quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:23 schreef Martijn78 het volgende:[..]
Laat ik het dan anders stellen: Ik zou het op prijs stellen als er een rechts-georienteerde 'modderaar' bijkomt, omdat degene die er nu is links-georienteerd is. Dit zou in de toekomst de discussies kunnen verlevendigen.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:54 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Henceforth thou shalt be known as 'Balkenende'
quote:Een CDA-basher is misschien wat minder.
Op woensdag 19 maart 2003 11:39 schreef JAM het volgende:[..]
Geen "vrijzinnige" mod ?
[..]
Volgens mij juist andersom. Iemand die bezig is (objectief) te modderen, heeft minder tijd om een gekleurde post te schrijven.
Dus nomineer ik graag een rechts-georienteerde user
[..]
Volgens mij zijn er voorbeelden te over waar de politieke voorkeur van de huidige (en dus blijvende) moderator zeer duidelijk naar voren komt (waar hij de tijd vandaan haalt om deze posts te plaatsen ?). Het is niet te voorkomen en naar mijn idee ook helemaal niet erg dat er een politieke voorkeur in de posts naar voren komt.
quote:Je vergeet jezelf...
Op woensdag 19 maart 2003 11:14 schreef du_ke het volgende:
Ik nomineer Wile_E_Coyote , Jam en SCH en toch ook CMT (hoewel mij persoonlijk een tikje te rechts is hij toch ook voor rede vatbaar.)
En ik zit de posthistorie van Martijn78 eens door te nemen, en ik denk dat dat ook geen verkeerde kandidaat is. Nog niet zo lang aanwezig op Fok!, maar dat is wat mij betreft geen doorslaggevend argument.
quote:Thanks. Ik zal het in overweging nemen. (heb nl. de beschikking over twee linker handen als het over pc's e.d. gaat).
Op woensdag 19 maart 2003 11:51 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Je vergeet jezelf...
En ik zit de posthistorie van Martijn78 eens door te nemen, en ik denk dat dat ook geen verkeerde kandidaat is. Nog niet zo lang aanwezig op Fok!, maar dat is wat mij betreft geen doorslaggevend argument.
quote:Wat is dit voor VVD-mentaliteit! Proberen zoveel mogelijk concurrentie te creëren, iedereen gaat je hielen likken. Morgen komt de fase waar je iedereen tegen elkaar op gaat zetten.
Je vergeet jezelf...
stille hint dat er geen sollicitatie zit aan te komen van mij
quote:Ik probeer te bewerkstelligen dat er in ieder geval voldoende keus is.
Op woensdag 19 maart 2003 11:57 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wat is dit voor VVD-mentaliteit! Proberen zoveel mogelijk concurrentie te creëren, iedereen gaat je hielen likken. Morgen komt de fase waar je iedereen tegen elkaar op gaat zetten.
quote:neuh ik vergeet mezelf niet. Ik heb nu wel wat tijd maar ik ben ook druk bezig met afstuderen en dat moet toch ook een keer afgerond gaan worden
Je vergeet jezelf...
quote:Het gaat er niet om dat hij reageert. Maar de blinde manier waarop het gebeurt.
Op woensdag 19 maart 2003 10:51 schreef Martijn78 het volgende:
Hij is inderdaad een van de weinigen die reageert op kritiek op Zalm. Bedenk je dat er velen zijn die furieus reageren op kritiek op de CDA, PVDA enz. enz.
ik zie liever iemand die wat meer uit de voeten kan met nuances. Iemand als Keeper, Speknek, etc..
quote:Kan je me een topic aanwijzen waar de reactie op een 'blinde wijze'' gegeven wordt??
Op woensdag 19 maart 2003 12:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
Het gaat er niet om dat hij reageert. Maar de blinde manier waarop het gebeurt.
ik zie liever iemand die wat meer uit de voeten kan met nuances. Iemand als Keeper, Speknek, etc..
quote:ja hoor dat kan ik wel.
Op woensdag 19 maart 2003 12:57 schreef Martijn78 het volgende:[..]
Kan je me een topic aanwijzen waar de reactie op een 'blinde wijze'' gegeven wordt??
quote:SCH lijkt me absoluut geen goede mod.
Op woensdag 19 maart 2003 12:49 schreef Maerycke het volgende:
Dan nomineer ik bij deze graag SCH of Wile_E_Coyote. Komen regelmatig met goede argumenten en zijn ook voor rede vatbaar.
Speknek lijkt me wel OK.
quote:vertel...
Op woensdag 19 maart 2003 12:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja hoor dat kan ik wel.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja hoor dat kan ik wel.
quote:Niet gaan slowchatten hier!
Op woensdag 19 maart 2003 14:03 schreef Martijn78 het volgende:[..]
vertel...
Ik begin de kneepjes van het vak al te leren
Als er sprake van mocht ik zijn, ik las mijn naam een paar keer: ik heb zelf geen interesse.
quote:Mijn vriendin klaagt ook al over een gebrek aan aandacht...
Op woensdag 19 maart 2003 15:09 schreef detulp050 het volgende:
Aan de snelhied van het aantal topics in WAR, zou ik je adviseren om de deadline naar voren te verschuiven, volgens mij krijg je hier nog ernstige RSI van, zoveel topics !
Maar ik heb wel al 2 keer koffie voor haar gezet vandaag!
quote:Dat is inderdaad wel een goed idee, zo is er min of meer sprake van evenwicht. Hoewel Kozzmic ook erg objectief modereert.
Op woensdag 19 maart 2003 08:35 schreef George_Bush het volgende:
OK_DAN zou eigelijk helemaal niet zo verkeerd zijn, een iets rechts georienteerde mod zou wel een positieve aanvulling zijn.
quote:Wat doet robh dan?
Op woensdag 19 maart 2003 15:12 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Mijn vriendin klaagt ook al over een gebrek aan aandacht...
Maar ik heb wel al 2 keer koffie voor haar gezet vandaag!
quote:Gisteren en vanochtend was hij er wel hoor. Nu ff niet...
Op woensdag 19 maart 2003 15:25 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wat doet robh dan?
Ik heb hem nog niet zien modden in WAR.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:49 schreef Maerycke het volgende:
Dan nomineer ik bij deze graag SCH of Wile_E_Coyote. Komen regelmatig met goede argumenten en zijn ook voor rede vatbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |