quote:Yesss!
Op donderdag 3 april 2003 20:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
It's just me the groove and my friends we gonna try to move your feetde ultieme old skool plaat!!!
Wie hoort er niet in dit rijtje thuis
Metallica
Led Zeppelin
Queen
Guns 'N Roses
Deep Purple
Hint: het gaat om de grootste hits
quote:Led Zeppelin - Stairway to Heaven is de enige niet uitgebracht op single.
Op donderdag 3 april 2003 20:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Metallica - One
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Queen - Bohemian Rhapsody
Guns 'N Roses - November Rain
Deep Purple - Child in Time
quote:Bohemian Rhapsody klopt volgens mij, Stairway klopt zeker weten, November Rain zou maar zo kunnen kloppen.
Op donderdag 3 april 2003 20:39 schreef ranja het volgende:
Litpho dat zijn niet bepaalde de grootste hits van de bands... alleen degene die het hoogst staan in de top100 allertijden-lijsten.
Metallica zal Nothing Else Matters wel als grootste hit hebben en Deep Purple de Made In Japan uitvoering van Smoke on the Water, maar dat maakt mijn antwoord niet minder valide.
quote:een heel eind in de richting
Op donderdag 3 april 2003 20:37 schreef Litpho het volgende:Led Zeppelin - Stairway to Heaven is de enige niet uitgebracht op single.
quote:Leuk geprobeerd, maar nee
Op donderdag 3 april 2003 20:38 schreef ranja het volgende:
hm. lastig.
misschien Guns 'n roses omdat hun grootste hit een cover is?
ik bedoel eigenlijk wel de top 100 allertijden Ranja...
quote:Guns'n roses heeft Knocking on heaven's door als grootste hit lijkt me. van Zeppelin zeg je dat die geen single is en toch is het de grootste hit? nee dus, dat zal Whole lotta love wel zijn.
Op donderdag 3 april 2003 20:42 schreef Litpho het volgende:[..]
Bohemian Rhapsody klopt volgens mij, Stairway klopt zeker weten, November Rain zou maar zo kunnen kloppen.
Metallica zal Nothing Else Matters wel als grootste hit hebben en Deep Purple de Made In Japan uitvoering van Smoke on the Water, maar dat maakt mijn antwoord niet minder valide.
quote:Ok, in dat geval:
Op donderdag 3 april 2003 20:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Leuk geprobeerd, maar nee
ik bedoel eigenlijk wel de top 100 allertijden Ranja...
November rain is de enige van het rijtje die niet op 1 in de top 100 allertijden heeft gestaan? (toch?)
quote:erg dicht in de buurt
Op donderdag 3 april 2003 20:46 schreef ranja het volgende:Ok, in dat geval:
November rain is de enige van het rijtje die niet op 1 in de top 100 allertijden heeft gestaan? (toch?)
het gaat om de positie in de hitparades toen ze uitkwamen
(Grote hint dus)
quote:We hebben een winnaar
Op donderdag 3 april 2003 20:49 schreef Gorro het volgende:
Volgens mij heeft Stairway To Heaven nooit op 1 gestaan...
volgende vraag is voor Gorro
quote:Jawel, die heeft nadat Child in time na ongeveer 10 jaar van 1 af ging steeds om en om met Queen op 1 staan tot de nieuwe lichting (Metallica, Guns 'n roses, U2) er bij kwam...
Op donderdag 3 april 2003 20:49 schreef Gorro het volgende:
Volgens mij heeft Stairway To Heaven nooit op 1 gestaan (in Top 100 Allertijden)
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 03-04-2003 20:53]
quote:Puur uit nieuwsgierigheid: wat waren de grootste hits nou?
Op donderdag 3 april 2003 20:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
We hebben een winnaar
quote:hm, volgens mij klopt er iets niet
Op donderdag 3 april 2003 20:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
We hebben een winnaar
volgende vraag is voor Gorro
quote:idd, want dat dat de enige is, die niet op 1 gestaan heeft in de top 40 klopt ook niet, want Metallica - One (aw 14 hp 3 in 1994, uit mijn hoofd) heeft dat ook nooit...
Op donderdag 3 april 2003 20:52 schreef ranja het volgende:[..]
hm, volgens mij klopt er iets niet
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 03-04-2003 20:54]
Oh te laat....en fout
[Dit bericht is gewijzigd door PinkMoon op 03-04-2003 20:56]
quote:zie de eerdere quote toen stond dat laatste er nog niet, het ging om de hitlijsten.
Op donderdag 3 april 2003 20:52 schreef ranja het volgende:hm, volgens mij klopt er iets niet
quote:Zoals ik al zei, klopt dat niet, want Metallica - One heeft ook nooit op 1 gestaan...
Op donderdag 3 april 2003 20:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
zie de eerdere quote toen stond dat laatste er nog niet, het ging om de hitlijsten.
quote:je had ze allemaal goed, op GNR na, dat was, zoals Ranja zei, Knockin' On Heavens Door
Op donderdag 3 april 2003 20:52 schreef Litpho het volgende:Puur uit nieuwsgierigheid: wat waren de grootste hits nou?
quote:Wat? Toch niet die prutsliveversie die Freddie salto's in zijn graf liet maken zo slecht?
Op donderdag 3 april 2003 20:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
je had ze allemaal goed, op GNR na, dat was, zoals Ranja zei, Knockin' On Heavens Door
quote:http://home.wanadoo.nl/hitlijst/Allertijden19902002singles.htm
Op donderdag 3 april 2003 20:54 schreef Gorro het volgende:Zoals ik al zei, klopt dat niet, want Metallica - One heeft ook nooit op 1 gestaan...
ik heb het ff nagezocht, dus het klopt wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |