quote:Pff. Dat is een slap excuus voor mensen die geen eigen verantwoordelijkheid kunnen of durven nemen.
Op dinsdag 25 maart 2003 21:52 schreef Nikki het volgende:
Indirect is t een oproep tot crimineel gedrag dus...
quote:Omdat dat het afschuiven van verantwoordelijkheid is. "Ja, ik kon er niks aan doen, ik werd aangespoord om hem om te brengen"... dikke vinger ja.
Op dinsdag 25 maart 2003 22:43 schreef Nikki het volgende:
Volgens mij was de vraag of dit strafbaar is of zou moeten zijn.
Ja dus, want..... zie vorige post.
Wat is daar slap aan?
En sowieso is het niet strafbaar. Bij mijn weten staat er niks over 'indirect aanzetten tot geweld' in het wetboek van strafrecht. En anders zou het wel geschrapt moeten worden.
quote:Naar mijn mening maakt het dat dan echt niet beter.
Op woensdag 26 maart 2003 10:30 schreef du_ke het volgende:
Het spandoek is inderdaad onsmakelijk, maar ik heb er niet zoveel problemen mee. Het is imo puur provocerend bedoeld en zeker neit als oproep om Bush of Saddam te doden.
Uiteraard is Bush verantwoordelijk voor heel wat meer doden dan de heer Van der G.
quote:Dat maakt het ook zeker niet beter en ik probeer het ook niet goed te praten. Het maakt het alleen wat makkelijker om in de Psyche van die demonstrant te kruipen. Ik vind het gebruiken van zo'n bord niet van goede smaak betuigen maar ik kan het zeker wel begrijpen.
Op woensdag 26 maart 2003 11:01 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Naar mijn mening maakt het dat dan echt niet beter.
quote:http://www.volkskrant.nl/ANP/BIN/ANP-080303-85-anp.html
Op dinsdag 25 maart 2003 21:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Typisch Nederland. Het meten met twee maten is hier zowat een onderdeel van de cultuur.
Links mag alles.
en
http://www.volkskrant.nl/ANP/BIN/pho08162655-30308.html
en nou niet meer jammeren.
quote:Maar in principe zou ik dan ook met een bord kunnen rondlopen van "ik zoek een volkert voor wouter bos" Omdat ik een aantal punten van hem ronduit aso vind.
Op woensdag 26 maart 2003 11:06 schreef du_ke het volgende:[..]
Dat maakt het ook zeker niet beter en ik probeer het ook niet goed te praten. Het maakt het alleen wat makkelijker om in de Psyche van die demonstrant te kruipen. Ik vind het gebruiken van zo'n bord niet van goede smaak betuigen maar ik kan het zeker wel begrijpen.
quote:Dat zou minstens zo onsmakelijk zijn, maar het zou kunnen.
Op woensdag 26 maart 2003 11:12 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Maar in principe zou ik dan ook met een bord kunnen rondlopen van "ik zoek een volkert voor wouter bos" Omdat ik een aantal punten van hem ronduit aso vind.
quote:dat is dan wel consequent, hoewel ik het in beide gevallen niet zou goedkeuren.
Op woensdag 26 maart 2003 11:13 schreef rvand het volgende:[..]
Dat zou minstens zo onsmakelijk zijn, maar het zou kunnen.
quote:Dat zou kunnen hoewel het dan misschien een rechtstreekse dodsverwensing is.
Op woensdag 26 maart 2003 11:12 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Maar in principe zou ik dan ook met een bord kunnen rondlopen van "ik zoek een volkert voor wouter bos" Omdat ik een aantal punten van hem ronduit aso vind.
quote:Volkert vrijlaten is wel strafbaar.
Op woensdag 26 maart 2003 11:25 schreef tjarie het volgende:
wahaaaaaaa SUPER IDEE..kunne ze m niet ff vrijlaten ?
quote:We zullen het hier maar niet over de behandeling van volkert hebben.
Op woensdag 26 maart 2003 11:22 schreef du_ke het volgende:[..]
Dat zou kunnen hoewel het dan misschien een rechtstreekse dodsverwensing is.
Echter in alle gevallen is het smakeloos. (dhr Van der G wordt uberhaubt erg onfatsoenlijk behandeld en bejegend in Nederland)
quote:Tenzij het een procedure fout is.
Op woensdag 26 maart 2003 11:27 schreef Sidekick het volgende:[..]
Volkert vrijlaten is wel strafbaar.
quote:Nee joh een weekendje proefverlof moet best kunnen, hij is nu geen gevaar meer voor de samenleving. (hij zal alleen zelf een beetje gevaar lopen maar dat is een hele andere zaak.)
Op woensdag 26 maart 2003 11:27 schreef Sidekick het volgende:[..]
Volkert vrijlaten is wel strafbaar.
quote:Maar kan jij ook in de psyche van een extreem rechts persoon verplaatsen. Ik pleit ervoor om dan alle leuze maar toe testaan. Dat meten met twee maten vindt ik zo in en in triest. En nee ik ben noch extreem links noch extreem rechts maar verbiedt het of sta het aan beiden zijden toe.
Op woensdag 26 maart 2003 11:06 schreef du_ke het volgende:[..]
Dat maakt het ook zeker niet beter en ik probeer het ook niet goed te praten. Het maakt het alleen wat makkelijker om in de Psyche van die demonstrant te kruipen. Ik vind het gebruiken van zo'n bord niet van goede smaak betuigen maar ik kan het zeker wel begrijpen.
quote:Welke leuzen wil je dan toestaan?
Op woensdag 26 maart 2003 11:41 schreef SilverMane het volgende:[..]
Maar kan jij ook in de psyche van een extreem rechts persoon verplaatsen. Ik pleit ervoor om dan alle leuze maar toe testaan. Dat meten met twee maten vindt ik zo in en in triest. En nee ik ben noch extreem links noch extreem rechts maar verbiedt het of sta het aan beiden zijden toe.
quote:Elke vorm.
Op woensdag 26 maart 2003 11:56 schreef Sidekick het volgende:[..]
Welke leuzen wil je dan toestaan?
quote:Tegen.
Op woensdag 26 maart 2003 11:58 schreef SilverMane het volgende:[..]
Elke vorm.
"Ik zoek een Volkert voor Bos" is al een grijs gebied.
quote:Maar je weet dan wel waar je aan toe bent.
Op woensdag 26 maart 2003 12:02 schreef Sidekick het volgende:[..]
Tegen.
'Links' mag ook niet oproepen tot het vermoorden van Bush."Ik zoek een Volkert voor Bos" is al een grijs gebied.
quote:Dat vind ik wel heel erg grof.
Op woensdag 26 maart 2003 11:31 schreef du_ke het volgende:[..]
Nee joh een weekendje proefverlof moet best kunnen, hij is nu geen gevaar meer voor de samenleving. (hij zal alleen zelf een beetje gevaar lopen maar dat is een hele andere zaak.)
quote:WAT EEN SMAKELOZE HUFTER
Op dinsdag 25 maart 2003 21:02 schreef daburnd88 het volgende:
[afbeelding]
En dan te bedenken dat zulk soort lowlife's zich gewoon mogen voortplanten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |