Van de site www.tmf.nl : (middelste kolom, rechtsonder 'Hardcore is back')
quote:Je kunt op www.tmf.nl ook een promo bekijken met wat videoclips (Party Animals, DJ Paul Elstak)
Bounzz. Hardcore never dies, it just goes to hell to reorganize!Mental Theo gaat zaterdagavond om 22:00 uur even terug in de tijd. Scheer je koppie kaal en trek je trainingspakkie maar weer aan. Handjes op je kale dakkie en gaan gaan gaan!!! Theo laat old-school Happy Hardcore videoclips van de Party Animals, DJ Paul Elstak en meer zien. Het programma heet Bounzz en komende zaterdag zie je een exclusief interview met de populaire DJ Lady Dana.
nou ja eigenlijk is t wel om te lachen..
quote:Ik vind het wel oke.
Op donderdag 27 maart 2003 23:37 schreef Gran_Turismo het volgende:
OMFG! krijgen we dat weer....nou ja eigenlijk is t wel om te lachen..
quote:Een topickick was nog niet nodig hoor, hij stond nog vrij bovenaan!
Op donderdag 27 maart 2003 23:35 schreef vogeltje het volgende:
-
quote:ach sow what.alleen omdat tmf het uitzendt wil niet zeggen dat het het kijken niet waard is
Op donderdag 27 maart 2003 23:42 schreef vogeltje het volgende:
ik weet niet wat ik ervan moet denken
dat ga ik tapen
ik wil weer DJ Paul clips
party animals
lipstick
nakatomi
critical mass
en welke ze zeker moeten uitzenden:
Charly Lownoise & Mental Theo - Fantasy World
dat was echt een megacoole clip (land van ooit met mini ramon & theo)
Wish List: Dune, Party Animals, 4Tune Fairytales, Critical Mass, DJ Paul Elstak, Charly Lownoise and Metal Theo, Marusha, Mark'Oh, Scooter, Nakatomi, Lipstick, Tokyo Ghetto Pussy....
* syracuse wilt vooral Ludmilla van Critical Mass graag weer eens in een strak leren outfit zien 9~ )
[Dit bericht is gewijzigd door syracuse op 28-03-2003 00:33]
maar toch als je dat voorproefje ziet krijg je toch wel weer pluizige herinneringen
* Hymn is nog steeds hardcore liefhebber
ben benieuwd welke oude koe ze uit de sloot gaan halen als dit weer uitgehyped en uitgekotst is, of eerlijk gezegd, liever niet
Alleen de text bij de link al: HARDCORE IS BACK
quote:
Dune, Party Animals, 4Tune Fairytales, Critical Mass, DJ Paul Elstak, Charly Lownoise and Metal Theo, Marusha, Mark'Oh, Scooter, Nakatomi, Lipstick, Tokyo Ghetto Pussy....
Waarom kan TMF zich niet gewoon bezig blijven houden met het uitzenden van trieste plaatjes zoals die van Jamai en consorten...
Lijkt me wel leuk om die I wanna be a hippie-clip (3 of 4 gabbers rennen met een bijl in de hand de hippie achterna) weer eens terug te zien.
Niet mijn muziek meer, dat niet, maar dat wordt door het nostalgische gehalte weer helemaal goedgemaakt.
(Ik heb halverwege de jaren 90 wel ooit een hele band vol gezet met zulke clips, maar daar is per ongeluk vaag Arabische jengelmuziek overheen gespoeld wat ik niet eens had geprogrammeerd, ik had niet eens de record-knop ingedrukt voor zover ik weet, ik snap er nog steeds geen reet van. Lullig als je het zo kwijt raakt.)
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 28-03-2003 10:39]
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 10:33 schreef postinggirl het volgende:
Lijkt me wel leuk om die I wanna be a hippie-clip (3 of 4 gabbers rennen met een bijl opblaashamer in de hand de hippie achterna) weer eens terug te zien.
quote:Gast maak je niet druk, niemand denkt echt dat dat hardcore is. Al is het wel 100% HAPPY hardcore
Op vrijdag 28 maart 2003 10:24 schreef eq_909 het volgende:
OMFG!Alleen de text bij de link al: HARDCORE IS BACK
Hardcore is nooit weggeweest (de meelopers/niet-hardcore liefhebbers denken van wel, omdat het niet meer "populair" was)
[..]Dit is GEEN Hardcore! Ik geef toe dat dr wel leuke plaatjes tussen zitten, maar nogmaals dit is GEEN hardcore! Waarom kan TMF zich niet gewoon bezig blijven houden met het uitzenden van trieste plaatjes zoals die van Jamai en consorten...
* ook_gek gaat z,n ausi uit het vet halen
Ik toch leuk. Terug in de tijd. En kom op mensen eigelijk zijn al die nummers al lang weer uit gegeven. Maar dan met een andere beat.
En die kindjes die huilden dat hardcore nooit dood is geweest. Blijf lekker bij jullie eigen feesten. En dan gaan wij lekker TMF kijken. Ouwe herrinneringen herleven
Opzich wel grappig zo'n programma eigenlijk, maar kan me niet voorstellen dat het echt veel wordt... destijds bij "Hakkuhhhh" op TMF kwamen ook steeds vrijwel dezelfde clips langs omdat er maar van een beperkt aantal "hardcore" nummers clips waren, en voor de rest zullen het de echt heel commerciele dingen zijn.. maar ook dat is wel leuk hoor
quote:post dan niet , kleuter
Op vrijdag 28 maart 2003 12:42 schreef Trance4Ever het volgende:
Happy Hardcore, ik vind het muziek voor kleuters.
quote:Gast! Jij hebt duidelijkg een jeugd gehad!
Op vrijdag 28 maart 2003 12:42 schreef Trance4Ever het volgende:
Happy Hardcore, ik vind het muziek voor kleuters.
Thuis eerste wat ik doe is ff videorecorder ff instellen
quote:HOBO'S
Op vrijdag 28 maart 2003 16:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
HAPPY is voor ........
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLL
(nu op TV)
OMG, Moby - Feeling So Real
een van de pilaren van de house destijds.
quote:das een cewl nummer, vooral die bass vind ik speciaal
Op zaterdag 29 maart 2003 22:08 schreef MarkzMan_X het volgende:
WOooooooooooooooooWWWWWWCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLL
(nu op TV)
OMG, Moby - Feeling So Real
een van de pilaren van de house destijds.
Ze draaien nu Harcore Vibes! klassiekertje
(Have you ever been mellow...)
quote:die clips doen et em!
Op zaterdag 29 maart 2003 22:31 schreef Richard2011 het volgende:
Ja dit progamma is zeker tof die goede oude tijd doet herinderingen op komen![]()
quote:Ja zeker gesprek met dana heb je niet zoveel aan die volg ik toch niet die oude tijd meer
Op zaterdag 29 maart 2003 22:31 schreef Ablaze het volgende:[..]
die clips doen et em!
De oude tijden herleven!!!
heerlijk!
Feeling so real is
[Dit bericht is gewijzigd door Shirley op 29-03-2003 22:43]
quote:Moby - Feeling So Real
Op zaterdag 29 maart 2003 22:40 schreef ErikN het volgende:
ik kijk net 3 nummers heb kazaa al aanheeft iemand een playlist bijgehouden?
Ofwel allemaal rave en happy tot nu toe. Daarnaast veel reclame, veel geblaat...
quote:Leuk programma, zit echt te genieten.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:42 schreef Shirley het volgende:
Feeling so real is
Moby - Everytime you touch me die is ook heel cool!
verdorie dat gelul is vervelend
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 29-03-2003 22:48]
quote:En dat voorlopig elke zaterdagavond
Op zaterdag 29 maart 2003 22:46 schreef -Hans- het volgende:[..]
Leuk programma, zit echt te genieten.
Moby - Everytime you touch me die is ook heel cool!
quote:Echt vet beter! alleen jammer van dat gepraat... maar goed de nummers maken veel goed.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:49 schreef UFOtje het volgende:[..]
En dat voorlopig elke zaterdagavond
quote:ROFL met een hele jonge Charlie en Theo
Op zaterdag 29 maart 2003 22:53 schreef Shirley het volgende:
Wonderful days
quote:Whaha ja idd
Op zaterdag 29 maart 2003 22:53 schreef Ablaze het volgende:
Verbazend om te zien hoe slecht of goedkoop sommige clips waren gemaakt
quote:ja.. voor mij ook.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:55 schreef Shirley het volgende:
Tis de 1e keer dat ik de clip zie
quote:ik beleef alle clips opnieuw, was ze allan weer vergeten
Op zaterdag 29 maart 2003 22:55 schreef Shirley het volgende:
Tis de 1e keer dat ik de clip zie
quote:Ik was een jaar of 12,13 in die tijd. En geen TMF kijker
Op zaterdag 29 maart 2003 22:58 schreef UFOtje het volgende:[..]
ja.. voor mij ook.
Die "tijd" is soms ook gedeeltelijk aan mij voorbij gegaan.
Was nog een beetje jong.
helaas geen happy hardcore, maar dit was wel even lekker hoor. Volgende week ga ik zeker weer kijken, alleen dan hoop ik dat er minder gepraat gaat worden.
ook goede muziek keuze
alleen why the fuck zoveel gepraat + reclame? en dan ook nog eens nummers in korten?
maar ja ik ben al blij genoeg dat ik deze jeugdherinneren kan tapen
Ik kijk met plezier uit naar Bounz No 2 !!!!!
quote:Tsja, Dana staat weer in de picture en het is natuurlijk weer reclame voor haar nieuwe plaat. Ik had ook liever iemand anders gezien en een heel andere omgeving. Er zijn in totaal 8 platen uitgezonden, dat betekent zo'n 30 minuten muziek en de rest is gevuld met dat 'interview' en reclame.
Op zaterdag 29 maart 2003 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Vondt het een beetje een vage gast die Dana, Paul Elstak of een andere happy hardcore groep leek mij beter...
(zet nu even Omar Santana - Vitamin Oh op...)
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 29-03-2003 23:07]
Vind het vooral cool om te zien dat ELKE clip wel van die wow-kijk-eens-wat-er-tegenwoordig-mogelijk-is grafische effecten heeft: 3d-vogel bij Paul Elstak, balonnetjes en fractals bij 2Brothers on the 4th floor, etc.
Volgende week ZEKER weer kijken!
Misschien een ID-tje om met elkaar naar info@mentaltheo.nl te gaan mailen dattie ff een DVD-tje samenstelt met al die gouwe-ouwe vidz?
-edit- Weet iemand heel misschien de gasten die nog bij Bounzz komen? (En dan hopelijk artiesten die er HOREN te zijn ipv Dana )
Happy Hardcore is gewoon gezellig wack. Maakt die hele hardcore shit een beetje belachelijk. Is wel ok want gabbers nemen (namen!) zichzelf een beetje te serieus... met die belachelijke kale koppen en trainingspakkies..
Dan toch liever "Gabberoma" en "De Mosselman"
Leuk dat TMF die shit weer uitzendt
quote:ok you're keeping it real ? Know what im saying *igger? Word up! East coast!
Op zaterdag 29 maart 2003 23:20 schreef MikeF het volgende:
Hardcore is net als het spookhuis in Disney... zogenaamd eng maar eigenlijk toch vooral grappig. Ik bedoel met al die zogenaamd stoere teksten en spinnen en horror shit op die thunderdome cd's...Happy Hardcore is gewoon gezellig wack. Maakt die hele hardcore shit een beetje belachelijk. Is wel ok want gabbers nemen (namen!) zichzelf een beetje te serieus... met die belachelijke kale koppen en trainingspakkies..
Dan toch liever "Gabberoma" en "De Mosselman"
Leuk dat TMF die shit weer uitzendt
quote:nee, aan dat soort uitspattingen hebben we niet zoveel. open liever je eigen topic
Op zaterdag 29 maart 2003 23:33 schreef MikeF het volgende:
Ohja foutje dit is een topic over happy hardcore dus als je van hiphop houdt mag je hier zeker niet posten ofzo
quote:Sommige producers hadden daarentegen wel veel humor in hun nummers. Ach, humorloze personen heb je overal.
Is wel ok want gabbers nemen (namen!) zichzelf een beetje te serieus... met die belachelijke kale koppen en trainingspakkies..
Wat is daar mis mee?
quote:dat is ook wel weer zo
Op zaterdag 29 maart 2003 23:38 schreef MSXUser het volgende:[..]
Sommige producers hadden daarentegen wel veel humor in hun nummers. Ach, humorloze personen heb je overal.
Mensen die anti-hc zijn en het programma voorbij zien komen, die zien dan Dana en met hun hardstyle smaak vinden ze dat het einde en blijven kijken.
quote:Beetje kort door de bocht niet? dat hoorde gewoon bij hun cultuur, net zoals rappers of alto's ook hun eigen kleed style hebben.
Is wel ok want gabbers nemen (namen!) zichzelf een beetje te serieus... met die belachelijke kale koppen en trainingspakkies..
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 23:40 schreef The-What het volgende:
Dana wordt gewoon gedaan als extra joker.Mensen die anti-hc zijn en het programma voorbij zien komen, die zien dan Dana en met hun hardstyle smaak vinden ze dat het einde en blijven kijken.
* Trance4Ever gaat zich in een hoekje schamen
MTV Dance was ook weer leuk
[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 30-03-2003 00:00]
quote:Lol, alsof die rappers zichzelf niet serieus nemen
Op zaterdag 29 maart 2003 23:47 schreef MikeF het volgende:
jaaaaa maar ook daar geldt dat het irritant is als die mensen zichzelf te serieus nemen
*edit* ow je zei "ook" ,k zag ik nie.
quote:Ik ben er niet blij mee, maar als ik dat zeg, ben ik weer een oud wijf dat loopt te zeiken en anderen de hc-sfeer niet gun.
Op zaterdag 29 maart 2003 23:49 schreef MSXUser het volgende:Daarnaast is de groep die zich nu helemaal stort op 'hards***e' (kloteterm!) volgens mij vrij gemakkelijk warm te krijgen voor hardcore. Ik vraag me af of je daar wel zo blij mee moet zijn, gezien de sfeer die op veel van dergelijke 'feesten' hangt.
Zolang ze niet dom met hun handtas me aan staan te gapen als ik uit m'n dak ga, dan vind ik het maar best...I guess
quote:Ach, het anderen niet gunnen... Ik heb zo'n vermoeden dat hardcore door die lui nog sneller wordt verpest en uitgekotst dan in de jaren 90. Waarschijnlijk worden het weer van die feesten waar je je als eind twintiger domweg bejaard voelt en als begin twintiger al vrij oud.
Op zondag 30 maart 2003 00:47 schreef The-What het volgende:
Ik ben er niet blij mee, maar als ik dat zeg, ben ik weer een oud wijf dat loopt te zeiken en anderen de hc-sfeer niet gun.Zolang ze niet dom met hun handtas me aan staan te gapen als ik uit m'n dak ga, dan vind ik het maar best...I guess
quote:Ik denk het helaas ook en hoop dus dat ze het snel zat zijn en naar Oompje Hardstyle teruggaan
Op zondag 30 maart 2003 01:03 schreef MSXUser het volgende:Ik heb zo'n vermoeden dat hardcore door die lui nog sneller wordt verpest en uitgekotst dan in de jaren 90.
Oud voel ik me toch wel tussen die 16-jarige
check dit
ravuuuuuuuuuuuhhh!!
Wat me nog het meest opviel aan al die clips was dat het allemaal zo 'cool' mogelijk moest zijn, met de meest (toen) flitsende grafische effecten, en dat dat in 2003 eigenlijk behoorlijk fout overkomt. Ik vind het ook leuk om al die modetrends van toen weer terug te zien en gewoon die hele stijl van filmen van toen. Zeker omdat deze periode (vooral qua dance-clips) verder best wel genegeerd wordt op tv.
Die clip van Hardcore Vibes vond ik trouwens best wel goed.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 30-03-2003 09:45]
quote:Yeah, met Erick E
Op zaterdag 29 maart 2003 23:59 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik heb precies 1 minuut gekeken, zag de clip van wonderfull days en vond het stiekum leuk.* Trance4Ever gaat zich in een hoekje schamen
MTV Dance was ook weer leuk
quote:Die dame van Nakatomi!
Op zondag 30 maart 2003 11:37 schreef roze-meisje het volgende:
Wat waren die clips eigenlijk simpel als je ze nu bekijkt.
Vooral shaydie (of hoe je dat ook schrijft) was mooooiin die dj paul elstak clip.
She's mine!
quote:Dat wil ik ook graag weten. Iemand?
Op zondag 30 maart 2003 03:51 schreef Cybart het volgende:
gemistkomt er ook nog een herhaling?
quote:Toch heb je relatief weinig gemist. De volledige playlist:
quote:Dat interview met Dana was domweg te saai voor woorden en dan ook nog na elke plaat reclame.
Leader: Charly Lownoise & Mental Theo - Your smileMoby - Feeling So Real
Dune - Hardcore vibes
Paul Elstak - Rainbow high in the sky
Nakatomi - Children of the night
Mark 'Oh - Tears don't lie
2 Brothers on the 4th floor - Fairytales
Captain Hollywood - Find another way
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful days
quote:Ja lol, die Dana moet echt (nog een keer) media-training krijgen.
Op zondag 30 maart 2003 16:55 schreef MSXUser het volgende:[..]
Toch heb je relatief weinig gemist. De volledige playlist:
[..]Dat interview met Dana was domweg te saai voor woorden en dan ook nog na elke plaat reclame.
Krijgt ze van die open vragen als "wat trekt je nou in de hardstyle", en dan krijg je antwoorden als "ik vind het gewoon leuk" *stilte*.
Schattig meiske hoor, daar niet van - maar ik geloof niet dat je met haar uren achtereen kan ouwehoeren, wat dus resulteert in een zeer saai interview
quote:Dana is gewoon veel te lief en verlegen daarvoor, zelfs na jaren en jaren dat ze al draait, is ze nog zo verlegen.
Op zondag 30 maart 2003 17:46 schreef MarkzMan_X het volgende:Ja lol, die Dana moet echt (nog een keer) media-training krijgen.
Krijgt ze van die open vragen als "wat trekt je nou in de hardstyle", en dan krijg je antwoorden als "ik vind het gewoon leuk" *stilte*.
Schattig meiske hoor, daar niet van - maar ik geloof niet dat je met haar uren achtereen kan ouwehoeren, wat dus resulteert in een zeer saai interview
Vaak zie je ook die "still shy" blik nog als ze draait.
En dan zo heel bescheiden kijken als heel de zaal helemaal uit z'n gaat door haar
quote:niets dus, wat niet door een mediatraining op te lossen valt
Op zondag 30 maart 2003 18:47 schreef The-What het volgende:[..]
Dana is gewoon veel te lief en verlegen daarvoor, zelfs na jaren en jaren dat ze al draait, is ze nog zo verlegen.
Vaak zie je ook die "still shy" blik nog als ze draait.
En dan zo heel bescheiden kijken als heel de zaal helemaal uit z'n gaat door haar
quote:Ik ben blij, dat dj's die al heel wat jaren meegaan, lekker hun zelf, nuchter en lief blijven
Op zondag 30 maart 2003 18:49 schreef Cybart het volgende:[..]
niets dus, wat niet door een mediatraining op te lossen valt
quote:Let niet op de trieste manier waarop ze dit samenvatten, maar wel de moeite waar om ff te kijken!
Programma: I love 90's
Zender: Net 5
Tijdstip: 30-3-2003
21:25-22:35In 1992 ontstaat er een nieuw soort muziekstroming waardoor Nederland op zijn grondvesten trilt. De muziek is rauw, vervormd en heeft een zó snel beukend ritme dat je je afvraagt wie de conditie heeft om daar uren op te kunnen dansen. Het antwoord komt uit Rotterdam, waar de gabbermuziek zijn oorsprong vindt. Al snel wordt duidelijk dat er iets bijzonders aan de hand is. Op de Hellraiser en Thunderdome feesten komen per keer tienduizenden grotendeels kale, in Australian trainingspakken gehulde gabbers en gabberinnetjes af. Op de dansvloer lijkt het net alsof de menigte zich al hakkend en zagend overgeeft aan een permanente epileptische aanval. De deejay is God en als je niet wappie bent, dan ben je geen gabber. Het is een soort code van een beweging die op een bepaald moment zelfs zo'n 200.000 aanhangers heeft. Vanwege de kale koppen zien veel oudere mensen in gabbers vaak onterecht een soort neonazi's. De invloed en muziek van deejays als Paul Elstak reikt in ieder geval tot ver over de landsgrenzen. Daardoor heeft Nederland zich met deze nogal opvallende dansmuziek internationaal op de kaart gezet.
Nostalgie!
Hahahaahaha, nee ombouwen das lekker
Wat een domme mensen hebbie toch
Zegt ze "zo onwijs verschrikkelijk niet vrouwelijk".
Ja nee, jij weet wat vrouwelijk is, je bent gewoon een kerel, hahahahaa
quote:hahaha inderdaad die vieze Kelly !
Op zondag 30 maart 2003 22:39 schreef The-What het volgende:
Die domme omgebouwde hoer "ja ik ben blij dat het over is"Hahahaahaha, nee ombouwen das lekker
Wat een domme mensen hebbie tochZegt ze "zo onwijs verschrikkelijk niet vrouwelijk".
Ja nee, jij weet wat vrouwelijk is, je bent gewoon een kerel, hahahahaa
Wel leuk dat Paul commentaar gaf !
quote:Paul met z'n pretoogjes
Op zondag 30 maart 2003 22:49 schreef vogeltje het volgende:Wel leuk dat Paul commentaar gaf !
quote:Ja idd, alleen toen begon het een beetje op gang te raken.
Op zondag 30 maart 2003 22:53 schreef vogeltje het volgende:
ik vind 1992 wel een beetje vroeg gekozen jaar trouwens. Het ging over gabber, dan hadden ze beter een jaar tussen 95 en 97 kunnen nemen, toen was het zo in beeld.
quote:Ja tot die conclusie kwam ik ook na het kijken van mn Mysteryland DVDtje, die Dana geeft altijd van die ondoordachte antwoorden in haar interviews, terwijl ze op Q-Dance Radio altijd leuke dingen heeft te vertellen. Je had lucien Foort op MTV dance, 2 weken terrug eens moeten zien, die vent is slim!
Op zondag 30 maart 2003 17:46 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ja lol, die Dana moet echt (nog een keer) media-training krijgen.
quote:So?
Op zondag 30 maart 2003 22:58 schreef Trance4Ever het volgende:Je had lucien Foort op MTV dance, 2 weken terrug eens moeten zien, die vent is slim!
Maakt dat nou uit, Dana is gewoon kicken vrouwtje
quote:één van de betere Dj's
Op zondag 30 maart 2003 23:00 schreef The-What het volgende:[..]
So?
Maakt dat nou uit, Dana is gewoon kicken vrouwtje
quote:Ruffneck !
Op zondag 30 maart 2003 23:24 schreef gijsje79 het volgende:[..]
één van de betere Dj's
alt.binaries.mpeg.video.music
staan:
dune_hardcore_vibes_tmf_svcd_{algan}.m2v
party_animals_have_you_ever_been_mellow_tmf_svcd_{algan}.m2v
dj_paul_elstak_rainbow_in_the_sky_tmf_svcd_{algan}.m2v
nakatomi_children_of_the_night_tmf_svcd_{algan}.m2v
mark'oh_tears_don't_lie_tmf_svcd_{algan}.m2v
2_brothers_on_the_4th_floor_fairytales_tmf_svcd_{algan}.m2v
charly_lownoise_&_mental_theo_wonderful_days_tmf_svcd_{algan}.m2v
quote:Van al deze artiesten zullen we dus nog wel meer clips kunnen verwachten in Bounzz.
Dune - Hardcore vibes
Voorspelling voor de volgende keer:
Dune - Can't Stop Raving
DJ Paul - The Promised Land (onder het motto, de duurste NL-videoclip van die tijd)
Mark'Oh - Never Stop That Feeling
Nakatomi - Sing
2 Brothers - Come Take My Hand
Charlie & Theo - Stars
Dees had haar gezicht trouwens wel onder de make-up zitten in Fairytales. Wat een foute clip zeg. Maar wel grappig. Die clip van "Come Take My Hand" aan de andere kant was echt heel erg mooi. Die kan in deze tijd ook nog wel mee komen.
scooter:
- hyper hyper
- move your ass
- endless summer
- friends
marusha
- raveland
- over the rainbow
verder:
paul elstak - life is like a dance
alles van capella
brothers in crime - forever
criticall mass - dancing together
hele repertoire van charly en theo
en alle clips full!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:* Mee eens is
Op maandag 31 maart 2003 10:50 schreef geitenbreier het volgende:
verlanglijssie:alles van capella
Maar (helaas ?) maakt Cappella geen happy hardcore, dus zal het niet voorbij komen in Bounzz.
D'r zou gewoon een eurodance programma moeten komen.
quote:2 brothers kwamen ook langs........
Op maandag 31 maart 2003 12:36 schreef CJ het volgende:[..]
* Mee eens is
Maar (helaas ?) maakt Cappella geen happy hardcore, dus zal het niet voorbij komen in Bounzz.
D'r zou gewoon een eurodance programma moeten komen.
quote:Maar die maakten tenminste nog uptempo dancemuziek met een BPM van 160+ wat je dus onder het kopje "happy hardcore" kan scharen. Nummers als "Come Take My Hand", "Fairytales", "There's A Key" en "Mirror Of Love" zitten nou niet op het standaard euro-tempo.
Op maandag 31 maart 2003 12:54 schreef geitenbreier het volgende:[..]
2 brothers kwamen ook langs........
Cappella aan de andere kant blijft normaal gesproken altijd tussen de 120 - 140 bpm hangen. Een uitzondering is "Tell Me The Way" dat geloof ik net iets hoger lag.
Ik verwacht overigens ook nog T-Spoon met "Smiling".
quote:Waarom niet gelijk het 'echte' werk zoals van The Prophet, Omar Santana, Dark Daver & Vince,...
Op maandag 31 maart 2003 13:12 schreef CJ het volgende:
Ik verwacht overigens ook nog T-Spoon met "Smiling".![]()
quote:tja da's wel jammer, ze kunnen natuurlijk ook wat live beelden uitzenden (die zijn er vast wel)
Op maandag 31 maart 2003 13:16 schreef MSXUser het volgende:[..]
Waarom niet gelijk het 'echte' werk zoals van The Prophet, Omar Santana, Dark Daver & Vince,...
Waarschijnlijk omdat daar geen clips van zijn?
quote:Als dat de enige clips zijn die gaan worden uitgezonden zijn het er wel weinig zeg.
Op maandag 31 maart 2003 13:21 schreef Scooter2002 het volgende:
op www.mentaltheo.nl kun je stemmen, welke clips er uitgezonden moeten worden....
quote:WTF, Kadoc "The nighttrain".
Op maandag 31 maart 2003 13:48 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Als dat de enige clips zijn die gaan worden uitgezonden zijn het er wel weinig zeg.
Wat doet dát er nou tussen
"Happy hardcore is back"
Ja vooral Kadoc is happy hardcore
Matige keuze eigenlijk.
Nou doe mij dan maar Mossels
quote:Ja mooie reclame, zelfs met PCP en wat krijg je dan...
Waarom niet gelijk het 'echte' werk zoals van The Prophet, Omar Santana, Dark Daver & Vince,...
Niet ééns Ruffneck clips, damn wat jammer
quote:Waarschijnlijk omdat TMF de zender is waar het wordt uitgezonden en TMF alleen maar mainstream nummertjes draait van de Party Animals, Dune, Nakatomi, Paul Elstak, etc?
quote:wtf is daar een happy versie van?
Op maandag 31 maart 2003 15:39 schreef Trance4Ever het volgende:
weet iemand of er een clip is van de happy versie van Bodylotion's Always hardcore?
quote:
BOUNZZ MEGA SUCCES!!
ma 31 mrt 2003 De eerste aflevering van Theo zijn nieuwe programma bounzz heeft Nederland wederom doen trillen, Hardcore is Back, bijna 250.000 Nederlanders waren aan het genieten van oude vette Happy Hardcore beats en we beloven jullie er komt nog veel meer..let maar op. Dus wederom kijken zaterdag avond om 22.00 uur
Bron: Mental(e) Theo
quote:Je meent het, bedankt voor deze nuttige bijdrage
Op maandag 31 maart 2003 20:03 schreef Sandman2k3 het volgende:
Hardcore is back:
quote:Sorry hoor, mevrouw-ik-hou-alle-kijkcijfers-netjes-bij
Op maandag 31 maart 2003 20:06 schreef The-What het volgende:[..]
Je meent het, bedankt voor deze nuttige bijdrage
[Dit bericht is gewijzigd door Sandman2k3 op 01-04-2003 11:57]
quote:Ook gemist ja.
Op zondag 30 maart 2003 17:56 schreef StrayDog het volgende:
GemistAls iemand weet of er een herhaling komt, laat dat dan even weten aub!
Heb laatst al wel ouwe clip van Paul Elstak (Love U More) gezien. Idd nostalgie.
[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 31-03-2003 22:09]
quote:Uche... Wat vinden we hier van dan?
Op maandag 31 maart 2003 16:05 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
wtf is daar een happy versie van?
damn geef mijn dan maar gewoon het orgineel
"Ik kom uit Geldrop en ik ben DJ Lazerbeam..."
"En ik ben DJ Flashlight uit Oerle en wij hebben ook een houseplaatje gemaakt!"
quote:HALLO DAAR ZIJN WE WEER
Op maandag 31 maart 2003 22:05 schreef LordAnger het volgende:[..]
Uche... Wat vinden we hier van dan?
quote:Een gauwe auwe auwe
Op maandag 31 maart 2003 22:05 schreef LordAnger het volgende:[..]
Uche... Wat vinden we hier van dan?
quote:Ik ben geen meneer, maakt niet uit
Op maandag 31 maart 2003 20:09 schreef Sandman2k3 het volgende:[..]
Sorry hoor, meneer-ik-hou-alle-kijkcijfers-netjes-bij
quote:
quote:
Dat wil ik ook graag weten. Iemand?
quote:Zal ik het dan maar vertellen?
Gemist
Als iemand weet of er een herhaling komt, laat dat dan even weten aub!
BOUNZZ WORDT ELKE DONDERDAG VAN 22:00 TOT 23:00 UUR HERHAALD OP TMF
Zie http://www.mentaltheo.nl/guestbook.php
Playlist is:
quote:
Leader: Charly Lownoise & Mental Theo - Your smile
Moby - Feeling So Real
Dune - Hardcore vibes
copyright MSXUser, 2003
quote:inderdaad!!!!
Op maandag 31 maart 2003 19:32 schreef Henk-Wim het volgende:
Als Nakatomi - Sing komt gak er ff goed voor zitten!Daar zat zooooo'n mooi vrouwke in!
quote:Goed plan! Mental Theo heeft al een DVD gemaakt van z'n vakantiespecials, dus ik denk dat hij hier ook wel geld in ziet.
Op zaterdag 29 maart 2003 23:07 schreef Henk-Wim het volgende:
Misschien een ID-tje om met elkaar naar info@mentaltheo.nl te gaan mailen dattie ff een DVD-tje samenstelt met al die gouwe-ouwe vidz?
Volgens mij is dat ook de reden waarom alle clips met ongeveer 30 seconden waren ingekort: ze zijn van plan een DVD ervan uit te brengen. Als je de hele clips wil zien moet je dus de DVD kopen. Gewoon een trucje om meer te verkopen.
quote:Cool! Alleen nieuwsgroepen zuigen zeer zwaar, vooral bij grote bestanden als videoclips met 100 deeltjes. Zelden kun je dan alle deeltjes vinden. Maar als iedereen ff flink shared kunnen we die clips binnenkort ook bij Kazaa krijgen natuurlijk.
Voor de mensen die de uitzending van zaterdag gemist hebben... als je de weg weet op Usenet, in de nieuwsgroep:
alt.binaries.mpeg.video.music
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 08:47 schreef Realforze het volgende:
Cool! Alleen nieuwsgroepen zuigen zeer zwaar, vooral bij grote bestanden als videoclips met 100 deeltjes. Zelden kun je dan alle deeltjes vinden. Maar als iedereen ff flink shared kunnen we die clips binnenkort ook bij Kazaa krijgen natuurlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 01-04-2003 13:45]
>:)HARDCORE WILL NEVER DIE>:)
quote:-1 generalisatie
Op dinsdag 1 april 2003 08:47 schreef Realforze het volgende:Cool! Alleen nieuwsgroepen zuigen zeer zwaar, vooral bij grote bestanden als videoclips met 100 deeltjes. Zelden kun je dan alle deeltjes vinden.
Ik heb ze hier compleet op harddisk hoor. Het ligt er natuurlijk helemaal aan welke nieuwsserver je gebruikt, Newszilla van XS4ALL is een hele goeie, en bij de commerciele server van Easynews is ook alles compleet.
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:43 schreef Indianos het volgende:
Ik heb praktisch alle Hakkuh aflevering op band, waren toch stukke leuker dan dit vage programma...en FUCK happy!
quote:Inclusief halve snor en halve baard??
Op donderdag 3 april 2003 23:06 schreef Indianos het volgende:
Hij heb trouwens nog vast gezeten in de gevangenis hier in Dordrecht.
Voor mij ook jeugdsentiment, ben ook een kind van de 90's en via de happy hardcore ook met gabber in aanraking gekomen. Kan ook niet stil blijven staan als ik zo'n oud nummer hoor, lekker rondstuiteren* op bijv Hardcore Vibes.
* mijn 'poging' tot hakkuh (-> wat de huidige discogeneratie geloof ik niet meer kent, die staan gewoon te dansen op bijv. Good To Go)
[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 03-04-2003 23:13]
quote:Hahaha, dat was heel vaag. Zat ie nog te vertellen in één van die afleveringen dat er een brief/mail was gestuurd van een meissie die vroeg of ie daar beneden ook zo geschoren was
Op donderdag 3 april 2003 23:08 schreef MSXUser het volgende:[..]
Inclusief halve snor en halve baard??
quote:F*ck mellow this is hardcore from hell
Op donderdag 3 april 2003 22:43 schreef Indianos het volgende:
Ik heb praktisch alle Hakkuh aflevering op band, waren toch stukke leuker dan dit vage programma...en FUCK happy!
Thunderdome1 *zucht* zucht
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:23 schreef Indianos het volgende:
Dat zeker, hun twee zijn ook altijd wel tof als ze samen moesten draaien.
Hmmm ik moet echt geld bij elkaar kunnen krijgen voor www.hellraiserparty.com
Die lijkt me echt BRUUT!
Edit: en als ik die link zo volg, klopt dat aardig ja
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:26 schreef Indianos het volgende:
Er is een hellraiser op 26 april als ik me niet vergis...Edit: en als ik die link zo volg, klopt dat aardig ja
Laatste tijd is hier in Dordt van de relaxt hardstyle/oldschool feestjes (www.nrg-events.nl). Laats ook met Rob & Joe, was wel flink stampen, vooral als je dan die classics enorm hard voorbij hoort komen en dan lekker opbouwen tot de laatst paar nummers van hun set lekker stevige hardcorenummers. Klein feestje, super relaxte sfeer, relaxte mensen (veel oud gabbers), gewoon perfect.... (damn, heb ondertussen echt vaak over dit feestje op FokForum gezet geloof ik )
en nu gaat ik pitten
quote:Ik zat net maar weer eens een bandje waarop in 'On Air' van Charly Lownoise & Mental Theo stond te luisteren (om maar ff in de 'happy' stemming te blijven
Op zondag 30 maart 2003 16:55 schreef MSXUser het volgende:
Toch heb je relatief weinig gemist. De volledige playlist:Leader: Charly Lownoise & Mental Theo - Your smile
Moby - Feeling So Real
Dune - Hardcore vibes
Het is dus (het begin van) Hardcore Feelings wat in de leader zit, en niet Your Smile.
[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 04-04-2003 10:03]
Het uiteindelijke resultaat van een uitzending van 1 uur lang: HEEL erg mager. Naar schatting zijn er van deze 60 minuten zo'n 35 op de band terecht gekomen (moet ik nog een keer precies bekijken). Misschien nog wel minder.
Wel triest hoor.
Volgende keer graag:
-Geen clips meer inkorten (in die van Captain Hollywood Project heb ik zelfs geen rap meer gehoord!)
-Minder kletsen tussen de clips door
-En ALS er toch perse iemand moet kletsen: Zet er dan iemand neer waar wat zinnigs uit komt en die meer leven vertoont dan een gemiddelde lappen-pop...... (sorry voor de Dana-fans)
-Maak het anders gewoon een half uur langer......
Het zal allemaal wel met commercie te maken hebben dat het zo moet.
[Dit bericht is gewijzigd door vogeltje op 04-04-2003 13:27]
quote:huh ik had verleden zaterdag vanaf 21.50 gekeken maar ik had geen stars of hf gezien hoor
Op vrijdag 4 april 2003 09:58 schreef Sassie het volgende:[..]
Ik zat net maar weer eens een bandje waarop in 'On Air' van Charly Lownoise & Mental Theo stond te luisteren (om maar ff in de 'happy' stemming te blijven
). Ik hoorde het begin van Hardcore Feelings en 'herkende' het ook uit de leader, meteen ff leader ook weer beluisterd en dat klopte.
quote:Nee, maar het gaat om de 'leader' van het programma (althans zo noemde msxuser het). Kijk het clipje op: http://www.mentaltheo.nl/bounzz.php maar nog eens.
Op vrijdag 4 april 2003 13:20 schreef Trancentral het volgende:[..]
huh ik had verleden zaterdag vanaf 21.50 gekeken maar ik had geen stars of hf gezien hoor
quote:Jaaaaaaaaaaaaaah, ze laten wat happy-zooi horen en hardcore is ineens weer terug.
Op maandag 31 maart 2003 20:03 schreef Sandman2k3 het volgende:
Hardcore is back:
[..]
Happy Hardcore = geen Hardcore.
Het is goedkope top40 rotzooi.
Fuck Happy!
Maaruh vanavond weer lekker back to the happy days, ben benieuwd...en na de uitzending weer lekker op de nieuwsgroepen
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:24 schreef appelsientje het volgende:[..]
![]()
Hmmm ik moet echt geld bij elkaar kunnen krijgen voor www.hellraiserparty.com
Die lijkt me echt BRUUT!
quote:Ja, precies ja!
Op vrijdag 4 april 2003 16:10 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Jaaaaaaaaaaaaaah, ze laten wat happy-zooi horen en hardcore is ineens weer terug.
Fuck Happy!
quote:Maar het blijft lachen
Op vrijdag 4 april 2003 16:10 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Jaaaaaaaaaaaaaah, ze laten wat happy-zooi horen en hardcore is ineens weer terug.
Fuck Happy!
quote:Ja zekers! het begint zo
Op zaterdag 5 april 2003 18:29 schreef flappiewappie het volgende:
happy hardcore roels, vanavond weer kijken
quote:Tsja, waarom doen ze dat toch? Alsof iemand in die neurotische snackbarharses van een Buzz-Fuzz is geinteresseerd.
Op zaterdag 5 april 2003 22:47 schreef Trancentral het volgende:
lame dat dune & music instructor zijn ingekort
quote:Lieten ze de clip van 'Hymn' zien? (ja, ik kijk momenteel niet). Da's toch geen hardcore? Zelfs geen happy... da's gewoon rave!
Op zaterdag 5 april 2003 22:47 schreef Trancentral het volgende:
music instructor
quote:Eigenlijk vond ik het interview met Buzz Fuzz leuker dan al die happy hardcore nummers/clips. Maar ja, ik ben niet zo'n happy liefhebber.
Op zaterdag 5 april 2003 22:49 schreef Trainspotter het volgende:[..]
Tsja, waarom doen ze dat toch? Alsof iemand in die neurotische snackbarharses van een Buzz-Fuzz is geinteresseerd.
Mark Vos = hardcore held.
Keek ook meer voor het interview dan voor die clipjes. Al hoewel het wel leuk is om terug te zien
quote:ik heb het niet gezien, wat had ie te vertellen ?
Op zondag 6 april 2003 13:41 schreef Phydomir het volgende:
Toevallig kwam ik het ook tegen tijdens het zappen...Mark Vos = hardcore held.
Keek ook meer voor het interview dan voor die clipjes. Al hoewel het wel leuk is om terug te zien
De Music Instructor is trouwens wel grappig; hij laat je horen hoe je een hitrecord moet maken en vervolgens is het nummer nog een hit geweest ook
quote:was gewoon een wand met sierverlichting volgens mij
Op zondag 6 april 2003 21:12 schreef Trancentral het volgende:
lag het aan mij of zag je tijdens het buzz fuzz interview een kerstboom in de achtergrond?
ik heb alles namelijk gemist
quote:Donderdag is de herhaling van zaterdag, dus als je tussen 22 en 23 h TMF kunt kijken hoef je maar 1 uitzending gemist te hebben.
Op dinsdag 8 april 2003 00:32 schreef KzmZ het volgende:
Is er iemand die de clips nog een keer kan reposten in alt.binaries.mpeg.music.video ?ik heb alles namelijk gemist
quote:Dan moet ik werken... :|
Op dinsdag 8 april 2003 09:31 schreef Sassie het volgende:[..]
Donderdag is de herhaling van zaterdag, dus als je tussen 22 en 23 h TMF kunt kijken hoef je maar 1 uitzending gemist te hebben.
quote:Het leek er wel op (tijdens het interview tussen Aquarius en Hymn). Interview met Dana was ook al een paar maanden oud, ze had het toen over een 'nieuwe' plaat, die nu al maanden uit is.
Op zondag 6 april 2003 21:12 schreef Trancentral het volgende:
lag het aan mij of zag je tijdens het buzz fuzz interview een kerstboom in de achtergrond?
quote:De clips van aflevering 2 staan er nu wel in, je kunt ze alleen compleet krijgen als je Internet Provider de nieuwsgroep ondersteunt. De meesten doen dit niet
Is er iemand die de clips nog een keer kan reposten in alt.binaries.mpeg.music.video ?
quote:Ja, ze hebben toch gewoon de rechten om die clips volledig uit te zenden? Tijdsbesparing lijkt me ook niet echt de reden, ze korten andere clips nooit in.
lame dat dune & music instructor zijn ingekort
1. Scooter - Hyper Hyper
2. DJ Paul Elstak - The Promised Land
3. Hakkuhbar - Supergabber
4. Charly Lownoise & Mental Theo - Rebel
5. Party Animals - Aquarius
6. Music Instructor - Hymn
7. Dune - Rainbow To The Stars
8. Ruffneck - Ruffneck Rules The Hardcore Scene
9. Critical Mass - Dancin' Together
quote:beter!
Op dinsdag 8 april 2003 14:10 schreef Scooter2002 het volgende:
De clips zullen niet meer ingekort worden!!!!!!!!!!!!
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 11:21 schreef Realforze het volgende:
De playlist van aflevering 2 (zaterdag 5 april, herh. donderdag 10 april):8. Ruffneck - Ruffneck Rules The Hardcore Scene
9. Critical Mass - Dancin' Together
Er zit verder wel veel bagger tussen.
Hakkuhbar
quote:Rebel was eigenlijk verrassend hard... RRTAC was helemaal teruggebracht tot 1,5 minuut ofzo...
Op dinsdag 8 april 2003 14:28 schreef The-What het volgende:[..]
Hakkuhbar
quote:Das t probleem... ik heb geen video, en de @home newsserver houdt berichten maar 30 uur oid vast
Op dinsdag 8 april 2003 11:16 schreef Realforze het volgende:[..]
De clips van aflevering 2 staan er nu wel in, je kunt ze alleen compleet krijgen als je Internet Provider de nieuwsgroep ondersteunt. De meesten doen dit niet
(XS4ALL in ieder geval wel).
Maar waarschijnlijk krijg je die clips binnenkort toch wel via Kazaa of een download site. En zoals gezegd, herhaling is op donderdag van 22-23u op TMF.
quote:Hou eens op met die requestjes.
Op dinsdag 8 april 2003 13:24 schreef schroefje het volgende:
Realforze; kun je die link van "Luv u more" mailen naar klonterkont@hotmail.com?
quote:"Ruffneck rules the hardcore scene" is natuurlijk geen happyhardcore nummer, daarom stijgt ie gelijk boven de rest uit
Op dinsdag 8 april 2003 14:28 schreef The-What het volgende:[..]
Hakkuhbar
quote:volgens mij is het wel Happy Hardcore btw niet zoveel verstand van ben het pas de laatste 2 jaar gaan luisterenDit is GEEN Hardcore! Ik geef toe dat dr wel leuke plaatjes tussen zitten, maar nogmaals dit is GEEN hardcore![
quote:Idd!
Op dinsdag 8 april 2003 21:52 schreef GEsTOoRD het volgende:"Ruffneck rules the hardcore scene" is natuurlijk geen happyhardcore nummer, daarom stijgt ie gelijk boven de rest uit
Ik weet nog aantal jaren geleden toen The Box net nieuw op tv was, Ruffneck was het enige plaatje dat ik steeds aanvroeg
quote:Ik heb het singletje hier nog liggen
Op woensdag 9 april 2003 13:03 schreef The-What het volgende:[..]
Idd!
Ik weet nog aantal jaren geleden toen The Box net nieuw op tv was, Ruffneck was het enige plaatje dat ik steeds aanvroeg
Had dit topic geopend:
Happy hardcore..& hardcore/techno from the 90's!!
Maargoed..
Ik geniet van het programma
quote:Hymn
Op donderdag 10 april 2003 22:35 schreef Trance4Ever het volgende:
Weet iemand wat de hardcore plaat is die dezelfede sample gebuikt als dat hym -music instructor
Origineel: Ultravox
Trance Mix: Mythos 'n DJ Cosmo (zijn 3 rversies van waarvan er 2 heel gaaf zijn)
Hardcore mix: Stunned Guys
en ze heten allemaal gewoon Hymn
quote:Een aantal goeie nummers uit die tijd is beter dan een hoop troep vandaag de dag en er is ook een grote groep nummers nu die veel en veel beter is dan talloze ruknummers van vroeger.....Pas dus op voor generalisatie. Niet alles wat nu wordt gemaakt is beter!
Op donderdag 10 april 2003 22:58 schreef Trance4Ever het volgende:
Brennie je wil toch niet zeggen dat je happy hardcore (noem het plz geen techno) beter vind als de house producties van tegenwoordig
quote:maar om het weer terug te zien doet je terug denken aan die tijd en die tijd was niet slecht: mooie zomers, voorspoedige economie en een goeddraaiend ruffneck label dat vette producties met regelmaat afleverde
Op donderdag 10 april 2003 23:02 schreef Indianos het volgende:
Dat happy gedoe vond ik juist echt SLECHT! Maar goed, het was wel typerend van die tijd.... maar als ik aan die tijd terugdenk, dan denk ik aan de vette hardcore, feesten zoals Thunderdome's, Mysterylands (niet zoals die tegenwoordig zijn), Hellraisers, etc.... oh jezus, wat vond ik happy toen toch zoooo fucked up slecht zeg hee. Maarja, das mijn mening
quote:Stunned Guys - Hymn
Op donderdag 10 april 2003 22:35 schreef Trance4Ever het volgende:
Weet iemand wat de hardcore plaat is die dezelfede sample gebuikt als dat hym -music instructor
Nah ja spuit 11 dus weer.
Idd super die feestende happy gabbers, maakt mij ook zin hebben om te feesten.
quote:het gevoel dat je ook altijd kreeg als je met je gare muil naar hakkuh keek,... en het weekend dat net voorbij was dus ff op tv voorbij kwam.. heerlijk gewoon... hmmm wordt weer tijd voor een ouderwets gabber feestje... HAKKKUHHHHH!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 10 april 2003 23:07 schreef Indianos het volgende:
Ja, terugzien is inderdaad erg tof. Je denkt terug, krijgt gelijk weer het gevoel van toen. Toen...toen ik nog een stuk jonger was. Jah, goede tijd...
quote:Idd!
Op donderdag 10 april 2003 23:25 schreef bier2k3 het volgende:[..]
het gevoel dat je ook altijd kreeg als je met je gare muil naar hakkuh keek,... en het weekend dat net voorbij was dus ff op tv voorbij kwam.. heerlijk gewoon... hmmm wordt weer tijd voor een ouderwets gabber feestje... HAKKKUHHHHH!!!!!!!!!!!!
![]()
quote:over 10 min ofzo, eerst die movie facts bullshit.
Op zaterdag 12 april 2003 21:58 schreef KzmZ het volgende:
WE GAAN BEGINNEN
Naja dan kan ik nog mooi even kijken naar X-files de movie
quote:Ik hoop maar dat de cappers klaar staan
Op zaterdag 12 april 2003 22:01 schreef -Hans- het volgende:[..]
over 10 min ofzo, eerst die movie facts bullshit.
Naja dan kan ik nog mooi even kijken naar X-files de movie
quote:Yes zekers
Op zaterdag 12 april 2003 22:08 schreef KzmZ het volgende:[..]
Ik hoop maar dat de cappers klaar staan
![]()
![]()
![]()
Nummer 1: Scooter - Back in the UK
uuhhm ik ken dit nummer niet echt volgens mij.
quote:Das erg dat je die niet kent
Op zaterdag 12 april 2003 22:11 schreef -Hans- het volgende:[..]
Yes zekers
Nummer 1: Scooter - Back in the UKuuhhm ik ken dit nummer niet echt volgens mij.
Wie gaat ze straks posten in alt.binaries.mpeg.video.music ?
WOEI! don't touch that stereo!
[Dit bericht is gewijzigd door KzmZ op 12-04-2003 22:17]
quote:Don't touch that stereo
Op zaterdag 12 april 2003 22:15 schreef KzmZ het volgende:
deze is minder... vond dit nummer nooit wat aan :/
die is dan wel weer vet
quote:Darkraver in t begin nog ff op de achtergrond
Op zaterdag 12 april 2003 22:31 schreef -Hans- het volgende:
DJ Paul - Life is like a dance, dit is een super plaat!
ai nu issie er weer
quote:Darkraver is een coole dude, echt
Op zaterdag 12 april 2003 22:33 schreef KzmZ het volgende:[..]
Darkraver in t begin nog ff op de achtergrond
ai nu issie er weer
Het is leuk om al die oude nummers weer terug te zien.
quote:Er zit hier iemand in m'n woonkamer, die zich niet schaamt om dat singletje nog te hebben
Op zaterdag 12 april 2003 22:38 schreef KzmZ het volgende:
MOSSELSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |