Zal nog wel maanden zo doorgaan.
Niet dat ze iemand aan het woord laten die het wel een strakke actie vind terwijl die er ook gewoon zijn. Nee hoor, de media zijn tegen de oorlog en dat mag gezegd worden. Ondertussen wel als een stel uitgehongerde wolven op elk stukje informatie uit Irak en omliggende landen duiken.
quote:Gegeven je nick, ondertitel, plaatje en signature zou ik niet te hard roepen over stemmingmakerij.
Op donderdag 20 maart 2003 13:52 schreef GunsBlazing het volgende:
Wat ik ook zo vreselijk vind is de stemmingmakerij ...
Je hebt wel een heel klein beetje een punt : sommigen zijn tegen de oorlog maar zitten als een gek te zappen om toch maar een bom te zien vallen.
Rob de Wijk: Indianenverhalen-verteller van Clingendael
C. Groenhuijzen: de papagaai-sukkel in Washington
Netwerk: zielig, kleinburgelijk nieuws
M. v. Rossem: de zombie uit Utrecht.
Andries Knevel: In naam van het evangelie Bagdad plat bombarderen
en ... AL die Amerika-deskundigen waar ik dubbel van lig.
Willem Oltmans doet het redelijk, maar die stelt zich weer te veel aan.
Wat vinden jullie nou van de Nederlandse berichtgeving en dan specifiek als je de TV edities van het nieuws&achtergronden daarbij van NOS en RTL met elkaar vergelijkt?
quote:NOS heeft wat meer gesprekken, al komen wel te vaak dezelfde mensen aan het woord, RTL wat meer beelden, al kijk ik voor beelden wel naar CNN.
Op vrijdag 21 maart 2003 18:08 schreef BAZZA het volgende:
even in dit topic dan maarWat vinden jullie nou van de Nederlandse berichtgeving en dan specifiek als je de TV edities van het nieuws&achtergronden daarbij van NOS en RTL met elkaar vergelijkt?
quote:Doel je op die vrouw? die is erg irritant... had gisteren ook onenigheid met Rob van Wijk dat was wel even leuk.
Op vrijdag 21 maart 2003 18:05 schreef M.ALTA het volgende:
Ik vindt dat mens dat zich Amerika-deskundige bij de NOS noemt WALGELIJK
Zelf prefereer ik RTL vanwege Max Westerman en meer neutrale berichtgeving.
quote:Ja die.. Als er ruzie was met Rovb de Wijk LOL want Rob de Wijk is een kleurloze verteller van indianen-verhalen. (Heb dus weer wat gemist
Op vrijdag 21 maart 2003 18:12 schreef BAZZA het volgende:[..]
Doel je op die vrouw? die is erg irritant... had gisteren ook onenigheid met Rob van Wijk dat was wel even leuk.
quote:Ik vind Charles Groenhuijsen wel grappig.
Zelf prefereer ik RTL vanwege Max Westerman en meer neutrale berichtgeving.
Vooral omdat alles wat hij zegt complete nonsens is en hij zelf er nog het meeste in gelooft.
Eigenlijk probeer ik alles zoveel mogelijk te volgen. De beelden op CNN, en dan even zappen langs de nieuwsuitzendingen van RTL en NOS, en soms ook nog even de BRT.
Op de radio zet ik ook zo af en toe Businessradio aan.
Ja hoor, ze zijn net een uurtje of drie bezig zeker. Rekenen blijft moeilijk
handig om te weten, dat het in de bergen kouder is en in de woestijn warm en dat als het harder gaat waaien er zandstormen komen.....
tja... die mensen daar zijn dat gewend, wij niet, wij kennen het niet, dus het is nieuws en ze moeten toch op de een of andere manier de zendtijd vol krijgen
ze zijn er bij rtl ook goed in om een filmpje van 40 sec, 6/7 minuten te herhalen... heel fijn
Kijk nu ook regelmaitg naar BBC. Heeft wel een prettige berichtgeving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |