BOOORING
verder gaat het goed met me een week na de break up... heb het er veel makkelijker mee dan ik had verwacht...
quote:Verzet is zinloos huh?!
Op vrijdag 4 april 2003 09:49 schreef Loesje29 het volgende:
Kheb een beetje last van zo'n aanval 'Is dit het nou...'.
Tot ik me er straks gewoon bij neerleg dat dit het is. Dan voel ik me weer oké.
Ik ben zojuist wakker gemaakt door de postbode terwijl ik wakker gemaakt had moeten worden door mijn wekker. De postbode had een pakketje en van de wekker krijg ik nooit iets bij het wakker worden dus heb ik de postbode gevraagd of hij me elke dag even voor de zekerheid wakker kan bellen. De postbode denkt nu dat ik gek ben. Dát vindt de wekker weer niet. Ik hou het wel bij de wekker dan.
Beetje moe en de dag moet nog beginnen
Ben stront en snipper verkouden, mijn keel doet zeer, mijn ogen kloppen, mijn neus zit dicht etc etc etc.
Heb me wel eens beter gevoeld
quote:Sorry, ik heb al de domste gevoelens hier langs zien komen, maar scholig slaat toch wel alles.. Wat is je scholig voelen nou weer.. heb je dan zin om te leren, voel je je als een school? Echt ongelofelijk hoeveel nieuwe woorden er worden uitgevonden in zo'n slowchatreeks!
Op vrijdag 4 april 2003 09:40 schreef Faithy het volgende:ik voel me scholig..
Ontopic: Ik ben moe, vrolijk en heb er zin in vandaag!
"Perfecto Mundo"
Mooi weer, bijna klaar voor vandaag en dan weekend. lk denk dat ik zo maar eens mijn eerste terrasje van dit jaar ga pakken
juist ja, jeetje, zo semi net niet hoofdpijn, en het voelt alsof ik een kussen in mijn hoofd heb...beh
ik wil slapen....
Voor het eerst in tijden is het een beetje rustig in m'n hoofd en dat lucht op. Straks ff lekker naar buiten, een kopje koffie met een sigarret en gewoon lekker genieten
ps, knuffel voor Faithy.
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 10:21 schreef Stranger het volgende:[..]
Sorry, ik heb al de domste gevoelens hier langs zien komen, maar scholig slaat toch wel alles.. Wat is je scholig voelen nou weer.. heb je dan zin om te leren, voel je je als een school? Echt ongelofelijk hoeveel nieuwe woorden er worden uitgevonden in zo'n slowchatreeks!
Ontopic: Ik ben moe, vrolijk en heb er zin in vandaag!
Scholig is voor mij: op school zittend je vervelen...
ik verveel me.. zit op school dus nog steeds, zo een mondeling Engels... *bored*
Verder nog last van mn hand, maar met 7 vingers tikken lukt ook wel...
ben morgen lekker vrij, omdat ik niet kan werken met die hand.. ziektewet roels
Nu nog tot 5 uur door zien te komen zonder dat er hier iets te doen is
Maar hee. ik kan fokken!
Ik heb spontaan het idee opgevat om vanavond en morgen naar mijn ouders te gaan (daar kom ik niet al te vaak uit mezelf, niet echt naast de deur, dus mijn moeder reageerde heel enthousiast).
Maar nu had ik net mijn zus aan de lijn en die zei... 'Heb je het al gehoord van papa?'. Dus ik: nee. Oh... nou dan vertellen ze het je zelf wel vanavond.
Fijn, van dat soort berichten hou ik dus niet
Zo gevoel van dat je het een en ander moet doen, maar niet doet, omdat je zitten te Fokken en dergelijke....
Je zou zeggen dat ik heel boos zou moeten zijn want ik heb nog maar 6 lesweken te gaan maar zo voelt het niet. Was toch een bagger opleiding waar ik mezelf alleen maar zat te irriteren.
Lekker, weekend!
Zo voel ik me.
quote:Bij mij helpt red bull altijd heel goed!
Op vrijdag 4 april 2003 14:09 schreef DarkElf het volgende:
waar is mijn onuitputtelijke bron energie gebleven?
quote:Mja de school moet zich verantwoorden voor de IBG, en als je er teveel dagen niet geweest bent heb je geen recht meer op stufi en de school geen recht op subsidie om jou les te geven
Op vrijdag 4 april 2003 14:38 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik ben net waarschijnlijk definitief van school geschopt, had zeer goede cijfers maar was vaak afwezig (ben 21trieste lui).
Je zou zeggen dat ik heel boos zou moeten zijn want ik heb nog maar 6 lesweken te gaan maar zo voelt het niet. Was toch een bagger opleiding waar ik mezelf alleen maar zat te irriteren.
Lekker, weekend!
Zo voel ik me.
Ik moest voor straf 2 dagen gaan vegen van kwart voor 9 tot kwart voor 4, dacht het niet he
Ik heb ondertussen een brief geschreven naar het hoofd van de school. Kijken wat die te vertellen heeft. Ik hoef nog maar 6 lesweken, zou behoorlijk triest zijn als ze me er echt definitief af schoppen.
quote:Voor straf vegen?? Ik neem aan dat je niet meer op de middelbare school zit.... straffen, en vooral vegen, zijn naar mijn inziens toch iets voor de middelbare school? Je gaat volwassenen toch geen straf geven
Op vrijdag 4 april 2003 15:15 schreef GEsTOoRD het volgende:
Klopt ja, maar ik heb me steeds netjes afgemeld en ziek = ziek he.Ik moest voor straf 2 dagen gaan vegen van kwart voor 9 tot kwart voor 4, dacht het niet he
Ik heb ondertussen een brief geschreven naar het hoofd van de school. Kijken wat die te vertellen heeft. Ik hoef nog maar 6 lesweken, zou behoorlijk triest zijn als ze me er echt definitief af schoppen.
quote:Ja, dat heb ik de coordinator ook geprobeerd aan zijn verstand te brengen, toen werd ie boos
Op vrijdag 4 april 2003 15:22 schreef Indianos het volgende:[..]
Voor straf vegen?? Ik neem aan dat je niet meer op de middelbare school zit.... straffen, en vooral vegen, zijn naar mijn inziens toch iets voor de middelbare school? Je gaat volwassenen toch geen straf geven
ben lekker aan het LURKEN hier op FOK en aan het chatten op #FOK
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 17:31 schreef Faithy het volgende:
moe en hongerig..gelukkig eten we lekker loempiaas vanaaf
![]()
Ik voel me gelukkig, vriendje stond opeens vanmiddag op de stoep .
quote:Precies hetzelfde hier
Op vrijdag 4 april 2003 09:58 schreef an3s het volgende:
brak![2,5 uur slapen is niet genoeg geweest (5 uur - 7.30 uur)]
quote:Leg dat maar uit aan de dame die een oeroud topic van jou omhoogschopte!
Op vrijdag 4 april 2003 19:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me weer prima
Alle lichamelijke ongemakken zijn weg
On topic: 't gaat wel oké
quote:Al gereageerd.
Op vrijdag 4 april 2003 19:28 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Leg dat maar uit aan de dame die een oeroud topic van jou omhoogschopte!
Ja ik heb zin in morgen
.
quote:tot over je oren?
Op vrijdag 4 april 2003 20:46 schreef FLIPNEUS het volgende:
He-le-maal hoteldebotel.
.
quote:Erger!
Op vrijdag 4 april 2003 20:47 schreef milagro het volgende:[..]
tot over je oren?
De afgelopen maand ben ik steeds beter opgetrokken met een meisje waar ik al drie jaar een heel klein beetje stiekem verliefd op was. Bleek zij ook al drie jaar met hetzelfde gevoel te lopen. Laatste tijd zijn we vaak bij elkaar enzo. Veel knuffelen. En sinds vandaag lijkt het echt wat te worden. Ik moet wel een beetje rustig aan doen, ze is in haar vorige relatie heel erg gekwetst en moet het vertrouwen in jongens nog een beetje herstellen, maar zoals zij zelf zegt: "Ik ben geen standaard jongetje." .
quote:Heel leuk te horen dit
Op vrijdag 4 april 2003 20:51 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Erger!
De afgelopen maand ben ik steeds beter opgetrokken met een meisje waar ik al drie jaar een heel klein beetje stiekem verliefd op was. Bleek zij ook al drie jaar met hetzelfde gevoel te lopen. Laatste tijd zijn we vaak bij elkaar enzo. Veel knuffelen. En sinds vandaag lijkt het echt wat te worden. Ik moet wel een beetje rustig aan doen, ze is in haar vorige relatie heel erg gekwetst en moet het vertrouwen in jongens nog een beetje herstellen, maar zoals zij zelf zegt: "Ik ben geen standaard jongetje."
.
En doe het maar rustig aan dan, je hebt een heel leven de tijd
Verder wat minder vrolijk door een vriendin die nogal moe was en wat quasi reageerde toen ik zei dat ze op koninginnedag mee mag naar 2 days of Kaos met onder andere Lucien Foort ( )...ach, waarschijnlijk zou ze zich alleen maar irriteren aan de muziek: 't klinkt allemaal tzelfde'. Yeah right!
quote:Dat zou ik ook wel weer eens willen voelen...
He-le-maal hoteldebotel.
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 20:58 schreef Mistix het volgende:
correctie
ik zit nu echt te janken op mn stoel
ik ben gewoon afgewezen door een
meisje die ik heel erg leuk vond. nu
vond zij mij woensdag ook nog leuk
maar donderdag heeft iemand mijn hele
battleplan doorgeluld aan haar en vond
zij hem weer leuk.![]()
![]()
Gelukkig weet jij dat het voor haar een gemiste kans is he! .y
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 20:53 schreef sweetie het volgende:
Deeply in love![]()
![]()
quote:Ik zal de 3 op een rij dan maar compleet maken.
He-le-maal hoteldebotel.
.
woei
verder weer lekker gekwetst vanavond, maar ik heb beetje veel pijn in mn hand om dat hele verhaal uit te gaan tikken...
quote:jij hebt een lieve vriend nodig
Op vrijdag 4 april 2003 22:12 schreef Faithy het volgende:
mn EHBO herhalingscursus test gehaald, en mag nu weer legaal een jaar lang verbandjes knutselenwoei
verder weer lekker gekwetst vanavond, maar ik heb beetje veel pijn in mn hand om dat hele verhaal uit te gaan tikken...
Peachy. Story of my life.
Ik ga maar eens maffen.
Pijn in m'n kop
Aan de dunne
Snotverkouden
Alles doet me zeer
Maar verder gaat 't wel...
quote:Precies hetzelfde...
Op zaterdag 5 april 2003 08:06 schreef DarkElf het volgende:
niet uitgeslapen en alleen
Ik lees weinig meer van je, mis je wel een beetje hier naar DarkElf...
quote:nuecken?
Op zaterdag 5 april 2003 00:00 schreef blieblie het volgende:[..]
jij hebt een lieve vriend nodig
.
vrijwilliger meld
Maargoed...
Morgen vier ik mn verjaardag, dus straks lekker inkopen doen ensow.. morgenochtend nog wel even zwemmen, maar das wel lekker
Vanavond Giant Familie reunie, met 150 man, waarvan ik er maar 20 ken ofsow... Maffia_Pinguin gaat gelukkig ook
(das mn allerliefste neef
, voor de mensen die deze lurkende Fok!ker kennen
)
Nu lekker douchen en aankleden
Mn hand doet nog erg veel pijn...
quote:klopt, wil mijn heil niet steeds op een inet forum zoeken, merk dat het me ook allemaal een stuk minder doet
Op zaterdag 5 april 2003 09:16 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Precies hetzelfde...
Ik lees weinig meer van je, mis je wel een beetje hier
naar DarkElf...
[huilstand] Whččččhhhhhhh [/huilstand]
Okeej we gaan wat doen...
quote:Je hebt ook gelijk, zat er een tijdje geleden maanden niet op FOK, althans nauwelijks en miste het niet eens... en echte problemen los je toch vaker op in je eentje en/of met de mensen om je heen... Fok kan wat nuttige tips geven maar je moet het toch zelf doen
Op zaterdag 5 april 2003 10:15 schreef DarkElf het volgende:[..]
klopt, wil mijn heil niet steeds op een inet forum zoeken, merk dat het me ook allemaal een stuk minder doet
![]()
heeeeeeel herkenbaar
zowel lichamelijk als geestelijk
ga maar snel wat leuks doen...
Het is gewoon een kwestie van dingen anders bekijken, en niet toegeven aan slechte gevoelens... Ook al is het soms wel erg verleidelijk om lekker te gaan zwelgen in je verdriet.
Maar goed, ik ben nu trots op mezelf, dat ik mijn slechte gevoel heb kunnen omzetten in iets goeds, en dat ik me eindelijk weer eens voor iets heb ingezet (SE's), waar ik nu de resultaten van zie...
ik weet het gwoon niet meer...
ik weet niet wat ik voel, hoe ik vrolijk kan worden, dus niet alleen vrolijk doen...
ik ga zo maar een Disney film kijken....
quote:komt wel goed joh, najah misschien niet heel binnenkort, maar over tijdje gaat het echt wel beter. helemaal nu je beetje hulp krijgt enzo. was bij mij ook zo, geloof niet dat m'n vader nu nog vind dat ik er elke dag bijloop alsof ik net bij een begravenis was geweest.
Op zaterdag 5 april 2003 12:26 schreef Faithy het volgende:
weet je..ik weet het gwoon niet meer...
ik weet niet wat ik voel, hoe ik vrolijk kan worden, dus niet alleen vrolijk doen...
ik ga zo maar een Disney film kijken....
Ok nu weer even iets van mezelf posten anders gaan bepaalde mensen zeuren Met mij gaat het goed, zit ondertussen thuis, half aangekleed. Lekker gedouched enzo. Straks ff ontbijten en kamer opruimen. Ook ff iets aan m'n hoofdpijn doen en nog ff counterstriken. Nog steeds beetje moe maar ok. Ben iig weer gezellig in gesprek, zo'n beetje
.
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 12:36 schreef Whistler112 het volgende:[..]
komt wel goed joh, najah misschien niet heel binnenkort, maar over tijdje gaat het echt wel beter. helemaal nu je beetje hulp krijgt enzo. was bij mij ook zo, geloof niet dat m'n vader nu nog vind dat ik er elke dag bijloop alsof ik net bij een begravenis was geweest.
En totdat het weer beter gaat ga ik gewoon elke keer proberen je een beetje vrolijker te krijgen, al weet ik niet of dat erg wilt majah kan altijd zoveel mogelijk m'n best doen
. En zaterdag gaan we gewoon hele gezellige dan van maken heb je weer een paar leuke herinneringen voor de aankomende tijd.
Ok nu weer even iets van mezelf posten anders gaan bepaalde mensen zeuren
Met mij gaat het goed, zit ondertussen thuis, half aangekleed. Lekker gedouched enzo. Straks ff ontbijten en kamer opruimen. Ook ff iets aan m'n hoofdpijn doen en nog ff counterstriken. Nog steeds beetje moe maar ok. Ben iig weer gezellig in gesprek, zo'n beetje
![]()
.
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 12:47 schreef devv05 het volgende:
Zelfde pijn, verdriet en teleurstelling als iedere ochtend...Wéér een dag....
op het moment kan ik niet zeggen: probeer er wat van te maken, want dat kan ik nu zelf ook niet... maar probeer het toch maar...
quote:Als je ophoudt met proberen kun je net zo goed meteen de pijp uit gaan, toch?
Op zaterdag 5 april 2003 12:56 schreef Faithy het volgende:[..]
...
op het moment kan ik niet zeggen: probeer er wat van te maken, want dat kan ik nu zelf ook niet... maar probeer het toch maar...
![]()
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 10:15 schreef DarkElf het volgende:[..]
klopt, wil mijn heil niet steeds op een inet forum zoeken, merk dat het me ook allemaal een stuk minder doet
![]()
Ik voel me vandaag weer ok. Lekker uitgeslapen en gegeten en straks naar de Kermis met de kiddies. Nog wel een droge keel, die langzaam wegtrekt.
Ik verheug me op een dagje strand, waar we morgen heen gaan met onze honden
quote:Strand is altijd goed
Op zaterdag 5 april 2003 13:38 schreef DuchessX het volgende:
Gister onverwacht gaan uiteten met mijn hubbieen dat was heel
&
![]()
Ik verheug me op een dagje strand, waar we morgen heen gaan met onze honden
waar gaan jullie uitwaaien?
Het mooiste strand ligt nog steeds bij Ockeburgh, tussen Kijkduin en MOnster in... *zwijmel*
quote:
Voelde ik me maar geweldig.
Ik heb t gevoel alsof alles me tegenzit de laatste tijd.
Niets gaat zoals ik t graag had willen zien gaan.
Deze week al ziek thuis omdat ik gestressed ben.
Mijn leven loopt niet bepaald op rolletjes de laatste tijd. Lijkt t even goed te gaan komt er wel weer iets tussen waardoor t weer van voor af aan lijkt te beginnen.
Ik denk dat ik nogal depressief ben of dat nu word..Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik kan geen beslissing meer nemen. Ik heb ook het gevoel alsof m'n vriendin en ik uit elkaar groeien vanwege verschillende factoren. En dat wil ik niet
Ik heb altijd zoveel steun van haar gehad, ik hou zo ontzettend veel van haar ik wil haar niet kwijt
Maar ik weet nu totaal niet meer hoe ik bepaalde dingen aan moet pakken. Helder denken lukt me niet. Alles is voor mij een raadsel.
Denk ik iets goed te doen, loopt t helemaal verkeerd af.
[Dit bericht is gewijzigd door DaRKoNe op 05-04-2003 13:57]
quote:Lieve vriendjes he.
Op zaterdag 5 april 2003 09:35 schreef Faithy het volgende:[..]
nuecken?
Maargoed...
Morgen vier ik mn verjaardag, dus straks lekker inkopen doen ensow.. morgenochtend nog wel even zwemmen, maar das wel lekker
Vanavond Giant Familie reunie, met 150 man, waarvan ik er maar 20 ken ofsow...
Maffia_Pinguin gaat gelukkig ook
(das mn allerliefste neef
, voor de mensen die deze lurkende Fok!ker kennen
)
Nu lekker douchen en aankleden
Mn hand doet nog erg veel pijn...![]()
voel me erg alleen zo op de zaterdag middag.. het is dat ik niet kan werken door mn arm.. maargoed.. dan nog...
voel me dus beetje alleen..
maar het gaat al wel beter dan vanochtend
*heeft fade to black van metallica weer opstaan*
edit: ben ook helemaal wankel en nergens zin meer in argh
[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 05-04-2003 15:33]
En vooral géén "mannenstress".
Ik kan het momenteel even heel goed vinden met mezelf
en dat dan nog een keertje
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:24 schreef Whistler112 het volgende:
godsklere wat een kutdag
quote:Ken het.. Voel me ook zo alleen sinds het uit is
Op zaterdag 5 april 2003 14:51 schreef Faithy het volgende:
ergens wil ik toch wel weer iets richting relatie...![]()
voel me erg alleen zo op de zaterdag middag.. het is dat ik niet kan werken door mn arm.. maargoed.. dan nog...
voel me dus beetje alleen..
maar het gaat al wel beter dan vanochtend
S'ochtends is het altijd het ergst, vlak nadat ik wakker geworden ben.. Tegen de avond wordt het steeds iets minder waarna ik de hele lijdensweg weer opnieuw door moet Afleiding helpt nauwelijks... *auw*
Ik wil ook mn relatie terug... haat het om alleen te zijn ik mis haar zo...
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 05-04-2003 17:47]
en ik heb honger, na een zak chips, een zak borrelnootjes en een stuk taart
er staat me iets te wachten straks, verrassingsfeest, maar wat weet ik niet (daarom heet het ook verrassing )
sommige mensen kunnen echt niet liegen of iets verbergen....
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 13:33 schreef SEMTEX het volgende:[..]
![]()
Vandaag lekker met mannetje naar Maastricht geweest en zometeen lekker eten
Zometeen eerst war van CounterStrike en ff kamer opruimen (ja moet nog steeds gebeuren)
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 14:56 schreef -Sum- het volgende:
wisselend tussen matigen zeer matig
ontopic: Goed, maar moe Een twijfelgevalletje of ik uit ga of thuis blijf met vriendje
En daar baal ik nu van...
Voel me dus wel goed..
Al twee dagen geen drang meer gehad..
quote:Hee Gabymeisje,
Op vrijdag 4 april 2003 09:39 schreef Faithy het volgende:
Wolkje???
hoe is het met jou???
Ben een tijdje niet op fok geweest, dus lees het nu pas..
Nou ja, zie reactie hierboven zal ik maar zeggen..
Heb je mn sms gehad trouwens?
quote:blijf gezellig fokken
Op zaterdag 5 april 2003 21:32 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik ga me vervelen vanavond....maar ik heb zin om te gaan stappen....
quote:mja tis hier juist beetje saai...enne ik drink geen bier...bah
Op zaterdag 5 april 2003 21:44 schreef Whistler112 het volgende:[..]
blijf gezellig fokken
en pak ook wat biertjes
ik ook geen zin om uit te gaan oid, maarjah dat doe ik eigenlijk bijna nooit. vanavond ff counterstriken ofzo
ontopic...mja ik ben wel beetje vrolijk enzow...
quote:hmm, ik opzich ook wel vrolijk genoeg, nou jah, ik weet ook nog niet echt wat ik ga doen, vind het ook redelijk saai hier. straks om uur of 1 of 2 word het nog wel ff gezellig online hoop ik (Dan is Faithy weer thuis als het goed is, als ze niet uit gaat
Op zaterdag 5 april 2003 21:45 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
mja tis hier juist beetje saai...enne ik drink geen bier...bah
ontopic...mja ik ben wel beetje vrolijk enzow...
quote:Het heeft gewerkt, ik dus toch maar.
Op zaterdag 5 april 2003 20:32 schreef shmoopy het volgende:
Er zijn van die mensen die je een enorm schuldgevoel geven als je zelfs met een legitieme reden een afspraak afzegt.
Mijn vader is daar heel goed in.En daar baal ik nu van...
Maar het is zo moeilijk allemaal Maar harde muziek opstaan om er iets beter tegen te kunnen, ondertussen proberen erover te praten met iemand, dat helpt iets.. Moet het op een of andere manier van me af zetten..
quote:Hoe herkenbaar, m'n zus en vader zijn ook zo...
Op zaterdag 5 april 2003 20:32 schreef shmoopy het volgende:
Er zijn van die mensen die je een enorm schuldgevoel geven als je zelfs met een legitieme reden een afspraak afzegt.
Mijn vader is daar heel goed in.En daar baal ik nu van...
Hoe ik me verder voel?
Flink ver******
Sorry voor de kots-smile, maar voel me behoorlijk fucked up
Ik kan het niet meer en ik wil het niet meer en ik kon het haar niet eens zeggen dat ik het zat ben, ik kan nooit eerlijk zijn want ik wil niemand kwetsen. En waarom heb ik altijd van die ik-lul-alles-aan-iedereen-door vriendinnen; als ik een leuk nieuwtje heb - dan weet iedereen het altijd meteen en hoor ik meteen van anderen 'goh, ik hoorde dat...' terwijl ik zelf ook wel een keer iets leuks wil vertellen, ik ben altijd degene die geheimen moet bewaren en ik breng altijd groepjes vriendinnen bij een zodat zij elkaar goed leren kennen en ik er uit eindelijk bij aan hang, tenminste zo voelt het dan. IK BEN HET ZAT. Ze zijn wel aardig en lief enzo, maar soms...soms..word ik stiekem toch wel helemaal gek van ze
Zo...dat is eruit...hoop ik
quote:Inderdaad, het is tijd om te slapen. Maar daar heb ik nog helemaal geen zin in.
Op zondag 6 april 2003 02:09 schreef Fogerty het volgende:
Ai, ik ben stevig aan het denken gezet door iets wat een kennis daarnet in de kroeg tegen me zei. En het is verdorie helemaal geen tijdstip om stevig te denken
Ontopic: ik voel me prima. Heel gezellig weekend achter de rug!
Wel lekker geslapen vannacht, eerst met kleren aan overdwars in slaap gevallen op m'n bed. Toen ik weer wakker werd ff kleren uitgedaan en recht gaan liggen Niet meer wezen bezatten dus.
Hmm dit berichtje staat al een half uur, alleen nog niet ingevoerd. Ben nu dus bezig met m'n kamer opruimen. Nog even wat kleren opruimen en bed opmaken en dan vanmiddag stofzuigen en dan kan ik weer een paar dagen vooruit.
Moe, keelpijn dus pijn met slikken, futloos! Ik wou dat het al zondagavond was en de kids op bed lagen en ik als een halve zombie achter de tv kon zitten om de GP te kijken Nog 7 uurtjes te gaan
zwemmerig.. net 2 uur ofsow gezwommen.
vier vandaag mn verjaardag voor familie, en gelukkig komen er ook wat vrienden..
dus ga maar eens naar beneden....
voel me wel en
quote:Gefeliciteerd!
Op zondag 6 april 2003 13:07 schreef Faithy het volgende:
niet uitgeslapen enneh...zwemmerig.. net 2 uur ofsow gezwommen.
vier vandaag mn verjaardag voor familie, en gelukkig komen er ook wat vrienden..dus ga maar eens naar beneden....
voel me wel
en
![]()
Ik moet vandaag aan een schoolproject maar snap er niks van en heb er ook helemaal geen zin in.. Het boeit me ook totaal niet, alles lijkt zo onbelangrijk...
Er is maar één ding wat ik belangrijk vind.. Heb het hele weekend geen contact gezocht en hoop dat ze me dan vanavond wil spreken.. Maar dat zal wel niet Toch ga ik het proberen want ik kan hier echt niet tegen, weet niet hoelang ik deze situatie nog volhou....
ik voel me zo eenzaam en alleen.. ondanks dat mn vriend(inn)en en mn ouders me zo hard steunen..... alles en iedereen leidt eronder
omg wat een zooibanner btw, FOK!erotic shop, wtf moet ik me daarbij voorstellen, handboeien met foklogo erop ofzo najah het zal wel, ik ga anders eens ff Evil Twin installeren, weet het ook neit anders.
quote:FB
Op zondag 6 april 2003 13:37 schreef Whistler112 het volgende:
omg wat een zooibanner btw, FOK!erotic shop, wtf moet ik me daarbij voorstellen, handboeien met foklogo erop ofzonajah het zal wel, ik ga anders eens ff Evil Twin installeren, weet het ook neit anders.
quote:huh wattuh?
Op zondag 6 april 2003 14:26 schreef SEMTEX het volgende:[..]
FB
Najah ik ga nu eens ff 25 mb downloaden met m'n 56k lijntje
Voel klein beetje hoofdpijn enzo, voor de rest nog steeds bored.
quote:ICQ.
Op zondag 6 april 2003 14:52 schreef Whistler112 het volgende:[..]
huh wattuh?
Najah ik ga nu eens ff 25 mb downloaden met m'n 56k lijntje
Voel klein beetje hoofdpijn enzo, voor de rest nog steeds bored.
Gelukkig is MaffiaPinguin hier om me een beetje bezig te houden
en we hebben Vlaai, Lebbis en Jansen en Kolonisten van Catan
En dan te bedenken dat ik morgen 18 ben...
*ril*
eng... eindelijk 'volwassen'
klote treinen die niet zo vroeg rijden , word toch eens tijd dat ik een rijbewijs + een auto heb
weet niet hoe het komt... wil wel vrolijk mn verjaardag ingaan hoor....
en en ik wil zo graag gewoon lief kunnen blijven doen... maar maar als er dan van beide kanten sjaggie zijn heerst... blergh...
ik geef zo heel veel om je lieverd.... dat je dat even weet..
ik ga zo even lekker op mn bedje liggen, en/of nog even Kolonisten van Catan spelen, op de PC
woei...
blergh...
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:57 schreef matthijn99 het volgende:![]()
hoofdpijnpijnpijnpijn..
quote:Blij toe dat t goed gaat Vixje:) Kom je snel weer een keertje langs ?:)
Op zondag 6 april 2003 18:28 schreef VixenFromHell het volgende:
ut gaat goed
quote:hoe gaatet met je vriend?
Op zondag 6 april 2003 21:54 schreef NemesisDivina het volgende:
ik voel me beswel kut op zich...
quote:uhm... wel goei...ben gisteravond toch nog naar hem toe geweest... en ik hoop dat ik dinsdag mee kan als ie gaat tennissen..
Op zondag 6 april 2003 21:55 schreef Plantenbak het volgende:[..]
hoe gaatet met je vriend?
quote:*geeft ilsjuhh een dikke knuffel en een
Op zondag 6 april 2003 22:04 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me ineens heel erg alleen...
milagro: sterkte. Slik iets sterks!
quote:Ik wil juist niet slapen.. Ga ik weer dromen dat alles goed is en als ik dan wakker word voel ik me nog veel slechter
Op zondag 6 april 2003 22:38 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik ga maar slapen en hopen dat ik me morgen beter voel....
(maar ik weet dat dat er geen kont mee te maken heeft)
quote:nice doggys!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 6 april 2003 23:38 schreef DuchessX het volgende:
Heerlijke strandwandeling gemaakt met mijn man en
[afbeelding]Ben nu wel erg moe maar voldaan
quote:Prachtige foto, Duchess
Op zondag 6 april 2003 23:38 schreef DuchessX het volgende:
Heerlijke strandwandeling gemaakt met mijn man en
[afbeelding]Ben nu wel erg moe maar voldaan
Ik voel me nog steeds verkouden... het is erger geworden. Ik voel me geestelijk echter top. Ben erg blij met hoe alles loopt in m'n leventje.
Ik mis haar.
Maar t was daar té leuk om dit echt te gaan missen het was zelfs de treinreis van 5,5 uur heen en 7 uur terug (met dank aan vertraging) waard!
En jongen, als je hier zit te lurken;
! Twas erg leuk!
Ik ben nog volop aant nagenieten!
quote:Hmz, zo voel ik me eigenlijk ook een beetje... Maar aan de andere kant is het dan weer een uitdaging om dat niet toe te laten en het juist nu vol te houden... Achteraf ben je dan trots op jezelf...
Op maandag 7 april 2003 07:07 schreef NemesisDivina het volgende:
voel me ook niet zo geweldig.. kijken of ik het volhou tot het eind van de dag op school...
waarschijnlijk ren ik halverwege de dag jankend weg omdat ik het niet meer kan ofzo..
ik haat mn leven
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 07-04-2003 07:51]
quote:Wat vervelend voor je...
Op maandag 7 april 2003 07:33 schreef devv05 het volgende:
weer een dag, weer dezelfde ellende.. ik wil en ik kan het niet meer maar heb geen keuze...ik haat mn leven
quote:Helaas wel...
Op maandag 7 april 2003 08:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Wat vervelend voor je...
Meen je dit ook echt?
Ik heb wel weer zin in vandaag...alhoewel school op maandag altijd vreselijk is...
quote:Onzin, ik krijg uit je posts juist de indruk dat je een sterke persoonlijkheid hebt. Je bent hard voor jezelf aan het knokken en het zal je vast wel lukken om te bereiken wat je wilt
Op maandag 7 april 2003 09:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Zwak...
M'n moeder heeft gelijk, ik ben een lapzwans.
On-topic: Goed, eigenlijk geen donder gedaan dit weekend en dat beviel me wel Nu maar weer hard aan het werk. Snel afstuderen, want ik wil werken en geld verdienen. Eigenlijk wil ik voornamelijk veel geld hebben om uit te kunnen geven
* Mini gaat zichzelf ff een schop onder d'r kont geven (of erger), en dan maar opruimen ofzo...
Tenminste nog iets nuttigs, misschien vermoordt m'n moeder me dan niet helemaal als ze thuiskomt.
verder beetje moe, beetje vrolijk, beetje nerveus: eerste rijles vanmiddag *ril*
en ik voel me heeeeel erg volwassen
quote:feli faithybeeb!!
Op maandag 7 april 2003 10:07 schreef Faithy het volgende:
ik voel me een beetje jarig..verder beetje moe, beetje vrolijk, beetje nerveus: eerste rijles vanmiddag *ril*
![]()
voel me wel goed
alleen morgen mn laatste herkansingen
dan ben ik er vanaf
laat dat examen maar komen
quote:Gefeliciflapstaart
Op maandag 7 april 2003 10:07 schreef Faithy het volgende:
ik voel me een beetje jarig..verder beetje moe, beetje vrolijk, beetje nerveus: eerste rijles vanmiddag *ril*
![]()
On-topic:
ik weet niet hoe het komt, maar ik ben op dreef. Ben hartstikke hard aan het werk en heb allemaal goede ideëen. Mijn scriptie begint eindelijk een samenhangend verhaal te worden. En ik voel me top. Alles lukt ook gewoon.
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 07-04-2003 12:24]
damn, ben ik een keer serieus, zit ik nog te liegen ook
Van het weekend mijn ex gezien in het huis waar ik ook twee jaar gewoond heb. Ik vond het erg ongemakkelijk hoor, vooral omdat je zo veel herinneringen hebt daar aan.
quote:ik denk dat ik me ook ongeveer zo voel, als iemand me zou vragen hoe ik me zou voelen zou ik het zelf niet weten te omschrijven. tis iig niet positief.
Op zondag 6 april 2003 22:22 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik wou dat ik in slaap kon vallen...en voorlopig niet wakker werd...
Faithy Van Harte!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 07-04-2003 15:18]
Faithy: Gefeliciteerd meis!
ik voel me niet zo super.. ik moet nog een boekverslag maken, een duits spreekbeurt, een deel van m'n geschiedenis werkstuk en ik moet iemand nog een heel lulverhaal mailen..
en ik heb hoofdpijn
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:03 schreef zwaaibaai het volgende:
en pascalle27 klinkt verliefd....
quote:Ook van mij!!
Faithy Van Harte!!!!
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:15 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb mezelf uit bed gesleept na ruim 14 uur slapen, ben nog steeds heel erg moe.
Faithy: Gefeliciteerd meis!
(en de anderen uiteraard ook )
Voel me echt volwassen enneh... zo dus eerste rijles over een uurtje *ril*
whaaaaaaaa
VOel me best goed, tis beetje koud in huis, maar je kan niet alles hebben
't zonnetje schijnt en en en woei
quote:Ach joh, wie weet is ie heel aardig of lekker
Op maandag 7 april 2003 15:58 schreef VixenFromHell het volgende:
bah...vanavond naar een psychiater... en heb er echt GEEN zin in
Met mij gaat het redelijk ... of naja nu weer goed
Bepaalde dingen negeren ipv er aan te denken werkt echt fantastisch
nou ja, misschien straks, en dan nu eerst even wat ander huiswerk maken
quote:[[uitzonderingsmodus]
Op maandag 7 april 2003 17:07 schreef DarkElf het volgende:
verschrikkelijk zware dag op therapie gehad
Arme lieverd, ik denk aan je! Heel veel sterkte gewenst en ik mail je zo snel mogelijk!
[/uitzonderingsmodus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |