De activiste werd vermoord door een Bulldozer van het Israelische leger, die puin op haar stortte en vervolgens twee keer over haar heen reed toen zij protesteerde tegen de vernietiging van Palestijnse huizen.
http://www.guardian.co.uk/israel/Story/0,2763,917178,00.html
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:27 schreef sp3c het volgende:
LOL!
quote:De bulldozer die de activiste verpletterde zat ook in het konvooi. Schande!
Op woensdag 19 maart 2003 12:25 schreef Fonkmeistah het volgende:
In een schandelijke vertoning van Israëlisch meedogenloosheid verstoorde het Israëlische leger de begrafenisceremonie van de vermoorde vredesactiviste Rachel Corrie met rook, stun, en traangasgranaten , gevolgd door een tank die in de lucht schoot om de samengekomen mensen, die hun laatste eer wilden betuigen, te verjagen.De activiste werd vermoord door een Bulldozer van het Israelische leger, die puin op haar stortte en vervolgens twee keer over haar heen reed toen zij protesteerde tegen de vernietiging van Palestijnse huizen.
http://www.guardian.co.uk/israel/Story/0,2763,917178,00.html
quote:En weer een flame van jouw kant
Op woensdag 19 maart 2003 12:28 schreef SCH het volgende:[..]
Rot toch op eikel. Het is een begrafenis.
quote:De herdenkingsbijeenkomst, niet de begrafenisceremonie.
In een schandelijke vertoning van Israëlisch meedogenloosheid verstoorde het Israëlische leger de begrafenisceremonie
quote:nou en
Op woensdag 19 maart 2003 12:28 schreef SCH het volgende:[..]
Rot toch op eikel. Het is een begrafenis.
Wat verwacht je dan ook?
laat ze dat lijk lekker terug naar de VS sturen als ze een normale begravenis willen hebben, ze doen dit alleen (ongetwijfeld met de camera's in aanslag) om Israel te provoceren.
Ze zijn al net zo ziek als die palestijnse idioten die hun lijken (al dan niet dood) boven hun hoofden door de stad paraderen
quote:Laat maar - neem je medicijnen eens in joh
Op woensdag 19 maart 2003 12:31 schreef sp3c het volgende:[..]
nou en
Wat verwacht je dan ook?
laat ze dat lijk lekker terug naar de VS sturen als ze een normale begravenis willen hebben, ze doen dit alleen (ongetwijfeld met de camera's in aanslag) om Israel te provoceren.
Ze zijn al net zo ziek als die palestijnse idioten die hun lijken (al dan niet dood) boven hun hoofden door de stad paraderen
quote:
...hun lijken (al dan niet dood)...
quote:Ken jij dan lijken die niet dood zijn
Maar ik snap je punt wel. Hopelijk kan er eindelijk vrede komen als zowel Arafat als Sharon pleitte zijn.
quote:Je moet niet zo op de man spelen hoor.
Laat maar - neem je medicijnen eens in joh
Als je ze over vermoorde mensen praat ben je ziek.
quote:ik ken ze persoonlijk niet maar ik kan me nog goed de beelden herinneren van 'lijken' die van hun draagbaar afvielen die er vervolgens weer doodleuk opstapten tijdens 'parades' na die inval op Jenin waar een slachting plaats zou hebben gevonden (waar nix van waar bleek)
Op woensdag 19 maart 2003 12:34 schreef kwib het volgende:[..]
Ken jij dan lijken die niet dood zijn
Maar ik snap je punt wel. Hopelijk kan er eindelijk vrede komen als zowel Arafat als Sharon pleitte zijn.
quote:Als iemand LOL in zo'n topic zet. Dat vind jij normaal?
Op woensdag 19 maart 2003 12:37 schreef SilverMane het volgende:[..]
Je moet niet zo op de man spelen hoor.
quote:Nee, ik vind hier heel veel dingen niet normaal.
Op woensdag 19 maart 2003 12:37 schreef SCH het volgende:[..]
Als iemand LOL in zo'n topic zet. Dat vind jij normaal?
quote:Wereldvrede: Opleiding bij de NS voor soldaten....
Op woensdag 19 maart 2003 12:34 schreef Zebigboss het volgende:
misschien zie je deze feiten(??) niet in het juiste perpectief..
ennuh als je jezelf voor een rijdend voertuig gooit moet je niet raar staan te kijken als deze inderdaad over je heen rijd( doen ze bij de NS ook bijna alrijd )
quote:Gelukkig maar.
Op woensdag 19 maart 2003 12:38 schreef SilverMane het volgende:[..]
Nee, ik vind hier heel veel dingen niet normaal.
quote:waar slaat dat nou weer op?
Op woensdag 19 maart 2003 12:33 schreef SCH het volgende:[..]
Laat maar - neem je medicijnen eens in joh
![]()
Als je ze over vermoorde mensen praat ben je ziek.
die chick had daar gewoon niet moeten zijn en ze had zich al helemaal niet voor een rijdende bulldozer moeten gooien, dan ben je wat mij betreft een idioot.
In die mensen die haar daar toe hebben aangezet moeten nu niet de vermoorde (pun intended) onschuld gaan spelen want het is gewoon een ongeluk waar ze zelf medeverantwoordelijk aan zijn (en die chick ook en niet in de laatste plaats).
quote:misschien snap je het beter als je de foto's van de moord ziet
Op woensdag 19 maart 2003 12:34 schreef SilverMane het volgende:bla bla totaal irrelevant verhaal
dat ziet er niet echt uit als voor een bulldozer springen hè
quote:Ik ken die beelden helaas niet dus ik kan hier geen mening over geven
Op woensdag 19 maart 2003 12:37 schreef sp3c het volgende:[..]
ik ken ze persoonlijk niet maar ik kan me nog goed de beelden herinneren van 'lijken' die van hun draagbaar afvielen die er vervolgens weer doodleuk opstapten tijdens 'parades' na die inval op Jenin waar een slachting plaats zou hebben gevonden (waar nix van waar bleek)
quote:ik vind het zowieso niet normaal dat iemand zichzelf met dr domme hoofd voor een rijdende bulldozer heeft gegooit.
Heb totaal geen respect voor zelfmoordenaars, ben blij dat ze er in Israel hetzelfde over denken
quote:Het zijn demonstranten die tegen onrecht strijden. Dat ze voor die bulldozer is gesprongen is speculatie. De gegevens wijzen vooralsnog in een andere richting. Dat je het niet met hun acties eens bent, prima. Maar om dan te gaan lachen om de verstoring van een begrafenis vind ik primitief en schaamteloos.
Op woensdag 19 maart 2003 12:40 schreef sp3c het volgende:[..]
waar slaat dat nou weer op?
die chick had daar gewoon niet moeten zijn en ze had zich al helemaal niet voor een rijdende bulldozer moeten gooien, dan ben je wat mij betreft een idioot.
In die mensen die haar daar toe hebben aangezet moeten nu niet de vermoorde (pun intended) onschuld gaan spelen want het is gewoon een ongeluk waar ze zelf medeverantwoordelijk aan zijn (en die chick ook en niet in de laatste plaats).
Net als de actie van de Israeliers. Die zijn toch altijd zo beschaafd volgens jou?
quote:fonkmeistah schijnt nogal een collectie te hebben, misschien dat hij ff wat kan posten
Op woensdag 19 maart 2003 12:41 schreef kwib het volgende:[..]
Ik ken die beelden helaas niet dus ik kan hier geen mening over geven
quote:grotendeels mee eens zijnde...
Op woensdag 19 maart 2003 12:42 schreef sp3c het volgende:[..]
ik vind het zowieso niet normaal dat iemand zichzelf met dr domme hoofd voor een rijdende bulldozer heeft gegooit.
Heb totaal geen respect voor zelfmoordenaars, ben blij dat ze er in Israel hetzelfde over denken
quote:Ze lag er al een aantal uren
Op woensdag 19 maart 2003 12:42 schreef sp3c het volgende:[..]
ik vind het zowieso niet normaal dat iemand zichzelf met dr domme hoofd voor een rijdende bulldozer heeft gegooit.
quote:Hooguit doodslag.
Op woensdag 19 maart 2003 12:40 schreef Fonkmeistah het volgende:
misschien snap je het beter als je de foto's van de moord ziet
[Dit bericht is gewijzigd door SilverMane op 19-03-2003 12:47]
quote:Vooral zo
Op woensdag 19 maart 2003 12:43 schreef SCH het volgende:
Net als de actie van de Israeliers. Die zijn toch altijd zo beschaafd volgens jou?
quote:KIJK DAN NAAR DIE FOTO'S!!!!
Op woensdag 19 maart 2003 12:43 schreef SCH het volgende:[..]
Het zijn demonstranten die tegen onrecht strijden. Dat ze voor die bulldozer is gesprongen is speculatie. De gegevens wijzen vooralsnog in een andere richting. Dat je het niet met hun acties eens bent, prima. Maar om dan te gaan lachen om de verstoring van een begrafenis vind ik primitief en schaamteloos.
You do the math!
quote:en weer leg je me woorden in die mond.
quote:Informeer je even beter man. De omstanders zeggen dat de bulldozer bewust over de vrouw heen is gereden, de foto's werden gewoon gemaakt tijdens de actie en haar vrienden gebruiken deze foto nu om aan te tonen dat ze vermoord is. Wat is daar smakeloos aan? De Israelische autoriteiten brullen meteen dat het een ongeluk was omdat ze heel goed weten dat die bulldozer daar feitelijk illegaal is.
Op woensdag 19 maart 2003 12:45 schreef SilverMane het volgende:
Beetje onsmakelijk om van een halfdood iemand, foto`s tegaan maken en dan ook nog de foto`s heel de wereld door sturen, om je doel maar te berijken.
Sommigen hier menen ook meteen zeker te weten dat het een ongeluk was terwijl ze een paar dagen geleden nog heel braaf riepen dat we het onderzoek af moeten wachten.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:44 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ze lag er al een aantal uren
hier staat ze anders nog, ik weet niet hoe lang een bulldozer over een afstand van 2 meter doet maar dat zal geen uren duren
quote:Vermoord? Het was een tragisch ongeluk hoor.
vermoorde vredesactiviste
quote:Doe niet zo dom - als je je er echt zo in verdiept als je doet voorkomen dan weet je dat het hier om een demonstratie, ook 5 mensen kunnen demonstreren, noem het voor mijn part een actie, gaat tegen het illegaal vernielen van huizen van Palestijnse gezinnen. Je hebtook de getuigenverklaringen gelezen neem ik aan, die wijzen in een heel andere richting. Ik weet niet wat er is gebeurd, en volgens mij was jij er ook niet bij.
Op woensdag 19 maart 2003 12:46 schreef sp3c het volgende:[..]
KIJK DAN NAAR DIE FOTO'S!!!!
ik zie geen demonstratie, ik zie een bulldozer, een open ruimte en een handvol idioten die er naar staan te kijken ... vervolgens is er 1 idioot dood.
We hebben het hier niet over een wendbare porsche 911 maar een bulldozer, de bestuurder heeft A: geen zicht B: geen wendbaar voertuigYou do the math!
[..]en weer leg je me woorden in die mond.
Ik heb nog nooit gezegd dat Israeliers altijd zo beschaafd zijn.
het is idd een wat kinderachtige actie ja, maja wat wil je als iemand zich voor een bulldozer werpt
quote:Op de middelste foto staat ze niet direct in het pad van de bulldozer en toch is ze overreden. Dus of de bulldozer is van richting veranderd of zij heeft zich er alsnog voorgegooid. Maargoed, ik was er niet bij dus zelf kan ik je dat niet vertellen.
Op woensdag 19 maart 2003 12:40 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
misschien snap je het beter als je de foto's van de moord ziet
[afbeelding][afbeelding]
dat ziet er niet echt uit als voor een bulldozer springen hè
[afbeelding]
En trouwens, de kwestie Isreal-palestijnen is te ingewikkeld om zo te zeggen dat die bulldozer die huizen mag slopen of niet. Wat ik wel weet is dat er met deze actie van die pacifisten totaal niks bereikt is. Israel zal echt niet ophouden met het slopen van woningen van zelfmoordactivisten. Misschien moeten die pacifisten eens gaan protesteren bij Hamas ofzo. Die blazen (desnoods mag je hier "toch ook" tussen zetten) onschuldige burgers in discotheken en bussen op
quote:Dus is hij dwars over haar heen gereden. Da's toch moord.
Op woensdag 19 maart 2003 12:48 schreef sp3c het volgende:[..]
hier staat ze anders nog, ik weet niet hoe lang een bulldozer over een afstand van 2 meter doet maar dat zal geen uren duren
quote:Goh. Wel erg handig dat er geen foto's zijn van vlak vóór ze wordt overreden.
Op woensdag 19 maart 2003 12:47 schreef SCH het volgende:
Informeer je even beter man. De omstanders zeggen dat de bulldozer bewust over de vrouw heen is gereden, de foto's werden gewoon gemaakt tijdens de actie en haar vrienden gebruiken deze foto nu om aan te tonen dat ze vermoord is.
quote:alsof die palestijnen zo tof zijn...
Op woensdag 19 maart 2003 12:49 schreef SilverSpirit het volgende:
Weer een voorbeeld die mijn vooroordelen richting Israeliers bevestigd.
grow the fuck up...
quote:We leven in een vrij land dus je moet niet zo zeuren vindt ik.
quote:Wat is daar zo ingewikkeld aan????? Leg me dat nou eens uit?
Op woensdag 19 maart 2003 12:50 schreef kwib het volgende:
En trouwens, de kwestie Isreal-palestijnen is te ingewikkeld om zo te zeggen dat die bulldozer die huizen mag slopen of niet.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:50 schreef SCH het volgende:
Dus is hij dwars over haar heen gereden. Da's toch moord.
quote:Ik mag kwaad worden als zo'n aftandse hond een laaghartige post plaatst
Op woensdag 19 maart 2003 12:51 schreef George_Bush het volgende:[..]
We leven in een vrij land dus je moet niet zo zeuren vindt ik.
quote:die twee foto's zijn van vlak voor ze overreden is..
Op woensdag 19 maart 2003 12:50 schreef Ernst het volgende:
Goh. Wel erg handig dat er geen foto's zijn van vlak vóór ze wordt overreden.
quote:Lekker is dat he?
Weer een voorbeeld die mijn vooroordelen richting Israeliers bevestigd.
quote:Hoe hard gaat zo'n bulldozer volgens jou dan?
Op woensdag 19 maart 2003 12:52 schreef Fonkmeistah het volgende:
die twee foto's zijn van vlak voor ze overreden is..
quote:Die bestuurder krijgt waarschijnlijk een beloning van Sharon - die vrouw komt op tegen zinloos geweld
Op woensdag 19 maart 2003 12:52 schreef mister-ious het volgende:
die vrouw heeft gewoon zelfmoord gepleegd.
op die ene foto waar je de bulldozer ziet aankomen staat ze er nog naast en ze denkt waarschijnlijk dat die bulldozer stopt als ze er voor gaat staan.
en wat voor vrienden heeft ze eigenlijk als die doodleuk foto's gaan maken over hun vriendin die wordt overreden?
als ze echt vrienden zouden zijn dan zouden ze haar wel weg hebben getrokken...het zijn gewoon domme sensatiezoekers waarvan er eentje het met de dood heeft moeten bekopen.
en dan proberen ze er ook nog een slaatje er uit te slaan door de israeliers de schuld te geven tijdens een herdenkingsbijeenkomst....dan vind ik de reactie van het israelische leger ook niet gek...
die bestuurder van die buldozer zal veel nachtmerries hebben door die OERSTOMME acties van die trien die is overleden omdat ze voor een bulldozer gaat lopen.
quote:blablablabla
Op woensdag 19 maart 2003 12:49 schreef SCH het volgende:[..]
Doe niet zo dom - als je je er echt zo in verdiept als je doet voorkomen
quote:dan moet je niet zo selectief lezen, er zijn ook getuigenverklaringen die de andere richting opwijzen dus vooralsnog maak ik mijn mening op aan de hand van de foto's en die spreken wat mij betreft boekdelen.
dan weet je dat het hier om een demonstratie, ook 5 mensen kunnen demonstreren, noem het voor mijn part een actie, gaat tegen het illegaal vernielen van huizen van Palestijnse gezinnen. Je hebtook de getuigenverklaringen gelezen neem ik aan, die wijzen in een heel andere richting.
Als het moord zou zijn dan zouden die andere activisten ook wel dood zijn.
quote:mooi verhaal, dan kun je net zogoed heel dit topic sluiten want geen van ons is erbij geweest, ook niet bij die begravenis/herdenking.
Ik weet niet wat er is gebeurd, en volgens mij was jij er ook niet bij.
quote:Wat probeer je nou krampachtig je gelijk te halen - ben je bang dat er misschien toch iets is fout gegaan?
Op woensdag 19 maart 2003 12:53 schreef Ernst het volgende:[..]
Hoe hard gaat zo'n bulldozer volgens jou dan?
quote:Lees de tekst die onder die regel staat een
Op woensdag 19 maart 2003 12:51 schreef SCH het volgende:[..]
Wat is daar zo ingewikkeld aan????? Leg me dat nou eens uit?
quote:nee hoor - maar je kan wel met iets minder stelligheid dingen beweren. Dat is ook wel uit je andere posts gebleken - door het heel hard te roepen is het nog niet waar.
Op woensdag 19 maart 2003 12:54 schreef sp3c het volgende:mooi verhaal, dan kun je net zogoed heel dit topic sluiten want geen van ons is erbij geweest, ook niet bij die begravenis/herdenking.
quote:in tegen stelling tot bepaalde sensatiegeile fotografen hadden haar vrienden wel iets anders aan hun hoofd dan foto's maken toen ze overreden werd..
Op woensdag 19 maart 2003 12:53 schreef Ernst het volgende:Hoe hard gaat zo'n bulldozer volgens jou dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Fonkmeistah op 19-03-2003 12:57]
quote:HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA
Sp3c ik ben blij dat je de rest van FOK! laat zien hoe ver je sociopathische gedrag gevorderd is...
quote:die vrouw die dan zelfmoord heeft gepleegd door voor een rijdende bulldozer te gaan lopen/liggen/zitten is dus een martelaar geworden voor de andere zinloosgeweldfundamentalisten?
Op woensdag 19 maart 2003 12:53 schreef SCH het volgende:[..]
Die bestuurder krijgt waarschijnlijk een beloning van Sharon - die vrouw komt op tegen zinloos geweld
quote:Wat probeer je krampachtig de vraag te ontwijken die jou niet eens gesteld werd.
Op woensdag 19 maart 2003 12:54 schreef SCH het volgende:
Wat probeer je nou krampachtig je gelijk te halen - ben je bang dat er misschien toch iets is fout gegaan?
quote:Dus die foto's zijn niet van vlák voor het overrijden?
Op woensdag 19 maart 2003 12:56 schreef Fonkmeistah het volgende:
in tegen stelling tot bepaalde sensatiegeile fotografen hadden haar vrienden wel iets anders aan hun hoofd dan foto's maken toen ze ovverreden werd..
quote:Er ook ervoor te springen? Hadden ze niet op die car kunnen springen?
Op woensdag 19 maart 2003 12:56 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
in tegen stelling tot bepaalde sensatiegeile fotografen hadden haar vrienden wel iets anders aan hun hoofd dan foto's maken toen ze ovverreden werd..
[Dit bericht is gewijzigd door SilverMane op 19-03-2003 12:58]
quote:Omdat het allang duidelijk is - pro-bezetters zeggen dat het een ongeluk was, anderen hebben daarop zijn minst vraagtekens bij. plus de opmerking dat de bulldozer daar illegaal was.
Op woensdag 19 maart 2003 12:56 schreef Ernst het volgende:[..]
Wat probeer je krampachtig de vraag te ontwijken die jou niet eens gesteld werd.
.
quote:Ik hoop dat ze een vormfout maken zodat de buldozerbestuurder van straf vervolging wordt ontslagen. Dat vindt jij toch zo goed (net zoals die twee vrij gelaten overvallers)
Op woensdag 19 maart 2003 12:54 schreef SCH het volgende:[..]
Wat probeer je nou krampachtig je gelijk te halen - ben je bang dat er misschien toch iets is fout gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |