en terecht.. zalm heerst
quote:Waarom dan zo'n halfslachtig VVD standpunt in de regering? Wil de VVD dan zo graag vriendjes blijven met CDA en LPF dat ze daarvoor hun eigen standpunten en principes inleveren?
Op donderdag 20 maart 2003 16:16 schreef Henk_van_Dorp het volgende:
VVD verwijt de waarschijnlijk toekomstige regering dat ze laf zijn omdat ze de oorlog wel politiek maar niet militair steunenen terecht.. zalm heerst
quote:Een oorlog is een schending van het Handvest van de VN, zonder steun van de Veiligheidsraad...
VVD verwijt de waarschijnlijk toekomstige regering dat ze laf zijn omdat ze de oorlog wel politiek maar niet militair steunen
quote:Dat heet dualisme.
Op donderdag 20 maart 2003 16:20 schreef rvand het volgende:
Blijkbaar 'heerst' Zalm niet genoeg bij zijn eigen VVD ministers.
quote:Ja en alles wat Saddam doet zijn zeker geen schendingen
Op donderdag 20 maart 2003 16:21 schreef Farzin het volgende:
Een oorlog is een schending van het Handvest van de VN, zonder steun van de Veiligheidsraad...
wel politiek steunen en niet militair steunen = hypocriet
quote:En dit post jij, omdat?
Op donderdag 20 maart 2003 16:21 schreef Farzin het volgende:[..]
Een oorlog is een schending van het Handvest van de VN, zonder steun van de Veiligheidsraad...
En verder vind ook ik het geen stijl wel politiek te steunen, maar niet militair. Doe dan niks..
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 20-03-2003 16:26]
VVD toont alleen maar aan hoe er de komende 4 jaar wordt geregeerd.
En dualisme?! Moeilijk woord hoor...
Trouwens waar staan de CDA, LPF en PvdA nou echt?! Wat als Saddam Europa aanvalt, of een bondgenoot. Dan zeggen zij dus: "Da's goed." terwijl VVD iets wil kunnen doen MET militair ingrijpen.
[Dit bericht is gewijzigd door drugsgebruiker op 20-03-2003 16:28]
quote:hij wil aandacht
Op donderdag 20 maart 2003 16:24 schreef ReSpawn het volgende:[..]
En dit post jij, omdat?
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:25 schreef Henk_van_Dorp het volgende:[..]
hij wil aandacht
quote:tja geef hem is ongelijk ... als iedereen nutteloze topics mag starten dan mag hij dat toch zeker ook
Op donderdag 20 maart 2003 16:25 schreef Henk_van_Dorp het volgende:[..]
hij wil aandacht
ik krijg het gevoel dat er niet genoeg mods zijn voor dit forum
quote:Dus als een ander het doet, is het gerechtvaardigt om het zelf ook te doen.
Op donderdag 20 maart 2003 16:22 schreef Henk_van_Dorp het volgende:[..]
Ja en alles wat Saddam doet zijn zeker geen schendingen
Verder is het standpunt van de VVD duidelijk. (Niet mijn mening overigens) Het standpunt van het kabinet is anders. Dat heet compromissen sluiten en is heel normaal in de politiek. Anders waren er ook niet zo veel politieke partijen.
BTW. Als Zalm zou heersen zou hij premier geworden zijn. Dat is niet zo, dus dat vindt ik wel weer meevallen hoor.
quote:Nee, maar mensen focussen teveel op wat Bush doet en bijna niet op wat Sadam doet/heeft gedaan..
Op donderdag 20 maart 2003 16:29 schreef MiepMuts het volgende:[..]
Dus als een ander het doet, is het gerechtvaardigt om het zelf ook te doen.
quote:nou ja formeel gezien wel
Op donderdag 20 maart 2003 16:31 schreef sp3c het volgende:
wou je zeggen dat Balkenende 'heerst' dan?
quote:Logica?
Op donderdag 20 maart 2003 16:22 schreef Henk_van_Dorp het volgende:
Ja en alles wat Saddam doet zijn zeker geen schendingen
quote:Was jij niet tegen de oorlog?
Op donderdag 20 maart 2003 16:30 schreef thetruth het volgende:
Go Gerrit
quote:Kan gebeuren in de politiek he... Daar zijn het politici voor: Die zijn daar meesters in..
Op donderdag 20 maart 2003 16:34 schreef rvand het volgende:
Kunnen we proberen het on-topic te houden? Het gaat niet om Bush/Saddam maar om de spagaat van de VVD.
quote:Ja ik ben tegen de oorlog, maar Gerrit heeft tenminste principe en dat respecteer ik.
Op donderdag 20 maart 2003 16:35 schreef Farzin het volgende:[..]
Was jij niet tegen de oorlog?
quote:Ja, Saddam heet heel veel fout gedaan. Maar kwaad met kwaad gaan vergelden lijkt mij niet de oplossing. Zo geef je alleen maar het verkeerde voorbeeld, en voor wat nu eigenlijk...
Op donderdag 20 maart 2003 16:31 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Nee, maar mensen focussen teveel op wat Bush doet en bijna niet op wat Sadam doet/heeft gedaan..
En als je vindt dat er teveel kritiek op Bush is kan je naar CNN of naar BBC kijken
-Edit- Dit was het laatste over Bush <-> Saddam.
quote:Ik dacht dat Zalm-salade een van Saddam's lievelingsgerechten was.
VVD verwijt de waarschijnlijk toekomstige regering dat ze laf zijn omdat ze de oorlog wel politiek maar niet militair steunenen terecht.. zalm heerst
Dus Gerrit lust die vast wel rauw.
quote:Blijkbaar wil de VVD dat helemaal niet, want anders waren de VVD ministers, waarvan notabene eentje op defensie, toch nooit akkoord gegaan met het regeringsstandpunt? Da's pas eng, op een partij stemmen die zich voorstaat op harde actie tegen onrecht maar in een regering als makke schaapjes achter de rest aanhobbelt en al die ferme taal weer rap inslikt.
Op donderdag 20 maart 2003 16:24 schreef drugsgebruiker het volgende:
Nee, politiek wel steunen maar militair niet is zo hypocriet als het maar kan.
VVD toont alleen maar aan hoe er de komende 4 jaar wordt geregeerd.En dualisme?! Moeilijk woord hoor...
Trouwens waar staan de CDA, LPF en PvdA nou echt?! Wat als Saddam Europa aanvalt, of een bondgenoot. Dan zeggen zij dus: "Da's goed." terwijl VVD iets wil kunnen doen MET militair ingrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |