quote:matig, dan merk je het idd niet nee
Op woensdag 2 april 2003 11:41 schreef BroesWillems het volgende:[..]
als ik me er op concetreer misschien, maar als ik afentoe naar dat lampje kijk niet....
niet echt handig dan van Nintendo, je zal heus niet de enige zijn met een dergelijk probleem.

quote:Tijd voor de eerste GBA SP mod?
Op woensdag 2 april 2003 10:41 schreef BroesWillems het volgende:[..]
maar ik zit niet echt de hele tijd op het accu lampje te kijken als ik aan het spelen ben. Daarbij ik ben kan het verschil tussen rood en groen niet zien, ben kleurendoof

Kijk, als we zo beginnen ... Dan is een handheld nooit goed natuurlijk 

quote:Oei, stom, ze hadden het lampje moeten laten knipperen ofzo. Maarja, dan gaan mensen weer zeuren dat het afleid.
Op woensdag 2 april 2003 10:41 schreef BroesWillems het volgende:[..]
maar ik zit niet echt de hele tijd op het accu lampje te kijken als ik aan het spelen ben. Daarbij ik ben kan het verschil tussen rood en groen niet zien, ben kleurendoof
De Atari 2600 kon je op zwart-wit zetten, dat deed een kleurenblinde kennis van ons altijd. Het lijkt erop dat kleurenblinden nog meer vergeten worden dan linkshandigen (is weliswaar een kleinere groep, maar toch).

Mijn commentaar op de GBA SP:
- geen fatsoenlijke joystick. Na de Arcade joysticks heb ik uberhaupt geen goeie meer gezien.
- de accu is niet verwisselbaar, dus een paar extra kopen heeft geen zin.
- het speakertje gaat niet hard genoeg, het komt niet over het gemiddelde gesprek heen.
- hij is nog steeds te groot.
- L en R knop zijn iets te makkelijk in te drukken.
- de hardware is vervelend ingewikkeld, geen tijd of zin om dat te leren programmeren. GP32 wel.
Wel prima spul hoor, maar het kan altijd beter 

quote:dat is natuurlijk een onzinnige opmerking
Op woensdag 2 april 2003 14:19 schreef Vrieskist het volgende:
Als mensen gaan modden mogen ze van mij wel een dolby surround set inbouwenKijk, als we zo beginnen ... Dan is een handheld nooit goed natuurlijk
of dacht je dat Nintendo uit zichzelf op het idee is gekomen dat het GBA schermpje misschien eventueel wel wat te donker zou kunnen zijn???
zonder die moddende figuren zaten we nu nog allemaal onszelf een migraine te turen naar dat donkere kloteschermpje

quote:Ik heb mijn SP nu via bartsmit.com besteld
Op woensdag 2 april 2003 16:56 schreef sonnie het volgende:
Wat ben ik blij dat ik vorige zomer geen GBA heb gekocht, Dit jaar met de SP in de hangmat
.

quote:Ik heb hem al, nog beter
Op woensdag 2 april 2003 17:01 schreef Vrieskist het volgende:
Ik heb mijn SP nu via bartsmit.com besteldbinnen 2 werkdagen in huis ... dus vrijdag
woei

quote:Dat is idd beter, maar ja ... uitverkocht hè
Op woensdag 2 april 2003 17:52 schreef timostanovic het volgende:[..]
Ik heb hem al, nog beter

Ik was net aan het zoeken op inet over GBA SP en zie dat de GBA SP toch echt wel wat probleempjes heeft ![]()
http://s2.cgi.gamefaqs.com/boards/genmessage.asp?board=969&topic=7277341&page=0
Zou Nintendo het afgeraffeld hebben???
[Dit bericht is gewijzigd door Henk-E op 02-04-2003 19:16]

Ben inmiddels bij de laatste missie van Advance Wars. 

quote:bwah...ik BEN er zuinig mee omgegaan. Die krassen verschijnen echt uit het niets
Op woensdag 2 april 2003 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb al een week mijn zilvere SP en er is nog geen krasje op te zien. Kwestie van zuinig mee omgaan.Ben inmiddels bij de laatste missie van Advance Wars.

quote:Ja, is gewoon leren hoesje. Voor die tijd hield ik gewoon dat plastic zakje eromheen.
Op woensdag 2 april 2003 21:39 schreef err het volgende:
Maar ja, ik las net dat jij een beschermhoesje hebt gescoord, hoe moet ik dat zien, zo'n ding als over je mobiele telefoon? Morgen scoren ieg.

quote:verstandig ja, ws. is ie bij mij beschadigd bij het bewaren in mijn binnenzak
Op woensdag 2 april 2003 21:40 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja, is gewoon leren hoesje. Voor die tijd hield ik gewoon dat plastic zakje eromheen.

quote:ben ook niet geheel kleurenblind... ik zie alleen verschil tussen groen en rood niet goed....
Op woensdag 2 april 2003 14:25 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Oei, stom, ze hadden het lampje moeten laten knipperen ofzo. Maarja, dan gaan mensen weer zeuren dat het afleid.
De Atari 2600 kon je op zwart-wit zetten, dat deed een kleurenblinde kennis van ons altijd. Het lijkt erop dat kleurenblinden nog meer vergeten worden dan linkshandigen (is weliswaar een kleinere groep, maar toch).

quote:Wat bedoelen ze daar precies met dat ghosting
Op woensdag 2 april 2003 18:40 schreef Henk-E het volgende:
Zit er bij jullie ook speling in , als je de GBA sp in speelstand heb staan ?Ik was net aan het zoeken op inet over GBA SP en zie dat de GBA SP toch echt wel wat probleempjes heeft
http://s2.cgi.gamefaqs.com/boards/genmessage.asp?board=969&topic=7277341&page=0
Zou Nintendo het afgeraffeld hebben???

quote:Dat je iets ziet en tegelijkertijd erachter hetzelfde alleen dan heel licht.
Op donderdag 3 april 2003 09:26 schreef Artman het volgende:[..]
Wat bedoelen ze daar precies met dat ghosting
Een soort van schaduw dus....

.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |