abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9320430
Ik heb al ruim 3 jaar een vriendin. Geweldige meid natuurlijk, anders hou je het sowieso geen 3 jaar vol dunkt me. Ze is lief, mooi (donker lang haar, lichtblauwe ogen...ge-wel-dig), grappig, intelligent, gezellig, enfin, we zijn zeer compatible. Tot nog toe leefde ik -behoudens een niet noemenswaardig dipje- altijd met de gedachte dat ik de rest van mijn leven met haar wil slijten. Net is ze teruggekomen van een twee weken durende trip naar Egypte. Vanmorgen ben ik haar van Schiphol wezen ophalen. We waren in de loop van die drie jaar nooit langer dan anderhalve dag van elkaar verwijderd, dus toen ik haar vanmorgen ging ophalen voelde het als een eerste date. Ik stond zon beetje te knikken op mn knieeen na een slapeloze nacht. Pure verliefdheid. En met het moment dat ik haar bepakt en bezakt door de schuifdeuren zag verschijnen, dacht ik het niet alleen, nee, toen wist ik het zelfs helemaal zeker: De rest van mijn leven behoort haar en haar alleen toe.

Ze ligt nu -naakt!- te slapen in ons bed. Over een kleine 20 minuten mag ik haar op haar eigen verzoek wakker maken.

Can't wait.

En om dit topic enig bestaansrecht te geven:

Wanneer beseften jullie dat jullie voor eeuwig bij die ene wilde blijven, of was dat geen specifiek moment?

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_9320559
Tof voor je man, k hoop dat jij haar en zij jou -de rest van jullie levens- gelukkig kan maken!
That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_9320580
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:47 schreef neliz123 het volgende:
Tof voor je man, k hoop dat jij haar en zij jou -de rest van jullie levens- gelukkig kan maken!
edit, zeikopmerking

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 23-03-2003 18:02]

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_9320622
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:48 schreef vosss het volgende:

[..]

edit

Nee!

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 23-03-2003 18:03]

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_9320629
als ze nu naakt in jullie bed ligt , maar dan eff wat foto`s kunnen wij meegenieten

[Dit bericht is gewijzigd door hallo_mensen op 23-03-2003 17:51]

046
Dank aan Yeahinho
pi_9320641
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:48 schreef vosss het volgende:

[..]

edit

Jij bent duidelijk nog niet over je pubertijd heen

en nu weer ontopic

gefeliciteerd gozer trouwen is fun!!

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 23-03-2003 18:04]

Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 23 maart 2003 @ 17:52:07 #7
17075 extreme
-wannahave-
pi_9320659
wat heeft ze zoal in Egypte gedaan zonder jou?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_9320681
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:50 schreef hallo_mensen het volgende:
als ze nu naakt in jullie bed ligt , maar dan eff wat foto`s kunnen wij meegenieten
Het 13 jarige seksueel gefrustreerde dyslectische mannetje voelt weer een onweerstaanbare drang om op "Invoeren" te drukken.
pi_9320707
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:52 schreef Nevermind het volgende:

[..]

Het 1314 jarige seksueel gefrustreerde dyslectische mannetje voelt weer een onweerstaanbare drang om op "Invoeren" te drukken.

046
Dank aan Yeahinho
pi_9320710
Ik kan nu wel bijdehand gaan lopen doen, en een stom lul verhaal ophouden, maar ik ben 18, altijd is vrij lang, en vind ik het een beetje vroeg om het nu al over te hebben.

Enigste wat ik wil doen is je veel plezier wensen als je haar straks wakker maakt, en maak wat van je leven jongen, succes!

pi_9320730
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:52 schreef Nevermind het volgende:

[..]

Het 13 jarige seksueel gefrustreerde dyslectische mannetje voelt weer een onweerstaanbare drang om op "Invoeren" te drukken.

En het o zo volwassen 17 jarige mannetje moet daar weer op reageren.
Big dick.
  zondag 23 maart 2003 @ 17:55:12 #12
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_9320737
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:41 schreef Argento het volgende:
Wanneer beseften jullie dat jullie voor eeuwig bij die ene wilde blijven, of was dat geen specifiek moment?
Te laat...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_9320763
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:52 schreef extreme het volgende:
wat heeft ze zoal in Egypte gedaan zonder jou?
Voor zover ik kan nagaan een ritje op een kameel, een stuk uit een pyramide gejat en tot de dageraad gefeest in een of andere tent op het strand van de Rode Zee
pi_9320771
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:54 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

En het o zo volwassen 17 jarige mannetje moet daar weer op reageren.

ik weet gewoon 100% zeker dat als de topicstarter hier foto`s neer zet hij ook komt kijken
046
Dank aan Yeahinho
pi_9320790
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:56 schreef Argento het volgende:

[..]

Voor zover ik kan nagaan een ritje op een kameel, een stuk uit een pyramide gejat en tot de dageraad gefeest in een of andere tent op het strand van de Rode Zee

waarom ben je niet meegeweest ?>
046
Dank aan Yeahinho
pi_9320807
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:56 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

ik weet gewoon 100% zeker dat als de topicstarter hier foto`s neer zet hij ook komt kijken

Uiteraard. Tenzij dit topic al uit mn active topic is
pi_9320827
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:58 schreef Nevermind het volgende:

[..]

Uiteraard. Tenzij dit topic al uit mn active topic is

wat zit je dan op mij te schelden ?
046
Dank aan Yeahinho
  zondag 23 maart 2003 @ 18:00:30 #18
17075 extreme
-wannahave-
pi_9320841
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:56 schreef Argento het volgende:

[..]

dan is ze vast mooi bruingebakken gekomen
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_9320851
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:59 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

wat zit je dan op mij te schelden ?

Ik vind je een vervelend mannetje dat nog nooit iets toegevoegd heeft aan de waarde van een topic .

volgens mij wordt dit een beetje een inkoppertje

pi_9320902
quote:
Op zondag 23 maart 2003 18:00 schreef Nevermind het volgende:

[..]

Ik vind je een vervelend mannetje dat nog nooit iets toegevoegd heeft aan de waarde van een topic .

volgens mij wordt dit een beetje een inkoppertje

zoveelste die dat zegt
046
Dank aan Yeahinho
pi_9320943
quote:
Op zondag 23 maart 2003 18:04 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

zoveelste die dat zegt

http://forum.fok.nl/showtopic.php/290236
046
Dank aan Yeahinho
pi_9320967
quote:

[..]

zoveelste die dat zegt

Ik zou me er niks van aantrekken als ik jou was
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zondag 23 maart 2003 @ 18:08:02 #23
17075 extreme
-wannahave-
pi_9320970
quote:

[..]

zoveelste die dat zegt

klaar met spelen nu,

ontopic verder!

zondag 23 maart 2003 @ 18:08:56 #24
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9320992
hallo_mensen en Nevermind,
hou eens op met dat geruzie .
Ontopic graag ipv een topic verkloten.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9321029
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:57 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

Ja, op deze vraag hebben we nog geen antwoord gehad
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zondag 23 maart 2003 @ 18:12:20 #26
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_9321065
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:57 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

Ik gok een vakantie met een vriendin oid.
Moet kunnen, toch? iig klinkt mij als een gezonde relatie Jongen, geniet ervan! Niets is lekkerder als de liefde.

btw, ik ben vorig jaar naar Egypte geweest, leuk land!
Waar zat ze? Hurghada, Caïro, Luxor?

Anyway, ga d'r nu maar lekker wakker maken

pi_9321068
quote:
Op zondag 23 maart 2003 18:08 schreef Moonah het volgende:
hallo_mensen en Nevermind,
hou eens op met dat geruzie .
Ontopic graag ipv een topic verkloten.
oke zal ik doen
046
Dank aan Yeahinho
  zondag 23 maart 2003 @ 18:18:14 #28
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_9321169
Hoe oud ben je topicstarter?
pi_9321220
quote:
Ik heb al ruim 3 jaar een vriendin. Geweldige meid natuurlijk, anders hou je het sowieso geen 3 jaar vol dunkt me. Ze is lief, mooi (donker lang haar, lichtblauwe ogen...ge-wel-dig), grappig, intelligent, gezellig, enfin, we zijn zeer compatible. Tot nog toe leefde ik -behoudens een niet noemenswaardig dipje- altijd met de gedachte dat ik de rest van mijn leven met haar wil slijten. Net is ze teruggekomen van een twee weken durende trip naar Egypte. Vanmorgen ben ik haar van Schiphol wezen ophalen. We waren in de loop van die drie jaar nooit langer dan anderhalve dag van elkaar verwijderd, dus toen ik haar vanmorgen ging ophalen voelde het als een eerste date. Ik stond zon beetje te knikken op mn knieeen na een slapeloze nacht. Pure verliefdheid. En met het moment dat ik haar bepakt en bezakt door de schuifdeuren zag verschijnen, dacht ik het niet alleen, nee, toen wist ik het zelfs helemaal zeker: De rest van mijn leven behoort haar en haar alleen toe.

Ze ligt nu -naakt!- te slapen in ons bed. Over een kleine 20 minuten mag ik haar op haar eigen verzoek wakker maken.

Can't wait.

Tering, man! Wat een ontzettende berg geluk in die paar regeltjes
Wens jullie heel veel moois met z'n tweeen
quote:

On topic; zoiets heb ik zelf dus nog nooit meegemaakt...
hooguit omgekeerd, dat ik 'echt niet langer bij die ene wilde blijven'
  zondag 23 maart 2003 @ 18:22:43 #30
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_9321264
Wat onwijs koel om te lezen!
  zondag 23 maart 2003 @ 18:36:20 #31
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9321550
Zeg hallo_mensen, doe ff normaal ipv een prachtig topic om zeep te helpen . Wegwezen!
Ik haal je posts weg.
pi_9321941
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:41 schreef Argento het volgende:..
Elke keer als Tijs naast me wakker wordt en met een slaperig hoofd "goedemorgen lief" gromt, zich weer omdraait en weer inslaapt
Mon 'en!
pi_9322032
Leuk voor de topicstarter ja, maar ik denk dat hij dit hier op Fok! post omdat hij weet dat 55% van de mensen hier smacht naar een relatie (aangaande de frontpage poll), en zich zeer eenzaam voelen. Een groot aantal is zelfs zo eenzaam dat ze overwogen zelfmoord te plegen.

Puur uit sadistisch oogpunt en om de eenzame mensen nog jaloerser te maken, en wanhopiger te laten voelen post hij dit. Misschien is hij wel de schuldige als een Fok! user ineenkeer niet meer is. Sick...

Kortom: Overbodig sadistisch topic. En nee ik behoor niet tot die 55% als je dat dacht, maar ik weet wel hoe anderen zouden kunnen denken.

The catch is better than the chase
  zondag 23 maart 2003 @ 19:09:04 #34
35485 rique
with Canon, I can
pi_9322100
ik voel me op het moment ook heel erg zoals sommigen al weten woont mijn vriendin wel 160 km verderop maar we hebben allebei vertrouwen in de toekomst en ik heb een heel sterk en zeker gevoel op het moment.

feels good......

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_9322123
quote:

Can't wait.

ik ken het gevoel, jammer dat er nu geen vrouw bij me in bed ligt maar hopelijk gebeurd dat snel
  zondag 23 maart 2003 @ 19:17:02 #36
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9322233
quote:
Op zondag 23 maart 2003 19:05 schreef M4stermind het volgende:
Kortom: Overbodig sadistisch topic.
Ik heb geen idee waar jij deze aanname op baseert.
pi_9322324
Ik wou dat ik zo'n vriendje had...

nothing more to say...
pi_9322478
quote:
Op zondag 23 maart 2003 19:22 schreef Roosjuh het volgende:
Ik wou dat ik zo'n vriendje had...

Edit: Hou eens op, flauwe kloon.

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 23-03-2003 19:30]

pi_9323448
Herkenbaar...

Toen ik 1 jaar met mijn vriendin had ging ze voor 3 weken naar Canada toe.. We waren daarvoor nog nooit lang uit elkaar geweest.. Toen ik haar weer van het vliegveld ging halen voelde ik me net zo

Ze is echt het allermooiste liefste meisje dat ik ken.. Helaas heeft ze het afgelopen woensdag uitgemaakt maar ik heb goede hoop dat het binnen niet al te lange tijd weer goed gaat komen, en we hebben voor vrijdag weer wat afgesproken..

We waren 2,5 jaar bijelkaar ruim, en ik dacht ook dat ik voor altijd bij haar zou blijven.. Helaas blijkbaar niet dus.. Ik hoop zo dat het goed komt, want ik mis haar heel erg... Maar ik vecht ervoor en als ik erg mijn best doe hoop ik dat het lukt!

pi_9326115
Ik ken het gevoel ook, absoluut. Ik heb heleboel vrouwen gehad en nu had ik er 1 waar ik dat voor het eerst bij voelde. Helaas ze is weg..
pi_9326379
Ik durf dat gevoel niet goed te hebben, omdat ik nog zo jong ben... Maar los daarvan bekruipen me die gevoelens toch heel vaak! Heerlijk voelt dat, als alles zo goed zit! Heel veel plezier nog met je vriendin, maak er wat moois van! Ik zal je voorbeeld volgen!
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_9326513
Ik heb na bijna een half jaar al het gevoel dat mijn vriendin de ware voor me is. Ik kan het niet uitleggen, maar het voelt gewoon zo goed samen..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_9328407
Helaas heb ik dat moment nog niet mee mogen maken, al had ik wel het idee dat ik en mijn ex-vriendin een eind in de richting zouden komen. Helaas mocht dat niet zo zijn. Maar tegelijkertijd heb ik godzijdank ook niet het verlies van een vrouw mee hoeven maken bij wie ik dat gevoel wel had.

Wat had ik dan nog met m'n leven aangemoeten?

Het lijkt me zo'n intens moment om dat besef op te voelen komen. Het besef dat alles in je leven wat ooit geweest is eigenlijk zo nietig was en dat je je bestemming ontdekt op dat ware moment.

Helaas zijn vrouwen ook maar mensen en is deze idealistische gedachte voorlopig nog een utopie.

Tom Petty: "The future was wide open..."

zondag 23 maart 2003 @ 23:31:19 #44
49744 Jerommeke4
By Suske en Wiske
pi_9328547
Ik ken het gevoel.. Heb twee jaar dezelfde vriendin.. Ben echt supergek op haar.. ZIe haar alleen in de weekenden wat een relatie moeilijk kan maken, maar het maakt onze relatie alleen maar sterker.. Elk weekend als ik haar mag afhalen van het station broeit de verliefdheid weer helemaal op.. Heerlijk gevoel..

love forever

WHOAAHH!!
  maandag 24 maart 2003 @ 03:55:29 #45
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_9331930
quote:
Leuk voor de topicstarter ja, maar ik denk dat hij dit hier op Fok! post omdat hij weet dat 55% van de mensen hier smacht naar een relatie (aangaande de frontpage poll), en zich zeer eenzaam voelen. Een groot aantal is zelfs zo eenzaam dat ze overwogen zelfmoord te plegen.

Puur uit sadistisch oogpunt en om de eenzame mensen nog jaloerser te maken, en wanhopiger te laten voelen post hij dit. Misschien is hij wel de schuldige als een Fok! user ineenkeer niet meer is. Sick...

Kortom: Overbodig sadistisch topic. En nee ik behoor niet tot die 55% als je dat dacht, maar ik weet wel hoe anderen zouden kunnen denken.

pi_9332620
ik had het bij me ex...als ik bijvoorbeeld bij hem sliep en hij me snachts wakker maakte met een kus om me te vertellen hoeveel hij wel niet van me hield...of als hij plannen aan het maken was voor onze toekomst samen...gewoon van die kleine dingen, wat voorn bed hij dan wou bv
maarja die droom om samen oud te worden bleef maar een droom...hij wou liever verder met een ander...
  maandag 24 maart 2003 @ 07:45:28 #47
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_9332644
quote:

Mwah, ik ben als alleenstaande juist blij om te lezen dat er mensen zijn die echt gelukkig zijn met hun partner. Zie het sadistische ervan niet zo in. Degenen die zich gekwetst voelen door zoiets moeten voor zichzelf hulp gaan zoeken en niet de topicstarter verwijten.
The Internets, I needs it..
pi_9332954
Ik zal even wat vragen beantwoorden:

Ze was er met dr moeder heen (kado voor afstuderen. Ik zei al dat ze intelligent is )

Ze hebben zowel Cairo, als Luxor, als Aswan als Hurghada en alles daar tussenin bezocht.

Ik ben 27 (zij bijna 24).

Ze heeft dit topic inmiddels gelezen. Zij vindt, voelt en weet hetzelfde . Althans dat zegt ze.

pi_9332997
quote:
Ik heb al ruim 3 jaar een vriendin. ____ Pure verliefdheid. ____ De rest van mijn leven behoort haar en haar alleen toe.

Tja dat moment heb ik nog nooit meegemaakt...
Maar als het zover is, zal ik het jullie laten weten

Grtx Ferret - die nu voor het eerst een lange tijd single is

maandag 24 maart 2003 @ 09:03:16 #50
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_9333033
quote:
Kort voordat ze het uitmaakte
Minder geluk dan jij dus
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  maandag 24 maart 2003 @ 11:04:18 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9334591
Een paar weken voordat ze het uitmaakte..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_9337680
Ik voelde me zo toen ze zaterdagnacht bij me bleef logeren (we hebben pas 2 maanden, maar het voelt echt o zo goed) echt een geweldige nacht gehad ( ) en s'ochtends werd ze wakker en zei ze: "dit wil ik nog jaren met je volhouden" Ik werd toen weer helemaal week
Hallowww
pi_9343573
quote:
<knip> ... lief verhaal...

Nee, geen specifiek moment. Meer volledig vertrouwen, mezelf kunnen zijn, op hem kunnen rekenen als dat nodig is, goed en op een direkte manier met elkaar kunnen omgaan (ook al verschillen we nogal), dat soort dingen.

Of het voor de rest van ons leven is...het is in elk geval de intentie en iets waar we beiden ons best voor zullen doen.

maandag 24 maart 2003 @ 18:16:29 #54
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_9343751
quote:

Dit is écht de groooootste onzin die ik ooit op Fok! heb gelezen! En dit is ook de allerallereerste keer dat ik geheel tegen mijn zin gebruik maak van de volgende smiley:
wat een eikel!!!!!!!!!!!!!!
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_9344581
quote:
Op maandag 24 maart 2003 18:16 schreef thumper het volgende:

[..]

Dit is écht de groooootste onzin die ik ooit op Fok! heb gelezen! En dit is ook de allerallereerste keer dat ik geheel tegen mijn zin gebruik maak van de volgende smiley:
wat een eikel!!!!!!!!!!!!!!

Ja idd... Ik kan wel -tig topics lezen die over de liefde gaan. Zo veel topic hoe gelukkig ze zijn enzo. Dus deze topicstarter wil zijn verhaal gewoon kwijt. Of dat nou verdriet of happy (in zijn geval zeer happy ) is. Heeft volgens mij niets te maken met andere laten voelen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')