Gisteravond openbaar schoolexamen muziek gehad en het ging hardstikke goed!! Kheb een 8 gekregen!! En natuurlijk allemaal complimentjes. Zelfs van de rector!
*nog steeds vreugde dansje doet*
bijna vrolijk, rustig en chill
quote:Boeien!
Op zaterdag 22 maart 2003 18:04 schreef Fogerty het volgende:
Mooi, ik heb afgebeld. Gaat me niet in dank afgenomen worden, maar dat zien we dan wel weer.
misschien komt t door al die dingen (lees: huiswerk, opruimen, konijnenhokken schoonmaken etc) die ik nu niet zie zitten om te doen die toch eigenlijk wel moeten
*zucht*
quote:Ja, dat is het wel. Bweeeeeeeeh! Kan alleen maar huilen en drastische plannen maken ("ik neem NU een vliegtuig naar ergens ver weg") die ik natuurlijk toch weer niet uitvoer. Vraag me af hoelang het duurt voordat de nuchterheid en het relativeringsvermogen weer enigszins terugkeren.
Op zaterdag 22 maart 2003 18:06 schreef Moonah het volgende:
Als afbellen voor jou nu het beste is
quote:Nachtje slapen of een leuke ontspannende disneyfilm
Op zaterdag 22 maart 2003 18:25 schreef Fogerty het volgende:[..]
Ja, dat is het wel. Bweeeeeeeeh! Kan alleen maar huilen en drastische plannen maken ("ik neem NU een vliegtuig naar ergens ver weg") die ik natuurlijk toch weer niet uitvoer. Vraag me af hoelang het duurt voordat de nuchterheid en het relativeringsvermogen weer enigszins terugkeren.
Ontopic: voel me een beetje saai , en zag net dat die cursus van de week al begint en dus niet zo'n goed plan is , omdat er ook nog zoiets als centjes sparen wat redelijker klinken en ik denk juist omdat het door een goede actrice gedaan word ook erg duur is .
Ik wacht dus tot september voor de nieuwe kunstweb , waar ook acteercursussen instaan.
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:25 schreef Fogerty het volgende:[..]
Ja, dat is het wel. Bweeeeeeeeh! Kan alleen maar huilen en drastische plannen maken ("ik neem NU een vliegtuig naar ergens ver weg") die ik natuurlijk toch weer niet uitvoer. Vraag me af hoelang het duurt voordat de nuchterheid en het relativeringsvermogen weer enigszins terugkeren.
Ga lekker in bed liggen, kopje thee, film in de video...
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:48 schreef Moonah het volgende:Sorry...
Jij altijd met je drastische plannen...
Komt goed, straks een moeilijk gesprek maar daarna kan ik kiezen voor afleiding in de vorm van Miko's verjaardag of mezelf overgeven aan mijn zielig-zijn met een dekentje op de bank. Komt allemaal goed
quote:frietje?
Op zaterdag 22 maart 2003 18:47 schreef Visie het volgende:
voel me hongerig! ben alleen thuis en zoek niks te koken, dus zit nu te bedenken wat ik zal gaan halen... suggesties?
quote:Ik heb zojuist een pizza besteld
Op zaterdag 22 maart 2003 18:59 schreef KillerRabbit het volgende:
frietje?
quote:lijkt mij eigenlijk wel een strak plan!
Op zaterdag 22 maart 2003 18:59 schreef KillerRabbit het volgende:[..]
frietje?
Ik ben vandaag aangenomen bij Ritel, ben naar Goes gaan stadten, en het was lekker weer ! Wieeee!
quote:voral koud jah!
Op zaterdag 22 maart 2003 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
Raar. En koud.
duf en enorm boos...
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 22:07 schreef Riann het volgende:
Gelukkig
Slapen maar weer.
quote:Die van mij moet nog getrokken worden..
Op zaterdag 22 maart 2003 17:46 schreef RmanX het volgende:
Ik heb een arse pijn in mijn mond, vanwege een getrokken verstandskies gisteren. Voor de rest voel ik me prima
verder? geil...
-edit- afgezien van de 13 pillen die ik per dag slik en de angina die ik heb..
quote:Ja, hup het bed weer in!
Op zaterdag 22 maart 2003 22:53 schreef CartWOman het volgende:
Griep. Geloof ik... ik heb nooit griep.
Maar 't is kut.Slapen maar weer.
quote:Heb ik ook gedaan...Heerlijk programma en ben blij dat t er weer op is
Op zaterdag 22 maart 2003 21:58 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik ga mol kijken .
Ben je ook even fijn uit eten met je ouders en broers... lees je bij thuiskomst in je favoriete lurk-topic dat je vriend zich 'onverliefd' voelt... vervolgens wacht je tot ie op icq online komt, maar hoe langer het duurt, hoe meer je het gevoel krijgt dat t de verkeerde kant op gaat... je haalt je de meest gekke (denk je op dat moment tenminste) dingen in je hoofd, daarbij ook wel enigszins geholpen door het gevoel dat de muziek van Eminem bij je oproept, je begint overtrokken te reageren (oa post in het-is-uit-muziek, om iets teveel op de details in te gaan) en gaat uiteindelijk even bij de computer weg om de dingen eens op een rijtje te kunnen krijgen... je komt terug en je leest dat je afspraakje bij deze afgezegd is, dat het uit is en dat ie niet wil reageren omdat hij gekwetst is...
Maar goed, dit is mijn versie van het verhaal en derhalve allicht erg eenzijdig... maar desalniettenmin voel ik me er niet minder klote door.
quote:Leeg---Omdat al mijn vrienden die nu (allang) een relatie hebben me hebben laten vallen. Ze hebben nu andere vrienden, die ook een relatie hebben of zelfs al een gezin.
Op zaterdag 22 maart 2003 20:08 schreef ArmaniMania het volgende:
Leeg, eenzaam, onverliefd
Eenzaam---Omdat ik geen vrienden meer heb.
Onverliefd---Omdat mijn gevoelens me overhoop halen. Ik ben ooit eens verliefd geweest op een meisje die ik ook had leren kennen vie internet. Het begon onschuldig op een chatsite. Het begon me op een gegeven moment op te vallen dat dat meisje alleen nog maar op mij reageerde, door opmerkingen die ik maakte. Ze vroeg me of ik MSN had, omdat ze zich klote voelde en even heel graag met me wilde praten.
Na heel veel uren praten, voelde ze zich beter en we chatte nu over alle daagse dingen. Na een tijd wilde ze toch graag mijn foto zien. Ik had haar al uitgelegd dat ik er veel moeite mee had,maar ik kon haar ook wel begrijpe dat ze erg nieuwsgierig was en ik ook hoor. Dus we wisselde foto`s uit. Zij stuurde eerst een foto en daarna ik. Nadat ze mijn foto had bestudeerd, kreeg ik de melding van haar dat ze helemaal verliefd op me was geworden en dat ik mooie ogen had en bla bla bla.
Ze ging heel lief tegen me doen en ondertussen hadden we ook onze 06-nummers gewisseld. Dus ik kreeg ook 10x per dag een smsje van haar als ik op mijn werk was of ik was eens 10 minuten niet op MSN. Maar goed ik werd dus ook verliefd op haar, en we deelde intieme zaken van elkaar.
Totdat we afgesproken hadden om elkaar te gaan ontmoeten, ze zou dan naar mij toe komen. Op de dag dat ze zou komen heb ik de hele dag gewacht en maar gewacht, maar geen Gabrielle. Ik heb haar gebeld ge-smst, geen enkele reactie, of mogelijkheid tot communicatie was mogelijk.
De volgende dag sprak ze me aan en.....dit verhaal gaat te lang worden dus ik kap er maar mee
Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat ze niet Gabrielle heette en ook geen 25 jaar was en ook niet in Rotterdam woonde en dat de foto ook niet van haar was. Maar dat het een getouwde vrouw was van 42 met 2 kinderen en in de buurt van Rotterdam woonde, Hoogvliet.
Ik ben er achter gekomen, doordat ik haar ip adres had en heb toen maar mijn stoute schoenen aangetrokken. Want ik wilde er het fijne van weten, ik was tenslotte belazerd....
Nu werd ik weer verliefd op een meisje hier,maar ik weet nu niet meer wat ik er van moet denken. Het zal niet aan haar liggen,maar mijn vertrouwen is weg, door mijn ervaring. Ik moet rustiger aan doen en waken voor mijn gevoelens...
Ik hoop dat mijn gevoelens en mijn denken weer in balans komen..
On me: moe en wakker.
Prima dus nog steeds.
quote:Dank je. Ik ben blij dat je het uitgelegd hebt...
Op zondag 23 maart 2003 01:06 schreef ArmaniMania het volgende:Heel verhaal
quote:Is wel héél wild... Hebbet nagekeken, en als ik hiero om tien uur wegga, kom ik daaro tegen een uur of half vier aan (lang leve het openbaar vervoer). En dan moet ik ook nog weer terug... Maar AM, je zegt het maar. Kannet ook later in de week doen. Als je het een goed idee vindt.
Op zondag 23 maart 2003 01:18 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
Dank je. Ik ben blij dat je het uitgelegd hebt...
Voel me ergens alweer wat gerustgesteld... Heb ineens ook een wild plan in mn hoofd, als je t goed vindt tenminste... Morgen de trein richting zuiden pakken, kun je met eigen ogen zien wat je drvan denkt...
Voel me wel een btje hierdoor... heb je n geweldige inval, werkt het openbaar vervoer niet mee...
Deze week begonnen met een therapie en het was echt ff flink zwaar, kwam Donderdag avond bijna kotsend thuis (werd me mentaal echt ff teveel), maar ben heel blij dat ik er aan begonnen ben.
Hoop zo dat het iets voor m'n gezondheid kan doen.
Al zou het maar een klein beetje helpen, dat ik lichamelijk ietsje meer kan doen.
Verder voel ik me
oh, verder:
redelijk, helaas onverliefd etc etc....
quote:*troost*
Op zondag 23 maart 2003 09:13 schreef Pascalle27 het volgende:
Erg machteloos...
quote:Lang verhaal... Staat wel redelijk beknopt een paar posts hierboven... En nu weet ik dus niet wat ik verder nog moet doen, als ik al iets KAN doen... lees mijn posts hierboven maar en die van ArmaniMania... Michssien geeft het een beeld.
Op zondag 23 maart 2003 09:18 schreef Xtreem het volgende:[..]
*troost*
want?
Naja, tis iig supermooi weer
quote:Op zo'n ongefundeerde opmerking kunnen wij natuurlijk geen fatsoenlijke reactie geven...
Op zondag 23 maart 2003 10:30 schreef Nephthys het volgende:
Ik voel me beroerd
Geestelijk een beetje in de war maar wel blij. Mijn tante is jarig en er ligt overal lekkers enzo, ik hoop dat er geen ruzie oid komt hier vandaag.
Maarja .
Gister heel gezellig uitgeweest vrijdag trouwens ook wel maar gister nog beter. Gisteravond een hele leuke meid leren kennen.... maar nu zit ik ermee dat het misschien te snel gaat ??? tis net een week uit ?? ik was totaal niet op zoek eigelijk...
Raar..
Pijntjes overal en nergens dus morgen maar ff langs dokter omdat het een oorzaak heeft die de dokter kent en zij kan het verhelpen...
quote:dank je wel dat je me er aan laat denken
Op zondag 23 maart 2003 17:55 schreef Athanasia het volgende:
bah ik moet leren maar ik heb geen zin..Kut tentamens ook
quote:Sorry
Op zondag 23 maart 2003 19:05 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
dank je wel dat je me er aan laat denken
quote:Wie is de gelukkige?
Op zondag 23 maart 2003 19:52 schreef CasB het volgende:
Brak, moe en vreselijk verliefd![]()
![]()
Ontopic:
Ik ben helemaal op mijn lieve lieve hubbie
quote:Weet je dat niet dan?
Op zondag 23 maart 2003 19:55 schreef DuchessX het volgende:[..]
Wie is de gelukkige?
Ontopic:
Ik ben helemaalop mijn lieve lieve hubbie
quote:Thanks Moonah.
Op zaterdag 22 maart 2003 23:00 schreef Moonah het volgende:[..]
Ja, hup het bed weer in!
En beterschap.
Met 39,5 graden koorts is het nog minder als gister; en ik wil morgen aan het werk.... nou ja ik zie wel. Voel me erg verdrietig maar dat zal wel door de griep komen.
Naar bed maar weer.
quote:Beterschap CartWOman.
Op zondag 23 maart 2003 21:29 schreef CartWOman het volgende:[..]
Thanks Moonah.
Met 39,5 graden koorts is het nog minder als gister; en ik wil morgen aan het werk.... nou ja ik zie wel. Voel me erg verdrietig maar dat zal wel door de griep komen.
Naar bed maar weer.
dussuh
quote:Goede keus, lief meisje
Op zondag 23 maart 2003 19:57 schreef CasB het volgende:[..]
Weet je dat niet dan?
Het is VixenFromHell
Veel samen
quote:Vervelend....
Op zondag 23 maart 2003 23:18 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Onzeker. Met grote O. Niet zozeer over mijn professionele leven (hoewel ik gister een concert had en het niet zo goed deed als ik het had willen doen) maar vooral over persoonlijke leven. Gevoel dat vriendje me niet meer zo leuk vindt.
Maar euh... concert... wat speel je?
Morgen weer lekker wakker worden met een mooi muziekje....
quote:Vertel en ik luister
Op maandag 24 maart 2003 03:27 schreef The-What het volgende:
Tranen over m'n wangen...
Voel me behoorlijk kut.
quote:Ik ga richting bed.
Op maandag 24 maart 2003 03:27 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Vertel en ik luister
quote:your`re welcome
Op maandag 24 maart 2003 03:40 schreef The-What het volgende:[..]
Ik ga richting bed.
Evengoed tnx
Had bedacht dat ik een vrije dag wilde vandaag, mar kwam vannacht tot de ontdekking dat ik om 9 uur een vergadering heb. Blegh.
quote:dank je, je speeksel was heel verfrissend op het linker gedeelte van mn gezicht
Op maandag 24 maart 2003 10:58 schreef Nephthys het volgende:
Ik voel me opgelucht, weer een vervelend hoofdstuk afgesloten![]()
En ben de ware aard van iemand tegengekomen en die viel bitter tegen
Veel relaties om me heen ontploffen ( volgens mij heeft dit met lente-kriebels en hormoonhuishoudingen te maken.) en gaan uit. Nah ja, zo meteen meer te kiezen voor mij
Voel me verder wel goed na een weekje ziek zijn. Beetje jammer dat de relatie met mijn ouders in de vrieskist zit, maar ik heb er nu echt alles aan gedaan.
Maar gelukkig was het niet zo erg, ik blijf gewoon een half uurtje langer op mijn werk
voor de rest, het weer is lekker, de muziek is relaxed, mijn compie zoemt zachtjes. en ik was vanmorgen zelfs een beetje vrolijk toen ik uit bed viel
Het is weer zo'n dag....jawel
quote:Skeetze
Op maandag 24 maart 2003 12:12 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik denk dat ik zo maar es actief ga doen en ff een stuk ga skaten
en ik voel me goed...gister mijn ex een smsje gestuurd als afsluiting van dat hoofdstukdusss ik ga weer door met me leven zonder hem nu...en dat voelt helemaal niet meer zo verkeerd aan
quote:ALWEER????
Op maandag 24 maart 2003 11:31 schreef Gijsje het volgende:
Goed zomerachtig en een beetje verliefd
quote:
Op maandag 24 maart 2003 12:16 schreef EggsTC het volgende:[..]
ALWEER????
![]()
Knuf
blergh...
maargoed....
lekker aan het werk op school nu
straks nog even naar buiten....
quote:Aaargh, hoe durf je dit op te schrijven terwijl ik me letterlijk in het zweet zit werken in muffe klaslokalen?!
Op maandag 24 maart 2003 11:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
I just keep getting better.
De zon schijnt (bijna), ik ga zometeen leuke muziek opzetten, ik ben doodop (Oscars kijken is vermoeiend
) en eigenlijk wil ik nu een comfortabel bed buiten zetten.
Maarja
.
quote:
Op maandag 24 maart 2003 15:48 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me goed! We hebben 20 km gefietst en het was heerlijk zo in de zonLang leve het voorjaar!
Ik denk dat ik zo ook maar eens de trein pak naar huis en lekker van het zonnetje ga genieten. ik heb het hier binnen wel gezien voor vandaag Hopen dat het de hele week zo lekker blijft.
zucht.......
heb een mega dip
Lekkere dag gehad en het gesprek met de psycholoog verliep erg goed. Lekker in de zon gelopen en gefietst en straks een filmpje kijken, het gaat lekker dus
ik zal ut toch wel nie halen
BAH
Dus:
Ik ga dadelijk douchen en lekker met een wijntje in bed TV kijken. Wedden dat ik om 22.00 lig te pitten .
Morgen hetzelfde programma, dus mensen, ik zie jullie ws woensdagavond pas weer .
Maar gelukkig heb ik fantastische collega-modjes . Waarvoor dank!
Ging om 12 uur slapen, moest veel hoesten en was ontiegelijk moe, maar kon maar niet in slaap vallen. En me kamer stikte van de muggen. Ik heb er echt een stuk of 15 doodgeslagen maar ze bleven maar komen
En ik werd een aantal keren midden in de nacht wakker, erg vervelend, had het gevoel dat ik totaal niet geslapen had.
En toen werd ik om 5:00 wakker. Had het echt super warm, en me deken voelde zo zwaar aan, het deed pijn aan heel mijn lichaam. En me kop barste van koppijn, en ik had de droom dat mijn deken een motorcircuit was en er de hele tijd motors over mij heen reden. Te veel MotoGP gespeeld Duidelijk was, ik ben ziek.
Ik heb nog 2 uur in me bed gelegen, verrekt van de pijn. Toen werd eindelijk de rest van het huis wakker. Ik hoopte dat me ma niet moest werken, want die zou voor me zorgen. Nee hoor, die was om 6:00 al vertrokken. #%^#.
Toen, om 7:00 uur heb ik een half uur me zusje geroepen, maar ze wou maar niet komen, en ik moest geforceerd naar de teletubbies luisteren. !! Alles 2 keer, 2 keer de intro, even spelen, 2 keer film kijken, 2 keer weggaan. Ik werd er gek van. En nee, ik kon niet opstaan
Toen deed mijn vader mijn deur om 7:30 open. "Ian, het is tijd om op te staan" "Ik ben zi--" en hij had de deur al dicht gedaan. Met al mijn macht de deur opengekregen en mijn zusje geroepen. Die gaf ik toen de opdracht om mijn vader school te laten bellen, dar ik niet zou komen, omdat ik ziek was (zoals 5 andere kinderen uit mijn klas, van de 20). Zegt mijn vader doodleuk nee. Hij is te verlegen. Hij is godverdomme 51
Toen me broer maar laten bellen, neemt de school niet op. Fijn. Heb zelf mijn vriend gebeld om te zeggen dat ik niet kwam (we lopen samen naar school). Toen in me bed gaan liggen en heerlijk slapen tot 12:30, me moeder was thuis, die heeft toen de school gebeld. En mij getemperatuurd, 38.5. De rest van de dag een beetje rondgehangen, geslapen, gegamed. Ziek zijn is echt kut.
Tot zover mijn gezeik.
Wij hebben godverdomme nooit wat gedaan.. samen, met zn tweeen.... behalve sexen dan
Maargoed...
verder voelde ik me vandaag al niet zo goed, beetje stressig en leeg... werd hier niet door verbeterd...
Blergh.. barstende koppijn van de stress.. ga zo maar slapen....
vandaag naar de psychiater en ondanks dat de gesprekken meestal enom zwaar zijn zie ik er nooit tegenop
quote:even een hele grote
Op dinsdag 25 maart 2003 09:19 schreef DarkElf het volgende:
vandaag naar de psychiater en ondanks dat de gesprekken meestal enom zwaar zijn zie ik er nooit tegenop
het is bewolkt en benauwd...getver...dom weer...
laat het dan koud en nat zijn...maar ook goed koud..bleh
Van dit weer word ik duf
quote:Ik dacht, zozo.. mooie icon SoM... maar da´s semtex
Op dinsdag 25 maart 2003 09:26 schreef SoM het volgende:[..]
even een hele grote
voor je dan!
quote:SoM IS SEMTEX.
Op dinsdag 25 maart 2003 10:10 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik dacht, zozo.. mooie icon SoM... maar da´s semtex
![]()
![]()
Ik voel me heerlijk. . Nog maar een maand en dan zit ik in Engeland.
.
quote:Je gaat haar hard anaal nemen? Succes jongen en let vooral niet op de pijnkreten!
Op dinsdag 25 maart 2003 10:44 schreef afraidtech het volgende:
nu nog meer in, vanavond is the night hoop ik
quote:* Ilsjuhh feliciteerd suxjahh
Op dinsdag 25 maart 2003 09:01 schreef suxjahh het volgende:
GOEDDDDDDDDD, JEEEEEEEEEEEEEE IK BEN JARIIIIIIIIIGGGGGGGGGG.. Alweer 20 jaren oud
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:42 schreef DarkElf het volgende:
goed gesprek gehad
hier wordt het alleen maar bewolkter, en ik ben moe...tochmaar iets eerder gaan slapen voortaan
ik heb heel even het gevoel alsof alles wat ik doe weer ongedaan wordt gemaakt zodra ik me omdraai...
ik moet de hele dag maar naar de wc plassen
ik heb een beetje hoofdpijn
ik wil eigenlijk naar buiten, maar ik moet wachten op een bezorging...
( die als bezorgtijd " dindsdag na 12en " heeft... )
ik wil van alles en er komt niet veel uit mijn handen..
mijn buik zit in de weg en ik irriteer me eraan vandaag...
bijvoorbeeld bij het snel ffe wat oprapen.. of even een lag kastje herordenen, tussen de muur en de strijkplank doorglippen ( wat voorheen wèl kon ) ...
ik ben dus heel eventjes úit mijn hum
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 14:35 schreef SoM het volgende:
Moe
quote:
Op maandag 24 maart 2003 21:56 schreef LWaS het volgende:
ziek en depri.
ontopic: Goed en druk, ik zie erg op tegen komende week
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 19:00 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik voel me mwah, niet echt opgetogen, nou ja, ook een beetje moe en toch weer vrolijk. Hm, mjah, ik weet het eigenlijk niet. Ietwat neutraal, maar ook godvergeten nijdig op, ja, op wie eigenlijk. Kortom, ik voel me hupseflupserig, zoals de grote B. ooit eerder zei.
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 20:37 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
.
quote:tenks
Op dinsdag 25 maart 2003 18:57 schreef BlaBlub het volgende:
Ik voel me wel wat beter vandaag. Maar erg onzeker over euh ja..mezelf eik
quote:heb ik ook wel eens... echt niet prettig isda.. maargoed.
Ik geniet van enkele aften in mijn mond
quote:Dat zeg ik ... DAAP
Op dinsdag 25 maart 2003 10:30 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
SoM IS SEMTEX.
Goed voel ik me vandaag nog werke morge ook en dan vrijdag vrij mijn nieuwe auto is dan klaar om op te halen. En savonds ga ik met haar naar de bios
En het is hartstikke mooi weer en dat blijft nog zo het hele weekend lekker in de tuin zitten zaterdag overdag en dan savonds naar Impulz
ben weer verder werke en stiekem een beetje fokken
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 09:21 schreef Gijsje het volgende:Bla bla bla bla
Kom die bak maar is een keer laten zien
quote:Als ik een keer in de buurt van Pdrecht
Op woensdag 26 maart 2003 09:25 schreef EggsTC het volgende:[..]
![]()
Kom die bak maar is een keer laten zien
Ik voel me bagger.....ik wou dat ik mijn nest niet uitgekomen was om te gaan "werken"
quote:Dan moet je eens flink gaan ontbijten
Op woensdag 26 maart 2003 10:16 schreef Lies25 het volgende:
hongerig en moe, geen zin in de dag.
dus me is vrolijk
maar ik weet eigenlijk nie precies wat ut is...
ik voel me gewoon zo ontzettend raar
maar gelukkig heb ik nog iemand...
voor de rest moe (wanneer niet eigenlijk) en vraag me af waar Faithy is
*knuff* trouwens Vixen
quote:Hier is het mistig
Op donderdag 27 maart 2003 09:24 schreef SoM het volgende:
Eens een keer niet brak, voor de verandering, maar erg wakker (ms door nieuwe batterij in wekker met hardere bel waardoor je beter wakker wordt geschrikt) enwat is het mooi weer!
Zit wel aan koffie, was gister pas om half 2 op bed Naja, het weekend komt er weer aan, dus kan ik me slaap inhalen van de afgelopen week(as usual).
maar moet eerst huiswerk maken
quote:Goed zo wijffie
Op donderdag 27 maart 2003 16:46 schreef racoon2002 het volgende:
Jippiejee
Komt tijd komt nieuwe liefde
quote:En dat is toch het belangrijkste
Op donderdag 27 maart 2003 17:31 schreef DarkElf het volgende:
wel een hele goede dag.
Hartstikke oke van je... jij bent wel een doorzetter he
you go girl
en verder voel me me heel erg alleen...
misschien dak straks nog even ga slapen, heb ook nog niet gegeten, maar daar hek geen zin in..
beetjuh alleen enzo maar daar heb ik zelf voor gekozen...
was ut beste...
maar gelukkig heb ik nog iemand... waar ik veel aan heb... kweenie wat ik zonder hem zou moeten... zolang ik hem maar nie kwijt raak is alles goed...
[Dit bericht is gewijzigd door VixenFromHell op 27-03-2003 19:13]
quote:het is niet m'n vriendje hoor
Op donderdag 27 maart 2003 20:06 schreef Moonah het volgende:
Vixen, maak je niet afhankelijk van je vriendje.
Leer ook voor jezelf te zorgen. Succes.
naja niet echt tenminste...
maar goed, tnx
quote:Oh, was een beetje voorbarig van me
Op donderdag 27 maart 2003 20:15 schreef VixenFromHell het volgende:[..]
het is niet m'n vriendje hoor
naja niet echt tenminste...
maar goed, tnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |