Ze ligt nu -naakt!- te slapen in ons bed. Over een kleine 20 minuten mag ik haar op haar eigen verzoek wakker maken.
Can't wait.
En om dit topic enig bestaansrecht te geven:
Wanneer beseften jullie dat jullie voor eeuwig bij die ene wilde blijven, of was dat geen specifiek moment?
quote:edit, zeikopmerking
Op zondag 23 maart 2003 17:47 schreef neliz123 het volgende:
Tof voor je man, k hoop dat jij haar en zij jou -de rest van jullie levens- gelukkig kan maken!
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 23-03-2003 18:02]
quote:Nee!
Op zondag 23 maart 2003 17:48 schreef vosss het volgende:[..]
edit
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 23-03-2003 18:03]
quote:Jij bent duidelijk nog niet over je pubertijd heen
Op zondag 23 maart 2003 17:48 schreef vosss het volgende:[..]
edit
en nu weer ontopic
gefeliciteerd gozer trouwen is fun!!
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 23-03-2003 18:04]
quote:Het 13 jarige seksueel gefrustreerde dyslectische mannetje voelt weer een onweerstaanbare drang om op "Invoeren" te drukken.
Op zondag 23 maart 2003 17:50 schreef hallo_mensen het volgende:
als ze nu naakt in jullie bed ligt , maar dan eff wat foto`s kunnen wij meegenieten
Enigste wat ik wil doen is je veel plezier wensen als je haar straks wakker maakt, en maak wat van je leven jongen, succes!
quote:En het o zo volwassen 17 jarige mannetje moet daar weer op reageren.
Op zondag 23 maart 2003 17:52 schreef Nevermind het volgende:[..]
Het 13 jarige seksueel gefrustreerde dyslectische mannetje voelt weer een onweerstaanbare drang om op "Invoeren" te drukken.
quote:Te laat...
Op zondag 23 maart 2003 17:41 schreef Argento het volgende:
Wanneer beseften jullie dat jullie voor eeuwig bij die ene wilde blijven, of was dat geen specifiek moment?
quote:Voor zover ik kan nagaan een ritje op een kameel, een stuk uit een pyramide gejat en tot de dageraad gefeest in een of andere tent op het strand van de Rode Zee
Op zondag 23 maart 2003 17:52 schreef extreme het volgende:
wat heeft ze zoal in Egypte gedaan zonder jou?
quote:Uiteraard. Tenzij dit topic al uit mn active topic is
Op zondag 23 maart 2003 17:56 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
ik weet gewoon 100% zeker dat als de topicstarter hier foto`s neer zet hij ook komt kijken
quote:dan is ze vast mooi bruingebakken gekomen
Op zondag 23 maart 2003 17:56 schreef Argento het volgende:[..]
Voor zover ik kan nagaan een ritje op een kameel, een stuk uit een pyramide gejat en tot de dageraad gefeest in een of andere tent op het strand van de Rode Zee
quote:Ik vind je een vervelend mannetje dat nog nooit iets toegevoegd heeft aan de waarde van een topic
Op zondag 23 maart 2003 17:59 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
wat zit je dan op mij te schelden ?
volgens mij wordt dit een beetje een inkoppertje
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/290236
Op zondag 23 maart 2003 18:04 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
zoveelste die dat zegt
quote:Ik zou me er niks van aantrekken als ik jou was
zoveelste die dat zegt
quote:klaar met spelen nu,
zoveelste die dat zegt
ontopic verder!
quote:Ja, op deze vraag hebben we nog geen antwoord gehad
Op zondag 23 maart 2003 17:57 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
waarom ben je niet meegeweest ?>
quote:Ik gok een vakantie met een vriendin oid.
Op zondag 23 maart 2003 17:57 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
waarom ben je niet meegeweest ?>
btw, ik ben vorig jaar naar Egypte geweest, leuk land!
Waar zat ze? Hurghada, Caïro, Luxor?
Anyway, ga d'r nu maar lekker wakker maken
quote:Tering, man! Wat een ontzettende berg geluk in die paar regeltjes
Ik heb al ruim 3 jaar een vriendin. Geweldige meid natuurlijk, anders hou je het sowieso geen 3 jaar vol dunkt me. Ze is lief, mooi (donker lang haar, lichtblauwe ogen...ge-wel-dig), grappig, intelligent, gezellig, enfin, we zijn zeer compatible. Tot nog toe leefde ik -behoudens een niet noemenswaardig dipje- altijd met de gedachte dat ik de rest van mijn leven met haar wil slijten. Net is ze teruggekomen van een twee weken durende trip naar Egypte. Vanmorgen ben ik haar van Schiphol wezen ophalen. We waren in de loop van die drie jaar nooit langer dan anderhalve dag van elkaar verwijderd, dus toen ik haar vanmorgen ging ophalen voelde het als een eerste date. Ik stond zon beetje te knikken op mn knieeen na een slapeloze nacht. Pure verliefdheid. En met het moment dat ik haar bepakt en bezakt door de schuifdeuren zag verschijnen, dacht ik het niet alleen, nee, toen wist ik het zelfs helemaal zeker: De rest van mijn leven behoort haar en haar alleen toe.Ze ligt nu -naakt!- te slapen in ons bed. Over een kleine 20 minuten mag ik haar op haar eigen verzoek wakker maken.
Can't wait.
quote:On topic; zoiets heb ik zelf dus nog nooit meegemaakt...
En om dit topic enig bestaansrecht te geven:Wanneer beseften jullie dat jullie voor eeuwig bij die ene wilde blijven, of was dat geen specifiek moment?
quote:Elke keer als Tijs naast me wakker wordt en met een slaperig hoofd "goedemorgen lief" gromt, zich weer omdraait en weer inslaapt
Op zondag 23 maart 2003 17:41 schreef Argento het volgende:..
Puur uit sadistisch oogpunt en om de eenzame mensen nog jaloerser te maken, en wanhopiger te laten voelen post hij dit. Misschien is hij wel de schuldige als een Fok! user ineenkeer niet meer is. Sick...
Kortom: Overbodig sadistisch topic. En nee ik behoor niet tot die 55% als je dat dacht, maar ik weet wel hoe anderen zouden kunnen denken.
feels good......
quote:ik ken het gevoel, jammer dat er nu geen vrouw bij me in bed ligt maar hopelijk gebeurd dat snel
Ik heb al ruim 3 jaar een vriendin. Geweldige meid natuurlijk, anders hou je het sowieso geen 3 jaar vol dunkt me. Ze is lief, mooi (donker lang haar, lichtblauwe ogen...ge-wel-dig), grappig, intelligent, gezellig, enfin, we zijn zeer compatible. Tot nog toe leefde ik -behoudens een niet noemenswaardig dipje- altijd met de gedachte dat ik de rest van mijn leven met haar wil slijten. Net is ze teruggekomen van een twee weken durende trip naar Egypte. Vanmorgen ben ik haar van Schiphol wezen ophalen. We waren in de loop van die drie jaar nooit langer dan anderhalve dag van elkaar verwijderd, dus toen ik haar vanmorgen ging ophalen voelde het als een eerste date. Ik stond zon beetje te knikken op mn knieeen na een slapeloze nacht. Pure verliefdheid. En met het moment dat ik haar bepakt en bezakt door de schuifdeuren zag verschijnen, dacht ik het niet alleen, nee, toen wist ik het zelfs helemaal zeker: De rest van mijn leven behoort haar en haar alleen toe.Ze ligt nu -naakt!- te slapen in ons bed. Over een kleine 20 minuten mag ik haar op haar eigen verzoek wakker maken.
Can't wait.
En om dit topic enig bestaansrecht te geven:
quote:Ik heb geen idee waar jij deze aanname op baseert.
Op zondag 23 maart 2003 19:05 schreef M4stermind het volgende:
Kortom: Overbodig sadistisch topic.
quote:Edit: Hou eens op, flauwe kloon.
Op zondag 23 maart 2003 19:22 schreef Roosjuh het volgende:
Ik wou dat ik zo'n vriendje had...
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 23-03-2003 19:30]
Toen ik 1 jaar met mijn vriendin had ging ze voor 3 weken naar Canada toe.. We waren daarvoor nog nooit lang uit elkaar geweest.. Toen ik haar weer van het vliegveld ging halen voelde ik me net zo
Ze is echt het allermooiste liefste meisje dat ik ken.. Helaas heeft ze het afgelopen woensdag uitgemaakt maar ik heb goede hoop dat het binnen niet al te lange tijd weer goed gaat komen, en we hebben voor vrijdag weer wat afgesproken..
We waren 2,5 jaar bijelkaar ruim, en ik dacht ook dat ik voor altijd bij haar zou blijven.. Helaas blijkbaar niet dus.. Ik hoop zo dat het goed komt, want ik mis haar heel erg... Maar ik vecht ervoor en als ik erg mijn best doe hoop ik dat het lukt!
Wat had ik dan nog met m'n leven aangemoeten?
Het lijkt me zo'n intens moment om dat besef op te voelen komen. Het besef dat alles in je leven wat ooit geweest is eigenlijk zo nietig was en dat je je bestemming ontdekt op dat ware moment.
Helaas zijn vrouwen ook maar mensen en is deze idealistische gedachte voorlopig nog een utopie.
Tom Petty: "The future was wide open..."
love forever
quote:
Leuk voor de topicstarter ja, maar ik denk dat hij dit hier op Fok! post omdat hij weet dat 55% van de mensen hier smacht naar een relatie (aangaande de frontpage poll), en zich zeer eenzaam voelen. Een groot aantal is zelfs zo eenzaam dat ze overwogen zelfmoord te plegen.Puur uit sadistisch oogpunt en om de eenzame mensen nog jaloerser te maken, en wanhopiger te laten voelen post hij dit. Misschien is hij wel de schuldige als een Fok! user ineenkeer niet meer is. Sick...
Kortom: Overbodig sadistisch topic. En nee ik behoor niet tot die 55% als je dat dacht, maar ik weet wel hoe anderen zouden kunnen denken.
quote:Mwah, ik ben als alleenstaande juist blij om te lezen dat er mensen zijn die echt gelukkig zijn met hun partner. Zie het sadistische ervan niet zo in. Degenen die zich gekwetst voelen door zoiets
Leuk voor de topicstarter ja, maar ik denk dat hij dit hier op Fok! post omdat hij weet dat 55% van de mensen hier smacht naar een relatie (aangaande de frontpage poll), en zich zeer eenzaam voelen. Een groot aantal is zelfs zo eenzaam dat ze overwogen zelfmoord te plegen.Puur uit sadistisch oogpunt en om de eenzame mensen nog jaloerser te maken, en wanhopiger te laten voelen post hij dit. Misschien is hij wel de schuldige als een Fok! user ineenkeer niet meer is. Sick...
Ze was er met dr moeder heen (kado voor afstuderen. Ik zei al dat ze intelligent is )
Ze hebben zowel Cairo, als Luxor, als Aswan als Hurghada en alles daar tussenin bezocht.
Ik ben 27 (zij bijna 24).
Ze heeft dit topic inmiddels gelezen. Zij vindt, voelt en weet hetzelfde . Althans dat zegt ze.
quote:Tja dat moment heb ik nog nooit meegemaakt...
Ik heb al ruim 3 jaar een vriendin. ____ Pure verliefdheid. ____ De rest van mijn leven behoort haar en haar alleen toe.Wanneer beseften jullie dat jullie voor eeuwig bij die ene wilde blijven, of was dat geen specifiek moment?
Grtx Ferret - die nu voor het eerst een lange tijd single is
quote:Kort voordat ze het uitmaakte
quote:Nee, geen specifiek moment. Meer volledig vertrouwen, mezelf kunnen zijn, op hem kunnen rekenen als dat nodig is, goed en op een direkte manier met elkaar kunnen omgaan (ook al verschillen we nogal), dat soort dingen.
<knip> ... lief verhaal...Wanneer beseften jullie dat jullie voor eeuwig bij die ene wilde blijven, of was dat geen specifiek moment?
Of het voor de rest van ons leven is...het is in elk geval de intentie en iets waar we beiden ons best voor zullen doen.
quote:Dit is écht de groooootste onzin die ik ooit op Fok! heb gelezen! En dit is ook de allerallereerste keer dat ik geheel tegen mijn zin gebruik maak van de volgende smiley:
quote:Ja idd... Ik kan wel -tig topics lezen die over de liefde gaan. Zo veel topic hoe gelukkig ze zijn enzo. Dus deze topicstarter wil zijn verhaal gewoon kwijt. Of dat nou verdriet of happy (in zijn geval zeer happy
Op maandag 24 maart 2003 18:16 schreef thumper het volgende:[..]
Dit is écht de groooootste onzin die ik ooit op Fok! heb gelezen! En dit is ook de allerallereerste keer dat ik geheel tegen mijn zin gebruik maak van de volgende smiley:
![]()
![]()
wat een eikel!!!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |