quote:Dank
Op zaterdag 22 maart 2003 02:47 schreef qwerty_x het volgende:[..]
ojee, zuid amerika bereizen en tegelijkertijd de wereld redden,
u is er maar druk mee
Desalniettemin: slaap lekker en de hartelijke groeten in je dromen aan hem in Peru !!!
Hebben ze de lounge gevonden, gaan ze slapen.
Zuid-Amerikanen...
quote:Manana
Op zaterdag 22 maart 2003 08:53 schreef YPPY het volgende:
*zucht*Hebben ze de lounge gevonden, gaan ze slapen.
Zuid-Amerikanen...
Ik ga snel weer studeren, des te eerder ben ik klaar.
* Golfen wist niet eens dat ik zulke instellingen kon hebben, meestal is het snel ff genieten van 't weer en dan nog ff leren.
quote:en inderdaad, het is alweer amanhã de manhã ......
Op zaterdag 22 maart 2003 10:14 schreef oYo het volgende:[..]
Manana
.
*vakantieman, ben ik al bruin?*
Morgen weer!
Dino heeft de hele dag met stenen en specie en andere hele zware dingen mogen slepen...
...en heeft daarna naar bedden mogen kijken (eindelijk).
Weten jullie dat daar min. 6 weken levertijd op zit
Wat is dat toch met de meubels. Meestal duurt het even voor ik iets gevonden heb, en dan is het 'u hoeft het niet in te pakken hoor, ik neem het zo wel mee' (ja, ook bij banken ). Nou moe.
Ik ga nog maar eens meten of het wel in m'n slaapkamer past
Mn bank wordt op 8 april geleverd en dan moet alles dus af zijn van mezelf! En mn vader gaat morgen beginnen met de keuken plaatsen!
En dan ga ik weer verder met kasten verven!
Vandaag ga ik de ramen aan de achterkant wassen en daarna lekker buiten zitten in de zon met een boek.
quote:Hey was jij er ook?
Op zaterdag 22 maart 2003 19:05 schreef Hik het volgende:
Zo, ik ben weer uitgedemonstreerd!
Ik heb net gehoord dat mijn chico in Peru dáár ook heeft gedemonstreerd! Grappig, een beetje congruentie in onze levens ondanks de afstand, maar ook heel bijzonder dat het blijkbaar over de hele wereld zo'n indruk maakt!
Ben net terug van een lange wandeling, mijn poot ondervind nog veel last van de breuk en twee dagen na elkaar lopen is iets teveel.
Ik was dit weekend niet online. Was te druk met andere zaken, waaronder gisteren een reunie van de laatste vakantie. Dat was weer heel leuk. Gezellig weer foto's gezien en 3 uur video.
Ik ben er nu even vanaf de pc van mijn moeder, ze is nu nog aan het werk. De auto moet gekeurd worden en totaal ben ik nu ongeveer 450 euro kwijt. Boel geld. Maar dan kan ik weer een jaar.
quote:Ik heb ook net een afspraak gemaakt voor een APK keuring.
Op maandag 24 maart 2003 10:22 schreef YPPY het volgende:
Goeiemorgen Lucille! Ben je nu weer in vakantie stemming?Ik ben er nu even vanaf de pc van mijn moeder, ze is nu nog aan het werk. De auto moet gekeurd worden en totaal ben ik nu ongeveer 450 euro kwijt. Boel geld. Maar dan kan ik weer een jaar.
Gisteren vroeg dus één van mijn vorige reisgenoten of ik zin had om mee te gaan deze zomer naar Zuid Afrika. Geen idee of ik dat doe, moet ik eerst even het reisprogramma voor bekijken.
quote:En dat betekent daar in Rio?
Op maandag 24 maart 2003 14:33 schreef qwerty_x het volgende:
Mijn dag is verpest: vanmorgen geflitst, ik schat met 160/170 km/uur.
Daar gaan weer wat punten (en Reais uiteraard ...)
quote:Hier in São betekent dat minder geld voor een ticket Rio dit weekend (???)
Op maandag 24 maart 2003 14:56 schreef oYo het volgende:[..]
En dat betekent daar in Rio?
Vandaag heb ik wat kasten in vrolijke kleurtjes geverfd!! Gaat echt leuk worden in mijn huis!
Gaat wel lekker he, met het klussen? Ben best benieuwd hoe het resultaat zal zijn.
quote:Het was mystery bowlen en het was hartstikke lekker zonnig weer buiten... en dan zit ik in zo'n bowlinghal met 40 banen ofzo.....
Op maandag 24 maart 2003 21:43 schreef Lucille het volgende:
Bowlen is helemaal niet stom (als je het 1 keer per jaar doet).
Moet je wel met een leuke groep doen trouwens.
quote:Kleurig!
Gaat wel lekker he, met het klussen? Ben best benieuwd hoe het resultaat zal zijn.
Ben weer druk bezig met van alles dat niets met mijn werk te maken heeft.
Ik kwam niet meer uit de berg (electronisch) papierwerk voor mijn belastingaangifte dit jaar, dus toch maar een afspraak gemaakt met een belastingadviseur. Ik dacht dat ik het wel zelf kon zoals voorgaande jaren, maar dat valt toch vies tegen als je ineens een eigen huis hebt gekocht. Na veel zoeken heb ik eindelijk het papiertje gevonden met de WOZ gegevens. Die was ik dus kwijt.
Heb nog steeds geen wandelroutes bekeken voor volgende week zaterdag/zondag als mijn vrienden langkomen. Dat wordt denk ik maar improviseren. Ik moet ook nog steeds de brief schrijven naar ze met de routebeschrijving en zo. Zucht, dat moet ik vanavond maar proberen te doen. Moet ik wel postzegels halen, want die heb ik niet meer. Volgens mij ben ik een beetje een chaoot aan het worden....
Ondertussen is een collega van mij bezig om mijn laptop te scannen op veiligheidslekken, een lastig klusje op een Windows 95 machine. Hij zou kunnen crashen, dus even snel doortypen.........
En zo meteen maar weer 1.5 uur vergaderen. Wat een leven.
quote:ah jôh, eitje zo'n aangifte
Op dinsdag 25 maart 2003 10:17 schreef Lucille het volgende:
Ik kwam niet meer uit de berg (electronisch) papierwerk voor mijn belastingaangifte dit jaar, dus toch maar een afspraak gemaakt met een belastingadviseur. Ik dacht dat ik het wel zelf kon zoals voorgaande jaren, maar dat valt toch vies tegen als je ineens een eigen huis hebt gekocht. Na veel zoeken heb ik eindelijk het papiertje gevonden met de WOZ gegevens. Die was ik dus kwijt.
quote:
Volgens mij ben ik een beetje een chaoot aan het worden....
quote:
En zo meteen maar weer 1.5 uur vergaderen. Wat een leven.
Dino gaat trouwens vanavond naar Lebbis in De Kleine Komedie Heel leuk, hopelijk issie een beetje op dreef (vast wel). Grappig genoeg ga ik met de ex-buurvrouw van Lebbis. En Lebbis bleek altijd al zo druk als ie op het toneel is. Kijken of het kwartje valt bij 'm.... en of ie stom geslagen wordt door de blik van herkenning... of zoiets...
[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 25-03-2003 11:59]
quote:Ja, het was een eitje, tot nu toe. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. En waarom noemen ze de WOZ gegevens op de gemeentelijke balastingpapieren nu ineens Grondslag.
Op dinsdag 25 maart 2003 11:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ah jôh, eitje zo'n aangifte![]()
WOZ gegevens kon je trouwens ook terugvinden op stukken van onroerend goed belasting en van het waterschap. Maar je had ze al gevonden...
quote:Beetje. Maar dat hele heftige gevoel is nu iets minder, ik denk dat het uiteindelijk gewoon een hele goede vriendschap zal worden met mooie herinneringen in de eerste periode
Ben je trouwens nog steeds een beetje in de zevende hemel?
quote:Veel plezier vanavond dan. Het verslag lezen we morgen dus?
Dino gaat trouwens vanavond naar Lebbis in De Kleine KomedieHeel leuk, hopelijk issie een beetje op dreef (vast wel). Grappig genoeg ga ik met de ex-buurvrouw van Lebbis. En Lebbis bleek altijd al zo druk als ie op het toneel is. Kijken of het kwartje valt bij 'm.... en of ie stom geslagen wordt door de blik van herkenning... of zoiets...
quote:We zijn driftig aan het zoeken
Op dinsdag 25 maart 2003 13:34 schreef Lucille het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jou, want toen je bij me was maakte jij zo'n opmerking dat je nu ook een beetje in zo'n situatie zat, maar ik had er verder geen tijd meer voor om door te vragen. Maar vertel eens alle details, of heb ik het verkeerd begrepen?
quote:Lebbis was erg op dreef. Erg leuk, daarna nog iets gaan drinken, en ja hoooooorrrrr, de laatste stoptrein richting Eindhoven gemist, dus nog maar wat langer iets blijven drinken, half uurtje op de nachttrein naar Utrecht gewacht, in Hoog Catherijne zit een café wat de hele nacht open is (in Amsterdam sluit alles om 01.00 resp. 03.00
Veel plezier vanavond dan. Het verslag lezen we morgen dus?
Goeiemorgen allemaal
Ik ga zo mn klusoutfit maar weer aanhijsen en weer verder klussen!
Deze week op cursus en volgende week, of de week erna, even naar het Midden-Oosten voor de zaak.
quote:ik ook van jou hoorrrr
Op woensdag 26 maart 2003 08:35 schreef Liejannuh het volgende:
Ow!!! jij bent echt heeeeeeeeel erg dino!!!
quote:thuiswerk. Heb net even bijgeslapen, kan nu met frisse moed er tegenaan. Vanavond komt de terugslag wel...
Moet je niet werken vandaag dan???
quote:Succes! Heb je weer nieuwe kleurtjes ter je beschikking?
Ik ga zo mn klusoutfit maar weer aanhijsen en weer verder klussen!
quote:Midden-Oosten? Lekkere timing!
Op woensdag 26 maart 2003 08:38 schreef oYo het volgende:
* oYo groet iedereenDeze week op cursus en volgende week, of de week erna, even naar het Midden-Oosten voor de zaak.
quote:Zo te zien werkt je internetverbinding nu weer wel.
Op woensdag 26 maart 2003 08:35 schreef Liejannuh het volgende:
Ow!!! jij bent echt heeeeeeeeel erg dino!!!
Moet je niet werken vandaag dan???Ik ga zo mn klusoutfit maar weer aanhijsen en weer verder klussen!
quote:Das goed nieuws.
Op woensdag 26 maart 2003 16:15 schreef k_man het volgende:
Ha! Als het goed is kan ik binnekort weer vanaf thuis internetten. Kheb viavia een tweedehands 'putertje gekregen nl. Niet heel snel, maar snel genoeg, denk ik. Nu nog even een gratis internetprovider instyalleren en de nodige snoertjes aan elkaar knopen en ik kan weer van start...
quote:Ach ja
Op woensdag 26 maart 2003 10:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
Midden-Oosten? Lekkere timing!
Ben net terug van cursus en ontzettend moe, ga dus maar vroeg slapen.
Bedankt voor het oppassen Lucille en Dagobert! : *
Maar, beter is natuurlijk dat de keuken staat!! Het gaat echt ergens op lijken!!
oYo, heb je nog last van je been?? Hoe lang ben je er eigenlijk uit geweest dankzij je been??
En Dino, ik ook van jou hoor! En mn kleurtjes zijn Schemer, Blos en Java Groen!
Very nice and happy enzo!
moet er wel bij vertellen dat ik iedereen tegenwoordig maar waarschuw voor de kleurtjes! niet iedereen is gewend aan dergelijke kleuren!
Owja, nog even de grote grap van gister!
Komt mn vader gister thuis aanlopen met de mededeling dat ik ws. mn huis niet meer in kon! Hij was de hele week zn sleutels al iedere keer kwijt en had bedacht dat ie ze dan maar in de voordeur moest doen, want dan kon ie ze tenminste terug vinden!
Valt de deur achter m dicht!
Gelukkig stond mn balkondeur nog open en heb ik ff een ladder geleend bij de opzichter!
En nu ga ik weer ff rennen!
Ik ga weer een cursus doen, nu ben ik de trainer.
quote:Jaaaaahh
Op vrijdag 28 maart 2003 07:28 schreef oYo het volgende:
Lucille: Voor jou!
En nu ben ik bezig met mn belastingaangifte (kan ik het nog langer uistellen??? Ik snap er weer helemaal niets van. Misschien moet ik me er toch maar eens een beetje in gaan verdiepen?!
En dan moet ik ook nog eens verplicht iets creatiefs gaan verzinnen voor een bruiloft morgen!!!!
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 22:06 schreef Liejannuh het volgende:
Allemaal fijn gewerkt vandaag???
quote:Fotow's
Op zaterdag 29 maart 2003 08:42 schreef YPPY het volgende:
Goeiemorgen! We hebben een poesje!
quote:Gefeliciteerd!
Op zaterdag 29 maart 2003 08:42 schreef YPPY het volgende:
Goeiemorgen! We hebben een poesje!
Ik ben nieuw hier, mag ik hier posten ?
Tuurlijk mag je hier posten.
Wat een enorm lief beestje!!
Witte katjes zijn altijd het schattigst vind ik...
Aahhhh echt lief!!
Ik ga maar weer eens lesgeven doei doei!
Het is echt een schatje. Hij lag al tegen m'n hoofd te slapen.
Eindelijk, leuk zeg!!!
Au... Volgens mij heb ik n beetje last van mn katerToevalwat doe ik eigenlijk ook op zo vroeg... oh ja ik werd wakker van de dorst. 8(7
quote:Jij altijd..
Op zaterdag 29 maart 2003 09:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Gefeliciteerd!
Hoe oud is ie?
Hoe heet ie?
En natuurlijk een fotow!!Ik ben nieuw hier, mag ik hier posten ?
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 11:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Jij altijd..
quote:Dat is wel vervelend aan zo'n katje, die maken natuurlijk alles stuk!
Op zaterdag 29 maart 2003 11:24 schreef YPPY het volgende:
Is de kater al weg Golfen? Onspoesje
is er nog. Net was ie achter de kachel gekropen. Nu is hij wit met zwarte strepen.
Nu slaapt hij, moe van het vechten met mijn rugzak denk ik.
![]()
Maar als je dat lieve snoetje ziet, ben je meestal wel verkocht...
quote:Ja en hij zit nu op schoot. Hij is echt lief!
Op zaterdag 29 maart 2003 16:25 schreef Lucille het volgende:
Hey, je hebt je katje.
quote:scherp, zeer scherp
Op zaterdag 29 maart 2003 16:25 schreef Lucille het volgende:
Hey, je hebt je katje.
quote:Niet te bijdehand worden he...
Op zaterdag 29 maart 2003 16:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
scherp, zeer scherp
quote:I won't iedereen hier is zo enorm lief!!
Op zaterdag 29 maart 2003 17:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Niet te bijdehand worden he...
Om dan maar even ontopic te gaan:
Ik ben laatst op wintersport vakantie geweest naar Val Thorens
en ik ga 2 mei naar Portugal.
quote:He leuk, ik wil binnekort een keer een paar dagen naar Porto.
Op zaterdag 29 maart 2003 17:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
en ik ga 2 mei naar Portugal.
quote:Ik ga naar de Algarve..Heel gewoontjes hoor...een klein vissersdorpje.
Op zaterdag 29 maart 2003 17:46 schreef k_man het volgende:[..]
He leuk, ik wil binnekort een keer een paar dagen naar Porto.
Ik heb weer een rennen en vliegen dagje!
Vrienden van me zijn vanmiddag getrouwd, dus eerst naar het gemeentehuis, dan naar de kerk, vervolgens een hapje eten ( ze waren op het briljante tijdstip van kwart voor 1 getrouwd, dus daar kun je helemaal niets mee!! ), daarna het huis toetakelen! En vooral dat huis toetakelen was errug leuk!!!!!
Helaas voor de smart, hij zal niet zomaar meer starten en hij heeft een hele mooie strik gekregen!
En nu moet ik ook nog even iets creatiefs bedenken, maar kan ik mn Thaise kookboek niet meer vinden!
Lucille, heb ik m per ongeluk bij jou laten liggen of moet ik alsnog de chaos doorspitten hier?!
En dan ga ik nu verder creatief doen, wil ik mijn moeder een dikke zoen geven voor het last minute maken van mijn rok!
Waaah!!!!!!! Ik heb nog anderhalf uur en ik moet nog superveel doen!
*stress*
quote:Dank je wel
Op zaterdag 29 maart 2003 18:35 schreef Liejannuh het volgende:
Hoi allemaal!!!En welkom Sweetsixteen16!
---verhaal---
*stress*
Ik wil je nie weghebben...maar ik zou dan nie gaan posten op fok als je nog maar zo weinig tijd hebt
Veel plezier!!
Shit!! Heb nog maar een uur!!!
quote:Uhm...opsteken met allemaal mooie speldjes
Op zaterdag 29 maart 2003 18:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet dat creatieve ding nog afmaken, maar ben bijna klaar!
En mn kleding ligt klaar, hoef alleen nog maar te verzinnen wat ik met mn haar doe!!Shit!! Heb nog maar een uur!!!
![]()
Bleh, ik heb echt een kutdag vandaag... ik mis mijn vriend zo erg nu dat ik vandaag bijna een konijntje heb gekocht... Toch iets om te aaien...
Ik ben niet zo'n afhankelijk tiepje (understatement ) maar drie maanden en nog steeds niet wten hoe lang het nog gaat duren is gewoon niet leuk!
Van de week wel gevraagd of het reisbureau mij wil bellen bij goedkope tickets naar Lima of Quito (mogen jullie ook doen hoor ). Goedkoopste nu is Delta voor 620 euro (plus mega-veel veiligheidstoeslagen nu natuurlijk...
) en dat kan ik nog niet betalen....
quote:Ik kan me bij je gevoel iets voorstellen.
Op zaterdag 29 maart 2003 19:19 schreef Hik het volgende:
Oeh YPPY, lief zeg!Bleh, ik heb echt een kutdag vandaag... ik mis mijn vriend zo erg nu dat ik vandaag bijna een konijntje heb gekocht... Toch iets om te aaien...
Ik ben niet zo'n afhankelijk tiepje (understatement) maar drie maanden en nog steeds niet wten hoe lang het nog gaat duren is gewoon niet leuk!
Van de week wel gevraagd of het reisbureau mij wil bellen bij goedkope tickets naar Lima of Quito (mogen jullie ook doen hoor). Goedkoopste nu is Delta voor 620 euro (plus mega-veel veiligheidstoeslagen nu natuurlijk...
quote:Die veiligheidstoes;agen zitten er denk ik nie voor niks...
Oeh YPPY, lief zeg!Bleh, ik heb echt een kutdag vandaag... ik mis mijn vriend zo erg nu dat ik vandaag bijna een konijntje heb gekocht... Toch iets om te aaien...
Ik ben niet zo'n afhankelijk tiepje (understatement) maar drie maanden en nog steeds niet wten hoe lang het nog gaat duren is gewoon niet leuk!
Van de week wel gevraagd of het reisbureau mij wil bellen bij goedkope tickets naar Lima of Quito (mogen jullie ook doen hoor). Goedkoopste nu is Delta voor 620 euro (plus mega-veel veiligheidstoeslagen nu natuurlijk...
Veel plezier allemaal vanavond!!
en Hik, sterkte ermee!!
quote:Veel plezier
Op zaterdag 29 maart 2003 20:02 schreef Liejannuh het volgende:
Zow!! En precies op schema klaar!
En mn haar zit heel charman opgestoken!
Nu maar afwachten hoe lang het blijft zitten!Veel plezier allemaal vanavond!!
en Hik, sterkte ermee!!
quote:HIK,
Gelukkig zit ik over 4 weken weer in het vliegtuig en kan ik mijn liefje weer in mijn armen sluiten
Nu maar hopen dat die SARS geen roet in het eten gaat gooien...
quote:Nee, daar betalen ze veiligheidsmensen van met 3 jaar lagere school, die de meest supide vragen stellen en die je regeltjes laten uitvoeren omdat dat in hun boekje staat...
Op zaterdag 29 maart 2003 19:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Die veiligheidstoes;agen zitten er denk ik nie voor niks...
Tjee Bluesparkle, super! Hoe krijg jij het toch voor elkaar (qua tijd én geld) om haar zo lekker vaak op te zoeken?! ...en zoeken jullie niet toevallig nog iemand?
Het wordt tijd dat ik als een jong lam door de wei ga huppelen.
Maar in plaats daar van slijt ik mijn nutteloze bestaan in ledigheid...
quote:Welke maatschappij vlieg je?
Op zaterdag 29 maart 2003 21:27 schreef bluesparkle het volgende:[..]
HIK,
Bij mij zijn de eerste voorbereidingen begonnen.
Afgelopen woensdag heeft Noy haar paspoort gekregen, geboorte akte heeft ze ook al (nu nog een akte dat ze ongehuwed is). E.a. moet dan nog wel gelegaliseerd worden bij het ministerie van buitenlandse zaken en dan bij de ambassade van Laos en Nederland in Bangkok....Gelukkig zit ik over 4 weken weer in het vliegtuig en kan ik mijn liefje weer in mijn armen sluiten
Nu maar hopen dat die SARS geen roet in het eten gaat gooien...
Inderdaad het is lente, ben in blijde afwachting van bezoek vandaag , en tot die tijd dood ik m'n tijd in ledige nutteloosheid (het lijkt wel een songtekst van Brel, uitspreken met Frans accent graag) met het kijken naar de lammetjes in de wei aan de overkant... bijna net zo lief als katjes
Phoeee, lijkt me moeilijk, een lief aan de andere kant van de wereld.
Hik, ben nog even niet aan het mailtje toegekomen, en om begrijplijke redenen komt daar vandaag ook niks meer van, in de loop van volgende week ga ik ermee aan de slag (ben het niet vergeten!). En k_man, moet er nog even achteraan, ook in de loop van volgende week. tot zover de huishoudelijke mededelingen van het banenfront
Had trouwens woensdag een makelaar op bezoek gehad om eens te babbelen over de verkoop van mijn landgoed, stonden er vrijdagavond opeens twee mensen voor de deur (euuuuh, dat moet dan poort zijn ). Hadden gehoord dat het te koop zou komen, of dat waar was
Sure, moest ik even binnen twee minuten een vraagprijs verzinnen.... Nou goed, we zien wel, maar het gaat allemaal wel een beetje snel hoor... Eingelijk is mijn grote vrees dat ze gewoon 'ja' zeggen. En dan....?
quote:Okay dat wist ik niet, dank je wel voor de info!!
Op zaterdag 29 maart 2003 23:48 schreef Hik het volgende:[..]
Nee, daar betalen ze veiligheidsmensen van met 3 jaar lagere school, die de meest supide vragen stellen en die je regeltjes laten uitvoeren omdat dat in hun boekje staat...
Goedemorgen iedereen, beetje lekker geslapen?
quote:Goedemorgen!
Op zondag 30 maart 2003 10:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Okay dat wist ik niet, dank je wel voor de info!!
Goedemorgen iedereen, beetje lekker geslapen?
quote:
Op zondag 30 maart 2003 10:38 schreef YPPY het volgende:[..]
Goedemorgen!
Heb redelijk goed geslapen. Het poesje was wel rustiger vannacht, na een gevecht over het hele bed heen, was ze toch wel moe.
Nu slaap ze weer, vechten met touwtjes en balletjes en kijken naar hamsters is ook erg vermoeiend!
Katjes zijn toch zo enorm schattig...
Ga je vandaag nog iets speciaals doen...
Ik moet zo werken.
Vandaag ga ik weer met het poesje spelen. Waarschijnlijk komt een vriend van mijn vriend nog even kijken.
quote:haha lekker relaxed dagje dus !
Op zondag 30 maart 2003 10:44 schreef YPPY het volgende:
Werken is niet leuk. Sterkte.Vandaag ga ik weer met het poesje spelen. Waarschijnlijk komt een vriend van mijn vriend nog even kijken.
echt irri ik heb van die blaasjes op mijn tong allen nu eet ik een mandarijn en voelt het net of je tong eruit wordt gerukt, zo'n pijn doet het
quote:Nah!! Ik had toevallig een hele mooie rok aan van een heel leuk Thais stofje!
Op zondag 30 maart 2003 09:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
*grin* ergens kan ik me Liejannuh in nette rok en keurig opgestoken haartjes niet voorstellenContrasteert wel leuk met de fluorcerende verf op d'er handen en achter d'er oren
Dat opgestoken haar viel ook wel mee hoor, was op mijn eigen manier (dus een beetje rommelig) opgestoken! Maar het was best een leuk feestje!
Zoals het hoort!
En daarnet de bruid en bruidegom nog even verrast met wat croissantjes en ze hadden alle troep die we hadden gemaakt al opgeruimd!! We waren helemaal geshoqueerd!
quote:oef, was er niks spannends gebeurd tijdens de huwelijksnacht
Op zondag 30 maart 2003 14:40 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Nah!! Ik had toevallig een hele mooie rok aan van een heel leuk Thais stofje!
Dat was om in de stemming van de huwelijksreis te komen enzo!
Dat opgestoken haar viel ook wel mee hoor, was op mijn eigen manier (dus een beetje rommelig) opgestoken!
Maar het was best een leuk feestje!
Zoals het hoort!
En daarnet de bruid en bruidegom nog even verrast met wat croissantjes en ze hadden alle troep die we hadden gemaakt al opgeruimd!!
We waren helemaal geshoqueerd!
Fijn dat het een leuk feestjes was!!
quote:ah kijk eens aan, waar lag ie?
Op zondag 30 maart 2003 14:59 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, mn thaise kookboek is weer terecht!
quote:Afblijven! Voor k_man!
Op zondag 30 maart 2003 16:56 schreef YPPY het volgende:
Wat lekker!
quote:Ik eet niks, is veel te slecht, maar watertanden mag toch wel?
Op zondag 30 maart 2003 16:56 schreef YPPY het volgende:
Wat lekker!
Aangezien velen hier -behalve travellers- ook uitmuntende klussers en -vooral- kokers zijn: ik ben door m'n weeshuisverpakking (zoetzure) ketjap heen ! Help, weet iemand een surrogaat, iets wat er genoeg op lijkt om i.p.v. te gebruiken ??
quote:Waar staat dat?? van die tickets bij klm cargo? ben wel benieuwd.
Op zondag 30 maart 2003 16:59 schreef qwerty_x het volgende:
Hik, als je zo verlegen zit om hem en geld:
probeer KLM Cargo eens: i.v.m. begeleiders voor bv paarden zijn er beperkte passagiersplaatsen beschikbaar. Uiteraard geen service, maar de prijs is zeer interessant.
En als je tijd over hebt: een schip kan ook een manier zijn ?Aangezien velen hier -behalve travellers- ook uitmuntende klussers en -vooral- kokers zijn: ik ben door m'n weeshuisverpakking (zoetzure) ketjap heen ! Help, weet iemand een surrogaat, iets wat er genoeg op lijkt om i.p.v. te gebruiken ??
quote:Ergens in de enorme berg met puin hier op mn kamer!
Op zondag 30 maart 2003 15:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
ah kijk eens aan, waar lag ie?
Ow!! En mn belastingaangifte moet ik ook nog regelen!!!
Misschien toch maar uitstel vragen?!
quote:Heb jij zo'n complexe financiële situatie? Voor de doorsnee burger is het 5 minuten werk, check het belastingprogramma maar eens op www.belastingdienst.nl , is echt enorm simpel.
Op zondag 30 maart 2003 18:13 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ergens in de enorme berg met puin hier op mn kamer!
Het wordt tijd dat ik ga verhuizen...Ow!! En mn belastingaangifte moet ik ook nog regelen!!!
Misschien toch maar uitstel vragen?!
quote:Moet je wel kunnen laten bezorgen vanuit Suriname
Op zondag 30 maart 2003 16:59 schreef qwerty_x het volgende:
Hik, als je zo verlegen zit om hem en geld:
probeer KLM Cargo eens: i.v.m. begeleiders voor bv paarden zijn er beperkte passagiersplaatsen beschikbaar. Uiteraard geen service, maar de prijs is zeer interessant.
En als je tijd over hebt: een schip kan ook een manier zijn ?Aangezien velen hier -behalve travellers- ook uitmuntende klussers en -vooral- kokers zijn: ik ben door m'n weeshuisverpakking (zoetzure) ketjap heen ! Help, weet iemand een surrogaat, iets wat er genoeg op lijkt om i.p.v. te gebruiken ??
quote:Mmmmm
Op zondag 30 maart 2003 16:49 schreef Hik het volgende:
Speciaal voor k_man:
Vooral die onderste: puur met marsepein.
quote:Ik heb het praktische probleem dat ik een nieuwbouw huis heb gekocht, wat pas in maart is opgeleverd en ik eigenlijk ook weinig zin heb om in de chaos alles uit te moeten zoeken!
Op zondag 30 maart 2003 18:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Heb jij zo'n complexe financiële situatie? Voor de doorsnee burger is het 5 minuten werk, check het belastingprogramma maar eens op www.belastingdienst.nl , is echt enorm simpel.
quote:je moet wel je notarisnota's en jaaropgaven goed bewaren natuurlijk. ;)Bij mij stond er toen precies aangegeven wat ik kon aftrekken en wat niet... Maarja, als je het geld kan missen en het komt nu slecht uit dan kan je idd gewoon uitstel vragen.
Op zondag 30 maart 2003 20:07 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ik heb het praktische probleem dat ik een nieuwbouw huis heb gekocht, wat pas in maart is opgeleverd en ik eigenlijk ook weinig zin heb om in de chaos alles uit te moeten zoeken!
Kan ik beter doen als ik verhuisd ben denk ik!
Heb ik hopelijk mn zooi weer wat op orde!
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:13 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ergens in de enorme berg met puin hier op mn kamer!
Het wordt tijd dat ik ga verhuizen...
quote:Die liggen hier vast ergens!
Op zondag 30 maart 2003 20:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
je moet wel je notarisnota's en jaaropgaven goed bewaren natuurlijk. ;)Bij mij stond er toen precies aangegeven wat ik kon aftrekken en wat niet... Maarja, als je het geld kan missen en het komt nu slecht uit dan kan je idd gewoon uitstel vragen.
Werken op een buitenlandse universiteit
Niet boos worden Liejannuh en YPPY
quote:Daar past het topic prima!
Op zondag 30 maart 2003 20:26 schreef Hik het volgende:
Omdat het een beetje tussen verschillende fora valt...Werken op een buitenlandse universiteit
Niet boos worden Liejannuh en YPPY
Slaap lekker allemaal!
quote:wat een leuk icoon!!
Op zondag 30 maart 2003 20:50 schreef YPPY het volgende:[..]
Daar past het topic prima!
Slaap lekker allemaal!
quote:Dat weet ik, maar ik wilde er hier even de aandacht op vestigen....
Op zondag 30 maart 2003 20:50 schreef YPPY het volgende:[..]
Daar past het topic prima!
quote:Fijn!
Op zondag 30 maart 2003 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
Dat mag hoor!
Ik heb 1u33m15s gelopen. Heel erg tevreden.
Ik had als streven om over elke kilometer 4m30s te doen. En zowaar: 5 km. doorkomst op 22m30s. 10 km. doorkomst 45m00s en 15 km doorkomst op 1h07m00s (i.p.v. 1h07m30s). Dus iets (30s) sneller dan gepland. En het totaalresultaat sneller dan 1h35m00s, de tijd die ik in gedachten had.
Zo, weer even lekker gerekend.
quote:Netjes!!! En nu spierpijn??
Op zondag 30 maart 2003 21:55 schreef case_ het volgende:Ik had al zo'n vermoeden dat je eigenlijk op de post van Hik wilde reageren.
Ik heb 1u33m15s gelopen. Heel erg tevreden.
Ik had als streven om over elke kilometer 4m30s te doen. En zowaar: 5 km. doorkomst op 22m30s. 10 km. doorkomst 45m00s en 15 km doorkomst op 1h07m00s (i.p.v. 1h07m30s). Dus iets (30s) sneller dan gepland. En het totaalresultaat sneller dan 1h35m00s, de tijd die ik in gedachten had.
Zo, weer even lekker gerekend.
Gelukkig mag je morgen weer de hele dag rekenen!
Mocht je je nog vervelen: Meest gare overheidssite: CBS.nl
Ik ga dinsdag weer werken! Heb in mn agenda staan dat ik dinsdag ga werken, weet alleen niet waarom!
quote:Een beetje spierpijn wel, maar het valt we mee. Alleen een beetje strakke bovenbenen. Morgen zal het zeker weer minder zijn. Dan dinsdag weer een stukje hardlopen om het af te leren.
Op zondag 30 maart 2003 22:16 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Netjes!!! En nu spierpijn??
Gelukkig mag je morgen weer de hele dag rekenen!
Mocht je je nog vervelen: Meest gare overheidssite: CBS.nl![]()
![]()
Ik ga dinsdag weer werken!
Heb in mn agenda staan dat ik dinsdag ga werken, weet alleen niet waarom!
![]()
Tsja, dan had je dat er maar even bij moeten schrijven.
Verder heb ik nog gewerkt, uit eten geweest, een reunie gehad, vandaag terassje gepakt , opgepast op kleine kinderen en mijn staatloten ingewisseld... zo dit waren n beetje de belangrijkste dingen van mn weekend.
En morgen moet ik eigenlijk ook teveel dingen doen. Maargoed, jullie leuk weekend gehad?
quote:hoi
Op zondag 30 maart 2003 22:39 schreef Golfen het volgende:
Zozoz, jullie hebben me zeker wel gemist dit weekend??
Hoi Sweetsixteen16!!! En een mooie tijd zeg, Case_!!!
Ik was erurugh druk... maar waarmee... ja dat weet ik eigenlijk ook niet meer.
*Naar de kuip geweest, echt een rot stadion, moest elke keer te lang wachten, na 30 minuten was er nog een grote inloop. Mensen gingen gewoon maar ergens zitten, waardoor er honderden mensen op de trappen moesten zitten. En ook nog eens een rot wedstrijd. Toen miste ik nog de laatste trein naar het zuiden van het land, waar ik een afscheidsfeestje had.Verder heb ik nog gewerkt, uit eten geweest, een reunie gehad, vandaag terassje gepakt
, opgepast op kleine kinderen en mijn staatloten ingewisseld... zo dit waren n beetje de belangrijkste dingen van mn weekend.
En morgen moet ik eigenlijk ook teveel dingen doen. Maargoed, jullie leuk weekend gehad?
donderdag wezen wandelen in de duinen bij wassenaar; terwijl het hier (rotterdam) stralend weer was, hing er in de duinen een hele dichte mist, waardoor het leek alsof je in een fantasiewereld rondliep. ik wil jullie dit plaatje niet onthouden:
donderdag reisboeken shoppen op de boekenbeurs!
quote:Qua tijd is het niet zo moeilijk ik krijg aan het begin van het jaar 33 dagen en had er nog wat van vorig jaar. En geld zat dit jaar ook mee, in Januari werd premiesparen (1e jaar) en 2 jaar spaarloon uitgekeerd. En in Mei komt het vakantiegeld weer. Bovendien ga ik in de zomer niet met vakantie....
Op zaterdag 29 maart 2003 23:48 schreef Hik het volgende:[..]
Tjee Bluesparkle, super! Hoe krijg jij het toch voor elkaar (qua tijd én geld) om haar zo lekker vaak op te zoeken?! ...en zoeken jullie niet toevallig nog iemand?
![]()
Wat goed case_! En zo snel, dat haal ik nog niet eens op de fiets denk ik.
Deze week hoef ik alleen vrijdagmiddag en avond te werken, echt lekker. En vriendje is vandaag en morgen ook vrij. Kunnen we veel tijd besteden aan het opvoeden van Gizmo.
Ik heb gisteren mijn Myanmarfoto's in insteekmapjes gestopt! Goed hè, al na twee maanden! Ik kwam alleen één mapje tekort, en aangezien ter plaatste het debuut van koopzondag was, dacht ik zondag eventjes snel nog een mapje te scoren. Nou, alle winkels open.... behalve de fotograaf Ach
Liejannuh: met het bezoek zit het wel snor
_Case: auw, auw, auw, da's het enige wat ik kan bedenken. Gaan we nou nog eens ooit het onzalige plan uitvoeren om de afsluitdijk af te lopen? Of anderszins een wandelmeet houden? Gewoon beschaafd in een normaal tempo een normaal aantal km's?
Verder schijnt het zonnetje, de lucht is (enigzins) blauw, moge alle vriendjes en vriendinnetjes overal ter wereld naar Nederland komen of v.v. Alles komt goed! Vast en zeker/zeker en vast
Werken doe ik ook nog, maar ik merk wel dat ik de laatste weken steeds vaker zit te dagdromen naar welke deel van de wereld ik eens naar toe zal gaan later dit jaar/jaren. Wel balen van oorlog en SARS Maar dat komt ook vast wel weer goed
[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 31-03-2003 13:53]
quote:Ah, heeft het lieverdje al een vast naam?
Op maandag 31 maart 2003 08:39 schreef YPPY het volgende:
Kunnen we veel tijd besteden aan het opvoeden van Gizmo.
Vandaag heb ik trouwens gordijnstof gekocht!
Ga zo weer wat verven!
Mijn lamellen zijn er. Althans, die van de slaapkamer en de huiskamer. Er bleek 1 doos voor de werkkamer niet aanwezig te zijn.
Ben benieuwd wanneer die dan komen. Maar de rest staat mooi.
De afsluitdijk vind ik te ver, daar doe ik een week over waarschijnlijk.
Balen van de lamellen. Ze zijn daar ook niet slim? Krijg je geen tijdelijke lammelen zoals bij de borden?
quote:Liejannuh/Dino:
Op maandag 31 maart 2003 17:28 schreef Liejannuh het volgende:
De afsluitdijk gaat eind april of begin mei worden!Geinteresseerden kunnen zich melden!
Vandaag heb ik trouwens gordijnstof gekocht!
Ga zo weer wat verven!
Het begint dan wel tijd te worden om een weekendje vast te gaan zetten, vrees ik... ik sta eigenlijk net op het punt om 1-4 mei vast te zetten, maar misschien is het handig om daar nog even mee te wachten? Afsluitdijk lopen is nl. wel erg leuk en ik wil dat al tijden een keer doen.
Kunnen we het al wat concreter richting een datum sturen? Of zijn de agenda's overvol? Het weer begint zo langzamerhand wel erg goed te worden, trouwens.
Gizmo
Wat een leuke naam, YPPY, Gizmo was altijd wel mijn favoriet!
Als je op gizmo zoekt in Google krijg je allemaal plaatjes van huisdieren!
Allemaal bedankt voor de lieve opstekers...
Soms is er gewoon even een dipje.
Overigens kan ik dat cargo-verhaal niet echt vinden qwerty...
*blondt
quote:in dit geval ben ik de blonde: heb het nagevraagd (aangezien ik weet dat enkele collega`s dit gedaan hebben ...) en wat blijkt:
[b]Op maandag 31 maart 2003 19:43 schreef Hik het volgende
Overigens kan ik dat cargo-verhaal niet echt vinden qwerty...![]()
*blondt
quote:....kun jij dat toch wel ff voor Hik regelen?
Op maandag 31 maart 2003 22:02 schreef qwerty_x het volgende:
En aangezien ik bij een zeer goede klant werk .......
quote:Ik met m'n grote klep
Op maandag 31 maart 2003 17:28 schreef Liejannuh het volgende:
De afsluitdijk gaat eind april of begin mei worden!Geinteresseerden kunnen zich melden!
quote:prik maar. Hoeveel kilometer is het eigenlijk?
Op maandag 31 maart 2003 19:11 schreef case_ het volgende:
Kunnen we het al wat concreter richting een datum sturen?Of zijn de agenda's overvol? Het weer begint zo langzamerhand wel erg goed te worden, trouwens.
quote:sttttttt, geen slapende cachorros wekken !!
Op maandag 31 maart 2003 22:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
....kun jij dat toch wel ff voor Hik regelen?
en gefeliciteerd met jullie zomertijd !
(dat wordt nog meer lang mekaar heen LL-en, met 5 uur verschil)
quote:Laatste weekend van april is voor mij in iedergeval OK.
Op maandag 31 maart 2003 22:59 schreef Liejannuh het volgende:
afsluitdijk is 32 km geloof ik!
En laatste weekend van april is wel goed volgens mij, maar ik bespreek het morgen wel ff met Case_ bij het koffieautomaat en dan bel ik ook ff het ziekenhuis en dan komt het vast goed!
Poesje was om 7 uur wakker en begon met het voelen van mijn gezicht met z'n neus. Toen ik nog niet wakker werd (dacht ze), begon ze maar met het openlikken van mijn ogen.
Dus toch maar met haar gaan spelen. Een poesje is niet bevorderlijk voor je nachtrust.
quote:Nee, inderdaad. Poesjes in welke vorm dan ook zijn nooit goed voor je nachtrust.
Op dinsdag 1 april 2003 08:51 schreef YPPY het volgende:
Goeiemorgen!Poesje was om 7 uur wakker en begon met het voelen van mijn gezicht met z'n neus. Toen ik nog niet wakker werd (dacht ze), begon ze maar met het openlikken van mijn ogen.
![]()
Dus toch maar met haar gaan spelen. Een poesje is niet bevorderlijk voor je nachtrust.
Maar wel lief, Gizmo die je zo wakker maakt.
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 09:26 schreef Lucille het volgende:[..]
Nee, inderdaad. Poesjes in welke vorm dan ook zijn nooit goed voor je nachtrust.
Maar wel lief, Gizmo die je zo wakker maakt.
Het was heel lief. Eerst dacht ik dat ie sloeg, maar toen leek het toch wel op een tong. Ze heeft dus wel door dat je ogen open moeten zijn om wakker te worden. Nu slaapt ze weer.
Niet te veel spammen zodat ik makkelijk kan bijlezen eind deze week
quote:Wil je weten welke lange vergaderingen/sessie ik heb?
Op dinsdag 1 april 2003 11:46 schreef YPPY het volgende:
Goeie reis oYo, krijgen we wel een verslagje?
quote:Nee, dat is vast niet boeiend. Maar desnoods iets over het vliegveld en de taxi en wat locals die je ziet lopen.
Op dinsdag 1 april 2003 11:48 schreef oYo het volgende:[..]
Wil je weten welke lange vergaderingen/sessie ik heb?
's Avonds ben ik wel van plan om even de stad in te gaan Naast het amphitheater en Jabal al-Qal'a heb je daar nog een paar interessante musea waar de Dodoe Zeerollen liggen. De echte toeristische trekpleisters (Petra enzo) liggen iets te ver weg.
quote:Ahhhhh.... * liefkijkt
Op maandag 31 maart 2003 22:25 schreef qwerty_x het volgende:
sttttttt, geen slapende cachorros wekken !!
quote:Wat lief YPPY!!
Op dinsdag 1 april 2003 08:51 schreef YPPY het volgende:
Een poesje is niet bevorderlijk voor je nachtrust.
quote:Lucille!
Op dinsdag 1 april 2003 09:26 schreef Lucille het volgende:
Nee, inderdaad. Poesjes in welke vorm dan ook zijn nooit goed voor je nachtrust.
quote:Jaaaah!
Op dinsdag 1 april 2003 11:49 schreef YPPY het volgende:
Maar desnoods iets over het vliegveld en de taxi en wat locals die je ziet lopen.
quote:Amman is een vrij saaie stad geloof ik. Behalve wat je al noemde dan. ik heb er hier ooit nog een topic over geopend, omdat het er toen naar uitzag dat ik er ook enkele dagen zou zijn.
Op dinsdag 1 april 2003 12:05 schreef oYo het volgende:
Uitzwaaien kan morgenvroeg. Take-off iets voor twaalf.
Mariott slaap ik en wordt daar opgehaald door de chauffeur om elke dag een paar interne medewerkers cursus te geven.'s Avonds ben ik wel van plan om even de stad in te gaan
Naast het amphitheater en Jabal al-Qal'a heb je daar nog een paar interessante musea waar de Dodoe Zeerollen liggen. De echte toeristische trekpleisters (Petra enzo) liggen iets te ver weg.
Omdat jullie Gizmo zo lief vinden, nog een foto.
Staat de bank leuk bij de rest Lucille?
Veraangenaamt het saaie werkloze bestaan weer een beetje.
Nu hopen dat het een beetje fatsoenlijk weer wordt.
quote:Graag nog meer foto's.
Op dinsdag 1 april 2003 20:32 schreef YPPY het volgende:
Een konijntje is ook leuk Hik!![]()
Maar misschien is het idd wel handig om even te wachten, voor je het weet woon je in Zuid-Amerika.
Omdat jullie Gizmo zo lief vinden, nog een foto.
[afbeelding]![]()
![]()
Staat de bank leuk bij de rest Lucille?
En ja, de bank staat super. Hij is dus donker rood en neemt de halve kamer in beslag.
quote:Natuurlijk!
Op dinsdag 1 april 2003 20:48 schreef Lucille het volgende:
Graag nog meer foto's.
De halve kamer?? lekkere giga bank dus, Lucille
En hartstikke lief zeg, YPPY!
quote:Ik hoop het!
Op dinsdag 1 april 2003 21:18 schreef Golfen het volgende:
Antwerpen blijft leuk hè voor de korte tripjes, k_man.
Ik ben er pas één keer eerder geweest en dat was maar een dagje op en neer. Toen heb ik eigenlijk alleen het Museum voor Moderne Kunst gezien, het Zuiderterras en het zwart-wit gestreepte huis aan de Schelde. Of anders herinner ik me de rest niet meer...
quote:Je hebt tenminste altijd echt het idee, dr helemaal tussenuit te zijn als je in Antwerpen bent... in vergelijking met bijv. Maastricht dat vaak dichterbij is.
Op dinsdag 1 april 2003 22:10 schreef k_man het volgende:[..]
Ik hoop het!
Ik ben er pas één keer eerder geweest en dat was maar een dagje op en neer. Toen heb ik eigenlijk alleen het Museum voor Moderne Kunst gezien, het Zuiderterras en het zwart-wit gestreepte huis aan de Schelde. Of anders herinner ik me de rest niet meer...
Leuke musea idd, leuk winkelen, gewoon een mooie stad.
quote:Komt uit de Gremlins, toen ze nog lief waren. En onze Gizmo maakt dezelfde geluidjes aan het beestje in de film.
Op woensdag 2 april 2003 10:41 schreef Kimmie het volgende:
Gizmo kleurt goed bij het laminaat!waarom noemen veel mensen hun huisdier Gizmo?
quote:Kijk maar uit dat ie niet nat wordt...
Op woensdag 2 april 2003 10:43 schreef YPPY het volgende:[..]
Komt uit de Gremlins, toen ze nog lief waren. En onze Gizmo maakt dezelfde geluidjes aan het beestje in de film.
quote:
Op woensdag 2 april 2003 18:40 schreef k_man het volgende:[..]
Kijk maar uit dat ie niet nat wordt...
Maar het verbaast me niets als ze een keer in de wasbak val ofzo, ze is nogal onhandig.
quote:Hé Kimmie, waar is je homepage gebleven?
Op woensdag 2 april 2003 10:41 schreef Kimmie het volgende:
Gizmo
Nadeel is wel dat ik nu echt bijna niet online ben, dus jullie moeten wel lief zijn voor YPPY!
quote:Ik zal wel bijspringen. Alleen dit weekend ben ik niet online, omdat ik een aantal wandelvrienden over de vloer krijg. Nu maar hopen dat het weer meewerkt.
Op donderdag 3 april 2003 09:20 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, het klussen begint goed op te schieten hoor!
Vandaag nog even wat muren verven en plinten leggen en dan ook nog ff wat tegeltjes kopen enzo en dan zou het op zich wel moeten gaan lukken om volgende week te verhuizen!Nadeel is wel dat ik nu echt bijna niet online ben, dus jullie moeten wel lief zijn voor YPPY!
quote:Ik dacht dat je dat niet meer zou doen??
Op donderdag 3 april 2003 09:46 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga zaterdag ook wandelen!
Wel helemaal 5 km!!
Het vermoeiende aspect hierbij is dat ik met 18 kinderen van 5 tot 7 ga!
Lief dat je helpt Lucille, hoef ik je nu geen icq berichtje meer te sturen?
Het hele huis is opgeruimd! Mijn moeder komt dadelijk namelijk op bezoek.
quote:Nou ja, je mag me natuurlijk altijd wel een berichtje sturen hoor.
Op donderdag 3 april 2003 10:19 schreef YPPY het volgende:Lief dat je helpt Lucille, hoef ik je nu geen icq berichtje meer te sturen?
quote:Nou ja zeg. Heel toevallig las ik het die keer na 3 dagen of zo.
Op donderdag 3 april 2003 14:28 schreef YPPY het volgende:
Je bent er toch nooit. Of je leest het pas na een week.
quote:
Op donderdag 3 april 2003 14:35 schreef Lucille het volgende:[..]
Nou ja zeg. Heel toevallig las ik het die keer na 3 dagen of zo.
Maar ik was helemaal confuus door je opmerking 'lekker ding', ik heb dagen lopen nadenken of ik je flirt serieus moest nemen ....
quote:Niet van jou nee, wel van een paar andere mensen die ik ken....
Op donderdag 3 april 2003 14:37 schreef YPPY het volgende:[..]
Ben je dat niet gewend?
En? Ben je er inmiddels al uit?
En ik ben er uit, je wilt me ....... Vindt Jarno dat niet erg dan?
quote:
Op donderdag 3 april 2003 14:39 schreef Lucille het volgende:[..]
Niet van jou nee, wel van een paar andere mensen die ik ken....
En ik ben er uit, je wilt me ....... Vindt Jarno dat niet erg dan?
Tuurlijk vindt die dat niet erg, hij leest hier toch niet.
quote:Ehhm, we emailen en bellen nog steeds erg vaak, hoewel we minder bellen vanwege de hoge telefoonrekening van de afgelopen periode
Op donderdag 3 april 2003 14:42 schreef YPPY het volgende:[..]
Wat romantisch.
Hoe gaat het nu met degene van de foto? Ben wel nieuwsgierig.
quote:
Tuurlijk vindt die dat niet erg, hij leest hier toch niet.
quote:Ehhh, hallo Jarno. Ehhhhh, leuk hoor je nieuwe aanwinst Gizmo.
Op donderdag 3 april 2003 14:44 schreef Jarno het volgende:.
ik probeer er maar overheen te lullen zodat hij het misschien niet doorheeft
quote:Buitenland? Post ze wel een verslag in travel?
Op donderdag 3 april 2003 14:50 schreef Lucille het volgende:maar zit zij in het buitenland voor een week. Dat schiet dus ook niet op. Maar we blijven elkaar nog steeds heel erg leuk vinden.
![]()
quote:Dat zeg ik, dan weet hij het toch niet.Tja, als hij het toch niet leest is er niks aan de hand inderdaad.
quote:Gizmo is lief he? Echt een beeb.
Op donderdag 3 april 2003 14:52 schreef Lucille het volgende:[..]
Ehhh, hallo Jarno. Ehhhhh, leuk hoor je nieuwe aanwinst Gizmo.
Echt een lekker ding.ik probeer er maar overheen te lullen zodat hij het misschien niet doorheeft
heel slim, hij snapt het vast niet
quote:disparu denk ik...
Op donderdag 3 april 2003 02:51 schreef k_man het volgende:[..]
Hé Kimmie, waar is je homepage gebleven?
quote:Hoi Kimmie, lang niet gezien!
Op donderdag 3 april 2003 17:34 schreef Kimmie het volgende:
welk type siematic keuken heb je exact?
quote:ja! ik dacht, ik val direct maar met de deur in huis...
Op donderdag 3 april 2003 17:52 schreef Hik het volgende:[..]
Hoi Kimmie, lang niet gezien!
En wat een gezellige *kuch* post gelijk!
Hier wordt ook nog steeds doorgeklust. Afgelopen dinsdag is er zeil in mijn gang gelegd, gisteren heb ik de gordijnen opgehangen. Het is nu niet meer zo'n zwart gat 's-avonds gelukkig. Vanavond ga ik me nog maar even uitleven tijdens het ophangen van een badkamerkastje. Dan is dat ook maar weer gebeurd.
Zondag is het in iedergeval tijd om mijn vierdaagse-trainbing te starten. Mijn inschrijving is de deur uit, dus het wordt tijd. Voor 40 km, de duinenmars (www.duinenmars.nl) in Den Haag. Maar gelukkig zonder kinderen.
quote:Hoi Kimmie,
Op donderdag 3 april 2003 17:34 schreef Kimmie het volgende:
Lucille,ff wat anders,
welk type siematic keuken heb je exact?
Ik heb de Siematic SL 301, met kunstof front (kersen) en hoge RVS plinten. Greeploos. Met donker granieten blad.
Ben wel benieuwd waarom je dit wilt weten eigenlijk.
Owja, en Golfen, ik doe nog een paar maandjes scouting, vind het altijd wel zo netjes om het seizoen af te maken enzo! En ik ben er toch ook tussendoor een maandje niet enzo, dus ik overleef het wel!!
Voor de geinteresseerden: zoals het er nu naar uit ziet, gaan we op 27 april de afsluitdijk lopen! Vooraf gegaan door een nachtje kamperen enzo in de wonderschone omgeving van Den Oever!!
Wie gaat er mee??
quote:Ik, in iedergeval. Eindelijk een keertje dat mooie stukje asfalt wandelen.
Op donderdag 3 april 2003 22:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben aan het oefenen met plintjes zagen! Hoop wel dat het nu echt op gaat schieten, want ik begin het wel een beetje zat te worden ondertussen!![]()
Ik wil gewoon in mn nieuwe bed in mn nieuwe huis slapen met allemaal leuke nieuwe dingen enzo!Maar het is nog zo'n enorme bende!!! Niet normaal!!
Owja, en Golfen, ik doe nog een paar maandjes scouting, vind het altijd wel zo netjes om het seizoen af te maken enzo! En ik ben er toch ook tussendoor een maandje niet enzo, dus ik overleef het wel!!
Voor de geinteresseerden: zoals het er nu naar uit ziet, gaan we op 27 april de afsluitdijk lopen! Vooraf gegaan door een nachtje kamperen enzo in de wonderschone omgeving van Den Oever!!
Wie gaat er mee??
quote:
Op donderdag 3 april 2003 18:27 schreef Kimmie het volgende:
ja! ik dacht, ik val direct maar met de deur in huis...
quote:*meldt*
Op donderdag 3 april 2003 22:33 schreef Liejannuh het volgende:
Voor de geinteresseerden: zoals het er nu naar uit ziet, gaan we op 27 april de afsluitdijk lopen! Vooraf gegaan door een nachtje kamperen enzo in de wonderschone omgeving van Den Oever!!Wie gaat er mee??
nachtje kamperen onder voorbehoud.
voor het geval dat: heeft er nog iemand een tent over?
quote:Ik heb nog wel een 2 persoons tent. En heel misschien loop ik mee. Weet het nog niet zeker.
Op vrijdag 4 april 2003 06:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
*meldt*
Na een zeer drukke week te hebben gehad, kom ik dan ook maar eens in dit topic, ik ben echt bekaf!!
Maandag en dinsdag dansstages gehad, supertof natuurlijk maar wel om doodmoe van te worden.
Woensdag en donderdag in Rotterdam stage gelopen bij de fitnessschool Cannons, misschien dat iemand het kent.
Beetje zelf trainen (lopen: 4 km --> 21 minuten)
En dan woensdag avond nog even Capoeira en dan oppassen
en dan donderdagavond nog even turnlesgeven en oppassen
En dan ook nog met de trein heen en weer..ongeveer 2 uur op 1 dag.
Vandaag naar school geweest, maar ik kon niet meer, en nu heb ik nog heel veel geholpen met de keuken, best leuk maar nie als je moe bent.
En strax om half zes tot half 8 lesgeven en daarna van half 8 tot half tien trainen...dan MOET ik nog de Blairwitch Project kijken en daarna naar bedje toe...
Morgen ochtend lesgeven en morgenmiddag meehelpen met de keuken, en zondag werken...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wanneer word ik nou eens overspannen????????????
Weet je wel hoe koud dat is...
quote:Leuk dat je ook mee gaat.
Op vrijdag 4 april 2003 06:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
*meldt*
quote:Wordt daar in NL les in gegeven ???
Op vrijdag 4 april 2003 16:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
(..)
En dan woensdag avond nog even Capoeira
(..)
En, voor wie het wat interesseert: m`n verblijf hiero is vandaag met een nieuwe 3 jaar verlengd, dus voorlopig blijf ik nog wel even blij.
[Dit bericht is gewijzigd door qwerty_x op 04-04-2003 19:34]
quote:Ja zeker, en nog wel in dit achterstallige plaatsje Goes...
Op vrijdag 4 april 2003 17:52 schreef qwerty_x het volgende:[..]
Wordt daar in NL les in gegeven ???
En, voor wie het wat interesseert: m`n verblijf hiero is vandaag met een nieuwe 3 jaar verlengd, dus voorlopig blijf ik nog wel even blij.
Als het in lengterichting is: nee, dank u vriendelijk.
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:33 schreef zwijntje het volgende:
pittoresqheid
Sinds mijn reisje door Cuba roept dat woord een glimlach op. Ik had nl een reisgenoot die alles zo pittoresk vond. Vervolgens werd ie daar een beetje mee gepest.
"Goh, kijk eens hoe pittoresk die hond daar schijt."
quote:Leuk dat je door 1 woordje gelijk aan je vakantie moet denken
Op vrijdag 4 april 2003 21:38 schreef k_man het volgende:[..]
Sinds mijn reisje door Cuba roept dat woord een glimlach op. Ik had nl een reisgenoot die alles zo pittoresk vond. Vervolgens werd ie daar een beetje mee gepest.
"Goh, kijk eens hoe pittoresk die hond daar schijt."
quote:De kou is het ergste nog niet, daar kan je je voor kleden, de afstand is erger.
Op vrijdag 4 april 2003 16:58 schreef Hik het volgende:
De afsluitdijk... hoe verzin je het....Weet je wel hoe koud dat is...
![]()
quote:Mja... tis goedkoper dan drugs...
Op vrijdag 4 april 2003 21:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind het wel een apart plan, ik kan me een paar marsen herinneren uit mijn initiële opleiding dat ik ging hallucineren, dat lijkt me niet ondenkbeeldig bij een mars over de afsluitdijk.
quote:Nou, een beetje goede wandelschoenen zijn duurder dan een paar lijntjes coke hoor (heb ik me laten vertellen natuurlijk ....).
Op vrijdag 4 april 2003 22:09 schreef k_man het volgende:[..]
Mja... tis goedkoper dan drugs...
quote:H'm. Misschien geen gek idee. Staat nog niet op mijn lijst. Er zijn wat veel auto's daar, denk ik.
Op vrijdag 4 april 2003 22:30 schreef Golfen het volgende:
Optie 2: De Westerschelde-tunnel.
Ik heb wel de Oosterscheldekering, de Brouwersdam en de Oosterscheldekering gewandeld. Maar die kunnen qua lengte natuurlijk niet tippen aan de afsluitdijk.
Dat was in de winter (1996), tussen Kerstmis en oud-en-nieuw. De sneeuw zat tijdens het wandelen op mijn rugzak. Niet dat het hard sneeuwde, maar het sneeuwde wel.
Een nacht overnachtten we in een stel voetbalketen. Ik geloof dat het 's-nachts -15 werd (het was een extreme winter). En mijn slaapzak was eigenlijk net niet warm genoeg...
En dan ga ik me nu psychisch voorbereiden op 5 km lopen morgen!
Het zware deel van die 5 km is dat er 18 gillende kinderen bij zijn die over het algemeen al na 300 meter moe zijn!
En afsluitdijk lopen is leuk! Gewoon voor de ervaring!
En het stoere verhaal enzo!
quote:Tof man!!
Op vrijdag 4 april 2003 23:07 schreef Liejannuh het volgende:
Goed nieuws!Mn huis wordt echt leuk!!
![]()
Heb nu 1 kamertje helemaal af, dus inclusief behang, verf, laminaat een plinten en het ziet er best tof uit!![]()
Morgen wordt mn tafel op maat gezaagd en ga ik mn vader dwingen tot het ophangen van gordijnrails!En mn bed moet ook nog ff in het juiste formaat gezaagd worden en dan gaat het helemaal goed komen!
Ooit!![]()
Hoop ik!En dan ga ik me nu psychisch voorbereiden op 5 km lopen morgen!
Het zware deel van die 5 km is dat er 18 gillende kinderen bij zijn die over het algemeen al na 300 meter moe zijn!En afsluitdijk lopen is leuk!
Gewoon voor de ervaring!
En het stoere verhaal enzo!
5 kilometer lopen met 18 kinderen?
Is het nu al avondvierdaagse?
Ik kan me herinneren dat dat altijd ergens in mei was...maar ik kan het mis hebben...vroeger was ik nooit zo punctueel.
Heel veel succes met de kids, maar dat zal je vast lukken!!
Donderdagavond stond ik bij ons op het station te wachten en toen zag ik dat er zelfs bij ons in het dorp een wandelroute is. Wel 11 km.
Een stuk beter dan een afsluitdijk.
quote:Ow lekker!!
Op zaterdag 5 april 2003 08:41 schreef YPPY het volgende:
Hangen de gordijnen al?![]()
Donderdagavond stond ik bij ons op het station te wachten en toen zag ik dat er zelfs bij ons in het dorp een wandelroute is.
Wel 11 km.
Een stuk beter dan een afsluitdijk.
![]()
quote:Er stond op het station een bord met een plattegrond en wat gekleurde lijntjes. Omdat ik toch nog moest wachten, ben ik maar even gaan kijken.
Op zaterdag 5 april 2003 08:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Ow lekker!!
Waar kun je dan in godsnaam zien waar er wandelroutes zijn?
Er zijn ook een paar sites met wandelroutes, op de site van ns en anwb staan er geloof ik wat. Misschien is er bij jou ook wel iets leuks in de buurt.
quote:Ja bedankt voor de tip!!
Op zaterdag 5 april 2003 08:56 schreef YPPY het volgende:[..]
Er stond op het station een bord met een plattegrond en wat gekleurde lijntjes. Omdat ik toch nog moest wachten, ben ik maar even gaan kijken.
De route loopt langs het oude centrum, dan naar een klein dorp en via het water weer terug.
Er zijn ook een paar sites met wandelroutes, op de site van ns en anwb staan er geloof ik wat. Misschien is er bij jou ook wel iets leuks in de buurt.
quote:Voor een SIOS babe valt me dat een beetje tegen... Is nog niet eens 11 km/h gemiddeld.
Op zaterdag 5 april 2003 09:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Ja bedankt voor de tip!!
Ik moet voor school hardlopen...
8 km in 45 minuten, dat haal ik dus nooit.
Whatever. Ik zie wel.
quote:Het is CIOS!!! maar goed, tis niet zo goed, maar ik concentreer me liever op een dubbel salto tot stand.
Op zaterdag 5 april 2003 09:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Voor een SIOS babe valt me dat een beetje tegen... Is nog niet eens 11 km/h gemiddeld.
quote:Ja hoor... net als in gafiera, pagode, axé, lambada, forro en zouk overigens!
Op vrijdag 4 april 2003 17:52 schreef qwerty_x het volgende:
Wordt daar in NL les in gegeven ???En, voor wie het wat interesseert: m`n verblijf hiero is vandaag met een nieuwe 3 jaar verlengd, dus voorlopig blijf ik nog wel even blij.
Gefeli!
Heb ik nog lekker veel tijd om je een keer op te zoeken...
quote:Idd gefeli Qwerty!
Op zaterdag 5 april 2003 17:09 schreef Hik het volgende:
Gefeli!
Goed nieuws hier, alle bevertjes hebben de duinenmars zonder morren volbracht! Sweetsixteen16, www.duinenmars.nl
Is een jaarlijkse mars en die loop ik dus met mn scoutingkinderen!
Was erg leuk!
En de route ging in de tegenovergestelde richting van vorig jaar!
Dus Case_ goed nieuws, op zo'n 30 km kom je langs Scheveningen morgen, altijd handig voor een wat langere stop!
En nog meer goed nieuws: mn huis schiet echt super op! En dinsdag komt niet alleen mn bank, maar ook mn bed!
Eindelijk!!
quote:Ik zal erover nadenken.
Op zaterdag 5 april 2003 22:13 schreef Liejannuh het volgende:
afsluitdijk
quote:met ons
Op zaterdag 5 april 2003 22:47 schreef dwerg het volgende:[..]
Ik zal erover nadenken.
32 kilometer.
en keuze uit drie tenten om te slapen
quote:Ik heb reeds een hele lieve, prettig ogende reden in Peru zitten..
Op zaterdag 5 april 2003 20:19 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Idd gefeli Qwerty!
En die Hik, zoekt ook altijd een reden om naar Zuid Amerika te gaan!
quote:Ow grappig, wel vermoeiend lijkt me, zand is toch niet echt een fijne wandelondergrond...Hadden ze allemaal genoeg knapzakjes mee?
Idd gefeli Qwerty!
En die Hik, zoekt ook altijd een reden om naar Zuid Amerika te gaan!
Goed nieuws hier, alle bevertjes hebben de duinenmars zonder morren volbracht!
Sweetsixteen16, www.duinenmars.nl
Was erg leuk!
Dus Case_ goed nieuws, op zo'n 30 km kom je langs Scheveningen morgen, altijd handig voor een wat langere stop!
En nog meer goed nieuws: mn huis schiet echt super op!
En dinsdag komt niet alleen mn bank, maar ook mn bed!
Eindelijk!!
En hoe lang ben je nog bezig met de verhuizing dan?
Pff...ik weet vorig jaar nog wel dat ik helemaal dood was naderhand...
quote:Ow leuk, waar is de Spinvis?
Op zondag 6 april 2003 10:20 schreef YPPY het volgende:
Goeiemorgen!
Gisteren zijn we naar Spinvis geweest en dat was echt keigaaf!In Nighttown, de kleine zaal. Leuke sfeer. Een echte aanrader.
Amman was druk, er waren heel wat diplomaten in de stad. De verhoogde security op de luchthaven, de begeleide colonnes in de stad, de betogingen. Opvallend veel Amerikanen, wat de lokale bevolking niet echt leuk vind.
Woensdagavond naar Kan Zaman en er ook lekker gegeten.
Donderdagmiddag wel even de stad ingeweest naar Jabal al-Qal'a en vrijdag naar de Dode Zee (400m onder de zeespiegel). Lekker drijven!!
quote:Het was op de terugweg inderdaad redelijk druk met (kleine) kinderen. Maakt het wandelen wat minder gemakkelijk. Maar verder is het ok. Ik denk dat er door het mooie weer wel wat meer mensen waren vandaag.
Goed nieuws hier, alle bevertjes hebben de duinenmars zonder morren volbracht!Sweetsixteen16, www.duinenmars.nl
Was erg leuk!
Het was een leuke, maar voor mij in sommige gevallen bekende, route.Onder andere door het westduinpark, scheveningse bosjes, Hubertuspark, Clingendael, Meijendel. Vervolgens over de boulevard van Scheveningen, het Westduinpark en de boulevard van Kijkduin weer terug naar het startpunt.
Van de mogelijke rustpauze bij Scheveningen heb ik geen gebruik gemaakt. Het liep net lekker door toen. Maar ik heb wel het idee dat ik nog niet geheel hersteld was van het hardlopen van de halve marathon van vorige week zaterdag.
Morgen naar de tandarts. Ben benieuwd wat ik nu weer verkeerd heb gedaan, het is elke keer wat anders.
quote:Ik zal je uit de droom helpen: de duinenmars gaat over verharde paden in de duinen!
Op zondag 6 april 2003 11:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Ow grappig, wel vermoeiend lijkt me, zand is toch niet echt een fijne wandelondergrond...Hadden ze allemaal genoeg knapzakjes mee?
En hoe lang ben je nog bezig met de verhuizing dan?
Pff...ik weet vorig jaar nog wel dat ik helemaal dood was naderhand...
Ik ben nu ruim 4 weken bezig, maar mn vader heeft dus echt superveel zelf gemaakt voor me! Ik ben nl wel een beetje handig, maar mn vader is veeeeeeeeeeel handiger!
Dus het lijstje met (zo goed als) afgronde klussen tot nu toe:
- Behangen en verven
- laminaat leggen
- plinten leggen
- keuken plaatsen
- kast maken voor in slaapkamer (+ verven)
- kasten maken voor in woonkamer (+ verven)
- tafel maken
Jawel! Mijn eetkamertafel staat!!!! En hij is megagroot en onwijs mooi!
Maar ik ben bevooroordeeld want hij is door mn vader gemaakt!
Vind het wel heel stoer een handgemaakte tafel!
Nou ja, nog een paar dagen klusjes doen, wachten op alle dingen enzo en dan kan ik in mn nieuwe bed gaan slapen (wat overigens ook nog ff in elkaar geklust moet worden! )
Owja en Hik, natuurlijk weet ik dat je een hele goede reden hebt om naar Peru te gaan! Hoest met je ticketszoektocht??
En case_, heb je nog iemand gevonden om mee te wandelen, of heb je het hele stuk alleen gelopen?? Ik heb vorig jaar volgens mij die 40 km in goed 7 uur gelopen! Kwam op mn rustmomenten vooral geen lekkere eettentjes tegen, dus dan neem je toch een stuk minder pauze!
quote:Nee, ik heb niemand gevonden om mee te wandelen. Maar ik kwam genoeg mensen tegen voor een praatje. Maar ik heb wel heel weinig gepauzeerd. Ik was in 6 uur en 45 minuten weer terug bij de start. Boterhammen tijdens het lopen als lunch en 2x een korte koffiepauze.
Op zondag 6 april 2003 20:07 schreef Liejannuh het volgende:
En case_, heb je nog iemand gevonden om mee te wandelen, of heb je het hele stuk alleen gelopen?? Ik heb vorig jaar volgens mij die 40 km in goed 7 uur gelopen! Kwam op mn rustmomenten vooral geen lekkere eettentjes tegen, dus dan neem je toch een stuk minder pauze!
quote:Nou ja, het is geen droom hoor
Op zondag 6 april 2003 20:05 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ik zal je uit de droom helpen: de duinenmars gaat over verharde paden in de duinen!
Dus het valt wel mee met zwaar!
Ik ben nu ruim 4 weken bezig, maar mn vader heeft dus echt superveel zelf gemaakt voor me!
Ik ben nl wel een beetje handig, maar mn vader is veeeeeeeeeeel handiger!
Dus het lijstje met (zo goed als) afgronde klussen tot nu toe:
- Behangen en verven
- laminaat leggen
- plinten leggen
- keuken plaatsen
- kast maken voor in slaapkamer (+ verven)
- kasten maken voor in woonkamer (+ verven)
- tafel makenJawel! Mijn eetkamertafel staat!!!!
En hij is megagroot en onwijs mooi!
Maar ik ben bevooroordeeld want hij is door mn vader gemaakt!
Vind het wel heel stoer een handgemaakte tafel!
Dat zelfklussen is leuk en waarschijnlijk ook een stuk goedkoper ...of niet? Wel veel tijd gaat erin zitten lijkt me.
Ik ben nu heerlijk Billy Holiday aan het luisteren
Ik heb dit weekend ook weer heerlijk gewandeld met mijn wandelvrienden. Zaterdag van Voorhout naar Noordwijk gelopen en van daaruit door de duinen en over het strand naar Noordwijkerhout en toen weer terug. En zondag hebben we gelopen van de Zilk naar Heemstede/Aerdenhout. Daar namen we de trein terug naar Voorhout, alleen ben ik samen met iemand anders al in Hillegom uitgestapt om eerst weer terug te lopen naar de Zilk om de auto's op te halen.
Het was weer een fantastisch weekend dus.
Ik kom net bij de tandarts vandaan, natuurlijk heb ik weer een gaatje. Maar geen tandsteen gelukkig. Dat is dan nog iets positiefs.
Ik heb een Birma-reunie gehad dit weekend . Lekker eten & drinken, en lekker dwepen met herinneringen, foto's kijken en bijbestellen natuurlijk
Raar hoe iedereen andere dingen ziet op reis
quote:Dat vind ik zelf altijd het leuke van een reunie: foto's bekijken en er dan achter komen dat er hele veel foto's zijn die jij niet hebt en waarvan je pas achteraf ineens de herinnering hebt dat je het ook hebt meegemaakt.
Op maandag 7 april 2003 11:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:Raar hoe iedereen andere dingen ziet op reis
quote:omgekeerd kan ook. Dat ik een foto heb gemaakt of een bepaald beeld in m'n hoofd heb, waarvan ik zou zweren dat het uniek is, blijkt het opeens iemand op precies dezelfde wijze in beeld te brengen
Op maandag 7 april 2003 12:59 schreef Lucille het volgende:[..]
Dat vind ik zelf altijd het leuke van een reunie: foto's bekijken en er dan achter komen dat er hele veel foto's zijn die jij niet hebt en waarvan je pas achteraf ineens de herinnering hebt dat je het ook hebt meegemaakt.
grappig, grappig, leuk, leuk, ik heb me vermaakt
Eén van de reisgenoten is vrachtwagenchauffeur. Ik had al gegeind dat 'ie met z'n 50 tonner wel even langs zou komen. Nou, dat was dus zo. Hij reed daarna geladen met groenten door naar Hamburg
quote:Ik doe m'n best. Ik hoop in mei die kant op te gaan, maar heb nog niet echt een erg goedkoop ticket gevonden. Het goedkoopste is nog steeds zo'n 650 euro, en daar komt dan nog vanalles aan toeslagen bij.
Op zondag 6 april 2003 20:05 schreef Liejannuh het volgende:
Owja en Hik, natuurlijk weet ik dat je een hele goede reden hebt om naar Peru te gaan!Hoest met je ticketszoektocht??
quote:wow, ben toch wel benieuwd wat de gemiddelde kaaskop daarvan terecht brengt ....
Op zaterdag 5 april 2003 17:09 schreef Hik het volgende:[..]
Ja hoor... net als in gafiera, pagode, axé, lambada, forro en zouk overigens!
quote:nogmaals, u bent van harte welkom !
Gefeli!
Ik begin het steeds leuker te vinden, dat huis van mij!
En nu ga ik toch maar weer mn oude vertrouwde bedje opzoeken! Klussen is toch best wel heel erg vermoeiend!
quote:Axé en zouk lukt me best aardig hoor!
Op maandag 7 april 2003 17:20 schreef qwerty_x het volgende:
wow, ben toch wel benieuwd wat de gemiddelde kaaskop daarvan terecht brengt ....
quote:...betekent dat dat we binnenkort weer over reizen gaan praten?!
Op maandag 7 april 2003 22:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb mn eerste dozen over gesleept!!!
Met dank aan de lieve poes ben ik lekker op tijd wakker vandaag, en ik hoef pas om 8 uur weg.
Gelukkig ben ik al om 9 uur vanavond klaar met werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |