Het extra album dat destijds bij de box zat was Time Of No Reply. De vorig jaar verschenen compilatie Made To Love Magic heeft flink wat overlappingen met dat album, maar leent ook van de drie studioalbums.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:25 schreef Shedfire het volgende:
Trouwens nog een vraagje: hoe zit het nou eigenlijk; is de cd "Made To Love Magic" nou eigenlijk een uitgebreidere versie van de cd die bij de Fruit Tree Box zat of moet ik straks nog twee albums met b-sides gaan zoeken?

Wow ja, had ik nog nooit gehoord. Super!quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:14 schreef search64 het volgende:
Hoe Tom Barman Riverman en Fruit Tree heeft gecoverd met Guy van Nueten is ook erg goed.

Ik weet het niet helemaal zeker maar ik vermoed dat veel van zijn nummers gespeeld zijn in een andere stemming dan de standaard eadgbe-tuning. Als je dat dan na gaat proberen te doen in die standaardstemming zal je op veel moeilijkheden stuiten ja....quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:14 schreef BUG80 het volgende:
Ik van heb van de week geprobeerd een nummer van Drake te spelen op gitaar. Sjeumig volgens mij had die man heeele grote handen![]()

Dat klopt ja, hij gebruikte veel alternatieve stemmingen. Maar dan blijft het nog pittig.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:09 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker maar ik vermoed dat veel van zijn nummers gespeeld zijn in een andere stemming dan de standaard eadgbe-tuning. Als je dat dan na gaat proberen te doen in die standaardstemming zal je op veel moeilijkheden stuiten ja....

31 jaar dood ... Dat is wel het vreemde 'voordeel' van dode artiesten. Het blijft iemand van 'jouw' generatie. Al zou hij nog leven, was het een man van 58 jaar. Gezet en kalend. Drie scheidingen verder. Ouder dan m’n ouders. Daar identificeer je je een stuk moeilijker mee. Nu blijft hij eeuwig 26. Zijn twijfels zijn mijn twijfels, zijn angsten is mijn angst.quote:Op maandag 17 april 2006 23:30 schreef Q. het volgende:
Het is schandalig dat er al bijna een jaar niet in dit topic is gepost. Nu valt er weinig nieuws te melden over iemand die al ruim 31 jaar dood is, maar hij blijft geniaal.![]()

Als 'ie nergens te vinden is kun je 'm hier nog downloaden. Het is wel een grote file daar (zeker in verhouding met de duur van de docu) van 1.57 GB maar het is het waardquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:07 schreef sXe het volgende:
Is die documentaire nog ergens te krijgen trouwens?

Eigenlijk wil ik die fruit tree LP box gewoon maar die is zo duur op ebayquote:Op woensdag 19 april 2006 03:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nick Drake, zo ontzettend mooi!
Ik heb geloof ik bijna al zijn nummers inmiddels bij elkaar verzameld!![]()

Heb ik. Ben ik al rijk?quote:Op woensdag 19 april 2006 03:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik die fruit tree LP box gewoon maar die is zo duur op ebay

Hij gaat op ebay weg tussen de 100 en 300 euroquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |