond al op, maar ik wist dat er bloopers kwamen. Toen kwamen die bloopers en toen bleef de iedereen die al stond aan de zijkant staan
Op dinsdag 1 juli 2003 12:42 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:
Ik vond em wel erg op Liar Liar lijken. Zelfde soort problemen waar Jim C. te laat achter komt (= relatieproblemen).
Die gekke bekken waren trouwens wel fantastisch
Heeft iemand de bloopers na de aftiteling nog gezien, die waen pas zwaar relaxed!!!
quote:Die bloopers vond ik nu juist erg standaard, voegden niet bepaald toe aan de film. Ik kreeg een beetje fresh prince of bel air flashes, tmoet wel een speelfilm blijven (of echt aparte bloopers!)
Op dinsdag 1 juli 2003 13:17 schreef mamamiep het volgende:[..]
Die waren inderdaad erg cool. De halve zaal stond al op, maar ik wist dat er bloopers kwamen. Toen kwamen die bloopers en toen bleef de iedereen die al stond aan de zijkant staan
.
Het eerst uur was leuk (hoewel alle grappen al in de trailer zaten), maar het Christelijke laatste half uur was ZOOOO verschrikkelijk moralistisch
"weet je wat pas een wonder is? een kind die voor ONDERWIJS kiest en niet voor DRUGS"
Ik ging echt over me nek van sentiment en de boodschap "hoe maak ik de wereld beter zonder egoistisch te zijn" die constant je strot werd ingedouwd.
Bah!
quote:Dat vond ik ook zo jammer, een morele boodschap in een comedie is ok. Maar dit was te, zeker omdat ze het om een religie hingen.
Op dinsdag 1 juli 2003 15:49 schreef Patvs het volgende:
Ben ik soms de enige die Bruce Almighty toch echt de slechtste film van het jaar vind?Het eerst uur was leuk (hoewel alle grappen al in de trailer zaten), maar het Christelijke laatste half uur was ZOOOO verschrikkelijk moralistisch
"weet je wat pas een wonder is? een kind die voor ONDERWIJS kiest en niet voor DRUGS"Ik ging echt over me nek van sentiment en de boodschap "hoe maak ik de wereld beter zonder egoistisch te zijn" die constant je strot werd ingedouwd.
Bah!
offtopic: waarom gaat Carrey niet gewoon beginnen aan Ace Ventura 3?
quote:zitten we daar op te wachten: weer een sequel... en we zitten nu al middenin the sequels (CA Full throtlle, 2d2f, T3 etc etc)
Op woensdag 2 juli 2003 00:37 schreef Swordfish het volgende:
....offtopic: waarom gaat Carrey niet gewoon beginnen aan Ace Ventura 3?
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 02-07-2003 08:10]
Ik vraag me af waarom ik deze in de bios heb gezien en niet gewoon op DVD
quote:een triquel in dit geval dus
Op woensdag 2 juli 2003 06:13 schreef MikeyMo het volgende:[..]
zitten we daar op te wachten: weer een sequel... en we zitten nu al middenin the sequels (CA Full throtlle, 2d2f, T3 etc etc)
Carrey heeft zelf al op de tv verklaard hier niet aan te beginnen.
De scene dat hij uit bed moet en zijn vriendin de dekens van hem aftrekt.... Hoe hij daarop reageerde: meesterlijk!!!
quote:ROFLOL dat vond ik nu ook 1 van de mooiste stukjes!!!, en ook dat die serveerster ging vertellen dat ze homemade soup had, dat ie zeg maar zo geiiriteerd erop reageerde..
Op zaterdag 5 juli 2003 14:28 schreef Helaaz het volgende:
Ik vond hem leuk, lekker feelgood-filmpje.De scene dat hij uit bed moet en zijn vriendin de dekens van hem aftrekt.... Hoe hij daarop reageerde: meesterlijk!!!
Geweldig!!
offtopic:
btw ik kom er net achter dat Jim Carrey ooit in een Dirty Harry film heeft gespeelt: The Dead Pool
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 14:42 schreef BdR het volgende:
die Clint Eastwood imitatienet echt!
Wel een vermakelijke film, maar het kon grappiger.
[spoiler]
Uhm, als hij die krachten krijgt mag hij van God twee dingen niet doen. Aan vrije wil komen en wat is dat andere ook alweer?
[/spoiler]
quote:[spoiler]
Op zaterdag 5 juli 2003 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vond het echt een leuke film! Jims leukste sinds The Mask naar mijn mening.[spoiler]
Uhm, als hij die krachten krijgt mag hij van God twee dingen niet doen. Aan vrije wil komen en wat is dat andere ook alweer?
[/spoiler]
quote:Op Ace Ventura 3 zit ik zeker wel te wachten, die films zijn echt geweldig!
Op woensdag 2 juli 2003 06:13 schreef MikeyMo het volgende:[..]
zitten we daar op te wachten: weer een sequel... en we zitten nu al middenin the sequels (CA Full throtlle, 2d2f, T3 etc etc)
quote:dat gekke bekken werk heeft hij anders tijden niet gedaan
Op maandag 7 juli 2003 00:10 schreef Tijn het volgende:
Kheb 'em vanavond gezien en kvond 'em wel leuk, maar niet supergeweldig. Kheb betere films met Carrey gezien. Kvond dat 'ie wel èrg de nadruk legde op het gekkebekkenwerk en dat weten we nu wel. Het verhaaltje was verder ook niet dat je zegt Je Van Het, al met al een beetje middelmatig.
quote:Maar dan nog, dat kennen we nou wel een beetje.
Op maandag 7 juli 2003 08:52 schreef MikeyMo het volgende:
dat gekke bekken werk heeft hij anders tijden niet gedaan
quote:Ik vond em leuk, maar niet echt ouderwets Jim Carrey spul om eerlijk te zijn
Op maandag 7 juli 2003 20:15 schreef Bonneke het volgende:
Ik vond hem echt super!!! Echt weer de ouderwetse Jim Carrey en dat is natuurlijk altijd goed...
quote:ik heb 'm gister gezien in catherijne en ik vroeg me van te voren echt af hoe hij zou zijn, maar ik vond 'm
Op maandag 7 juli 2003 20:45 schreef Neejoh het volgende:
Vanavond voor de 2e keer naar de biosHeb er weer zin in!
Maar laat streng gelovige omaatjes maar niet zien wat Bruce met zijn soep doet .
Edit:
[Dit bericht is gewijzigd door jochem8 op 09-07-2003 01:08]
quote:En mocht je je afvragen wat de Saleen S7 is dan zal ik je dat even vertellen, das namelijk een hele mooie auto
Op woensdag 9 juli 2003 13:53 schreef Zeiksnor het volgende:
Dat is een Saleen S7
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 13:44 schreef Tijn het volgende:
Is dat niet zo'n McLaren F1?
quote:Ik dacht dat die tweede was dat ie mensen niet van een ander zou mogen laten houden, dat viel toch niet onder dat kopje "vrije wil aantasten"?
Op zaterdag 5 juli 2003 18:44 schreef keeper het volgende:[..]
[spoiler]
.
.
.
.
.
zeggen dat hij God is
.
.
.
.
[/spoiler]
Echt heeeeeeeel naar was dat moralistische, religieuze gedoe, bah! 't Is een comedy he!!!
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 11:22 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Ik heb 'm gister gezien en ik was echt blij dat toen het afgelopen was. Wat een enorm slechte shijtfilm was dat zeg. Het enige grappige stukje was wat ze ook op TV laten zien in de reclame. Ik vond 'm niet Jim Carrey waardig. Normaal kan ik wel om hem lachen, maar deze film vond ik gewoon slecht.
quote:Precies mijn mening.
Op vrijdag 13 juni 2003 12:10 schreef Mike het volgende:
De eerste 2/3 van de film zijn erg leuk.Daarna gaan de grappen weg en krijg je een vrij serieus gedeelte...redelijk sentimenteel ook.
Ik had liever gezien dat de film gewoon tot het einde toe grappig was geweest zonder die eeuwige moraal.
Jim Carrey draagt zo'n film overigens perfect.
Al met al een goede film imho, zou 'm best in mijn collectie willen hebben .
Vijfje....
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 30-08-2003 16:59]
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 18:00 schreef RoelvanderLek het volgende:
weet iemand wanneer deze film zich in de videotheek vertoont?
quote:Ja hoor
Op zaterdag 4 oktober 2003 18:00 schreef RoelvanderLek het volgende:
weet iemand wanneer deze film zich in de videotheek vertoont?
quote:Almighty 2 Then! The Sequel is Coming
Source: Variety Friday, May 14, 2004
Sony Pictures Entertainment, Universal Pictures and Spyglass are in talks to mount a Bruce Almighty sequel based on the Bobby Florsheim/Josh Stolberg script "The Passion of the Ark," reports Variety.
Talks are just getting under way, but the plan is to court Jim Carrey to reprise and to have Tom Shadyac return as director. Carrey is said to have left the door open for another installment after the first proved to be the biggest-grossing hit of his career.
Screenwriter Steve Oedekerk will be enlisted to refit "Ark" into a sequel. The "Ark" script could work with another actor, who'd play a widowed writer who's chosen by God to prepare for the second great flood.
Universal is expected to run the production and will likely distribute domestically.
Och hemeltje, ze hebben weer eenquote:Op maandag 17 mei 2004 10:03 schreef Hare het volgende:
En alweer een vervolg
[..]
goh verassendquote:Op maandag 17 mei 2004 10:03 schreef Hare het volgende:
En alweer een vervolg
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |