quote:Huh?
Op dinsdag 1 april 2003 17:55 schreef armageddon1981 het volgende:
na een tijdje kunnen zwangere vrouwen niet meer vaginaal sex hebben.
quote:Jezus man. Krijg een leven of probeer het bij je zwangere zus.
na een tijdje kunnen zwangere vrouwen niet meer vaginaal sex hebben. staan vrouwen hun mannen dan toe om hem er achter in te drukken of blijft het bij orale sex?
quote:En waarop baseer jij deze wijsheid dat vrouwen geen sex meer kunnen hebben?
na een tijdje kunnen zwangere vrouwen niet meer vaginaal sex hebben. staan vrouwen hun mannen dan toe om hem er achter in te drukken of blijft het bij orale sex?
quote:Als jij het lekker vindt om door zo'n opengeragde kut heen te rossen met je lul....
Op dinsdag 1 april 2003 17:56 schreef qltel het volgende:[..]
Huh?
quote:zo kan je het ook zeggen ja
Op dinsdag 1 april 2003 17:58 schreef RedVisioN het volgende:[..]
Als jij het lekker vindt om door zo'n opengeragde kut heen te rossen met je lul....
quote:das een ander verhaal, maar het kan wel...
Als jij het lekker vindt om door zo'n opengeragde kut heen te rossen met je lul....
quote:Helemaal mee eens. Je vervuilt dit forum!
Op dinsdag 1 april 2003 17:59 schreef racoon2002 het volgende:
wat een kuttopics open jij zeg...
sick mind......
quote:Geen verstand van zaken dus
En je merkt niks verder van de ontsluiting ofzo, kan me voorstellen dat pubers dat niet snappen maargoed das weer een ander verhaal.
.
Alleen vlak na de geboorte hebben ze hier geen zin in. Maar na een dag of wat is dat ook over.
quote:Zeker nooit opgelet bij biologie
Op dinsdag 1 april 2003 18:01 schreef armageddon1981 het volgende:
nou ik bedoel normale vaginale sex met je zwangere vrouw>>> als je een beetje groot geschapen bent en je stoot lekker diep dan kan het toch wel eens zo zijn dat je ongeboren kind je stijve leuter in zijn/haar mondje/kontje/kutje krijgt en dat is toch incest???
Maargoed dit is te stompzinnig om op te antwoorden laat maar hangen.
Schopje onzin misschien .
quote:Ga even afkoelen ofzo.
nou ik bedoel normale vaginale sex met je zwangere vrouw>>> als je een beetje groot geschapen bent en je stoot lekker diep dan kan het toch wel eens zo zijn dat je ongeboren kind je stijve leuter in zijn/haar mondje/kontje/kutje krijgt en dat is toch incest???
quote:Eerder een schop onder zijn kont.
Op dinsdag 1 april 2003 18:05 schreef Oosthoek het volgende:
Een schop onzin is het niet eens waard.
quote:HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:als je binnen 6 weken na de bevallig (vaginale) sex hebt heeft de vrouw kans op een baarmoeder verzakking, dat zou ik dus niet doen...
Ik weet niet waar jij dit op baseer, maar zwangere vrouwen kunnen gewoon vaginale sex hebben.
Alleen vlak na de geboorte hebben ze hier geen zin in. Maar na een dag of wat is dat ook over.
quote:Is hij zwanger dan?
Op dinsdag 1 april 2003 18:06 schreef Ludwig het volgende:[..]
Eerder een schop onder zijn kont.
quote:mmmz, dus ik had wel gelijk. heeft iemand hier ervaring mee is dit extra lekker dat je een vrouwtje in haar kutje neukt en tegelijkertijd?:
Op dinsdag 1 april 2003 18:11 schreef BaZzY het volgende:
hahaha
ik zal even een serieus antwoord geven
het kan inderdaad voorkomen dat als je een erg groot geslachtsdeel hebt je het ongeboren kindje daarmee verwond
dus je kunt beter niet té diep stoten als je een zwangere vrouw gaat neuken
greetz
geeft wel een extra dimensie aan sex lijkt mij
quote:Wat ben jij een ontzettende zieke gast zeg...
Op dinsdag 1 april 2003 18:16 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
Gadverdamme
quote:Dus met een beetje pech is dat kind al meteen ontmaagd als je een zwangere vrouw diep paalt..
Op dinsdag 1 april 2003 18:11 schreef BaZzY het volgende:
hahaha
ik zal even een serieus antwoord geven
het kan inderdaad voorkomen dat als je een erg groot geslachtsdeel hebt je het ongeboren kindje daarmee verwond
dus je kunt beter niet té diep stoten als je een zwangere vrouw gaat neuken
greetz
Loesje, dat geile loeder
Liet zich al neuken in de buik van d'r moeder
Ze wist zich zo te draaien
Dat d'r vader d'r poesje kon naaien.
quote:jij bent nog sneuer dan ik
mmmz, dus ik had wel gelijk. heeft iemand hier ervaring mee is dit extra lekker dat je een vrouwtje in haar kutje neukt en tegelijkertijd?:
*in het strakke kutje van je ongeboren dochter ketsts
*in heet aarsje van je ongeboren dochter/zoon ketst
*je word gepijpt door je ongeboren dochter/zoon?geeft wel een extra dimensie aan sex lijkt mij
maar goed, het is onmogelijk voor een man om met z'n leuter in de baarmoeder te kunnen komen en dus ook onmogelijk om bij het kund te komen...
Overigens wordt in sommige gevallen door doctoren aangeraden om veel seks te hebben om weeen op te wekken. Een collega van me kreeg dit advies nadat zijn vrouw een beetje laat was...
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 18:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Dus met een beetje pech is dat kind al meteen ontmaagd als je een zwangere vrouw diep paalt..Loesje, dat geile loeder
Liet zich al neuken in de buik van d'r moeder
Ze wist zich zo te draaien
Dat d'r vader d'r poesje kon naaien.
dat kind is dan al ontmaagd voordat het is geboren
quote:
mmmz, dus ik had wel gelijk. heeft iemand hier ervaring mee is dit extra lekker dat je een vrouwtje in haar kutje neukt en tegelijkertijd?:
*in het strakke kutje van je ongeboren dochter ketsts
*in heet aarsje van je ongeboren dochter/zoon ketst
*je word gepijpt door je ongeboren dochter/zoon?geeft wel een extra dimensie aan sex lijkt mij
quote:-ja hallo?
yea right...
pak je bioboeken van 9 jaar geleden er eens bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |