Of de string uit is (leuke woordspeling) weet ik niet maar op mij maakt het minder indruk dan het meisje dat er in zit...
Van die leuke damesboxers (of hotpants) zijn ook heel leuk om te zien hoor.
Ik denk dat je het topic beter "Normale slipjes komen weer in" had kunnen noemen ofzo, want je ziet ze wel steeds vaker.
doe wat je zelf wilt, en wees geen schaapje dat achter de meute aanloopt !
quote:En dus ben jij de enige supersexy vrouw hier op deze aardkloot. Ik vind strings echt niks meer. Het is niet sexy en saai om naar te kijken.
Op woensdag 26 maart 2003 13:49 schreef Aventura het volgende:
Hoe eerder ze verdwijen, hoe beter, onpractische ondingen. Hoewel, kan me eigenlijk niks schelen, want ik ben geloof ik het enige mens in de hele wereld die ze niet draagt.
wat mij betreft lekker houden! iets anders staat toch niet onder een heupbroek ?
ik zeg toch niet dat het niet nodig is, of niet praktisch is. Natuurlijk moet je wel een string dragen onder een witte kaki broek maar als string op zich en sich niet sexy
Hail strings!!!!!!!!!!!
quote:Er is nog een middenweg tussen strings en witte HEMA-onderbroeken hoor.
Op woensdag 26 maart 2003 13:52 schreef Tijn het volgende:
100% voor de grote vormloze witte HEMA-onderbroek dus
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:45 schreef heijx het volgende:
Van die leuke damesboxers (of hotpants) zijn ook heel leuk om te zien hoor.
quote:niet met je eens, lang leve de string
Op woensdag 26 maart 2003 13:59 schreef kikkerlikker het volgende:
goed idee uit met dei strings gatverdamme wat een goor gezicht die vieze reet veters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kniel voor de stringdragers (vrouwen met string dan
)
quote:Er zijn altijd al mooie slipjes geweest. Je kan van string - slip - boxer zeer mooie en sexy exemplaren vinden.
Op woensdag 26 maart 2003 13:52 schreef amsterdamman het volgende:[..]
En dus ben jij de enige supersexy vrouw hier op deze aardkloot. Ik vind strings echt niks meer. Het is niet sexy en saai om naar te kijken.
Ik wil weer mooie slipjes zien.
quote:Ik laat ze knielen
Op woensdag 26 maart 2003 14:04 schreef WeirdMicky het volgende:ik kniel voor de stringdragers (vrouwen met string dan
)
Standaard slipjes onder een strakke broek zien er niet uit
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:04 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Ik laat ze knielen
quote:Zeker alleen nog maar mannen in een string gezien?
Op woensdag 26 maart 2003 13:59 schreef kikkerlikker het volgende:
goed idee uit met dei strings gatverdamme wat een goor gezicht die vieze reet veters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Hehehe. Ik wilde het al niet vragen.
Op woensdag 26 maart 2003 14:08 schreef Prinz_ het volgende:[..]
Zeker alleen nog maar mannen in een string gezien?
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:00 schreef EdSchouten het volgende:[..]
![]()
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:08 schreef Prinz_ het volgende:[..]
Zeker alleen nog maar mannen in een string gezien?
quote:geen discussie over mogelijk? waar denk je dat we mee bezig zijn?
Op woensdag 26 maart 2003 14:24 schreef Ro-Dogg het volgende:
String "in" string "uit"...sorry maar hier is mijns inziens geen discussie over mogelijk. Een string is voor een vrouw verplichte kost, waarbij gemiddeld drie tot vijf dagen in de maand een uitzondering gemaakt kan worden. Een string is als de kroon op het hoofd van een koning, als de schuimkraag op een lekker glas bier.....weinig functioneel maar o zo gruizig!
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:34 schreef Brennie het volgende:
Onder een lichtkleurige strakke broek draag ik toch echt geen witte grote onderbroek.
Boxers zijn daarentegen ook erg mooi
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:19 schreef heijx het volgende:[..]
![]()
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:12 schreef Maaikietje het volgende:
hmm ik draag altijd strings... en ik was ook mooi niet van plan anders te doen!
1). Wanneer er een strakke broek overheen zit een must, een "tent" met van die strepen over de kont vind ik geen gezicht om naar te kijken...
2). Wanneer de broek uit is, vind ik een "normale" onderbroek of een boxershort mooier, dat laat nog wat te raden over.....
quote:Met string ook wel hoor
Op woensdag 26 maart 2003 15:18 schreef liosnel het volgende:
Strings hebben voor mij 2 kanten:2). Wanneer de broek uit is, vind ik een "normale" onderbroek of een boxershort mooier, dat laat nog wat te raden over.....
Valt er iets over haar kont heen aan kleding dan is een standaart slip geen probleem.
quote:Neuk jij altijd met de broek nog aan?
Op woensdag 26 maart 2003 15:28 schreef GEsTOoRD het volgende:
Als een meissie een strakke broek wil dragen hoort daar een string bij, anders ziet het er niet uit.Valt er iets over haar kont heen aan kleding dan is een standaart slip geen probleem.
quote:idd
Op woensdag 26 maart 2003 15:21 schreef Visie het volgende:[..]
Met string ook wel hoor
quote:ehm, de meeste mensen die hier commentaar op leveren zijn mannen, en die bepalen niet wat een vrouw draagt toch?
Op woensdag 26 maart 2003 15:34 schreef Aventura het volgende:
Ik kom nog uit de generatie waarin een string alleen door hoeren en strippers werd gedragen. Kan me ook niet herinneren dat ze voor mijn vijftiende massaal in de winkels lagen. Ik ben er iig zeker niet mee opgevoed om ze te dragen. Bij hoge uitzondering doe ik er eentje aan, in geval van lichte of erg strakke broek. Maar het zit gewoon voor geen meter. En nee dit betekent niet dat ik in enorme HEMA-tenten loop. Zoals iemand al zei er is een tussenweg tussen een string en een oma-slip. Oh en aan mensen die zeggen dat een gewone slip niet staat onder kleding: koop een grotere onderbroek want je hebt ws. een te dikke reet voor de slip die je nu draagt ;-)
verder zijn die strepen bij een slip in een broek gewoon heel vaak goed te zien, en dat is niet zo mooi
quote:Volgens mij gaat het toch om het pakketje en niet om wat voor soort ondergoed ze heeft, of ben je zo bekrompen om op zoiets af te haken.
Op woensdag 26 maart 2003 15:36 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
ehm, de meeste mensen die hier commentaar op leveren zijn mannen, en die bepalen niet wat een vrouw draagt toch?
verder zijn die strepen bij een slip in een broek gewoon heel vaak goed te zien, en dat is niet zo mooi
quote:Nee, hoezo?
Op woensdag 26 maart 2003 15:29 schreef Tijn het volgende:[..]
Neuk jij altijd met de broek nog aan?
quote:wat zeg je? kan jij niet lezen?
Op woensdag 26 maart 2003 15:38 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
Volgens mij gaat het toch om het pakketje en niet om wat voor soort ondergoed ze heeft, of ben je zo bekrompen om op zoiets af te haken.
ik zeg gewoon dat het er minder mooi uitziet, daar hebben we t toch over
slimmerd
quote:of een vriendin die stelselmatig weigert strings te dragen
Op woensdag 26 maart 2003 15:47 schreef masterdave het volgende:
Kom op zeg,strings uit? Wat is er nou lekkerder dan een lekker strak kontje kunnen zien en dan de bandjes lekker op de heupen zitten,vind ik echt wel geil om te zien gek. Denk dat de mensen hier die zeggen dat strings uit zijn,of een dikke kont hebben,of een vriendin hebben met een dikke reet.
quote:Zelfs DAT hoeft nog geeneens bij een string,wat wil je nog meer
wat maakt het uit of het in of uit is. als ze maar uit gaan
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:52 schreef Diggler het volgende:
3X hoera voor de string!wat mij betreft lekker houden! iets anders staat toch niet onder een heupbroek ?
Persoonlijk blijven bij mij de slipjes in de kast liggen, sinds ik de string heb ontdekt! In het begin even wennen... Ze zitten simpelweg mooier onder kleding. Ofwel, een noodzakelijk goed maar niet persé het meest sexy. Er is genoeg sexy lingerie te vinden met slipjes of boxers.
quote:
Kom op zeg,strings uit? Wat is er nou lekkerder dan een lekker strak kontje kunnen zien en dan de bandjes lekker op de heupen zitten,vind ik echt wel geil om te zien gek. Denk dat de mensen hier die zeggen dat strings uit zijn,of een dikke kont hebben,of een vriendin hebben met een dikke reet.
quote:
of een vriendin die stelselmatig weigert strings te dragen
quote:da's toch hetzelfde als 'string is uit'?
Op woensdag 26 maart 2003 16:46 schreef NemesisDivina het volgende:
geen ondergoed is geiler
quote:mja op zich wel jah... *gaat boven Nemmie's nivo*
Op woensdag 26 maart 2003 16:47 schreef bixister het volgende:[..]
da's toch hetzelfde als 'string is uit'?
quote:Okay mooizo, is dat ook weer opgehelderd
Op woensdag 26 maart 2003 15:46 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
wat zeg je? kan jij niet lezen?
ik zeg gewoon dat het er minder mooi uitziet, daar hebben we t toch over
slimmerd
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:47 schreef masterdave het volgende:
Stem ik volledig mee in
Op woensdag 26 maart 2003 16:49 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
Okay mooizo, is dat ook weer opgehelderd
quote:Mag toch hopen van niet??
Op woensdag 26 maart 2003 13:45 schreef Byte_Me het volgende:
wat is dan in? oma-onderbroeken zeker, de retro-look.
Als strings bij dames uit dreigen te raken, hoe denken jullie dat met onvervalste propaganda te kunnen voorkomen? Gevoelens van minderwaardigheid proberen op te wekken bij dames zonder string?
quote:mooi fotoshop werk
Op woensdag 26 maart 2003 17:41 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]Een string achterstevoren dragen is in.
quote:Ik heb 7 weken stage gelopen op een asiel. Dat was daar 'smorgens (als er nog geen klanten waren) je omkleden en ook weer aan t eind van de dag. Nou preuts ben ik niet, maar om daarzo in mijn string te gaan staan (ja er werkten ook mannen
Op woensdag 26 maart 2003 13:45 schreef heijx het volgende:Van die leuke damesboxers (of hotpants) zijn ook heel leuk om te zien hoor.
Maar onder een strakke broek hoort toch echt wel een string hoor..
ps: ik vind gewone 'slipjes' niet eens meer lekker zitten, die randjes, bah
Grtx Ferret
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 18:43 schreef Ferret1983 het volgende:[..]
Ik heb 7 weken stage gelopen op een asiel. Dat was daar 'smorgens (als er nog geen klanten waren) je omkleden en ook weer aan t eind van de dag. Nou preuts ben ik niet, maar om daarzo in mijn string te gaan staan (ja er werkten ook mannen
) vond ik maar nix... Dus heb n berg (dames-)boxershorts ingekocht, en weet je, ze zitten nog lekker ook! En droeg daar (niet al te strak zittende) spijkerbroeken, kon best! Nu ga ik op schapenstage en die boxers gaan mooi mee, want je
houd er een lekkere warme kont inhaha!!
quote:Toch heeft Aventura gelijk..........
Op woensdag 26 maart 2003 15:36 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
ehm, de meeste mensen die hier commentaar op leveren zijn mannen, en die bepalen niet wat een vrouw draagt toch?
Een goed passende slip zit namelijk goed om je kont heen, een te kleine slip gaat half op je kont zitten en daar krijg je dan die strepen van....
Zelf heb ik onder strakke heupbroeken eigenlijk bijna nooit een slip aan.
Een string komt eronderuit en nu mag dat wel helemaal mode zijn, maar ik vind het persoonlijk geen gezicht.
Grote slip komt er ook onderuit en zo'n groot vlak is nog erger als een string, dus dan maar in mijn blote billetjes in de broek.
Verder is het redelijk 50/50 verdeeld met string en grotere slips.
Ligt er een beetje aan hoe mijn pet staat...
In de ongesteldheidsperiode draag ik hele degelijke onderbroeken, van die sloggie achtige dingen die goed en stevig zitten.
quote:En geloof me, uit ervaring met schapenstage kan ik je zeggen dat je vast en zeker prijs zal stellen op een warme kont!!!!!!!!!!!!!
Op woensdag 26 maart 2003 18:43 schreef Ferret1983 het volgende:[..]
Ik heb 7 weken stage gelopen op een asiel. Dat was daar 'smorgens (als er nog geen klanten waren) je omkleden en ook weer aan t eind van de dag. Nou preuts ben ik niet, maar om daarzo in mijn string te gaan staan (ja er werkten ook mannen
) vond ik maar nix... Dus heb n berg (dames-)boxershorts ingekocht, en weet je, ze zitten nog lekker ook! En droeg daar (niet al te strak zittende) spijkerbroeken, kon best! Nu ga ik op schapenstage en die boxers gaan mooi mee, want je
houd er een lekkere warme kont inhaha!!
Maar onder een strakke broek hoort toch echt wel een string hoor..
ps: ik vind gewone 'slipjes' niet eens meer lekker zitten, die randjes, bahGrtx Ferret
quote:Nou durf ik eigenlijk niet meer helemaal te vragen wat een schapenstage precies inhoudt
Op woensdag 26 maart 2003 19:55 schreef erodome het volgende:
En geloof me, uit ervaring met schapenstage kan ik je zeggen dat je vast en zeker prijs zal stellen op een warme kont!!!!!!!!!!!!!
quote:Als het hetzelfde is als bij mij(ik vermoed van wel) dan is het 17 dagen helpen lammeren bij een schapenboer.
Op woensdag 26 maart 2003 20:00 schreef Litpho het volgende:[..]
Nou durf ik eigenlijk niet meer helemaal te vragen wat een schapenstage precies inhoudt
.
Ik heb zo'n 30 lammetjes gehaalt(de rest ging vanzelf, had geen hulp nodig).
Sorry voor het off-topic....
quote:Jep, GHC Barneveld
Op woensdag 26 maart 2003 20:04 schreef erodome het volgende:Als het hetzelfde is als bij mij(ik vermoed van wel) dan is het 17 dagen helpen lammeren bij een schapenboer.
Dit heb ik van school uit gedaan, het geeft les in geboortehulp, bij schapen is dat heel makkelijk omdat die in een korte tijd met z'n allen lammeren.
Het geeft een idee van wat je moet doen bij alle dieren als er probs zijn met geboorte's.Ik heb zo'n 30 lammetjes gehaalt(de rest ging vanzelf, had geen hulp nodig).
Sorry voor het off-topic....
-> ontopic!!!
het mooiste bij een vrouw?>>> een Calvin Klein boxershort, grijs. oef daarin komt een kontje van een vrouw pas echt mooi uit en is het spannend om het uit te pakken
(het leuke van cadeautjes krijgen is toch ook het uitpakken
)
quote:Ik zal wel een rare vent wezen, maar hier kan ik toch niet echt warm voor lopen...
Op woensdag 26 maart 2003 14:19 schreef heijx het volgende:
,
,
.
.
,
quote:je moet gewoon eens stoppen met vieze dikke wijven neuken. en een lekker wijf tegenkomen met een string aan. dan praat je wel anders.
Op woensdag 26 maart 2003 13:50 schreef _Etter_ het volgende:
ik vind strings meestal niet mooi, dus gelukkig dat ze uit zijn!
Heb dus een hekel aan strings.
Ik heb hele mooie kleine zwarte slipjes, sommigen zijn van kant. Ze zijn zacht en in de goede maat zodat ik er geen ZSR (=Zichtbare Slip Rand) in heb onder een broek.
En nee ik heb geen dikke reet.
Ontopic: strings zijn in omdat je altijd meelopers zult hebben. Peer pressure he, op de middelbare school kun je als meisje echt niet aankomen met een slipje. Dan lig je buiten de groep. What's next? De kinderstring? (O nee, die bestaat al!)
Maar laten we eerlijk wezen: een string zit toch echt voor geen ene meter!!!!!!!!!!
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:57 schreef m24 het volgende:
STRINGS GAAN NOOIT MEER UIT!!!!
Hail strings!!!!!!!!!!!
quote:*heel eerlijk*
Op donderdag 27 maart 2003 11:38 schreef lamaris het volgende:Maar laten we eerlijk wezen: een string zit toch echt voor geen ene meter!!!!!!!!!!
quote:Ja ik ook! Als je er 1 x aan begonnen bent kom je er niet meer van af
Op donderdag 27 maart 2003 21:14 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
*heel eerlijk*
ik vind een string heerlijk zitten
Zo bloot op het strand heb ik toch meer zoiets van 'gatver, die heeft een touwtje langs haar reet lopen'
Doe dan maar een mooi bikinislipje
quote:witte strings???
Op woensdag 26 maart 2003 13:59 schreef Roellio het volgende:[..]
Er is nog een middenweg tussen strings en witte HEMA-onderbroeken hoor.
quote:Maar...een slipje zit wel eens, grof gezegd, in je naad...en dat is gewoon een klotegevoel. Een string zit de hele tijd in je naad! Dat is toch om gek van te worden....
Op donderdag 27 maart 2003 21:14 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
*heel eerlijk*
ik vind een string heerlijk zitten
quote:Lijkt me onzin over te praten over het 'uit' zijn van iets als het juist is gaan behoren tot de basis kledingstukken.
Op woensdag 26 maart 2003 13:42 schreef amsterdamman het volgende:
Ik had net lunch en had een discussie met twee collega's .Ons algemeen gedachten en mening was dat strings uit zijn. Wel een noodzakkelijk goed maar niet meer sexy als een mooi slipje.
Wat jullie?
quote:precies praat maar door dames, gaat de goede kant op
Op vrijdag 28 maart 2003 01:26 schreef scanman01 het volgende:
Als een string uit is, is dat nooit verkeerd
quote:Een string is ervoor gemaakt om in je naad te zitten, een slip niet...
Op vrijdag 28 maart 2003 00:29 schreef lamaris het volgende:[..]
Maar...een slipje zit wel eens, grof gezegd, in je naad...en dat is gewoon een klotegevoel. Een string zit de hele tijd in je naad! Dat is toch om gek van te worden....
Een goede string draagt lekker, een goede slip gaat niet snel in je naad zitten.
quote:Praise the string!!!!
Op vrijdag 28 maart 2003 12:37 schreef erodome het volgende:[..]
Een string is ervoor gemaakt om in je naad te zitten, een slip niet...
Dus als een slip in je naad gaat zitten dan moet ie kruipen en krijg je flink wat spul in je naad, dat heb je met een string dus niet...Een goede string draagt lekker, een goede slip gaat niet snel in je naad zitten.
quote:ben ik het mee eens. ik vind ze lekker zitten en daarom draag ik ze ook
Op vrijdag 28 maart 2003 00:33 schreef defender het volgende:
Ik draag ze al jaren, en blijf ik doen ook. Of ze in of uit zijn is niet belangrijk, ze zitten gewoon lekker.

zijn we gelijk van die discussie af
quote:Wat een onzin... ze staan inderdaad nergens naar als je er zelf niet uitziet.
Op donderdag 27 maart 2003 11:38 schreef lamaris het volgende:
Ontopic: strings zijn in omdat je altijd meelopers zult hebben. Peer pressure he, op de middelbare school kun je als meisje echt niet aankomen met een slipje. Dan lig je buiten de groep. What's next? De kinderstring? (O nee, die bestaat al!)Maar laten we eerlijk wezen: een string zit toch echt voor geen ene meter!!!!!!!!!!
Hail to strings
Doe mij maar een normale onderbroek.
in een strakke/ doorschijnende broek natuurlijk wel een string...
alleen bij mij maandelijkse probleem natuurlijk niet...maar verder aaaaaaaltijd
quote:Mijn vriendin had precies zo'n pyamabroek, met bijpassend kanten topje. Stond haar
Op vrijdag 28 maart 2003 19:13 schreef NemesisDivina het volgende:
kunnen we niet weer met zn allen dit gaan dragen:
zijn we gelijk van die discussie af
quote:zelfs dan draag ik nog strings, ik heb volgens mij nix anders
Op vrijdag 28 maart 2003 23:17 schreef shavirah het volgende:alleen bij mij maandelijkse probleem natuurlijk niet...maar verder aaaaaaaltijd
quote:Dat alternatief is ook erg okay.
Op zaterdag 29 maart 2003 10:10 schreef NemesisDivina het volgende:
zelfs dan draag ik nog strings, ik heb volgens mij nix anders
Ik vind strings niet lekker zitten ![]()
Ik prefereer de boxertjes zoals in het plaatje. Maar dan wel de mooiere die niet bij je navel eindigen, maar ergens bij je heupjes, zodat je nog een lage broek aankunt
quote:Dat bedekt zoveel.
Op zondag 30 maart 2003 11:36 schreef Arshia het volgende:
Wat is er mis met zoiets?
quote:super!
[afbeelding]Ik vind strings niet lekker zitten
Ik prefereer de boxertjes zoals in het plaatje. Maar dan wel de mooiere die niet bij je navel eindigen, maar ergens bij je heupjes, zodat je nog een lage broek aankunt
Zo'n broekje als Arshia post vind ik ook wel mooi, zolang het maar niet zo'n geval is wat ook je hele buik bedekt
quote:Misschien voor de dames die er iedere dag een dragen, maar aangezien mijn vriendin ze niet lekker vind zitten komt dat weinig voor.. Als ze er dan weer es een aan heeft dan is het feest.. (voor mij dan)..
Op woensdag 26 maart 2003 13:42 schreef amsterdamman het volgende:
Ik had net lunch en had een discussie met twee collega's .Ons algemeen gedachten en mening was dat strings uit zijn. Wel een noodzakkelijk goed maar niet meer sexy als een mooi slipje.
Wat jullie?
Heb ik weer. Een vriendin die géén strings draagt...
quote:A M E N ! ! ! ! ! ! ! !
Op dinsdag 1 april 2003 16:57 schreef lampie_666 het volgende:lang leve de string
quote:ja die zijn ook koel
[afbeelding]Ik vind strings niet lekker zitten
quote:Same here.
Op vrijdag 28 maart 2003 00:33 schreef defender het volgende:
Ik draag ze al jaren, en blijf ik doen ook. Of ze in of uit zijn is niet belangrijk, ze zitten gewoon lekker.
Ik ken alleen een beflapje...... ............gelukkig is een beflapje niet onderhevig aan schommelingen op het gebied van mode; een beflapje zal altijd blijven bestaan zolang de mensheid zal blijven bestaan!!
Voor nog geen 10 gram aan stof!
quote:Woehaaaaa das nou het echte werk!
Op woensdag 26 maart 2003 14:19 schreef heijx het volgende:

wat een figuurtje
quote:Als je de urinebuis meetelt 3 (daarbeneden dan) Maar daar kan je niet zoveel mee
Op vrijdag 4 april 2003 19:15 schreef Seal_force het volgende:
Heb 1 vraag hebben meiden nou 2 of 3 gaatjes??
Had er namelijk een discussies over.
quote:Oke bedankt.
Op vrijdag 4 april 2003 19:24 schreef Miwe het volgende:[..]
Als je de urinebuis meetelt 3 (daarbeneden dan) Maar daar kan je niet zoveel mee
quote:
Op donderdag 3 april 2003 17:49 schreef Tante_Bet het volgende:
Ik heb ze wel s geprobeerd, maar ik vind ze echt niet lekker zitten...Waarom vinden vrouwen ze lekker zitten? Anale druk en is dat stimulerend? Geef mij maar het broekje van de Hunkemoller-reklame!
quote:en dat is? Ik snap gewoon niet waarom vrouwen het lekker vinden zitten...dat draadje, flupje stof zit tegen je bilspleet aan zeg maar...dus..uh, is dat wellicht de kik? Ik zie de lol er in elk geval niet van...Vinden mannen het ook mooi bij gezette vrouwen met erg welgevormd achterste?
Op vrijdag 4 april 2003 21:32 schreef BrokenToe het volgende:[..]
Er ontgaat mij iets geheel...
quote:nou je voelt er nix van hoor als je een string aan heb. Oke misschien in het begin de eerste keer maar ik heb er geen last van. ik draag niet anders...
Op vrijdag 4 april 2003 22:00 schreef Tante_Bet het volgende:[..]
en dat is? Ik snap gewoon niet waarom vrouwen het lekker vinden zitten...dat draadje, flupje stof zit tegen je bilspleet aan zeg maar...dus..uh, is dat wellicht de kik? Ik zie de lol er in elk geval niet van...Vinden mannen het ook mooi bij gezette vrouwen met erg welgevormd achterste?
quote:Hm nou dat van die anale druk zag ik niet zo, juist omdat het maar een draadje, flupje stof is.
Op vrijdag 4 april 2003 22:00 schreef Tante_Bet het volgende:[..]
en dat is?
Kan ook mooi zijn vind ik
Maar strings zijn nog altijd het best omdat je bij onderbroeken de rand zo duidelijk ziet, geen gezicht. Maar ik denk zeker dat de onderbroek weer terug komt.
Ik heb ook erg leuke gezien in Liever Verliefd
Ik ga wel ff kijken of ik fotootjes kan vinden.
but in the end... je moet inderdaad aantrekken wat je het lekkerst vindt zitten!
quote:Wat een tent
Op woensdag 26 maart 2003 14:19 schreef heijx het volgende:[..]
![]()
Neej doe dan een mooie boxer! (Het is blijkbaar egt onmogelijk om plaatjes van mooie boxers te vinden op internet
Dus ik heb nog steeds geen voorbeeld. Grom) Maar goed ik bedoel dus het hotpants-idee, en dan niet tot aan je navel maar mooi op de heupen. Ook niet pijpjes tot op je knieen (das meer oma's lange onderbroek) Maar gewoon een klein stukje. Zoals Kylie;
Top Karoltje, hou deze ondergoedonbewuste maar is op de hoogte van het hedendaagse modebeeld. Kylie is inderdaad cool btw
quote:Ik zal het plebs is bijbrengen op modegebied
Op vrijdag 4 april 2003 23:28 schreef BrokenToe het volgende:
[quote]Top Karoltje, hou deze ondergoedonbewuste maar is op de hoogte van het hedendaagse modebeeld. Kylie is inderdaad cool btw
of niet dan ?
quote:nee gewoon, dat een vrouw haar string uit doet
Op woensdag 26 maart 2003 13:45 schreef Byte_Me het volgende:
wat is dan in? oma-onderbroeken zeker, de retro-look.
(p.s. ik zie strings trouwens liever uit, letterlijk dan
)
Female> Slapen jullie snachts met een string? *auw* Ik prefer naked
quote:Ik geloof dat het ook afgeraden word om met een string te slapen (heeft ergens in een medisch tijdschrift gestaan) ik weet helaas niet meer waarom.
Op dinsdag 8 april 2003 21:19 schreef Chantal21 het volgende:
String is 100 keer beter dan een slip (daar moet ik altijd aan "plukken")Female> Slapen jullie snachts met een string? *auw* Ik prefer naked
quote:ik slaap gewoon met een string aan hoor.. nergens last van... voel het niet eens
String is 100 keer beter dan een slip (daar moet ik altijd aan "plukken")Female> Slapen jullie snachts met een string? *auw* Ik prefer naked
quote:depends... meestal trek ik ander slipje aan, al is t alleen omdat ik er de hele dag in gelopen (en dus ook gezweten heb
quote:Soms wel soms niet.. heb nogal eens de neiging om dan gewoon een boxer aan te doen.. voel me dan wat vrijer.
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:52 schreef erodome het volgende:
...
Zelf heb ik onder strakke heupbroeken eigenlijk bijna nooit een slip aan.
Een string komt eronderuit en nu mag dat wel helemaal mode zijn, maar ik vind het persoonlijk geen gezicht.
Grote slip komt er ook onderuit en zo'n groot vlak is nog erger als een string, dus dan maar in mijn blote billetjes in de broek.
...
quote:Heeft mijn vriendin ook, maar soms leen ik voor de gelegenheid een extra wijde boxer van mij uit
Op woensdag 9 april 2003 14:54 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
ik slaap gewoon met een string aan hoor.. nergens last van... voel het niet eens
quote:nah ik draag altijd strings en soms als uitzondering een boxer of gewone "tent" en als ik die aanheb kruipt het altijd toch langzaam in me naadjuh das nog erger! en als je er aan ben gewend dan kan je eenmaal niet meer zonder!
Op donderdag 27 maart 2003 11:38 schreef lamaris het volgende:
Jullie hebben 't maar over 'grote witte onderbroeken' die je ziet onder een strakke broek omdat ze 'in de billen snijden'.Heb dus een hekel aan strings.
Ik heb hele mooie kleine zwarte slipjes, sommigen zijn van kant. Ze zijn zacht en in de goede maat zodat ik er geen ZSR (=Zichtbare Slip Rand) in heb onder een broek.En nee ik heb geen dikke reet.
Ontopic: strings zijn in omdat je altijd meelopers zult hebben. Peer pressure he, op de middelbare school kun je als meisje echt niet aankomen met een slipje. Dan lig je buiten de groep. What's next? De kinderstring? (O nee, die bestaat al!)
Maar laten we eerlijk wezen: een string zit toch echt voor geen ene meter!!!!!!!!!!
quote:Wat vinden de anderen? Mogen dames met een maatje meer (zeg maar maat 40-44) ook aan de string? Of vinden jullie dat geen gezicht?
Op zondag 6 april 2003 11:06 schreef Stroef het volgende:
als je iets dikkere reet hebt , zie ik daar liever een string aan dan een onderbroek. als je moooi slank ben , is een onderbroekje super geilof niet dan ?
quote:Mijn vriendin pingpongt tussen mt 40-42 maar een string vind ik nog steeds beter staan een gemiddelde standaardslip. En ja, zij moest eerst ook aan wennen hoe het voelt maar dat blijkt toch ook weer aan type/merk te liggen. Nu wil ze niet meer zonder! (tot mijn groot genoegen
Op zondag 13 april 2003 19:40 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Wat vinden de anderen? Mogen dames met een maatje meer (zeg maar maat 40-44) ook aan de string? Of vinden jullie dat geen gezicht?
Ik heb maat 42, vind het nog net kunnen, maar liever niet.
Zit niet lekker, vind ik, dat ding in mijn bilnaad
Pics:

dis wel een leuke slip (nee geen string het is een slip!!
string is echt niet uit hoor...juist nog mega in om het zo te zeggen
onderbroeken bij jongens dan, dat is pas zo tres passé!
:p
geef mij maar een losse of een lekker strakke boxershort ...
helaas wil me vriend dit niet drage
zit ik iedere keer naar die stomme veel-te-kleine-soms onderbroeken te kijken
dus er gaat nou iets anders boven die broek uitgestoken worden?
quote:Daar ontkom je niet aan, als je jeans op je heupbeen hangt (of je moet natuurlijk sliploos gaan...)
Op woensdag 30 juli 2003 17:49 schreef MikeyMo het volgende:
Je string 10cm boven je broek uitsteken,is dat in?dus er gaat nou iets anders boven die broek uitgestoken worden?
quote:Onder een gewone (lees: hoge) broek: eens. Omdat je anders vaak van die lelijke dubbele billen krijgt. Maar onder een lowrider/heupbroek is een string echt niet meer done!
Op woensdag 30 juli 2003 17:52 schreef Ovide21 het volgende:
Mooi sexy slipje is mooi zonder broek maar onder een broek vind ik een string toch persoonlijk nog altijd het mooist!!
quote:Ja, zeker!
Ik denk dat de gene die zeggen dat strings niet lekker zitten, gewoon niet de goede maat aan hebben. Als je de goede maat aan hebt, moet het haast wel goed zitten!
Boeit me niet zo veel... M'n meis heeft mooie van alle drie dus ik ga niet klagen
Ik heb er nog nooit mee meegedaan, vind het dus echt niet staan, net alsof je jezelf niet aan kan kleden ofzo ![]()
In van die hele lage broeken doe ik gewoon geen slip aan, geen last van naar buiten stekende slips, geen last van strepen op je billen
quote:Wat op zich mooi is, want dan gaan de strings in de aanbieding
Op woensdag 30 juli 2003 23:05 schreef Keroppi het volgende:
Ik verwacht dat de boxertjes de nieuwe trend gaan worden
quote:Zegt iemand die als username de naam DaHoer heeft...
Op woensdag 30 juli 2003 23:40 schreef DaHoer het volgende:
De ECHTE dames blijven Strings dragen...
mij maakt het niet uit.. als er maar een mooi meissie inzit
quote:Ik hoop het niet.. en dat probleem dat jij geen slipjes kunt krijgen bij je bh, dat heb ik vaak met complete setjes, als je een grotere cupmaat hebt, vinden ze blijkbaar dat daar geen string bij kan
Op woensdag 30 juli 2003 22:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Hoop dat die mode rap uit is.
Dan zijn er eindelijk weer meer mooie slipjes op de markt.
Zo hatelijk als je een mooi setje wil kopen en het enkel kan met string.
quote:
Op donderdag 10 april 2003 11:40 schreef NemesisDivina het volgende:
[offtopic]
ik heb een latex string gekocht
[/offtopic]
quote:Die zitten anders wel echt lekker hoor
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:35 schreef Sjo3rdZ het volgende:
nouja een dikke oma broek is lekker ofzo :|
Ik heb een aantal grote onderbroeken, heerlijk voor als je ongesteld bent, die dingen zitten hemels.
Een string op het strand is een NoGo voor mij PUKE
Nu zie je vaak van die dikke wijven met een string lopen. Die moeten ze een nekschot geven.
quote:Er bestaat nog een ergere vorm....
Op donderdag 7 augustus 2003 20:26 schreef draaijer het volgende:
Ik vind strings nog steeds heeeeeeel sexy, als ze maar om een mooie kont zitten. Die zijn zeldzaam.Een string op het strand is een NoGo voor mij PUKE
Mensen met strings aan in het zwembad, midden in de winter...
1 keer gezien een stel, allebei in string in het zwembad, geen gezicht!!!
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:41 schreef bingo het volgende:
slipjes zien er niet uit.
een string is en blijft sexy. Ik vind het geweldig om die heerlijke billen in een string te zien.
quote:goh daar heb ik 1 jaar lang zo af en toe wat systeembeheer gedaan...
Op woensdag 26 maart 2003 20:17 schreef Ferret1983 het volgende:[..]
Jep, GHC Barneveld
17 dagen intern
[ontopic]
ik draag sinds kort van die boxers met korte pijpjes... zit heerlijk... maar onder een wat strakkere broek ga ik toch echt voor een string
boxers zijn not-done iig
Op donderdag 14 augustus 2003 21:45 schreef Taurus het volgende:
String is helemaal niet uitString is sexy! En lekker!
quote:i totally agree with this
Op donderdag 14 augustus 2003 22:51 schreef Striet het volgende:
Of t nou in is of uit, een string vind ik echt helemaal nergens naar zitten. En nee groep begriplege stringdragers, dat komt niet doordat ik een kont heb die er aan alle kanten overheen valt, het komt ook voor dat mensen het echt niet lekker vinden zitten. Voor mij rouleren de strakke boxertjes
i dont mind
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:57 schreef m24 het volgende:
STRINGS GAAN NOOIT MEER UIT!!!!
Hail strings!!!!!!!!!!!
Dat zou echt klote zijn.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 23:02 schreef daniman het volgende:
ik vind strings dus in geen enkele zin opwindend
Zou mooi zijn als vrouwen dat deden, want het lijkt wel of ze bijna allemaal strings dragen. Ik vind er echt heel weinig aan. Waarom toch altijd weer dat kuddegedrag.quote:Op woensdag 26 maart 2003 13:49 schreef Flierp het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2003 13:49 schreef Aventura het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2003 11:56 schreef zonnestraal het volgende:
Maar ik kan me goed voorstellen dat mannen het mooier vinden een vrouw te zien in een sexy slipje dan in een string-ding.......
Duidelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2003 00:02 schreef Tiemie het volgende:
een string is niet uit, die moet uit
waar maak je je dan druk overquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:48 schreef purplerose het volgende:
..., en als de kerel ze nie mooi vind is dat jammer.
en tegenwoordig heb je ultra always voor strings.. naadjequote:Op zaterdag 29 maart 2003 10:10 schreef NemesisDivina het volgende:
Hotpantsshorties zijn ookquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:48 schreef purplerose het volgende:
ik draag slipjes en van die hotpantshortydingen, en als de kerel ze nie mooi vind is dat jammer.
Dat is enorm ranzig inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:49 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
als je maar niet zo'n tent draagt met dikke naden, die doorschijnen door je gewone broek
Jij kan er niet aan wennen. Ik ken vrouwen die al 4 jaar niets anders in de kast hebben liggen. Van wickedweasel tot la Perla. Alleen maar strings en een paar hotpantsquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:05 schreef Aventura het volgende:
Ik hou echt niet van strings. Ze zitten gewoon niet lekker. Als iemand beweert van wel, dan liegt ze. Ik kan er gewoon niet aan wennen.
Allemaal indoctrinatie, slaven van marketing. Er is een behoefte gecreeerd en iedereen aan de string. Not me! Ik kon de eerste 22 jaar van mijn leven lang zonder strings dus nu ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Jij kan er niet aan wennen. Ik ken vrouwen die al 4 jaar niets anders in de kast hebben liggen. Van wickedweasel tot la Perla. Alleen maar strings en een paar hotpantsZij vinden ze heerlijk zitten. Net alsof je in je blote kont in je broek zit. En zij liegen echt niet 4 jaar lang en passen hun koopgedrag ook niet aan....
Draagt jouw vriendin dan pampers?quote:Op woensdag 26 maart 2003 13:52 schreef CIXX het volgende:
Ik denk dat je nu een beetje overdrijft. Dat het door marketing populair is geworden, is waar. Maar smaken verschillen. Ook met wat mensen lekker vinden zitten. Ik ken bijvoorbeeld mensen die het heerlijk vinden om een korte broek aan te trekken, of geen sokken te dragen. Ik moet er niet aan denken eigenlijk, al is het 32 graden.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Allemaal indoctrinatie, slaven van marketing. Er is een behoefte gecreeerd en iedereen aan de string. Not me! Ik kon de eerste 22 jaar van mijn leven lang zonder strings dus nu ook
Dat is gewoon enorm onzin, de meeste mensen wennen er binnen een week aan, dat jij dat nou niet kunt wil niet zeggen dat niemand dat kan. Het is wennen dat er iets bij je kont zit ja, maar das met anale seks ook zo, je moet wennen aan het gevoel en dan is het ok. Ik vind strings het prettigste zitten qua ondergoed, bij een gewone slip vind ik die elastieken over mn billen vervelend zitten en een boxer geeft mij het gevoel dat ik geen onderbroek aan heb maar twee broeken, dan schuurt het. Ik vind het nogal kortzichtig om te stellen dat alle vrouwen dan liegen, dan kun je ook wel zeggen dat alle vrouwen die beweren dat ze klaarkomen van alleen neuken liegen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:05 schreef Aventura het volgende:
Ze zitten gewoon niet lekker. Als iemand beweert van wel, dan liegt ze.
Helemaal mee eens, ik draag al jaren strings en ik vind ze prettiger zitten dan een slip en ook mooier.quote:Op zondag 27 juni 2004 03:01 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dat is gewoon enorm onzin, de meeste mensen wennen er binnen een week aan, dat jij dat nou niet kunt wil niet zeggen dat niemand dat kan. Het is wennen dat er iets bij je kont zit ja, maar das met anale seks ook zo, je moet wennen aan het gevoel en dan is het ok. Ik vind strings het prettigste zitten qua ondergoed, bij een gewone slip vind ik die elastieken over mn billen vervelend zitten en een boxer geeft mij het gevoel dat ik geen onderbroek aan heb maar twee broeken, dan schuurt het. Ik vind het nogal kortzichtig om te stellen dat alle vrouwen dan liegen, dan kun je ook wel zeggen dat alle vrouwen die beweren dat ze klaarkomen van alleen neuken liegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |