En nog een vraagje : Heb jij dat nou ook wel eens, dat je een topic post en dat je eigenlijk wel weet dat ie toch op slot zal gaan, maar dan heb je het toch maar effe gezegd en ben jij je ei kwijt, hoe bagger dat ei ook is
quote:Hehe ja
Op woensdag 19 maart 2003 09:44 schreef robh het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al.
Kennelijk denkt men het godgegeven recht te hebben om de grootst mogelijke onzin neer te plempen, en wij moeten er dan vooral vanaf blijven.
quote:Of we gooien het hele Onzin forum eens 48 uur in de ban
Op woensdag 19 maart 2003 09:47 schreef Ernst het volgende:
Verstop de 'plaats nieuw topic'-knop, dan móet dat stel hersendode TMF-idioten wel nadenken voordat ze hun topic plaatsen. Misschien dat ze dan inzien hoe in- en intriest hun miezerige kutleven is geworden dat ze een forum gaan vervuilen met hun stompzinnige meuk.
Het 'Swetsenegger Syndroom'. En ik ben serieus bang dat yvonnetje het modereren daaro straks niet meer leuk vindt
quote:Dan zou ik van te voren wel even het RIAGG inlichten en wat extra modjes op R&P zetten.
Op woensdag 19 maart 2003 09:56 schreef yvonne het volgende:
Of we gooien het hele Onzin forum eens 48 uur in de ban
quote:Told you so... Hoe lang geleden riep ik dit al?
Op woensdag 19 maart 2003 09:56 schreef yvonne het volgende:[..]
Of we gooien het hele Onzin forum eens 48 uur in de ban
quote:Mijn advies? Verbeter de wereld, begin bij jezelf
Op woensdag 19 maart 2003 09:57 schreef Maanvis het volgende:
Ja maar kijk naar het duiventopic van gister, en de reacties die dat uitlokte. Ik denk dat er wel 7 a 8 baggertopics zijn geopend naar aanleiding van het feit dat een FA een baggertopic opende.
quote:Wrom?
Ja maar kijk naar het duiventopic van gister, en de reacties die dat uitlokte. Ik denk dat er wel 7 a 8 baggertopics zijn geopend naar aanleiding van het feit dat een FA een baggertopic opende.Het 'Swetsenegger Syndroom'. En ik ben serieus bang dat yvonnetje het modereren daaro straks niet meer leuk vindt
quote:Weet je wat het mooiste van alles is? Die pubertjes in Onzin lezen dit TOCH niet!
Ja maar kijk naar het duiventopic van gister, en de reacties die dat uitlokte. Ik denk dat er wel 7 a 8 baggertopics zijn geopend naar aanleiding van het feit dat een FA een baggertopic opende.Het 'Swetsenegger Syndroom'. En ik ben serieus bang dat yvonnetje het modereren daaro straks niet meer leuk vindt
Mooi, he? .
quote:Nou, ik vind dat ik nog wel meeval
Op woensdag 19 maart 2003 09:58 schreef robh het volgende:[..]
Mijn advies? Verbeter de wereld, begin bij jezelf
quote:O, en dit bedoelde ik trouwens niet als grap.
Op woensdag 19 maart 2003 09:58 schreef Ernst het volgende:[..]
Dan zou ik van te voren wel even het RIAGG inlichten en wat extra modjes op R&P zetten.
quote:Check.
Op woensdag 19 maart 2003 09:58 schreef robh het volgende:
Mijn advies? Verbeter de wereld, begin bij jezelf
En nu?
quote:Gewoon, de manier waarop je je gedraagt op het forum
Op woensdag 19 maart 2003 09:59 schreef yvonne het volgende:[..]
Wrom?
Zaken zijn uitgepraat, en het sinds men weet dat ze accuut gebanned worden als ze me voor hoer uitmaken, is het iets verbeterd
quote:Veel weinig bagger maakt nog steeds veel bagger hoor!
Op woensdag 19 maart 2003 10:00 schreef Maanvis het volgende:Nou, ik vind dat ik nog wel meeval
Doe maar eens een search op mijn naam.
quote:Nou moe, als je nou niet snapt dat die nee fase humor is, geef ik het idd maar op hoor
Op woensdag 19 maart 2003 10:01 schreef Maanvis het volgende:[..]
Gewoon, de manier waarop je je gedraagt op het forum
Ipv een leuk meediscussierende yvonne zie ik nu een yvonne die alles alleen maar op slot gooit met een ontzettend kort sluitbericht, en alleen nog in wat incrowd topics wat meepraat...
helleuh, het is Onzin, slotejs mogen best iets hebben
quote:* nossio gluurt ffies mee
Op woensdag 19 maart 2003 09:59 schreef Luigi het volgende:[..]
Weet je wat het mooiste van alles is? Die pubertjes in Onzin lezen dit TOCH niet!
. Dus wat wij hier ook roepen en verzinnen, de boodschap komt toch niet aan!
Mooi, he?
.
quote:Wat een verschil dan weer, ik heb gisteravond eens een hartstikke leuke avond in Onzin gehd
Ipv een leuk meediscussierende yvonne zie ik nu een yvonne die alles alleen maar op slot gooit met een ontzettend kort sluitbericht, en alleen nog in wat incrowd topics wat meepraat...
quote:ik vind dat "nee." juist leuk!
Kort maar krachtig...
quote:Net als de Calimero van Shmoopy.
Op woensdag 19 maart 2003 10:04 schreef yvonne het volgende:[..]
Nou moe, als je nou niet snapt dat die nee fase humor is,
quote:Er is inderdaad een verschil tussen het overdag forum publiek en die in de avond (persoonlijke mening)
Op woensdag 19 maart 2003 10:06 schreef yvonne het volgende:[..]
Wat een verschil dan weer, ik heb gisteravond eens een hartstikke leuke avond in Onzin gehd
quote:O en ik wel denk je? Die achterlijke kutpubers hebben toch al zo'n miserabel kutleven met hun vriendje die niet genoeg wil neuken, de benzineprijzen van hun scooter die veel te hoog liggen en hun door hun ouders gesponsorde computer waarop ze geen Command & Conquer Generals kunnen spelen dat hun tere zieltje op de rand van de afgrond balanceert, wat nu met de aanstaande oorlog in Irak alleen maar erger zal worden natuurlijk. Want hoe combineer je je chronische puistencomplex, je BrEeZaH-verslaving, je miserabele bijbaantje bij de plaatselijke buurtsuper en je exorbitante stapgedrag waar je op je 14e met elke snelle knul met BMW onder z'n reet, zaterdag 's avonds in de Breestraat hem afzuigt naar een hoogtepunt dat hij niet gehad heeft sinds hij zijn nieuwe groen-geel-blauw-rode sportstuurtje voor zijn kutbak binnenkreeg, met het lamlendig voor de bank hangen kijkend naar CNN en je afvragend waarom je SMS-berichtjes niet op die kutbalk onder in beeld verschijnen. Nee, met die aanstaande oorlog raken deze schepsels, die het ongelijk van Darwin glashard aantonen, compleet afgestompt van de buitenwereld waarbij ze hun trauma's in de reclame-break van CNN weer uit komen kotsen in het Onzinforum omdat het SMS-tegoed op is of omdat ze gewoon niet beseffen waar dat orgaan in hun kleine kutschedeltje voor dient.
Op woensdag 19 maart 2003 10:00 schreef yvonne het volgende:
O, en dit bedoelde ik trouwens niet als grap.
Het zij zo.
quote:Ja, ik vind dat ook wel leuk
Op woensdag 19 maart 2003 10:06 schreef Troel het volgende:[..]
ik vind dat "nee." juist leuk!
Kort maar krachtig...
quote:Dan is het goed en was ik gewoon een beetje overbezorgd!
Op woensdag 19 maart 2003 10:06 schreef yvonne het volgende:[..]
Wat een verschil dan weer, ik heb gisteravond eens een hartstikke leuke avond in Onzin gehd
quote:Geef gelijk even je mening dan.
Op woensdag 19 maart 2003 10:05 schreef nossio het volgende:[..]
* nossio gluurt ffies mee
Blijf nog even lurken
quote:He's back...
Op woensdag 19 maart 2003 10:08 schreef Ernst het volgende:[..]
Het zij zo.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:10 schreef Ernst het volgende:
En dat zonder het woord 'kanker' te gebruiken.*Trots*
Dat viel mij ook al op
Het schommelt.
Het is net als het getij.
Is altijd zo geweest zal altijd zo blijven.
Ooit zij yvonne al tegen mij : eens in de 3 weken is het loos op fok.
quote:Andere vraag, vind je dat de modjes teveel gillen
Op woensdag 19 maart 2003 10:08 schreef nossio het volgende:[..]
Er is inderdaad een verschil tussen het overdag forum publiek en die in de avond (persoonlijke mening)
Modjes hebben ook wel is een offday,maar het gegil afentoe is inderdaad te gek voor woorden.
(voel me een btje LD worden)
quote:ben newbee...heb ik ineens een mening?
Op woensdag 19 maart 2003 10:10 schreef Luigi het volgende:[..]
Geef gelijk even je mening dan.
quote:nope
Op woensdag 19 maart 2003 10:11 schreef yvonne het volgende:[..]
Andere vraag, vind je dat de modjes teveel gillen
[Dit bericht is gewijzigd door nossio op 19-03-2003 10:12]
Als een FA een baggertopic opend, dan zet ik het er ook onder, waarom. omdat ik me dood erger aan die slijmerige kutpubertjes die mee moeten lullen met of wel de usual groep of wel de moderators groep , of wel zelf niet eens weet waar die mee moet lullen.
nee dat duiven topic en de reactie van sommigen dat omdat het Yvonne is het topic wel goed is. Tieft op.
Dat topic was gewoon bagger en puur een reactie op al die bagger users die dagelijks dat soort topics openen.
Dus Yvonnen het topic was geslaagd hoor ohw en voor de users die het nodig vinden om mensen ook in hun privé te volgen met irritante onzin. Die moeten zich diep maar dan ook diep schamen en zijn het niet waard om verder op deze wereld rond te lopen ..
zo dat lucht op
quote:DAT mijne dames en heren zijn nou de posts die we zo ontberen, en dan zettie het goftedomme nog in FB ook
Op woensdag 19 maart 2003 10:10 schreef Ernst het volgende:
En dat zonder het woord 'kanker' te gebruiken.*Trots*
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:08 schreef nossio het volgende:[..]
Er is inderdaad een verschil tussen het overdag forum publiek en die in de avond (persoonlijke mening)
Modjes hebben ook wel is een offday,maar het gegil afentoe is inderdaad te gek voor woorden.
(voel me een btje LD worden)
quote:Deze 3 weken duren dan wel erg lang, imho.
Op woensdag 19 maart 2003 10:11 schreef Knut het volgende:Ooit zij yvonne al tegen mij : eens in de 3 weken is het loos op fok.
Daarnaast is het nu al zo erg dat er modjes zijn die gewoon geen edit meer durven te plaatsen, omdat ze bang zijn voor een FB-topic of weet ik veel wat. Kennelijk mag iedereen de grootst mogelijke onzin plaatsen, maar oh wee als je er wat van zegt. Dan mag je direct de grond in gescholden worden. Topic gesloten zonder sluitreden van 10 kantjes? Welja, open gelijk een FB topic of 20, lekker drammen.
.
quote:Ik geloof dat je mij als mod van Onzin niet kunt verwijten dat ik te weinig meepost hoor
Op woensdag 19 maart 2003 10:11 schreef nossio het volgende:[..]
nope
Sterker nog
ik vind dat de modjes wat meer aanwezig moeten zijn.
Als in meeposten dan
quote:We hebben gewoon weer een Alberto Check De Park ofzoiets nodig
Op woensdag 19 maart 2003 10:12 schreef yvonne het volgende:[..]
DAT mijne dames en heren zijn nou de posts die we zo ontberen, en dan zettie het goftedomme nog in FB ook
quote:Ohja, nog zoiets. Nu we toch bezig zijn. Laat het maar aan de modjes om te bepalen wanneer iets een kuttopic is. Als je dat consequent onder elk topic gaat zetten, dan neemt men dat over en loopt iedereen in elk topic 'kuttopic!' te gillen. Zie ook met die 'kutnewbie' hype die echt volledig doorgeslagen is.
Op woensdag 19 maart 2003 10:11 schreef Lord Dreamer het volgende:Ach ik zet gewoon bij elk topic neer dat het Bagger is , en dat het een kut-user is die hem opend. Voor de rest zal het me aan m'n reet roesten wat zo'n kut-user er van denkt.
quote:Het schommelt nog steeds Luigi.
Op woensdag 19 maart 2003 10:13 schreef Luigi het volgende:[..]
Deze 3 weken duren dan wel erg lang, imho.
Daarnaast is het nu al zo erg dat er modjes zijn die gewoon geen edit meer durven te plaatsen, omdat ze bang zijn voor een FB-topic of weet ik veel wat. Kennelijk mag iedereen de grootst mogelijke onzin plaatsen, maar oh wee als je er wat van zegt. Dan mag je direct de grond in gescholden worden. Topic gesloten zonder sluitreden van 10 kantjes? Welja, open gelijk een FB topic of 20, lekker drammen.
.
Maar goed het is inderdaad erger. Maar dan komen we WEER in een discussie die al x aantal keer gevoerd is.
quote:Niet alles persoonlijk oppikken,er zijn nog meer modjes
Op woensdag 19 maart 2003 10:13 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik geloof dat je mij als mod van Onzin niet kunt verwijten dat ik te weinig meepost hoor
quote:Iets 'leuks' hoeft niet direct een hype te zijn. Topics hoeven geen 20 delen te behalen om succesvol te zijn.
Op woensdag 19 maart 2003 10:14 schreef Maanvis het volgende:[..]
We hebben gewoon weer een Alberto Check De Park ofzoiets nodig
Die paprika's waren een leuk initiatief, maar dat was na een paar plaatjes ook al weer niet leuk meer...
Zijn het de users? Zijn het de regels? Is het de op handen zijnde oorlog? Is het de hutspot die verkeerd gevallen is?
quote:Graag, het is eventjes leuk, maar het nodigt anderen uit dat ook te gaan doen,en opeens zit je met ieder topic waarvan je nog niet eens weet of het kan gaan lopen, met bagger, kutnewbie etc en dan kan het net zo goed dicht.
Op woensdag 19 maart 2003 10:14 schreef Luigi het volgende:[..]
Ohja, nog zoiets. Nu we toch bezig zijn. Laat het maar aan de modjes om te bepalen wanneer iets een kuttopic is. Als je dat consequent onder elk topic gaat zetten, dan neemt men dat over en loopt iedereen in elk topic 'kuttopic!' te gillen. Zie ook met die 'kutnewbie' hype die echt volledig doorgeslagen is.
Is niet vreemd maar het is wel zo. We hebben niet meer de geniale geesten rondlopen die we hadden maar toch vermaak ik me nog steeds op onzin.
Een leuk onzin topic(imho) is die met die lange tekst van jogy over een weekend weg. Dit loopt niet. Aangezien men het teveel vind om te lezen.
Daar heb je maar doorheen te prikken en je moet hopen dat er meer van dat soort topics zullen onstaan.
quote:Daar kan ik toch niets aan doen, moet ik verdomme nog gaan opletten wat ik post, omdat een stel van die users zonodig me na willen doen. Waarom denk je dat ik niet veel meer in FB post .. juist door die meelopers
Op woensdag 19 maart 2003 10:14 schreef Luigi het volgende:[..]
Ohja, nog zoiets. Nu we toch bezig zijn. Laat het maar aan de modjes om te bepalen wanneer iets een kuttopic is. Als je dat consequent onder elk topic gaat zetten, dan neemt men dat over en loopt iedereen in elk topic 'kuttopic!' te gillen. Zie ook met die 'kutnewbie' hype die echt volledig doorgeslagen is.
Kut newbies was een geintje. Mod meelopers hou je altijd , en Bagger ook. maar de Bagger van nu wordt met de dag erger.
quote:Het ligt altijd aan de users. En vergeet niet dat een mod/fa ook nog een user is.
Op woensdag 19 maart 2003 10:16 schreef Maanvis het volgende:
Dames en heren, wil U wel ontopic blijven. De Oorzaak SVP?Zijn het de users?
quote:Idd, dat topic van Jogy is gewoon super
Op woensdag 19 maart 2003 10:17 schreef Knut het volgende:
Ik denk gewoon dat we in het moeilijke begrip humor zitten te klooien. Men is niet meer orgineel en opent steeds hetzelfde soort topics.
baggertopics inderdaad.Is niet vreemd maar het is wel zo. We hebben niet meer de geniale geesten rondlopen die we hadden maar toch vermaak ik me nog steeds op onzin.
Een leuk onzin topic(imho) is die met die lange tekst van jogy over een weekend weg. Dit loopt niet. Aangezien men het teveel vind om te lezen.
Daar heb je maar doorheen te prikken en je moet hopen dat er meer van dat soort topics zullen onstaan.
Ik zie het soms wel eens als fipo in V&A: "nee hoef ik niet!". Ja, WTF? Waarom post je dan in godesnaam. Dat soort posts gaan dus ook linea recta vuilnisbak.
Kennelijk is het een soort geldingsdrang, om toch maar IETS te zeggen of te posten, ook al heb je helemaal niks te melden.
quote:De huidige generatie users die gewoon een gebrek aan ik noem het "opvoeding" hebben gehad, en die denken dat er net zo als "vroeger" tegen allerlei(ij) (pokkewoord) zaken aangeschopt kan worden. Die zijn de oorzaak van de baggerzooi, het gebrek aan originaliteit
Op woensdag 19 maart 2003 10:16 schreef Maanvis het volgende:
Dames en heren, wil U wel ontopic blijven. De Oorzaak SVP?Zijn het de users? Zijn het de regels? Is het de op handen zijnde oorlog? Is het de hutspot die verkeerd gevallen is?
quote:Niets menselijks is me vreemd
Op woensdag 19 maart 2003 10:18 schreef Knut het volgende:[..]
Het ligt altijd aan de users. En vergeet niet dat een mod/fa ook nog een user is.
En waar niemand iets op weet te zeggen maar waar vaak toch een ontiegelijk grote slowchat ontstaat die nergens over gaat
quote:*Grinz*
Op woensdag 19 maart 2003 10:19 schreef yvonne het volgende:[..]
Niets menselijks is me vreemd
Maar goed. Ik vind dit topic persoonlijk een topic dat uitgekauwt wordt. Waar ligt het aan wat kunnen we doen.
Behalve proberen leuke topics te vinden en leuke topics te maken kunnen we niks.
Het beleid staat vast en de mods hebben er nog plezier in.
Zeur dan niet en post eens met humor.
quote:Dat is handig .. soms werkt de mail niet en is icq msn etc niet van toepassing, dan zijn naam topics heel handig
Op woensdag 19 maart 2003 10:21 schreef Maanvis het volgende:
Wat ik zelf wel heel irritant vind is van die incrowd topics waar dan als topictitel iets als "MUUUUUS!!!" of "U-lerrzzzzz" staat, en waar in de eerste post maar 1 zinnetje staat, zoals : "Je hebt meel", of "het eten is klaar", of "heb je nog geneukt?"En waar niemand iets op weet te zeggen maar waar vaak toch een ontiegelijk grote slowchat ontstaat die nergens over gaat
quote:* Troel gata nu zoeken op dat topic... Nu ben ik benieuwd
Op woensdag 19 maart 2003 10:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Idd, dat topic van Jogy is gewoon super
Maar men pikt het niet op, jammer.
Het is idd waar dat bij een commentaar van een mod snel wordt geroepen "Rustig nou joh... het is immers Onzin voor je Leven".
Dat is jammer en eigenlijk over het algmeen een onacceptabel excuus (imho).
Maar goed, als mensen zich eraan storen kunnen ze het natuurlijk altijd uit hun AT halen.
Er zijn ook fora waar ik me aan stoor en daar zeur ik ook niet over, ik rot het gewoon uit mijn AT.
Ik heb geen zin om daartegen te ageren.
Als de mensen het in die andere fora leuk hebben (ik zal geen namen noemen) moeten ze dat zelf weten.
Smaken verschillen nu eenmaal en over smaak valt niet te twisten.
Ik vind het iig niet direct nodig om alle ONZ-users op een hoop te gooien en te generaliseren.
We zijn namenlijk niet allemaal alleen maar 16-jarige kutpubers die op Breezah-chickies jagen.
Jammer dat er niet even verder wordt gekekene en de visie mening word gevormd aan de hand van incomplete informatie.
Dat is iets waar ik mij aan stoor en omdat de trend hier gezet is, maak ik maar eens een uitzondering en spui ik ook eens mijn gal.
FB kan je namenlijk niet uit de AT halen
quote:Die incrowd topics.
Op woensdag 19 maart 2003 10:21 schreef Maanvis het volgende:
Wat ik zelf wel heel irritant vind is van die incrowd topics waar dan als topictitel iets als "MUUUUUS!!!" of "U-lerrzzzzz" staat, en waar in de eerste post maar 1 zinnetje staat, zoals : "Je hebt meel", of "het eten is klaar", of "heb je nog geneukt?"En waar niemand iets op weet te zeggen maar waar vaak toch een ontiegelijk grote slowchat ontstaat die nergens over gaat
Dat is gelul incrowd op het forum is onzin.
Als je gewoon een beetje in de "flow" raakt kan zo'n topic dus gigantisch leuk zijn. Een "spur of the moment" soort humor.
Dit loopt ook al sinds den beginnen en is imho 1 van de leukste soort humor die je kan hebben op onzin.
Je moet er alleen veel en snel voor kunnen lezen om het bij te houden.
quote:Maar daarnaast wil je niet weten hoeveel er gesloten en geband is, en hoeveel ellende de Onzin mods op hun dak hebben gehad door hun acties...
Op woensdag 19 maart 2003 10:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
Als je door de bagger heen kijkt, is onzin de laatste weken juist weer leuker geworden. gezelliger ..en er kan meer ..
quote:De ellende weet ik al meer dan zat van .. maar wat wil je er aan doen, behalve nog meer bannen en sluiten. De regelgeving houdt een keer op en dan ???
Op woensdag 19 maart 2003 10:24 schreef Luigi het volgende:[..]
Maar daarnaast wil je niet weten hoeveel er gesloten en geband is, en hoeveel ellende de Onzin mods op hun dak hebben gehad door hun acties...
Jij mod nu ook met regelmaat in onzin en dat is maar goed ook, samen met een hoop andere mods sluiten jullie giga veel bagger. want het aantal topics met slotjes zonder dat het de 255 heeft gehaalt is groot erg groot.
quote:Precies
Maar daarnaast wil je niet weten hoeveel er gesloten en geband is, en hoeveel ellende de Onzin mods op hun dak hebben gehad door hun acties...
Maargoed eigenlijk is slowchat in een topic altijd wel goed als je het van een andere kant bekijkt. Het geeft aan dat de users het gezellig met elkaar hebben en dat is natuurlijk altijd goed!!!
Echt waar, jullie zijn zo fout niet!
Dus bij deze:
Alsnog bedankt voor alle goede moderaties de afgelopen tijd!
quote:hij's leuk!
Op woensdag 19 maart 2003 10:22 schreef Troel het volgende:[..]
* Troel gata nu zoeken op dat topic... Nu ben ik benieuwd
quote:Het is soms net een afspiegeling van wat er buiten aan de hand is op het forum.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
Als je door de bagger heen kijkt, is onzin de laatste weken juist weer leuker geworden. gezelliger ..en er kan meer ..
quote:Kijk, daar sluit ik me nou bij aan.
Op woensdag 19 maart 2003 10:23 schreef Knut het volgende:[..]
Die incrowd topics.
Dat is gelul incrowd op het forum is onzin.
Als je gewoon een beetje in de "flow" raakt kan zo'n topic dus gigantisch leuk zijn. Een "spur of the moment" soort humor.Dit loopt ook al sinds den beginnen en is imho 1 van de leukste soort humor die je kan hebben op onzin.
Je moet er alleen veel en snel voor kunnen lezen om het bij te houden.
Zelf de meest "rare en gare" newbies doen leuk mee, zonder dat er direct "bashing" plaastvind.
Owkee, af en toe een kleine corrigerende opmerking maar niet het standaard "optiefuh"
Hoeveel gebeurt dat in andere fora ???
quote:Laten we het anders benoemen,
Op woensdag 19 maart 2003 10:19 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
De huidige generatie users die gewoon een gebrek aan ik noem het "opvoeding" hebben gehad, en die denken dat er net zo als "vroeger" tegen allerlei(ij) (pokkewoord) zaken aangeschopt kan worden. Die zijn de oorzaak van de baggerzooi, het gebrek aan originaliteit
Als je nu mensen ontgroend, wat in Onzin gewoon gebeurt, gaan ze klagen en janken
Het is nog steeds zo dat de mensen die de ontgroening overleefd hebben, meestal de leukste users worden
Respectloosheid is aan de orde van de dag, er is gewoon geen tijd meer om users "op te voeden" , daarom volgen ook gelijk bans, en dat schijnt te helpen, mensen karrben zich toch even op hun achterhoofd
Wat wel heel demotiverend werkt is dat je als newbie zo uitgescholden wordt,
ligt er ook geen "taak" voor ons, doorgewinterde Onzinners mensen te ontgroenen zonder te schelden?
Misschien hebben we toch een voorbeeldfunctie.
Braak
quote:Ach regels, regels.. regels zijn erg flexibel en zo ook de moderatie. het hangt er vanaf hoe ze overtreden worden en in welke context.
Op woensdag 19 maart 2003 10:28 schreef nossio het volgende:[..]
Het is soms net een afspiegeling van wat er buiten aan de hand is op het forum.
Het begrip normen en waarden.
Gezeik zal je altijd krijgen wat er ook gebeurt.
Dus hou je aan de regels die er gesteld worden,ZONDER uitzonderingen.
Zo niet; weg wezen
doe je het wel;veel plezier
quote:Kunnen er niet weer wat ontgroeners aangesteld worden dan? (domme vraag, ik weet het)
Op woensdag 19 maart 2003 10:29 schreef yvonne het volgende:[..]
Laten we het anders benoemen,
de huidige generatie users, hebben sowieso het ontstaan van inet niet meegekregen, men stapt in een bestaand medium waar men NIET de spelregels kent.
Men heeft een tussenuur en gaat even FOK!ken en er komt niets bijzonders uit
Sorry dat ik weer over vroeger begin, maar vroegerwerd je in Onzin ontgroend door Ludo en LMK, nouuuuuuuuuuuuu, dan keek je wel even uit wat je de volgende keer postte
Als je nu mensen ontgroend, wat in Onzin gewoon gebeurt, gaan ze klagen en janken
Het is nog steeds zo dat de mensen die de ontgroening overleefd hebben, meestal de leukste users worden
Respectloosheid is aan de orde van de dag, er is gewoon geen tijd meer om users "op te voeden" , daarom volgen ook gelijk bans, en dat schijnt te helpen, mensen karrben zich toch even op hun achterhoofd
ligt er ook geen "taak" voor ons, doorgewinterde Onzinners mensen te ontgroenen zonder te schelden?
Braak
quote:Ja, en dan noemen we ze de Usuals ofzo.
Op woensdag 19 maart 2003 10:31 schreef Troel het volgende:[..]
Kunnen er niet weer wat ontgroeners aangesteld worden dan? (domme vraag, ik weet het)
quote:Is dat een sollicitatie ?
Op woensdag 19 maart 2003 10:31 schreef Troel het volgende:[..]
Kunnen er niet weer wat ontgroeners aangesteld worden dan? (domme vraag, ik weet het)
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:32 schreef Luigi het volgende:[..]
Ja, en dan noemen we ze de Usuals ofzo.
.
quote:Nee, ik ben zelf nooit ontgroend, dus wie ben ik om anderen te gaan ontgroenen... Bovendien denk ik dat andere users dat veel beter kunnen.
Op woensdag 19 maart 2003 10:32 schreef PPL het volgende:[..]
Is dat een sollicitatie ?
quote:Misschien wel ..ja ..misschien is het aan ons oldbies
Op woensdag 19 maart 2003 10:29 schreef yvonne het volgende:[..]
Laten we het anders benoemen,
de huidige generatie users, hebben sowieso het ontstaan van inet niet meegekregen, men stapt in een bestaand medium waar men NIET de spelregels kent.
Men heeft een tussenuur en gaat even FOK!ken en er komt niets bijzonders uit
Sorry dat ik weer over vroeger begin, maar vroegerwerd je in Onzin ontgroend door Ludo en LMK, nouuuuuuuuuuuuu, dan keek je wel even uit wat je de volgende keer postte
Braak
Aan de andere kant hebben ook veel oldbies die een topic openen en elkaar effe lekker gaan hakken , direct last van diverse andere niewere users die zich er mee bemoeien.
quote:Oei, ben je niet ontgroend?
Op woensdag 19 maart 2003 10:33 schreef Troel het volgende:[..]
Nee, ik ben zelf nooit ontgroend, dus wie ben ik om anderen te gaan ontgroenen... Bovendien denk ik dat andere users dat veel beter kunnen.
Of meer Onzin mods?
Rrrrrroept u maar. .
quote:Ach ik zou wel kunnen gaan modden
Op woensdag 19 maart 2003 10:34 schreef Luigi het volgende:
Of minimaal 100 "serieuze-fora" posts hebben voordat je in Onzin mag schrijven?Of meer Onzin mods?
Rrrrrroept u maar.
.
quote:Nou, zo erg vind ik dat ook niet hoor
Op woensdag 19 maart 2003 10:34 schreef yvonne het volgende:[..]
Oei, ben je niet ontgroend?
Zaterdag eens even doen dan
quote:Er is mijns inziens geen enkele reden waarom je (langdurig) rekening zou moeten houden met mensen die niet de moeite nemen om de spelregels van het desbetreffende forum te leren.
Op woensdag 19 maart 2003 10:29 schreef yvonne het volgende:
quote:Dat is heel triest, maar het zou me niets verbazen als dat de enige methode is die blijvende indruk achterlaat.
quote:potentieel tweakerallert .. archhhh .. zoekt zandzakken op en duikt er achter
Op woensdag 19 maart 2003 10:35 schreef Roonaan het volgende:
Hopla. mpmp mpmpl got mpmpml huiskamer mpmpml proefperiode mpmpml ontgroeningscommisie -> toelatingscommisie mpmpl.
quote:Ik ben wel voor een combi hiervan.
Of minimaal 100 "serieuze-fora" posts hebben voordat je in Onzin mag schrijven?Of meer Onzin mods?
Rrrrrroept u maar.
.
quote:*mompel*
Of meer Onzin mods?
En 100 serieuze posts ?
We zijn verdomme geen huiskamer
quote:iedereen kan in wezen modden...
Op woensdag 19 maart 2003 10:35 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Ach ik zou wel kunnen gaan modden
Was vroeger op school ook altijd zo. De etters kregen de iets vervelends te doen wat leuk leek, en dan waren ze gelukkig
quote:Ik ben het er bijna, bijna eindelijk mee eens
Op woensdag 19 maart 2003 10:35 schreef Roonaan het volgende:
Hopla. mpmp mpmpl got mpmpml huiskamer mpmpml proefperiode mpmpml ontgroeningscommisie -> toelatingscommisie mpmpl.
quote:Ben ik dan geen echte onzinner? Onzin en FB zijn de enige fora waarin ik kom hoor
Op woensdag 19 maart 2003 10:32 schreef yvonne het volgende:
Kan deze beter niet in Onzin?
De Onzinner komt niet in FB hoor
quote:HAHAHAHA.. je kent me duidelijk niet
Op woensdag 19 maart 2003 10:37 schreef Troel het volgende:[..]
iedereen kan in wezen modden...
Was vroeger op school ook altijd zo. De etters kregen de iets vervelends te doen wat leuk leek, en dan waren ze gelukkig
quote:Ik ben ook onzinner hoor! Tenminste, dat gevoel begin ik wel te krijgen...
Op woensdag 19 maart 2003 10:38 schreef yvonne het volgende:
Hier verder, Onzinners komen niet in FB
No offence maar er zit teveel gedoe en kritiek op de nieuwe users in. Deze users gaan bij deze miepen en het topic is dood
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:38 schreef Troel het volgende:[..]
Ik ben ook onzinner hoor! Tenminste, dat gevoel begin ik wel te krijgen...
quote:Dus jij wil zeggen dat je niet kan modden?? Dan hoef je ook neit te solliciteren
Op woensdag 19 maart 2003 10:38 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
HAHAHAHA.. je kent me duidelijk niet
houden zo...
quote:Net als GoT bedoel je ?
Rrrrrroept u maar.
.
quote:Ja, oke, maar de rest niet
Op woensdag 19 maart 2003 10:38 schreef Maanvis het volgende:[..]
Ben ik dan geen echte onzinner? Onzin en FB zijn de enige fora waarin ik kom hoor
quote:Mij wel.
Op woensdag 19 maart 2003 10:39 schreef PPL het volgende:[..]
Net als GoT bedoel je ?
Dat je pas toegang krijgt tot de oude Huiskamer na een aantal serieuze tech-posts ?
Lijkt me niet verkeerd.
quote:Daar heb je gelijk in, maar het is een openbaar forum ..
Op woensdag 19 maart 2003 10:38 schreef Knut het volgende:
En nu gaat dit topic een langzame dood sterven.No offence maar er zit teveel gedoe en kritiek op de nieuwe users in. Deze users gaan bij deze miepen en het topic is dood
quote:Helaas is dat bij veel goede topics zo. Maar dan is het aan de mensen die het topic wel interessant vinden het niet dood te laten gaan.
En nu gaat dit topic een langzame dood sterven.No offence maar er zit teveel gedoe en kritiek op de nieuwe users in. Deze users gaan bij deze miepen en het topic is dood
quote:Ben je ook
Op woensdag 19 maart 2003 10:38 schreef Troel het volgende:[..]
Ik ben ook onzinner hoor! Tenminste, dat gevoel begin ik wel te krijgen...
quote:Maar ik mag zaterdag nog wel komen
Op woensdag 19 maart 2003 10:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Ja, oke, maar de rest niet
maar goed OT:
<blaatverhaal>
Hele bende blijft een samenspel tussen users (crew incluis). Als mensen zich niet wensen te houden aan de ongesproken regels die er zijn, verliezen ze zoals Litpho zijn ook grotendeels het recht dat er ook naar ze geluisterd wordt.
Nou kan je met zo'n huiskamer (iiiiieewl) zoiets gaan proberen op te lossen, wat natuurlijk helemaal niet werkt.
Wat blijft er dan over. Mensen hardhandig negeren werkt ook niet. Over de mail tegen 350 verschillende users dezelfde discussie houden over dat ze hun rechten verspeelt hebben.
Ik kan wel heel optimistisch hier allemaal ideeen opwborrelen. Maar om nou eerlijk te zijn dat er briljante toepasbare bijzitten.. nou ach dat valt lichtelijk tegen.
Denk dat het best gepast is de ontgroening gewoon te houden as is. Als je er niet tegenkan heb je pech, dan heb je blijkbaar ook niet het niveau/instelling die er hier van je verwacht wordt toch?
</blaatverhaal>
quote:typisch voorbeeld van;
Op woensdag 19 maart 2003 10:39 schreef Knut het volgende:[..]
Mij wel.
soms moeten er gewoon regels gemaakt worden.
quote:Modereren is het probleem niet .. alleen de gevolgen zijn wat drastischer voor de users.
Op woensdag 19 maart 2003 10:39 schreef Troel het volgende:[..]
Dus jij wil zeggen dat je niet kan modden?? Dan hoef je ook neit te solliciteren
quote:En wie gaat beslissen of iets serieus genoeg is? En bovendien, je kan zo omslaan... Ik ben het ene moment bloedserieus, en op het andere moment sta ik keihard Gijs in een topic te schreeuwen...
Op woensdag 19 maart 2003 10:39 schreef PPL het volgende:[..]
Net als GoT bedoel je ?
Dat je pas toegang krijgt tot de oude Huiskamer na een aantal serieuze tech-posts ?
Lijkt me niet verkeerd.
De users moeten zelf maar eens beseffen dat ze het forum verneuken met hun bagger CQ kutposts etc, terwijl de moderators dat nu krampachtig proberen te doen door de forumlisting te f5-en en elk kuttopic dat zo'n kloteuser opent binnen 1 minuut de virtuele dood in te jagen.
Laat de users maar eens ZIEN wat bagger met een forum doet dan denken ze wel na voordat ze het posten.
quote:Een van de dingen wat onzin zo mooi maakt is dat er een lage drempel is. Ja ik ben het met je eens dat dit ook de problemen nu geeft maar ik denk dat dit gewoon moet blijven.
Op woensdag 19 maart 2003 10:40 schreef nossio het volgende:[..]
typisch voorbeeld van;
Je kan het niet iedereen naar de zin maken.soms moeten er gewoon regels gemaakt worden.
Wat wel te doen moet zijn is gewoon bij misbruik permanente bannen op onzin geven.
al dan niet met een eigen bantopic of wat dan ook.
quote:Idd .. kan je er niet tegen dan behoor je niet in onzin en zijn er zat andere foragedeelten waar je wel in kan posten. Nieman dis toch verplicht te posten in onzin. en voor elk fora gelden er regels dus ook voor onzin.
Op woensdag 19 maart 2003 10:40 schreef Roonaan het volgende:
Denk dat het best gepast is de ontgroening gewoon te houden as is. Als je er niet tegenkan heb je pech, dan heb je blijkbaar ook niet het niveau/instelling die er hier van je verwacht wordt toch?
quote:Ik hoop dat ze eens een keer reageren
Voor de goede orde, iedereen is welkom in Onzin, hoe meer zielen hoe meer vregd, maar je eens een beetje inlezen en niet Onzin beschouwen als onderdeel van de VAM zou een hoop kunnen schelen.
En laat iedereen toch eens snappen dat een hype niet zo lang moet duren, kutnewbee, hallo, , die dovenplaatjes, snap dan dat het een tijdje leuk is en daarna gewoon gaat irriteren, wees origineel en kom weer met iets anders.
quote:Ben ik niet helemaal met je eens. De een zal iets makkelijker opvatten de ander... Ik zelf kan er bijna absoluut niet tegen, maa rheb ik daarom niet het niveau of de instelling? Nee, dat is gewoon een stomme stoornis die ik in mijn kop heb zitten waardoor ik mij alles aantrek.
Op woensdag 19 maart 2003 10:40 schreef Roonaan het volgende:
quote:Dat was bijna gisteren al gebeurd ..
Op woensdag 19 maart 2003 10:41 schreef Maanvis het volgende:
Laat de users maar eens ZIEN wat bagger met een forum doetdan denken ze wel na voordat ze het posten.
quote:True.
Op woensdag 19 maart 2003 10:41 schreef Troel het volgende:[..]
En wie gaat beslissen of iets serieus genoeg is? En bovendien, je kan zo omslaan... Ik ben het ene moment bloedserieus, en op het andere moment sta ik keihard Gijs in een topic te schreeuwen...
quote:Daarmee maak je de drempel lager voor dat soort users om in "serieuze" fora te gaan lopen onzinnen. Op de lange duur ongetwijfeld een goede oplossing (want degene die zich niet kunnen gedragen krijgen vanzelf een permban voor heel Fok!) maar ik zou de rotzooi niet graag op willen ruimen.
Op woensdag 19 maart 2003 10:42 schreef Knut het volgende:
Wat wel te doen moet zijn is gewoon bij misbruik permanente bannen op onzin geven.
quote:Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op woensdag 19 maart 2003 10:40 schreef PPL het volgende:[..]
Maar ik mag zaterdag nog wel komen
?
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:40 schreef yvonne het volgende:[..]
Ben je ook
Eruit springen is moeilijk en wordt op het moment alleen gedaan door jogy imho.
Verder zijn er nog wel mensen met een "gimmick" maar ook mattijn gaat op een gegeven moment vervelen met die
We missen de users die meerdere gimmicks hebben.
Wat moeten we daaraan doen ?
Een wervingsactie regelen ?
quote:Zorgen dat de user die wat origineels hebben niet de volkstam anti origineel kliek over zich heen krijgen.
Op woensdag 19 maart 2003 10:45 schreef Knut het volgende:
Orgineel zijn is moeilijk. Vooral op een forum met het aantal gebruikers van onzin.Eruit springen is moeilijk en wordt op het moment alleen gedaan door jogy imho.
Verder zijn er nog wel mensen met een "gimmick" maar ook mattijn gaat op een gegeven moment vervelen met die
Ehm, kan je ook niet iets invoeren dat je in het begin een beperkt aantal posts mag doen en dat het dan toeneemt naarmate je langer op Fok! zit. Ofzo....?
quote:Ik denk het niet.
Op woensdag 19 maart 2003 10:44 schreef Litpho het volgende:[..]
Daarmee maak je de drempel lager voor dat soort users om in "serieuze" fora te gaan lopen onzinnen. Op de lange duur ongetwijfeld een goede oplossing (want degene die zich niet kunnen gedragen krijgen vanzelf een permban voor heel Fok!) maar ik zou de rotzooi niet graag op willen ruimen.
* nossio is zo blij dat hij geen modje is
quote:een wervingsactie?? En dan krijg je weer 10 mensen (sorry Maanvis) die zeggen dat ze zwanger zijn en daarvoor een topic openen...
Op woensdag 19 maart 2003 10:45 schreef Knut het volgende:
Orgineel zijn is moeilijk. Vooral op een forum met het aantal gebruikers van onzin.Eruit springen is moeilijk en wordt op het moment alleen gedaan door jogy imho.
quote:Een deel van de ontgroening is lijkt mij dat je je plaats vind binnen het forum. Dat is niet hetzelfde als dat je alles maar over je heen laat komen wat een stel Usuals meent kwijt te moeten. Integendeel. Maar jankend weglopen is weer het totaal andere uiterste. Je mag als user (heb net voor mijn tentamen geleerd dat 'presence' een beter woord is) daarentegen wel verwachten dat je flink in de zeik genomen wordt. Dit heb je maar te accepteren. Betekend dus weer niet dat je alles over je heen moet laten komen. Maar iig dat je jezelf niet al te zielig gaat vinden, maar vrolijk door gaat met het claimen van je eigen stekkie.
Op woensdag 19 maart 2003 10:44 schreef Troel het volgende:[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. De een zal iets makkelijker opvatten de ander... Ik zelf kan er bijna absoluut niet tegen, maa rheb ik daarom niet het niveau of de instelling? Nee, dat is gewoon een stomme stoornis die ik in mijn kop heb zitten waardoor ik mij alles aantrek.
quote:Daarom zitten PR en ik ook op Onzin, we hebben bijna 3 jaar ervaring en kunnen soms best wel inschatten hoe of wat, maar ook wij maken fouten en gaat er soms een leuk topic op slot
Op woensdag 19 maart 2003 10:41 schreef Troel het volgende:[..]
En wie gaat beslissen of iets serieus genoeg is? En bovendien, je kan zo omslaan... Ik ben het ene moment bloedserieus, en op het andere moment sta ik keihard Gijs in een topic te schreeuwen...
quote:Zodat je terwijl je "on a roll' bent met leuke postings in een leuk topic opeens door je "punten" heen bent ?
Op woensdag 19 maart 2003 10:46 schreef Cynic het volgende:
*Compleet onzinnige suggestie doetEhm, kan je ook niet iets invoeren dat je in het begin een beperkt aantal posts mag doen en dat het dan toeneemt naarmate je langer op Fok! zit. Ofzo....?
quote:Mja en ik heb ok al 100 keer gezegd dat bagger totaal subjectief en een kwestie van smaak is.
Op woensdag 19 maart 2003 10:42 schreef Roonaan het volgende:
Dat kan je wel zo zeggen Maanvis. maar denk dat het verleden al genoeg zegt over hoe snel het doordringt tot mensen wat nu daadwerkelijk bagger is.
Maargoed, bagger. Zullen we een ander woord ervoor bedenken zodat het niet zo subjectief is? Mijn menign is, dat alles waar NIET op gereageerd kan worden, wat niet uitnodigt tot discussie/gezelligheid/etc best die baggerbenaming mag dragen.
quote:dat wilde ik ook voorstellen, maar volgens mij gaat dat niet goed...
Op woensdag 19 maart 2003 10:47 schreef nossio het volgende:
misschien de modjes 1 dag in staking?
De boel vol laten lopen?* nossio is zo blij dat hij geen modje is
quote:Dat is dan jammer. En wat voor de betreffende user "on a roll" voelt, lijkt mij juist iets waar een groot gedeelte van de andere users zich aan ergert
Op woensdag 19 maart 2003 10:47 schreef Knut het volgende:[..]
Zodat je terwijl je "on a roll' bent met leuke postings in een leuk topic opeens door je "punten" heen bent ?
Lijkt me niks.
quote:Users die we vroeger hadden zijn er gewoon niet meer, maar let op,
Op woensdag 19 maart 2003 10:46 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Zorgen dat de user die wat origineels hebben niet de volkstam anti origineel kliek over zich heen krijgen.
quote:juist daarom
Op woensdag 19 maart 2003 10:47 schreef Troel het volgende:[..]
dat wilde ik ook voorstellen, maar volgens mij gaat dat niet goed...
quote:Ik zie alleen maar nadelen.
Op woensdag 19 maart 2003 10:48 schreef Cynic het volgende:[..]
Dat is dan jammer. En wat voor de betreffende user "on a roll" voelt, lijkt mij juist iets waar een groot gedeelte van de andere users zich aan ergert
quote:Kwalitatief wisselvallige content?
Op woensdag 19 maart 2003 10:47 schreef Maanvis het volgende:
Maargoed, bagger. Zullen we een ander woord ervoor bedenken zodat het niet zo subjectief is? Mijn menign is, dat alles waar NIET op gereageerd kan worden, wat niet uitnodigt tot discussie/gezelligheid/etc best die baggerbenaming mag dragen.
quote:Ja, dus eens een keer het hele forum 48 uur sluiten
Op woensdag 19 maart 2003 10:41 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben overigens een fel tegenstander van meer modden, meer regels en meer moderators.De users moeten zelf maar eens beseffen dat ze het forum verneuken met hun bagger CQ kutposts etc, terwijl de moderators dat nu krampachtig proberen te doen door de forumlisting te f5-en en elk kuttopic dat zo'n kloteuser opent binnen 1 minuut de virtuele dood in te jagen.
Laat de users maar eens ZIEN wat bagger met een forum doet
dan denken ze wel na voordat ze het posten.
quote:Nou, dat zwangerschapstopic van mij was rond nieuwjaar geopend, en was eigenlijk een lemming van lord dreamer's trouwtopic. Voor zolang als het duurde was het een heel hilarisch en leuk topic
een wervingsactie?? En dan krijg je weer 10 mensen (sorry Maanvis) die zeggen dat ze zwanger zijn en daarvoor een topic openen...
quote:Hier stel je nieuwe users per definitie gelijk aan irritante users. Lijkt me ietwat overtrokken.
Op woensdag 19 maart 2003 10:48 schreef Cynic het volgende:
Dat is dan jammer. En wat voor de betreffende user "on a roll" voelt, lijkt mij juist iets waar een groot gedeelte van de andere users zich aan ergert
quote:Tuurlijk, dat claimen van je eigen stekkie moet ook gewoon kunnen... Maar er moet dus wel op een fatsoenlijke manier ontgroend worden... Het moet wel leuk blijven...
Op woensdag 19 maart 2003 10:47 schreef Roonaan het volgende:[..]
Een deel van de ontgroening is lijkt mij dat je je plaats vind binnen het forum. Dat is niet hetzelfde als dat je alles maar over je heen laat komen wat een stel Usuals meent kwijt te moeten. Integendeel. Maar jankend weglopen is weer het totaal andere uiterste. Je mag als user (heb net voor mijn tentamen geleerd dat 'presence' een beter woord is) daarentegen wel verwachten dat je flink in de zeik genomen wordt. Dit heb je maar te accepteren. Betekend dus weer niet dat je alles over je heen moet laten komen. Maar iig dat je jezelf niet al te zielig gaat vinden, maar vrolijk door gaat met het claimen van je eigen stekkie.
quote:Okay, okay, het was ook maar een suggestie...
Op woensdag 19 maart 2003 10:49 schreef Knut het volgende:[..]
Ik zie alleen maar nadelen.
quote:een week vonnie een week ..en dan opnieuw opstarten de handel
Op woensdag 19 maart 2003 10:50 schreef yvonne het volgende:[..]
Ja, dus eens een keer het hele forum 48 uur sluiten
quote:Net als de frontpage ?
Op woensdag 19 maart 2003 10:46 schreef Cynic het volgende:
*Compleet onzinnige suggestie doetEhm, kan je ook niet iets invoeren dat je in het begin een beperkt aantal posts mag doen en dat het dan toeneemt naarmate je langer op Fok! zit. Ofzo....?
Of je moet makkelijker extra posts kunnen verdienen, bijvoorbeeld gelinkt aan aaantal geplaatste post, gemiddeld aantal per dag of iets dergelijks.
Invulling weet ik evdrer ook niet.
quote:Of de data van het onzin forum laten crashen. Almost like may 2000.
quote:Dat doe ik helemaal niet, maar zo "leer" je nieuwe users wel meteen aan dat ze huns posts goed moeten besteden...
Op woensdag 19 maart 2003 10:50 schreef Litpho het volgende:[..]
Hier stel je nieuwe users per definitie gelijk aan irritante users. Lijkt me ietwat overtrokken.
quote:Niet sluiten, dat zou zielig zijn voor de moderators van de andere fora. Die onzin-users moeten toch ergens heen met hun eieren. Gewoon een DAG niet modden op onzin. Misschien een goed id voor 1 april.
quote:Brrrrrrrrrrr, daar moet ik even niet aan denken
dat wilde ik ook voorstellen, maar volgens mij gaat dat niet goed...
Wat een rommel zou het worden zeg
Mijn 2 centjes
quote:Een dag niet moderaten ?
Op woensdag 19 maart 2003 10:51 schreef Maanvis het volgende:[..]
Niet sluiten, dat zou zielig zijn voor de moderators van de andere fora. Die onzin-users moeten toch ergens heen met hun eieren. Gewoon een DAG niet modden op onzin. Misschien een goed id voor 1 april.
quote:We hebben het over misschien heel fok! 48 uur dicht gooien
Op woensdag 19 maart 2003 10:51 schreef Maanvis het volgende:[..]
Niet sluiten, dat zou zielig zijn voor de moderators van de andere fora. Die onzin-users moeten toch ergens heen met hun eieren. Gewoon een DAG niet modden op onzin. Misschien een goed id voor 1 april.
quote:Nee
Op woensdag 19 maart 2003 10:50 schreef Knut het volgende:
Wervingsacties was GEEN ik herhaal GEEN serieus plan
sarcasme kan niet meer
quote:Bij de reeksen zitten toch vaak lui die er al langer bij zijn. Je kan natuurlijk op een gegeven moment het aantal posts vrijgeven, dan heb je dus een introductperiode of iets dergelijks....
Op woensdag 19 maart 2003 10:50 schreef PPL het volgende:[..]
Net als de frontpage ?
Dat is dan direct de nekslag voor reeksen.Of je moet makkelijker extra posts kunnen verdienen, bijvoorbeeld gelinkt aan aaantal geplaatste post, gemiddeld aantal per dag of iets dergelijks.
Invulling weet ik evdrer ook niet.
quote:Maar dat is toch juist een goed punt?
Op woensdag 19 maart 2003 10:52 schreef yvonne het volgende:[..]
Brrrrrrrrrrr, daar moet ik even niet aan denken
Wat een rommel zou het worden zeg
quote:dan moet ik de flexibele proxie maar gaan instellen en wat kloon gaan reggen , want binnen een dag heb ik een permban
Op woensdag 19 maart 2003 10:52 schreef robh het volgende:
Een permban instellen voor "slotje", "kuttopic" en "kutnewbie"-roepers zal een hoop ellende voorkomen en misschien potentiele topics wél leuk maken.......Mijn 2 centjes
quote:Nee, want dan gaat het gewoon op de oude voet verder.
Op woensdag 19 maart 2003 10:52 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
We hebben het over misschien heel fok! 48 uur dicht gooien
en onzin in eenkeer leeg gooien ..alles weg en opnieuw starten ..
bedenk ook dat het gros van de Onzinners het nog steeds hartsikke leuk vindt, zie gisteravond, ouderwets gezellig was het
quote:Een onderdeel van leuke topics was mijn inziens altijd het gekloot tussen slotjesroepers en de daadwerkelijk posters. Maar goed. ben er te lang tussenuit om daar nog een helder zicht op te hebben in hoeverre dat nu nog geldt.
Een permban instellen voor "slotje", "kuttopic" en "kutnewbie"-roepers zal een hoop ellende voorkomen en misschien potentiele topics wél leuk maken.......Mijn 2 centjes
quote:Neem gewoon een willekeurige dag... Deze dag zullen er geen slotjes gezet worden... Zet extra modjes in om de hele dag wel te modden op flames en dergelijke... Heel simpel... Geen waarschuwing, gewoon een ban voor een week...
Op woensdag 19 maart 2003 10:52 schreef Knut het volgende:[..]
Een dag niet moderaten ?
Wil jij aan die achterstand gaan staan ?
De flames. de doodverwensingen de porno plaatjes en ga zo maar door.
Deze dingen moeten allemaal weg en behandeld worden.
Komen hier allemaal middelen over tafel die zwaarder zijn dan het probleem..
[Dit bericht is gewijzigd door Roonaan op 19-03-2003 10:57]
quote:Trash@fok.nl
Op woensdag 19 maart 2003 10:56 schreef Roonaan het volgende:
En wie gaat al die boze mailtjes behandelen?
quote:mag ik? mag ik?
En wie gaat al die boze mailtjes behandelen?
quote:Juist, maar dan kom je weer terug bij de opmerking die Troel plaatse.
Op woensdag 19 maart 2003 10:53 schreef Cynic het volgende:[..]
Bij de reeksen zitten toch vaak lui die er al langer bij zijn. Je kan natuurlijk op een gegeven moment het aantal posts vrijgeven, dan heb je dus een introductperiode of iets dergelijks....
Je kan er zelfs leuke mensen mee weg jagen.
Zijn ze eindelijk gezellig vriendejes met een paar users en dan kunnen ze niet meer posten.
Ik zou daar persoonlijk vrij ziek van zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door PPL op 19-03-2003 10:57]
quote:Het was gisteravond zeker gezellig
Op woensdag 19 maart 2003 10:54 schreef yvonne het volgende:[..]
Nee, want dan gaat het gewoon op de oude voet verder.
bedenk ook dat het gros van de Onzinners het nog steeds hartsikke leuk vindt, zie gisteravond, ouderwets gezellig was het
quote:Ik ben nu aan het bannen geslagen he, en de korte ervaring leert dat men van die 48 uur erg schrikt, ik zie ze iig niet meer zeiken
typo!
[Dit bericht is gewijzigd door Troel op 19-03-2003 10:59]
quote:Dat komt wel goed denk ik hoor
Op woensdag 19 maart 2003 10:58 schreef Troel het volgende:
Ik vrees trouwens dat het zaterdag hier een klotboel zal zijn... Maar dat is een beetje offtopic
quote:Nee hoor er zijn zat andere mods die er zatedag niet bij zijn en dan onzin over nemen
Op woensdag 19 maart 2003 10:58 schreef Troel het volgende:
Ik vrees trouwens dat het zaterdag hier een klotboel zal zijn... Maar dat is een beetje offtopic
quote:Inderdaad.. meer bans uitdelen..
Als iemand kuttopics opent achter elkaar gewoon aanpakken alsof het om spamtopics zou gaan.
Nu krijg je zon wisselwerking namelijk, een user opent een stinktopic, de mod sluit het, user heeft het lef ook nog eens om er een FB topic aan te gaan wijden, mod is zo lief om er nog een antwoord op te geven ook. User heeft zn portie aandacht weer gehad.
User verveelt zich? gaat weer hetzelfde doen.. als hij maar aandacht gaat krijgen.
Dus meer bans uitdelen omdat users kuttopics openen.. gewoon 48 uur opzouten hier!!
Dat maakt dat het aantal wat word geopend zal zakken, je meer leukere topics over houdt, en rust in FB...
My 2 cents.
quote:Psies, veel, heel veel mensen hebben het hier wel leuk, en ik moet zeggen dat ik na de slotjes zee en de bans een lichte verbetering zie,
En wie gaat al die boze mailtjes behandelen?Komen hier allemaal middelen over tafel die zwaarder zijn dan het probleem..
quote:Laat mij ook eens overdrijven...
Op woensdag 19 maart 2003 10:58 schreef yvonne het volgende:Permbans, nee
quote:dagdag!
Op woensdag 19 maart 2003 10:59 schreef PPL het volgende:
Mensen,
Tot mijn spijt moet ik nu in meeting, maar ik blijf erover nadenken.
Wellicht dat ik hier later op terugkom (morgen ofzo en aders wellicht zaterdag)
quote:Ik doel dan uitsluitend op een quotum, niet op de inhoud van de posts, want dat is inderdaad niet objectief te beoordelen.
Op woensdag 19 maart 2003 10:57 schreef PPL het volgende:[..]
Juist, maar dan kom je weer terug bij de opmerking die Troel plaatse.
Wie beslist hierover ? En aan de hand van welke criteria ?
De ene user is veel sneller ingevoerd bij de rest dan de andere (bijv. door hanteren juiste netiquette)
Het zal dus moeilijk zijn om die grens uit te drukken in aantal posts of tijdsstip aanmelding.
Kijk, postgedrag veranderen gaat toch niet lukken, maar misschien dat het mogelijk is een beetje sturing te geven aan nieuwe gebruikers.
quote:Permban voor overdrijven!!!!
Op woensdag 19 maart 2003 10:59 schreef robh het volgende:[..]
Laat mij ook eens overdrijven...
quote:zelfs ik open soms baggertopics... en dan heb ik ze geopend, en dan denk ik... shit, dat had ik niet moeten doen... maarja, dan is het al te laat
Op woensdag 19 maart 2003 10:59 schreef yvonne het volgende:[..]
Psies, veel, heel veel mensen hebben het hier wel leuk, en ik moet zeggen dat ik na de slotjes zee en de bans een lichte verbetering zie,
alhoewel ik gewoon NIET snap waarom dit soort topics toch nog iedere dag geopend worden :
quote:is dat mogelijk dan?
Op woensdag 19 maart 2003 10:59 schreef Maanvis het volgende:
zou het overigens niet eens een idee zijn om een topicspam-ban in te stellen? En daarmee bedoel ik dus dat betreffende user geen topics meer kan openen, maar nog wel gewoon in topics kan reageren.
Zo'n 'ban' mag wat mij betreft veel sneller uitgedeeld worden dan de normale bans, en is ook niet zo ingrijpend. Dit soort ban mag ingesteld worden door de moderator van een forum, en geldt alleen voor dat forum.
quote:Het halve forum is nog steeds gebasseerd op het feit dat je je moet vervelen om op het forum iets te kunnen posten.
Op woensdag 19 maart 2003 10:59 schreef yvonne het volgende:[..]
Psies, veel, heel veel mensen hebben het hier wel leuk, en ik moet zeggen dat ik na de slotjes zee en de bans een lichte verbetering zie,
alhoewel ik gewoon NIET snap waarom dit soort topics toch nog iedere dag geopend worden :
quote:Slotje! Newbie! Baggertopic!
Op woensdag 19 maart 2003 11:01 schreef yvonne het volgende:Permban voor overdrijven!!!!
zo. nu mag je
quote:Volgens mij ook, ik bespeur echt een langzame vooruitgang, maar zoiets heeft de tijd nodig, het is zo ingesleten, , tijd
Op woensdag 19 maart 2003 11:01 schreef Knut het volgende:
We zitten gewoon met het SC syndroom.
Moet je langzaam vanaf komen (en mijns inziens waren we daar al naar onderweg)
quote:noem me verslaafd, maar ik verveel me juist als er niet gepost wordt
Op woensdag 19 maart 2003 11:02 schreef Roonaan het volgende:[..]
Het halve forum is nog steeds gebasseerd op het feit dat je je moet vervelen om op het forum iets te kunnen posten.
De creativiteit straalt er niet van af.
quote:Technisch is haast alles mogelijk
Op woensdag 19 maart 2003 11:02 schreef Troel het volgende:[..]
is dat mogelijk dan?
quote:Nope, , en dan helpen echt enkel en alleen de slotjes, met enkel nee als sluitpost, mogen ze zelf gaan verzinnen wat ik nu bedoel.
Op woensdag 19 maart 2003 11:02 schreef Roonaan het volgende:[..]
Het halve forum is nog steeds gebasseerd op het feit dat je je moet vervelen om op het forum iets te kunnen posten.
De creativiteit straalt er niet van af.
quote:niet eerst nog zeggen ..
Op woensdag 19 maart 2003 11:02 schreef robh het volgende:[..]
Slotje! Newbie! Baggertopic!
zo. nu mag je
![]()
Nekschot
quote:Ik denk nee
Op woensdag 19 maart 2003 11:04 schreef yvonne het volgende:[..]
Nope, , en dan helpen echt enkel en alleen de slotjes, met enkel nee als sluitpost, mogen ze zelf gaan verzinnen wat ik nu bedoel.
quote:Ken het gevoel, denk de meeste hier eigenlijk wel. Maar gebrek aan inspiratie zou nog steeds niet je drijfveer moeten zijn om sits te openen.
Op woensdag 19 maart 2003 11:03 schreef Troel het volgende:[..]
noem me verslaafd, maar ik verveel me juist als er niet gepost wordt
quote:tjsa, bij gebrek aan inspiratie ga ik gewoon wat in de usualstopics zeggen...
Op woensdag 19 maart 2003 11:05 schreef Roonaan het volgende:[..]
Ken het gevoel, denk de meeste hier eigenlijk wel. Maar gebrek aan inspiratie zou nog steeds niet je drijfveer moeten zijn om sits te openen.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:06 schreef Troel het volgende:[..]
tjsa, bij gebrek aan inspiratie ga ik gewoon wat in de usualstopics zeggen...
quote:Ja, maar die worden ook overschat vind ik. Maar dat zal gebasseerd zijn op mijn totaal gebrek aan affiniteit met de Usuals..
Op woensdag 19 maart 2003 11:06 schreef Troel het volgende:[..]
tjsa, bij gebrek aan inspiratie ga ik gewoon wat in de usualstopics zeggen...
quote:En daar moeten we ook vanaf, heel reeel, newbies lezen het, nemen het over, want het staat er toch, en krijgen een ban aan dr broek, hoe een gevleugelde opmerking dan ook, we komen er niet meer mee weg.
Op woensdag 19 maart 2003 11:05 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
niet eerst nog zeggen ..
Nekschot
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:07 schreef Luigi het volgende:[..]
.
Mja jullie weten vast wel over Welke user(s) ik het hier heb
quote:dan krijg je op een gegeven moment: kan jij dat even voor me openen, want ik heb dat al geopend... Lijkt me ook weer onhandig voor de reeksers... (altijd weer de reeksers)
Op woensdag 19 maart 2003 11:06 schreef Cynic het volgende:
En een topic-open-quotum dan? (ik blijf het proberen)
quote:Trouwens, harrie is er van de week wederom voor gebanned.
Op woensdag 19 maart 2003 11:07 schreef yvonne het volgende:[..]
En daar moeten we ook vanaf, heel reeel, newbies lezen het, nemen het over, want het staat er toch, en krijgen een ban aan dr broek, hoe een gevleugelde opmerking dan ook, we komen er niet meer mee weg.
quote:Dus zoals gisteren met brad en zwets , dat zou niet meer kunnen ???? nahja zeg
Op woensdag 19 maart 2003 11:07 schreef yvonne het volgende:[..]
En daar moeten we ook vanaf, heel reeel, newbies lezen het, nemen het over, want het staat er toch, en krijgen een ban aan dr broek, hoe een gevleugelde opmerking dan ook, we komen er niet meer mee weg.
Luigi ,. we mogen geen jachtseizoen meer hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 19-03-2003 11:08]
quote:nee.
Op woensdag 19 maart 2003 11:06 schreef Cynic het volgende:
En een topic-open-quotum dan? (ik blijf het proberen)
quote:Het moment dat newbies het overnemen zitten we al in de problemen
Op woensdag 19 maart 2003 11:08 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Dus zoals gisteren met brad en zwets , dat zou niet meer kunnen ???? nahja zeg
Vinkje als een post loos is.. Als je ratio te laag is kan je niet meer posten.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:08 schreef yvonne het volgende:[..]
nee.
quote:het gebrek aan eigen initiatief en creatieviteit dus bij de nieuwere generatie, het is moet ergens bijhoren gedrag ..tja... Gelukkig zijn er nog wel andere users die nieuw zijn en wel origineel zijn ...
Op woensdag 19 maart 2003 11:09 schreef yvonne het volgende:[..]
Het moment dat newbies het overnemen zitten we al in de problemen
quote:Begrijp me goed, het is zo verschrikkelijk laveren.
Op woensdag 19 maart 2003 11:08 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Dus zoals gisteren met brad en zwets , dat zou niet meer kunnen ???? nahja zeg
Luigi ,. we mogen geen jachtseizoen meer hebben
En dat tussen swetzz en brad enzo, dat was humor omdat je het kent en snapt, maar nu komt er een newbie, gebruikt dat ook en opeens lees je het anders, of je proeft dat het op een andere manier gebruikt wordt,
laveren
quote:wat is nuttig?? en wie gaat dat nakijken?? Of net zoals op tweakers dat iedere users een andere users kan modden? (is toch daar?)
Op woensdag 19 maart 2003 11:09 schreef Roonaan het volgende:
Een nuttige-post ratio zou dan nog beter zijn...Vinkje als een post loos is.. Als je ratio te laag is kan je niet meer posten.
quote:Dat is eigenlijk iets wat ik (we?) niet meer wil. Het wordt te snel overgenomen, de 1 kan tegen een geintje, de ander voelt zich echt aangevallen.
Op woensdag 19 maart 2003 11:09 schreef nossio het volgende:
ik vind dat de usuals best mogen blijven.
een van de leuke dingen vind ik de flames die afentoe ontstaan.
quote:juist...
Op woensdag 19 maart 2003 11:11 schreef Luigi het volgende:[..]
Dat is eigenlijk iets wat ik (we?) niet meer wil. Het wordt te snel overgenomen, de 1 kan tegen een geintje, de ander voelt zich echt aangevallen.
quote:Dat is het verschil tussen een geintje , elkaar lekker afzeiken en later een biertje met elkaar pakken zeg maar.
Op woensdag 19 maart 2003 11:10 schreef yvonne het volgende:[..]
Begrijp me goed, het is zo verschrikkelijk laveren.
laveren
En het afzeiken en het serieus menen en ook blijven volghouden
Kan trouwens ook je aantal posts / aantal posts in vroegtijdig gesloten topics zijn..
quote:ik moet het met je eens zijn:{ al is dat gerel af en toe gewoon ngeinig .. jammer dat het zo verkeerd wordt uitgelegt soms.
Dat is eigenlijk iets wat ik (we?) niet meer wil. Het wordt te snel overgenomen, de 1 kan tegen een geintje, de ander voelt zich echt aangevallen.
quote:Maar...maar..maar
quote:Dat valt toch wel mee? Die reeksen blijven toch wel draaien, een beetje reeks heeft zo 5 users.... Dan kan je al een heleboel topics openen
Op woensdag 19 maart 2003 11:07 schreef Troel het volgende:[..]
dan krijg je op een gegeven moment: kan jij dat even voor me openen, want ik heb dat al geopend... Lijkt me ook weer onhandig voor de reeksers... (altijd weer de reeksers)
quote:Het kan vaak genoeg gebeuren dat een topic gesloten wordt ondanks de bijdrages van een paar users om het op koers te houden. Als je deze maatregel door gaat zetten demotiveer je users om een topic van ramkoers af te halen en verlaten ze het (dan) zinkende schip.
Op woensdag 19 maart 2003 11:12 schreef Roonaan het volgende:
Kan trouwens ook je aantal posts / aantal posts in vroegtijdig gesloten topics zijn..
quote:Ik denk niet dat onzin minder wordt als men elkaar niet meer de grafkanker toe mag wensen eigenlijk.
Op woensdag 19 maart 2003 11:11 schreef Luigi het volgende:Dat is eigenlijk iets wat ik (we?) niet meer wil. Het wordt te snel overgenomen, de 1 kan tegen een geintje, de ander voelt zich echt aangevallen.
Verzin eens wat nieuws lieve mensen!
quote:Goed he!
Op woensdag 19 maart 2003 11:14 schreef Litpho het volgende:[..]
Als je deze maatregel door gaat zetten demotiveer je users om een topic van ramkoers af te halen en verlaten ze het (dan) zinkende schip.
quote:Ja, en dat wordt dat weer overgenomen zeker! Ik kijk wel uit voordat ik een nieuwe hype start!
Op woensdag 19 maart 2003 11:15 schreef robh het volgende:[..]
Ik denk niet dat onzin minder wordt als men elkaar niet meer de grafkanker toe mag wensen eigenlijk.
quote:vinketering?
Ik denk niet dat onzin minder wordt als men elkaar niet meer de grafkanker toe mag wensen eigenlijk.
quote:dat is het probleem en ik begin het te begrijpen wat er heerst in onzin.. De oude users posten op oude voet verder, trekken zich geen moer van regels of wat dan ook aan. de nieuwe generatie denkt dat zij dat ook kunnen maar vergeten dat de oude users al tijden zo bezig is. En dus intepreteren ze de zaak wat verkeerd en ontstaan er de scheve situaties.
Op woensdag 19 maart 2003 11:13 schreef nossio het volgende:[..]
Maar...maar..maar
Kom d'r dan niet als je er niet tegen kan!
Das hetzelfde als andere topics,is het niet jouw humor,mening af wat dan ook...als je er niet mee om kan gaan ga er dan ook niet reageren!
quote:Nee. Dat zorgt ervoor dat de "serieuze" users in Onzin en masse topics gaan verlaten op het moment dat een paar newbies foute opmerkingen gaan maken. Ik kan me niet voorstellen dat dat de sfeer ten goede gaat komen.
Op woensdag 19 maart 2003 11:15 schreef Roonaan het volgende:
Goed he!
quote:Mja het ligt aan de toon waarop het gebeurt. Laatst heb ik je een topic laten sluiten over een zelfmoordmeet, weet je nog? Dat topic was duidelijk bedoeld om bepaalde R&Pers belachelijk te maken.
quote:Nee dat werkt ook niet .. goed gedrag zou normaal moeten zijn.
Op woensdag 19 maart 2003 11:17 schreef Cynic het volgende:
En als goed gedrag nou beloond wordt, ipv uitsluitend slecht gedrag bestraffen. Bepaalde privileges ofzo?
quote:Want? Er wordt minder gepost in potentieel vrij kansloze topics, en dat is slecht voor de sfeer
Op woensdag 19 maart 2003 11:17 schreef Litpho het volgende:[..]
Nee. Dat zorgt ervoor dat de "serieuze" users in Onzin en masse topics gaan verlaten op het moment dat een paar newbies foute opmerkingen gaan maken. Ik kan me niet voorstellen dat dat de sfeer ten goede gaat komen.
quote:Dat staat ook in de regels dat dat soort topics niet kunnen.
Op woensdag 19 maart 2003 11:17 schreef Maanvis het volgende:[..]
Mja het ligt aan de toon waarop het gebeurt. Laatst heb ik je een topic laten sluiten over een zelfmoordmeet, weet je nog? Dat topic was duidelijk bedoeld om bepaalde R&Pers belachelijk te maken.
quote:Maar dat is het niet....
Op woensdag 19 maart 2003 11:18 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Nee dat werkt ook niet .. goed gedrag zou normaal moeten zijn.
Niet dus
quote:Dan hebben de modjes die ook in dat topic postten die regels niet goed gelezen...
Op woensdag 19 maart 2003 11:18 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Dat staat ook in de regels dat dat soort topics niet kunnen.
quote:tja ik ken het topic verder niet , maar onzin topics om mensn in R&P belachelijk te maken mogen niet. Die regel is al vrij oud.
Op woensdag 19 maart 2003 11:20 schreef Maanvis het volgende:[..]
Dan hebben de modjes die ook in dat topic postten die regels niet goed gelezen...
quote:Newbies zijn op zo'n moment nog beter dan nu in staat om topics te verkloten tot kansloos. Dat is slecht voor de sfeer.
Op woensdag 19 maart 2003 11:18 schreef Roonaan het volgende:
Want? Er wordt minder gepost in potentieel vrij kansloze topics, en dat is slecht voor de sfeer
quote:Neuh, ik denk dat er wel leukere dingen zijn dan mensen (goedbedoeld)voor vanalles en nogwat uit te maken.
Op woensdag 19 maart 2003 11:15 schreef Roonaan het volgende:vinketering?
Geef topics een kans en laat newbies lekker newbies zijn. Dan komt er vanzelf weer wat bovendrijven wat "leuk" is. Nu is dat nog niet mogelijk (en daar zijn in mijn ogen vooral de users die zichzelf erg leuk vinden en een neurotische tick hebben om in werkelijk alle topics te blaten/blèren/zeuren/posten debet aan)..
quote:mag ik je erop wijzen dat ik nog op pagina 3 zit...
Op woensdag 19 maart 2003 11:23 schreef Maanvis het volgende:
Toch grappig dat iedereen altijd zegt dat ik zo'n kuttopics heb, maar dat dit toch al het 3e topic is dat door mij geopend dat richting de 11 pagina's gaat
quote:Dank u voor dit compliment.
Op woensdag 19 maart 2003 11:22 schreef robh het volgende:[..]
en daar zijn in mijn ogen vooral de users die zichzelf erg leuk vinden en een neurotische tick hebben om in werkelijk alle topics te blaten/blèren/zeuren/posten debet aan)..
quote:misschien het groeiproces wat hier en daar over gesproken word?
Toch grappig dat iedereen altijd zegt dat ik zo'n kuttopics heb, maar dat dit toch al het 3e topic is dat door mij geopend dat richting de 11 pagina's gaat
quote:Omdat ze heel misschien WEL de strekking van dat topic snapten
Op woensdag 19 maart 2003 11:20 schreef Maanvis het volgende:[..]
Dan hebben de modjes die ook in dat topic postten die regels niet goed gelezen...
quote:komt omdat je wisselvallige bent . de Ene keer zeik je en de andere keer heb je wat nuttigs
Dit soort users maken dat users wel 3 keer nadenken voordat ze een potentieel leuk topic openen.
quote:Nou, zo vatte ik het op, en met mij een ontiegelijk grote groep users op het forum. Dat topic werd blijkbaar maar door een klein groepje op de juiste manier uitgelegt, waaronder jijzelf. De rest van de users werd hier gewoon door gekwetst. Voor wiens leed leed kies je dan, het leed van gellarboy en de usuals die een leuk topic gesloten zien worden, of het leed van een grote groep users die hier serieus aanstoot aan neemt?
Op woensdag 19 maart 2003 11:25 schreef yvonne het volgende:[..]
Omdat ze heel misschien WEL de strekking van dat topic snapten
Jouw gevolgtrekking was nl niet de juiste,
neemt niet weg dat het achteraf gezien een van de mindere topics was
Inlevingsvermogen is altijd een goede eigenschap voor modjes
quote:Ja, we moeten snel eslissen, want een reeks zit er niet in!
Op woensdag 19 maart 2003 11:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tja .. dus wat gaat het worden ?
quote:het verbaasd me trouwens niet hier de naam van [bepaalde user] tegen te komen...
Op woensdag 19 maart 2003 11:29 schreef Maanvis het volgende:[..]
Nou, zo vatte ik het op, en met mij een ontiegelijk grote groep users op het forum. Dat topic werd blijkbaar maar door een klein groepje op de juiste manier uitgelegt, waaronder jijzelf. De rest van de users werd hier gewoon door gekwetst. Voor wiens leed leed kies je dan, het leed van gellarboy en de usuals die een leuk topic gesloten zien worden, of het leed van een grote groep users die hier serieus aanstoot aan neemt?
Inlevingsvermogen is altijd een goede eigenschap voor modjes
quote:Of in elk topic 'afteltopic' roepen.
Op woensdag 19 maart 2003 11:26 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het overigens wel ontzettend irritant dat er users zijn die in topics met een grap, een leuk plaatje of een leuke link altijd moeten laten weten als ze iets niet leuk vinden of dat het al oud is. *kijkt beetje streng naar Blaatschaap*.Dit soort users maken dat users wel 3 keer nadenken voordat ze een potentieel leuk topic openen.
quote:Swets? Miss bleu?
Op woensdag 19 maart 2003 11:30 schreef Troel het volgende:[..]
het verbaasd me trouwens niet hier de naam van [bepaalde user] tegen te komen...
quote:Of 'hi-la-risch'.
Op woensdag 19 maart 2003 11:30 schreef Luigi het volgende:[..]
Of in elk topic 'afteltopic' roepen.
.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:31 schreef Luigi het volgende:[..]
Of 'hi-la-risch'.
.
of alleen de smilie
quote:Ik roep in best veel topics : GEWELDIG TOPIC! Of GENIAAAL!!!
Op woensdag 19 maart 2003 11:31 schreef Luigi het volgende:[..]
Of 'hi-la-risch'.
.
Maar dan meen ik het ook echt
quote:Dit wordt geen reeks hoor
Op woensdag 19 maart 2003 11:32 schreef Maanvis het volgende:[..]
Ik roep in best veel topics : GEWELDIG TOPIC! Of GENIAAAL!!!
Maar dan meen ik het ook echt
quote:die noemde ik in dat topic
Op woensdag 19 maart 2003 11:32 schreef Roonaan het volgende:[..]
Gellarboy?
nou aub een typisch voorbeeld van een onzin topic met de biujbehorende reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |