quote:Het zou ook eens tijd worden, kan die Flipper eindelijk de deur uit!
Goodfellas SE is just about complete. The commentaries have been recorded, and Warner is prepping the disc. It'll be a two-disc Special Edition, but there's no release date yet. Hopefully by Christmas though.Bron: IGN
quote:Kerstmis = $$$
Op zondag 30 maart 2003 22:00 schreef calvobbes het volgende:
Waarom duurt dat altijd zo lang
En aangezien Warner dit jaar geen Harry Potter film heeft om de kas te spekken.
quote:Maar hij was wel lekker goedkoop
Op zondag 30 maart 2003 22:44 schreef robertos het volgende:
zou leuk zijn, want die dvd van nu in dat snapper hoesjes is echt bout!
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:07 schreef kinky_queen het volgende:
OMFG!!!
Weer een snapper bij het vuilnis flikkeren
[afbeelding]
Vind die balk niet storend hoor, zelfs best mooi met dat zwart...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:04 schreef Maffioso het volgende:
Ze hadden bij zo'n topfilm best wat meer aandacht aan de artwork mogen besteden. Vooral aan die gouden balk met two-disc special edition erop kan ik me mateloos ergeren.
Nu maar hopen dat ie niet weer uitgesteld gaat worden.
Ik wacht wel ff tot ie goedkoper wordtquote:Op zondag 23 mei 2004 02:48 schreef kinky_queen het volgende:
bestellen maar!!!
nee hoor nog maar 5 daagjesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:58 schreef =HellFire= het volgende:
Dan pas.Ik wilde laatst die Goodfellas dvd halen, nog nooit gezien
... bleek het zo'n flipper te wezen. En dat voor 10 euro. Bah.
Nu nog een dikke paar maanden wachten dus.
Ik 1 daagje nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee hoor nog maar 5 daagjes
Waarom?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 06:07 schreef MikeyMo het volgende:
moet je er wel bij zeggen dat het om de r1 gaat
Goodfellas heeft geen haast, meeste r1 titels die ik koop koop ik juist omdat de release in nederland/europa of minderwaardig is, of 2x zo duur is of gewoon niet bestaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 06:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom?
de topictitel is Goodfellas SE, en dat is precies waar ik het over heb.
Als je nog lekker 2 maanden wilt wachten op precies dezelfde versie moet je dat natuurlijk zelf weten
Ik geef je er wel gelijk in ja. Ik had op zich ook nog wel twee maandjes kunnen wachten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 06:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Goodfellas heeft geen haast, meeste r1 titels die ik koop koop ik juist omdat de release in nederland/europa of minderwaardig is, of 2x zo duur is of gewoon niet bestaat.
pfff, 30, veel hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:42 schreef MikeyMo het volgende:
divx, hou op man... net eindelijk sinds gister m'n hd leeggekeken. Daar stonden ook nog 30 films op die uiteindelijk allemaal gekeken worden... het zijn er zoveel dat het op een gegeven moment ene plicht wordt en dat klijkt niet lekker
altijd nerd boven nerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:00 schreef Hare het volgende:
[..]
pfff, 30, veel hoor
Moet er nog een stuk of 140![]()
I Rule!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
altijd nerd boven nerd
You Rulequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Goodfellas: best mob movie ooit gemaakt!!![]()
Ik pis op The Godfather
Je pist maar een eind raak..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik pis op The Godfather
CULTUURBARBAAR!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik pis op The Godfather
das wel waarquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Bovendien ligt het tempo in Goodfellas een stuk hoger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |