Leuk verslag EW en volgens mij heb je het ondanks je oren toch erg naar je zin gehad. Was het je achteraf toch meegevallen?
Op dit moment is mijn beste vriendin een vrijgezellenmutsendag aan het organiseren voor mij en ik houd mijn hart vast aangezien ik ook geen zin heb in enorme verkleedpartijen. Mijn voorkeur gaat uit naar een dagje beautyfarm met zijn allen (ongeveer 9 meiden). Ik had al wel aangegeven dat een van de meiden 4 maanden zwanger is, dus dat we het wel lekker rustig aan moeten doen Ben erg benieuwd...
Jompels,
Slaapmeisje
quote:Op het moment dat wij in ondertrouw gingen kregen we de rekening mee. We gingen in 2002 in ondertrouw. We konden deze rekening tot 31 december 2002 betalen. Zo niet, dan zouden we in 2003 een nieuwe rekening krijgen, en die zou hoger zijn.
Op dinsdag 8 april 2003 18:39 schreef chrisie het volgende:
Voor iedereen die al getrouwd is , waneer kregen jullie de rekening van het stadhuis?
Waarom ik dat vraag is ik kreeg van de week de rekening binnen en ik trouw pas 25juli (185.30)
Wat voor dag valt 25 juli en... in welke gemeente trouwen jullie? Want jullie bedrag is wel erg laag.
Wij waren op vrijdagmiddag in Rotterdam 320 euro kwijt!
Dus niet zeuren, gewoon een stel oren op doen!
Het hoort erbij en zo debiel zijn konijnenoren niet. Ik heb mijn konijn immers nooit horen klagen over zijn oren!
quote:Het vervelende was dat wij in ondertrouw gingen in september 2002, maar aangezien wij in juni 2003 gaan trouwen moesten wij het geld in januari 2003 (hoger bedrag dus) betalen. Vervelend maar ja je wilt toch trouwen...
Voor iedereen die al getrouwd is , waneer kregen jullie de rekening van het stadhuis?
Waarom ik dat vraag is ik kreeg van de week de rekening binnen en ik trouw pas 25juli (185.30)
quote:Ikzelf heb het ook totaal nie top vlinderdajses, maar als ie het zelf mooi vindt (daar gaat het om) prima toch?
Op dinsdag 8 april 2003 17:40 schreef bixister het volgende:Tazz: geen
vlinderdasje
hoor!
quote:Had ik niet verwacht, maar het is wel zo... Het ligt er wel aan of het je eigen kerk is of dat je het gebouw huurt.
Op woensdag 9 april 2003 08:20 schreef Koningin het volgende:
Bij ons kun je bijvoorbeeld op maandag voor niets trouwen in het gemeentehuis!
Ik zie in mijn omgeving dat veel mensen doen, maandag gratis het gemeentehuis en dan op zaterdag/vrijdag voor de kerk en het feest!
Maar volgens mij is de kerk duurder dan het gemeentehuis.
quote:Ben benieuwd
Op woensdag 9 april 2003 12:50 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ikzelf heb het ook totaal nie top vlinderdajses, maar als ie het zelf mooi vindt (daar gaat het om) prima toch?
beginnen de zenuwen al toe te slaan of nog steeds alles onder controle??
Heb daar nooit een rekening voor opgestuurd gekregen. We moesten het, mondeling besproken, zo rond half maart voldoen.
Eind maart maar eens gebeld, EW is toen even naar het gemeentehuis gegaan, alles gepind en klaar.
Doet onze gemeente dus totaal niet moeilijk over.
quote:Neuh geen last van zenuwen, baal alleen dat m'n verkoudheid nog niet over is
Op woensdag 9 april 2003 13:11 schreef just me het volgende:beginnen de zenuwen al toe te slaan of nog steeds alles onder controle??
Alles is onder controle, vandaag laatste werkdag, dus in principe ook voor het laatst online.
EW heeft nu d'r jurk als het goed is, ben benieuwd want ik weet echt helemaal niks van de jurk, op de kleur na dus.
quote:Jij vind
Op dinsdag 8 april 2003 17:40 schreef bixister het volgende:
Tazz: geenvlinderdasje
hoor!
quote:Nog niets gezien, maar wij gaan 16-6-2003 in ondertrouw, en dan zullen we dit misschien moeten betalen....
quote:Nou, alvast een fijne dag toegewenst vrijdag a.s. Ik hoop dat je een beetje mooi weer hebt... De vooruitzichten worden wel wat beter, maar pas zaterdag wordt het wat beter...
Op woensdag 9 april 2003 13:27 schreef DIGGER het volgende:[..]
Neuh geen last van zenuwen, baal alleen dat m'n verkoudheid nog niet over is
Alles is onder controle, vandaag laatste werkdag, dus in principe ook voor het laatst online.
EW heeft nu d'r jurk als het goed is, ben benieuwd want ik weet echt helemaal niks van de jurk, op de kleur na dus.
En Digger niet te veel wijn he, anders vrees ik dat je weinig kan herrineren van je huwelijksnacht.
quote:voor mij morgen laatste werkdag
Op woensdag 9 april 2003 13:27 schreef DIGGER het volgende:[..]
ik ben er klaar voor.. nu jullie nog
Het lijkt nog maar zo kort geleden dat Digger trots aan de telefoon vertelde dat jullie de knoop gingen doorhakken. Inmiddels is het bijna zover, nog 1 nachtje slapen en dan barst het feest los.
Ongelooflijk veel plezier morgen, geniet ervan en geniet van alle mensen om je heen.
Hele fijne dag en ik wacht vol spanning op de foto's.
DIGGER is zijn koffer voor de honeymoon aan het inpakken en dat ga ik ook zo doen, heerlijk met zijn tweetjes 3 weken naar Ireland, ook al zo'n zin in....
Morgen ga ik trouwen! Met de liefde van mijn leven en er is op dit moment niets wat ik liever zou willen. Weer of geen weer
quote:Aaawww
Op donderdag 10 april 2003 14:13 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Morgen ga ik trouwen! Met de liefde van mijn leven en er is op dit moment niets wat ik liever zou willen. Weer of geen weer
Gisteren zaten Slaapvriendje en ik even op de bank te bespreken wat we nog allemaal moeten doen/checken/regelen voor de bruiloft. Volgens hem was dat niet al te veel meer, maar toen ik begon met schrijven bleek het toch nog een A4tje vol te zijn
Jompels,
Slaapmeisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |