abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 13 januari 2004 @ 14:47:57 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_16220413
lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_16220486
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 14:46 schreef DrWolffenstein het volgende:

De europese unie bestaat op de gratie van de VS, de VS heeft de EU een voorzet gegeven en zonder de VS als 'vriend' zal de EU uit elkaar vallen en dan is het wachten op WO III.

Aannames die niet op de realiteit gebasseerd zijn. Als een deel van de EU minder in de kont van Bush & Co. zou kruipen zou het een stuk veiliger zijn in de wereld. Een zelfde soort uitspraak die zomaar waar zou kunnen zijn
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Moderator dinsdag 13 januari 2004 @ 14:52:18 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_16220544
lol

hey dit is niet de leukste thuis hier doe is serieus reageren

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_16220637
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 14:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Aannames die niet op de realiteit gebasseerd zijn. Als een deel van de EU minder in de kont van Bush & Co. zou kruipen zou het een stuk veiliger zijn in de wereld. Een zelfde soort uitspraak die zomaar waar zou kunnen zijn

Volgens mij mis je het punt van Bush namelijk "liever vrijheid dan vrede", ik ben het hier volkomen mee eens, alleen de landen / mensen die hun invloed verliezen in grote delen van de wereld natuurlijk niet.
pi_16220751
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 14:55 schreef DrWolffenstein het volgende:

Volgens mij mis je het punt van Bush namelijk "liever vrijheid dan vrede", ik ben het hier volkomen mee eens, alleen de landen / mensen die hun invloed verliezen in grote delen van de wereld natuurlijk niet.

En Bush is degene die bepaalt wat vrijheid is en wat niet. Ik zie hem Nepal nog niet binnenvallen om hun te bevrijden van de Chinezen en Turkije onderdrukt de Koerden ook nog steeds. En op Guantanamo Bay houdt men zich aan het internationale recht
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16220784
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 14:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

En Bush is degene die bepaalt wat vrijheid is en wat niet. Ik zie hem Nepal nog niet binnenvallen om hun te bevrijden van de Chinezen

Tibet, .

En de vraag is natuurlijk of dit nog wel bezet is.

pi_16220807
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 15:00 schreef Monidique het volgende:

Tibet, .

En de vraag is natuurlijk of dit nog wel bezet is.

ohja, in Nepal was weer iets anders aan de gang
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16220822
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 15:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

ohja, in Nepal was weer iets anders aan de gang

Ook daar verderfelijke maoïsten.
pi_16220899
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 15:02 schreef Monidique het volgende:

Ook daar verderfelijke maoïsten.

En zoals we vanochtend hebben mogen vernemen uit het nieuws moeten alle heilstaten omver geworpen worden zodat de mensen niet meer onderdrukt worden. Maar als we dan toch bezig zijn de wereld te verbeteren, de grootst droom van de goedheiligman Bush, laten we dan Myanmar direct ook aanpakken
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16221458
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 14:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

En Bush is degene die bepaalt wat vrijheid is en wat niet. Ik zie hem Nepal nog niet binnenvallen om hun te bevrijden van de Chinezen en Turkije onderdrukt de Koerden ook nog steeds. En op Guantanamo Bay houdt men zich aan het internationale recht

1. Tibet word onderdrukt door een land met een van de grootste legers. Het zal toch weer diplomatie worden GB is ook niet gek.
2. De koerden hebben het min of meer zelf naar gemaakt. Jammer voor hun, maar helaas.
3. De terroristen in Guantanamo Bay zijn de moordenaars van ruim 2800 mensen. Van mij hadden ze meteen een kogel door hun hoofd gekregen.
4. Internationaal recht is een illusie die in stand word gehouden door mensen die niets anders willen dan de VS bashen en door minkukels die geen argumenten meer hebben om ook daadwerkelijk een echte discussie aan te gaan. Nadat de VN zich volkomen belachelijk heeft gemaakt met kwesties in Afrika stelt internationaal recht echt _helemaal_ niets meer voor.
5. De definitie van vrijheid is simpel, een echte democratie onderdrukt bijna nooit mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')