quote:Och, gut geen sterke maag?
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:38 schreef Sessy het volgende:
sorry maar GATVERDAMME![]()
![]()
.
.
.
.
proppen
quote:Jawel. Ik maakte een grapje
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:41 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Och, gut geen sterke maag?
Mijn maag kan wel meer dan die van jou hebben.
Alleen mijn dode hamsters, daar kan ik niet tegen, vooral als doodsoorzaak de kat is. Verder
quote:Was jij niet die meid die een hobby had in het bekijken van Lugubere foto's van de slachting van die mensen in het opera gebouw van Moskou?
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:45 schreef Sessy het volgende:[..]
Jawel. Ik maakte een grapje
Mijn maag kan wel meer dan die van jou hebben.
Alleen mijn dode hamsters, daar kan ik niet tegen, vooral als doodsoorzaak de kat is. Verder
Ik zat in moskou toen dat gebeurde... Daar draaide men dat 24/7
Verder wat schieten meegemaakt van dichtbij en zo. (naja, niet ZO dichtbij dat het voor mijn neus gebeurde maar zeg maar dicht bij genoeg om geraakt te worden... de ruit ging aan scherven.. maar goed ik was 6 of zo... Ik snapte dat allemaal niet...)
Ergens onderweg is een steekje bij me los gaan zitten
quote:Hmm, ja dus
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:59 schreef Sessy het volgende:
Vat de dubrovka theater terroristen betreft... Dat werd zeg maar zo close up uitgezonden in moskou dat je de neushaartjes kon tellen.
Dan is dat toch echt raar, hoe iemand die zeg maar daar met een bom om haar middel ligt er zo vredig bij kan liggen.
Ennuh, over dat sommige landen in sommige WC's geen WC papier hebben is dus echt zo. Ik had het ook niet gedacht, maar ja... ![]()
Tevens waren de hurk wc's ook niet zo'n pretje ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 24-10-2003 02:04]
Trouwens het staat nou op de frontpage. Is een jaar geleden nu.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 24-10-2003 03:20]
quote:Proppen ze of doen ze toch vouwen?
Op vrijdag 24 oktober 2003 02:03 schreef Sessy het volgende:
Ik wil niet winnenTrouwens het staat nou op de frontpage. Is een jaar geleden nu.
quote:Wat staat op de frontpage? Dit topic of wat bedoel je?
Op vrijdag 24 oktober 2003 02:03 schreef Sessy het volgende:
Ik wil niet winnenTrouwens het staat nou op de frontpage. Is een jaar geleden nu.
quote:Ja zo blijft die vraag maar openstaan.
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Wat staat op de frontpage? Dit topic of wat bedoel je?
quote:Dat Moskou de gijzeling herdacht heeft
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Wat staat op de frontpage? Dit topic of wat bedoel je?
ben zelft trouwens een propper, vouwen duurt zo lang...
quote:Ik ga met jou trots zitten zijn
Op woensdag 2 april 2003 23:10 schreef dolledingo het volgende:
Ik heb het hier over het afvegen na het toileteren.. mij is geleerd om het toilet papier netjes op te vouwen.. maar mijn vriendin geeft een hengst aan die pleerol en propt dat papier in elkaar..Is dit nou een verschil tussen de man en de vrouw, of maakt het niet veel uit..
Kortom, prop jij of vouw je?
Ik ben een vouwer, en ik ben er trots op!
Soms geef ik een ruk aan het papier en prop het tot 1 grote bol (lees: bij branderige diarree
), en de andere keer neem ik rustig de tijd om te vouwen.
quote:lol
Op zondag 2 november 2003 12:45 schreef rickywilliams het volgende:
vroeger propte ik, schijt al over mijn kontje, nu vouw ik: heerlijk
Daar droog je iets mee af.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:53 schreef TheCamel het volgende:
en een handoek?
Sssst... Bek houden en doorlikken!!!quote:Op woensdag 2 april 2003 23:10 schreef dolledingo het volgende:
Ik heb het hier over het afvegen na het toileteren.. mij is geleerd om het toilet papier netjes op te vouwen.. maar mijn vriendin geeft een hengst aan die pleerol en propt dat papier in elkaar..
Kortom, prop jij of vouw je?
Ik ben een vouwer, en ik ben er trots op
Men neme een fles, beter een wijnfles (voor de gripquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:10 schreef maxso het volgende:
En,nog nooit van wassen gehoord(met de fles wassen)???![]()
he indo's onder ons...vertel eens aan die lui hoe het moet...en lekker zuiver...
![]()
![]()
.
Ik ga dus echt niet achter mijn rug om hergebruiken,quote:Op zondag 28 maart 2004 15:36 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben een propper, maar wil misschien wel overstappen naar het vouwen![]()
- Hoe groot moet het oppervlak zijn van het velletje?
- Hoe pak je het vast? ( bij een prop is dit zo makkelijk )
- Het hergebruik hoe gaat dit in zijn werk? Pak je het gebruikte vel dan voor je neus en vouw je het dan nog een keer dubbel ? Of zijn jullie profesionals en kunnen jullie achter je rug vouwen?
Alle tips zijn welkom!
![]()
dude that's the story of MY life.quote:Op woensdag 2 april 2003 23:23 schreef Miwe het volgende:
hoe kun je nou staant je reet afvegen? dan druk je je reet toch weer op elkander?quote:Op vrijdag 24 oktober 2003 00:17 schreef Biancavia het volgende:
Proppen natuurlijk! Met vouwen heb je veel meer kans dat er nog wat doorheen komt...
Nu nog een leuk punt: als je gepoept heb, ga je dan staan om je kont af te vegen of blijf je zitten? Of komt je half omhoog???
Hihi, dit hebben we een keer uitgebreid op een verjaardag besproken, we kwamen uit op de helft staan/ de helft zitten
Ik als vouwer kan je het volgende vertellen (mijn manier dan)quote:Op zondag 28 maart 2004 15:36 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben een propper, maar wil misschien wel overstappen naar het vouwen![]()
- Hoe groot moet het oppervlak zijn van het velletje?
- Hoe pak je het vast? ( bij een prop is dit zo makkelijk )
- Het hergebruik hoe gaat dit in zijn werk? Pak je het gebruikte vel dan voor je neus en vouw je het dan nog een keer dubbel ? Of zijn jullie profesionals en kunnen jullie achter je rug vouwen?
Alle tips zijn welkom!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |