quote:Hihi , heb je daar ervaring mee ofzo ??
Op vrijdag 4 april 2003 09:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik ben een vouwer, proppen is vies, kan je poep aan je vingers komen
btw , ik ben een rasechte vouwer
en dat is geen grapje
ook maar eens proberen dan haha
Maar ik zat er net over te denken om een topic te openen over hoeveel pleepapier ik wel niet nodig heb voordat m'n reet schoon is!! Ik gebruik zo 30 velletjes of meer. (of maak ik m gewoon overdreven schoon?! haha)
quote:Ligt eraan wat je eet....
Op vrijdag 23 mei 2003 01:17 schreef PLAE@ het volgende:
Ik wist tot 5 minuten geleden niet eens dat er proppers waren
en dat is geen grapjeook maar eens proberen dan haha
Maar ik zat er net over te denken om een topic te openen over hoeveel pleepapier ik wel niet nodig heb voordat m'n reet schoon is!! Ik gebruik zo 30 velletjes of meer. (of maak ik m gewoon overdreven schoon?! haha)
quote:Nou ben 'k toch benieuwd waar jij naar gezocht hebt.. dat je dit topic omhoogtrapt...
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:05 schreef Wrinex het volgende:proppers ownage
quote:Ik denk dat ik het al weet
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:47 schreef Elevation het volgende:[..]
Nou ben 'k toch benieuwd waar jij naar gezocht hebt.. dat je dit topic omhoogtrapt...
btw. wc-papier naar de muur of van de muur hangt ook af van de wc-rol houder die je hebt. Daarom hangt hij bij mij thuis naar de muur, anders vreet de rol zich vast.
en natuurlijk valt er nog te discussieren of je naar het papier kijkt na het afvegen of niet...
quote:tja, en zo kunnen we nog ff doorgaan, maar dat doen we hier niet, dat doe je maar in je eigen geopende topic.. dit is proppen of vouwen
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:21 schreef ik_hier het volgende:
ook ik ben een vouwer.btw. wc-papier naar de muur of van de muur hangt ook af van de wc-rol houder die je hebt. Daarom hangt hij bij mij thuis naar de muur, anders vreet de rol zich vast.
en natuurlijk valt er nog te discussieren of je naar het papier kijkt na het afvegen of niet...
Net als dat er mensen staand vegen
ook zoiets van buiten mijn belevingswereld...
quote:Ik weet nou ook niet echt wat ik me daar bij voor moet stellen..
Op donderdag 21 augustus 2003 00:11 schreef ZixS het volgende:
Proppen? Nooit van gehoord...
quote:Ik vouw altijd, want ik ben beschaafd en dus niet zoals degene hierboven en vele anderen...
Op donderdag 21 augustus 2003 15:27 schreef Nijna het volgende:
Ene keer vouwen andere keer proppen, maar net hoe t uitkomt
quote:Pffff beschaafd zei je????
Op donderdag 21 augustus 2003 15:48 schreef Red_Avenger het volgende:Ik vouw altijd, want ik ben beschaafd en dus niet zoals degene hierboven en vele anderen...
quote:als je propt en je hebt konthaar lukt het per definitie niet.
Op donderdag 21 augustus 2003 15:51 schreef Tarrel666 het volgende:
Vouwen, ik zie proppen niet echt werken maar k zal het eens uitproberen
quote:*checkt profiel
Op donderdag 21 augustus 2003 22:32 schreef Double-U het volgende:
Vouwen met 3 velletjes! Maar soms wil het écht niet schoon worden. Dan gaat er een nat doekie overheen.
ach ja, vrouwen en natte doekjes
quote:Leg eens uit waar de tijdwinst zit.
Op woensdag 3 september 2003 00:39 schreef Par4n0id het volgende:
Proppen!, ik gebruik wel 3 x zoveel toilet papier dan de vouwers, maar het kost ook minder tijd.
quote:dat joch heeft nog geen konthaar, das zijn winst.
Op woensdag 3 september 2003 00:41 schreef sig000 het volgende:[..]
Leg eens uit waar de tijdwinst zit.
.
Daarna vouw ik...
quote:Hoe kom je nou in godsnaam bij een topic als dit uit, dat al meer dan een maand oud is?
Op donderdag 23 oktober 2003 12:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
* Mr.Noodle vouwt altijd heel netjes zijn papiertje
quote:Die discussie was vandaag weer es boven de tafel gekomen en ik gebruik altijd eerst de search voordat ik een nieuw topic open
Op donderdag 23 oktober 2003 19:02 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Hoe kom je nou in godsnaam bij een topic als dit uit, dat al meer dan een maand oud is?
Nu nog een leuk punt: als je gepoept heb, ga je dan staan om je kont af te vegen of blijf je zitten? Of komt je half omhoog???
Hihi, dit hebben we een keer uitgebreid op een verjaardag besproken, we kwamen uit op de helft staan/ de helft zitten
quote:* Mr.Noodle is teleurgesteld in de vrouw
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:17 schreef Biancavia het volgende:
Proppen natuurlijk! Met vouwen heb je veel meer kans dat er nog wat doorheen komt...
Zeg kunnen we hier nog statistieken bijhouden, hoeveel % van de mannen en vrouwen op Fok! propt of vouwt? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 24-10-2003 00:31]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |