A.s. papa's en mama's:
1 april 2003: CarOnline
6 april 2003: Angel22
11 april 2003: NT-T.Bartman (papa)
16 april 2003: leviathanfd (papa)
22 april 2003: melonovy
12 mei: dolle_hond (papa)
18 mei 2003: PluizZzje
16 juni 2003: Miss
* 25 juni 2003: phileine en Voyeur
26 juni 2003 : coolbabe
?? juli 2003: Jacksmama
1 juli 2003: Tanne & Sc0rPi0n
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
10 juli 2003: basset (papa)
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
20 augustus 2003: Logican
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
28 september 2003: Chocobo (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
31 oktober 2003:SheDeviltje
31 oktober 2003: Meaghan
oktober/november 2003: Grijs
* 5 december: Knorretje en Danny
Babietjes:
* 3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logican
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 31-03-2003 20:36]
quote:Ik kan mijn situatie niet met die van jou vergelijken, totaal niet zelfs. Maar ik lees die leuke lieve verhalen van zwangerschappen ook met jaloezie, ik had ook wel eens ooit 1x zonder zorgen zwanger willen zijn.
Op vrijdag 28 maart 2003 08:35 schreef Catootje het volgende:
Ja, mous: dat vind ik de laatste tijd soms ook wel. Aan de andere kant krijgt iedereen wel zijn portie thuis: een groot verlies, een ziek kind, een moeilijke zwangerschap of bevalling...vaak helpen jullie verhalen me eraan herinneren dat 'een kind' geen eindstation naar het walhala is, maar een tussenstation in het 'gewone' leven, met ups en downs. Maar jullie geluk is voor mij soms wel pijnlijk an het worden: jullie leuke verhalen vreet ik werkelijk waar: en bezorgen mij soms ook jaloerse buien.
Ontzettend knap vind ik het van jou dat je hier gewoon meeleest en meeklept. Volgens mij zou ik tegen alles en iedereen aantrappen dat ook maar met zwangerschap, bevallen en kinderen te maken heeft.
Het lijkt me zo verschrikkelijk om dit mee te maken, wat jij en ET nou meemaken, dat ik mijn handen dichtknijp met mijn zwanger zijn. Dan maar met zorgen zwanger zijn.
Is het raar als ik zeg dat ik het moeilijk vind om te reageren, ik zou zo graag een hart bij jullie onder de riem willen steken, maar ben altijd zo bang om iemand voor het hoofd te stoten.
Dat ik voor die spoed echo moest heb ik bij de gyn in de wachtkamer zitten huilen, ik zat er met mijn volle buik tijdens het moeilijk-zwanger-worden-spreekuur. Ik vond het zo vreselijk voor die ouders die met die papieren voor hun neus zaten voor ISCI en IVF. Het is zó oneerlijk!!
quote:goed dat je het zegt, ik had het niet gezien
Op vrijdag 28 maart 2003 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Psst karin, er is iets mis gegaan bij het kruisje bij Mink, het is nu net of er een foto bij staat.
Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje.
Lois en ik zijn gister voor het eerst met 2 kinderwagens op pad geweest. Ik vond het geweldig. We hebben lekker het Kruidvat geblokkeerd, volgende week gaan we naar de markt, 2 kinderwagens naast elkaar en op de 5 meter stilstaan en praten
Gisteren hebben opa en oma Bram in het badje gedaan. Was een tip van de kraamverzorgster, opa's en oma's vinden dat geweldig. Nou dat klopt! Het was een groot feest. Helaas had Bram wat last van krampjes en was niet helemaal zijn vrolijke zelf. Vandaar dat hij ook de hele avond wakker was en mopperig maar daarom heeft hij wel heerlijk van half 1 tot half 7 geslapen. Heerlijk zoveel uur achter elkaar kunnen slapen, daar was zijn moeder ook vreselijk aan toe.
Die gevoelens zijn zo moeilijk en zo onbegrijpelijk vind ik. Die oerdrang dat je zwanger wilt worden en dat je lichaam iets voor je moet doen. Het is echt onvergelijkbaar met elk ander verlangen dat ik ken.
Wat ik wel weet, is dat er op fok een enorm feest komt als jullie eenmaal zwanger zijn, volgens mij gaat iedereen hier dan vreselijk uit zijn dak. Ikke wel in ieder geval.
Sorry hoor was boodschappen doen met mijn ouders....
Kep wat vage menstruatiekrampjes hier heel maf... maar verder nix hoor.
quote:Jahaaaaa, het gaat nu beginnen hoor
Op vrijdag 28 maart 2003 12:42 schreef Angel22 het volgende:
MELDT!!!!!!\Sorry hoor was boodschappen doen met mijn ouders....
Kep wat vage menstruatiekrampjes hier
heel maf... maar verder nix hoor.
Enne als het nou niet zo is... kom jij dan met een tang? Ik wil er zo graag vanahaf.....
dus alleen de stellen die via fok een relatie kregen en een baby.
Weet je, doordat ik hier al heel lang kom vind ik er wel troost in: af en toe miepen en mijn zorgen kwijt kunnen, maar ook de confrontatie met babietjes en zwangerschappen..ik hoop steeds dat ik er wat beter tegen zal kunnen (maar het word eik juist slechter), zoiets. En ik verheug me er gewoon heel erg op dat ik ooit zal kunnen vertellen dat ik zwanger ben. Ik weet wel dat jullie dan superblij voor me zullen zijn en dat is een gaaf idee!! ik vind jullie allemaal erg meeleven en dat is voldoende
Ik ga eerst morgen flink sporten op ons Softbal Trainingskamp, en dan ga ik zondag op kosten van de baas een week naar Zuid-Spanje om Spaans te leren. Luxe hè!
Dusseh als ik volgend week terug ben dan kan ik de nieuwe 'bebés' keurig in het Spaans verwelkomen!
Oh en mocht er iemand morgenavond zo rond 10 uur even niets te doen hebben? Ik kan wel wat 'duimen' gebruiken. We hebben een optreden met onze band. Zie sig.
quote:Niet regelmatig genoeg dus, anders had je dat wel gelezen in een paar topics terug.
Op vrijdag 28 maart 2003 14:44 schreef heaven7 het volgende:
OkeBedankt
* heaven7 lurkt regelmatig mee..
quote:Sorry hoor.
Op vrijdag 28 maart 2003 17:14 schreef berney het volgende:[..]
Niet regelmatig genoeg dus, anders had je dat wel gelezen in een paar topics terug.
.
quote:Hee Catoot; ik ken je verder niet maar ik vind je reacties op de meiden hier altijd heel erg lief en meelevend. Ik hoop echt voor je dat je binnenkort zelf je goede nieuws hier lekker van de daken kan schreeuwen!
Op vrijdag 28 maart 2003 16:05 schreef Catootje het volgende:
Angel en Caronline:Weet je, doordat ik hier al heel lang kom vind ik er wel troost in: af en toe miepen en mijn zorgen kwijt kunnen, maar ook de confrontatie met babietjes en zwangerschappen..ik hoop steeds dat ik er wat beter tegen zal kunnen (maar het word eik juist slechter), zoiets. En ik verheug me er gewoon heel erg op dat ik ooit zal kunnen vertellen dat ik zwanger ben. Ik weet wel dat jullie dan superblij voor me zullen zijn en dat is een gaaf idee!! ik vind jullie allemaal erg meeleven en dat is voldoende
quote:Wel regelmatig genoeg om mensen zéér gevoelige dingen voor hun poten te gooien
Op vrijdag 28 maart 2003 17:14 schreef berney het volgende:[..]
Niet regelmatig genoeg dus, anders had je dat wel gelezen in een paar topics terug.
.
Brighteyes ik ga vreselijk voor je duimen, is weer eens wat anders dan meepuffen-persen
Ik vind het al moeilijk om de zon te gaan zitten mous zo bang ben ik voor een zwangerschapsmasker.
Lois, iedere keer als ik van de nepzon of echte zon geniet check ik goed of er een begin is van een masker. Kan me namelijk niet voorstellen dat het *ploep* zo op je gezicht zit, maar geleidelijk gebeurt. Gewoon niet te lang onder de zonnehemel dus.
quote:Ik wilde alleen maar weten wat die rode dingen betekenen..
Op vrijdag 28 maart 2003 19:08 schreef Lois het volgende:
Oke, dit is niet een topic over heaven7 maar over zwangerschap.
Moving on svpIk vind het al moeilijk om de zon te gaan zitten mous zo bang ben ik voor een zwangerschapsmasker.
Moralia, die zonnehoed tip is wel een goeie voor de aankomende zomer, tnx!
Vraagje;
Wij willen eindelijk de tuin eens gaan opknappen (schermen in de tuin, want nu kunnen we Bo steeds uit de tuin van de buurman grissen ) En heel belangrijk we willen gras, want inmiddels staan de grindtegels in haar beentjes
Maar nu hoor ik dat je veel verschillende grasmatten heb, zo ook speelgras en dat dus het beste is. Wij vandaag voor wat info hier naar staalduinsebos gegaan (erg dure zaak maar puur voor de info) die hadden het niet. Waar kan je voor zoiets heen eigenlijk, en wat hebben andere grashebbers voor gras en hoe bevalt dat?
Caronline en Angel
deze zijn voor jullie, hopelijk begint het nu toch echt te komen (Moussy grappige smileys van jou
)
Catoot en ET
deze voor jullie, weet ff ook niet wat ik moet zeggen, kan wel blijven zeggen dat ik het jullie ook zo gun, maar daar schieten jullie ook niks mee op jammer genoeg.
Morgen gaat Bo een hele dag naar oma, blijft daar ook overdag slapen. Wat een meuten zijn wij he, want het is namelijk voor het eerst Maar we moeten hier nog steeds de helft van het trapgat behangen en de gang (behang zal nu na een jaar wel kleurverschil hebben
) en met die slaapjes van Bo kom je niet ver. Dus een dagje naar oma, als het goed gaat gaan we dat maar eens vaker doen, want er moet hier nog zoveel gebeuren en anders blijft het maar liggen, ik weet niet of het de nestdrang is, maar het begint me namelijk nogal te irriteren
Ik heb een vraagje cq noodkreet, maar weet eigenlijk niet of het hier mag maar ben bang om in vraag en aanbod onder te gaan in de pcstuff.
Freek heeft een innige liefde opgevat voor een giraffeknuffel die hij van zijn grote zus gekregen heeft. Hij stopt de staart van het beest in zijn mond en valt al lurkend in slaap. Ieder ander beest met staart voldoet niet....
Grote zus heeft hem in mei vorig jaar bij de bristol gekocht.
Nou gaat giraf iedere week in de was vanwege vies en jullie voelen hem al...... giraf heeft volgens mij niet het eeuwige leven
Iemand toevallig ooit zo'n ding gekregen en ligt ie toevallig ook nog in een hoek te verstoffen? Of willen jullie eens uitkijken bij de diverse bristols of er nog een vergeten giraffe ligt?
Hier in de buurt niet en het hoofdkantoor kan (lees wil) mij niet verder helpen.
Lois, als ik hiermee naar vraag en aanbod moet zeg je het maar hoor
Verder een dikke voor iedereen die het nodig heeft!
quote:Hallo Leah, kun je misschien een foto van die knuffel inscannen? Ik wil best mijn knuffelbeestencollectie eens voor je nakijken hoor! Of even langs de bristol gaan hier, geen probleem! Maar een foto of zeer gedetailleerde beschrijving maakt het al een stuk makkelijker! (en eht personeel wat meewerkender hoop ik)
Op vrijdag 28 maart 2003 21:04 schreef Leah het volgende:
Of willen jullie eens uitkijken bij de diverse bristols of er nog een vergeten giraffe ligt?
Verder een dikkevoor iedereen die het nodig heeft!
En dan maak ik ook meteen van de gelegenheid gebruik om me aan te sluiten bij die voor iedereen die het nodig heeft!
quote:* E.T. totally agrees
Op vrijdag 28 maart 2003 16:05 schreef Catootje het volgende:
Angel en Caronline:Weet je, doordat ik hier al heel lang kom vind ik er wel troost in: af en toe miepen en mijn zorgen kwijt kunnen, maar ook de confrontatie met babietjes en zwangerschappen..ik hoop steeds dat ik er wat beter tegen zal kunnen (maar het word eik juist slechter), zoiets. En ik verheug me er gewoon heel erg op dat ik ooit zal kunnen vertellen dat ik zwanger ben. Ik weet wel dat jullie dan superblij voor me zullen zijn en dat is een gaaf idee!! ik vind jullie allemaal erg meeleven en dat is voldoende
en waar ik vanmiddag achterkwam..
kraamkadootjes kopen/uitzoeken is veeeeel moeilijker dan kraamvisite..
Maar 't is gelukt!
E.T.: misschien toch een testje, onder het motto "je weet nooit..."?
quote:Tip : zet m op de knuffel kwijt site of vermeld het op babybrabbel, zo ben ik ook aan tig exemplaren van WOEF gekomen !
Op vrijdag 28 maart 2003 21:04 schreef Leah het volgende:
Ben ik weer eens!Ik heb een vraagje cq noodkreet, maar weet eigenlijk niet of het hier mag maar ben bang om in vraag en aanbod onder te gaan in de pcstuff.
Freek heeft een innige liefde opgevat voor een giraffeknuffel die hij van zijn grote zus gekregen heeft. Hij stopt de staart van het beest in zijn mond en valt al lurkend in slaap. Ieder ander beest met staart voldoet niet....
Grote zus heeft hem in mei vorig jaar bij de bristol gekocht.Nou gaat giraf iedere week in de was vanwege vies en jullie voelen hem al...... giraf heeft volgens mij niet het eeuwige leven
Iemand toevallig ooit zo'n ding gekregen en ligt ie toevallig ook nog in een hoek te verstoffen? Of willen jullie eens uitkijken bij de diverse bristols of er nog een vergeten giraffe ligt?
Hier in de buurt niet en het hoofdkantoor kan (lees wil) mij niet verder helpen.Lois, als ik hiermee naar vraag en aanbod moet zeg je het maar hoor
Verder een dikke
voor iedereen die het nodig heeft!
Succes !!
(en heb je bristol al gebeld ? Soms ligt er nog wel eens wat in een magazijn !!!)
Groetjes
Stout !
Zal het dan toch zover zijn... een beetje laat dus die nestdrang maar goed.
--edit--- typo....
[Dit bericht is gewijzigd door Angel22 op 29-03-2003 08:47]
quote:Zou echt wel fijn zijn als het nu écht zo is!! Maar.. doe je wel een beetje rustig aan, je hebt je energie straks ook nodig
Op zaterdag 29 maart 2003 08:17 schreef Angel22 het volgende:Zal het dan toch zover zijn... een beetje laat dus die nestdrang maar goed.
quote:Nou das bij jou dan toch best ernstig! Ik heb alleen nog maar gedouched, en verder niets... geen nesteldrang, laat het nou eigenlijk versloffen, omdat ik niet het idee heb dat Ut er nog uitkomt. Wekenlang lopen poetsen en boenen, nou is het (beneden) een prut en dan zal je zien begint het. Nah daar hoop ik dan maar op
Op zaterdag 29 maart 2003 08:17 schreef Angel22 het volgende:
Meldt weer en nog steeds zonder extra aanhang hier.
Wel gister de hele dag een menstruatie gevoel gehad en daar stond ik ook mee op vanmorgen.
Harde buik!!! tis der 1 en die wordt bijna niet zacht. Heel erg irri maar goed het zal er wel weer bij horen
Wel had ik vanmorgen (half zeven al maar heb het uitgesteld tot zeven uur...:{ ) zwaar drang om meteen te gaan schoonmaken en das echt helemaal nix voor mij want ik HAAT schoonmaken en stel het altijd uit.
Dus het is nu 8.15 uur en mijn woonkamer is al gestoft, gezogen en gedweild.... en ik wil straks ook nog even me ramen gaan lappenZal het dan toch zover zijn... een beetje laat dus die nestdrang maar goed.
Verder nog best depressief zo ongeveer, maar wat Catootje zegt werkt voor mij de andere kant op, als ik die verhalen van haar en E.T. lees dan prijs ik me toch maar gelukkig met mn hele grote Ut die er vast niet uit kan, bekkenpijn en slapeloze nachten.
Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is, en dat jullie ooit ook lekker mogen miepen over slapeloze nachten en voorweeën! Klinkt een beetje duf, maar ik bedoel het goed hoor!!
Angel +
=
Ik heb vanmorgen DoZo overduidelijk gevoeld Peet lag met zn hand op mn buik en ik voelde er zo iets onder flubberen
Vlak voor we er uitgingen begon ik ff te voelen hoe het lag en daar was DoZo het niet helemaal mee eens
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 10:07 schreef Angel22 het volgende:
Dus of ik ben er vanmiddag weer of ik laat weer wat van me horen als ik weer thuis ben.
quote:Owww ik dacht dat een zwangerschapsmasker acne of iets dergelijks was.. want m'n schoonzusje heeft dat gekregen tijdens haar zwangerschap en daar nog steeds last van..
Op vrijdag 28 maart 2003 20:18 schreef Lois het volgende:
Zwangerschapsmasker is een blijvende verkleuring van de huid rond je mond en/of ogen.
quote:Alles dik in orde, Lies is erg snel moe en heeft de afgelopen paar weken te maken gehad met een bijzonder drukke agenda, deze combinatie maakt dat ze (en ik ook stiekem) zeker wel mee leest, maar vaak net even niet meer de moeite op kan brengen om een heel verhaal te typen.
Op zaterdag 29 maart 2003 08:59 schreef moussy het volgende:
Hoe zou het met Lies en Zooi gaan eigenlijk? ...
Momenteel is ze met haar moeder een weekend weg, maar ik zal een notitie op haar bureau neerleggen dat de dames aandacht willen. .
quote:oww spannend! Sterkte er mee! Ik hoop voor je dat het doorzet... al zie ik wel zo momenteel...
Op zaterdag 29 maart 2003 10:07 schreef Angel22 het volgende:
Dames.... ik moet zo naar het ziekenhuis voor een ctg....
Ik heb al een aardig tijdje last van een flinke harde buik en menstruatriekramp en ik heb even het ziekenhuis gebeld voor advies.
Die vonden het verstandig als ik even langs zou komen voor een ctg want die onzekerheid zo is ook nix. Ws mag ik wel nog gewoon naar huis. Dus of ik ben er vanmiddag weer of ik laat weer wat van me horen als ik weer thuis ben.
Vanmorgen alle uitslagen goed, alleen onderdruk van 124!! ehhh dat klopt volgens mij niet... inderdaad, na 2x meten gewoon weer 90! Pfoe...
Wel 3x een harde buik, terwijl ie afgelopen weken vlak was... er is nog hoop er is nog hoop... alleen niet zoveel als bij Angel!
Mijn moeder had namelijk de dag voordat ik kwam ook een enorme poetsaanval, en van mijn zus ook !!!
Dus....
!
Owja, misschien een tip voor Moussy, als je onder de zonnebank gaat een zakdoek op je gezicht leggen helpt misschien. Ik doe het zelf ook altijd, omdat mijn gezicht anders zo uitdroogt. Dus, maybe een keertje 10 minuutjes proberen en dan kijken of je wat ziet in je gezicht.
Mijn moeder heeft ook zwangerschapsvlekken trouwens, wel maar een beetje maar toch.
Had stiekum toch gehoopt dat ze me zouden houden maar nee.... alles was "normaal" volgens het ctg.
Bloeddruk was 110/70 en de hartslag van de kleine lag mooi rond de 120.
Volgens het ctg had ik wel enkele harde buiken maar niet noemenswaardig.
Arts erbij aan het eind en hij voelde aan mijn buik en zegt "nou mevrouw, voelt best soepel aan..." en ik had zo iets van schiet mij maar in de kerstboom want die buik is zo hard als een basketbal....
Maar goed alle tekenen wijzen erop dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is maar het kan best nog een week of langer duren....
Het kan daarentegen ook straks gewoon op gang komen dus hij kon er weinig zinnigs over zeggen.
Plasje moest ik btw ook inleveren, want die vage "menstruatie"kramp kan ook van een eventuele blaasontsteking af komen maar daar wordt ik dan nog over gebeld en zo niet hoor ik dat maandag dus wel.
Maandag om 0900 uur weer naar de mutsenprutser toe voor controle en verder is het gewoon afwachten.
Spuuglokje waar blijf je nou met die tang?
quote:Trouwens staat het mooi onderin de openings post
Op vrijdag 28 maart 2003 14:40 schreef heaven7 het volgende:
Mag ik vragen wat die namen en data in het rood betekenen? Waar een sterretje voorstaat dus?
Angel
Caronline:
En zwangerschapsmasker: hebbut ook, ook al hebbik geen zwangerschap grr!! Van de pil, en idd; het wil neit weg. Nu heb ik ook een sproeterig hoofdje, dus valt het niet heel erg op. Smeer me sup met sunblock om het binenn de perken te houden en er is zoiets als een soort 'bleekmiddel' voor je gezicht. Werd het minder van, maar niet over..
quote:'t Is toch wat zeg
Op zaterdag 29 maart 2003 13:07 schreef Angel22 het volgende:
[
Spuuglokje waar blijf je nou met die tang?
[Dit bericht is gewijzigd door Spuuglokje op 29-03-2003 21:04]
De babykamer is al tig keer ingericht en mn woonkamer verbouwd en mn slaapkamer en en en en ..... de hormonen nemen me weer mee op sleep touw!!
Angel, ik heb wel vaker gehoord dat mensen heel erg schoonmaakdrang kregen vlak voor de bevalling, dus volgens mij zit het er nu echt aan te komen!
Dit is vlak bij waar mijn moeder woont (en Knor ook trouwens)... normaliter vind ik zo'n bericht al een hele schok, maar zo dichtbij komt het nog eens dubbel hard aan.
Hij heeft ook twee dagen heel erge last gehad van doorkomende tandjes Zielig hoor. Heel hard brullen en niets kon hem troosten. Ik geloof dat het ergste nu wel voorbij is
Maar verder heeft hij zich -ook onderweg- onwijs goed gehouden en is het een schat van een menneke geweest
Foto's volgen later!!
Ik heb natuurlijk nog lang niet alles bijgelezen maar voor iedereen een en
Angelic...wat een verschrikkelijk bericht
Caronline en Angel
(Ik had toch wel minstens 1 fluppie verwacht toen ik thuiskwam!!)
ik ga maar weer een was draaien
En nog steeds geen verandering hier... ik ga zo ff lekker met Damien naar de speeltuin dus ik meldt me vanmiddag wel weer
Jammer van het slapen, maar leuk dat jullie zo'n fijne week hebben gehad. Niet verbrand en zo?
[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 31-03-2003 09:38]
Catoot, Freek is on the way
quote:afhankelijk van wat je wil wil ik zat kijken of ik je kan begeleiden. Zodat je toch later met voltrots kan zeggen dat je zelf de wieg bekleed hebt
Op zondag 30 maart 2003 18:48 schreef jessie het volgende:
Zou er alleen wel een ander stofje in willen, maar dat lijkt me een rampenwerk zelfs op de creadag, dus daar moet ik nog iemand voor vragen. en ik wil er wel een echt matras in, nu ligt er zon dun dingentje in.
Oei knorretje dat zou wel heeeeeel leuk zijn.
Ik heb inmiddels een foto van de wieg (en nog een lieve van Bo met staartjes) wie mag ik ze sturen om online te zetten?
dan heb je ik je mail-adres weer..... heb een nieuwe pc, maar het is nog ff wennen en ploeteren om hem helemaal naar mn zin te krijgen Phil, ik heb jouw adres ook niet meer
quote:jessie wil je de nieuwe bekleding op dezelfde wijze ? of met meer rezels, meer accenten, langere hemel ? grote strik ? weet ik veel wat je er nog meer mee kan. Heb hier de zelfde staan maar dan in iniminiformaat voor Alicia d'r verjaardag. En hier in de familie zwerven er nog wat rond voor de poppen. Zal morgen die van oma (die is aangekleed) op de foto zetten. Die is afgewerkt met allemaal roezels, heel lief voor een meisje. Een tante van danny heeft hem staan voor een poppenjongen, zodra ik daar ben zal ik die ook op de fotot zetten om je wat ideetjes te geven. maar dat zal wel pas na de vakantie zijn.
Op zondag 30 maart 2003 22:15 schreef Rewimo het volgende:
Knorretje ziet dat er haalbaar uit een ander stofje om de kap en wieg? Voor iemand die nog NOOIT wat gemaakt heeft (ja een knoop aannaaien en zelfs dat zit dan of superstrak of hij ligt er zo weer af )
quote:ja hoor
Op zondag 30 maart 2003 22:24 schreef jessie het volgende:
Thx Rewimo, mooi is ie he!!Knorretje ziet dat er haalbaar uit een ander stofje om de kap en wieg? Voor iemand die nog NOOIT wat gemaakt heeft (ja een knoop aannaaien en zelfs dat zit dan of superstrak of hij ligt er zo weer af
)
Ow en een knoop kun je beter zo aannaaien zodat ie op een steeltje staat, meer stevigheid en hij blijft gebruiksvriendelijker met open en dicht doen
quote:volgende week pas, we komen morgen gewoon naar de spel-o-theek
Op zondag 30 maart 2003 22:27 schreef jessie het volgende:
We gingen dus tegelijk knorretje
Ja wat ik wil, weet ut nog niet.
Wil eerst weten of we een jongentje of meisje krijgenDan kan ik de kleur strik aan de voorkant er op aanpassen vind ik wel leuk. Ook mag er wel iets meer franje aan de kap. De bekleding in de wieg zelf mag wel strak zijn, maar de stof die er nu zit vind ik gewoon niet mooi is net van een oud dik laken ofzo.
Ging je nou volgende week op vakantie of morgen al?
ik zal zo snel mogelijk het poppenwiegeje van oma laten zien die is wit (kant met broderie, heel lief) met roze accenten (ligt nou eenmaal meisjes pop in) en wat er op die foto staat is oa haalbaar. Ook voor jou en we hebben nog tijd zat, toch ?
O gezellig morgen weer spelen dus
quote:ik heb het zelf nooit echt gehad die nesteldrang, maar mocht je je echt niet meer kunnen inhouden dan kun je natuurlijk al een aantal dingen doen.
Op zondag 30 maart 2003 22:35 schreef jessie het volgende:
Ja inderdaad nog tijd zat.
Gek hoor heb soms het idee dat ineens alles af moet enzo. De nesteldrang waar Moussy het ook over had. Bij Bo had ik dat veeeeeel later in de zwangerschap. Ik heb het nu soms al druk met het denken aan wat ik nog allemaal moet doen, hahaha en dat is zo veeel
Maar ik klaag niet hoor want uiteindelijk zijn dit natuurlijk de leuke dingen.O gezellig morgen weer spelen dus
* Bedenk wat je ongeveer wil, ga op zoek naar foto's van wiegjes met bekleding.
* torn de oude bekleding los, maar houd zoveel mogelijk het model heel (is strakkies makkelijk als patroon)
* bedenk welke materialen je wil gebruiken, voel aan stofjes, kijk naar stofjes overal waar je het tegen komt.
* voor kleurbepaling kun je ook gewoon een ouwe lap/kledingstuk even over de wieg draperen zodat je kunt zien wat die kleur doet aan uitstraling.
* met een oude lap kun je ook bv kijken hoe een lange hemel staat. Deze stopt op de rand van de bak, maar langer kan altijd.
* bedenk een thema voor de kamer deze zouden we evt door kunnen trekken i de wieg, al is het bv met een lakentje met borduursel, of een klein vlindertje op de hemel aan weerszijden etc etc.
8 dagen over tijd en 2 negatieve testen verder
edit: ff rondgekeken.
Je hebt natuurlijk een andere wieg, andere hemel, maar de bekleding van de bak kan ook zo weet niet of je de wilen wel of niet zichtbaar wilt hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 30-03-2003 22:47]
quote:Hè get! Naar hoor, dat onzekere vooral......
Op zondag 30 maart 2003 22:43 schreef Knorretje het volgende:[..]
8 dagen over tijd en 2 negatieve testen verder
quote:ok, iets minder uitbundig. maar wel een tikkie romantisch ?
Op zondag 30 maart 2003 22:51 schreef jessie het volgende:
Hihi die vind ik dan iets teveel van het goede, maar die soort stof vind ik dus weer wel mooi. Is een goed idee ik ga gewoon eens overal snuffelen, op internet in winkels overal
mocht je nog niets gepland hebben staan voor 2de paasochtend. Nogmaals de tip:
Grote stoffenbeurs aan de binnenrotte, introductie van de zomerstoffen (dus veel lichte kleuren), opruiming en stuntprijzen. (altijd leuk voor de portemonee)
de hoeveelheid roezels op deze komen overeen met die van m'n schoonmoeder. (het wiegmodelletje ook trouwens met van die grote gietijzeren wielen)
zo en nu heb ik wel genoeg gespamd en hebbie vast wel een idee wat wel of niet mogelijk is met je vaardigheden. En vast en zeker ben je creagenoeg om iets origineels te verzinnen.
quote:
Op zondag 30 maart 2003 22:46 schreef Leah het volgende:[..]
Hè get! Naar hoor, dat onzekere vooral......
quote:en ik laatst hier nog wel trots zeggen een regelmatige cyclus weer te hebben
Op zondag 30 maart 2003 22:47 schreef jessie het volgende:
*Stomme testen knorretje stomme testen* Zo dat was het hevig toespreken van die dingen
nou ja, volgende keer beter maar dan wel graag deze week ongesteld en niet volgende week als ik op vakantie ben.
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:07 schreef Catootje het volgende:
Sweeeejjjj!!! Haai! Oe, en ik ben weer toe aan een Freekje:
Caronline en angel
[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 31-03-2003 09:34]
quote:schattig!!!!!
Op zondag 30 maart 2003 22:15 schreef Rewimo het volgende:
Hier zijn Jessies foto's
Mag alicia onbeperkt komkommers eten ? Ze krijgt weer 2 tandjes en een kiesje door en vind het heerlijk om koude komkommers te eten (een van het weinige wat ze wel goed eet)
Jessie leuke wieg en lieve foto van Bo met staartjes in.
ff mn oude pc aangetrapt en de mail bekeken......
quote:
Dinsdag 1 april opent de Efteling haar poorten weer voor het seizoen 2003. En op deze dag zelfs extra vroeg, want van 06.00 uur tot 09.00 uur heb je gratis toegang tot het park. Je kunt dan gaan dauwtrappen in het Sprookjesbos. Daar vind je verschillende mensen die je uitleg geven over sprookjes, planten en bomen in het bos en de dieren die daar leven. In het Openlucht Theater van het Sprookjesbos kun je als vroege vogel om 09.00 uur exclusief genieten van een speciale Lentevoorstelling. Dus: zet 1 april je wekker op tijd en kom dauwtrappen! Kijk voor meer informatie bij het 'Laatste nieuws' op www.efteling.nl.
Ik denk niet dat Alicia dit echt leuk zal vinden.
quote:Tuurlijk, zou niet weten waarom niet?
Op zondag 30 maart 2003 23:38 schreef Knorretje het volgende:
Mag alicia onbeperkt komkommers eten ? Ze krijgt weer 2 tandjes en een kiesje door en vind het heerlijk om koude komkommers te eten (een van het weinige wat ze wel goed eet)
quote:zo staat het inderdaad op de site, maar informatie en reserveringenpunt beweert wat anders. Mits je voor 9 uur binnenbent mag je gratis blijven.
Op zondag 30 maart 2003 23:40 schreef moussy het volgende:
gratis de efteling is toch dat dauwtrappers gedoe? Van 6 tot 9 uur een wandeling met een boswachter of zo.
quote:
>From: "Trrrrrrrrinkel Efteling info"
>To: <....>
>Subject: Betr.: 1 aprilgrap?
>Date: Thu, 27 Mar 2003 10:34:40 +0100
>
>Beste J,
>
>Deze informatie is inderdaad juist !
>
>Voor de vroegkomers (tussen 6.00 en 9.00 uur) zijn enkele attrracties open
>(Sprookjesbos, Pandadroom en Carrousel) en is er gratis entree voor de rest
>van de dag.
>En dat is geen grapje!
>
>Met vriendelijke groet,
>
>
>Afdeling Informatie en Reserveringen
quote:lekker tegenstrijdige info allemaal
ff mn oude pc aangetrapt en de mail bekeken......
[..]
Ik denk niet dat Alicia dit echt leuk zal vinden.
Zal het dan toch om een grap gaan. ?
quote:ja weet eigenlijk niet waarom niet
Op zondag 30 maart 2003 23:42 schreef Leah het volgende:[..]
Tuurlijk, zou niet weten waarom niet?
quote:maar het is niet goed onder de aandacht gebracht, komt behoorlijk onverwachts voor velen (ipv witte donderdag het seizoen beginnen dan dinsdag al te doen) doordeweeksedag, kinderen moeten gewoon naar school en velen moeten werken.
Op zondag 30 maart 2003 23:44 schreef moussy het volgende:
Oh kijk, das nog eens leuk. Moet je wel vroeg zijn. ik vrees alleen dat het ontzettend druk zal zijn
Maar nu weet iknog steeds niet of ze er echt wat aan heeft
Ben zelf nog nooit in de efteling geweest dus totaal geen kijk op. Weet wel dat het een klote reis is voor mij die ik best wil maken voor haar mits ze er dus ook wat aan heeft.
quote:ok, tnx.
Op zondag 30 maart 2003 23:48 schreef Angelic1 het volgende:
Ik zou nog een jaartje wachten met de Efteling Knor...
quote:*abbo op de blijdorp heeft*
Levende beestjes, dat vinden ze wel leuk.
quote:Je kan het op 2 manieren lezen, maar op de site staat iets dat om 9 als afsluiter een bijeenkomst is. Maar het park zelf gaat pas om 10 uur open. Dus duurt het een uur dat je weer verder mag hobbelen, of moet je er weer uit om om 10 uur weer aan de poort te staan om een kaartje te kopen?
Op zondag 30 maart 2003 23:44 schreef Knorretje het volgende:[..]
lekker tegenstrijdige info allemaal
![]()
Zal het dan toch om een grap gaan. ?
quote:
Als exclusief slot van deze vroege ochtend is er om 09.00 uur een bijzondere bijeenkomst in het Sprookjesbos Theater.
quote:
De Efteling is geopend van 1 april tot en met 26 oktober 2003, dagelijks van 10.00 tot 18.00 uur.
quote:
Op zondag 30 maart 2003 23:50 schreef moussy het volgende:[..]
Je kan het op 2 manieren lezen, maar op de site staat iets dat om 9 als afsluiter een bijeenkomst is. Maar het park zelf gaat pas om 10 uur open. Dus duurt het een uur dat je weer verder mag hobbelen, of moet je er weer uit om om 10 uur weer aan de poort te staan om een kaartje te kopen?
[..]
geen idee.
Zover had ik de eerste keer nog niet gelezen, anders hadden we dat ook gevraagd
Maar heb besloten om niet om 6:13 in de trein te stappen om daar om kwart voor 8 te zijn maar gewoon lekker ga uitslapen en desnoods naar de kinderboederij ga als ik zonodig iets wil doen.
Jessie: ik wil ook wel helpen met die wieg hoor, lijkt me een leuk klusje en ik heb hier nog een klein wiegje (voor de eerste 6 weken) dat ik ook opnieuw moet bekleden, beetje hetzelfde principe dus we kunnen dat wel samen doen. Of met z'n drietjes, ik kan ook wel wat tips gebruiken voor mijn wiegje. Het is nu nogal truttig en dat past helemaal niet bij ons en bij het kamertje, dus ik moet even een vlot alternatief verzinnen.
Even mijn eigen overweging voor de stof: spierwit wordt vaak afgeraden, omdat het nogal fel reflecteert in de oogjes van die kleintjes. Ik vind zelf wit satijnen gordijnen bijvoorbeeld ook helemaal niet fijn, die heb ik een tijdje gehad maar ik werd er gillend gek van. Een andere overweging is bij mij bij alles het materiaal. Ik weet dat het truttig is, maar ik ben steeds een beetje huiverig bij synthetische stoffen vanwege de brandbaarheid en omdat het een beetje eng aanvoelt. Ik beeld me dan in dat het slecht "ademt". Is voor iedereen persoonlijk natuurlijk, maar denk er wel even over na. Vind zelf katoen en zijde veel prettiger.
Dames-met-buik: hebben jullie ook met dit lenteweer dat je opeens overal extra vertederd wordt bekeken? Volgens Max is de zwangere vrouw het stadse equivalent van het eerste lammetje, dus vindt iedereen ons schattig. Ik krijg opeens ontzettend veel opmerkingen, je voelt je dan toch wel heel bijzonder. (en lieve ET en Toot, ik heb even getwijfeld of ik dit wel moest schrijven om jullie niet te kwetsen, maar volgens mij raken jullie nog meer beledigd als we jullie gaan betuttelen. Bovendien ben ik er van overtuigd dat jullie ook binnenkort als het vertederende eerste lammetje erbij lopen.)
Nou mam, je hebt gelijk hoor, die snotaap van een kleinzoon ging na het eten "even" bij een vriendje een werkstuk afmaken en ik ben naar bed gegaan. Om 12 uur was hij nog niet thuis en om 1 uur nog niet en ik ben net in de auto gestapt om naar het vriendje toe te rijden en heb Maarten duidelijk gemaakt dat hij NU meteen naar huis moest omdat IK het wel welletjes vond.
Ik was harstikke ongerust en ik durfde die mensen niet te bellen omdat het al zo laat was maar ik zal ze wel zeggen dat ik het bezopen vind dat ze iemand (al is ie 18) niet op een normale tijd naar huis sturen óf even laten bellen
zo.. en dan nu proberen in slaap te komen
quote:Klopt, heb het op Ouders Online ook gelezen, je mag de hele dag blijven.
Op zondag 30 maart 2003 23:43 schreef Knorretje het volgende:[..]
zo staat het inderdaad op de site, maar informatie en reserveringenpunt beweert wat anders. Mits je voor 9 uur binnenbent mag je gratis blijven.
Mous, we zijn niet verbrand gelukkig! Ik heb de hele dag achter Jonas aangehobbeld met zonnebrandcreme want er stond wel een gemeen zonnetje!
Jessie, wat een lieve staartjes en een heel lief wiegje
Oja Spuuglokje, die Tristan wordt ook al een grote knul (en mag ik nog even zeggen dat Wouter en Sterre echt prachtexemplaren zijn!!)
JustMe, heb je nog een beetje geslapen of denderde de adrenaline door je lijf?
quote:Het duurde idd even voordat ik weer rustig genoeg was om in slaap te komen! gelukkig vandaag een rustige dag op mijn werk en vanavond vroeg slapen!
Op maandag 31 maart 2003 07:41 schreef Sweej het volgende:
JustMe, heb je nog een beetje geslapen of denderde de adrenaline door je lijf?
Lois.. sorry dat ik in dit topic gepost heb maar ik wist niet in welke anders!!
quote:1 april !! de efteling gratis ??????????????????????? daar geloof ik niets van !!!
gratis de efteling is toch dat dauwtrappers gedoe? Van 6 tot 9 uur een wandeling met een boswachter of zo.
[..]
Moet om 9 uur bij de gyn zijn.... verder hier weer harde buiken en krampjes maar niet noemenswaardig. Wel zwaar irritant!!!!
Gister nog gevreeen met mijn mna in de hooop op maar de kramp is zeggen en schrijven 1 uurtje iets erger geweest en toen zakte het weer af.
Ik baal... Ik heb het vermoeden dat deze uk tot 42 weken blijft zitten en dat ie dan zo groot is dat ik alsnog onder het mes moet.
en nee dit zijn dit keer geen perssmilies... wast maar waar....
quote:Waag 't eens om 't niet te schrijven!
Op maandag 31 maart 2003 00:22 schreef phileine het volgende:Dames-met-buik: hebben jullie ook met dit lenteweer dat je opeens overal extra vertederd wordt bekeken? Volgens Max is de zwangere vrouw het stadse equivalent van het eerste lammetje, dus vindt iedereen ons schattig. Ik krijg opeens ontzettend veel opmerkingen, je voelt je dan toch wel heel bijzonder. (en lieve ET en Toot, ik heb even getwijfeld of ik dit wel moest schrijven om jullie niet te kwetsen, maar volgens mij raken jullie nog meer beledigd als we jullie gaan betuttelen. Bovendien ben ik er van overtuigd dat jullie ook binnenkort als het vertederende eerste lammetje erbij lopen.)
Dus alsjeblieft geen 'moeilijk gedoe' ofzo..
Angel, schiet nou eens op joh!
quote:Dat hoor ik nou van iedereen! Ik wilde daar vorig weekend dus heengaan, maar dat blijkt pas half april open te gaan...
Op zondag 30 maart 2003 23:53 schreef moussy het volgende:
het sprookjesbos in Enkhuizen is vaak ook leuk voor die kleintjes. Het is wat minder luxe om te zien, maar wel heel leuk. ook al was René bang van de kabouters en andere figuren, mama vond het leuk![]()
quote:sprookjeswonderland is leuheuk!!!!
Op maandag 31 maart 2003 08:25 schreef Angelic1 het volgende:[..]
Dat hoor ik nou van iedereen! Ik wilde daar vorig weekend dus heengaan, maar dat blijkt pas half april open te gaan...
voor kinderen tot een jaar of 8 a 9 (vanaf een jar of 1,5).. maar ook voor ouders(en tantes)
quote:Ja idd zeg!! Ik vind het heel lief en ik geloof je meteen (kijk hier ook naar lammetjes en buikkies)...Ik vind dat juist wel leuk en lief, en zou het heeeeeel vervelend vinden als je dat soort dingen niet meer zou vertellen!!!! Dus meermeermeer!!
Op maandag 31 maart 2003 00:22 schreef phileine het volgende:
(en lieve ET en Toot, ik heb even getwijfeld of ik dit wel moest schrijven om jullie niet te kwetsen, maar volgens mij raken jullie nog meer beledigd als we jullie gaan betuttelen. Bovendien ben ik er van overtuigd dat jullie ook binnenkort als het vertederende eerste lammetje erbij lopen.)
(Freek is werkelijk waar fantastisch en GROOT!! wat worden de babies echte kindjes zeg)
quote:Toevallig heb ik gister in het blaadje vriendin (van ug tug maanden geleden) Dat voornamelijk zwangere vrouwen zoiets hebben van, kom maar op ik lust je rauw. En van daaruit zouden de mannen dat weer uitdagender vinden. Bij de vrouwen had het er "gewoon" mee te maken dat er overal jonge dieren om hun heen zijn... en dan zo'n bol buikje waar ook nieuw leven in zit zou het helemaal compleet maken zo tussen het romantische beeld van verse bloemen en jonge dieren.
Op maandag 31 maart 2003 00:22 schreef phileine het volgende:
Dames-met-buik: hebben jullie ook met dit lenteweer dat je opeens overal extra vertederd wordt bekeken? Volgens Max is de zwangere vrouw het stadse equivalent van het eerste lammetje, dus vindt iedereen ons schattig. Ik krijg opeens ontzettend veel opmerkingen, je voelt je dan toch wel heel bijzonder.
Nou , mijn buik met inhoud is gister op een verjaardag bij mn schoonouders-zussen genegeerd. Das trouwens ook niks als niemand vraagt van goh joh, hoe is het?
Een oom van Peet kreeg een halve hartverknettering. Hij zei jullie hebben toch 2 kinderen Dus wij zeggen gewoon ja.... ik denk die is wel op de hoogte.. nah niet dus. Hij vroeg of dat kleine ding boven lag te slapen
Toen we vertelde dat het anders zat, verschoot ie er van.
Moussy.. ongelooflijk dat die oom het nog niet wist!! Voor wie was het pijnlijker, voor hem of voor jullie?
quote:Voor hem, hij vond het verschrikkelijk om te horen en was erg geïntresseerd. Een andere tante vroeg hoe het eventueel zat met erfelijkheid. Ik vertelde dat we dat laten onderzoeken. Ze wilde graag ook op de hoogte gehouden worden ivm haar kinderen en eventuele kleinkinderen. Daar waren ze ook niet van op de hoogte... terwijl ik wel al hun gegevens door heb gegeven aan de geneticus, mijn schoonvader zou ze dat vertellen
Op maandag 31 maart 2003 10:05 schreef just me het volgende:
het gaat alweer wat beter Toot.. Maarten lijkt toch wel een beetje op mij toen ik jong wasMoussy.. ongelooflijk dat die oom het nog niet wist!! Voor wie was het pijnlijker, voor hem of voor jullie?
Volgende week weer terug komen als er in de tussentijd nix gebeurd tenminste.
Hij zag wel aan me dat ik er een beetje doorheen zit en dat het er gewoon echt uit moet komen nu want ik wordt gillend gek van al die vage verschijnselen.
Als er deze week nix gebeurd gaan we volgende week over inleiden praten.
Zit ik ook niet echt op te wachten maar goed het is beter dan nix.
Wie kon er hier nu zo goed streng toespreken???? doe dat eens tegen die uk in mijn buik???????
Just me... wat een zoon heb jij zeg.... dat moest ik eens flikken thuis... dan had ik meteen een maand huisarrest....
quote:* just me zal poging doen
Op maandag 31 maart 2003 10:25 schreef Angel22 het volgende:
Wie kon er hier nu zo goed streng toespreken???? doe dat eens tegen die uk in mijn buik???????
UK.. en nou naar buiten komen jah; je vader en moeder hebben vannacht niet voor hun lol liggen vrijen, je moeder is het zat en wij willen je nu ook wel eens zien
quote:Hoezo práten over een inleiding
Op maandag 31 maart 2003 10:25 schreef Angel22 het volgende:
Ikke ist weer trug van de mutsenprutser....Volgende week weer terug komen als er in de tussentijd nix gebeurd tenminste.
Hij zag wel aan me dat ik er een beetje doorheen zit en dat het er gewoon echt uit moet komen nu want ik wordt gillend gek van al die vage verschijnselen.
Als er deze week nix gebeurd gaan we volgende week over inleidenpraten.
Zit ik ook niet echt op te wachten maar goed het is beter dan nix.Wie kon er hier nu zo goed streng toespreken???? doe dat eens tegen die uk in mijn buik???????
Jij gaat helemaal niet práten over een inleiding, want morgen ligt er een prachtig kindje naast je.. Of overmorgen.. Maar niet later!!!!
Offe...zou CarOnline al bevallen zijn? Ze heeft hier op zaterdag voor het laatst gepost, toch?
Kan je een beetje orienteren van luiers wat je wil.
Wil ik Babet in mijn passpoort bij laten schrijven, moet ik van haar
EEN PASFOTO meenemen???
Ze is nog geen twee maanden oud. Ja, ik weet wel, wetgeving is wetgeving, maar ik vind het achtelijk. 2 of 3 jaar...alah, maar 2 maanden???? Over 6 maanden lijkt het niet meer.
quote:wacht maar tot je daadwerkelijk de foto's gaat maken
Op maandag 31 maart 2003 14:23 schreef Rosie het volgende:
Jeetje zeg, even iets onnozels ( vind ik).
Ik weet niet of het in dit topic thuishoort, maar toch...
Wil ik Babet in mijn passpoort bij laten schrijven, moet ik van haar
EEN PASFOTO meenemen???Ze is nog geen twee maanden oud. Ja, ik weet wel, wetgeving is wetgeving, maar ik vind het achtelijk. 2 of 3 jaar...alah, maar 2 maanden???? Over 6 maanden lijkt het niet meer.
HIer hebben we er een heleboel ellende meegehad. Heb 4 keer nieuwe foto's laten maken omdat het hoofd telkens te klein was op de foto, of omdat ze niet goed genoeg rechtop zat maar teveel achterover leunde (alicia was 6 weken). Ow en babet moet mee als je je paspoort gaat doen want ze willen het wel vergelijken zorg dus voor een recente foto
Zijn ze betrouwbaar, hoe gebruik je ze, wat zijn goede merken en hoe duur zijn ze eigenlijk?
Bo in de spelotheek
Hopelijk is het me gelukt en kan ik eidnelijk weer eens zelf foto's plaatsen.
Gatver wat doe ik nou weer vekeerd.
Jaaa vergat de hoofdletters ik kan het weer ik kan het weer, jullie zullen gek van me worden
En wat moest ik ook alweer waarvoor zetten om ze te verkleinen iets van 600 toch maar waar zet ik dat neer?
Alicia en Bo hebben honger en dorst en gaan alvast zingen
Onze meissies
Leuke link Angel van die luiers! Ik ben ook van alles aan het uittesten. Bram lekt namelijk regelmatig door, bovenin bij het beentje. Heel erg irritant, hij moet soms wel 3 x per dag schone kleren en rompertje aan omdat het doorgelekt is (dat pak luiers heb ik dus ook meteen doorgeschoven naar Lois, zij krijgt vast een meid en die hebben dat probleem niet). En natuurlijk altijd bij de luiers die ik omdoe, nooit die van Peet. Ben al helemaal bang dat het aan mij ligt, ik ben gewoon geen goede moeder, kan niet eens een luier goed omdoen . Maar ik word wel erg handig in het aan - en uitkleden van het mannetje. Want is het niet zijn luier die lekt dan lekt mijn "andere" borst wel lekker tegen hem aan tijdens het voeden. Ik heb 's nachts geen BH aan, eventjes lekker laten luchten die tepels, en dus ook geen compres tegen het lekken tegen de "andere" borst. Nu had ik er vanacht een spuugdoekje tegen aan gedaan maar daar was het dus helemaal doorheen gelekt.
Leuke foto's van de meissies!!!!!!
Rosie, inderdaad je moet een foto laten maken. Voor de vakantie moest Jonas ook bijgeschreven worden. Ik dacht dus dat het een hele heisa zou worden om een goede pasfoto te laten maken. Wij dus naar de fotograaf. Jonas mocht gewoon in de kinderwagen blijven zitten. De achterkant rechtop, handdoek achter zijn koppie (achtergrond moet wit zijn) en het was binnen 1 minuut gebeurd!
Maar je moet Babet inderdaad wel meenemen bij het bijschrijven (het kostte overigens 10 euro bij ons)
Jonas ligt zijn slaap een beetje in te halen geloof ik. Hij heeft vanochtend al meer dan een uur geslapen, tussen de middag ook en nu ligt ie weer te meuren
quote:ik heb romed gebruikt, via babybrabbel voor ong 16 euro..vrijwel meteen in huis na overmaking geld....je krijgt dan vijf pakjes, voor elke dag van je vermoedelijke eisprong....je moet in een bekertje plassen, met een pipetje wat druppels op een reservoir doen, het wijst zich vanzelf en lijkt van tevoren moeilijker dan het is
Op maandag 31 maart 2003 14:31 schreef Utrecht het volgende:
vraagje: weet iemand hoe ovulatie testen werken?Zijn ze betrouwbaar, hoe gebruik je ze, wat zijn goede merken en hoe duur zijn ze eigenlijk?
Karin, kan het me zooooo goed voorstellen natuuuuurlijk ben je een goede moeder, hooguit een onhandige luieromdoenster (als dat al aan jou ligt..)
quote:Karin, ik ken het probleem
Op maandag 31 maart 2003 15:25 schreef Karin het volgende:
Angel en CarOnline![]()
![]()
Gooi ze er gewoon uit!Leuke link Angel van die luiers! Ik ben ook van alles aan het uittesten. Bram lekt namelijk regelmatig door, bovenin bij het beentje. Heel erg irritant, hij moet soms wel 3 x per dag schone kleren en rompertje aan omdat het doorgelekt is (dat pak luiers heb ik dus ook meteen doorgeschoven naar Lois, zij krijgt vast een meid en die hebben dat probleem niet). En natuurlijk altijd bij de luiers die ik omdoe, nooit die van Peet. Ben al helemaal bang dat het aan mij ligt, ik ben gewoon geen goede moeder, kan niet eens een luier goed omdoen
. Maar ik word wel erg handig in het aan - en uitkleden van het mannetje. Want is het niet zijn luier die lekt dan lekt mijn "andere" borst wel lekker tegen hem aan tijdens het voeden. Ik heb 's nachts geen BH aan, eventjes lekker laten luchten die tepels, en dus ook geen compres tegen het lekken tegen de "andere" borst. Nu had ik er vanacht een spuugdoekje tegen aan gedaan maar daar was het dus helemaal doorheen gelekt.
quote:Ach gossie, arme man... Wat zal hij geschrokken zijn! En voor jullie ook niet echt leuk om er zo mee geconfronteerd te worden. Wel fijn dat je er tenminste gewoon met hem over kon praten daarna.
Op maandag 31 maart 2003 09:50 schreef moussy het volgende:
Een oom van Peet kreeg een halve hartverknettering. Hij zei jullie hebben toch 2 kinderenDus wij zeggen gewoon ja.... ik denk die is wel op de hoogte.. nah niet dus. Hij vroeg of dat kleine ding boven lag te slapen
Toen we vertelde dat het anders zat, verschoot ie er van.
Hoe was het in het VU?
niets aan t handje, geen ontsluiting en geen weeën... het wordt al bijna saai...
Angel, we bevallen gewoon samen morgen, das wel zo gezellig he
Moussy ik ben er gewoon sprakeloos van! Dat hij dat niet wist, je zou toch aannemen dat de hele familie op de hoogte is?
Karin niet zo onzeker hoor!! Je bent vast een geweldige moeder, als Bram zich lekker op zn gemakje voelt en goed groeit dan maken die natte luiers ook niet uit
Ahh Jessie wat een schatje is Bo!! Een ventje lijkt me nu wel heel leuk, als ik zon lekkere Bram zie! Gelukkig kan je niet kiezen want dan kwam ik er niet uit... maar als ik dan weer zo'n klein grietje zie dan vind ik daar 1 van ook wel weer heeeeeel erg leuk!
Ik ga eens even eten en daarna bevallen had ik zo gedacht, dus tot later
Ik hbe nu weeen om de 5 a 6 minuten ze houden alleen maar 15 seconden aan.... dus het kan nog fake zijn maar het voelt echt....
Als het nog een tijdje (lees half uurtje) volhoudt ga ik het ziekenhuis bellen.
CarOnline, jij ff eten en dan ook bevallen graag!
En Caronline, snel dooreten, hier zijn jouw perssmilies:
quote:Zie je wel dat je morgen je kindje naast je hebt liggen!!
Op maandag 31 maart 2003 18:24 schreef Angel22 het volgende:
Ik wil niemand ongerust maken hier hoor maar ik denk dat ik begonnen ben...!!!!
Ik hbe nu weeen om de 5 a 6 minuten ze houden alleen maar 15 seconden aan.... dus het kan nog fake zijn maar het voelt echt....Als het nog een tijdje (lees half uurtje) volhoudt ga ik het ziekenhuis bellen.
Kom op he!!!
(hoestie Mous?)
Voor de rest heb ik geweldige foto's gezien en weer genoten van jullie verhalen. Mensen wat lullen jullie veel als je 2 dagen amper aanwezig bent.
Ik wil ook een Freekje! Dat ik dat nog moet vragen zeg, ik vind gewoon dat ik op de standaardmailinglist gezet moet worden.
Succes Angel, zet 'm op!!
*weer terug in de lurkstand*
DoZo is alleen wel een hyperactief kindje. Zo actief dat de arts echoscopie dit nog nooit had gezien Het lag eerst heerlijk overdwars, maar was zich ondertussen absoluut niet aan het vervelen. Het draaide steeds om de as heen
Wilde de arts het ruggetje bekijken *floep* zaten we weer tegen een buik aan te kijken. Wilde de arts even de teentjes bekijken *floep* zaten de tenen in de placenta gedrukt. En zo ging het een uur lang
Er was maar 1 ding dat wél goed zichtbaar was zonder al te veel gezucht. Dat was het geslacht, maar daar moest ook wel 3x voor gemikt en gezucht worden. Toen was het *floep* benen wijd
Maar het ruggetje is gesloten, de hersentjes op de goeie plek, het had net geplast, er zaten 2 nieren, 2 aders in de navelstreng, 10 teentjes 4 kamers in het hartje ... alleen de vingers waren niet te tellen Dan zagen we weer een uitgestoken pink, dan weer een bokshandje wat opgevolgd werd met een karate-trap Dan weer 2 handjes op het hoofdje en zo ging het maar door. Over 3 weken ga ik terug om de vingertjes te tellen en het hartje nog een keer te bekijken. Dit was nog te klein om voor de 100% als goed te bestempelen, maar ik mocht me nergens druk om maken.
Ik ben flieft
Angel
quote:Geweldig nieuws!!
Op maandag 31 maart 2003 19:17 schreef moussy het volgende:
DoZo is gezond!!!![]()
Enne, ga je ons nog vertellen of DoZo een Do of een Zo is?
quote:Da's ook een idee. Maar meestal is de tweede luier droog en dan krijgt hij die gewoon alsnog om
Op maandag 31 maart 2003 19:19 schreef moussy het volgende:
Oh ja, Rewimo, je kan Christan ook voor de nacht een inlegluier in de gewone luier doen. Werkt beter dan 2 luiers over elkaar. hebben we ooit eens getest toen ik nog in de gehandicaptenzorg werkte
*spannend!*
quote:Over 9 maanden ziet hij wel dat JIJ gelijk hebt
Op maandag 31 maart 2003 19:23 schreef Knorretje het volgende:
wie overtuigt mijn man ? heb weer getest en ben zelf er van overtuigd een streepje te zien en hij ziet geen streepje
quote:danny is naar de nachtwinkel nieuwe tests halen. dit was een goedkope hij gaat nu voor een dure
Op maandag 31 maart 2003 19:25 schreef Lois het volgende:
Oe dan moet je Karin laten komen.
Ik zag geen streepje, naja ik zag een "ik wil graag een streepje zijn maar ik weet het niet zeker" en Jeroen en Karin zagen wel een streepje.
Karin heeft me overtuigd met haar oude tests.*spannend!*
*nagelbijt*
quote:ow jeej, nu maar hopen dat het geen predictor is, die schijnen nog al veel HCG nodig te hebben om positief uit te slaan.
Op maandag 31 maart 2003 19:27 schreef Knorretje het volgende:[..]
danny is naar de nachtwinkel nieuwe tests halen. dit was een goedkope hij gaat nu voor een dure
Heb je geen scanner, kunnen wij ff meebepalen
en moussy, gefeliciteerd, wat fijn!
hier alles ok, we zijn over de helft, olé!
voor de persers en bijna-persers: zet 'm op!
Hij is nog niet terug met clearblue maar hij staat er toch echt hoor, in mijn ogen duidelijk zat.
Angel
zet hem op hoor enne Caronline kom op jij ook ff zo he
Moussy ik moest het bij jou toch ook 3 keer vragen wat is het wat is het wat is het
Maar belangrijkste inderdaad gefeliciteerd dat het er allemaal zo mooi uitziet
En dan knorretje meid je maakt me bijna aan het janken. Als ik je dan vanmorgen weer zo lief met Alicia bezig ziet en zie hoe je je toch maar even overal doorheen slaat dan hoop ik zo voor je dat Danny een beetje kippig is (sorry Danny ) Meid wat hoop ik het
O wat leuk voor jullie
quote:tnx
Op maandag 31 maart 2003 19:34 schreef Lois het volgende:
GEFELICITEERD!![]()
![]()
*alvast gaat mopperen over geldverspilling tegen danny* (hij met zijn tests
jessie: de verder opzettende keelpijn van vandaag was de boosdoener voor een nieuwe test. Nu kan het geen toeval meer zijn. Ik krijg gewoon keelpijn als ik zwanger raak
Gefeliciteeeeeeeeeeerd!!!
vraag nog maar lekker door, jullie moeten ff wachten tot ik een gek heb gevonden om de echo's te scannen Ik kan mn klep toch niet houden
En Knorretje echt grappig he die griepjes van jou. Gewoon hetzelfde als bij Alicia Echt zo geweldig vind ik het!!! Wat ga jij een geweldige vakantie hebben En Danny maar testjes halen prachtig
Ow en moussy, DOE EENS VERTELLUH!
alleen als je het kwijt wilt natuurlijk
Het is een meisje he
*hopelijk helpt het uit de tent lokken ; ) *
Moeilijk he je mond houden ik ga het ook niet redden hoor hahahaha.
Dit echter pas na de clearblue test (die in mijn ogen een veel vager streepje gaf)
Joepieee ook Alicia word een grote zus, echt schitterend
Maarruh, boeit 't ? Ikke word weer pappa !!!
quote:Gefeliciteerd he
Op maandag 31 maart 2003 19:51 schreef Danny het volgende:
Niet eerlijk want het streepje van de eerste test was voordat ik wegging veeeeeel onduidelijker dan toen ik terugkwam !!!!Maarruh, boeit 't ? Ikke word weer pappa !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
van harte
Leuk om live een zwangerschapstest mee te maken
Wat ontzettend goed allemaal!!
Knorretje (en Danny natuurlijk): Gefeliciteerd!!!!
Moussy: Wat fijn dat je kleintje helemaal gezond is!!
Angel:
succes!
CarOnline:
(is idd al een tijdje niet meer hier geweest geloof ik he, tenzij ik eroverheen gelezen heb
)
Spannend!!!!!!!
quote:clear genoeg hoor! van harte! ook voor Danny natuurlijk.
Op maandag 31 maart 2003 19:49 schreef Knorretje het volgende:
de clearblue test (die in mijn ogen een veel vager streepje gaf)
[afbeelding]
De 18e bij mij kan hoor !!!!!!!
Zo! En nu is het wachten op de echofoto's van Moussy!!
Wat geweldig dat jullie dozootje helemaal gezond is!
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:10 schreef jessie het volgende:
Moest inderdaad aan de wiegjes denken.De 18e bij mij kan hoor !!!!!!!
zo snel heb ik hier nog geen wiegje staan hoor eerst maar eens naar de gyn en een uitbrander krijgen
en dan later proberen te achterhalen wat het wordt (maar das voor jullie te kort dag dus kom er wel gewoon gezellig bij zitten mutsen (lees: zwangerschapskleding maken, in de hoop dat ik die dit keer wel kan dragen)
tot nu toe zijn de zwangerschappen hetzelfde. Hoop niet dat dat een voorbode is. nu ik eraan denk is de blijdschap gelijk een stuk minder
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:33 schreef jessie het volgende:
Moussy wel een geluk trouwens dat je kon zien wat het was. Als de kleine zo beweeglijk was. Bij bo was het daardoor toen juist amper te zien. Hoever ben jij nu?
En wat is het nou? Hihihihihi.... de aanhouder wint toch?
een week of 18-19 Volgens de gyn 18, volgens de arts van vamiddag misschien wel 19 en volgens de metingen Er klopte weer geen zak van, lange benen, klein hoofdje met een bol buikje
Wat zou het worden, een ballerina die op dieet moet of een basketballer ?
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:24 schreef moussy het volgende:
Knor, het kan toch ook opknappen, je bekken?
quote:onder invloed van de hormonen KAN het zo zijn dat NA de zwangerschap/bevalling de bekkenhelften weer als vanouds gaan staan als voor een eerste aangegaande zwangerschap.
Op maandag 31 maart 2003 20:32 schreef jessie het volgende:
Ja wie weet heeft het een positieve uitwerking dat kon toch ook. Denk er nog maar niet teveel aan (makkelijk gezegd) Nu eerst even lekker laten bezinken en wegdromen
quote:Yessssssssssssssssss
Op maandag 31 maart 2003 19:34 schreef Knorretje het volgende:
hier het volgens danny niet voldoende bewijzende streepje van de goedkope "flut" test.Hij is nog niet terug met clearblue maar hij staat er toch echt hoor, in mijn ogen duidelijk zat.
Knor ik duim mee voor een droomzwangerschap voor je, geen misselijkheid, niet spugen en zeker geen last van je bekken.
Als ik zie hoe "anders" ik nu zwanger ben kan dat zeker.
Moussy jij ook van harte met dat fijne nieuws! Wel een geruststelling zeker?
quote:YES!!!!!
Op maandag 31 maart 2003 19:49 schreef Knorretje het volgende:
danny is overtuigd want alicia kreeg maar telkens te horen dat ze een grote zus werdDit echter pas na de clearblue test (die in mijn ogen een veel vager streepje gaf)
*rondedansje doet*
Ik word weer tante
Ik loop de hele tijd al te snotteren en te drentelen
quote:*aansluit*
Op maandag 31 maart 2003 19:20 schreef Lois het volgende:[..]
Geweldig nieuws!!
![]()
* Lois is er helemaal emo van
*rondedansje doet voor alle dames hier*
*vruchtbaarheidsdansje ook uit de kast haalt*
quote:*aansluit*
Op maandag 31 maart 2003 21:17 schreef miss_bleu het volgende:
[/einde megalurkmodus]Gefeliciteerd Danny en Jolanda
![]()
[weer begin megalurkmodus]
Gefeli beiden
quote:NEEEEEE!!!
Op maandag 31 maart 2003 21:25 schreef moussy het volgende:
Zal ik in deeltje 59 de foto's maar posten?
quote:Doe dan asjeblieft een extra dansje speciaal voor E.T en Catoot!!.
Op maandag 31 maart 2003 21:06 schreef yvonne het volgende:[..]
*aansluit*
*rondedansje doet voor alle dames hier*
*vruchtbaarheidsdansje ook uit de kast haalt*
quote:*oude vermoeide lijf nog een dansje laat doen*
Op maandag 31 maart 2003 21:28 schreef berney het volgende:[..]
Doe dan asjeblieft een extra dansje speciaal voor E.T en Catoot!!.
quote:Knor kan niet wachten tot deel 59 geloof ik...
Op maandag 31 maart 2003 21:28 schreef jessie het volgende:
Knorretje zeg je nou neeeee? Doe maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:doet nu het nog kan dansje mee
Op maandag 31 maart 2003 21:30 schreef yvonne het volgende:[..]
*oude vermoeide lijf nog een dansje laat doen*
quote:precies das nog een post of 40 voor deze vol is...
Op maandag 31 maart 2003 21:32 schreef Danny het volgende:[..]
Knor kan niet wachten tot deel 59 geloof ik...
heb mijn eerste blessure ook al te pakken liet de camera uit mijn handen vallen, wou hem opvangen (gelukt) maar met de punt op mijn knieschijf. helemaal dik, rood en zelfs blauwig aan het worden
quote:Is goed voor je conditie.
Op maandag 31 maart 2003 21:30 schreef yvonne het volgende:[..]
*oude vermoeide lijf nog een dansje laat doen*
zit ik hier verdorie alweer met tranen in m'n ogen Nu tranen van blijdschap
en yvonne, jij wordt oma, ik tante! *tonguitsteekt*
en nu heb ik alles wel gehad vandaag volgens mij,.. vliegende hormonen, afscheid van m'n ouderlijk huis.. en een nieuwe zwangere hier.. Toch jammer dat die test bij mij vanmorgen toch echt negatief was, had er ook nog wel bijgekund
Dan&Knor, dikke smakkerd!! (en ja, binnenkort zal ik 'm wel irl geven!)
En die klote nieuwe pc floept steeds offline, terwijl mn andere pc nog online is
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:41 schreef moralia het volgende:
Maar de camera doet t nog Knor?
Moussy, geweldig nieuws!! *vreselijk nieuwsgierig naar of het do of zo is*
Angel
BRAM IS KJOEHOET!!!!!!!!
wel gemeen dat ik m'n boodschappentas niet mee naar binnen mocht nemen
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:43 schreef E.T. het volgende:en yvonne, jij wordt oma, ik tante! *tonguitsteekt*
niet ruzie maken over ongeboren grut. lekker samen tante zijn.
We hebben hier een hele bijzondere fles staan, die alleen maar open zou gaan bij goed nieuws. Dat nieuws is er nu, fles is helaas nog dicht
Maar morgen zijn jullie giga welkom om hem alsnog open te maken. (johan en yvonne komen dan ook, konden vanavond weer eens niet)
quote:oe dat had gaaf geweest. Maar blijven testen natuurlijk als de ongi wegblijft. Deze keer heb ik me ook een ongeluk getest, waarvan 2 maal negatief. Dat lijkt me echt gaaf samen met jouw zwangeren...
en nu heb ik alles wel gehad vandaag volgens mij,.. vliegende hormonen, afscheid van m'n ouderlijk huis.. en een nieuwe zwangere hier.. Toch jammer dat die test bij mij vanmorgen toch echt negatief was, had er ook nog wel bijgekund![]()
Moussy wat fijn dat DoZo gezond is! Wel grappig, deze heeft ook lange benen, bolle romp en een klein koppie
Knorretje! Wat leukkk! Gefeliciteerd!
Dat er maar vele mogen volgen!
quote:Jij ook natuurlijk heel erg feli enzo met het goed nieuws van ehm.. was 't nou Do of Zo??
Op maandag 31 maart 2003 21:51 schreef moussy het volgende:
Nahhhh zeg, is dat topic nou nóg niet volIk heb wél mail
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:53 schreef E.T. het volgende:[..]
Jij ook natuurlijk heel erg feli enzo met het goed nieuws van ehm.. was 't nou Do of Zo??
De echofoto's heten ruitenwisser1 en ruitenwisser2, hebben jullie niks aan he
quote:'t is dus een Do
Op maandag 31 maart 2003 21:55 schreef moussy het volgende:[..]
De echofoto's heten ruitenwisser1 en ruitenwisser2
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:47 schreef E.T. het volgende:
ow ja.. vergeet ik bijna helemaal..BRAM IS KJOEHOET!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
wel gemeen dat ik m'n boodschappentas niet mee naar binnen mocht nemen
quote:Behalve een hoop vlekken zie IK niks
Op maandag 31 maart 2003 22:10 schreef moussy het volgende:
tadáááááááá!!Duidelijk een Zo
Danny en Knorretje, van harte gefeliciteerd!
En Knor: ik hoop dat deze zwangerschap minder zwaar voor je zal zijn.
Hier wordt je toch helemaal blij van...
quote:Hihi, het verlossende woord is eruit..
Op maandag 31 maart 2003 22:10 schreef moussy het volgende:
tadáááááááá!!Duidelijk een Zo
Gefeliciteerd
quote:Ik wist 't !!!
Op maandag 31 maart 2003 22:10 schreef moussy het volgende:Duidelijk een Zo
Als eerste, Angel
etc.
Nu gaat het vast echt doorzetten!
Knorretje en Danny: geweldig! Ik hoopte al zo erg dat de test gewoon later positief zou zijn, maar durfde niet al te veel te zeggen vanwege valse hoop enzo. Hopelijk inderdaad een betere zwangerschap dan vorige keer. En Knor, jij bent vast het type waarbij BI geneest door de tweede zwangerschap, deal?
Mous: leuk dat alles er goed uitzat en dat hij/zij zo bewoog. Kunnen we een deal sluiten? Jij vertelt of het een do of een zo is, en ik onthul de toekomstige naam van Miepie. Zoiets? (phil@phileine.demon.nl)
quote:In het midden zie je aan de rechter en linkerkant een been. daar aan vast 2 billen, in het midden de bilnaad en daar boven een piemeltje... de eerste reactie van de arts was, zooooo hallooooooooo!! dás duidelijk!! Het kind is goed bedeeld
Op maandag 31 maart 2003 22:12 schreef E.T. het volgende:[..]
Behalve een hoop vlekken zie IK niks
Het duurde even voor we het zagen, maar we zagen het dan ook daarna vrij duidelijk
Bedankt voor de felicitaties
Ondanks dat we hoopten op een grietje vinden we dit geweldig!! We voelen het een klein beetje als een herkansing en zijn helemaal gelukkig René weet ook dat ze een broertje krijgt en zei.. zei ik toch ook mam
En dat klopt. Ergens in 1 van de Z&K topics moet ook staan dat ze zei dat het een broertje zou zijn, maar wilde wel een zusje
Hartstikke mooi hoor, van harte moussy!
quote:Zo staat er op
Op maandag 31 maart 2003 22:14 schreef phileine het volgende:
Mous: leuk dat alles er goed uitzat en dat hij/zij zo bewoog. Kunnen we een deal sluiten? Jij vertelt of het een do of een zo is, en ik onthul de toekomstige naam van Miepie. Zoiets? (phil@phileine.demon.nl)
één ding is zeker Ik ben en voel me zwanger!!!
Gefeliciteerd mous, een zoon!! Je gaat voor de koningswens!
En Moussy, wat fijn dat Zo gezond is!!! Gefeliciteerd!!
en nu weer terug in de lurkstand!
quote:Ja, na deze uitleg zie ik het, 't is beslist een Zo
Op maandag 31 maart 2003 22:14 schreef moussy het volgende:[..]
In het midden zie je aan de rechter en linkerkant een been. daar aan vast 2 billen, in het midden de bilnaad en daar boven een piemeltje... de eerste reactie van de arts was, zooooo hallooooooooo!! dás duidelijk!! Het kind is goed bedeeld
Gaaf man!
gaat gauw verder lezen, wat een dag!
*zo trots is op dr gezonde mannetje *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |