quote:Ik ga ook,toch nog wat geregeld op het werk,zie je morgen wel
Op donderdag 24 april 2003 10:58 schreef LadyFCDB het volgende:
Morgen gezellig naar Venlo!! Nu maar hopen dat het morgenavond droog blijft!
quote:
Op donderdag 24 april 2003 12:25 schreef DutchGooner het volgende:Ik ga ook,toch nog wat geregeld op het werk,zie je morgen wel
quote:????
Op donderdag 24 april 2003 13:55 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
gezellig!!! Hoelaat rij je aan???
quote:Wij rijden rond 6 uur aan. Kunnen we lekker rustig aan doen. en zijn we zeker op tijd.
Op donderdag 24 april 2003 14:28 schreef DutchGooner het volgende:????
quote:hou je rekening met files?
Op donderdag 24 april 2003 14:56 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Wij rijden rond 6 uur aan. Kunnen we lekker rustig aan doen. en zijn we zeker op tijd.
quote:Jah dat zal dan maar moeten! Volgens mijn routeplanner is het normaal een uurtje rijden!
Op vrijdag 25 april 2003 13:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stukje vluchtstrook dan maar...
Da's vrijwel nooit het geval als je om 20.00 ergens moet zijn, zeker niet dit weekend. Veel mensen hebben 'n lang weekend en zo of gaan d'r een weekendje tussenuit.
quote:We hopen dat al die mensen op vakantie gaan voor de spits!! Zodat het met de spits niet nog drukker is maar dat zal het geval wel niet zijn. Maar ja we zien wel. Zou jammer zijn als we te laat komen maar we kunnen er niks aan doen.
Op vrijdag 25 april 2003 13:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die routeplanners gaan er vanuit dat de hele weg leeg is en dat je goed kan doorrijden.Da's vrijwel nooit het geval als je om 20.00 ergens moet zijn, zeker niet dit weekend. Veel mensen hebben 'n lang weekend en zo of gaan d'r een weekendje tussenuit.
quote:Zijn jullie nog even naar de stad gegaan? Of gelijk huiswaarts gekeerd?
Op zaterdag 26 april 2003 00:16 schreef LadyFCDB het volgende:
Nou we waren gelukkig nog ruim op tijd. paar kleine files gehad maar was goed te doen. Gezellige avond gehad alleen kut van de 2-2.
quote:Wij zijn gelijk naar huis gegaan. Zijn alleen ff bij de mac bij best gestopt.
Op zaterdag 26 april 2003 00:21 schreef wimpie-bosboom het volgende:Zijn jullie nog even naar de stad gegaan? Of gelijk huiswaarts gekeerd?
quote:en ik heb de eerste 10 minuten gemist,werd pas om 7 uur opgehaald.
Op zaterdag 26 april 2003 00:16 schreef LadyFCDB het volgende:
Nou we waren gelukkig nog ruim op tijd. paar kleine files gehad maar was goed te doen. Gezellige avond gehad alleen kut van de 2-2.
quote:Jah inderdaad een kut resultaat. Heb wel medelijden met de schoonmaker van de tribune bah bah
Op zaterdag 26 april 2003 00:22 schreef DutchGooner het volgende:en ik heb de eerste 10 minuten gemist,werd pas om 7 uur opgehaald.
Wederom een kut resultaat
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 00:24 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Jah inderdaad een kut resultaat. Heb wel medelijden met de schoonmaker van de tribune bah bah
quote:krijg je met die kindjes,denken dat ze kennen zuipen maar er te laat achterkomen dat ze dat niet kennen,mietje!
Op zaterdag 26 april 2003 00:27 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik was blij dat ie niet met mij mee was gereden. Bah Bah. Hij had wel gevraagd of het kon maar ik zat al vol dus was ie met de trein gegaan. Ik ben blij toe!
quote:Inderdaad geen medelijden mee. Hij is 's middags ook al uit een kroeg gezet omdat ie lastig was.
Op zaterdag 26 april 2003 00:28 schreef DutchGooner het volgende:krijg je met die kindjes,denken dat ze kennen zuipen maar er te laat achterkomen dat ze dat niet kennen,mietje!
dus hierbij live vanuit de heineken music hall in neuzendam het celeb-report;
bas muis, jennifer de jong, sonja silva, die neger van call tv, frank demouge, zlatan ibrahimofiets, winston post, johnny de mol en een heleboel lekkere wijven !!
quote:Namaak-supporter.
Op zaterdag 26 april 2003 01:14 schreef Reanimatie.com het volgende:
vandaag schitter ik in afwezigheid, maar ben wel des te meer aanwezig op de playboyparty ...dus hierbij live vanuit de heineken music hall in neuzendam het celeb-report;
bas muis, jennifer de jong, sonja silva, die neger van call tv, frank demouge, zlatan ibrahimofiets, winston post, johnny de mol en een heleboel lekkere wijven !!
quote:hahahaha
Op zaterdag 26 april 2003 01:36 schreef DutchGooner het volgende:Namaak-supporter.
Kiezen tussen een hele hoop lekkere wijven of VVV-FCDB,ik zou het wel weten
wat een partij lekker sloeries en wat een partij ieten heb ik daar gezien zeg ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |