En nog een vraagje : Heb jij dat nou ook wel eens, dat je een topic post en dat je eigenlijk wel weet dat ie toch op slot zal gaan, maar dan heb je het toch maar effe gezegd en ben jij je ei kwijt, hoe bagger dat ei ook is
quote:Hehe ja
Op woensdag 19 maart 2003 09:44 schreef robh het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al.
Kennelijk denkt men het godgegeven recht te hebben om de grootst mogelijke onzin neer te plempen, en wij moeten er dan vooral vanaf blijven.
quote:Of we gooien het hele Onzin forum eens 48 uur in de ban
Op woensdag 19 maart 2003 09:47 schreef Ernst het volgende:
Verstop de 'plaats nieuw topic'-knop, dan móet dat stel hersendode TMF-idioten wel nadenken voordat ze hun topic plaatsen. Misschien dat ze dan inzien hoe in- en intriest hun miezerige kutleven is geworden dat ze een forum gaan vervuilen met hun stompzinnige meuk.
Het 'Swetsenegger Syndroom'. En ik ben serieus bang dat yvonnetje het modereren daaro straks niet meer leuk vindt
quote:Dan zou ik van te voren wel even het RIAGG inlichten en wat extra modjes op R&P zetten.
Op woensdag 19 maart 2003 09:56 schreef yvonne het volgende:
Of we gooien het hele Onzin forum eens 48 uur in de ban
quote:Told you so... Hoe lang geleden riep ik dit al?
Op woensdag 19 maart 2003 09:56 schreef yvonne het volgende:[..]
Of we gooien het hele Onzin forum eens 48 uur in de ban
quote:Mijn advies? Verbeter de wereld, begin bij jezelf
Op woensdag 19 maart 2003 09:57 schreef Maanvis het volgende:
Ja maar kijk naar het duiventopic van gister, en de reacties die dat uitlokte. Ik denk dat er wel 7 a 8 baggertopics zijn geopend naar aanleiding van het feit dat een FA een baggertopic opende.
quote:Wrom?
Ja maar kijk naar het duiventopic van gister, en de reacties die dat uitlokte. Ik denk dat er wel 7 a 8 baggertopics zijn geopend naar aanleiding van het feit dat een FA een baggertopic opende.Het 'Swetsenegger Syndroom'. En ik ben serieus bang dat yvonnetje het modereren daaro straks niet meer leuk vindt
quote:Weet je wat het mooiste van alles is? Die pubertjes in Onzin lezen dit TOCH niet!
Ja maar kijk naar het duiventopic van gister, en de reacties die dat uitlokte. Ik denk dat er wel 7 a 8 baggertopics zijn geopend naar aanleiding van het feit dat een FA een baggertopic opende.Het 'Swetsenegger Syndroom'. En ik ben serieus bang dat yvonnetje het modereren daaro straks niet meer leuk vindt
Mooi, he? .
quote:Nou, ik vind dat ik nog wel meeval
Op woensdag 19 maart 2003 09:58 schreef robh het volgende:[..]
Mijn advies? Verbeter de wereld, begin bij jezelf
quote:O, en dit bedoelde ik trouwens niet als grap.
Op woensdag 19 maart 2003 09:58 schreef Ernst het volgende:[..]
Dan zou ik van te voren wel even het RIAGG inlichten en wat extra modjes op R&P zetten.
quote:Check.
Op woensdag 19 maart 2003 09:58 schreef robh het volgende:
Mijn advies? Verbeter de wereld, begin bij jezelf
En nu?
quote:Gewoon, de manier waarop je je gedraagt op het forum
Op woensdag 19 maart 2003 09:59 schreef yvonne het volgende:[..]
Wrom?
Zaken zijn uitgepraat, en het sinds men weet dat ze accuut gebanned worden als ze me voor hoer uitmaken, is het iets verbeterd
quote:Veel weinig bagger maakt nog steeds veel bagger hoor!
Op woensdag 19 maart 2003 10:00 schreef Maanvis het volgende:Nou, ik vind dat ik nog wel meeval
Doe maar eens een search op mijn naam.
quote:Nou moe, als je nou niet snapt dat die nee fase humor is, geef ik het idd maar op hoor
Op woensdag 19 maart 2003 10:01 schreef Maanvis het volgende:[..]
Gewoon, de manier waarop je je gedraagt op het forum
Ipv een leuk meediscussierende yvonne zie ik nu een yvonne die alles alleen maar op slot gooit met een ontzettend kort sluitbericht, en alleen nog in wat incrowd topics wat meepraat...
helleuh, het is Onzin, slotejs mogen best iets hebben
quote:* nossio gluurt ffies mee
Op woensdag 19 maart 2003 09:59 schreef Luigi het volgende:[..]
Weet je wat het mooiste van alles is? Die pubertjes in Onzin lezen dit TOCH niet!
. Dus wat wij hier ook roepen en verzinnen, de boodschap komt toch niet aan!
Mooi, he?
.
quote:Wat een verschil dan weer, ik heb gisteravond eens een hartstikke leuke avond in Onzin gehd
Ipv een leuk meediscussierende yvonne zie ik nu een yvonne die alles alleen maar op slot gooit met een ontzettend kort sluitbericht, en alleen nog in wat incrowd topics wat meepraat...
quote:ik vind dat "nee." juist leuk!
Kort maar krachtig...
quote:Net als de Calimero van Shmoopy.
Op woensdag 19 maart 2003 10:04 schreef yvonne het volgende:[..]
Nou moe, als je nou niet snapt dat die nee fase humor is,
quote:Er is inderdaad een verschil tussen het overdag forum publiek en die in de avond (persoonlijke mening)
Op woensdag 19 maart 2003 10:06 schreef yvonne het volgende:[..]
Wat een verschil dan weer, ik heb gisteravond eens een hartstikke leuke avond in Onzin gehd
quote:O en ik wel denk je? Die achterlijke kutpubers hebben toch al zo'n miserabel kutleven met hun vriendje die niet genoeg wil neuken, de benzineprijzen van hun scooter die veel te hoog liggen en hun door hun ouders gesponsorde computer waarop ze geen Command & Conquer Generals kunnen spelen dat hun tere zieltje op de rand van de afgrond balanceert, wat nu met de aanstaande oorlog in Irak alleen maar erger zal worden natuurlijk. Want hoe combineer je je chronische puistencomplex, je BrEeZaH-verslaving, je miserabele bijbaantje bij de plaatselijke buurtsuper en je exorbitante stapgedrag waar je op je 14e met elke snelle knul met BMW onder z'n reet, zaterdag 's avonds in de Breestraat hem afzuigt naar een hoogtepunt dat hij niet gehad heeft sinds hij zijn nieuwe groen-geel-blauw-rode sportstuurtje voor zijn kutbak binnenkreeg, met het lamlendig voor de bank hangen kijkend naar CNN en je afvragend waarom je SMS-berichtjes niet op die kutbalk onder in beeld verschijnen. Nee, met die aanstaande oorlog raken deze schepsels, die het ongelijk van Darwin glashard aantonen, compleet afgestompt van de buitenwereld waarbij ze hun trauma's in de reclame-break van CNN weer uit komen kotsen in het Onzinforum omdat het SMS-tegoed op is of omdat ze gewoon niet beseffen waar dat orgaan in hun kleine kutschedeltje voor dient.
Op woensdag 19 maart 2003 10:00 schreef yvonne het volgende:
O, en dit bedoelde ik trouwens niet als grap.
Het zij zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |