Schrijf het in de agenda en spui uw kritieken hier! .
quote:Dan zou ik als ik jou was weer gaan kijken, er zijn heel interessante ontwikkelingen aan de gang hoor...
Op woensdag 2 april 2003 09:16 schreef Maaikietje het volgende:
hmm ik keek het eerst wel altijd, maar ik vind het saaaaai omdat altijd hetzelfde gebeurd...
quote:zozo, kun je me een voorproefje geven?
Op woensdag 2 april 2003 09:17 schreef WheeleE het volgende:[..]
Dan zou ik als ik jou was weer gaan kijken, er zijn heel interessante ontwikkelingen aan de gang hoor...
quote:Spike die onbedoeld weer een ziel krijgt, Angel die opgesloten is in een kist door zijn zoon, en op de bodem van de oceaan is beland.
Op woensdag 2 april 2003 09:19 schreef Maaikietje het volgende:[..]
zozo, kun je me een voorproefje geven?
quote:Is het nou zo dat seizoen 7 het laatste is of komt er in Amerika ook nog een seizoen 8?
Op woensdag 2 april 2003 09:23 schreef Sennaistop het volgende:
Jip, geweldig, weer Buffy, het laatste seizoen schijnt een van de betere te zijn. dus dat wordt weer kijken .
quote:hmm, dat klinkt wel spannend, misschien ga ik zelfs toch wel weer kijken!
Op woensdag 2 april 2003 09:21 schreef WheeleE het volgende:[..]
Spike die onbedoeld weer een ziel krijgt, Angel die opgesloten is in een kist door zijn zoon, en op de bodem van de oceaan is beland.
quote:
Op woensdag 2 april 2003 09:24 schreef WheeleE het volgende:[..]
Is het nou zo dat seizoen 7 het laatste is of komt er in Amerika ook nog een seizoen 8?
Seizoen 7 is de laatste. Out with a bang zullen we maar zeggen. Ik heb net ep 17 binnen en tot nu toe is het seizoen zeker de moeite waard
quote:he Wheely, kijk voortaan eerst eens naar de andere topics voordat je een nieuwe plaatst!!! Ik had het nieuws al gemeld! Je bent gewoon een jatter
Op woensdag 2 april 2003 09:15 schreef WheeleE het volgende:
Vanaf woensdag 9 april 2003 begint Net5 weer met uitzenden van Buffy en Angel.
Buffy begint met seizoen 7, Angel met seizoen 4.
Schrijf het in de agenda en spui uw kritieken hier!.
quote:
Op woensdag 2 april 2003 09:29 schreef heksehiel het volgende:[..]
he Wheely, kijk voortaan eerst eens naar de andere topics voordat je een nieuwe plaatst!!! Ik had het nieuws al gemeld! Je bent gewoon een jatter
een afpakker
en ik vind het niet leuk ;'(
om het goed te maken?
quote:oke dan maar... Ik stelde toch voor om een nieuw topic te openen, dus bij deze heb jij dat dan gewoon gedaan!
Op woensdag 2 april 2003 09:32 schreef WheeleE het volgende:[..]
Sorry!
Jouw topic kwam net toen ik nog bezig was met tikken en zoeken naar tjden en data...
om het goed te maken?
zo hoort het!
quote:Over Spike heb ik ff een vraagje... weet je zeker dat de ziel onbedoeld terug kreeg? Was dat niet stiekem zijn bedoeling? Dat vond ik een beetje vaag...
Op woensdag 2 april 2003 09:21 schreef WheeleE het volgende:[..]
Spike die onbedoeld weer een ziel krijgt, Angel die opgesloten is in een kist door zijn zoon, en op de bodem van de oceaan is beland.
quote:Het was zijn bedoeling maar de uitleg daarvan valt al snel onder een spoiler en daar is al een ander topic voor
Op woensdag 2 april 2003 09:43 schreef heksehiel het volgende:[..]
Over Spike heb ik ff een vraagje... weet je zeker dat de ziel onbedoeld terug kreeg? Was dat niet stiekem zijn bedoeling? Dat vond ik een beetje vaag...
quote:Nee dit is echt het laatste seizoen wat ze gaan uitzenden ! Helaas...
Op woensdag 2 april 2003 09:24 schreef WheeleE het volgende:[..]
Is het nou zo dat seizoen 7 het laatste is of komt er in Amerika ook nog een seizoen 8?
quote:Wat ik mij nog vanseizoen 6 herinner is dat Spike Buffy weer gewoon in mekaar kon meppen. Hij bedoelde daarmee dat die chip it zn hoofd verdween. Om eea voor elkaar te krijgen is hij bij een machtige tovenaar langsgegaan en moest een aantal opdrachten uitvoeren, onder andere vechten met diverse demons. Hij heeft alles volbracht, en de tovenaar zorgt er dus voor dat hij Buffy weer kan molesteren. Echter, hij geeft Spike zn ziel weer terug, daardoor is ie weer wat anders en lukt dat wel.
Op woensdag 2 april 2003 09:48 schreef kotsmongool het volgende:[..]
Het was zijn bedoeling maar de uitleg daarvan valt al snel onder een spoiler en daar is al een ander topic voor
Marjolein
quote:7de seizoen is het laatste seizoen. Maar graag geen spoilers hier, daar is een ander topic volgens mij voor/van.
Op woensdag 2 april 2003 11:59 schreef Aphrodite het volgende:
Ik heb s7 intussen al gezien (leve KaZaA!!) maar ik vind toch een rare afsluiter.. Goed, ik kom er net achter dat ik episode 17 nog niet gezien heb.. Hehe, dus als ik die gezien heb kom ik wel even terug.. Maaruh.. tot hoever gaan ze door met het maken van episodes?
Marjolein
quote:Een seizoen bestaat uit 22 afleveringen. De eerstvolgende die in Amerika uitgezonden zal worden is nummer 19. De uitzendschema's van de de meeste series zijn echter in de knoop doordat de tv-stations het programma wijzigen vanwege de oorlog, dus wanneer die afleveringen precies aangeboden gaan worden is nog ff afwachten.
Op woensdag 2 april 2003 11:59 schreef Aphrodite het volgende:
Ik heb s7 intussen al gezien (leve KaZaA!!) maar ik vind toch een rare afsluiter.. Goed, ik kom er net achter dat ik episode 17 nog niet gezien heb.. Hehe, dus als ik die gezien heb kom ik wel even terug.. Maaruh.. tot hoever gaan ze door met het maken van episodes?
Marjolein
quote:dat is lief van je dat je aan ons denkt!
Op maandag 7 april 2003 15:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mensen die S7 al gezien hebben: let er wel ff op dat jullie niks spoilen voor de mensen die alleen net5 kijken.
Jaaaahahahaaaa mijn pic doet het!!! Er mogen reacties komen!!!
quote:Hijs gaaf!!
Op maandag 7 april 2003 15:43 schreef heksehiel het volgende:[..]
Jaaaahahahaaaa mijn pic doet het!!! Er mogen reacties komen!!!
quote:Ik zie iig niets
Op maandag 7 april 2003 15:08 schreef heksehiel het volgende:
ben benieuwd of mijn oh zo coole pic het doet
quote:Weet iemand hoe dat liedje heet van dat coole voorstukje op Net5 van Buffy, Charmed and Angel?
Op dinsdag 8 april 2003 14:08 schreef Ingrid19 het volgende:
Yes!
Morgen eindelijk weer Buffy, Angel en Charmed!
(Ik heb ook alle nieuwe eps al gezien en ze zijn het waard!)
Ook Angel neemt een aantal onverwachte wendingen.
En ik krijg buikpijn als ik eraan denk dat dit het laatste seizoen van Buffy is. .
Maar goed, vanavond dus. Ik heb er zin an. Ben vooral benieuwd hoe het verder zal gaan met Spike. We will return your soul .
Krijg ik het idee dat het toch een oude aflevering was, ze was toch al seizoenen weg uit Sunnydale of is ze even terug gegaan?
[Dit bericht is gewijzigd door BAZZA op 10-04-2003 01:14]
quote:Oh
Op donderdag 10 april 2003 08:50 schreef kotsmongool het volgende:
Elke seizoen van buffy speelt zich af gewoon in sunnydale, daar zit de helmouth dus heeft ze daar genoeg te doen
Want: opeens ben ik me allemaal dingen aan het bedenken die opeens ook mogelijk horen te zijn....
Wolfram & Hart hebben het altijd over de 'vampier met een ziel' die een grote rol gaat spelen in de apocalyps...alleen nu zijn er twee vampieren met een ziel.....Zouden we weer een zeer mooie cross-over krijgen vraag ik me dan af....
Stiekem vind ik denk ik Angel beter dan Buffy alhoewel ik buffy al volg vanaf seizoen 1. Vind angel iets beter geschreven maar allebei zijn het Prachtseries!!
*
Angel: Sit. Down.
Connor: You're too weak to take me.
Angel: You really think that? So, how was your summer? Mine was fun. Saw some fish. Went mad with hunger. Hallucinated a whole bunch.
*
SMACK!
* Daddy wasn't finished...*
Echt prachtig!
Greetz,
Raenius..
[Dit bericht is gewijzigd door Raenius op 10-04-2003 10:56]
quote:In seizoen 4 van Angel is Wesley van alle bijrollen echt mijn favoriet terwijl ik em vroeger alleen maar irritant vond, nu speelt ie echt super
Op donderdag 10 april 2003 09:14 schreef FallenAngel666 het volgende:
Angel was beter dan Buffy!Wesley
quote:Dat zou me wel een goeie grap lijken ja!
Op donderdag 10 april 2003 10:42 schreef on_air het volgende:
Want: opeens ben ik me allemaal dingen aan het bedenken die opeens ook mogelijk horen te zijn....
Wolfram & Hart hebben het altijd over de 'vampier met een ziel' die een grote rol gaat spelen in de apocalyps...alleen nu zijn er twee vampieren met een ziel.....Zouden we weer een zeer mooie cross-over krijgen vraag ik me dan af....
Waren overigens hele goeie afleveringen gisteren, heb me goed vermaakt... Angel meer dan Buffy wederom, maar Buffy was wel weer leuk, in de zin van minder sentimenteel gedoe en meer buttkicking
~Buffy~
Meesterlijke aflevering, geweldig begin van een nieuw seizoen. Ik heb genoten van begin tot eind. Ik vraag me alleen af wat de bedoeling is met die Kitt en Carlos, ik hoop niet dat Dawn ook zo'n clubje met die twee gaat vormen zoals Buffy-Willow-Xander en dat het dan vooral om hen drieën gaat draaien. Dawn is cool maar ze moet wel solo blijven vind ik eigenlijk, de spil van zo'n trio zijn past niet bij haar. Wel een leuk voorstelpraatje had ze in de klas, moet ik onthouden. . Dan nog op het eind alle oude "eindbazen" (Glory, Drusilla, Warren, enz.),
. Deze aflevering stond idd echt in het teken van terug naar het begin.
Leuke quotes:
Buffy (tegen Xander over de nieuwe school): Well, it's great! If you're a zombie ghost thing. .
Dawn (in de kelder van de school tegen Buffy over de mobiele telefoon): Isn't this reception amazing? (terwijl ze belaagd wordt door monsters )
Willows bloem (mooi special effect)
~Angel~
Als vanouds top. Ik vind alleen Connor niet zo leuk (en dat kapsel! .). Helaas is hij nu blijkbaar een cast regular want hij zit in de leader. Wel mooie nieuwe shots van iedereen in de leader trouwens (Angel bovenop dat hoge gebouw enzo). Die dreigende eviction uit het hotel zat ik al op te wachten. Dat kan natuurlijk niet eeuwig goed gaan dat ze daar zitten in zo'n mooi hotel zonder zorgen.
Ik ben erg blij dat Lorne blijkbaar toch niet helemaal weg is. . Lorne rules. Die outfit die hij aan had in Las Vegas!
. Hij leek Pino wel. En lekker droge opmerkingen van "I'm just a crappy hallucination" enzo toen Angel over hem hallucineerde.
.
In een van de nadere hallucinaties draaide Angel op het eind opeens Connors nek om, dat was wel een verrassing .
Lilah was supercool, nu de chef van haar afdeling (Holland Manners onthoofd). Fred was op het eind ook cool met die zapper: lekker Connor elektrocuteren. En lachen toen ze het over een of andere fluffy had met Lorne: "Ik hoop niet dat hij met fluffy een lichaamsdeel van mij bedoelt" .
En wat is Dark Wesley toch ontzettend sexy.
! Hij en Angel waren ook naar de kapper geweest tussendoor, korte koppies, stond goed. Leo en Paige in Charmed ook al hair care, je kan wel duidelijk merken dat het nieuwe seizoenen zijn. En over kapsels gesproken: ze maken echt vaak grapjes over Angels kapsel. Gisteren dat vampiermeisje ook weer: "the one with the weird hair" (ofzo).
.
Justine die door Wesley gevangen gehouden werd in een kooi .
Lorne in Las Vegas
En dan nog de grappige cliffhanger:
Eerst filmen ze zo'n heel mooi hemels paradijs-achtig landschap in de wolken en dan opeens Cordy erdoorheen met "God, I am SO bored." ,
.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 11-04-2003 14:09]
quote:daar wil ik het volgende ngo aan toevoegen: buffy kom weer met nieuwe leuke humor ("please can you help me, i'm stuck") en idd super dat de eindbazen weer terugkwamen, overigens is het ding dat al die eindbazen tevoorschijn liet komen de nieuwe baas...
Op donderdag 10 april 2003 14:29 schreef SmashBro het volgende:
inkort
buffy blijft top, en sowieso hetbegin in istanbul laat al zien waar de serie over zal gaan...
Fred was in een stoere bui. "Bro"
"Fred, you know you can't say 'bro'."
"Oh, can I say 'dawg' ? "
.
En later in dat verlaten gebouw waar die vampier woonde en waar werd opgemerkt dat het zo'n gore puinzooi was. Fred : "Word!".
.
quote:Ik ben er vrij zeker van dat het wel zijn bedoeling was. Aan het einde van seizoen 6 merkt hij op dat alles fout is gegaan sinds hij die chip in z'n hoofd kreeg, en dat alles veel makkelijker was toen hij nog gewoon slecht was.
Op maandag 7 april 2003 11:46 schreef kotsmongool het volgende:
Nee hij wilde niet slecht worden (helaas).
En echt wel humor het einde met Cordelia die zegt dat ze zich verveelt.
En Connor, komt ie uiteindelijk ook weer terug in het nest??
quote:
Op donderdag 10 april 2003 14:29 schreef SmashBro het volgende:
En dan nog de grappige cliffhanger:
Eerst filmen ze zo'n heel mooi hemels paradijs-achtig landschap in de wolken en dan opeens Cordy erdoorheen met "God, I am SO bored."
,
.
quote:edit: Dawn gaat nu naar het heropgebouwde sunnydale, buffy werkt er vanaf nu..
Op donderdag 10 april 2003 01:09 schreef BAZZA het volgende:
Als ik hier kijk: http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2128_930-57163,00.htmlKrijg ik het idee dat het toch een oude aflevering was, ze was toch al seizoenen weg uit Sunnydale of is ze even terug gegaan?
quote:Zeg, vraagje.. ben jij toevallig homo?
Op donderdag 10 april 2003 14:29 schreef SmashBro het volgende:~Angel~
Als vanouds top. Ik vind alleen Connor niet zo leuk (en dat kapsel!
.).
Lilah was supercool, nu de chef van haar afdeling (Holand Manners onthoofd). Fred was op het eind ook cool met die zapper: lekker Connor elektrocuteren. En lachen toen ze het over een of andere fluffy had met Lorne: "Ik hoop niet dat hij met fluffy een lichaamsdeel van mij bedoelt"
.
En wat is Dark Wesley toch ontzettend sexy.
![]()
![]()
! Hij en Angel waren ook naar de kapper geweest tussendoor, korte koppies, stond goed. Leo en Paige in Charmed ook al hair care, je kan wel duidelijk merken dat het nieuwe seizoenen zijn. En over kapsels gesproken: ze maken echt vaak grapjes over Angels kapsel. Gisteren dat vampiermeisje ook weer: "the one with the weird hair" (ofzo).
.
trouwens, die gast heette geen Holand Manners. Holland Manners was die ouwere van W&H die in seizoen 2 vermoord werd samen met wat anderen door Darla en Drusilla. Die gast die door Lilah werd onthoofd heette... ehh ff vergeten
Erg mooie afleveringen!
quote:Nou ja, wat maakt dat nou uit??
Op vrijdag 11 april 2003 01:27 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Zeg, vraagje.. ben jij toevallig homo?
quote:Dit vindt ik altijd zo stom. Vraag gewoon of die homo is en dan krijg je meteen dit soort opmerkingen. Mensen die dan opmerkingen gaan maken zitten er juist meer mee volgens mij. Het maakt mij verder niks uit als ie homo is. Wou het gewoon ff weten als verduidelijking.
Op vrijdag 11 april 2003 20:07 schreef schatje het volgende:[..]
Nou ja, wat maakt dat nou uit??
Schijnbaar is het onderwerp nog steeds niet zo open dat je gewoon iemand naar zn geaardheid kan vragen.
quote:Ah dank
Op vrijdag 11 april 2003 01:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
edit: Dawn gaat nu naar het heropgebouwde sunnydale, buffy werkt er vanaf nu..
quote:Zeg, vraagje.. ben jij toevallig hetero?
Op zaterdag 12 april 2003 06:00 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Dit vindt ik altijd zo stom. Vraag gewoon of die homo is en dan krijg je meteen dit soort opmerkingen. Mensen die dan opmerkingen gaan maken zitten er juist meer mee volgens mij. Het maakt mij verder niks uit als ie homo is. Wou het gewoon ff weten als verduidelijking.
Schijnbaar is het onderwerp nog steeds niet zo open dat je gewoon iemand naar zn geaardheid kan vragen.
quote:Oke.
Op zaterdag 12 april 2003 06:00 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Dit vindt ik altijd zo stom. Vraag gewoon of die homo is en dan krijg je meteen dit soort opmerkingen. Mensen die dan opmerkingen gaan maken zitten er juist meer mee volgens mij. Het maakt mij verder niks uit als ie homo is. Wou het gewoon ff weten als verduidelijking.
quote:Zover ik weet wel
Op zaterdag 12 april 2003 06:27 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
Zeg, vraagje.. ben jij toevallig hetero? [afbeelding]
Maar van Smashbro wou ik het ff zeker weten vanwege de 's bij Wesley en het gelet op kapsels
Anyway; Woensdag 2 mooie eps en in de Angel eps iets leuk voor de mannelijke heteros/bi's onder ons en de vrouwelijke lesbo's/bi's
Vondt het alleen erg jammer van net5 dat ze in reclame of voorstukje of whaterver in een paar sec de belangerijkste dingen uit de nieuwe seizoen al lieten zien in een flits.. dus beter om jullie ogen ff te sluiten wanneer dat weer komt.
quote:Me too.
Op woensdag 16 april 2003 10:20 schreef heksehiel het volgende:
jeuheu jeuheu vanavond eindelijk weer na een lange week wachten! Ik heb er zo'n zin in ........
Wat een kort reclameblokje zeg, nou heb ik een stuk gemist, niet eens gezien hoe het afliep (behalve dat stuk met Spike)
lekker stom van me
"Why does a man do what he musn't? For her, to be hers." So true, so true.....
"And she shall look on him with forgiveness, and everybody will forgive and love....and he will be loved."
"Can we rest now.........buffy, can we rest?"
Super gewoon
quote:Die zal toch zeker nog wel een keer terugkeren?
Op woensdag 16 april 2003 22:39 schreef FallenAngel666 het volgende:
OMG!
Dat vrouwtje ziet er GOED uit!
quote:
Op woensdag 16 april 2003 22:39 schreef FallenAngel666 het volgende:
OMG!
Dat vrouwtje ziet er GOED uit!
"What are you, deficient?? Get me out of here"
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 17-04-2003 00:07]
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 17-04-2003 00:41]
quote:Dune.
Op woensdag 16 april 2003 23:40 schreef schatje het volgende:[..]
Deze:
En bij Buffy, dat aarde geval monster, uit welke film hebben ze dat ook alweer gejat??
quote:ook. Maar ook die ene film met Kevin Bacon (kut, hoe heet ie nou ook alweer).
Op woensdag 16 april 2003 23:58 schreef TimberWolf het volgende:
Dune.
quote:Tremors.
Op donderdag 17 april 2003 00:01 schreef Barb het volgende:
(kut, hoe heet ie nou ook alweer).
quote:Dune was stoerder
Op donderdag 17 april 2003 00:02 schreef Barb het volgende:[..]
Tremors.
Haaai barb!
quote:Ligt eraan welke versie je hebt gezien,
Op donderdag 17 april 2003 00:04 schreef TimberWolf het volgende:
Dune was stoerderHaaai barb!
![]()
Timbertje, .
quote:Gelezen
Op donderdag 17 april 2003 00:06 schreef Barb het volgende:[..]
Ligt eraan welke versie je hebt gezien,
.
Timbertje,
.
Maareh, wat vond jij van Buffy (Toch maar ontopic zijnde, zeg maar).
Ik zie de meeste nu voor de 2e keer, en begin nu theorietjes te vormen Ik verval tot Buffy analist, how sad...
quote:Dit seizoen zie ik voor het eerst. Ik vind het een beetje tegenvallen, maar dat ligt meer aan mij dan aan Buf. Ga er niet meer voor zitten, maar kijk met een half oog vanachter mijn pc.
Op donderdag 17 april 2003 00:08 schreef TimberWolf het volgende:
GelezenTekening op de kaft, enzo.
Maareh, wat vond jij van Buffy
(Toch maar ontopic zijnde, zeg maar).
Ik zie de meeste nu voor de 2e keer, en begin nu theorietjes te vormen
Ik verval tot Buffy analist, how sad...
Moet gewoon alle boxes een keer aanschaffen, kan ik tenminste kijken wanneer het mij uitkomt, ipv wanneer het Net 5 uitkomt.
quote:Het gaat iig nog wel spannender worden. Dit was een beetje een tamme, zeg maar. (De aflevering, niet de worm)
Op donderdag 17 april 2003 00:11 schreef Barb het volgende:
Dit seizoen zie ik voor het eerst. Ik vind het een beetje tegenvallen, maar dat ligt meer aan mij dan aan Buf. Ga er niet meer voor zitten, maar kijk met een half oog vanachter mijn pc.
als spike aan het kruis gaat hangen...
just love it!...
(ps wisten jullie dat angel een bijrol heeft gespeeld in married with children, weet wel, van al bundy enz..)
ik zag dat laatst toen ik de bundy's was aant kijken.. hij speelde t biker vriendje van kelly dat vreemdging.. eg lache.. slecht acteerwerk!
Kingdom Hearts (2002) (VG) (voice) .... Leon (Squall Leonhart)
ik heb dat spel
edit: err david boreanaz doet dat dus
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 18-04-2003 03:59]
quote:Hij kan niet in een bewoonde ruimte komen zonder uitnodiging. Zolang de bewoner leeft is de ruimte kennelijk bewoond en ontoegankelijk.
Op vrijdag 18 april 2003 01:20 schreef schatje het volgende:
Waarom kan Angel geen kamer betreden waar iemand ligt die nog niet helemaal dood is??
quote:Figure it out.
Op vrijdag 11 april 2003 01:27 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Zeg, vraagje.. ben jij toevallig homo?
quote:Je hebt gelijk, ik was in de war.
trouwens, die gast heette geen Holand Manners. Holland Manners was die ouwere van W&H die in seizoen 2 vermoord werd samen met wat anderen door Darla en Drusilla. Die gast die door Lilah werd onthoofd heette... ehh ff vergeten
quote:Nou en je kan toch wel Engels.
Op woensdag 16 april 2003 22:16 schreef DJKoster het volgende:
Angel begint alweer goed.. geen ondertiteling..
quote:Was idd veel reclame gisteren, over Charmed-Buffy-Angel gezien acht blokken...
Op woensdag 16 april 2003 22:28 schreef Jape het volgende:
Word ik nou gek? Lijkt wel of er om de 10 minuten een reclameblok is!
quote:Ja het Higher Beingschap bevalt haar blijkbaar niet zo he.
Op woensdag 16 april 2003 23:16 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]"What are you, deficient?? Get me out of here"
On to de afleveringen zelf. .
~Buffy~
Ik vond deze afdlevering minder dan de vorige. Dat stukje waarin Dawn Spike intimideert ("Als je m'n zus iets aandoet word je wakker in een vlammenzee") was wel cool. Dat is in de laatste aflevering van s6 begonnen he, dat Dawn opeens een stuk pittiger is geworden (Spike vroeg ook aan Buffy sinds wanneer haar zusje opeens zo deed). Daarin begon ze met Buffy mee te vechten enzo. Ik vind Dawn echt als ze zo doet
.
En ook nog die uitspraak "Xander, a little drool." toen Xander aan het praten was met die Nancy. .
Ik vond het zielig voor Anya (die ziet er trouwens wel echt fucking eng uit als vengeance demon! Krijg ik knikkende knieën van) toen Spike haar begon te beuken omdat zij zag dat hij zijn ziel terugheeft. En voor Willow dat ze denkt dat haar vrienden haar niet terugwillen. En dat arme hondje! .
En wat ik me bedacht: misschien is die shapeshifter uit de vorige aflevering die ene gast die Spike zijn ziel heeft teruggegeven? (mensen die het al weten niet verklappen)
Mooi shot.
~Angel~
Angel wel weer een mega-aflevering. Begon al meteen bij het begin met Gwen als kind. Erg cool, sfeervol stukje (die waas over het beeld heen enzo). Wel zielig voor haar. Deed me erg aan X-men denken, daarbij zijn de mensen met zulke gaven ook outcasts. Even later zien we haar terug als ze is opgegroeid, mooie introductie van een nieuw karakter. Ik ben benieuwd hoe zij in de serie gaat staan, misschien net zoals Spike in Buffy?
Dat "the gang" Cordy's huis ging leeghalen wijst maar weer eens op de genialiteit van de schrijvers: ze denken echt overal aan. .
Fred is leuk dit seizoen. Dat spookje dat ze getekend had met "Boo!" ernaast, .
Gunn had ook een leuk stukje. "Kijk uit daar!" *slaat vent neer* "Ja, ik had je toch gewaarschuwd."
Ik vind het stom dat Leilah niet in de leader zit. Ze zit er al zo lang in en doet in vrijwel elke aflevering wel mee, immers. Je ziet wel aan haar dat ze het een leuke rol vindt om te spelen. .
Angel zelf is met zijn nieuwe hairdo echt nog smakelijker dan eerst (he Schatje? ).
.
Zijn ze trouwens ooit nog van plan uit te leggen hoe Connor nou kan bestaan (kind van twee vampiers is immers onmogelijk)? Want zoals het nu is is het maar half afgewerkt, Darla was zomaar opeens zwanger. Een spectaculaire, maar zo te makkelijke manier om Angel een zoon te geven dus.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 18-04-2003 15:19]
quote:Daar ga ik wel van uit. Ik denk dat dat een stuk vn het verhaal van dit seizoen is/wordt. Gekeken naar het belang van het karakter en de veranderingen die hij teweeg heeft gebracht, en hoe Wolfram & Hart er mee omgaan lijkt het me logisch als er meer mee wordtgedaan, al is het maar als side-story. In ieder geval hoop ik wel dat het nog wat duidelijker wordt.
Op vrijdag 18 april 2003 12:20 schreef SmashBro het volgende:
~Angel~
....Zijn ze trouwens ooit nog van plan uit te leggen hoe Connor nou kan bestaan (kind van twee vampiers is immers onmogelijk)? Want zoals het nu is is het maar half afgewerkt, Darla was zomaar opeens zwanger. Een spectaculaire, maar zo te makkelijke manier om Angel een zoon te geven dus.
Zowel Buffy als Angel waren weer meesterlijk, een prima vulling van de woensdagavond !
quote:Absoluut, Angel is mijn tv man.
Op vrijdag 18 april 2003 12:20 schreef SmashBro het volgende:[..]
Angel zelf is met zijn nieuwe hairdo echt nog smakelijker dan eerst (he Schatje?).
.
quote:Moest ik hardop om lachen
Op vrijdag 18 april 2003 15:03 schreef MariahCareyLover het volgende:
Nancy in Buffy: "God, who of you haven't been sleeping together??"(misschien niet exacte qoute) Dan kijken Spike en Xander elkaar inneens heel raar aan
Overigens hebben Xander en Buffy ook niet met elkaar geslapen. En Buffy en Anya! ( *wishful thinkt* )
kan leuk worden
Buffy en Angel rulesz!
Greetz,
Raenius...
*What are you, deficient? Get me out of here!*
quote:Ik meen me te herinneren dat ik die shapeshifter ook eventjes de vorm van dat wezen zag aannemen, dus dat lijkt me dan sterk.
En wat ik me bedacht: misschien is die shapeshifter uit de vorige aflevering die ene gast die Spike zijn ziel heeft teruggegeven? (mensen die het al weten niet verklappen)
Ik ben echt benieuwd wie het is
Er zijn gewoon 2 opties:
Het is een compleet nieuwe demoon die dus kan shapeshiften, of alle andere gestalten die hij aannam in dat stukje, waren een en dezelfde persoon
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik die shapeshifter ook eventjes de vorm van dat wezen zag aannemen, dus dat lijkt me dan sterk.
Ik ben echt benieuwd wie het is
en wat is shapeshiften? Dat er iemand naast spike stond en veranderde in dru, adam , Glory enz. Ik heb hem niet zien veranderen in de demon die Spike zijn ziel terug gaf! En het is mij overigens nog steeds niet duidelijk of Spike daar heen ging om slecht te worden of dat hij zelf zijn ziel weer wilde. Ik denk niet dat het zijn bedoeling was om zijn ziel terug te krijgen. Maar daar schijnen de meningen over verdeeld te zijn.
quote:Heb ik wat gemist??? Dit is volgens mij nog niet aan de orde geweest toch??
Op vrijdag 18 april 2003 01:20 schreef schatje het volgende:
Waarom kan Angel geen kamer betreden waar iemand ligt die nog niet helemaal dood is??
Zou die Electro-girl terugkomen? Of was dit een eenmalig optreden. Moet zeggen dat ze erg stoer was! Hoe kan het trouwens dat Angels hart ging kloppen? Door de stroomstoten. Dat wil dan zeggen dat hij weer leeft of niet?
quote:Sorry, dat was bij seizoen twee, daar heb ik een tijdje terug de DVD boxen van gekocht.Ik ben het namelijk pas later echt gaan volgen.Een vampier moet dus altijd uitgenodigd worden met uitzonderingen van publieke gebouwen.
Op dinsdag 22 april 2003 10:01 schreef heksehiel het volgende:[..]
Heb ik wat gemist??? Dit is volgens mij nog niet aan de orde geweest toch??
quote:Een moment maar door idd die stroomstoten, voor de eerste keer sinds 240 jaar.
Zou die Electro-girl terugkomen? Of was dit een eenmalig optreden. Moet zeggen dat ze erg stoer was! Hoe kan het trouwens dat Angels hart ging kloppen? Door de stroomstoten. Dat wil dan zeggen dat hij weer leeft of niet?
Komt Groo eigenlijk nog terug??
quote:Denk het niet.
Op dinsdag 22 april 2003 12:49 schreef schatje het volgende:
Komt Groo eigenlijk nog terug??
Mede aangezien Cordy -SPOILER ALERT- met Connor aan de gang gaat enzo.
quote:BLEH! ;r Toch niet als liefdesverhouding he cordy en die vieze vuile gore Connor? ;r ;r
Op dinsdag 22 april 2003 12:52 schreef SmashBro het volgende:[..]
Denk het niet.
Mede aangezien Cordy -SPOILER ALERT- met Connor aan de gang gaat enzo.
Groo was ook niks, maar Cordy en Angel moeten eindelijk eens samen komen!!!
quote:Connor is idd om te
Op dinsdag 22 april 2003 13:30 schreef heksehiel het volgende:[..]
BLEH! ;r Toch niet als liefdesverhouding he cordy en die vieze vuile gore Connor? ;r ;r
quote:Inderdaad met een kleine 'r'
Op dinsdag 22 april 2003 17:01 schreef heksehiel het volgende:
o.k echt laatste keer(ik ben echt scheel!!)
btw, je icon is niet goed: http://forum.fok.nl/www.chrissys.com/
SmashBro: En ik weet niet of die spoiler hierboven wel moet blijven staan?? Lijkt me niet leuk om dat zo te moeten lezen...
[..]
Inderdaad met een kleine 'r'
Je "link" doet het niet! Wat is er mis met mijn icon? (dat is toch dat plaatje he?) Ik vind 'm er wel mooi uit zien!
quote:Hij bedoelt je webicon, vink "Alleen geuploade plaatjes laten zien" maar eens uit bij Opties.
Op woensdag 23 april 2003 10:33 schreef heksehiel het volgende:
[quote]
Op dinsdag 22 april 2003 17:18 schreef Neejoh het volgende:[..]
Inderdaad met een kleine 'r'
Je "link" doet het niet! Wat is er mis met mijn icon? (dat is toch dat plaatje he?) Ik vind 'm er wel mooi uit zien!
quote:Vinkje is uit en zie resultaat een wit hokje met rood kruisje nee daar zit ik op te wachten, geef je een kleine 10 min. om het te laten zien en dan gaat het vinkje snel weer aan!
Op woensdag 23 april 2003 11:05 schreef UTFS het volgende:[..]
Hij bedoelt je webicon, vink "Alleen geuploade plaatjes laten zien" maar eens uit bij Opties.
quote:*zucht* Haal nou gewoon het balkje bij webicon leeg, anders ziet iedereen dat rode kruisje in plaats van je plaatje!
Op woensdag 23 april 2003 11:22 schreef heksehiel het volgende:[..]
Vinkje is uit en zie resultaat een wit hokje met rood kruisje nee daar zit ik op te wachten, geef je een kleine 10 min. om het te laten zien en dan gaat het vinkje snel weer aan!
quote:*wordt pissig* Ik snap er GVD geen hol van! Welk balkje bij welke webicon?????
Op woensdag 23 april 2003 11:22 schreef UTFS het volgende:[..]
*zucht* Haal nou gewoon het balkje bij webicon leeg, anders ziet iedereen dat rode kruisje in plaats van je plaatje!
quote:In je profiel, staat bijna onderaan een regel "Webplaatje". Daar heb je waarschijnlijk een webadres ingevuld? Als je dat weghaald, dus het invulvakje leegmaakt, zou het goed moeten werken.
Op woensdag 23 april 2003 11:31 schreef heksehiel het volgende:[..]
*wordt pissig* Ik snap er GVD geen hol van! Welk balkje bij welke webicon?????
Sorry dat dit topic gebruikt moet worden voor mijn onkunde!
ontopic:
Heb weer erg veel zin in de afleveringen van vanavond! Ben benieuwd of er een hereniging is met Cordy en zo ja hoe Angel en Cordy op elkaar reageren!
quote:
Op woensdag 23 april 2003 11:43 schreef heksehiel het volgende:
zo goed????Sorry dat dit topic gebruikt moet worden voor mijn onkunde!
ontopic:
Heb weer erg veel zin in de afleveringen van vanavond! Ben benieuwd of er een hereniging is met Cordy en zo ja hoe Angel en Cordy op elkaar reageren!
quote:Geeft niet hoor.
Op woensdag 23 april 2003 11:43 schreef heksehiel het volgende:
zo goed????Sorry dat dit topic gebruikt moet worden voor mijn onkunde!
quote:Ik heb er ook zin in.
ontopic:
Greetz,
Raenius...
quote:Mijn vent gaat bij een maat van hem voetbal kijken.
Op woensdag 23 april 2003 17:27 schreef Neejoh het volgende:
Hmm, dat wordt vandaag Buffy overslaan omdat er voetbal komtHeb de eps gelukkig al bijna allemaal 3x gezien, dus kan het hebben
Wat zag Angel er lekker uit in dat pak, zwart overhemd met witte bord is wel sexy vind ik.
Een uitzending dus met Lorne in de hoofdrol, niet zo spannend maar toch wel genoten eigenlijk, Fred: "They must think it's all make up, like the Blue Man Group."
Ik wou graag de dvd season boxes kopen, maar dit is me veel te duur! Ik ben maar een arme student en als ik alle boxes zou willen kopen kost me dit 600/700 euro ofzo... :`(
Dus nu ben ik alle afleveringen aan het downloaden, maar dat schiet ook niet echt op...
Nu vroeg ik me af of je de season boxes ook ergens kan huren?
(dan kan ik ze zelf eventueel wel rippen)
quote:Volgens mij niet.
Op woensdag 23 april 2003 23:47 schreef -Jay-20- het volgende:
ff een klein offtopic vraagje:Nu vroeg ik me af of je de season boxes ook ergens kan huren?
(dan kan ik ze zelf eventueel wel rippen)
buffy was weer relaxed, ik heb echt het gevoel alsof we toekruipen naar een climax..vooral toen er weer een hint kwam in de vorm van die fikkende kaart
" that little point, thats me, hi meeee"
anya blijft roeleren!!
quote:je vergeet het stuntelige van willow, het droge van xander als een van de wienige normale mensen, het homogehalte van lorne, en cordelia's nuchterheid als hoger wezen (" get me out of heeere" )
Op donderdag 24 april 2003 09:22 schreef naar het volgende:
Yay! Lorne is terug in LA bij Angel Investigations, Anya vindt het vengeance demon-leven toch niet zo leuk en zal wel snel weer met de Scoobies gaan optrekken, het gaat met beide series de goede kant op. En weer een cliffhanger met Cordy, da's de derde keer op rij!
Overigens merkte ik dat de speciale humor (die de series bijzonder maakt) terug is in zowel BtVS als Angel. Anya bij de verlamde Dawn, de gezichten van Angel, Fred en Gunn tijdens het optreden, Wesley's telefoongesprek met Lilah, Angels referenties aan de vorige keren dat hij in Vegas was (Elvis, Bugsy Siegel, The Rat Pack).
buffy was weer relaxed, ik heb echt het gevoel alsof we toekruipen naar een climax..vooral toen er weer een hint kwam in de vorm van die fikkende kaart
Uhh, het zal wel aan mij liggen , maar ik kan mij geen fikkende kaart herinneren, kun je misschien de situatie schetsen?
quote:Toen willow en anya die kaart hadden en een spreuk deden zodat alle demonen iin de stad licht gingen geven op die kaart.
Op maandag 28 april 2003 12:00 schreef heksehiel het volgende:
[quote]Op donderdag 24 april 2003 00:28 schreef Jerruh het volgende:
"shall I make her salute?"buffy was weer relaxed, ik heb echt het gevoel alsof we toekruipen naar een climax..vooral toen er weer een hint kwam in de vorm van die fikkende kaart
Uhh, het zal wel aan mij liggen , maar ik kan mij geen fikkende kaart herinneren, kun je misschien de situatie schetsen?
De plek op de kaart waar dat gebeurde was precies waar de nieuwe school staat. De hellmouth zit daar, dus enorm veel demonische activiteiteiten dus enorm veel lichtjes, zoveel dat de kaart in brand vloog.
Het geeft wat mij betreft dus alleen aan dat de hellmouth daar zit.
quote:moeilijk he om je bek te houden
Op dinsdag 22 april 2003 12:52 schreef SmashBro het volgende:[..]
Denk het niet.
Mede aangezien Cordy -SPOILER ALERT- sfsfdgdra
het boeit mij in dit geval persoonlijk niks.. alleen ik snap het niet; het heeft niks met groo te maken dus je wou gewoon persee wat verklappen.. vat echt niet waarom.
quote:heej niks verklappen! En Groo is een nerd en een sukkel en ik wil hem niet meer zien, dus begin niet over Groo, anders ben ik genoodzaakt heeeeel boos te worden.
Op maandag 28 april 2003 18:06 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
moeilijk he om je bek te houden
het boeit mij in dit geval persoonlijk niks.. alleen ik snap het niet; het heeft niks met groo te maken dus je wou gewoon persee wat verklappen.. vat echt niet waarom.
quote:Ja Cordy haar geheugen kwijt he, dat zullen The Elders (of hoe ze in het Buffy/Angel-universum ook mogen heten, in Charmed heten ze Elders
Op donderdag 24 april 2003 09:22 schreef naar het volgende:
En weer een cliffhanger met Cordy, da's de derde keer op rij!
Voor Schatje:
Leuk stukje:
Angel: Uh, the Tropicana is a pretty high-profile casino, not some low-key out-of-the-way dive. Looking the way Lorne does, he'd have to go some place a little bit more, you know, discreet.
Fred: How discreet, exactly?
En dan komt het volgende shot:
Echt droog.
Fred had ook weer leuke lines deze aflevering, zoals toen ze zich als Lornette vermomd had:
Right. No. 'Cause, 'cause he went through some sort of of demon metamorphosis thing, and, and he spit out his entire skeleton like, like blwruuuuuuuuh. Like that, and then he just... He slithered away. Down the drain. In the sink. In the bathroom. Hurry!
Dat kotsstukje .
En die bewaker daarna: we have a code green (grapje van de makers als verwijzing naar Lorne). .
Bij Buffy was Anya weer grappig, Dawn laten salueren enzo .
En tegen Willow: Ah, Buffy killed the demon. It was gross.
Maar ook lief hoe ze eerst rot deed tegen Willow maar later toch bij haar ging zitten en alles weer goed was en Anya Willow ging helpen .
Wel zielig voor Willow dat ze de anderen niet zag en zij hen niet, Xander nog een heel bord gemaakt, er kan ook nooit eens iets goed gaan. .
Wel een cool stukje:
Xander: Well, I've avoided Giles tons of times. Just meant I was lazy, not evil.
Buffy: I hope you're right, because defeating Lazy Willow - probably less hard.
Dat de makes ook gewoon echt van Evil Willow spreken .
En dit was een grappig stukje:
Xander, Buffy, and Dawn are following Spike.
Xander: Should've put a leash on him.
Buffy: Yes, let's tie ourselves to the crazy vampire.
Fred blijft wel leuk: "Does he look a little green to you... I mean, more than usual??" .
En Wesley, gaat die zich nog toevoegen bij Angel of werken ze in het geheim al samen ofzo??
Iemand anders ook gezien????
quote:Heb ik niet gezien, waar was het ongeveer??
Op woensdag 30 april 2003 23:50 schreef marsterretje het volgende:
In Angel: tussen 2 scenes door zie je een enkel shot van een vrouw, echt 1/4 seconde ofzo. Ik dacht dat het Dawn was (no shit!)Iemand anders ook gezien????
Overigens bij Buffy: Het meisje met de visioenen zei tegen Spike: "One day, she will say it to you!" Zooooo cool, ik heb lopen gillen toen ze dat zei (er is nog hoop voor Spike en Buffy )
Als iemand het font van BtVS heeft, hou ik me ook aanbevolen.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 00:34 schreef Lau2003 het volgende:
Heeft iemand een link naar een site waar ik het font (lettertype) van Angel kan downloaden (in dezelfde stijl als het logo van de show).
Ik heb met Google gezocht maar dan krijg je alleen maar links naar desktop themes en wallpapers, en die zoek ik niet.Als iemand het font van BtVS heeft, hou ik me ook aanbevolen.
quote:Sorry, kan ik je niet mee helpen.
Op donderdag 1 mei 2003 00:42 schreef Lau2003 het volgende:
Thanx, maar dat bedoel ik niet.
Dat logo heb ik nl. ook, maar ik zoek het lettertype daarvan (het bestand), zodat ik het in bv. Word kan gebruiken.
Het gaat dus om een *.ttf bestand (zoals bv. arial.ttf).
Misschien moet je anders effe een topic openen in DIGITAL CORNER.
quote:Die heb ik wel
Op donderdag 1 mei 2003 00:42 schreef Lau2003 het volgende:
Thanx, maar dat bedoel ik niet.
Dat logo heb ik nl. ook, maar ik zoek het lettertype daarvan (het bestand), zodat ik het in bv. Word kan gebruiken.
Het gaat dus om een *.ttf bestand (zoals bv. arial.ttf).
quote:Relaxed, thanks !!
Op donderdag 1 mei 2003 00:52 schreef Slayher het volgende:
Die heb ik welheb m maar na je mail adres gemaild die in je profiel staat.
Heeft iemand ook het Buffy font voor mij?
edit: lama, zijn al gevonden dus..
quote:Is trouwens ook veel informatie te vinden via Google.. complete strafbladen enzo..
Op woensdag 30 april 2003 23:41 schreef dikkebanaan het volgende:
Iemand anders ook opgemerkt dat Willow aan het Googlen was?
(op een Mac met OS X)
http://www.geocities.com/lukebuffy/fonts.htm
Bedankt voor de hulp.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 00:09 schreef marsterretje het volgende:
Overigens bij Buffy: Het meisje met de visioenen zei tegen Spike: "One day, she will say it to you!" Zooooo cool, ik heb lopen gillen toen ze dat zei (er is nog hoop voor Spike en Buffy)
Ik vind de laatste Buffy-afleveringen op zich niet zo denderend. Spike wordt er elke keer ook wat gekunsteld ingeplakt. Sja, er moet toch voor de kijker blijken dat er een sensuele spanning is die op een climax uit moet gaan lopen. Op zich geen bezwaar tegen hoor, want Spike begint steeds begeerlijker te worden.
quote:Ja, dat vind ik ook ja. Raakt kant noch wal. Spike had echt altijd een superrol, maar wat ze er nu van maken is echt om te huilen.
Op donderdag 1 mei 2003 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Spike wordt er elke keer ook wat gekunsteld ingeplakt.
quote:Dan doen ze dat wel verdomd slecht,
Sja, er moet toch voor de kijker blijken dat er een sensuele spanning is die op een climax uit moet gaan lopen.
Overigens was de aflevering van gisteren wel weer een zeer okee-e aflevering, .
Dat meisje is cool!
maar alles op die pagina zijn nu alleen maar kruisjes
quote:Die site bestaat nog, alleen nu op http://www.geocities.com/newcassie
Op donderdag 1 mei 2003 14:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik had de aflevering in oktober gezien en toen was er ook nog een bijbehorende website van cassie online: www.cassienewton.commaar alles op die pagina zijn nu alleen maar kruisjes
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:20 schreef naar het volgende:[..]
Die site bestaat nog, alleen nu op http://www.geocities.com/newcassie
Met dank aan de onuitputtelijke informatiebron die de BuffyGuide is.
quote:niet allemaal tegelijk..
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.Access to this site will be restored within an hour. Please try again later.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 00:09 schreef marsterretje het volgende:
Overigens bij Buffy: Het meisje met de visioenen zei tegen Spike: "One day, she will say it to you!" Zooooo cool, ik heb lopen gillen toen ze dat zei (er is nog hoop voor Spike en Buffy)
quote:Hele sterke aflevering idd (Buffy was zelfs beter dan Angel deze week). En Cassie was idd een lief personage en cool met die helderziendheid. Ook op het laatst tegen Spike: She'll tell you. Someday she'll tell you. Ik vond het jammer dat ze dood ging. Ze had ook best een rol in "the gang" kunnen vervullen, als helderziende vriendin van Dawn. Maar het maakte dit wel tot een speciale aflevering. Ook leuk dat ze haar site echt hebben gebouwd. De actrice die Cassie speelde heeft trouwens wel een aparte naam in het echt: Azura Skye. Die ouders zullen wel gedacht hebben van "Nou we heten Skye, dan noemen we onze dochter maar Azuurblauwe Lucht."
Op donderdag 1 mei 2003 14:16 schreef Barb het volgende:
Overigens was de aflevering van gisteren wel weer een zeer okee-e aflevering,.
Dat meisje is cool!
Grappige quotes:
Principal: Talk like that is taken pretty seriously where I come from.
Buffy: The hood?
Principal: Beverly Hills.
Dawn: Maybe she can. She's not like you think. She's got powers... of helping!
Dawn had alles meteen al door maar daar werd natuurlijk weer niet naar geluisterd/afgewezen. Standaard in series dat er niet naar het jonkie geluisterd wordt.
~Angel~
Ik wist ten eerste al meteen dat Lilah wat van plan was (en dat kwam ook uit) .
quote:The Powers That Be heten ze hier dus.
Op woensdag 30 april 2003 00:11 schreef SmashBro het volgende:
The Elders (of hoe ze in het Buffy/Angel-universum ook mogen heten, in Charmed heten ze Elders)
quote:Die mond was echt vies! Brrr.
Op woensdag 30 april 2003 23:43 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Dat was leuk ja. Nog meer grappige stukjes:
Op woensdag 30 april 2003 22:33 schreef Slayerboy het volgende:
"What the hell is going on here, Angie?""Angel"
"Whatever"
![]()
Cordelia: Was I a spy? (als ze foto's van zichzelf zit te bekijken met steed wisselende haarstijlen)
Cordelia: I get it now. You're all spies. Probably all Russian. And you've brainwashed me, and want me to believe we're friends so I'll spill the beans about some nano-techno-thingy that you want.
Lorne: Hey, if this was about that missing lingerie, that was for a friend!
Fred: But it's not safe.
Cordy: Oh, right, 'cause of evil ninja law firm.
(Sowieso is het in het algemeen gezien wel grappig dat een advocatenkantoor de aartsvijand is in Angel, die Amerikanen hebben echt een hekel aan advocaten, je ziet heel vaak in Amerikaanse series advocaten als de boeman/vijand afgeschilderd worden. .)
quote:Zo te zien komt ze nog een keer terug....
De actrice die Cassie speelde heeft trouwens wel een aparte naam in het echt: Azura Skye. Die ouders zullen wel gedacht hebben van "Nou we heten Skye, dan noemen we onze dochter maar Azuurblauwe Lucht."
quote:eeeeey, dat is mijn rol!
Op donderdag 1 mei 2003 19:52 schreef DJKoster het volgende:[..]
Zo te zien komt ze nog een keer terug....
buffy is dit seizoen heel subtiel met hints i kinda like that!!! zefls woods heeft zijn plekje binnen het buffy circuit!
quote:ja.. eh.. mijn link verwijst door naar jouw link.. maar zoals ik al zei: de pagina doet het nog wel maar alles erop is rode kruisjes..
Op donderdag 1 mei 2003 15:20 schreef naar het volgende:[..]
Die site bestaat nog, alleen nu op http://www.geocities.com/newcassie
Met dank aan de onuitputtelijke informatiebron die de BuffyGuide is.
quote:Ik vind het juist wel vet om Spike zo te zien, precies wat Angel doorgemaakt moet hebben toen hij zijn ziel terugkreeg...
Op donderdag 1 mei 2003 09:53 schreef Claudia_x het volgende:[..]
![]()
![]()
Ik vind de laatste Buffy-afleveringen op zich niet zo denderend. Spike wordt er elke keer ook wat gekunsteld ingeplakt. Sja, er moet toch voor de kijker blijken dat er een sensuele spanning is die op een climax uit moet gaan lopen. Op zich geen bezwaar tegen hoor, want Spike begint steeds begeerlijker te worden.
"Have you googled her yet?" en dan die reactie van Xander
-edit-
Daarom dus...
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 07-05-2003 22:06]
Eerste helft van Angel was een beetje saai, daarna werd het stukken beter .
Deze was ook wel leuk: "Like, yeah, you're Angel, right? There are whole forums on you in chat rooms, man! Who knew you actually, like, existed?!"
.
Strakke actie van D'Hoffryn, want Anya moet natuurlijk gewoon in de serie blijven, en die Halfrek vond ik eerlijk gezegd toch al een beetje irritant
Hoe was Buffy? Kan iemand samenvatten? pliezzzz
Thnks. Sas
quote:Buffy was op zich een leuke (soms grappige) aflevering. Het draaide voornamelijk om Anya. Zei had weer een wens laten vervullen waarin ze ongeveer tien jongens had laten doden.
Op donderdag 8 mei 2003 15:25 schreef Sassefras het volgende:
Ik heb het gewoon gisteren vergeten op te nemen!!!!!!!!!!!!!!
Nu heb ik charmed buffy en angel gemist!! (angel laatste stuk wel gezien!)
Hoe was Buffy? Kan iemand samenvatten? pliezzzz
Thnks. Sas
Hoogtepuntjes:
We kwamen tijdens de terugblik op Anya's leven terecht in het jaar 2001 precies in de musical aflevering. En kregen dus nog een leuke toegift van Anya.
quote:Kut,
Op donderdag 8 mei 2003 15:33 schreef vaio het volgende:
Buffy was op zich een leuke (soms grappige) aflevering. Het draaide voornamelijk om Anya. Zei had weer een wens laten vervullen waarin ze ongeveer tien jongens had laten doden.
Je zag de geschiedenis van Anya, hoe ze een wraakdemon werd en een paar wraak acties van haar.
Buffy wilde Anya doden vanwege die tien jongens, en Xander natuurlijk niet. Uiteindelijk riep Willow D'Hoffryn (ofzo) op en die vroeg aan Anya wat zij wilde. Anya wilde de wens terugnemen en zou daarvoor moeten sterven. Natuurlijk gebeurde dit niet en vermoorde D'Hoffryn Halfrek die vriendin van Anya. En Anya is haar kracht kwijt.Hoogtepuntjes:
We kwamen tijdens de terugblik op Anya's leven terecht in het jaar 2001 precies in de musical aflevering. En kregen dus nog een leuke toegift van Anya.
quote:Alleen werd het zo abrupt afgebroken door NET5 i.v.m. reclame
Op donderdag 8 mei 2003 15:33 schreef vaio het volgende:[..]
Hoogtepuntjes:
quote:Leuk nummer juist, en is die musical trouwens verkrijgbaar op DVD??
Op donderdag 8 mei 2003 16:29 schreef marsterretje het volgende:
Ik had het idee bij dat nummer van Anya dat ik naar een afgekeurde song van 'Once More with feeling" zat te kijken,
vond er maar weinig aan, beetje suf nummer. De andere flash-backs vond ik beter geslaagd
quote:Ja dat vond ik ook een beetje minder van NET5, ik zat weer helemaal in de musical sfeer
Op donderdag 8 mei 2003 18:12 schreef schatje het volgende:[..]
Alleen werd het zo abrupt afgebroken door NET5 i.v.m. reclame
.
quote:Gevonden:
Op donderdag 8 mei 2003 18:25 schreef vaio het volgende:[..]
Ik weet trouwens niet of de musical ook op dvd verkrijgbaar is, neem wel aan dat ie gewoon op de dvd van seizoen 6 zal staan. Maar apart, dat weet ik niet...
En tsja anders is downloaden misschien een optie.
En besteld .
quote:Daar zat ik ook al aan te denken.
Op vrijdag 9 mei 2003 21:56 schreef MariahCareyLover het volgende:
Buffy: "... I am the law...", Hmm waar ken ik dat van
quote:judge dredd
Op vrijdag 9 mei 2003 22:32 schreef Shogo het volgende:[..]
Daar zat ik ook al aan te denken.
quote:Willow werd weer ff evil en riep een schild op om zich heen...
Op zaterdag 10 mei 2003 20:33 schreef Love_My_Baby het volgende:
heb een heeeel klein stukje Buffy gemist, na de reclame, dat willow net onder die spin stond. Ik zapte weer terug en toen zag ik net die spin door het raam naar buiten lopen. Had Willow iets gedaan, of was die spin uit zichzelf naar buiten gekropen ofzow?
quote:oh, excuseer. ik dacht dat jullie het echt niet wisten.
Op zaterdag 10 mei 2003 21:57 schreef MariahCareyLover het volgende:[..]
joh, je meent het
quote:Ok dank je wel!!
Op zaterdag 10 mei 2003 21:58 schreef MariahCareyLover het volgende:[..]
Willow werd weer ff evil en riep een schild op om zich heen...
quote:Angel, vindt het wat duistere en niet zo soap achtig als buffy, begrijp me niet verkeerd buffy is wel cool, maar vindt het vooral de laatste seizoenen een beetje meer soapachtig worden...
Op woensdag 14 mei 2003 11:38 schreef heksehiel het volgende:
Als je moet kiezen tussen Buffy en Angel, welke serie staat dan op
nr. 1 en waarom?
quote:ontzettend bedankt!!! Vanavond ga ik het wel kijken! ben heel benieuwd..
Op donderdag 8 mei 2003 15:33 schreef vaio het volgende:[..]
Buffy was op zich een leuke (soms grappige) aflevering. Het draaide voornamelijk om Anya. Zei had weer een wens laten vervullen waarin ze ongeveer tien jongens had laten doden.
Je zag de geschiedenis van Anya, hoe ze een wraakdemon werd en een paar wraak acties van haar.
Buffy wilde Anya doden vanwege die tien jongens, en Xander natuurlijk niet. Uiteindelijk riep Willow D'Hoffryn (ofzo) op en die vroeg aan Anya wat zij wilde. Anya wilde de wens terugnemen en zou daarvoor moeten sterven. Natuurlijk gebeurde dit niet en vermoorde D'Hoffryn Halfrek die vriendin van Anya. En Anya is haar kracht kwijt.Hoogtepuntjes:
zag net een voorstukje, maar beetje lafjes... *nieuwsgierig is... nog maals mijn dank
En Warning Sign van Coldplay .
En cool hoe ze dat intro hadden gedaan (met Lorne als verteller).
quote:Mijn idee
Op woensdag 14 mei 2003 22:14 schreef DJKoster het volgende:
Leuke aflevering met grappige uitspraken, maar een gewoon 'tussendoortje' wat niet veel toevoegt aan het "grote verhaal"
En Wesley weer z'n old cocky self en Cordy weer het verwende nest zoals ze in Sunnydale was...
Wat een aflevering, net als bij Buffy te veel grappige dingen om op te schrijven .
Fred is echt zo grappig dit seizoen, mijn favoriete personage nu (samen met Angel).
quote:neej was um niet
Op woensdag 14 mei 2003 22:19 schreef Solomon het volgende:
Die broer van die babe-magnetWas dat toevallig dezelfde persoon die Oz speelde? Ik meende z'n gezicht te herkennen (wel met pruik natuurlijk).
Wat een sterke aflevering zeg, heb er zeer van genoten .
SMG zag er in buffy erg goed uit zeg vandaag, dr haar zat anders, viel me gewoon op
quote:Godzijdank wel. De tijd dat ik na elke Buffy aflevering van vorig seizoen mijn polsen wilde doorsnijden omdat iedereen zo vreselijk depressief was is gelukkig ook weer over....
Op woensdag 14 mei 2003 23:26 schreef Shogo het volgende:
Buffy was ook wel cool (wordt weer wat cooler in mijn ogen).
quote:Zoals ze bovenop die gozer zat
Op woensdag 14 mei 2003 23:16 schreef MariahCareyLover het volgende:
SMG zag er in buffy erg goed uit zeg vandaag, dr haar zat anders, viel me gewoon op
Trouwens, ik las laatst in het NRC (weet niet waarom het daarin stond) dat er zeker weten een nieuw seizoen van Angel zal komen.
(ow en ER zal tot 2006 gemaakt worden, voor de geïnteresseerden onder ons)
quote:Ik vind Fred wel geinig, ze heeft altijd wel wel leuke droge opmerkingen
Op donderdag 15 mei 2003 15:10 schreef vaio het volgende:
Ik begon me de laatste tijd een beetje te ergeren aan Fred, maar zo (vragend om wiet) vond ik haar wel weer leuk.
quote:Klopt, meer info is in dit topic te vinden: Buffy s7 / Angel s5 @ USA (deeltje 1)
Trouwens, ik las laatst in het NRC (weet niet waarom het daarin stond) dat er zeker weten een nieuw seizoen van Angel zal komen.
(ow en ER zal tot 2006 gemaakt worden, voor de geïnteresseerden onder ons)
Let op: Wat daar verder besproken wordt moet nog wel uitgezonden worden op Net5.
quote:Sinds wanneer is Spike geen vampier meer? (ok hij heeft wel een ziel maar nog steeds vampier!)
Op donderdag 15 mei 2003 23:23 schreef RAILGUNNER het volgende:
Ik snap niet dat jullie de Buffy-aflevering van gisteren zo goed vonden.
Het leek wel een highschool-serie, er kwam geen vampier in voor.
Ik heb verder geen afleveringen van S7 gezien, maar als het hele seizoen zo is, is dit een slecht einde van de serie.
quote:Ik vind dat buffy allang niet meer een serie is die puur bestaat uit het slayen van vampiers. Het heeft veel meer, puur vampiers slayen gaat veel sneller vervelen joh
Op donderdag 15 mei 2003 23:23 schreef RAILGUNNER het volgende:
Ik snap niet dat jullie de Buffy-aflevering van gisteren zo goed vonden.
Het leek wel een highschool-serie, er kwam geen vampier in voor.
Ik heb verder geen afleveringen van S7 gezien, maar als het hele seizoen zo is, is dit een slecht einde van de serie.
Het leukste aan Angel vond ik trouwens Wesley in die laatste aflevering, toen zijn stake eruit kwam wanneer fred nogal erotisch uit de hoek kwam, echt heel goed
Wat ook erg mooi was: bij Wes kwam er een staak uit -> Fredje doet ook wat moves: "No, I didn't get one"
quote:Yep, en trouwens; Spike en Xander samenwerkend als "vrienden" wie had dat ooit gedacht
Op donderdag 15 mei 2003 23:40 schreef Shogo het volgende:[..]
Sinds wanneer is Spike geen vampier meer? (ok hij heeft wel een ziel maar nog steeds vampier!)
quote:Je snapt toch wel dat ik dat niet bedoelde?
Op donderdag 15 mei 2003 23:40 schreef Shogo het volgende:
Sinds wanneer is Spike geen vampier meer? (ok hij heeft wel een ziel maar nog steeds vampier!)
Anya & Willow over RJ: " Your love for him has a penis!"
Waarna Willow hem een sexe-changeoperatie wil geven .
En Angel, met Fred als 17jarige wietzoeker...erg lollig. Gewoon weer 2 afleveringen vol onzin en lol, niks serieus, niks verhaallijn .
quote:Haha dat was ook erg leuk ja
Op donderdag 15 mei 2003 23:40 schreef MariahCareyLover het volgende:
Het leukste aan Angel vond ik trouwens Wesley in die laatste aflevering, toen zijn stake eruit kwam wanneer fred nogal erotisch uit de hoek kwam, echt heel goed
Wat ook erg mooi was: bij Wes kwam er een staak uit -> Fredje doet ook wat moves: "No, I didn't get one"
quote:Anya: "AJ is my best friend and my dearest darling"
Op vrijdag 16 mei 2003 08:46 schreef WheeleE het volgende:
Anya & Willow over RJ: " Your love for him has a penis!"
Waarna Willow hem een sexe-changeoperatie wil geven.
.
quote:Helemaal mee eens! Dit waren weer eens heerlijke tussendoorafleveringen met die bijzondere humor die deze series (en Josh Whedon) onderscheidt van alle andere.
Op vrijdag 16 mei 2003 08:46 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb bijna anderhalf uur lang vreselijke lol gehad. Wat een melige afleveringen zeg!Anya & Willow over RJ: " Your love for him has a penis!"
Waarna Willow hem een sexe-changeoperatie wil geven.
En Angel, met Fred als 17jarige wietzoeker...erg lollig. Gewoon weer 2 afleveringen vol onzin en lol, niks serieus, niks verhaallijn
.
Ik zat trouwens gisteren op de BBC een van de laatste afleveringen van seizoen 6 te kijken, waarin Willow Warren vilt. Dat lieten ze alleen niet zien. Heeft de BBC weer eens zitten knippen of was dit sowieso niet te zien? Volgens de transcipts op http://www.studiesinwords.de/buffy.html zou dit wel moeten.
quote:De BBC censureert (d?) de aflevering van kwart voor acht op donderdag altijd. Wil je het stukje toch nog zien dan kan je 's nachts kijken naar de herhaling op de BBC (weet niet precies hoelaat) deze is dan uncut!
Op vrijdag 16 mei 2003 09:17 schreef naar het volgende:[..]
Ik zat trouwens gisteren op de BBC een van de laatste afleveringen van seizoen 6 te kijken, waarin Willow Warren vilt. Dat lieten ze alleen niet zien. Heeft de BBC weer eens zitten knippen
of was dit sowieso niet te zien? Volgens de transcipts op http://www.studiesinwords.de/buffy.html zou dit wel moeten.
Trouwens vond ik Buffy eigenlijk wel even een verademing, de afleveringen zijn altijd al zo zwaar geladen, deze aflevering brengt je gewoon een beetje terug naar de goede oude tijd. In vorige seizoenen waren er ook wel eens afleveringen zonder monsters en vampieren. En juist met dit soort grappige dingetjes. (herinner me trouwens nu ineens de flashback die Xander had over zijn liefdes bezwering..... )
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 09:40 schreef vaio het volgende:
(herinner me trouwens nu ineens de flashback die Xander had over zijn liefdes bezwering.....:D )
"Good times."
Mooiste stukje:
Wesley: I was headboy at the watchers school!
Cordy: We all know how you got that nickname!
Lekker dubbelzinnig.
quote:Zeker omdat ze heel even naar Wes' onderlichamm keek
Op vrijdag 16 mei 2003 10:22 schreef RevneD het volgende:
Leuke afl. idd.Mooiste stukje:
Wesley: I was headboy at the watchers school!
Cordy: We all know how you got that nickname!
Lekker dubbelzinnig.
En dat "Hello, salty goodness" toen Cordy Angel zag herkende ik ook meteen, dat zei ze ook toen ze in seizoen 1 Angel voor het eerst zag.
Zowel in Buffy als in Angel veel referenties naar eerdere seizoenen. Toch een beetjt synchoniteit tussen die twee series, ondanks het feit dat er geen cross-overs zijn.
quote:De Buffy-aflevering van vorige week ging over vengeance (Anya) weet je nog, en toen hadden ze het in Angel ook opeens over vengeance. Dat kan geen toeval meer zijn.
Op vrijdag 16 mei 2003 11:00 schreef naar het volgende:
Zowel in Buffy als in Angel veel referenties naar eerdere seizoenen. Toch een beetjt synchoniteit tussen die twee series, ondanks het feit dat er geen cross-overs zijn.
Ik vond het liedje in die aflevering wel leuk trouwens. Coole teruggreep op Once More With Feeling.
I will be his Missis
Mrs. Anya Lame-Ass-Made-Up-Maiden-Name Harris
.
Wel zielig voor Halfrek op het eind. Ze was net zo blij om Anya te zien (zo lief en leuk "Anya!"), wordt ze vermoord (en nog juist vanwege Anya ook). .
quote:Nee,
Op vrijdag 16 mei 2003 11:00 schreef naar het volgende:[..]
Zeker omdat ze heel even naar Wes' onderlichamm keek
weet jij wat "to give head" betekent???
quote:Ik weet wel wat je bedoelde... Maar ja je had het alleen over vampiers dus kwam een beetje sarcasme wel van pas.
Op vrijdag 16 mei 2003 01:16 schreef RAILGUNNER het volgende:[..]
Je snapt toch wel dat ik dat niet bedoelde?
Ik bedoelde dat er nog maar weinig monsters/vampiers in voorkomen.
quote:Mooi setje heeft Cordy aan op de foto bij dat artikel.
Op zaterdag 17 mei 2003 12:56 schreef schatje het volgende:
Telegraaf bijlage twee bladzijden Angel, misschien dat ik het nog wel even scan.
quote:Idd, en Angel lekker nonchalant in pak.
Op zaterdag 17 mei 2003 17:40 schreef SmashBro het volgende:[..]
Mooi setje heeft Cordy aan op de foto bij dat artikel.
Wel raar dat Angel naar adem snakte toen ie dat mes uit zijn hals haalde
.
En uit Buffy:
quote:
Everything's shifting around. I feel like we're in Hellraiser. I hate Pinhead.
quote:Duh, dat bedoel ik!
Op zaterdag 17 mei 2003 15:57 schreef RevneD het volgende:[..]
Nee,
weet jij wat "to give head" betekent???
Ik vond Buffy trouwens niet veel aan deze keer.
quote:Volgens mij geen zomerstop, dacht het ergens gelezen te hebben.
Op vrijdag 23 mei 2003 17:08 schreef Ingrid19 het volgende:
Jammer dat de zomerstop eraan komt!
Volgens mij komen ze alleen nog a.s. woensdag en dan heeel lang niet meer.Ik vond Buffy trouwens niet veel aan deze keer.
quote:Zal wel weer een zomerstop worden en vervolgens beginnen ze weer lekker overnieuw..
Op vrijdag 23 mei 2003 17:49 schreef schatje het volgende:[..]
Volgens mij geen zomerstop, dacht het ergens gelezen te hebben.
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 23:41 schreef schatje het volgende:
Ik heb weer lekker genoten behalve>>>Connor en Cordelia having sex, echt gadverdamme![]()
![]()
.
quote:Echt zo fout idd.
Op donderdag 22 mei 2003 09:19 schreef naar het volgende:
En Cordy die vies doet met Connor? Ewww.
quote:De rillingen liepen me echt over de rug toen ie die staak uit z'n hals trok en je dat gat zag, net of het inklapte ofzo. Brrr, eng gezicht.
Op woensdag 21 mei 2003 23:41 schreef schatje het volgende:
Wel raar dat Angel naar adem snakte toen ie dat mes uit zijn hals haalde![]()
.
quote:Hij heeft z'n ziel juist terug.
Op donderdag 22 mei 2003 09:19 schreef naar het volgende:
en wat is er ineens met Spike? Het lijkt of hij zijn ziel én zijn chip kwijt is!
~Buffy~
Psychgesprek op het kerkhof. Buffy ook echt op een coffin in de vorm van zo'n typische psychsofa met de psych ernaast, leuk bedacht. . Naast Willow en Cassie (arme Willow
. Wel echt een supergoede actrice trouwens die Azura dus die Cassie speelde), Dawn en Joyce en Warren en Jonathan was dit natuurlijk ook een conversatie met een dode (want vampier).
Andrew en Jonathan waren ook weer grappig. Het einde was wel zielig voor Jonathan, al die jaren keer op keer aan de dood ontsnapt en nu toch nog vermoord. En niet eens door een demon ofzo, maar door een vriend. Tragisch.
. R.I.P.
~Angel~
.
Die vuurregen was mooi gemaakt.
quote:Komt wel wat bij, maar als je het af kan schrijven is er niets aan de hand.
Op zaterdag 24 mei 2003 00:14 schreef SmashBro het volgende:
Is dat in- of exclusief BTW?
quote:Die boxen zo'n beetje overal die prijs, 5 en 6 zijn toch nog best wel prijzig>> 115 tot 120 euro.
Op zaterdag 24 mei 2003 10:50 schreef SuperSiem het volgende:
Bij Free Record Shop kosten de boxen van de eerste paar seizoenen nog maar 79,99. Als je dan ook nog zo'n 10%-kortingskaart ergens regelt, kost het nog maar 72 euro per seizoen. Niet bijzonder veel lijkt me.
quote:Boxen zijn op het internet inderdaad overal ongeveer die prijs, maar FRS is de eerste winkel in Nederland die ik die prijs zie voeren. En de boxen van de FRS hebben Nederlandse ondertiteling (niet dat mij dat boeit, maar goed
Op zaterdag 24 mei 2003 12:27 schreef schatje het volgende:[..]
Die boxen zo'n beetje overal die prijs, 5 en 6 zijn toch nog best wel prijzig>> 115 tot 120 euro.
quote:Het boeit je wel
Op zaterdag 24 mei 2003 12:53 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Boxen zijn op het internet inderdaad overal ongeveer die prijs, maar FRS is de eerste winkel in Nederland die ik die prijs zie voeren. En de boxen van de FRS hebben Nederlandse ondertiteling (niet dat mij dat boeit, maar goed
).
Maar je heb wel gelijk, bij El Cheapo komt de FRS meestal als goedkoopste uit de bus .
wat je maar gelijk noemt
Seizoen 2 van buffy en Seizoen 1 van Angel hebben daar ook NL subs.
Opzich kan ik ook makkelijk zonder en vindt ik het vaak eerder irritant dan handig maar op een of andere manier wil ik ze toch
quote:Cd-wow is ook wel extreem goedkoop. Zelfs Play.com is wezenlijk duurder. En de Angel-dvd's kosten bij Play.com zelfs nog de oude prijs: 60 pond.
Op zondag 25 mei 2003 01:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
cd-wow.co.uk zijn ze 56 euro en FRS 80 euro..wat je maar gelijk noemt
quote:Dat zelfde heb ik ook. Ik liever een versie met Nederlandse ondertiteling, maar uiteindelijk kijk ik zonder, of met Engels voor doven en slechthorenden (kan je tenminste ook de titels zien van de liedjes, en je krijgt allemaal leuke mededelingen als *Buffy sighs* en *Buffy moans*
Seizoen 2 van buffy en Seizoen 1 van Angel hebben daar ook NL subs.Opzich kan ik ook makkelijk zonder en vindt ik het vaak eerder irritant dan handig maar op een of andere manier wil ik ze toch
quote:That's a bargain.
Op zondag 25 mei 2003 01:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
cd-wow.co.uk zijn ze 56 euro en FRS 80 euro..
quote:BBC kijk ik altijd met 888.
Op zondag 25 mei 2003 17:27 schreef SuperSiem het volgende:Dat zelfde heb ik ook. Ik liever een versie met Nederlandse ondertiteling, maar uiteindelijk kijk ik zonder, of met Engels voor doven en slechthorenden (kan je tenminste ook de titels zien van de liedjes, en je krijgt allemaal leuke mededelingen als *Buffy sighs* en *Buffy moans*
)
Nederlandse ondertiteling klopt ook soms niet en dat zuigt.
quote:om een of andere vage reden waren de dvds bij play.com 45 pond een tijdje en nu hebben ze weer de oude prijzen teruggezet..
Op zondag 25 mei 2003 17:27 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Cd-wow is ook wel extreem goedkoop. Zelfs Play.com is wezenlijk duurder. En de Angel-dvd's kosten bij Play.com zelfs nog de oude prijs: 60 pond.
[..]Dat zelfde heb ik ook. Ik liever een versie met Nederlandse ondertiteling, maar uiteindelijk kijk ik zonder, of met Engels voor doven en slechthorenden (kan je tenminste ook de titels zien van de liedjes, en je krijgt allemaal leuke mededelingen als *Buffy sighs* en *Buffy moans*
)
Wat vond ik het enorm kut toen ik Cordy en Connor samen zag! bleh, bleh bleh!! echt zielig voor Angel. Maar ik denk dat Josh Weedon dit wel moest doen , aangezien Cordy al duidelijk zwanger is, rarara weet zeker dat Cordy in de verhaallijn zwanger raakt van Connor, zeg astjeblieft dat ik ongelijk heb!! Dat zou namelijk wel zo voor de hand liggen! Als dat zo is hoop ik echt met heel mijn hartje dat dat hellemonster zowel Cordy als Connor helemaal opvreet!!! Dan mogen ze wat mij betreft dood!
Fred en Wesley
Het was trouwens die aflevering waarin de zus van Gunn ontvoerd wordt door een bende vampiers en zij ook een vampier wordt en Gunn haar dan moet doden enzo. Ik geloof ergens tegen het einde van seizoen 1 aan.
quote:Neeeeeeeee!!!
Op woensdag 28 mei 2003 10:56 schreef SmashBro het volgende:
Vandaag dus de laatste afleveringen voor de zomerstop.
quote:Dat is echt klote.
Op woensdag 28 mei 2003 10:56 schreef SmashBro het volgende:
Vandaag dus de laatste afleveringen voor de zomerstop.
quote:De finale van s6 zond Net 5 uit op 22 januari van dit jaar...
Op woensdag 28 mei 2003 20:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoe komt het dat net5 toen seizoen 6 wel voor de zomerstop afkreeg?
En s7 zou eigenlijk pas in het najaar beginnen, dus we mogen Net 5 alleen maar dankbaar zijn dat ze daar in maart al mee zijn begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |