[Dit bericht is gewijzigd door Ludacriss op 23-03-2003 15:08]
quote:Wat moet je nou met 2 schietstoelen?
ze zijn nog op zoek naar een 2de!!
quote:Twee piloten in een vliegtuig.
Op zondag 23 maart 2003 15:00 schreef vosss het volgende:[..]
Wat moet je nou met 2 schietstoelen?
quote:Aha, dus daarom vuurden die militairen hun AK47's leeg op plekken in de Tigris..
Op zondag 23 maart 2003 15:00 schreef Farzin het volgende:
Saddam Hoessein heeft al aangekondigd dat de gevangenen op menswaardige wijze zullen worden behandeld.
quote:Jamaar zo'n schietstoel kan je toch maar 1 keer gebruiken?
Op zondag 23 maart 2003 15:01 schreef tvlxd het volgende:[..]
Twee piloten in een vliegtuig.
quote:ik heb ergens gehoord (kan ff geen bron vinden sorry) dat saddam ze een soort guantanamo bay behandeling gaat geven, en zich dus niets gaat aantrekken van de internationale rechtsspraak/conventie van geneve.
Saddam Hoessein heeft al aangekondigd dat de gevangenen op menswaardige wijze zullen worden behandeld. In ieder geval is het positief dat deze krijgsgevangene nog leeft, en dat hij na het einde van de oorlog naar huis kan terugkeren.
quote:Ik hoorde vanmiddag op het journaal een of andere Iraakse hoge pief zeggen dat ze de Amerikaanse/Britse soldaten in een val hadden laten lopen en ze er niet meer levend uit zouden komen.
Saddam Hoessein heeft al aangekondigd dat de gevangenen op menswaardige wijze zullen worden behandeld.
quote:Je kan het hergebruiken als babyzitje in je legertruck.
Op zondag 23 maart 2003 15:02 schreef vosss het volgende:[..]
Jamaar zo'n schietstoel kan je toch maar 1 keer gebruiken?
quote:eerst zien, dan geloven
Saddam Hoessein heeft al aangekondigd dat de gevangenen op menswaardige wijze zullen worden behandeld. In ieder geval is het positief dat deze krijgsgevangene nog leeft, en dat hij na het einde van de oorlog naar huis kan terugkeren.
quote:
Op zondag 23 maart 2003 15:03 schreef Kjew het volgende:
Ja lekker was dat....het leek wel een vossenjacht daar.....met zn allen op de oever...
quote:maak je niet druk, je hebt toch geen familie in Bagdad
Op zondag 23 maart 2003 15:03 schreef vosss het volgende:[..]
quote:Dat was bloedserieus bedoeld en niet als flauwe grap!
Op zondag 23 maart 2003 15:03 schreef vosss het volgende:[..]
quote:vosssen zitten overal
Op zondag 23 maart 2003 15:05 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
maak je niet druk, je hebt toch geen familie in Bagdad
quote:Sorry, back to ONZ
Op zondag 23 maart 2003 15:05 schreef Kjew het volgende:[..]
Dat was bloedserieus bedoeld en niet als flauwe grap!
quote:Verduidelijkt al een hoop neem ik aan
Op zondag 23 maart 2003 15:06 schreef Kjew het volgende:[..]
Oh..nou zie ik je naam pas.....
quote:Bwahaha en jij denkt dat het Guantanamo Bay concept van de Amerikanen is? Die hebben dta juist weer geript van Saddam 3)
Op zondag 23 maart 2003 15:02 schreef gunhead het volgende:[..]
ik heb ergens gehoord (kan ff geen bron vinden sorry) dat saddam ze een soort guantanamo bay behandeling gaat geven, en zich dus niets gaat aantrekken van de internationale rechtsspraak/conventie van geneve.
quote:Saddam moet zich wat betreft de behandeling van krijgsgevangenen natuurlijk niet verlagen naar het niveau van Amerika. Hij moet ze gewoon behandelen zoals het hoort.
Op zondag 23 maart 2003 15:02 schreef gunhead het volgende:
ik heb ergens gehoord (kan ff geen bron vinden sorry) dat saddam ze een soort guantanamo bay behandeling gaat geven, en zich dus niets gaat aantrekken van de internationale rechtsspraak/conventie van geneve.
quote:Laat me niet lachen...
Op zondag 23 maart 2003 15:11 schreef Farzin het volgende:[..]
Saddam moet zich wat betreft de behandeling van krijgsgevangenen natuurlijk niet verlagen naar het niveau van Amerika. Hij moet ze gewoon behandelen zoals het hoort.
quote:Oor afsnijden dus, of gelijk executeren of enkel "de fles" gebruiken...want zo hoort het namelijk volgens Saddam
Saddam moet zich wat betreft de behandeling van krijgsgevangenen natuurlijk niet verlagen naar het niveau van Amerika. Hij moet ze gewoon behandelen zoals het hoort.
quote:Wat moet er volgens jou met die Amerikanen gebeuren? Wat hebben zij te maken met het beleid van de regering-Bush?
Op zondag 23 maart 2003 15:12 schreef Kjew het volgende:
Laat me niet lachen...
quote:Hoezo? Die reactie klopt toch gewoon?
Op zondag 23 maart 2003 15:12 schreef Kjew het volgende:
Laat me niet lachen...
quote:Die krijgsgevangenen gemaakt door de allies worden uiterst correct behandeld, praat geen poep jongen. Ze krijgen waarschijnlijk beter en gezonder te eten nu ze gevangen zijn genomen dan de afgelopen maanden in oorlogsvoorbereiding onder sadam, gezien hun ranzige uiterlijk en kledij. Ze zijn als oud vuil de zandvlakte in geschopt met verrotte kalashnikovs en moeten het opnemen tegen de Yanks met hun hightech equipement, de dood ingestuurd door de irakeze leiding wederom.
quote:Ok mijn fout!!
Op zondag 23 maart 2003 15:16 schreef Alan_Partridge het volgende:
Was net anders op CNN, hoor. Ze schoten hun geweren leeg in het water.
quote:Ik doelde erop dat je het wel kunt vergeten dat je daar goed behandelt wordt...
Op zondag 23 maart 2003 15:14 schreef Farzin het volgende:[..]
Wat moet er volgens jou met die Amerikanen gebeuren? Wat hebben zij te maken met het beleid van de regering-Bush?
quote:Haha ja en de krijgsgevangenen op Guantamo bay in Cuba worden ook niet gemarteld zeker? ja dus
Op zondag 23 maart 2003 15:16 schreef Tony_Montana het volgende:[..]
Die krijgsgevangenen gemaakt door de allies worden uiterst correct behandeld, praat geen poep jongen. Ze krijgen waarschijnlijk beter en gezonder te eten nu ze gevangen zijn genomen dan de afgelopen maanden in oorlogsvoorbereiding onder sadam, gezien hun ranzige uiterlijk en kledij. Ze zijn als oud vuil de zandvlakte in geschopt met verrotte kalashnikovs en moeten het opnemen tegen de Yanks met hun hightech equipement, de dood ingestuurd door de irakeze leiding wederom.
quote:http://www.zwolsecourant.nl/regioportal/ZWC/0,2622,10460-AanvalopIrak-Dossiers!Buitenland!__1510800_,00.html
De Irakese minister van Informatie Mohammed Said al- Sahhaf liet gisteravond weten dat Irak 'buitgemaakte' Amerikaanse soldaten niet zal beschouwen als krijgsgevangen maar als oorlogsmisdadigers.
quote:Worden ze gemarteld in Guantanomo Bay?
Op zondag 23 maart 2003 15:19 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Haha ja en de krijgsgevangenen op Guantamo bay in Cuba worden ook niet gemarteld zeker? ja dus
Dat er niet al te zachtzinnig met gevangen piloten omgesprongen werd door SH's regime in GO1 speelt geen rol.
Alles om maar anti-US te zijn, da's de constante in Farzin's betogen.
Beleefdheid en fatsoen zijn slecht pionen die prima geofferd mogen worden als dat Farzin helpt de US in een kwaad dachtlicht te zetten.
[Dit bericht is gewijzigd door ExTec op 23-03-2003 15:21]
quote:Goh..waar heb je die wijsheid vandaan? (ok ik zou er niet raar van opkijken...)
Haha ja en de krijgsgevangenen op Guantamo bay in Cuba worden ook niet gemarteld zeker? ja dus
quote:Kweet bijna 100% zeker dat het wel zo is
Op zondag 23 maart 2003 15:19 schreef tvlxd het volgende:[..]
Worden ze gemarteld in Guantanomo Bay?
quote:Hmm diverse SAS-gevangenen werden na de oorlog terug uitgeleverd, sommigen waren wel degelijk mishandeld en gefolterd. Maar niet geexecuteerd iig.
Op zondag 23 maart 2003 15:13 schreef milagro het volgende:
Oor afsnijden dus, of gelijk executeren of enkel "de fles" gebruiken...want zo hoort het namelijk volgens Saddam
Verder had Saddam toen het plan om Amerikanen te laten vangen en vervolgens op de tanks te binden ... gelukkig konden ze niet in de buurt van de Amerikanen komen.
quote:Uitleg?
Op zondag 23 maart 2003 15:20 schreef Kjew het volgende:[..]
Goh..waar heb je die wijsheid vandaan? (ok ik zou er niet raar van opkijken...)
quote:Oh, je denkt het. Ik dacht dat er bewijs was, of iets dergelijks.
Op zondag 23 maart 2003 15:21 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Kweet bijna 100% zeker dat het wel zo is
quote:Precies...het zijn idd echt geen fijne mensen (understatementje)...lees de boeken maar van GO1-veteranen....
Op zondag 23 maart 2003 15:20 schreef ExTec het volgende:
Maar wantoestanden die bij de US eenmalig zijn gesignaleerd (gitmo) worden door Farzin maar al te gretig als representatief gezienDat er niet al te zachtzinnig met gevangen piloten omgesprongen werd in GO1 speelt geen rol.
Alles om maar anti-US te zijn, da's de constante in Farzin's betogen.
quote:Er komen we vaak zulke verhalen naar buiten daar
Op zondag 23 maart 2003 15:21 schreef tvlxd het volgende:[..]
Oh, je denkt het. Ik dacht dat er bewijs was, of iets dergelijks.
quote:Jij snapt mij niet...of je bedoelt dat IK uitleg nodig he? Ik vroeg waar je die wijsheid vandaan hebt... speculeren kunnen we allemaal wel...
Op zondag 23 maart 2003 15:21 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Uitleg?
quote:Oh, ik heb die niet gelezen. Wel dat hen wordt toegestaan te bidden.
Op zondag 23 maart 2003 15:22 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Er komen we vaak zulke verhalen naar buiten daar
quote:Guantnamo Bay is geen luxehotel, maar ik ken wel een paar ergere strafkampen. Bovendien gaat het om 600 mensen.
Op zondag 23 maart 2003 15:19 schreef El_Catalan het volgende:
quote:Het leek er nu iig niet op dat ze de piloten levend wouden vangen, gezien de schoten
Op zondag 23 maart 2003 15:21 schreef battlesickloner het volgende:Hmm diverse SAS-gevangenen werden na de oorlog terug uitgeleverd, sommigen waren wel degelijk mishandeld en gefolterd. Maar niet geexecuteerd iig.
Daar zullen ze dit gevangenen bevrijden en saddam oppakken voor misdaden.
quote:En volgens de Britten en de Aussies ?
Op zondag 23 maart 2003 15:23 schreef the_RAVEN het volgende:
was net op CNN dat al het luchtmacht personeel terug is volgens een Amerikaanse officier
quote:Hou toch op, die worden niet in een 4sterren hotel ontvangen nee, en lekker op elkaar gepropt in een cel, maar fysiek mishandeld zoals het Irakeze regiem maar al te graag doet zeer zeker niet, doet ook niet ter zake, we praten over Irak. En de irakeze krijgsgevangenen worden uiterst correct behandeld, volgens de int. opgestelde regels daarvoor. Als amerika als sadam zou handelen zouden ze allang dood zijn geweest, want die krijgsgevangenen vertragen de oorlog behoorlijk, en kosten bergen geld en mensen om alles te coordineren verder.
quote:
Op zondag 23 maart 2003 15:24 schreef Dovenwereld het volgende:
Het zal kort zijn.. ik hoorde: Nu zijn amerikaanse en britse troepen onderweg naar bahbgad .. Ze moeten maar amper 100 km ....... ik verwacht dat er zal zeker maandag..Daar zullen ze dit gevangenen bevrijden en saddam oppakken voor misdaden.
quote:
152 Teletekst zo 23 mrt
"Slag om Bagdad begint dinsdag"
LONDEN De grondoorlog om Bagdad begint
maandagavond of dinsdag.Dat heeft een
Britse militaire bron laten weten aan
persbureau Reuters.De bron onthulde dat
de geallieerden niet verder om Basra
zullen vechten.Ze nemen genoegen met de
huidige situatie waarbij ze de wegen
rond Basra en de luchthaven beheersen.
Andere bronnen bevestigen dat de strijd
in Bagdad dinsdag kan losbranden als de
geallieerden het huidige tempo van hun
opmars volhouden.
De Amerikaanse generaal Daniel Leaf
zegt dat de opmars ondanks sporadisch
Irakees verzet sneller verloopt dan hij
had verwacht.
volgende nieuws financieel sport
quote:Op al die beelden is geen piloot te zien.
Op zondag 23 maart 2003 15:24 schreef yavanna het volgende:
Het leek er nu iig niet op dat ze de piloten levend wouden vangen, gezien de schoten
quote:Op Al Jazeera zag je dat die man (piloot) de bosjes werd uitgerookt maar je zag het niet goed want iedereen storte zich gelijk erop!!!
Op zondag 23 maart 2003 15:24 schreef Alan_Partridge het volgende:
Het is ook wel vaag. Die soldaten die in het water schieten zogenaamd op een verdwaalde piloot die de Amerikanen en Britten helemaal niet kwijt zijn. Als ze hem nou echt gepakt hadden, maar een beetje in het water knallen vind ik geen bewijs. Kan net zo goed Irakeze propaganda zijn, even het moraal opkrikken door te doen of de tegenstanders ook gepakt kunnen worden. We wachten even af.
[Dit bericht is gewijzigd door Ludacriss op 23-03-2003 15:30]
quote:Het liefst ziet hij aldie krijgsgevangenen in de electrische stoel zitten en het is bekend dat de amerikanen ook martelen om antwoorden eruit te krijgen
Op zondag 23 maart 2003 15:23 schreef Kjew het volgende:[..]
Jij snapt mij niet...of je bedoelt dat IK uitleg nodig he? Ik vroeg waar je die wijsheid vandaan hebt... speculeren kunnen we allemaal wel...
quote:Klopt, maar als hij er wel was, had hij het vast niet overleefd
Op zondag 23 maart 2003 15:25 schreef battlesickloner het volgende:Op al die beelden is geen piloot te zien.
quote:Hmm, kleine aanvulling nog van de BBC
Op zondag 23 maart 2003 15:27 schreef yavanna het volgende:
Klopt, maar als hij er wel was, had hij het vast niet overleefd
quote:Het zou natuurlijk wel kunnen
14.05 US Defence Secretary Donald Rumsfeld says he believes "some" US troops are missing in Iraq and could be prisoners of war.
...
12.25 Search along banks of Tigris River in Baghdad amid reports a parachute had been seen.
Wil wel eens weten wat die piloot in zijn levenspakket heb, en jah was ie al dood. Misschien kan ie wel onder water blijven, maarja wat voor kans maak je in Baghdad
Als'ie los gaat op POW's, hoeft Saddam er namelijk zelf niet erg op te rekenen dat Uncle Sam's finest zich inhouden als ze voor z'n neus staan.
quote:Ik heb zo het idee, dat Saddam daar nu al niet van uit gaat.
Op zondag 23 maart 2003 15:33 schreef ExTec het volgende:
Er is idd een gereedde kans dat Saddam zich deze ronde gedraagd.Als'ie los gaat op POW's, hoeft Saddam er namelijk zelf niet erg op te rekenen dat Uncle Sam's finest zich inhouden als ze voor z'n neus staan.
quote:Ja...klets maar een eind weg...dat doen we allemaal...
Op zondag 23 maart 2003 15:27 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Het liefst ziet hij aldie krijgsgevangenen in de electrische stoel zitten en het is bekend dat de amerikanen ook martelen om antwoorden eruit te krijgen
quote:Piloten schijnen ook gif mee te krijgen voor als ze niet in de handen van de vijand willen vallen.
Op zondag 23 maart 2003 15:31 schreef AcidTrance het volgende:
Wil wel eens weten wat die piloot in zijn levenspakket heb, en jah was ie al dood.
quote:Daar zouden elite troepen bij zitten die rondom Baghdad gevangen zijn genomen, volgens iraakse berichten.
Op zondag 23 maart 2003 15:29 schreef battlesickloner het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
14.05 US Defence Secretary Donald Rumsfeld says he believes "some" US troops are missing in Iraq and could be prisoners of war.
[Dit bericht is gewijzigd door yavanna op 23-03-2003 15:36]
quote:cyanide pillen toch?
Op zondag 23 maart 2003 15:35 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Piloten schijnen ook gif mee te krijgen voor als ze niet in de handen van de vijand willen vallen.
quote:Netzoals Amerika waar ze beter worden behandelt dan in een Islamitische dictaror zoals Saddam (zie: Three Kings)...
Niet vergeten dat tijdens de 1e Golf Oorlog westerse burgers werden vast gehouden en gemarteld.
Just my 2 cents...
quote:Niet té positief zijn over Amerika, hoor, dat mag niet!
Op zondag 23 maart 2003 15:36 schreef Znz het volgende:[..]
Netzoals Amerika waar ze beter worden behandelt dan in een Islamitische dictaror zoals Saddam (zie: Three Kings)...
Niet vergeten dat tijdens de 1e Golf Oorlog westerse burgers werden vast gehouden en gemarteld.
Just my 2 cents...
quote:precies..iedereen roept maar wat....wat er echt gebeurt weet je pas een paar dagen later....
Op zondag 23 maart 2003 15:39 schreef cptmarco het volgende:
Al Jazeera zegt nu dat Irak GEEN piloten gevangen genomen heeft
Sky News
quote:
quote:
Op zondag 23 maart 2003 15:11 schreef Farzin het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 23-03-2003 15:44]
quote:Die heeft nu dat theehuis op de hoek
Op zondag 23 maart 2003 15:40 schreef tong80 het volgende:
Er schijnt zelfs een piloot sinds de eerste golfoorlog krijgsgevangene te zijn.
quote:Wat ziek...(hoop dat het cynisme was maar dat betwijfel ik...)
Op zondag 23 maart 2003 15:42 schreef SadKingBilly het volgende:
Waarom maakt iedereen zich zo druk om een paar piloten eigenlijk?! (begrijp me niet verkeerd, ik sta volledig achter deze oorlog, Saddam moet snel dood)
Het ķs tenslotte een oorlog, die soldaten weten waar ze aan beginnen en ook dat ze het leven erbij kunnen laten; nou ok er zijn ook een paar Amerikanen dood lekker belangrijk in een oorlog vallen nu eenmaal doden..
Zoals wel vaker de laatste dagen, eerst glashard ontkennen en dan later toegeven dat er wel degelijk is gebeurd waar het op leek.
quote:ze hebben ontkent dat er piloten vermist waren.. geen grondtroepen.. t gaat hier over grondtroepen
Op zondag 23 maart 2003 15:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Net op CNN , de Amerikanen geven nu ineens WEL toe dat "a number of US troops are unaccounted for"Zoals wel vaker de laatste dagen, eerst glashard ontkennen en dan later toegeven dat er wel degelijk is gebeurd waar het op leek.
quote:Jij baseert je op een film?
Op zondag 23 maart 2003 15:36 schreef Znz het volgende:
Netzoals Amerika waar ze beter worden behandelt dan in een Islamitische dictaror zoals Saddam (zie: Three Kings)...
quote:Hoor net dat er bevestigd is dat er een vliegtuig vermist wordt, en dus de piloot/piloten.
Op zondag 23 maart 2003 15:59 schreef domolanglekker het volgende:[..]
ze hebben ontkent dat er piloten vermist waren.. geen grondtroepen.. t gaat hier over grondtroepen
quote:een andere dat dat britse ding wat door die patriot is neergehaald?
Op zondag 23 maart 2003 16:04 schreef Tony_Montana het volgende:[..]
Hoor net dat er bevestigd is dat er een vliegtuig vermist wordt, en dus de piloot/piloten.
quote:Kijk de film, of lees het boek, Bravo Two Zero maar eens, waar gebeurd, geschreven door een oud SAS militair die daar in GO1 gevangen is genomen.
Op zondag 23 maart 2003 16:04 schreef Farzin het volgende:[..]
Jij baseert je op een film?
quote:Een ander vliegtuig, amerikaans dus, zei Rumfeld zelf. Ook wordt er melding gemaakt van "Heavy casualties" bij Nasaria En "troops missed in southern Iraq"
Op zondag 23 maart 2003 16:06 schreef domolanglekker het volgende:[..]
een andere dat dat britse ding wat door die patriot is neergehaald?
quote:Ze hebben een zak rijst als krijgs gevange
Op zondag 23 maart 2003 16:31 schreef milagro het volgende:
OP BBC World nu wordt gezegd, dat ondanks wat Rumsfeld zei (die overigens vrij vaag bleef) er geen vliegtuig over Bagdad vermist wordt en dat men moet realiseren dat niet alleen piloten met parachutes neerkomen, maar ook equipment etc.
quote:Amerikanen, neem ik aan?
Op zondag 23 maart 2003 16:36 schreef A.l.e.x het volgende:
Ik heb hier via UPC Digital Al-Jazeera en ik zag net dat ze een stuk of 5 krijgsgevangenen (waarvan 1 zwaargewond) hebben en een stuk of 8 dode soldaten bij elkaar in een gebouw, en de beelden waren niet echt smakelijk
Triest voor de nabestaanden...
quote:Dacht ik ook aan, dat je je zoon op TV ziet in de handen van de Irakezen.
Op zondag 23 maart 2003 16:44 schreef Farzin het volgende:[..]
Amerikanen, neem ik aan?
quote:Beter dan je zoon IRL met missende ledematen zien. Maar goed, in beide gevallen is het ernstig. Amerikanen zijn ook mensen.
Op zondag 23 maart 2003 16:46 schreef Punica het volgende:
zie je je zoon met missende ledematen op tvr
quote:Blijken idd amerikanen te zijn, ik wil er trouwens niet aan denken wat er met de overlevende soldaten gebeurt....je zag de angst in hun ogen....zie dat maar eens als ouder zijnde
Op zondag 23 maart 2003 16:45 schreef tong80 het volgende:Dacht ik ook aan, dat je je zoon op TV ziet in de handen van de Irakezen.
quote:nou, ik heb 'm liever thuis dan in Iraq waar ze weet ik veel wat met 'm doen.
Op zondag 23 maart 2003 16:47 schreef Farzin het volgende:[..]
Beter dan je zoon IRL met missende ledematen zien. Maar goed, in beide gevallen is het ernstig. Amerikanen zijn ook mensen.
quote:Dat klopt. Maar ik had het over Irakezen die hun zoon IRL zien, terwijl hij zo ongeveer kapotgeschoten is door de Amerikanen.
Op zondag 23 maart 2003 16:47 schreef Punica het volgende:
nou, ik heb 'm liever thuis dan in Iraq waar ze weet ik veel wat met 'm doen.
Enneh... kan ik Al-Jazeera via het internet bekijken?
quote:Het waren allemaal mensen uit de US jah en de soldaten die ik heb horen praten waren uit Texas.
Op zondag 23 maart 2003 16:44 schreef Farzin het volgende:[..]
Amerikanen, neem ik aan?
De soldaten die dood waren hadden alles nog aan hun lichaam zitten maar ze hadden we veel 'gaten' in hun lichaam en de meeste waren met roet bedekt
quote:Nope, de stream is constant down
Op zondag 23 maart 2003 16:48 schreef Farzin het volgende:[..]
Dat klopt. Maar ik had het over Irakezen die hun zoon IRL zien, terwijl hij zo ongeveer kapotgeschoten is door de Amerikanen.
Enneh... kan ik Al-Jazeera via het internet bekijken?
mooi anti oorlogs materiaal dat wel
quote:Zeer trieste beelden nu. Onsmakelijk...
Op zondag 23 maart 2003 17:01 schreef Punica het volgende:
ik heb 'm hier prima, uit ander topichttp://winmedia.ish.de/al-jazeera
quote:Ik wil het niet zien.
Op zondag 23 maart 2003 17:05 schreef Peter83 het volgende:[..]
Zeer trieste beelden nu. Onsmakelijk...
En ik weet niet wat die leiding dacht, maar zo'n jong iemand, die zet je toch niet in de frontlinie zonder enige echte ervaring ??
[Dit bericht is gewijzigd door Punica op 23-03-2003 17:09]
quote:wat bedoel je daarmee?
Op zondag 23 maart 2003 17:05 schreef Koos Voos het volgende:[..]
shock & ow ... amerikaanse uitvinding ...
Stond ventje ff lachend bij... maar dat waren ff onsmakelijke beelden zeg... Goede commercie voor Al Jazeera en de Arabische wereld.
quote:Jij ook zo te zien
Jezus die amerikaan net, hij klonk echt alsof ie 't IQ van een varken had. (niet anti amerika bedoeld ofzo, maar een echt slimme indruk wekte ie niet).
quote:Mooi he, uiteindelijk snijden ze zichzelf weer in de vingers.
Op zondag 23 maart 2003 17:09 schreef Frutsel het volgende:
Goede commercie voor Al Jazeera en de Arabische wereld.
Ben benieuwd wat de respons van de Amerikanen wordt als deze beelden eindelijk op CNN worden getoond.
quote:Die jongen zal vast enorm bang zijn geweest en daarnaast zullen ze zich vast ook zoveel mogelijk dom proberen te houden...
Op zondag 23 maart 2003 17:09 schreef Punica het volgende:
Jezus die amerikaan net, hij klonk echt alsof ie 't IQ van een varken had. (niet anti amerika bedoeld ofzo, maar een echt slimme indruk wekte ie niet).En ik weet niet wat die leiding dacht, maar zo'n jong iemand, die zet je toch niet in de frontlinie zonder enige echte ervaring ??
quote:Zes B52's zijn al onderweg..
Op zondag 23 maart 2003 17:11 schreef Wokkel het volgende:
Ben benieuwd wat de respons van de Amerikanen wordt als deze beelden eindelijk op CNN worden getoond.
quote:Jah, dat zal hem vast gerust stellen..
Op zondag 23 maart 2003 17:11 schreef Wokkel het volgende:
Een voordeel voor Private Miller die net op tv was is wellicht dat duidelijk is dat hij niet gewond is. De Irakezen kunnen hem nu niet martelen, en makkelijk zeggen 'Hij is gewond geraakt tijdens de gevangenneming'.
Brrr..
quote:Inderdaad, natuurlijk is hij geen stomme trooper die niemand kwaad wil doen en alleen orders opvolgt. Maar iets anders zeggen wekt alleen maar agressie.
Op zondag 23 maart 2003 17:12 schreef yavanna het volgende:
Die jongen zal vast enorm bang zijn geweest en daarnaast zullen ze zich vast ook zoveel mogelijk dom proberen te houden...
quote:De amerikaanse leger top heeft ongetwijfeld deze beelden ook op AlJazeera gezien en binnekort met een persconferentie hierover komen.
Op zondag 23 maart 2003 17:11 schreef Wokkel het volgende:Ben benieuwd wat de respons van de Amerikanen wordt als deze beelden eindelijk op CNN worden getoond.
quote:??
Op zondag 23 maart 2003 17:12 schreef Disorder het volgende:[..]
Zes B52's zijn al onderweg..
Ja klopt dat je net een Amerikaan zag op Al Jazeera, een levende met bril. Maar die lijken waren zowat onherkendbaar, al leken ze wel op Amerikanen. Er is overigens nog nergens gepraat over de hoeveelheid Irakeze soldaten die omgekomen zijn?
Do the math.
quote:Ja die gast zal dan wel vaak met doden mensen in aanraking zijn gekomen anders kan je dit soort werk echt niet doen.
Op zondag 23 maart 2003 17:11 schreef milagro het volgende:
Die Irakees poseerde zowat , big smile op zijn gezicht...
quote:Je zag ze rond 12.15/30 uur opstijgen, op BBC World
Op zondag 23 maart 2003 17:14 schreef Frutsel het volgende:[..]
??
opgestegen van ? Bron?
quote:Het schijnt dat ze om 12 uur vanmiddag vanuit Engeland weer zijn opgestegen, bron: dit forum. Op dit moment zijn er weer flitsen boven Baghdad, dus de timing lijkt te kloppen.
Op zondag 23 maart 2003 17:14 schreef Frutsel het volgende:[..]
??
opgestegen van ? Bron?
quote:Ja vast..je wordt er dan gewoon vrolijk van zeker, en toont trots je trofee
Op zondag 23 maart 2003 17:14 schreef Ludacriss het volgende:[..]
Ja die gast zal dan wel vaak met doden mensen in aanraking zijn gekomen anders kan je dit soort werk echt niet doen.
quote:Ach het is de vijand, ik vind dat niet onbegrijpelijk. Wel ongepast natuurlijk, zeker als je op tv komt, maar toch.
Op zondag 23 maart 2003 17:16 schreef milagro het volgende:
Ja vast..je wordt er dan gewoon vrolijk van zeker, en toont trots je trofee
quote:Tja... CNN doet niet anders... de harde werkelijkheid zal ooit tot de amerikanen doordringen.
Op zondag 23 maart 2003 17:09 schreef speknek het volgende:
Ik heb hem maar weer uitgezet. Bijzonder smakeloos om krijgsgevangen op de internationale televisie te gooien met vragen als waarom kom je hier om te moorden?
quote:Er zijn 50 of meer gesneuveld in het zuiden, dus tja....
Op zondag 23 maart 2003 17:15 schreef Punica het volgende:
Die soldaten die 'r lagen hadden allemaal wel amerikaanse tenue, dus ik denk echt wel dat 't amerikanen waren.
Verder is alles te ensceneren natuurlijk, maar goed .. evengoed schokkende beelden.
quote:Probeer Euronews, op www.dsltv.nl
Op zondag 23 maart 2003 17:18 schreef Punica het volgende:
kut,. stream legt eruit.
quote:Ik vind het niet onbegrijpelijk, maar toch.. ik zie het Amerikanen niet zo snel doen en CNN het dan minutenlang uitzenden..
Op zondag 23 maart 2003 17:17 schreef speknek het volgende:[..]
Ach het is de vijand, ik vind dat niet onbegrijpelijk. Wel ongepast natuurlijk, zeker als je op tv komt, maar toch.
quote:mja, ik heb 't liefst eigenlijk ook beelden van "de andere kant" van de oorlog, of laat euronews ook gewoondie al jazeera beelden zien ?
Op zondag 23 maart 2003 17:19 schreef Disorder het volgende:[..]
Probeer Euronews, op www.dsltv.nl
quote:Deze mensen zijn vast zwaar onder de invloed van Saddam's denkbeelden en de vijand is dan misschien idd 'een troffee', zoals sommige mensen het schijnbaar leuk vinden om naast een dode neushoorn te poseren...
Op zondag 23 maart 2003 17:16 schreef milagro het volgende:Ja vast..je wordt er dan gewoon vrolijk van zeker, en toont trots je trofee
quote:Hij doet t weer (al jazeera)
Op zondag 23 maart 2003 17:18 schreef Punica het volgende:
kut,. stream legt eruit.
quote:Er staat een Arabisch symbool rechtsonderin beeld, dus ik denk dat dit van een Arabische zender is gestreamd.
Op zondag 23 maart 2003 17:19 schreef Punica het volgende:[..]
mja, ik heb 't liefst eigenlijk ook beelden van "de andere kant" van de oorlog, of laat euronews ook gewoondie al jazeera beelden zien ?
[Dit bericht is gewijzigd door yavanna op 23-03-2003 17:23]
quote:Okay maar het minutenlang uitzenden door de zender, inzoomend en al..dat is minstens zo smakeloos..
Op zondag 23 maart 2003 17:20 schreef yavanna het volgende:[..]
Deze mensen zijn vast zwaar onder de invloed van Saddam's denkbeelden en de vijand is dan misschien idd 'een troffee', zoals sommige mensen het schijnbaar leuk vinden om naast een dode neushoorn te poseren...
quote:CNN heeft geen irakeze krijgsgevangenen geinterviewd.. waar haal je dat nou weer vandaan
Op zondag 23 maart 2003 17:17 schreef Koos Voos het volgende:[..]
Tja... CNN doet niet anders... de harde werkelijkheid zal ooit tot de amerikanen doordringen.
Zo te zien hebben die amerikanen geen kogelvrij ondergoed
quote:Tja, oorlog is smakeloos.
Op zondag 23 maart 2003 17:22 schreef milagro het volgende:[..]
Okay maar het minutenlang uitzenden door de zender, inzoomend en al..dat is minstens zo smakeloos..
quote:inderdaad , maar ik had van Al Jazeerah anders verwacht..
Op zondag 23 maart 2003 17:24 schreef 3004 het volgende:[..]
Tja, oorlog is smakeloos.
quote:Nieuws is nieuws, ik heb geen behoefte aan een censor die bepaalt wat getoond en wat niet getoond te worden. Neemt niet weg dat ik hoop dat de familie het via een andere manier al had vernomen.
Op zondag 23 maart 2003 17:25 schreef milagro het volgende:[..]
inderdaad , maar ik had van Al Jazeerah anders verwacht..
quote:Nou, Al Jazeerah heeft ook vanuit de arabische wereld kritiek gehad op de 'harde ' beelden die men laat zien. Al Jazeerah zelf zegt dat ze het nieuws brengen zoals dat is. Daar hoort dit blijkbaar bij.
Op zondag 23 maart 2003 17:25 schreef milagro het volgende:[..]
inderdaad , maar ik had van Al Jazeerah anders verwacht..
quote:ja minutenlang inzoomend om het nog duidelijker in beeld te krijgen..
Op zondag 23 maart 2003 17:27 schreef 3004 het volgende:[..]
Nou, Al Jazeerah heeft ook vanuit de arabische wereld kritiek gehad op de 'harde ' beelden die men laat zien. Al Jazeerah zelf zegt dat ze het nieuws brengen zoals dat is. Daar hoort dit blijkbaar bij.
ik begrijp dat je wilt laten zien zoals het is, maar toch...
quote:heeft ook wel wat te maken met propoganda, ff de beelden laten 'inzinken' en zo de haat nog verder opwekken
Op zondag 23 maart 2003 17:28 schreef milagro het volgende:[..]
ja minutenlang inzoomend om het nog duidelijker in beeld te krijgen..
ik begrijp dat je wilt laten zien zoals het is, maar toch...
quote:waarom realplayer als je mpeg heb ?
Op zondag 23 maart 2003 17:29 schreef Wisp het volgende:
die realplayer stream doet het niet
Lees de policy even. Geen schokkend materiaal posten.
[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 23-03-2003 17:39]
quote:hier doet t ie t nog.. de al jazeera stream
Op zondag 23 maart 2003 17:29 schreef Wisp het volgende:
die realplayer stream doet het niet
quote:Fuck..
Op zondag 23 maart 2003 17:30 schreef Ronaldsen het volgende:
ik heb effe screencaps gemaakt van Al Jazeera
quote:Ik gok dat het de vier zijn die gedood zijn in Nasiriya. Anders zijn het waarschijnlijk troepen die achter de linies opereerden.
Op zondag 23 maart 2003 17:26 schreef yavanna het volgende:
Heeft iemand enig idee waar deze amerikanen zijn gedood en gevangen genomen zijn?
Maar wat was die truck met dat lijk langs ? Dat leek erg op bevoorradingsmateriaal ofzo.Die gast leek ook wel een arm te missen.
[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 23-03-2003 17:34]
quote:mogen die weg ajb..smakeloos
quote:omdat die het ook niet doet.. gaat ie codec downen en dan zegt ie 'error downloading codec'
Op zondag 23 maart 2003 17:30 schreef Punica het volgende:
waarom realplayer als je mpeg heb ?
Hoe zouden ze die dan te pakken hebben genomen?? vaag?
quote:haal ze weg AUB, er lopen ook mensen onder de 16 rond hier..
quote:hmm, ik kijk in mediaspeler 6.4 en die doet 't perfect, en ik heb geen rare codecs ofzo.
Op zondag 23 maart 2003 17:31 schreef Wisp het volgende:[..]
omdat die het ook niet doet.. gaat ie codec downen en dan zegt ie 'error downloading codec'
quote:doe normaal man
Op zondag 23 maart 2003 17:31 schreef Punica het volgende:
die ene had 'r AH Bonus kaart bij zich
quote:Waarom zou Al Jazeerah proganada maken? Het is toch geen iraaks tv-station. Het is gewoon een neutrale nieuwszender.
Op zondag 23 maart 2003 17:29 schreef Hymn het volgende:[..]
heeft ook wel wat te maken met propoganda, ff de beelden laten 'inzinken' en zo de haat nog verder opwekken
quote:Vind ik wel.
Op zondag 23 maart 2003 17:32 schreef Farzin het volgende:
Hij ziet er niet uit als een Amerikaan.
quote:Jah bij Nasaria.
Op zondag 23 maart 2003 17:26 schreef yavanna het volgende:
Heeft iemand enig idee waar deze amerikanen zijn gedood en gevangen genomen zijn?
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:32 schreef 3004 het volgende:
Waarom zou Al Jazeerah proganada maken? Het is toch geen iraaks tv-station. Het is gewoon een neutrale nieuwszender.
of ben ik nou in de war met die andere zender?
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 23-03-2003 17:34]
[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 23-03-2003 17:33]
quote:precies en daarom vind ik het zo bedenkelijk dat zie die inzoomende beelden laten zien...
Op zondag 23 maart 2003 17:32 schreef 3004 het volgende:[..]
Waarom zou Al Jazeerah proganada maken? Het is toch geen iraaks tv-station. Het is gewoon een neutrale nieuwszender.
quote:Oh, dan verwar ik em met die van Irak
my bad
dan snap ik et ook niet
quote:Mwah heeft wel een wat pro arabische inslag maar das 100% logisch
quote:uiteraard..
quote:Hmmm.. Volgens mij kan een kogel een flinke deuk in je hoofd maken hoor.
Op zondag 23 maart 2003 17:33 schreef battlesickloner het volgende:
Trouwens die gast met die gapende hoofdwonde lijkt me niet echt gesneuveld door een vuurgevecht.
quote:Dr ligt ook niet echt veel bloed op de grond, in dat kamertje waar ze liggen,...Waarschijnlijk dus niet geexecuteerd maar in strijd dood gegaan?? of ergens anders geexcuteerd natuurlijk
Op zondag 23 maart 2003 17:34 schreef Disorder het volgende:[..]
Hmmm.. Volgens mij kan een kogel een flinke deuk in je hoofd maken hoor.
quote:Zou best kunnen, ik vraag mij af hoe ze gevangen genomen kunnen zijn, ms erg afgedwaald...
Op zondag 23 maart 2003 17:31 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Ik gok dat het de vier zijn die gedood zijn in Nasiriya. Anders zijn het waarschijnlijk troepen die achter de linies opereerden.
Maar wat was die truck met dat lijk langs ? Dat leek erg o[ bevoorradingsmateriaal ofzo.Die gast leek ook wel een arm te missen.
Die soldaten schjinen van een maintenaince unit te zijn.
quote:je moet niets, ga maar lekker naar een ander topic
Op zondag 23 maart 2003 17:34 schreef Farzin het volgende:
Komt er nog wat nuttigs of moet ik drie uur dit geblaat aanhoren?
quote:Als jij het niet kan hebben dat wij het sneu vinden voor die Amerikanen adviseer ik je godverdomme op te rotten.
quote:En dat is een Amerikaan?
Op zondag 23 maart 2003 17:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Er is ook een 1 vrouw bij de gevangenen, ze is 30 jaar verteld ze net
quote:Hangt van de munitie af ... maakt meestal een klein gat bij het binnenkomen en een groot bij het buitengaan.
Op zondag 23 maart 2003 17:34 schreef Disorder het volgende:
Hmmm.. Volgens mij kan een kogel een flinke deuk in je hoofd maken hoor.
quote:WOEI FARZIN IS WAKKER, IN AMERIKA LEVEN OOK NEGERS!
Op zondag 23 maart 2003 17:35 schreef Farzin het volgende:[..]
En dat is een Amerikaan?
quote:Ik vind het ook sneu voor die Amerikanen, alleen komt er nu niets nuttigs op Al-Jezaara.
Op zondag 23 maart 2003 17:35 schreef Disorder het volgende:
Als jij het niet kan hebben dat wij het sneu vinden voor die Amerikanen adviseer ik je *********** op te rotten.
quote:Ik geloof dat Saddam zich daar ook niet aan hield in GO 1
Op zondag 23 maart 2003 17:35 schreef milagro het volgende:
Rumsfeld zegt nu ook dat deze beelden niet volgens de Geneva Convention zijn...
quote:Kruip dan terug onder die steen
quote:Ja, nog nooit een Amerikaanse negerin gezien?
En dat is een Amerikaan?
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:36 schreef milagro het volgende:
Kruip dan terug onder die steen
quote:Het is vrij duidelijk dat die lijken verplaatst zijn ja
Op zondag 23 maart 2003 17:35 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Dr ligt ook niet echt veel bloed op de grond, in dat kamertje waar ze liggen,...Waarschijnlijk dus niet geexecuteerd maar in strijd dood gegaan?? of ergens anders geexcuteerd natuurlijk
BAGDAD De Amerikaanse troepen hebben
bij Nassiriya "aanzienlijke verliezen"
geleden.Een CNN-correspondent zei tien
doden te hebben gezien.De bruggen over
de Eufraat zouden nog in handen van de
Amerikanen zijn,maar de opmars is hier,
375 km van Bagdad,tot staan gebracht.
Ook bij Najaf,160 km van Bagdad,is op
een aantal plaatsen gevochten.Verder
woedden vandaag straatgevechten in de
havenstad Umm Qasr,die grotendeels in
Amerikaanse handen is.
Toch zou de geallieerde opmars over het
geheel genomen voorspoedig verlopen.De
voorhoede van de troepen zou al op 100
kilometer voor Bagdad staan.
Aanzienlijke verliezen
quote:Farzin, mag ik je verzoeken op te houden met trollen ?
En dat is een Amerikaan?
quote:Voor hetzelfde geld is het een Irakees.
Op zondag 23 maart 2003 17:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Ja, nog nooit een Amerikaanse negerin gezien?
quote:Nee.
Op zondag 23 maart 2003 17:36 schreef yavanna het volgende:[..]
Ik geloof dat Saddam zich daar ook niet aan hield in GO 1
En Al Jazeerah toont trots als eerste de beelden... over and over
quote:Trollen? Wat bedoel je?
Op zondag 23 maart 2003 17:37 schreef gelly het volgende:
Farzin, mag ik je verzoeken op te houden met trollen ?
quote:ROT GODVERDOMME OP
Op zondag 23 maart 2003 17:37 schreef Farzin het volgende:[..]
Voor hetzelfde geld is het een Irakees.
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:37 schreef Strolie75 het volgende:
Saddam heeft dus weinig geleerd, het mishandelen en paraderen van gevangenen zal hem weinig goodwill opleveren in het Westen.
quote:
quote:Irakezen spreken over het algemeen niet Amerikaans met een zuiderlijk accent..
quote:Zeg doe eens wat aan die foto's op pagina 7
Op zondag 23 maart 2003 17:37 schreef gelly het volgende:[..]
Farzin, mag ik je verzoeken op te houden met trollen ?
quote:In amerika wonen ook donkere mensen farzin
En dat is een Amerikaan?
quote:ja, die perfect zonder arabisch accent engels spreekt, flikker op.
quote:Akkoord.
Op zondag 23 maart 2003 17:38 schreef milagro het volgende:
ROT *********** OP
[Dit bericht is gewijzigd door Farzin op 23-03-2003 17:39]
quote:die moeten maar niet dit topic openen als ze niet tegen dit soort beelden kunnen
Op zondag 23 maart 2003 17:38 schreef veekeend het volgende:
Zeg doe eens wat aan die foto's op pagina 7Er lopen mensen de jonger zijn dan 16 rond hier...
quote:Misschien gaan anti oorlog landen, door dit soort beelden nog anders over deze oorlog door denken.
Op zondag 23 maart 2003 17:37 schreef Strolie75 het volgende:
Saddam heeft dus weinig geleerd, het mishandelen en paraderen van gevangenen zal hem weinig goodwill opleveren in het Westen.
quote:ROT OP!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 23 maart 2003 17:39 schreef Farzin het volgende:[..]
Rustig, rustig... Ik vraag me alleen af of het echt Amerikanen zijn, of niet.
quote:staat nergens in de topictitel dat deze beelden aanwezig zijn
Op zondag 23 maart 2003 17:39 schreef Wisp het volgende:[..]
die moeten maar niet dit topic openen als ze niet tegen dit soort beelden kunnen
quote:Het is gewoon wettelijk verboden!
die moeten maar niet dit topic openen als ze niet tegen dit soort beelden kunnen
quote:Beelden zijn weggehaald.
quote:Idd meeste 10 jarige surfen al rondjes op rotten enzo. Ik vind dit niet echt schokkend, die beelden van die vet bange amerikanen lijken mij een grotere impact te hebben
quote:open ff topic in feedback dan ipv dit topic te vullen met offtopic reacties (nofi)
Op zondag 23 maart 2003 17:40 schreef domolanglekker het volgende:[..]
staat nergens in de topictitel dat deze beelden aanwezig zijn
quote:Ik weet niet of ze dit met trots doen of er een ander uitzend beleid op nahouden...
Op zondag 23 maart 2003 17:37 schreef milagro het volgende:[..]
En Al Jazeerah toont trots als eerste de beelden... over and over
quote:ow, volgens mij zijn dit gewoon nieuwsbeelden zoals NOS die ook wel eens uitzend, alleen zeggen ze dan vantevoren dat de beelden schokkend zijn
Op zondag 23 maart 2003 17:40 schreef veekeend het volgende:
Het is gewoon wettelijk verboden!
quote:dank je..
Op zondag 23 maart 2003 17:40 schreef gelly het volgende:[..]
Beelden zijn weggehaald.
quote:Het is de realiteit, dit is geen Sesamstraat of K3 forum. Er werden nog ergere beelden uitgezonden
Op zondag 23 maart 2003 17:38 schreef veekeend het volgende:[..]
Zeg doe eens wat aan die foto's op pagina 7
Er lopen mensen de jonger zijn dan 16 rond hier...
quote:En de Amerikanen die zijn omgekomen, horen zij ook bij die eenheid?
Op zondag 23 maart 2003 17:42 schreef CeeJee het volgende:
Zo te zien zijn een of meerdere voertuigen van de 507de Maintenance Company behoorlijk verdwaald ergens in Irak en tussen de Irakezen terecht gekomen.
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:43 schreef Farzin het volgende:[..]
En de Amerikanen die zijn omgekomen, horen zij ook bij die eenheid?
quote:het gaat mij gewoon om respect.. voor de nabestaanden in ieder geval..
Op zondag 23 maart 2003 17:41 schreef yavanna het volgende:[..]
Ik weet niet of ze dit met trots doen of er een ander uitzend beleid op nahouden...
verder mag je dus krijgsgevangenen en slachtoffers niet als trofeeėn of op mensonterende wijze tonen en dat inzoomen is precies dįt... en het dan dus uitzenden eender.
quote:Ja inderdaad. Maar hoe ze de groep zijn kwijtgeraakt is een raadsel.
Op zondag 23 maart 2003 17:42 schreef CeeJee het volgende:
Zo te zien zijn een of meerdere voertuigen van de 507de Maintenance Company behoorlijk verdwaald ergens in Irak en tussen de Irakezen terecht gekomen.
quote:Zou best kunnen maarja dat weet je natuurlijk niet zeker.
Op zondag 23 maart 2003 17:43 schreef Farzin het volgende:[..]
En de Amerikanen die zijn omgekomen, horen zij ook bij die eenheid?
quote:Het is toch een normale vraag? Het konden ook Amerikaanse militairen zijn.
Op zondag 23 maart 2003 17:44 schreef battlesickloner het volgende:
Is de paus katholiek ?
quote:Zo zag het eruit idd.
Op zondag 23 maart 2003 17:44 schreef Skateguy het volgende:[..]
Ja inderdaad. Maar hoe ze de groep zijn kwijtgeraakt is een raadsel.
Er is weinig aan te doen wanneer je wordt omsingeld. Ik denk zelf dat er een paar zelfs gewoon geėxecuteerd zijn.
quote:Onder de AJ doelgroep zullen zulke beelden vast wel geapprecieerd worden.
Op zondag 23 maart 2003 17:44 schreef milagro het volgende:
het gaat mij gewoon om respect.. voor de nabestaanden in ieder geval..verder mag je dus krijgsgevangenen en slachtoffers niet als trofeeėn of op mensonterende wijze tonen en dat inzoomen is precies dįt... en het dan dus uitzenden eender.
quote:t zijn ook militairen.. alleen van de 507 maintenaince division
Op zondag 23 maart 2003 17:44 schreef Farzin het volgende:[..]
Het is toch een normale vraag? Het konden ook Amerikaanse militairen zijn.
quote:Chadi zal het prachtig vinden..zo merkte ik in een ander topic tot mijn teleurstelling...
Op zondag 23 maart 2003 17:46 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Onder de AJ doelgroep zullen zulke beelden vast wel geapprecieerd worden.
quote:Misschien gaan landen die voor de oorlog zijn ook anders denken. Ik ben niet geschokt van de beelden. Het is natuurlijk super erg, maar het is een deel van de oorlog. Ik heb het idee dat veel mensen zich niet realiseren dat oorlog geen videospelletje is, maar dat er ook slachtoffers vallen. Aan beide zijden dus.
Op zondag 23 maart 2003 17:40 schreef yavanna het volgende:[..]
Misschien gaan anti oorlog landen, door dit soort beelden nog anders over deze oorlog door denken.
Klinkt wel logisch aangezien vrouwen in het Amerikanse leger normaal niet mogen meedoen aan gevechtshandelingen/
quote:Dat is precies wat ik bedoel dus...het zien van slachtoffers, daar ontkom je niet aan.. maar dat inzoomen op de gezichten ..
Op zondag 23 maart 2003 17:46 schreef Punica het volgende:
'k vind alleen 't inzoomen en laten zien van gezichten mens onterend, maar verder, lijken worden wel vaker gefilmd
quote:Ik hoor al "ja maar in Palestina blaat blaat" aan de horizon.
Op zondag 23 maart 2003 17:48 schreef milagro het volgende:
Chadi zal het prachtig vinden..zo merkte ik in een ander topic tot mijn teleurstelling...
[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 23-03-2003 17:51]
quote:Had ik net ook last van, ben nu via http://winmedia.ish.de/al-jazeera aan het kijken.
Op zondag 23 maart 2003 17:50 schreef Wisp het volgende:
werkt www.dsltv.nl nog wel? ik krijg zowel via mediaplayer als realplayer een stilstaand beeld van een of andere iraakse vent
quote:Ik ga er niet anders over denken, slachtoffers vallen, en met beide zijden zal ik moeite hebben ... en van beide zijden zal ik dat minutenlang inzoomen op gezichten walgelijk vinden.
Op zondag 23 maart 2003 17:48 schreef frankey het volgende:[..]
Misschien gaan landen die voor de oorlog zijn ook anders denken. Ik ben niet geschokt van de beelden. Het is natuurlijk super erg, maar het is een deel van de oorlog. Ik heb het idee dat veel mensen zich niet realiseren dat oorlog geen videospelletje is, maar dat er ook slachtoffers vallen. Aan beide zijden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |