Heel z'n tour? Dus ook niet in waterfront zaterdag?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:33 schreef rioteer het volgende:
Helaas helaas Hrvatski heeft gecancelled voor Crakbeats en de rest van zijn tour.
Zijn vevanger is Chocolademan.
DE rest van de line up blijft hetzelfde
Party on!!
Bas
RIOTEER
ja, hij is ziek...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:34 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Heel z'n tour? Dus ook niet in waterfront zaterdag?
tis 1 gast!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:49 schreef s00z het volgende:
Weet niet of het al gezegd is, maar Stuntrock is een gave breakcore band!
Luister naar Xanopticon's Liminal Spaces en je zult merken dat ook breakcore zijn 'diepgang' kent.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef zodiakk het volgende:
[..]
... maar het is zielloze rommel (net zoals de meeste breakcore), softwaregepiel zonder richting, zonder originaliteit. Niemand zit eigenlijk te wachten op een glitchy-release, het is allemaal al eens gedaan, en beter ook. Er zit daarom niets sprankelends in die release.
Ik begrijp nog steeds niet waarom breakcore aan zo'n opmars bezig is, of misschien ook wel: het is gewoon gabber voor jongemannen met een hormonenoverschot en morsige kleding. Over een jaar of twee, hoogstens drie spat het allemaal weer uit elkaar.
juuuust Bong-Raquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:05 schreef Yorrit het volgende:
http://www.bong-ra.com/mp3/hellfire_megamix.mp3
megamix van Bong-Ra's nieuwe album "I Am the God of Hellfire"
edit: kut nu al down
29 december ook samen met Chrome Hoof in Nighttown, ook nog met FFF en anderen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:14 schreef Sjoewe het volgende:
ik ben hem hier anders gewoon aan het opslaan
Enne Oudejaars avond voor de lief hebbers in Db's Utrecht:
Jason Bong-Ra en zijn Belgische compaan Sickboy brengen Hammer Horror met gabber, rave en een flinke dosis humor.
http://www.servants-of-the-apocalyptic-goat-rave.tk
in Atakquote:vrijdag 24 februari 2006 | Breakcore & Electronix
Breakcore Galore: Bong-Ra + Candie Hank (EC8OR) + Mormo + Bulkrate
Breakcore Galore betekent heftige breaks, vette beats en hemeltergend mooie melodiën: genres als breakcore, electronix, electro en tekno confronteren elke bezoeker met het feit dat de grenzen van de waanzin nog bij lange na niet bereikt zijn. één van de optredende artiesten is Patrick Catani, die onder verschillende aliassen al veel platen uitbracht. Zijn eerste kleine succes was EC8OR, waarmee hij in de tweede helft van de jaren '90 platen uitbracht bij Alec Empire's DHR-label. Zijn platen uit die tijd zijn staaltjes van compromisloze electronica met shockerende teksten. Daarna bracht hij platen uit onder verschillende namen, waarvan Test Tube Baby en Candie Hank de bekendste zijn. Bovendien maakt hij deel uit van de Poppenkast-hiphopshow The Puppetmastaz.
I Am The God Of Hellfire!, heet de nieuwe plaat van Neerlands hardste drum 'n' bass/breakcore producer Bong-Ra. We weten zeker dat hij voor het optreden in Atak zijn hardste platen mee gaat nemen.
Binnen het Nederlandse electronica landschap geldt Mormo als een vernieuwer. Door zelf software te ontwerpen maakt hij het mogelijk het proces dat leidt tot het maken van muziek een geheel eigen signatuur mee te geven: de muziek passeert een netwerk van processen en functies voordat de difinitieve vorm wordt beriekt. Het resultaat: splinterende breaks en machinale ritmes gecombineerd met verleidelijke melodiën, passend binnen de electronische traditie maar met een unieke sound.
Van alles en nog wat. Gabber, breakcore, Huge Chrome Cylinder invloeden, Nintendo achtige geluiden in 'Pwntendo', heel vet. Het is razendsnel, chaotisch. Maar niet zo heel vrolijk als de titel van het album doet vermoeden. Er is best veel 'schattige melancholie' te vinden. Ik vind het erg goed. Superknap en meeslepend breakbeatgeweld.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:00 schreef Bosbeetle het volgende:
cool artwork .. ik zit op mn werk hoe klinken de sampletjes in wat voor stijl ( de man is zo divers)
Wat ik tot nu toe hoor vind ik toch wel best vrolijk. Maar goed, het blijft wel ongelofelijk chaotisch. Toch wel weer net wat te voor mij vind ik zelf, al vind ik dit een stuk leuker dan het oude werk wat ik van hem gehoord heb. Op Rossz Csillag na dan.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Gabber, breakcore, Huge Chrome Cylinder invloeden, Nintendo achtige geluiden in 'Pwntendo', heel vet. Het is razendsnel, chaotisch. Maar niet zo heel vrolijk als de titel van het album doet vermoeden. Er is best veel 'schattige melancholie' te vinden. Ik vind het erg goed. Superknap en meeslepend breakbeatgeweld.
quote:
Verderop bij Vache gaat het weer over in supersnelle Huge Chrome achtige beats, heel vetquote:Op maandag 27 februari 2006 21:13 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe hoor vind ik toch wel best vrolijk. Maar goed, het blijft wel ongelofelijk chaotisch. Toch wel weer net wat te voor mij vind ik zelf, al vind ik dit een stuk leuker dan het oude werk wat ik van hem gehoord heb. Op Rossz Skiliag na dan.![]()
Net nadat ik dit heb ingetypt zet ik vache op en komt de gabber erin. Dat is hetgene waar ik het meest de pest aan heb bij snares![]()
quote:White Cock 3
Ok Kids, come its scavenger search time again, WHITE COCK 3 IS OUT THERE IN STORES!!!! This one has 4 fucking brilliant tracks on it, all guaranteed 300% party! This one has 2 new-comers to Cock (so they say) Bong-Ra and Deacon Boombastardizer, and boy do they deliver! Oh, for local-boys you got an absolute brilliant Terminal 11 track which was basically a dare from DDD to see what he could do with Hoovers and gabber kicks. Answer- He can do a lot with them! And to fill the space before the scratch samples, Jason Forrest gives us a 2-for-1 special. As always this one comes with a Brilliant Poster (best one yet we think) and a sticker with perty Butterflies on it.
Bong Ra- Skeletor
Terminal 11- Nobody Does It Like You
Deacon Boombastardizer- Active Versatile
Jason Forrest- 2 for 1 Special
Scratch Samples
quote:
Next Life
“Electric Violence”
Crock008
Release Date: Feb 2006
CD also includes 4 minute video of live performances!
You simply aren't ready for Next Life. So rare is it that you discover a band with such an original sound, coming from somewhere within their own universe that when you do find a band such as this, it's always surprising. We proudly introduce you to Next Life.
Hailing from Oslo, Norway Next Life are Hai Nguyen Dinh and Tormod Christensen. They make music that fetishistic ally explores the twin worlds of Deathmetal and game music with a preciousness that some how skirts into the art-rock realm. Around the office, we call their sound 'Gameboy Deathmetal'; and when you hear a second of the record, you'll know why.
Basically it's real guitar, synth guitar, Nintendo 'vocals' and programmed beats made to fit a metal archetype. This refined and personal new music somehow always winks at the artifice through which it was created (which is why it is also completely unnerdy).
Lastly, a side note here about Next Life. These guys fucking ROCK live. You wouldn't believe it could work, but live they are like vicious robots spasmodically jerking to every power chord and chugging riff. They are available for booking, and really, they are probably one of the very best new bands around.
quote:Oh my gosh...
Its the gameboy murderer DJ Scotch Egg with a 4 track dancehall gabbacore killer EP on Kriss Records...
Pure unadulterated electronic splattergrinding arcade chaos as only the Egg knows how to produce...
Containing a special Ove-Naxx Karaokecore Fried Chicken Mixx!
Out in April 2006!
KRISS#3 : DJ Scotch Egg
Side A:
A1. Scotch Vader
A2. Scotch Forest
A3. Scotch Poo [Ove-Naxx Mixx]
Side B:
B1. Scotch Dad [mmm-egg-a-mix]
http://www.krissrecords.com
Oh hellz yeah. Nu nog iemand mee zien te krijgen.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:46 schreef zwareshag het volgende:
15 Juni Venetian Snares en Mu-Ziq in Paradiso is nu wel bevestigd op de Paradiso site. Aanvang 23:30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |