Mooie top 3.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:15 schreef TLC het volgende:
1. Herman Finkers
2. Erik van Muiswinkel en Diederik van Vleuten (dat die nog niet genoemd zijn trouwens........)
3. Marc-Marie Huybrechts
4. Najib Amhali
5. Youp van 't Hek
6. Jorgen Raymann
7. Harry Jekkers

Nope, maar ben niet de enige die er meer dan 3 noemt hequote:Op donderdag 29 december 2005 18:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Mooie top 3. [afbeelding]
Nummeriek dyslectisch?
Superargument.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:40 schreef TLC het volgende:
[..]
ben niet de enige die er meer dan 3 noemt
Koefnoen komt vanavond weer op tvquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:50 schreef Jessi het volgende:
1. Marc-Marie
2. Youp
3. Hans Teeuwen / Koefnoen (dat is natuurlijk geen cabaretier... wilde ze toch even noemen als groep)
Ik kan ook niet kijken naar brigitte kaandorp, alleen niet omdat ze zo leuk is maar omdat ik haar verschikkelijk vindt. Kwestie van smaak, net als bij mensen die van 't Hek leuk vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:00 schreef la-nina het volgende:
1. Waardenberg & De Jong![]()
2. Vliegende Panters of Mike Boddé & Thomas v. Luyn (zijn dat cabaretiers? Ze zijn iig hilarisch)
3. Brigitte Kaandorp (daar kan ik echt niet naar kijken zonder slappe lach)
Wtf vinden mensen toch leuk aan die verzuurde van 't Hek![]()
Grappig, maar niet echt top. Heb wel eens een show van hem gezien en ik vind dat hij goede grappen maakt door gerbuik te maken van zijn Piano. Hij is wel apart dat moet ik hem nageven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |