abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2003 @ 12:05:54 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_9255530
Vanmorgen keek in naar de gezamelijkheid op net 2. Wat mij opviel dat er een of ander trutje voor het ministerie van BiZa en er stond te blaten dat topambetenaren in overleg waren en dat die daar bijeen waren om te kijken wat te doen bij eventuele calamiteiten. Verder was daar dan ook helemaal niets te zien. Vervolgens maakte ze haast met grote droefenis bekent dat er helemaal nog geen rellen waren en ook nog geen demonstraties. Als je nu niet wil dat er rellen komen dan moet je daar gewoon je bek over houden. Ga mensen nu alsjeblieft niet op ideeen brengen.
pi_9255549
Het was Maartje van Weegen in vermomming denk ik
pi_9255553
Ik vond de NOS ook slecht voorgelicht.
Bij RTL meldden ze dat Balkenende gisteravond om 9 uur gebeld was door de Vice-president van de VS. En dat het dus onwaarschijnlijk was dat het een niet-geplande aanval was. Maar de NOS durfde of kon die conclusie niet trekken.
pi_9255617
Er is geen nieuws maar tja, al die zendtijd moet gevuld worden met iets zelfs al is het totaal oninteressant.
Als je rond zapt zie je overal hetzelfde en niemand heeft iets zinnigs te melden behalve wat feitelijk bekend is.

Zal nog wel maanden zo doorgaan.

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
pi_9255789
*topictitel gewijzigd*
  donderdag 20 maart 2003 @ 13:52:14 #6
44924 GunsBlazing
Freedom Fighter
pi_9257949
Wat ik ook zo vreselijk vind is de stemmingmakerij tegen de oorlog. Op RTL laten ze dan zien hoe de straten rondom de Amerikaanse ambassade worden afgezet. Zegt die reporter: "Mensen vinden de oorlog zelf veel erger." En dan zo'n wijf: "Ja, ik ben vandaag jarig maar door die oorlog voel ik me niet zo jarig!"

Niet dat ze iemand aan het woord laten die het wel een strakke actie vind terwijl die er ook gewoon zijn. Nee hoor, de media zijn tegen de oorlog en dat mag gezegd worden. Ondertussen wel als een stel uitgehongerde wolven op elk stukje informatie uit Irak en omliggende landen duiken.

Bush is dus een universalist die een machtsbalans wil scheppen die in het voordeel van de vrijheid is.
pi_9261534
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 13:52 schreef GunsBlazing het volgende:
Wat ik ook zo vreselijk vind is de stemmingmakerij ...
Gegeven je nick, ondertitel, plaatje en signature zou ik niet te hard roepen over stemmingmakerij.

Je hebt wel een heel klein beetje een punt : sommigen zijn tegen de oorlog maar zitten als een gek te zappen om toch maar een bom te zien vallen.

Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:01:22 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_9266620
Nu een beetje aan het zappen geweest en ik moet eerlijk bekennen dat to mijn grote schrik ik SBS6 het beste vind. De rust van Leo de Later en Millica Peterson en de gedegen en onpartijdige weergave komen mij als zeer prettig over.
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:09:49 #9
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9266826
Waarom ieder keer weer die zelfde dodo-commentators ?

Rob de Wijk: Indianenverhalen-verteller van Clingendael
C. Groenhuijzen: de papagaai-sukkel in Washington
Netwerk: zielig, kleinburgelijk nieuws
M. v. Rossem: de zombie uit Utrecht.
Andries Knevel: In naam van het evangelie Bagdad plat bombarderen

en ... AL die Amerika-deskundigen waar ik dubbel van lig.

Willem Oltmans doet het redelijk, maar die stelt zich weer te veel aan.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  vrijdag 21 maart 2003 @ 08:19:26 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_9276425
Veronica had ook een goed programma gisteren. De hele avond zat Menno Buch in interviews met steeds wisselende gasten om de verschillende kanten te belichten afgewisseld met vragen van kijkenr en muziek uit de twee meter sessies. Menno Buch deed het verassend goed.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 18:08:39 #11
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_9288548
even in dit topic dan maar

Wat vinden jullie nou van de Nederlandse berichtgeving en dan specifiek als je de TV edities van het nieuws&achtergronden daarbij van NOS en RTL met elkaar vergelijkt?

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_9288578
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 18:08 schreef BAZZA het volgende:
even in dit topic dan maar

Wat vinden jullie nou van de Nederlandse berichtgeving en dan specifiek als je de TV edities van het nieuws&achtergronden daarbij van NOS en RTL met elkaar vergelijkt?

NOS heeft wat meer gesprekken, al komen wel te vaak dezelfde mensen aan het woord, RTL wat meer beelden, al kijk ik voor beelden wel naar CNN.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 18:12:46 #13
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_9288606
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 18:05 schreef M.ALTA het volgende:

Ik vindt dat mens dat zich Amerika-deskundige bij de NOS noemt WALGELIJK

Doel je op die vrouw? die is erg irritant... had gisteren ook onenigheid met Rob van Wijk dat was wel even leuk.

Zelf prefereer ik RTL vanwege Max Westerman en meer neutrale berichtgeving.

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 21 maart 2003 @ 18:16:34 #14
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9288681
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 18:12 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Doel je op die vrouw? die is erg irritant... had gisteren ook onenigheid met Rob van Wijk dat was wel even leuk.

Ja die.. Als er ruzie was met Rovb de Wijk LOL want Rob de Wijk is een kleurloze verteller van indianen-verhalen. (Heb dus weer wat gemist ).
quote:
Zelf prefereer ik RTL vanwege Max Westerman en meer neutrale berichtgeving.
Ik vind Charles Groenhuijsen wel grappig.

Vooral omdat alles wat hij zegt complete nonsens is en hij zelf er nog het meeste in gelooft.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_9288682
Max Westerman vind ik ook goed.

Eigenlijk probeer ik alles zoveel mogelijk te volgen. De beelden op CNN, en dan even zappen langs de nieuwsuitzendingen van RTL en NOS, en soms ook nog even de BRT.

Op de radio zet ik ook zo af en toe Businessradio aan.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 18:20:16 #16
13973 ranja
image means nothing
pi_9288757
Gister zag ik op RTL live beelden van CNN met verslag van die 2 in de studio... er was net de 2e aanval begonnen. Ik zap naar Ned2, zie daar op dat moment een documantaire over een nieuw us-vliegtuig bezig is. Tja, RTL5 dan toch maar he Beetje jammer van Ned2.
Maar sowieso vind ik dat er teveel aandacht op tv aan beschouwd wordt. Ik bedoel, de hele dag en avond op zowel Ned2 als RTL5? Extra journaals etc ok, maar toch niet continu?
pi_9293338
Net in het NOS Journaal:
"De mariniers zijn 160 km Irak binnen gedrongen"
...
"De mariniers rukken op met een snelheid van gemiddeld 50 km per uur"

Ja hoor, ze zijn net een uurtje of drie bezig zeker. Rekenen blijft moeilijk

Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_9293517
op rtl4 hebben ze het weer in irak... (naja, s'ochtends dan, verder nie echt tijd om te kijken)

handig om te weten, dat het in de bergen kouder is en in de woestijn warm en dat als het harder gaat waaien er zandstormen komen.....
tja... die mensen daar zijn dat gewend, wij niet, wij kennen het niet, dus het is nieuws en ze moeten toch op de een of andere manier de zendtijd vol krijgen

ze zijn er bij rtl ook goed in om een filmpje van 40 sec, 6/7 minuten te herhalen... heel fijn

zaterdag 22 maart 2003 @ 17:47:24 #19
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9304395
Verschrikkelijk stomme berichtgeving op alle Nederlandse zenders.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:34:23 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_9306376
Gisteren bij RTL 5 werd er gerept over weer een aanval bleek het een herhaling te zijn van een eerdere aanval duurde even voordat ze het door hadden.

Kijk nu ook regelmaitg naar BBC. Heeft wel een prettige berichtgeving.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')