abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9313331
Vervolg van
Fok! Dieetclub
Fok! Dieetclub II
Fok! Dieetclub III
Fok! Dieetclub IV
Fok! Dieetclub V
Fok! Dieetclub VI
Fok! Dieetclub VII
Fok! Dieetclub VIII
Fok! Dieetclub IX
Fok! Dieetclub X
Fok! Dieetclub XI
Fok! Dieetclub deel XII
Fok! Dieetclub deel XIII
Fok! Dieetclub deel XIV

Aanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
Fok! Dieetclub Meeting (gaan we dit nog doen, meiden (en heren)?)

Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vòel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?
Fok! Dieetclub XIII
http://forum.fok.nl/edit.php/271001/1/25/8534556

Nou, als daar niet voldoende tips bij staan om af te vallen dan weet ik het niet meer

Op 17 januari is Isabeau gaan schrappen in onderstaande lijst. Als je bent verwijderd en je vindt dat dat eigenlijk niet de bedoeling was, dan moet je even heel hard schreeuwen

afraidtech (1m87) was 95 kg, is nu 93 kg en wil graag 80 kg wegen -2[b]
[b]Brighteyes
(1m72), was 83,1 kg, is nu 82,3 kg en wil eerst graag 78 kg wegen -0,8
chrisie(1.72), woog 111 kilo nu 88,5, wil graag 75, is tevreden < 90 kg -22,5
DanielleOvergraag (1m70) was 114 kg, is nu 112,4 kg en wil graag 90 en liefst 72 wegen-1,6
Dutchasia (1m63), was 63 kg, is nu 62,7 kg en wil graag 57 wegen -0,3
Esk (1m72), was 90 kg, is nu 85,3 en wil graag 80 en liefst 65 kg wegen -4,7
Essebes(1m76) was 93,6 kg, is nu 92,2 en wil graag 82 wegen-11,4
fairy_01 (1m61,5) was 85 kg, is nu 77 kg en wil graag 65 wegen -8
fat_cow 1m76) was 100, is nu 88 en wil graag 78 wegen -12
Fannetje(1m75) was 95, is nu 89 en wil graag 75 wegen -6
Flying_Vee(1m73) woog 82.5 kilo, is nu 70,5 kg en wil graag 65,5 kg wegen -12
Glossy (1m68), was 115 kg, is nu 98,5 kg en wil graag 65 kg wegen -16,5
heaven7 (1m72) was 67 kg, is nu 67 kg
Hoofdmuts was 119,5 kg, is nu 92,8 kg en wil graag 77 kg wegen -26,7
Isabeau (1m67) was 93,6 kg, is nu 90,6 kg en wil graag 'onder de 70' kg wegen -3,4
Jojogirl (1m72), was 92 kg, is nu 76,4 kg en wil graag 70 kg wegen -14,8
Juan Zueco (1m90) was 89 kg is nu 89 kg en wil graag 77 wegen
Kleintje (1m63) was 71 kg, is nu 68,6kg en wil graag 60 kg wegen -2,4
LadyS (1m74) , was 114,2 kg, is nu 102,9 kg 11,3
LEiPiE(1m85) was 95 kg, is 91 en wil graag zo'n 80 a 85 wegen -4 kg
lilianveldhuizen was 87,5 kg, is nu 87 kg en wil graag 75 wegen -0,5
Lilithu (1m65) was 110,4 kg, is nu 90 en wil graag minder dan 80 kg wegen -20,4 kg
Lurky (1m65), was 80 kg, nu 65,5 kg, wil graag 65 kg wegen 14,5
Magic666 (1m85) was 103, is nu 92 en wil graag tussen de 85-90 wegen -11kg
miss_cee (1m68) was 66,5, is nu 65 en wil graag 56,5 wegen -1,5
Miss_sly was 86 en is nu 76 -10,5
Nyame (1m62) was 77,8 kg is nu 76,2 en wil graag 70 en uiteindelijk ca. 62 kg wegen -1,6
poep (1m69) was ooit 86, is nu 61,5 kg en wil graag 60 kg wegen -24,5
popje (1m70) was 63 kg, is nu 62 kg en wil graag 59 wegen-1
raphidae (1m85) was 115 kg, is nu 77,3 kg en wil graag 73 wegen -37,7
Stout (1m75) was 96 kg, is nu 85 kg en wil graag 75 kg wegen
stuifzand (1m75) was 83 kg, is nu 82 kg en wil graag 65 kg wegen -1
Swatkat (1m76) was 92 kg, is 86 en wil graag 70 kg wegen -6
Tackleberry (1m83) was 93 kg, is nu 83 kg en wil graag 80 kg wegen -10
Tiene (1m75) was 77 kg, is nu 73 kg en wil graag 68 wegen-4
TMoose (1m76), was 110 kg, is nu 104 kg en wil graag onder de 90 kg wegen -6
YPPY(1m72) was 95 kg, is nu 84,5 kg en wil graag 75 wegen -10,5

Links:

www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Site van het voedingscentrum - niet zo'n uitgebreide site over afvallen
Libelle Dieet ABC - Libelle Dieet ABC, best nuttig en uitgebreid
Diëtistensite - medisch advies van/over diëtisten
www.digitale-dietist.nl/ - met online caloriëntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
www.gezondgewicht.be/nl/index.asp - redelijk informatieve site
www.smulweb.nl/afslanken.html - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over veel verschillende bekende en onbekende diëten
Vochtafdrijvend voedsel - Site over voedingsmiddelen die vochtafdrijvend werken
Calorieëntabel

Engelse sites:
www.fitday.com - houd hier je eigen dieetdagboek bij (gratis)
www.weight-loss-diet-i.com/ - heeeel erg veel dieet advies!
Oxygen Health - site van oxygen.com om in 52 stappen af te vallen
http://how-can-i-lose-weight.com/ - ook veel info en met allemaal online calorie rekenapparaatjes e.d.
www.realage.com - test hier hoe gezond je eigenlijk bezig bent en hoe je dat kan verbeteren!
http://www.ivillage.com/diet/ - zeeeer overzichtelijke en volledige site
Recipefinder - heel veel recepten die je op een overzichtelijke manier kunt zoeken
http://www.3fatchicks.com/ - geweldig leuke site met een enorme hoeveelheid links naar (slanke) receptensites (en een enorm groot dieet-forum)
Dieetrecepten!!! - site met de meeste dieetrecepten wat ik tot nu toe heb gezien
caloriefreak.com - veel produkten met voedingswaarde

Commercieel:
www.thermocare.nl/ - over Herbalife
www.slank-klup.nl/index.html - de site van Slankklub Nederland
www.weightwatchers.com/international/netherlands/ - weight watchers
www.afslanken.com/afslankenonline/index - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
www.weightcare.nl/index.htm - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
www.eganederland.nl/- site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
www.slimfast.nl - met veel light recepten
www.bodysolution.nl - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?

En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:

ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!

Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!

Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.

Succes allemaal!

[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 06-04-2003 20:53]

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_9313488
In totaal 17 cm kwijt vandaag gemeten
Nekomvang - 1 cm kwijt
borstwijdte - 2 cm kwijt
taille - 2 cm kwijt
heupwijdte - 5 cm kwijt
bovenbeen - 2 cm kwijt
knieomvang - 3 cm kwijt
kuitomvang - 1 cm kwijt
bovenarm - 1 cm kwijt

dit nog uit het vorige deel

en ja YPPY ik merk het wel al en ik ben ook actiever

pi_9313844
JAAA, ik ben bijna bij mijn streefgewicht
Voor ik er hier binnenkort voorgoed het zwijgen toe doe iets wat ik al een half jaar niet begrijp: waarom moet ik zoveel vet?
Ik heb inmiddels een BMI van 24, mag 1239 Ckal en 41 gram vet. *
Nou krijg ik ongeveer 10 tot 50 Ckal per dag te veel als ik niet oplet. Maar vet haal ik zelden meer dan 20 gram. Dat ligt dus 21 gram onder het maximum. Dat is anderhalf ons vetbesparing in een week en ongeveer twee-en-een-half pakje boter in de maand. En dat scheelt op de heupen.
Nou las ik hier vaak van dieetsters die maar arremoede om 'aan hun vet' te komen uit de mayonaisepot snoepten enzo. Ik heb daar geen zin in want wat ik ook extra zou nemen wordt ook weer meer caloriën. Ik voel mij overigens prima en ook mijn stoelgang is goed. Volgens mij is veel vet helemaal niet belangrijk. een beetje lijkt mij voldoende.
Het afslanken gaat nog steeds traag maar gestaag door zonder noemenswaardige offers. Mijn vriend meent dat ik binnenkort wel weer gewone 40+ kaas en normale margarine op mijn brood kan nemen wat dure aparte boodschappen voor mij scheelt. Dat zou inderdaad ongeveer die 20 gram per dag zijn. Maar nou vrees ik dat dan het dieeten als voorbij kan worden beschouwd.
Ik zou graag dat vetbesparen willen aanbevelen als DE methode waarmee ik afval/viel.

Mijn dagelijkse inname:
2 dunne porties linera
1 plakje 20+kaas
klein scheutje olijfolie
soms een klein beetje Becel dieetdressing
het eventuele vet in mager vlees.

Op zich lijkt dat mij zat.
.
*berekening www.overgewicht.nl

pi_9313856
Wat goed Lurky!

Je blijft toch nog wel komen om ons advies te geven? Jij bent tenslotte wel een deskundige inmiddels.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_9313927
Ben toch benieuwd morgenvroeg...
Afgelopen maandag niet kunnen wegen, dinsdag bruiloft, zaterdag 25-jarige bruiloft...

Wordt nog feest morgenvroeg

.
pi_9313955
YPPY, denk je dat het niet een beetje demotiverend werkt als mensen die onder de 65 kilo zijn hier posten? Het plan was toch dit topic te gebruiken voor mensen met overgewicht?

Ik doe zeker nog een week mee want nog een paar onsjes te gaan...

Natuurlijk wil ik best wel mijn oude figuurtje van een paar jaar geleden terug maar ik moet ook realistisch blijven. Van 80 naar 65 in een half jaar is mooi. van 80 naar 55 zou bijna eenderde van mijn lichaamsgewicht in een jaar zijn. Volgens mij is dat niet gezond. Ongeveer 57 kilo mag bij mijn lengte van 164 maar eerlijk gezegd ben ik geen tiener meer en wil niet zo'n uitgemergerld wijfie worden. Bovendien krijgt men van te slank zijn van die harde trekken in het gezicht als men ernstig kijkt en dan zou ik opnieuw alle foto's verpesten

Kortom, zie ziet het al, luxe probleeempjes van een slank poppetje dat loopt te tutten met haar laatste grammetjes.
Willen we dat weten dieeters? Nee toch zeker

pi_9313996
quote:
Op zondag 23 maart 2003 11:04 schreef Lurky het volgende:
YPPY, denk je dat het niet een beetje demotiverend werkt als mensen die onder de 65 kilo zijn hier posten? Het plan was toch dit topic te gebruiken voor mensen met overgewicht?
Je blijft toch zeker wel gezond eten en gezond leven? Ik bedoelde vooral dat jij veel ervaring hebt met afvallen en gezond leven. Dat is alleen maar handig voor ons. Moet je natuurlijk niet wekelijks je gewicht posten. Dan durven wij niet meer.
*OUD heilige*
pi_9314480
OK YPPY. Zou ook niet hebben durven afvallen als hier skeletten posten. Maar ik zal in de gaten blijven houden of er geen gekke adviezen komen en anders tegenwicht bieden en gewoon mensen steunen die er niet meer in geloven dat het 'zomaar' lukt. Zoiets dus:

Afvallen met Lurky

Geen dure middeltjes, geen pillen, geen ingwikkelde toestanden, gewoon je houden aan dagelijkse hoeveelheid calorien zoals aanbevolen op bvb overgewicht.nl en meer bewegen. Van al je voedingsmiddelen de light- of magere versie nemen soms moet je daarvoor naar een ander merk uitwijken. Lees hiertoe de calorietabellen op de verpakkingen goed.
Kies een sport/beweging die je echt leuk vindt anders houdt je het niet vol. Doe ook aan thuisgymnastiek. Beweeg op eigen kracht en mijdt gemotoriseerd vervoer. Eet voedsel dat je lekker vindt anders is ook dat een straf. Tussendoor bij trek water drinken of suikervrije kauwgom nemen en af en toe een appel als tractatie.

Resultaat: gemiddelde gewichtsafname 2,5 kilo per maand. Gevolg: meer zelfvertrouwen, beter lichamelijk functioneren, verlaagde kans op voortijdig overlijden en leukere kleren.

pi_9314698
Dat bedoel ik.
*OUD heilige*
  zondag 23 maart 2003 @ 17:05:15 #10
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_9319686
Lurky, diëtistes zeggen geloof ik altijd dat je pas echt op je streefgewicht bent, als je het een jaar hebt vastgehouden, dus gewoon lekker hier blijven posten hoor.
pi_9320100
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:05 schreef Jojogirl het volgende:
Lurky, lekker hier blijven posten hoor.
Oh Jojo, dat is waar ook, bedankt voor alle adviezen, eerlijker zal zijn:
Afslanken met Jojo en Lurk.
Ik kan je moeilijk in de steek laten voor onze gezamelijke onderbouwde ervaringsdeskundige adviezen. Bovendien... jij en ik zijn samen bijna 30 kilo afgevallen: zie dat voor je: dat zijn 3 volle emmers water, of olie zo je wilt ! Visualiseer dat voor je geestesoog!! 3 Emmers!!!

Dat ik straks niet weer kan snacken en breezerchicken was mij al duidelijk

pi_9321025

Ik ben zoveel kwijt in 1 week door ditte dus

zondag 23 maart 2003 @ 19:08:00 #13
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9322079
Mijn maandagupdate deze keer op zondag, omdat ik er volgende week bijna niet ben. De schade van de zelfgebakken cake is een halve kilo. 85,5 nu dus voor mij.
*OUD heilige*
  zondag 23 maart 2003 @ 20:00:23 #14
4177 Jojogirl
pi_9323324
quote:
Op zondag 23 maart 2003 18:10 schreef Riann het volgende:
[afbeelding]

Ik ben zoveel kwijt in 1 week door ditte dus

NOFI, maar dat vind ik een beetje tegenvallen nadat je na 1 dag al 2.5 kilo kwijt was geraakt. Maargoed alle beetjes helpen en het is er iig af dus

Als ik wat cynisch klink, sorry, maar ik geloof gewoon niet in afvalpillen/shakes. Toch geloof ik dat je ook voor die methode van afvallen veel doorzettingsvermogen nodig hebt, dus vandaar toch mijn bewondering en respect

pi_9323567
Ben benieuwd wat de stand morgen is. Na me een flinke tijd niet erg goed te hebben gehouden aan gezond en licht eten (die paaseitjes lonken zo), ben ik aan het begin van deze week toch weer begonnen... Nu alleen het bewegen nog. Ik vind het toch wel moeilijk om na het avondeten nog naar de sportschool te moeten, dat weerhoudt mij er toch wel van meer te bewegen. Misschien moet ik ook maar eens denken aan een hometrainer...

Vanmiddag had ik mezelf gewogen en het zag er helaas niet erg bemoedigend uit, maar we zien morgen wel weer!

maandag 24 maart 2003 @ 06:00:45 #16
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9332516
quote:
Op zondag 23 maart 2003 20:00 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

NOFI, maar dat vind ik een beetje tegenvallen nadat je na 1 dag al 2.5 kilo kwijt was geraakt. Maargoed alle beetjes helpen en het is er iig af dus [afbeelding]

Als ik wat cynisch klink, sorry, maar ik geloof gewoon niet in afvalpillen/shakes. Toch geloof ik dat je ook voor die methode van afvallen veel doorzettingsvermogen nodig hebt, dus vandaar toch mijn bewondering en respect

2.5 kilo? 2.5L water...
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_9332748
weeg het zelfde, straks weer sporten met glossy see you
DoNt WoRrY Be hApPy 25-07-2003 dan ga ik trouwe
pi_9332774
Hallo luitjes

Ik heb de weegschaal al een paar dagen niet meer gezien, maar dat heeft vooral te maken met een hoop leuke onverwachte activiteiten dan met demotivatie. Om het kort samen te vatten: * lilithu is danig onder de indruk van een nieuwe dude in haar leven. Het is lente, het is leuk en ik krijg niks meer naar binnen, dus ik veronderstel dat de weegschaal lief voor me zal zijn.

En ondertussen zwijmel ik verder. *huppelt het topic uit*

Leuke dieetweek, allen!

pi_9332808
65,8 kg.
De laatste loodjes wegen het zwaarsts lijkt het wel. Maar toch zonder noemenswaardige handelingen weer een paar ons eraf deze de week.

Lilithu, gefeliciteerd en een hele fijne lente gewenst

pi_9332834
Schiet mij maar lek...

Voor het laatst twee weken terug gewogen; 83,5 kilo.
Afgelopen dinsdag en donderdag (25-jarige) bruiloft gehad... (gedurende de rest van de week ook niet echt op het lijnen gelet overigens)
Vanochtend op de weegschaal: 82,5 kilo...

*PWEP!*

.
  maandag 24 maart 2003 @ 08:37:02 #21
18772 pos
@@sweet@@
pi_9332847
Wat kost herbalife Riann?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_9333952
mhuuu slecht weekend gehad, ongesteld, en meteen afgestraft : 83,7....

weekje rustig aan dan maar.... salades eten en water drinken is wel lekkerder met dit weer

pi_9334154
echt goed jojo en lurk.... ik wou dat ik al zover was maargoed dat komt nog wel voorlopig gaat het redelijk alleen heb ik in de gaten dat ik in tegenstelling tot jou lurk te veel vet gebruik.... blijkt te komen door bijvoorbeeld gewone kaas op een kracker te doen ipv 20+ maar ik kan er echt nix aan doen ik vind die 20+ kaas gewoon ronduit net plastic maargoed we gaan dan maar aan de smeerkaas en hutekase dat vind ik dan nog wel te doen.... ook savonds moet ik dus minder vet gaan gebruiken... ik ga eens kijken of me dat deze week lukt....

groetjes en aplaus!

maandag 24 maart 2003 @ 10:37:25 #24
4177 Jojogirl
pi_9334163
76,4
pi_9334516
112.5
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: