abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:34:01 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9405905
Mag je je op dit forum negatief uitlaten over een diersoort? kennelijk niet daar werkelijk alles, en dan ook echt alles wat ik te melden heb over een katten simpelweg weggedit wordt zonder enige hoe-wat-waarom erbij.

Waarschijnlijk is Inkey een megalomane kattenliefhebster die geen enkele negatieve uitlating over katten duldt.

Maar goed, ik ga dan gewoon proberen een topic te openen voor mensen die eigenlijk helemaal niet zo wild zijn van die moordmachines op 4 benen.

Ten 1e de naam: Men noemt katten een huisdier, maar als ik op straat loopt zitten die beesten overal behalve in huis. Hun bezigheden bestaan uit het uitmoorden van andere dieren, het volschijten van andermans tuin e.d.
Men neemt ze als huisdier, maar die beesten doen zelf wel aan voedselvoorziening en lopen ongestoord buiten rond. Ik heb zoiets van dat je je huisdier in de gaten moet houden en je dus niet moet zeiken als er buiten jouw blikveld om dan iets gebeurt met je beest. hetzij opzettelijk, hetzij per ongeluk.

Zijn er hier meer mensen die niet zo van katten houden? Ze kunnen van mij een aai over hun bol krijgen als ze op m'n schoot komen zitten, maar daar houdt het dan wel mee op...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:36:18 #2
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_9405955
*meldt*

klotebeesten zijn het, ze schijten je tuin vol, zitten voor jouw deur te mauwen, en als je 's nachts je slaapkamerraam open laat heb je ze gewoon in je slaapkamer lopen(meerdere malen gebeurd)....

[Dit bericht is gewijzigd door Dirty_Harry op 27-03-2003 10:38]

But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_9405960
Ik begrijp dat je een hekel aan katten hebt, maar ik hekel jouw misplaatste gedrag op dit forum.
pi_9405968
ik vind katten alleen leuk als ze nog klein zijn ... als ze voor een spiegel zichzelf proberen te krabben enzo ...

het probleem is dat jij het nodig acht om in een topic waar iemand troost zoekt wegens het verlies van een huisdier, te gaan fantaseren over creatieve manieren om een kat te pijnigen ...

donderdag 27 maart 2003 @ 10:37:14 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9405973
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:36 schreef MrLucca het volgende:
Ik begrijp dat je een hekel aan katten hebt, maar ik hekel jouw misplaatste gedrag op dit forum.
*zucht* wat is er nou weer misplaatst aan dit topic...
[..]
pi_9405976
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:36 schreef Dirty_Harry het volgende:
*meldt*

klotebeesten zijn het, ze schijten je tuin vol, zitten voor jou deur te mauwen, en als je 's nachts je slaapkamerraam open laat heb je ze gewoon in je slaapkamer lopen....

en het wordt helemaal leuk als je een stel van die krolse dingen onder je raam hebt zitten
Sunday bloody Sunday - Woensdag gehaktdag
pi_9405983
Natuurlijk mag je wat zeggen over dat je een hekel aan katten hebt.. maar in een topic van iemands kat die overleden is lijkt me dat niet de goede plek
En het kan ook wat genuanceerder misschien
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:38:43 #8
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9405999
Heb ook een grafhekel aan die ******beesten Wel weer leuk van katten is ze aan het schrikken maken, als ze bijvoorbeeld rustig op de stoep lopen f over het fietspad Of natuurlijk mijn hond erachteraan sturen
Humans dont deserve to live...
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:39:30 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9406009
Het fijne is dat ze uit territoriuminstinct altijd in de tuin van een ander schijten.

Het is toch een huisdier? Hou hem dan binnen!

Nu is het een huisdier voor mensen die eigenlijk geen tijd hebben voor een huisdier. We nemen een kat, die kan zichzelf redden.

En tegelijkertijd terroriseert zo'n beest dan altijd de halve buurt terwijl het baasje aan het werk is...

[..]
pi_9406010
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:37 schreef Stranger het volgende:
Natuurlijk mag je wat zeggen over dat je een hekel aan katten hebt.. maar in een topic van iemands kat die overleden is lijkt me dat niet de goede plek
En het kan ook wat genuanceerder misschien
Dat bedoel ik
Ik veroordeel ook niet het feit dat MickeyMo een hekel aan katten heeft, maar wel de manier waarop hij dit kenbaar poogt te maken.
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:40:49 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9406039
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:39 schreef MrLucca het volgende:

[..]

Dat bedoel ik
Ik veroordeel ook niet het feit dat MickeyMo een hekel aan katten heeft, maar wel de manier waarop hij dit kenbaar poogt te maken.

ach als ik een opmerking maakt en vervolgens worden werkelijk alle berichten van mij ongeacht inhoud gewist, dan krijg ik alleen nog maar meer de drang om mijn mening te uiten...
[..]
pi_9406044
Katten zijn lief ! (heb er zelf 2, die ALTIJD binnen zijn....) heb zelf ook een hekel aan als andermans katten in je tuin schijten enzo.....maar dat hou je toch niet tegen...
..
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:42:00 #13
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9406057
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:41 schreef Jbiertje het volgende:
maar dat hou je toch niet tegen...
In zowel je voortuin als in je achtertuin constant een rottweiler laten bivakkeren?
Humans dont deserve to live...
pi_9406068
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:39 schreef MikeyMo het volgende:
Het fijne is dat ze uit territoriuminstinct altijd in de tuin van een ander schijten.

Nu is het een huisdier voor mensen die eigenlijk geen tijd hebben voor een huisdier. We nemen een kat, die kan zichzelf redden.

En tegelijkertijd terroriseert zo'n beest dan altijd de halve buurt terwijl het baasje aan het werk is...

Jouw diep gewortelde haat jegens katten heeft een serieus topic van mij verziekt. Naar mijn weten doe jij hier op fok hetzelfde als wat je beweert dat katten in hun vrije tijd doen.
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:42:54 #15
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9406070
quote:
Katten zijn lief ! (heb er zelf 2, die ALTIJD binnen zijn....) heb zelf ook een hekel aan als andermans katten in je tuin schijten enzo.....maar dat hou je toch niet tegen...
Kijk, jij houdt ze binnen; respect!

Als je ze op eigen houtje buiten laat lopen kan er van alles met ze gebeuren, moet men ook niet gaan janken als er iets gebeurt...

M'n vriendin was ook al een keer bijna in tranen nadat haar kat 2 dagen niet thuis was... HOU ZO'N BEEST DAN BINNEN!

[..]
pi_9406073
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
Zijn er hier meer mensen die niet zo van katten houden? Ze kunnen van mij een aai over hun bol krijgen als ze op m'n schoot komen zitten, maar daar houdt het dan wel mee op...
Ik wil ook niet dat ze op mijn schoot komen zitten en ga ze al helemaal niet aaien
Ik vind dat kattenliefhebbers dat beest binnen moeten houden, zodat ze andere mensen niet lastig vallen. Slaat toch nergens op dat ik de zwaar stinkende stront van andermans huisdier kan gaan lopen opruimen?
Of dat ik mijn huisdieren extra in bescherming moet nemen omdat een kat er niet voor terugdeinst die zelfs in huis te komen opzoeken?

En dan ook nog zeuren dat ik zo'n pokkebeest een ongelooflijke rotschop geef pff had ik dat leipe beest dan moeten oppakken een aai over zijn bol moeten geven en zeggen: goh wat ben jij lief dat je mijn konijn zo hebt toegetakeld. Niet meer doen he.... NEE ik schop hem mijn huis uit en naderhand ben ik blij dat ik de beheersing nog kon opbrengen om dat beest niet ter plaatse af te maken. En die doktersrekening van mijn huisdier gaat die gast dus echt wel betalen en nee die van zijn kat betaal ik niet

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:43:30 #17
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_9406080
quote:
das lekker makkelijk, iedereen is gwoon verantwoordelijk voor zijn eigen huisdieren, dus of de rommel opruimen, of dat beest binnenhouden. Heel vaak moeten hondenbezitters met een poepschep achter hun hond aan dus waarom de kattenbezitters niet.... 't is gewoon een kwestie van je sociaal opstellen.....
But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_9406086
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:40 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ach als ik een opmerking maakt en vervolgens worden werkelijk alle berichten van mij ongeacht inhoud gewist, dan krijg ik alleen nog maar meer de drang om mijn mening te uiten...

Je mening uiten is niet erg, maar jij hebt blijkbaar een ziekelijke drang om het zelfs in een dergelijk topic als dat van mij te verkondigen. Dat is gewoon zwaar triest kerel.
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:44:37 #19
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9406094
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:39 schreef MikeyMo het volgende:

Hey ik ben op zoek naar een nieuwe woning, maar jouw buurt klinkt leuk hey.. Al die lieve poezevriendjes voor m'n schatjes

Vertel eens, waar woon jij? En staat er misschien een huis te koop in jouw straat?

pi_9406100
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:42 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Als je ze op eigen houtje buiten laat lopen kan er van alles met ze gebeuren, moet men ook niet gaan janken als er iets gebeurt...

M'n vriendin was ook al een keer bijna in tranen nadat haar kat 2 dagen niet thuis was... HOU ZO'N BEEST DAN BINNEN!

Jij blijft toch ook niet binnen omdat je anders misschien wel vegiftigd wordt? Doe effe normaal man.
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:45:52 #21
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9406107
Respect hebben voor de emoties van anderen misstaat niemand.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:46:02 #22
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_9406112
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:44 schreef MrLucca het volgende:

[..]

Je mening uiten is niet erg, maar jij hebt blijkbaar een ziekelijke drang om het zelfs in een dergelijk topic als dat van mij te verkondigen. Dat is gewoon zwaar triest kerel.

offtopic, dus spui je gal maar in FB ofzo.
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:46:24 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9406117
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:42 schreef MrLucca het volgende:

[..]

Jouw diep gewortelde haat jegens katten heeft een serieus topic van mij verziekt. Naar mijn weten doe jij hier op fok hetzelfde als wat je beweert dat katten in hun vrije tijd doen.

diepgeworteld? Zo'n hekel heb ik nou ook weer niet aan ze. Binnen kunnen het leuke amicale beesten zijn. Ik hekel eerder de mensen die ze bezitten en die een kattenluikje hebben, die bezorgen andere mensen een kattenhekel

Ik kan me best voorstellen dat een oud vrouwtje wat een hele zondagmiddag bezig is haar tuin in te richten naar de laatste trends die ze gezien heeft bij Ron & Nico een vergiftigd schaaltje kattenvoer buitenzet wanneer ze haar tuin eeen dag later omgeploegd en volgescheten vindt omdat buren een kattenluikjes hebben

[..]
pi_9406126
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:45 schreef robh het volgende:
Het topic heeft door zijn toedoen wel een slotje en een reeks edits...
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:47:27 #25
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_9406132
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:45 schreef robh het volgende:
Precies, en respect voor de eigendomen van anderen ook niet, alleen maak dat zo'n kat maar eens wijs.
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:47:40 #26
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9406138
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:44 schreef jerney het volgende:

[..]

Hey ik ben op zoek naar een nieuwe woning, maar jouw buurt klinkt leuk hey.. Al die lieve poezevriendjes voor m'n schatjes

Vertel eens, waar woon jij? En staat er misschien een huis te koop in jouw straat?

Jou wil ik wel als buurvrouw

Maar dan geen kattenluikje he!

[..]
pi_9406139
quote:

[..]

dat jij zoiezo nog een vriendin heb
pi_9406150
quote:

[..]

Zoiets zou ik dus ook kunnen zeggen van de kinderen die jij later misschien krijgt
pi_9406151
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:46 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

diepgeworteld? Zo'n hekel heb ik nou ook weer niet aan ze. Binnen kunnen het leuke amicale beesten zijn. Ik hekel eerder de mensen die ze bezitten en die een kattenluikje hebben, die bezorgen andere mensen een kattenhekel

Ik kan me best voorstellen dat een oud vrouwtje wat een hele zondagmiddag bezig is haar tuin in te richten naar de laatste trends die ze gezien heeft bij Ron & Nico een vergiftigd schaaltje kattenvoer buitenzet wanneer ze haar tuin eeen dag later omgeploegd en volgescheten vindt omdat buren een kattenluikjes hebben

Dus jij vind het gerechtvaardigd als je een weerloos dier vermoord om je tuintje te beschermen?
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:48:40 #30
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9406155
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:47 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Jou wil ik wel als buurvrouw

Maar dan geen kattenluikje he!

Ja maar.. m'n poezies zitten al zooo lang binnen. Ik vind ze zo zielig

Kom jij dan een kattenserre voor me maken?

donderdag 27 maart 2003 @ 10:49:01 #31
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9406158
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:48 schreef The_Great_Cornholio het volgende:

[..]

Zoiets zou ik dus ook kunnen zeggen van de kinderen die jij later misschien krijgt

dat geldt dan toch ook enigzins zo... je laat een kleuter toch ook niet alleen op straat lopen?
[..]
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:49:29 #32
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9406164
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:48 schreef jerney het volgende:

[..]

Ja maar.. m'n poezies zitten al zooo lang binnen. Ik vind ze zo zielig

Kom jij dan een kattenserre voor me maken?

Ja hoor
[..]
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:49:31 #33
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9406165
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:48 schreef The_Great_Cornholio het volgende:

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:49:49 #34
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9406170
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:48 schreef MrLucca het volgende:

[..]

Dus jij vind het gerechtvaardigd als je een weerloos dier vermoord om je tuintje te beschermen?

als ik dat secreet dan mag uitnodigen voor wat arsenicumthee.
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:50:10 #35
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9406178
quote:

[..]

Dat zeg ik niet, ik zeg wel dat ik het kan begrijpen dat zoiets zoveel frustratie oplevert dat men zulke acties uithaalt
[..]
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:52:30 #36
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9406233
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:50 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, ik zeg wel dat ik het kan begrijpen dat zoiets zoveel frustratie oplevert dat men zulke acties uithaalt

Pfff als ze dat doen, moeten ze ook kunnen begrijpen dat ik dan in hun tuin ga schijten.. kijken of ze ook tegen mij durven
pi_9406234
quote:

[..]

Ik vind het triest iig.
pi_9406235
quote:
Dus jij vindt het gerechtvaardigd je kat buiten te laten zodat hij een weerloos dier vermoord en/of terroriseert?

Kom op zeg: als je je huisdier binnen houd of in je eigen tuin houdt is er wat mij betreft niets aan de hand. Maar wanneer je een beest met dergelijke eigenschappen zijn gang laat gaan is het niet raar dat je buren hun eigendommen gaan beschermen. Of dat nou levende have is of een tuin. Dat doet niet ter zake. Jij hebt de verantwoordelijkheid dat jouw eigendom niet tot last is van iemand anders. Kom nou beetje omgekeerde wereld op deze manier.

[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 27-03-2003 10:54]

pi_9406249
quote:

[..]

ik niet, maar ik kan het wel begrijpen als je binnenkort de verkeerde tegenkomt een verbouwde smoel hebt

[Dit bericht is gewijzigd door boebiedoe op 27-03-2003 10:53]

pi_9406254
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:43 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

das lekker makkelijk, iedereen is gwoon verantwoordelijk voor zijn eigen huisdieren, dus of de rommel opruimen, of dat beest binnenhouden. Heel vaak moeten hondenbezitters met een poepschep achter hun hond aan dus waarom de kattenbezitters niet.... 't is gewoon een kwestie van je sociaal opstellen.....

Mee eens, daarom hou ik ze binnen (al vanaf kitten af aan, dus zijn ze niet anders gewend...ze mogen in de tuin met een tuigje en 5m lijn...vinden ze prachtig)
..
pi_9406260
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:52 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Dus jij vindt het gerechtvaardigd je kat buiten te laten zodat hij een weerloos dier vermoord en/of terroriseerd?

Kom op zeg: als je je huisdier binnen houd of in je eigen tuin houdt is er wat mij betreft niets aan de hand. Maar wanneer je een beest met dergelijke eigenschappen zijn gang laat gaan is het niet raar dat je buren hun eigendommen gaan beschermen. Of dat nou levende have is of een tuin. Dat doet niet ter zake. Jij hebt de verantwoordelijkheid dat jouw eigendom niet tot last is van iemand anders. Kom nou beetje omgekeerde wereld op deze manier.

Het gedrag van katten wordt echt zwaar overdreven hier.
pi_9406263
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:43 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Wat ik mij nu trouwens afvraag is of je voor een kat eigenlijk belasting moet betalen.
Voor een hond betaal je dat namelijk wel en daar loop je idd nog met je poepzakje en schepje achteraan.
Ik moet overigens wel even opmerken dat de mensen die ik ken, die een kat hebben, deze netjes binnen houden.
Kunnen ze die katten niet gewoon netjes aan de lijn houden, dit ben je bij honden ook verplicht als je gewoon met ze over straat moet.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:54:44 #43
50956 Natemy
Dansen is leuker dan lopen
pi_9406272
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:49 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dat geldt dan toch ook enigzins zo... je laat een kleuter toch ook niet alleen op straat lopen?

In ieder geval heb je je standpunt mbt kleuters herzien
Ik weet niet veel, maar ik leer heel snel
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:54:46 #44
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9406275
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:52 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Dus jij vindt het gerechtvaardigd je kat buiten te laten zodat hij een weerloos dier vermoord en/of terroriseert?

Hoe is die kat bij jouw konijn gekomen eigenlijk
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:55:20 #45
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9406285
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:53 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

ik niet, maar ik kan het wel begrijpen als je binnenkort de verkeerde tegenkomt een verbouwde smoel hebt

waar slaat dat nou allemaal weer op? Eerst m'n adres posten, nou weer mij bedreigen omdat ik m'n mening uit...

Je lijkt Volkert wel, ach ja, bouwjaar 85, moet je niet aan je scooter sleutelen ofzo?

[..]
pi_9406294
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:53 schreef Jbiertje het volgende:

[..]

Mee eens, daarom hou ik ze binnen (al vanaf kitten af aan, dus zijn ze niet anders gewend...ze mogen in de tuin met een tuigje en 5m lijn...vinden ze prachtig)

Onze kat ook, ze snapt er alleen niks van, dan loopt ze 5x om een boom, en dan maar miauwen totdat ze los gemaakt wordt, om er tien minuten later weer te zitten
pi_9406297
Wist je dat katenhaters na hun dood in de hel komen?
The sky is unlimited!
pi_9406298
quote:
goh wat ben jij lief dat je mijn konijn zo hebt toegetakeld.
Konijnen horen in een hok, geen kat die er dan bij kan komen.
quote:

En die doktersrekening van mijn huisdier gaat die gast dus echt wel betalen en nee die van zijn kat betaal ik niet
Mn kat een schop geven?die doktersrekening voor jouw letsel ga ik dan niet betalen en die konijn van je vreet ik zelf wel op dan.... niemand komt aan mn kat!!!

Katten zijn heilig bij me...zo heilig dat ze niet eens naar buiten *mogen* omdat er van die rare kwasten zonder kennis van hoe de natuur in elkaar zit rondlopen....
Schiet je een tijger ook af omdat ie een hert opvreet?
Katten zijn wilde dieren van origine.. konijnen ook...kat eet konijn en niet andersom.... klaag de natuur maar aan ofzo

pi_9406299
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:55 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

waar slaat dat nou allemaal weer op? Eerst m'n adres posten, nou weer mij bedreigen omdat ik m'n mening uit...

Je lijkt Volkert wel, ach ja, bouwjaar 85, moet je niet aan je scooter sleutelen ofzo?

begrijpend lezen is moeilijk he, ik bedreig je niet... ik zeg alleen dat als jij binnenkort de verkeerde tegenkomt je het best wel eens moeilijk zou kunnen krijgen
pi_9406310
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:56 schreef jako71 het volgende:

[..]

[..]

Mn kat een schop geven?die doktersrekening voor jouw letsel ga ik dan niet betalen en die konijn van je vreet ik zelf wel op dan.... niemand komt aan mn kat!!!

Katten zijn heilig bij me...zo heilig dat ze niet eens naar buiten *mogen* omdat er van die rare kwasten zonder kennis van hoe de natuur in elkaar zit rondlopen....
Schiet je een tijger ook af omdat ie een hert opvreet?
Katten zijn wilde dieren van origine.. konijnen ook...kat eet konijn en niet andersom.... klaag de natuur maar aan ofzo

Hier heb ik niks aan toe te voegen
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:56:54 #51
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_9406311
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:53 schreef Jbiertje het volgende:

[..]

pi_9406324
Ik heb echt een hekel aan die beesten!
Heb zelf twee honden en vind het altijd heel erg dat er mensen zijn die naar buiten rennen en zeggen dat je je hond ergens anders moet laten schijten tewijl ze dan alleen maar aan een boom ruiken!
Wij ruimen het altijd op!
En die katten poepen en piesen echt overal en daar word niks van gezegt Bah tis niet eerlijk!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_9406334
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:53 schreef MrLucca het volgende:

[..]

Het gedrag van katten wordt echt zwaar overdreven hier.

Stel: Buurman zijn Argentino Dog besluit op een mooie lentedag een flinke hoeveelheid bagger in jouw tuin te leggen. En geloof me die beesten kunnen echt schijten. Voor zijn eigen plezier loopt ie ook nog even de openstaande achterdeur binnen en ziet jouw lieve katje. Katje krijgt doodsangst in de ogen maar kan helaas niet ontsnappen en ligt tussen de kaken van dat enorme beest.

Ga jij mij niet vertellen dat dat allemaal maar moet kunnen omdat meneer de Argentino Dog nou eenmaal dat jagersinstinct moeten kunnen uiten naast zijn territoriumdrift! Nee jij vindt dan ook dat zijn baas dat beest moet aanlijnen en in de gaten moet houden.

Net zoals jij je kat dus binnen moet houden, omdat je dat beest niet kan leren zijn instincten te beheersen

pi_9406357
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:56 schreef jako71 het volgende:

...omdat er van die rare kwasten zonder kennis van hoe de natuur in elkaar zit rondlopen....

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:59:46 #55
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_9406366
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:54 schreef Werik het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Wat ik mij nu trouwens afvraag is of je voor een kat eigenlijk belasting moet betalen.
Voor een hond betaal je dat namelijk wel en daar loop je idd nog met je poepzakje en schepje achteraan.

Nog zo'n rechtsongelijkheid, geen belasting...
pi_9406373
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:57 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Stel: Buurman zijn Argentino Dog besluit op een mooie lentedag een flinke hoeveelheid bagger in jouw tuin te leggen. En geloof me die beesten kunnen echt schijten. Voor zijn eigen plezier loopt ie ook nog even de openstaande achterdeur binnen en ziet jouw lieve katje. Katje krijgt doodsangst in de ogen maar kan helaas niet ontsnappen en ligt tussen de kaken van dat enorme beest.

Ga jij mij niet vertellen dat dat allemaal maar moet kunnen omdat meneer de Argentino Dog nou eenmaal dat jagersinstinct moeten kunnen uiten naast zijn territoriumdrift! Nee jij vindt dan ook dat zijn baas dat beest moet aanlijnen en in de gaten moet houden.

Net zoals jij je kat dus binnen moet houden, omdat je dat beest niet kan leren zijn instincten te beheersen

Nogal een kromme vergelijking. Ik denk dat je weinig van dieren snapt als je zoiets post.
pi_9406380
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:00 schreef MrLucca het volgende:

[..]

Nogal een kromme vergelijking. Ik denk dat je weinig van dieren snapt als je zoiets post.

Geplaatst door yvonne (Forum Admin) op donderdag 27 maart 2003 10:58MickeyMo, mag 48 uur deze regel eens bestuderen:
Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen.
pi_9406386
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:57 schreef Beaker het volgende:
Heb zelf twee honden en vind het altijd heel erg dat er mensen zijn die naar buiten rennen en zeggen dat je je hond ergens anders moet laten schijten tewijl ze dan alleen maar aan een boom ruiken!
Wij ruimen het altijd op!
En die katten poepen en piesen echt overal en daar word niks van gezegt Bah tis niet eerlijk!
Katten begraven het tenminste
pi_9406394
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:56 schreef MrLucca het volgende:

[..]

Hier heb ik niks aan toe te voegen

Ik wel: Konijn mag in de natuur ook gezellig rondlopen net zoals jouw katje. Komt omdat dat beest ook beweging nodig heeft anders vergroeien zijn botten en raken zijn spieren in disbalans. Kortom het is tegennatuurlijk als je ze niet de mogelijkheid geeft om om de zoveel tijd eens lekker te rennen. En ja dat mogen ze in MIJN tuin. Omdat je zelf toegeeft dat het de schuld van de natuur is mag ik mijn natuurlijke driften aanwenden om jouw katje op te vreten net als Wambo in het oerwoud!

*China, Japan daar snappen ze het tenminste...*

[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 27-03-2003 11:02]

pi_9406396
Ik heb ook niet graag als een kat in mijn tuin gaat zitten schijten (en ik hou helemaal niet van duiven want die schijt krijg je moeilijk van de auto af) en vind ook dat mensen hun husidieren bij moeten houden. Maar sommige mensen denken er anders over.

Als je wil dat er geen kat in de tuin komt moet je proberen of je wat leeuwen/tijger stront te pakken kan krijgen, dat als mest gebruiken dan komt er geen kat in de buurt van jouw tuin. Dat weet ik 100% zeker.

pi_9406401
Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die een hekel aan katten hebben (of welk dier dan ook). Dat je een voorkeur hebt voor een bepaald dier ok, maar om nou een hekel te hebben aan een weerloos dier......

Tuurlijk is het vervelend als anderen last hebben van de natuur van je huisdier (territorium zetten ed), maar dan kan je ook wel al die honden aanpakken die overal zitten te schijten/pissen (op de stoep, op grasveldjes/de zandbak waar kinderen spelen etc) omdat ze losgelaten worden door hun baasjes..........

[Dit bericht is gewijzigd door RaaR op 27-03-2003 11:02]

pi_9406416
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:00 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Geplaatst door yvonne (Forum Admin) op donderdag 27 maart 2003 10:58MickeyMo, mag 48 uur deze regel eens bestuderen:
Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen.

En mag nu mijn topic weer open dan?
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:03:29 #63
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9406442
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:01 schreef von_manstein het volgende:
Ik heb ook niet graag als een kat in mijn tuin gaat zitten schijten (en ik hou helemaal niet van duiven want die schijt krijg je moeilijk van de auto af) en vind ook dat mensen hun husidieren bij moeten houden. Maar sommige mensen denken er anders over.

Als je wil dat er geen kat in de tuin komt moet je proberen of je wat leeuwen/tijger stront te pakken kan krijgen, dat als mest gebruiken dan komt er geen kat in de buurt van jouw tuin. Dat weet ik 100% zeker.

Tijgerpoep in je tuin om geen kattenstront te krijgen lol
pi_9406457
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:00 schreef The_Great_Cornholio het volgende:

[..]

Katten begraven het tenminste

waarna mijn hond het weer opgraaft uit de tuin en daarna mijn hele huis weer onderbraft
lekker hoor
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:04:27 #65
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9406463
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:04 schreef Miracle_Man het volgende:

[..]

waarna mijn hond het weer opgraaft uit de tuin en daarna mijn hele huis weer onderbraft
lekker hoor

Ohhh dan moet je je hond opvoeden
pi_9406471
Ik kan wel begrijpen waarom sommige mensen een hekel aan katten hebben omdat ze je tuin gebruiken als kattenbak.

Eigenlijk gaat het hier om misplaatste woede, want het zijn eigenlijk de baasjes die "verkeerd" zitten. Als je bijv. ergens hondenpoep ziet liggen op stoep, dan denk je ook eerder van, hier heeft een associaal iemand gelopen met z'n hond.

Tsja, het is beetje een dilemma. De meeste katten moeten nou eenmaal naar buiten en uitlaten gaat nou niet echt.

Maar om katten nou te vergiftigen cq. het recht in eigen handen te nemen blijft ik gewoon heel erg laag vinden.

pi_9406472
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:02 schreef MrLucca het volgende:

[..]

En mag nu mijn topic weer open dan?

Vraag het Inkie hier even:

[Centraal]FB kwispel of miauw hier tegen de MOD ;)

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_9406489
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:04 schreef jerney het volgende:

[..]

Zou geen slecht idee zijn
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:05:35 #69
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_9406490
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:03 schreef jerney het volgende:

[..]

zo'n beest insmeren met tijgerbalsam, zal dat ook helpen...
pi_9406494
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:04 schreef Miracle_Man het volgende:

[..]

lekker hoor

hee das zijn natuur.... kan ie nix aan doehoen.....
Moet allemaal maar kunnen
pi_9406495
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:03 schreef jerney het volgende:

[..]

Okay, alle kattenhaters massaal naar de dierentuin!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_9406499
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:04 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Vraag het Inkie hier even:

[Centraal]FB kwispel of miauw hier tegen de MOD ;)

thxs
pi_9406514
Boebiedoe en MickeyMo, persoonlijke dingen via mail msn of icq , NIET hier.
pi_9406529
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:04 schreef jerney het volgende:

[..]

dat is een van die dingen die je een hond dus absoluut niet af kan leren he...om de een of andere reden hebben ze volgens mij een neurotische dwang om die ellende op te vreten..en ja dat beest krijgt op zijn lazer als ie het flikt
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:07:29 #75
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9406533
niet slotje hoor
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:08:44 #76
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_9406552
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:07 schreef jerney het volgende:
niet slotje hoor
Moest er ook nog eens bijkomen, ik vind het toch een behoorlijk net "spui je gal" topic....
pi_9406568
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:08 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Moest er ook nog eens bijkomen, ik vind het toch een behoorlijk net "spui je gal" topic....

Zo'n topic moet kunnen.. daar is een forum immers voor.
pi_9406579
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:06 schreef Bluezz het volgende:
Boebiedoe en MickeyMo, persoonlijke dingen via mail msn of icq , NIET hier.
ok
pi_9406591
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:09 schreef MrLucca het volgende:

Zo'n topic moet kunnen.. daar is een forum immers voor.

Vind ik ook, behalve als het persoonlijke aanvallen worden.
Ieder zijn mening.
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:11:19 #80
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9406596
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:07 schreef Miracle_Man het volgende:

[..]

dat is een van die dingen die je een hond dus absoluut niet af kan leren he...om de een of andere reden hebben ze volgens mij een neurotische dwang om die ellende op te vreten..en ja dat beest krijgt op zijn lazer als ie het flikt

hmm net zoals katten dus de neurotische drang hebben om buiten hun eigen tuin te poepen?

Sja.. tis moeilijk.. ik begrijp wel dat mensen het irritant vinden (al heb ik zelf geen problemen met alle katjes in m'n tuintje), maar het is zo sneu om je kat binnen te houden. Ik doe het wel, voornamelijk omdat ik vlak aan een vrij drukke weg woon en mijn katten nogal roekeloos zijn.

pi_9406602
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:11 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vind ik ook, behalve als het persoonlijke aanvallen worden.
Ieder zijn mening.

Klopt.
pi_9406604
Jullie lachen nu allemaal wel om tijger poep in je tuin.
Maar als een kleiner roof dier een groter roof dier ruikt dan is ie weg (althans dat was laatst ergens op een of andere natuur zender te zien)

Dus kat ruikt Tijger/leeuw => kat kiest het hazen pad. (als ie slim is )

donderdag 27 maart 2003 @ 11:12:16 #83
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9406609
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:11 schreef von_manstein het volgende:
Jullie lachen nu allemaal wel om tijger poep in je tuin.
Maar als een kleiner roof dier een groter roof dier ruikt dan is ie weg (althans dat was laatst ergens op een of andere natuur zender te zien)

Dus kat ruikt Tijger/leeuw => kat kiest het hazen pad. (als ie slim is )

Ja nee, dat snapte ik wel.. vond het alleen nogal ironisch
pi_9406619
Deze gaat op slot. Het is hier geen forum om je haat tegen welk dier of wat dan ook te uiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')