Officieel komt hij pas 28 maar uit, maar sommige winkels verkopen hem al! De nieuwe Gameboy SP! Grootste verschillen met de gewone Gameboy zijn een backlit scherm en een mooi volwassen design! Enige nadeel is dat er geen koptelefoonuitgang op het apparaat zit. Om dit te verhelpen brengt Nintendo brengt eind maart een eigen koptelefoon (past in andere port) en een adaptor uit.
Vorige delen:
Must have games die de komende tijd verschijnen:
Final Fantasy: Tactics Advance
Payback
Wing Commander
Verder gaat Nintendo flink investeren in de link mogelijkheid tussen de GBA en de GC. Metroid Prime en Zelda: WW zullen allemaal extra features hebben die alleen maar met een GBA te benaderen zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 26-03-2003 15:06]
Kan je GBA spellen die je in Amerika koopt op je europese GBA spelen?
Kan ze daar namelijk voor 2/3 van de prijs kopen. Als het niet mogelijk is dan denk ik wel een 2de keer na voordat ik hem koop..
quote:Ja, GBA is regiovrij.
Op woensdag 26 maart 2003 15:09 schreef MuErTo_ChAvEz het volgende:
Kan je GBA spellen die je in Amerika koopt op je europese GBA spelen?
quote:Ja, dat kan zeker.
Op woensdag 26 maart 2003 15:09 schreef MuErTo_ChAvEz het volgende:
Simpel vraagje:Kan je GBA spellen die je in Amerika koopt op je europese GBA spelen?
Kan ze daar namelijk voor 2/3 van de prijs kopen. Als het niet mogelijk is dan denk ik wel een 2de keer na voordat ik hem koop..
als ik hem in de states bestel met 3 games (lost vikings, wing commander, nightfire) dan kost me dat ongeveer 175,08 euro (excl verzendkosten en mede dankzij goedkope dollars ) maar als ik datzelfde in Nederland koop dan ben ik 277 euro kwijt!
dat scheelt me dus 100 euro!!!
ongelooflijk zeg, daar kun je 2 games van kopen (3 in Amerika).
Ik wacht dus gewoon tot wing commander propecy uit is (bond nightfire en lost vikings zouden eerder op de markt moeten zijn) en dan importeer ik het gewoon
nu nog ff goed adresje zoeken met snelle levertijd en redelijke verzendkosten
quote:silver EN white
Op woensdag 26 maart 2003 15:07 schreef timostanovic het volgende:
Maar over dat plaatje in de vorige topic. Was de GBA SP nou silver of white?
allen is die witte een special edition die alleen in japan met final fantasy tactics verkrijgbaar is (zal wel op zijn onderhand).
quote:blauw, zwart en zilver. Ik neem zilver (alhoewel ik eerst zwart koos)
Op woensdag 26 maart 2003 15:15 schreef Artman het volgende:
Ik weet ook nog niet welk kleurtje ik ga nemen. Welke gaan jullie nemen en welke kleuren zijn er allemaal
quote:Dat is zeker irri ja
Op woensdag 26 maart 2003 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
VS heeft een andere voltage, dat weet je toch wel? (110v). Dan moet je met een adapter gaan werken.
quote:1. & 3. Heb toch al een gba met afterburner dus ik kan nog wel ff wachten
Op woensdag 26 maart 2003 15:14 schreef timostanovic het volgende:
Ik kan hem wel importeren uit de States, maar 1. Het is veel makkelijker om hem in de winkel te kopen. 2. Heb toch nog genoeg geld op de rekening. 3. Ik kan niet meer wachten
Hij kan er dan wel niet meer bij (al 18 geweest ) maar ik moet hem toch wel gelijk geven
... we blijven hollanders hé
edit: en ja ik weet dat je met zo'n step down ding moet werken, die heb ik nog wel ergens liggen.
En ja die adapter voor die batterij zal er gratis bij zitten, alleen kun je met die adapter erin geen games spelen volgens mij ... kan iemand dat ff uit testen?
zie het vetgedrukte Henk e
quote:Ik weet het , maar hier bij de dixons word hij gewoon nu al verkocht en bij futurezone en bij E-plaza!
Op woensdag 26 maart 2003 16:10 schreef sexylexy het volgende:
Officieel komt hij pas 28 maar uit, maar sommige winkels verkopen hem al! de nieuwe Gameboy SP! [..]zie het vetgedrukte Henk e
quote:volgens diverse websites, kun je tijdens het laden spelen...
Op woensdag 26 maart 2003 15:31 schreef sp3c het volgende:
En ja die adapter voor die batterij zal er gratis bij zitten, alleen kun je met die adapter erin geen games spelen volgens mij ... kan iemand dat ff uit testen?
En Payback is een soort GTA ja... lijkt me super gaaf!
Klik http://www.apex-designs.net/payback_gba_report5.html voor meer info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |