abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9688871
Nu iedereen er toch is
quote:
Op woensdag 9 april 2003 19:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heeft iemand toevallig gisteren op Ned. 3 de uitzending gezien van r.a.m.? Het ging daar over zuid-afrikaanse hiphop, genaamd Kwaito. Het is een combinatie van afrikaanse ritmes en hiphop. Ik vond het erg lekker klinken en ik heb bij de lokale platenboer alvast eens geinformeerd of hij er aan kon komen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9688907
quote:
Op woensdag 9 april 2003 23:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hoeft het op dit topic te slaan dan

dan vind ik 'I Stab People' er zelfs op slaan

Naja, je begrijpt wel wat ik bedoel toch?
Een soort van omschrijving of ondertitel voor Hip-Hop Central.
"No Half-Steppin" in dit topic, "We Get The Job Done" in dit topic, etc.
"I Stab People" valt dan enigzins uit de toon hoor.. .

@Tony: niet gezien.

pi_9693218
quote:
En dit is nog maar het begin
We zorgen dat hiphop hier het 2e machtsblok wordt na de rock
Where going to be no.1!
quote:
hmmz we moeten het natuurlijk ook niet 'te' populair proberen te maken Tony , anders kan iedereen met goedkoop geproduceerde rap albums aankomen , en wordt het nog meer van 'het zelfde'
Ach, dat valt tot nu toe toch ook wel mee. Ik zie iig bijna alleen maar dezelfde namen, behalve in het tournament. Daarbij, waarom niet, kunnen we die mensen ook eens leren dat er nog een hele hiphopwereld schuilgaat achter Eminem, Nelly en P. Diddy.

Nee, Tony ik heb die show niet gezien, misschien wordt ie van het weekend wel herhaald.

We kunnen ook een Nederlandse titel geven, iets als:
- Hou het onder de grond
- Woord omhoog, recht omhoog

Laters

Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_9696353
Uit een ander topic:

Wat vinden jullie van The Neptunes/N.E.R.D. ?

Ik heb echt geprobeerd er naar te luisteren, maar ik kan het gewoon niet aanhoren? Ben ik de enige of niet

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9696812
quote:
Uit een ander topic:

Wat vinden jullie van The Neptunes/N.E.R.D. ?

Ik heb echt geprobeerd er naar te luisteren, maar ik kan het gewoon niet aanhoren? Ben ik de enige of niet

Komt die vraag uit een ander topic en is hetgeen wat eronder staat jou antwoord, of is die emoticon jou antwoord?

In ieder geval ik vind het een dope album. Ik heb hem een tijdje geleden gekocht en geniet ervan. Wat ik erg dope vind is dat ze het album helemaal opnieuw ingespeeld hebben en veel dingen voor gitaren en shit hebben vervangen, wat bij het nummer Lapdance erg opvalt. Ik vind niet elk nummer even dope, maar dat heb ik bij meer cd's die ik heb, het gaat erom dat het grootste deel dope is. Verder zijn de Neptunes gewoon ziek. Ze zijn nu opeens bekend (inmiddels ook al weer ff), maar ze zijn al langer bezig dan vandaag, bijv. op de cd van ODB -> Free Dirty staat een super dope track, nummer 6 of 7. Ze maken gewoon vette beats die vaak ook goed dansbaar zijn en ik vind ze best verschillend al kan je vaak wel gelijk horen dat het een Neptunes beat is, maar dat kan je bij de meeste producers wel horen. Als je bijv. naar Clipse kijkt en bijv. die nieuwe van Snoop.

Kortom ik vind N.E.R.D./ The Neptunes ILL!

Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_9696909
The Neptunes (Nu N.E.R.D.!)

Die nieuwe track van Snoop vind ik dus helemaal niks. Geef mij maar tracks als Gin & Juice, daar kon ik echt op uit m'n dak gaan.

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9696971
quote:
Die nieuwe track van Snoop vind ik dus helemaal niks. Geef mij maar tracks als Gin & Juice, daar kon ik echt op uit m'n dak gaan.
Het was ook maar een voorbeeld, maar wat vind je dan van Clipse?
Maar je hebt wel gelijk. Gin & Juice uberhaupt Doggystyle

Verder was die ene zin nou je antwoord of die emoticon oftwel, wat vindt jij er dan van?

Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_9696995
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
The Neptunes (Nu N.E.R.D.!)

Deep cover
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_9697035
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:23 schreef Mr.Tear het volgende:

Het was ook maar een voorbeeld, maar wat vind je dan van Clipse?
Maar je hebt wel gelijk. Gin & Juice uberhaupt Doggystyle

Verder was die ene zin nou je antwoord of die emoticon oftwel, wat vindt jij er dan van?

De beat van Grindin' vind ik wel superdope, maar de flow vind ik erg zwak. De rest van het album is ook tegenvallend, gewoon niet mijn stijl. Ik hou meer van de Grimey en Jazzy Shit

The Neptunes vind (no offense) Bagger!

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9697134
Uit The Neptunes
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:27 schreef Mr.Tear het volgende:

Dat moet toch kunnen, we liggen allemaal voor een groot deel op een lijn, maar er zijn gewoon toch wat smaakverschillen, moet kunnen toch, respect for that. Oh ja Tony ik weet je antwoord nu ook, daar had je die link dus voor geplaats. Ik ben nou eenmaal niet zo'n computer smartass.

Maar discussies voeren is wel belangrijk, anders verzand het al gauw in een nutteloze discussie en zal je niks nieuws meer leren kennen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9697164
quote:
De beat van Grindin' vind ik wel superdope, maar de flow vind ik erg zwak. De rest van het album is ook tegenvallend, gewoon niet mijn stijl. Ik hou meer van de Grimey en Jazzy Shit
Ik ken ook alleen maar die ene twee tracks en die vind ik dope, het verder album ken ik niet. Wat bedoel je met Grimey, nooit van dit begrip gehoord?
Tja, Jazzy, I'm feel'in you for the full 100%!!!
quote:
The Neptunes vind (no offense) Bagger!
Repect!
quote:
Maar discussies voeren is wel belangrijk, anders verzand het al gauw in een nutteloze discussie en zal je niks nieuws meer leren kennen
Dit soort discussies zeker en daar doen we het voor.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_9697209
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:32 schreef Mr.Tear het volgende:

Ik ken ook alleen maar die ene twee tracks en die vind ik dope, het verder album ken ik niet. Wat bedoel je met Grimey, nooit van dit begrip gehoord?
Tja, Jazzy, I'm feel'in you for the full 100%!!!

Grimey is de stijl van de eerste albums van Wu-Tang, Onyx, M.O.P., Smif-N-Wessun, LL Cool J's Mama Said Knock You Out. Eigenlijk dus hele rauwe hiphop met harde beats en agressieve flows
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9697357
quote:
Grimey is de stijl van de eerste albums van Wu-Tang, Onyx, M.O.P., Smif-N-Wessun, LL Cool J's Mama Said Knock You Out. Eigenlijk dus hele rauwe hiphop met harde beats en agressieve flows
Aha, dan wordt ik helemaal gek en begin zowat te stuiteren in mijn stoel, because again I'm feel'in you for the full 100%.

Daarom hou ik zoveel van hiphop. Veel mensen hebben verschillende soorten muziek voor verschillende stemmingen waar ze in zijn. Ik heb voor elke stemming hiphop thuisliggen. Wil ik agressive pak ik agressive, wil ik chillen kan ik chillen, zin om te bouncen op een oldschool track dan doe ik dat. Hiphop is de muzikale uitvinding van de 20ste eeuw. Wederom.

Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_9697383
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:40 schreef Mr.Tear het volgende:

[..]

Aha, dan wordt ik helemaal gek en begin zowat te stuiteren in mijn stoel, because again I'm feel'in you for the full 100%.

Daarom hou ik zoveel van hiphop. Veel mensen hebben verschillende soorten muziek voor verschillende stemmingen waar ze in zijn. Ik heb voor elke stemming hiphop thuisliggen. Wil ik agressive pak ik agressive, wil ik chillen kan ik chillen, zin om te bouncen op een oldschool track dan doe ik dat. Hiphop is de muzikale uitvinding van de 20ste eeuw. Wederom.

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_9697445
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:40 schreef Mr.Tear het volgende:

Hiphop is de muzikale uitvinding van de 20ste eeuw. Wederom.

Dat komt omdat er heel veel invloeden in te vinden zijn. Jazz, Bluess, Rock en Funk. Als je het beste van die werelden bij elkaar brengt krijg je een heerlijke mix
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9697535
quote:
Dat komt omdat er heel veel invloeden in te vinden zijn. Jazz, Bluess, Rock en Funk. Als je het beste van die werelden bij elkaar brengt krijg je een heerlijke mix
Zo is het en niet anders!!
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_9698551
Oke mensen ik vind dit gewoon leuk om te doen, hier de reden voor het nieuwe Tribe Called Quest album (was eigenlijk op zoek naar een artikel over Gang Starr). Dus voor de geintresseerden:

Jam Master Jay Inspired A Tribe Called Quest Reunion
By Chuck 'Jigsaw' Creekmur, BET.Com Staff Writer

Posted March 26, 2003-- When A Tribe Called Quest disbanded in 1998, disappointed fans and admirers thought that the likelihood of a new album was slim to none - until now. Nevertheless, don't expect an expeditious return from the pioneering crew.

Phife Dawg, one third of the now-defunct A Tribe Called Quest, admitted they have yet to hit the studio. But the group, consisting of Q-Tip, Ali Shaheed Muhammad and Phife, said they have agreed it's time to bless listeners with more eclectic hip-hop sounds.

"We just sat down and talked about it a couple of times, but there is nothing concrete about it other than, we owe Jive one more album," he said to BET.com. "Eventually we'll do it, but I am not certain when."

Phife said that geography is the most significant barrier that the group faces in its trek back to the rap world.

"We are taking baby steps right now, because Ali and Tip, they live in Jersey and I'm out in Atlanta," he stated. In addition, Phife, 33, said he travels back and forth to the West Coast to be with his fiance.

The tragic and still unsolved murder of Jam Master Jay effected an awakening in Phife and the rest of the group members. The three Tribe members and former founding member Jarobi all attended the funeral in Queens last November.

"What made me do it was first I am a fan of my group, but what really brought it to the forefront was the whole Jam Master Jay thing. We just wanted to be Run DMC. Me and Q-Tip grew around the corner from them. Those were our heroes. Everybody needs to come together and put it down."

On his solo album Ventilation, Phife revealed many of his grievances with both the music industry and A Tribe Called Quest, but he declared that he has let go of any ill feelings from the past.

"Me personally, I didn't want to do it, but after a while [I did]. When I go out all the time, when I am just hanging out at the mall do you my thing everybody is saying, 'You guys gotta do it, you need to come back.' After a while you gotta appreciate the love."

Prior to disbanding with 1998's The Love Movement, A Tribe Called Quest dropped three critically acclaimed projects, People's Instinctive Travels and the Paths of Rhythm, The Low End Theory and Midnight Marauders. The group remains revered as one of the most influential in hip-hop's history. The rapper is currently working on Songs In The Key Of Phife, his second solo album.

Peace!

Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_9700881
Wow!!!!

Dat is pas goed nieuws, dat wordt dus met spanning afwachten!!!

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9700963
Mjah, ik hoop ook dat het echt doorgaat, maar vreemd genoeg hoor je altijd alleen Phife praten over een ATCQ-reunie.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_9704475
Mm ga't tournament es ff checken..... >

Hoe zit dat trouwens met 't engelstalige vs. nederlandstalige hiphop
in de grote steden, is dat echt zo vijandig naar mekaar toe of
hoor ik nou onzinverhalen.....>

Viva la vita.... Altijd
pi_9705561
quote:
Geplaatst door Fiazco op donderdag 10 april 2003 19:23Mm ga't tournament es ff checken..... >
Ik denk, nee, weet zeker dat, dat bullshit is. Ik heb daar nog nooit van gehoord. Waar kom je eigenlijk vandaan, omdat je het "in de grote steden" schrijft?

Peace!

Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_9706278
Ik zag net op MTV dat Pharrell op z'n 18e "Rump Shaker" van Teddy Riley had geproduceerd? Die track is pas dope! .
pi_9707074
quote:
Op donderdag 10 april 2003 19:23 schreef Fiazco het volgende:
Mm ga't tournament es ff checken..... >

Zelfs rappers moeten eten en dat kunnen ze niet betalen met lucht, dus iedere vorm van publiciteit is welkom. Ik denk dus dat het wel mee valt
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9726093
er kan weer gestemd worden

Hiphop Tournament Deel II

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9735095
Ik heb nog een mededeling voor mensen die hier in de buurt wonen of gewoon de tijd over hebben om een stukje te reizen. Vanavond zijn er breakdance-battle's in Tivoli. Het gaat om two on two battles's en crew battle's. Dus degene die vanavond daarvan wil gaan genieten, het start om 18.00 uur en duurt totdat het afgelopen en dat is vaak tot 23.00 of 24.00 uur. Een kaartje kost E5.-. Ik ga sowieso, want ik moet/ ga Nieuwegein representen, je weet toch.

I'm out.

Peace!

Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')