Zou het geen goed idee zijn als we alle sex verbieden, (natuurlijk mogen mannen nog wel zichzelf bevredigen) Hierdoor hoeven mannen ook niet meer stoer te doen over hun sexuele prestaties en zullen het aantal misdrijven sterk afnemen.
Goed idee of niet?
quote:pardon?, dit is een zeer serieus voorstel
Op zondag 23 maart 2003 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Enkeltje OvjL.
[Dit bericht is gewijzigd door BHFH op 23-03-2003 18:11]
quote:Goed idee. Of niet?
Op zondag 23 maart 2003 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Enkeltje OvjL.
quote:enkeltje Ozin Voor Je Leven
Op zondag 23 maart 2003 18:10 schreef BHFH het volgende:[..]
pardon?
quote:Alsof jij nooit masturbeerd!
Op zondag 23 maart 2003 18:11 schreef Pushit het volgende:
Absoluut het slechtste idee ooit BHFH.
Goed gedaan Bluezz en kun je daarna geen enkeltje gesloten inrichting voor BHFH regelen?
quote:Ja maar denk eens aan de voordelen, nooit meer hoef je op te scheppen over hoe vaak je het hebt gedaan en alle mensen die te verlegen zijn om contact te zoeken hoeven zich niet meer achtergesteld te voelen.
Op zondag 23 maart 2003 18:11 schreef Pushit het volgende:
Absoluut het slechtste idee ooit BHFH.
ook geslachtsziektes behoren tot het verleden, want al het sperma kan worden getest in het ziekenhuis
[Dit bericht is gewijzigd door BHFH op 23-03-2003 18:12]
quote:Iedere dag, ben ook maar een man
Op zondag 23 maart 2003 18:11 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Alsof jij nooit masturbeerd!
.
quote:Als je nog eens met zoon ideeën komt, ga ik je pijn doen. Zo creeër je nog meer misdrijven.
Op zondag 23 maart 2003 18:09 schreef BHFH het volgende:
Tegenwoordig zijn er veel misdrijven die met sex te maken hebben, voor veel mannen lijkt alles om sex te draaien, maar de eigenlijke reden om sex te hebben is voortplanting. We kunnen tegenwoordig makkelijk de voortplanting regelen door middel van sperma bij de vrouw in te spuiten, dus eigenlijk is sex tegenwoordig allang achterhaaldZou het geen goed idee zijn als we alle sex verbieden, (natuurlijk mogen mannen nog wel zichzelf bevredigen) Hierdoor hoeven mannen ook niet meer stoer te doen over hun sexuele prestaties en zullen het aantal misdrijven sterk afnemen.
Goed idee of niet?
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 23-03-2003 18:14]
quote:het hoeft niet zo streng te worden, er kan bij de geboorte een simpele casteratie plaatsvinden waardoor niemand meer zin in sex heeft.
Op zondag 23 maart 2003 18:12 schreef Dovenwereld het volgende:
Het is hoog gehalte van regileus...
streng regime....
denk eens aan de voordelen
quote:Zo mag ik het horen. Trektekkel.
Op zondag 23 maart 2003 18:12 schreef Pushit het volgende:[..]
Iedere dag, ben ook maar een man
.
quote:Ik hoef niet op te scheppen
Op zondag 23 maart 2003 18:12 schreef BHFH het volgende:[..]
Ja maar denk eens aan de voordelen, nooit meer hoef je op te scheppen over hoe vaak je het hebt gedaan en alle mensen die te verlegen zijn om contact te zoeken hoeven zich niet meer achtergesteld te voelen.
ook geslachtsziektes behoren tot het verleden, want al het sperma kan worden getest in het ziekenhuis
.
quote:er zijn meer mensen op de wereld dan alleen jij
Op zondag 23 maart 2003 18:14 schreef Pushit het volgende:[..]
Ik hoef niet op te scheppen
Ik ben niet verlegen
Ik heb geen ziektes
.
quote:Wieksnaas
Op zondag 23 maart 2003 18:13 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Zo mag ik het horen. Trektekkel.
Complete bullshit dus
Of heeft BHFH zelf een beetje last van zijn prestatie's?
Of nog maagd?
Maar ok:
What's next : Verkeer afschaffen omdat er ongelukken zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door HansvanOchten op 23-03-2003 18:16]
quote:ik merk dat je mijn argumenten niet kunt weerleggen, blijf dan weg aub
Op zondag 23 maart 2003 18:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Weer een BHFH topicComplete bullshit dus
What's next : Verkeer afschaffen omdat er ongelukken zijn?
Maar even voor de duidelijkheid en ook voor jou een hele openbaring
er zijn vrouwen die het geen straf vinden om sex met een man te hebben of wil jij dat ze allemaal pot worden?
quote:Zeg die zin ook maar eens tegen jezelf
Op zondag 23 maart 2003 18:14 schreef BHFH het volgende:[..]
er zijn meer mensen op de wereld dan alleen jij
quote:je hebt tegenwoordig hele goeie apparatuur die als vervanging van de man kunnen werken
Op zondag 23 maart 2003 18:15 schreef declan het volgende:
Begin lekker bij jezelf
Castereer jezelf lekker, en dan niet in het ziekenhuis, maar als een echte vent ff een schaar pakken.
HOW BRAINDEAD ARE YOU?????Maar even voor de duidelijkheid en ook voor jou een hele openbaring
er zijn vrouwen die het geen straf vinden om sex met een man te hebben of wil jij dat ze allemaal pot worden?
quote:ontopic aub
Op zondag 23 maart 2003 18:15 schreef Pushit het volgende:[..]
Zeg die zin ook maar eens tegen jezelf
.
quote:Dit is OvjL er is niks ontopic hier
Op zondag 23 maart 2003 18:16 schreef BHFH het volgende:[..]
ontopic aub
quote:dit topic is bloedserieus, dat die moderators dat niet snappen kan ik ook niet helpen
Op zondag 23 maart 2003 18:17 schreef Pushit het volgende:[..]
Dit is OvjL er is niks ontopic hier
.
quote:er krijgen elk jaar heel veel mensen geslachtsziektes, moeten we dat dan maar zo laten?
Op zondag 23 maart 2003 18:17 schreef Mereltje het volgende:[..]
neuken is vies
.
de vrouw gaan klonen
en als we (de vrouw dus) sex willen, kun je op elke hoek van de straat een winkel vinden waar je voor ff een man kunt huren
mmm, i'm in
quote:Of de meeste mensen laten we voor het gemak maar 99,9% zeggen vind dit een belachelijk idee en kunnen het niet serieus nemen
Op zondag 23 maart 2003 18:18 schreef BHFH het volgende:
dit topic is bloedserieus, dat die moderators dat niet snappen kan ik ook niet helpen
quote:Geniet van je kloon zolang het nog kan
Op zondag 23 maart 2003 18:18 schreef BHFH het volgende:[..]
dit topic is bloedserieus, dat die moderators dat niet snappen kan ik ook niet helpen
.
quote:nee de man mag wel masturberen, en hij kan dan met het sperma naar een ziekenhuis waar de vrouw het krijgt ingeplant, dat is veilig en makkelijk
Op zondag 23 maart 2003 18:19 schreef bijtje_182 het volgende:
alle mannen steraliserende vrouw gaan klonen
![]()
en als we (de vrouw dus) sex willen, kun je op elke hoek van de straat een winkel vinden waar je voor ff een man kunt huren
mmm, i'm in
quote:de man is nutteloos, wij kunnen ons heel goed redden zonder hun....
Op zondag 23 maart 2003 18:20 schreef BHFH het volgende:[..]
nee de man mag wel masturberen, en hij kan dan met het sperma naar een ziekenhuis, dat is veilig en makkelijk
gewoon uitroeien die dingen
quote:dit heeft toch niks met je openingspost te maken
Op zondag 23 maart 2003 18:19 schreef BHFH het volgende:[..]
er krijgen elk jaar heel veel mensen geslachtsziektes, moeten we dat dan maar zo laten?
quote:wat een zieke gedachtes, hoe kan de wereld nou blijven draaien zonder mannen
Op zondag 23 maart 2003 18:21 schreef bijtje_182 het volgende:
de man is nutteloos, wij kunnen ons heel goed redden zonder hun....gewoon uitroeien die dingen
Maar Misschien kan je het eens aan balkenende vragen, die heeft vast ook geen sex. of er is ook geen vrouw te vinden die daar van kan genieten.
It's not easy to be green (kermit de kikker)
quote:jawel als we sex verbieden komen er ook geen geslachtsziektes meer want alle sperma kan worden gecontroleerd door het ziekenhuis
Op zondag 23 maart 2003 18:21 schreef Mereltje het volgende:
dit heeft toch niks met je openingspost te maken
quote:eeeuhm...laatste tijd nieuws gezien??
Op zondag 23 maart 2003 18:22 schreef BHFH het volgende:[..]
wat een zieke gedachtes, hoe kan de wereld nou blijven draaien zonder mannen
moet ik nog meer zeggen............
quote:ja maar als ze nooit met een echte man sex hebben gehad zullen ze het ook niet missen
Op zondag 23 maart 2003 18:22 schreef declan het volgende:
Ik heb in een erotheek gewerkt en ik hoorde toch vaak de klanten zeggen, die rubbere vriend is een hele uitkomst maar de real thing, daar kan geen vibje tegenop.
quote:zeg maar niets, je hebt een perverte geest
Op zondag 23 maart 2003 18:23 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
eeeuhm...laatste tijd nieuws gezien??
moet ik nog meer zeggen............
quote:nou opgelost, laten we de mannen gewoon lekker uitsterven, who cares
Op zondag 23 maart 2003 18:23 schreef BHFH het volgende:[..]
jawel als we sex verbieden komen er ook geen geslachtsziektes meer want alle sperma kan worden gecontroleerd door het ziekenhuis
quote:why?? de man is de afgelopen eeeeeeuwen aan de macht geweest en zie je wat voor'n puinhoop ze ervan hebben gemaakt??
Op zondag 23 maart 2003 18:24 schreef BHFH het volgende:[..]
zeg maar niets, je hebt een perverte geest
ik vind dat het tijd is voor een drastische verandering!!!!!
WOMEN WILL RULE THE WORLD
quote:
Op zondag 23 maart 2003 18:25 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
why?? de man is de afgelopen eeeeeeuwen aan de macht geweest en zie je wat voor'n puinhoop ze ervan hebben gemaakt??
quote:waarom zouden de mannen uitsterven? vrouwen kunnen nog steeds kinderen krijgen, dus ook mannen. alleen wordt de wereld er veel veiliger op
Op zondag 23 maart 2003 18:25 schreef Mereltje het volgende:[..]
nou opgelost, laten we de mannen gewoon lekker uitsterven, who cares
Zonder sex, geen kinderen... en het betekent...uitsterven van mens!
Dus geen school nodig ...en geen onderwijs nodig,, geen speeltuin nodig ..
[Dit bericht is gewijzigd door Dovenwereld op 23-03-2003 18:46]
quote:ik bedoel geen sex tussen mannen en vrouwen, dus de man mag wel masturberen en het zaad mag bij de vrouw worden ingeplant
Op zondag 23 maart 2003 18:31 schreef Dovenwereld het volgende:
Simpel:Zonder sex, geen kinderen... en het betekent...uitsterven van mens!
Dus geen school nodig ...en geen onderwijs nodig,, geen speeltuin nodig ..
quote:De échte BloodHound gaat nooit in op negatieve reacties, dus hiermee verraad je je.
Op zondag 23 maart 2003 18:12 schreef BHFH het volgende:
Ja maar denk eens aan de voordelen, nooit meer hoef je op te scheppen over hoe vaak je het hebt gedaan en alle mensen die te verlegen zijn om contact te zoeken hoeven zich niet meer achtergesteld te voelen.ook geslachtsziektes behoren tot het verleden, want al het sperma kan worden getest in het ziekenhuis
quote:hoe kom je erbij, ik ga altijd in op ontopic reacties
Op zondag 23 maart 2003 19:13 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
De échte BloodHound gaat nooit in op negatieve reacties, dus hiermee verraad je je.
quote:erg he
Op zondag 23 maart 2003 19:18 schreef Slarioux het volgende:
Dat die gast nog replies krijgt
quote:net of een castratie de lust naar sex wegneemt...dat zou dus betekenen dat de mannen die nu gecastreerd zijn geen sex meer hebben...
Op zondag 23 maart 2003 18:13 schreef BHFH het volgende:[..]
het hoeft niet zo streng te worden, er kan bij de geboorte een simpele casteratie plaatsvinden waardoor niemand meer zin in sex heeft.
denk eens aan de voordelen
quote:NEEEEE als die wet ooit doorkomt pleeg ik gelijk zelfmoord.. ik kan niet zonder.. ik moet.. elke dag... vaker nog zelfs... (hijg hijg) ... kan niet zondeeeeeerrrrrr......!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 23 maart 2003 18:10 schreef BHFH het volgende:[..]
pardon?, dit is een zeer serieus voorstel
KIJK DAN NAAR ME ADVATER...EN WAT DR ONDER STAAT... DAT BEGRIJP JE TOCH WEL...?????
* shavirah half in paniek..
quote:\
Op zondag 23 maart 2003 18:09 schreef BHFH het volgende:
Tegenwoordig zijn er veel misdrijven die met sex te maken hebben, voor veel mannen lijkt alles om sex te draaien, maar de eigenlijke reden om sex te hebben is voortplanting. We kunnen tegenwoordig makkelijk de voortplanting regelen door middel van sperma bij de vrouw in te spuiten, dus eigenlijk is sex tegenwoordig allang achterhaaldZou het geen goed idee zijn als we alle sex verbieden, (natuurlijk mogen mannen nog wel zichzelf bevredigen) Hierdoor hoeven mannen ook niet meer stoer te doen over hun sexuele prestaties en zullen het aantal misdrijven sterk afnemen.
Goed idee of niet?
volgens mij willen de wijven jou gewoon niet en wil je de ander die lol niet gunnen
quote:
Op zondag 23 maart 2003 18:25 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
why?? de man is de afgelopen eeeeeeuwen aan de macht geweest en zie je wat voor'n puinhoop ze ervan hebben gemaakt??
Jij bent zo hopeloos bezig dat ik zeker weet dat jij nog geen week kan zonder zaadlozing.
sorie ik werd op het topic geattandeerd en schop ik het zelf omhoog!!!
dom dom dom.....
[Dit bericht is gewijzigd door RoelRoel op 07-08-2003 08:31]
quote:wanneer stop je trouwens een met die duffe topics, een keer was leuk maar nou kennen we het wel...
Op woensdag 6 augustus 2003 23:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
-kloon-
sorie ik werd op het topic geattandeerd en schop ik het zelf omhoog!!!![]()
![]()
![]()
dom dom dom.....
quote:door te verbieden doen mensen het alleen maar meer en word er meer opgeschept
Op zondag 23 maart 2003 18:12 schreef BHFH het volgende:[..]
Ja maar denk eens aan de voordelen, nooit meer hoef je op te scheppen over hoe vaak je het hebt gedaan en alle mensen die te verlegen zijn om contact te zoeken hoeven zich niet meer achtergesteld te voelen.
"hey... psstt... ik heb gister stiekem geneukt, jij niet he, neeeee"
tegenwoordig zijn er veel misdrijven die met sex te maken hebben
- tja, er zijn zowieso meer misdaden dan vroeger, simpelweg omdat er meer mensen zijn..
voor veel mannen lijkt alles om sex te draaien,
- voor veel vrouwen ook hoor...
maar de eigenlijke reden om sex te hebben is voortplanting.
- dus jij neukt nooit voor je plezier?
We kunnen tegenwoordig makkelijk de voortplanting regelen door middel van sperma bij de vrouw in te spuiten, dus eigenlijk is sex tegenwoordig allang achterhaald
- tja.... wat jij wilt..
Zou het geen goed idee zijn als we alle sex verbieden, (natuurlijk mogen mannen nog wel zichzelf bevredigen)
- vrij liberale opmerking voor iemand met zulke extreme ideeën
Hierdoor hoeven mannen ook niet meer stoer te doen over hun sexuele prestaties en zullen het aantal misdrijven sterk afnemen.
- dus jij ziet een verband tussen sexsuele misdrijven en opscheppen over sex...???
Goed idee of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |