quote:Én ook nog een vis natuurlijk!
Op maandag 22 december 2003 12:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Geen karper maar een baars:
quote:Dan zie je in de meeste gevallen nog minder dan naakt.
Op donderdag 8 januari 2004 18:16 schreef Wim-Deetman het volgende:
Zijn de vissen die hier naakt afgebeeld worden wel boven de 18?
karpers stinke niequote:Op maandag 26 juli 2004 17:36 schreef MarMar het volgende:
whaha, well... liever vrouwen die niet naar vis ruiken hoor
Hun hol wel, en verbeter je schrijfwijze eens, zelfs een gebarentolk met lepra is nog begrijpelijker.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:08 schreef BoNGeR het volgende:
[..]
karpers stinke nie![]()
Topickickenquote:Op donderdag 8 januari 2004 18:16 schreef Wim-Deetman het volgende:
Zijn de vissen die hier naakt afgebeeld worden wel boven de 18?
Wat valt er niet aan te begrijpen dan????quote:Op maandag 26 juli 2004 18:29 schreef operator82 het volgende:
[..]
Hun hol wel, en verbeter je schrijfwijze eens, zelfs een gebarentolk met lepra is nog begrijpelijker.
best uhmquote:Op dinsdag 23 december 2003 11:53 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
En meteen al nieuwe input zie ikquote:
Dit topic past goed bij je Avater.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:39 schreef sop het volgende:
deze milf is ook niet rot trouwens:
[afbeelding]
een foto-karperquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:17 schreef shredder het volgende:
Niet eens een foto karper! Wat een desillusie...
quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:44 schreef Conflict het volgende:
wel een vet topic!
dat heeft meer met de geur te makenquote:Op donderdag 27 januari 2005 04:41 schreef Tichelaar het volgende:
Wat zijn vissen eigenlijk smerig uitziende dieren, weet ik meteen waarom ze vrouwenorganen ook wel vissen noemen
Echt te slecht tong!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:07 schreef tong80 het volgende:
Sorry dat ik hem omhoog kick.
Maar elke Fokgeneratie hoort getuigen te zijn van het beste Foktopic ooit.
Ja, zie hem opeens weer in MyAt staan terwijl ik al een paar jaar ONZ eruit geflikkerd had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |