Ik kan ook niet kijken naar brigitte kaandorp, alleen niet omdat ze zo leuk is maar omdat ik haar verschikkelijk vindt. Kwestie van smaak, net als bij mensen die van 't Hek leuk vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:00 schreef la-nina het volgende:
1. Waardenberg & De Jong![]()
2. Vliegende Panters of Mike Boddé & Thomas v. Luyn (zijn dat cabaretiers? Ze zijn iig hilarisch)
3. Brigitte Kaandorp (daar kan ik echt niet naar kijken zonder slappe lach)
Wtf vinden mensen toch leuk aan die verzuurde van 't Hek![]()
Grappig, maar niet echt top. Heb wel eens een show van hem gezien en ik vind dat hij goede grappen maakt door gerbuik te maken van zijn Piano. Hij is wel apart dat moet ik hem nageven.quote:
Jochem Meyer is een heel snel pratende caberetier maar ook een erg goede! en wilfried is de broer van, en ook een heeele goedequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef Fok777 het volgende:
Wie de FOK is Jochem Meyer & Wilfried Finkers (is dat niet de zoon van.....) !! Ben zelf een cabaret verzamelaar aan het worden, maar deze twee rakkers ken ik nog niet.
Lult die Wilfried net zo traag als zijn broer???quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:11 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Jochem Meyer is een heel snel pratende caberetier maar ook een erg goede! en wilfried is de broer van, en ook een heeele goede
Ik was bij haar optreden en ik vond haar een leuke meid. Ze nam zelfs tijd om met ons te praten en ik heb goed gelachen. Iedereen doet net of het de Hillary Duff van het cabaret is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:28 schreef Fatality het volgende:
[..]dus er zijn toch mensen die haar wél leuk vinden
nou dat is niet echt het probleem ...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:03 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik was bij haar optreden en ik vond haar een leuke meid. Ze nam zelfs tijd om met ons te praten en ik heb goed gelachen. Iedereen doet net of het de Hillary Duff van het cabaret is.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:08 schreef steeg het volgende:
3 klaas van der eerden (extreem!)
Juist.quote:3. Tineke Schouten
Herman Finkers ben ik helemaal op uitgekeken. Zo voorspelbaar en flauw.![]()
Die typetjes speelt Tineke zou goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:46 schreef MrJones het volgende:
[..]
Juist.
Ik ben het met je eens dat Finkers te flauw wordt als je er te veel naar kijkt, maar om dan in hetzelfde bericht Tineke Schouten te noemen![]()
Dat zal het probleem wel zijn - ik vind haar typetjes intens vervelendquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:06 schreef Eveli het volgende:
[..]
Die typetjes speelt Tineke zou goed.![]()
Tja dat wordt lastig dan inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:10 schreef MrJones het volgende:
[..]
Dat zal het probleem wel zijn - ik vind haar typetjes intens vervelend![]()
Ik vind Harrie Jekkers in zijn oudere shows anders echt geweldig!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:09 schreef TheGrandWazoo het volgende:
3 - Harrie Jekkers en Koos Meinders. Alleen die combi! Elk apart niet zo denderend.
Nee, Hans Liberg trekt volle zalen...eh, eh, is grappig!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef kingjotte het volgende:
Verder vraag ik me af wat iedereen hier aan die hans teeuwen vind
Ja je moet idd wel enigszins onethisch zijn om het te kunnen waarderen. Hij is grof/smerig maar bovenal absurd. Je 'mag' niet om hem lachen maar toch kun je het niet laten. Hij snijt raardere onderwerpen aan dan welke cabaretier ook en legt de meest vreemde verbanden. En toch blijft de humor erin .. dé kwaliteit van Teeuwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:49 schreef kingjotte het volgende:
Verder vraag ik me af wat iedereen hier aan die hans teeuwen vind, als hij al een keer een grappig stukje heeft dan moet dat altijd weer afgesloten met iets ontzettend GROFS of ONBESCHOFTS. Tijdens zijn laatste show heb ik de tv uitgezet, werd ik echt onpasselijk van.
Z'n beste stukje vind ik de aankondiging dat ie voorlopig geen shows meer gaat doen, bah wat een kwal.
Je hebt het over slechte humor, en je noemt Hans Teeuwen en Theo Maassenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:52 schreef JohnLennon het volgende:
Ik wacht op een nieuwe tussenstand.......
Valt me trouwens op dat er zo veel mensen zijn met slechte (jawel...) humor :S
Mijnes:
1. Herman Finkers
2. Theo Maassen
3. Hans Teeuwen
de nieuwste van theo maassen (tegen beter weten in) heb ik nog niet gezien, ook vond ik functioneel naakt wat minder, maar de show Ruwe Pit was meer dan geniaal..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Je hebt het over slechte humor, en je noemt Hans Teeuwen en Theo Maassen
Van beiden was de laatste show echt een dieptepunt
die is nou echt wel werkelijkwaar zoooo slecht hequote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:40 schreef mirannie het volgende:
1. Youp van 't Hek (met stip op 1, steekt ver boven de rest uit)
2. Lebbis & Jansen
3. Peter Heerschop
wat is er zo leuk aan Sjaak Bral?quote:
Als je ooit een show hebt gezien dan weet je wat ik bedoel, echte onvervalste haagse humor, af en toe grof, maar wel erg raak.quote:Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
wat is er zo leuk aan Sjaak Bral?
Hurken in de berm vond ik bepaalt niet grappig: Het is plat, en teveel gepoogde humor met een haags accent..quote:Op maandag 3 april 2006 16:58 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Als je ooit een show hebt gezien dan weet je wat ik bedoel, echte onvervalste haagse humor, af en toe grof, maar wel erg raak.
prima, dat is jouw mening, ik vond het wel leuk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hurken in de berm vond ik bepaalt niet grappig: Het is plat, en teveel gepoogde humor met een haags accent..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:40 schreef ilsepilse het volgende:
Mijn top 3 :
1: Plien en Bianca
2: Brigitte Kaandorp
3: Youp van 't Hek
Dan vind ik Harry Jekkers stukken beter als Haagse cabaretier.quote:Op maandag 3 april 2006 16:58 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Als je ooit een show hebt gezien dan weet je wat ik bedoel, echte onvervalste haagse humor, af en toe grof, maar wel erg raak.
Jij moet cabaretier worden!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef Crudus het volgende:
NAJIB AMHALI? Wat komt die gast vaak in die lijstjes voor. Hebben jullie mensen geen humor ofzo? Wat een saaie, flauwe en voorspelbare "cabaretier" vind ik dat. Net zoals Bert Visscher. Ook geen ZAK aan.
Ik teken voor Teeuwen, Maassen en Youp.
Bepoal JIJ det?quote:Op woensdag 5 april 2006 04:04 schreef OFfSprngr het volgende:
Aan het begin wist ik al dat er allemaal mensen zouden zijn die Hans Teeuwen zouden zeggen, het blijkt maar weer eens dat de gemiddelde Nederlander totaal geen smaak bezit.
quote:Op woensdag 5 april 2006 07:12 schreef Crudus het volgende:
[..]
Bepoal JIJ det?
Ow uwe verheven persoonlijkheid. Gelukkig heeft u wel de subjectieve wijsheid in pacht. We zouden met z'n allen meer naar u moeten luisteren, o verhevene.
Bah, arrogante minkukel. Lazer op.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef Crudus het volgende:
NAJIB AMHALI? Wat komt die gast vaak in die lijstjes voor. Hebben jullie mensen geen humor ofzo? Wat een saaie, flauwe en voorspelbare "cabaretier" vind ik dat. Net zoals Bert Visscher. Ook geen ZAK aan.
Met z'n krentenmik in de rodondendron.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:01 schreef renzell het volgende:
Wim Zonneveld!Ja, dat vind ik ook te gek!!!
![]()
Mijns inziens de allerbeste ooit.quote:En wat denk je van Toon Hermans... qua tijdloos goed? Supertalent, die man!
over voorspelbaar gesprokenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef Crudus het volgende:
Hehe. Toch blij dat iemand het zag. Moest er zelf ook al om lachen...quote:
Ik weet't, ik weet't.quote:
Ik vind het "met het vingertje wijzen" van Lebbis en Jansen de laatste jaren ietwat annoying...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:48 schreef RedFever007 het volgende:
1. Youp van 't Hek
2. Bert Visscher
3. Dolf Jansen en Lebbis kunnen wel eens leuk zijn
Ik ben het gedeeltelijk met deze observaties eens. Vooral de eerste 2 shows van Hans Teeuwen waren briljant, daarna begon hij in herhaling te vallen. Dan kreeg je weer een onverstaanbaar verhaal, of weer een carnavalsnummer.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:14 schreef Lod het volgende:
1. Herman Finkers
2. Win Sonneveld/Toon Hermans
3. Youp van 't Hek
Ik vind het nadeel van Hans Teeuwen, Lebbis en Jansen en Bert Visscher dat ze een kunstje kunnen dat maar beperkt leuk blijft (respectievelijk met rare stem onzinnige verhalen houden, snelle heen en weer gesprekken, ADHD). De laatste shows waren nogal matigjes.
Jochem Meijer, Najib Amhali en de anderen hadden af en toe wel leuke momenten maar m.i. niet genoeg om een hele show draaiende te houden. Laat staan meerdere shows.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |