Zie [GEZ].Een duomodje op Politiek..
quote:Ik ben wel benieuwd wie er zoal door zijn mede-users als potentiele mod naar voren wordt geschoven. En als er verdere vragen zijn over het moderatorschap dan hoor ik het ook graag.
Op dinsdag 18 maart 2003 20:19 schreef yvonne het volgende:
Met dank aan Kozzmic:Graag zou ik een volwaardige duomod voor Politiek erbij willen hebben. Met name voor de uren overdag, waarop ik op mijn werk zit en me eigenlijk niet bezig zou moeten houden met Fok!. Tot nu toe was Doc een soort van hulpmod op Politiek, maar hij heeft aangegeven zich liever op het Voetbal-forum te willen concentreren.
Waar ben ik naar op zoek?
Iemand met veel interesse in Politiek. Regelmatige aanwezigheid en inhoudelijke posts in Politiek en verwante fora strekken tot aanbeveling! Iemand die frequent aanwezig is op het forum, en in ieder geval overdag (ma t/m do'dag) de mogelijkheid heeft om te Fok!ken. Hoeft niet elke dag, maar regelmatige aanwezigheid is wel gewenst. Iemand die anderen kan stimuleren tot discussie. Het slotjeszetten en waarschuwingen uitdelen is slechts één kant van het moderatorschap, actief meeposten en af en toe discussies openen of 'reanimeren' zijn w.m.b. belangrijkere eigenschappen van een goede mod in Politiek. De politieke kleur van een moderator is absoluut niet relevant (al zullen sommigen dat niet geloven ) en een geheel smetteloos verleden is ook geen vereiste. Graag in je sollicitatiemail aangeven op welke tijden je wel en niet online kunt zijn!
--------------------------------------------------------------------------------Solliciteren kan tot as zondag tot 20 uur.
Stuur je mail naar forum@fok.nl.
quote:Die eerste drie al zeker niet. Kennyman is er wellicht toch wat te weinig overdag.
Op dinsdag 18 maart 2003 20:32 schreef Farzin het volgende:
SCH, Wile_E_Coyote of Nyrem.Kennyman en Ryan3 kunnen ook.
Als ik zo vrij mag zijn dan schuif ik Hoppe naar voren.
quote:Dank u voor het vertrouwen <buig, buig>
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 18-03-2003 21:31]
Iedereen die wil solliciteren is uiteraard van harte welkom!!
Kom maar op met je mail, laat maar horen wat je te bieden hebt!
Ohja, en wat belangrijk is.... Vermeld uiteraard even je username zodat we weten wie we voor ons hebben!
quote:Jij mag ook mailen. En wat mij betreft ben je niet volkomen kansloos.
Op dinsdag 18 maart 2003 20:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik hoef niet te mailen neem ik aan.
quote:You gotta be kidding!
Op dinsdag 18 maart 2003 21:06 schreef Glacius het volgende:
OK_DAN vind ik wel geschikt. Maar daar ging het hier niet over.
quote:Uhhhh.... nou.... nee!
Op dinsdag 18 maart 2003 21:17 schreef EnderOnline het volgende:
Zouden verkiezingen voor een nieuwe mod in een politiek-forum trouwens geen grappig idee zijn?
Fok! is geen democratie, en dat willen we zo houden. Stel je voor dat Abu Jahjah zich met een paar vrienden hier regged en zich in de crew laat stemmen.
De FA's beslissen uiteindelijk, eventueel na een stemronde onder de hele crew. En uiteraard heb ik in dit geval een belangrijke adviserende rol bij de keuze!
Maar ik wil het wel. Moet ff kijken hoe het met breedband hier zit en als dat goed zit wil ik best kandidaat worden.
quote:Goed idee! Ik stem voor!
Op dinsdag 18 maart 2003 21:17 schreef EnderOnline het volgende:
Zouden verkiezingen voor een nieuwe mod in een politiek-forum trouwens geen grappig idee zijn?
quote:* Wile_E_Coyote gaat op zoek in alle topics naar hobbyś en voorkeuren van Kozzmic
Op dinsdag 18 maart 2003 21:23 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Uhhhh.... nou.... nee!
Fok! is geen democratie, en dat willen we zo houden. Stel je voor dat Abu Jahjah zich met een paar vrienden hier regged en zich in de crew laat stemmen.
De FA's beslissen uiteindelijk, eventueel na een stemronde onder de hele crew. En uiteraard heb ik in dit geval een belangrijke adviserende rol bij de keuze!
quote:Nou moe
Op dinsdag 18 maart 2003 21:23 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Uhhhh.... nou.... nee!
quote:Voor nominaties is dit topic uiteraard bedoeld!
Op dinsdag 18 maart 2003 21:27 schreef jellyrose het volgende:[..]
Nou moe
Nomineren dan? Net zoals bij Big Brother? En dan zijn de FA's en de crew het Nederlandse publiek! ah toe.. ah toe?
...en ik heb 'm echt niet voor de show geopend hoor...
quote:Allemaal erg fraudegevoelig.
Op dinsdag 18 maart 2003 21:38 schreef EnderOnline het volgende:
of de FA's kiezen een paar kandidaten en daarna verkiezingen voor de uiteindelijke keuze
quote:Jaaaa.. maar als er nou 10 namen uitkomen, mogen wij er dan zeg maar 5 wegstemmen? Dan hebben jullie als crew er toch nog 5 om uit te kiezen.. lijkt mij een goeie deal
Op dinsdag 18 maart 2003 21:36 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Voor nominaties is dit topic uiteraard bedoeld!
*stille hint*
[Dit bericht is gewijzigd door EnderOnline op 18-03-2003 21:46]
quote:Ik heb je hier voor vandaag ook nog nooit gezien.
Op dinsdag 18 maart 2003 21:41 schreef EnderOnline het volgende:
pfff niemand heeft me nog genomineert vindt ik wel beetje matig*stille hint*
quote:Precies, dat soort fraude. En de meeste vaste posters kennen de potentiele kandidaten al goed, al is het altijd afwachten hoe iemand het als moderator gaat doen.
klopt maar als je weet dat alle kandidaten goed zijn, geeft de posters de kans de nieuwe mod goed te leren kennen en in een serieus debat te zien en natuurlijk je zou zwaar veel accounts kunnen aanmaken enzo maar als je dat teveel doet valt het toch wel op en anders maakt het niet zoveel uit...
quote:Uhm. Ik nomineer per definitie geen mensen die het verschil tussen een -t en een -d niet kennen!
pfff niemand heeft me nog genomineert vindt ik wel beetje matig*stille hint*
*stille hint ook*
quote:Aantal posts op forum 62
pfff niemand heeft me nog genomineerd vindt ik wel beetje matig*stille hint*
quote:Liever iemand die de Nederlandse taal wat beter onder de knie heeft, dan een "talent".
Op dinsdag 18 maart 2003 21:48 schreef EnderOnline het volgende:
Lekker boeiund of ik hier al zwaar lang post, beter een talent dan iemand die alleen gekozen wordt om zijn post count.
quote:De openingspost doorlezen zou de oplossing kunnen zijn.
Lekker boeiund of ik hier al zwaar lang post, beter een talent dan iemand die alleen gekozen wordt om zijn post count.
quote:
Iemand met veel interesse in Politiek. Regelmatige aanwezigheid en inhoudelijke posts in Politiek en verwante fora strekken tot aanbeveling!
quote:Het postverleden zal ook meespelen, denk je niet?
quote:Zekers, hoewel kwaliteit boven kwantiteit gaat.
Op dinsdag 18 maart 2003 21:50 schreef static het volgende:[..]
Het postverleden zal ook meespelen, denk je niet?
quote:En het niveau is zeker om over naar huis te schrijven.
Op dinsdag 18 maart 2003 21:52 schreef EnderOnline het volgende:
Farzin, tot aanbeveling ja, dat is geen vereiste, verder is FP ook grotendeels politiek.
quote:Inderdaad. Maar als er mensen zijn die wčl inhoudelijk posten, dan zullen die waarschijnlijk wel de voorkeur krijgen. Ik vrees dat je met 70 posts weinig kans maakt.
Op dinsdag 18 maart 2003 21:52 schreef EnderOnline het volgende:
Farzin, tot aanbeveling ja, dat is geen vereiste,
quote:Dat klopt. Alleen heb je ook daar niet veel posts.
verder is FP ook grotendeels politiek.
quote:Uiteraard, ik refereerde dan ook niet aan de kwantiteit.
Op dinsdag 18 maart 2003 21:53 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Zekers, hoewel kwaliteit boven kwantiteit gaat.
Mag ik je allereerst bedanken voor de manier waarop je Politiek, zowel des daags als des nachts hebt gemodereerd.
De manier waarop je ingegrepen hebt in de discussies en de manier waarop je discussies hebt geëntameerd.
Ik wil je integriteit roemen.
Ik kan me voorstellen, dat je -gezien de intensiteit en de integriteit waarmee je modt - naar versterking zoekt.
Ik ben niet in staat het deel dat je af wilt stoten op te vangen.
Daarom dank voor al je bemoeienissen hier. Ook overdag.
Overigens is er op 22 maart a.s. een onzinmeet in Amsterdam.
Ik zou Uw vrouw en kind daar ook gaarne begroeten.
De groeten van mij, dus.
quote:Hmm altijd beter dan mensen die klaarblijkelijk niks beters te doen hebben dan anderen afkraken.
En het niveau is zeker om over naar huis te schrijven.
Oh en Farzin lijkt me best een geschikte kandidaat.
quote:Dank voor uw reactie...
Op dinsdag 18 maart 2003 21:59 schreef opa het volgende:
Mijn aandacht heb je Kozzmic.Mag ik je allereerst bedanken voor de manier waarop je Politiek, zowel des daags als des nachts hebt gemodereerd.
-knip-
quote:Ik denk er nog even een weekje ofzo over na, goed?
Overigens is er op 22 maart a.s. een onzinmeet in Amsterdam.Ik zou Uw vrouw en kind daar ook gaarne begroeten.
De groeten van mij, dus.
quote:Volgens mij is BSB nog altijd gebanned voor Politiek...
Op dinsdag 18 maart 2003 21:56 schreef Kaalhei het volgende:
Ik nomineer Farzin, GLG, BansheeBoy en Tia_Tijger
quote:Is dit wat dan: http://forum.fok.nl/profile.php?id=35391
Op dinsdag 18 maart 2003 22:15 schreef Kozzmic het volgende:
Volgens mij is BSB nog altijd gebanned voor Politiek...
Maar de andere nominaties zal ik serieus in overweging nemen!
Ja ik heb tijd, nee ik ga niet solliciteren.
Ik vind dat de crew, en wel Danny persoonlijk, mij een mailtje moet sturen met de vraag of ik het alsjeblieft wil doen.
quote:Vergeet jezelf niet
quote:Zoals in de openingspost te lezen valt.....
Op dinsdag 18 maart 2003 23:53 schreef Frenkie het volgende:
Je deed dit toch met Doc samen..??
Tot nu toe was Doc een soort van hulpmod op Politiek, maar hij heeft aangegeven zich liever op het Voetbal-forum te willen concentreren.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:54 schreef Cora het volgende:
Ik stem voor Kozzmic.
Maar die is al bezet geloof ik.
quote:Mijn excuses
Op dinsdag 18 maart 2003 23:55 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Zoals in de openingspost te lezen valt.....
Tot nu toe was Doc een soort van hulpmod op Politiek, maar hij heeft aangegeven zich liever op het Voetbal-forum te willen concentreren.
Ik ben het met alledrie zelden eens, maar volgens mij moeten ze uitstekend in staat zijn om zowel Politiek ordelijk te houden als er een nuttige, geheel eigen bijdrage aan te leveren.
-edit- Was Wile_E_Coyote even vergeten. Lijkt me ook prima geschikt, maar helaas, daar ben ik het af en toe wel mee eens -edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 19-03-2003 00:04]
quote:Wile-Edocksaints
*meldt!
quote:omdat GWBush het zelf wat druk heeft momenteel?
Op woensdag 19 maart 2003 04:10 schreef BAZZA het volgende:
Strollie75 lijkt mij wel wat.
quote:Omdat Sharon geen ADSL meer heeft
Op woensdag 19 maart 2003 04:22 schreef MREn het volgende:
omdat GWBush het zelf wat druk heeft momenteel?
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 19-03-2003 07:56]
quote:LOL.. Ja, dat kan natuurlijk niet...
Op dinsdag 18 maart 2003 23:57 schreef Litpho het volgende:
Farzin, SCH en scanman01.-edit- Was Wile_E_Coyote even vergeten. Lijkt me ook prima geschikt, maar helaas, daar ben ik het af en toe wel mee eens -edit-
edit: Overigens zou ik het best willen doen, maar ik ben de komende twee weken incommunicado wat computers betreft, dus dat is een beetje lastig voor de sollicitatie.
Mag je eigenlijk jezelf nomineren?
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 19-03-2003 08:03]
quote:Ik denk dat jij genoeg te mailen hebt naar Kofi Annan om uit te leggen waarom je je laarzen afveegt met het Handvest van de VN...
Op woensdag 19 maart 2003 08:32 schreef George_Bush het volgende:
Zal ik ook eens naar Kozzmic mailen?
quote:Gewoon mailen zet dan waarschijnlijk meer zoden aan de dijk!
Op woensdag 19 maart 2003 07:56 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Mag je eigenlijk jezelf nomineren?
quote:Ja, maar ik zeg al, ik ben de komende 2 weken incommunicado wegens huwelijksreis, dus dat maakt dat een beetje lastig..
Op woensdag 19 maart 2003 08:37 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Gewoon mailen zet dan waarschijnlijk meer zoden aan de dijk!
quote:En ik denk dat jij je handen vol hebt aan de Roadrunner, want die heb je ook nog steeds niet te pakken kunnen krijgen.
Op woensdag 19 maart 2003 08:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik denk dat jij genoeg te mailen hebt naar Kofi Annan om uit te leggen waarom je je laarzen afveegt met het Handvest van de VN...
quote:Allereerst gefeli!
Op woensdag 19 maart 2003 08:38 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ja, maar ik zeg al, ik ben de komende 2 weken incommunicado wegens huwelijksreis, dus dat maakt dat een beetje lastig..
Mocht je het worden dan wachten we wel even tot je weer terugbent. Of we maken het al wel vast bekend, en starten met inwijdenwerken als je er weer bent. Strolie ging ook een week op vakantie terwijl hij aan het solliciteren was voor Games (en werd toch gekozen).
quote:En Farzin?
quote:Gelukkig is dat in mijn geval geen bedreiging voor de wereldvrede
Op woensdag 19 maart 2003 08:40 schreef George_Bush het volgende:[..]
En ik denk dat jij je handen vol hebt aan de Roadrunner, want die heb je ook nog steeds niet te pakken kunnen krijgen.
quote:Dank, dank. Mijn gironummer voor giften is...
Op woensdag 19 maart 2003 08:44 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Allereerst gefeli!
quote:Hmm, okee, ik zal erover nadenken.. Doordeweek zit ik veel achter de PC op het werk (met ADSL) dus zo af en toe even gluren moet niet teveel ongemak veroorzaken..
Mocht je het worden dan wachten we wel even tot je weer terugbent. Of we maken het al wel vast bekend, en starten met inwijdenwerken als je er weer bent. Strolie ging ook een week op vakantie terwijl hij aan het solliciteren was voor Games (en werd toch gekozen).
quote:Strolie is inmiddels mod (van Games), en heeft dus al een mooi kijkje achter de schermen. Met de andere 2 die je noemt zou ik trouwens geen probleem hebben. Zoals gezegd, politieke voorkeur speelt niet echt een rol. Een klein beetje inlevingsvermogen in de 'gedachtengang' van een ander vind ik wel belangrijk.
Op woensdag 19 maart 2003 08:44 schreef mbn het volgende:
Het lijkt me een moeilijke keuze Kozzmic. Ik kijk regelmatig in Politiek, maar heb nog niet iemand kunnen bedenken die geschikt lijkt. De meeste namen die je regelmatig ziet terugkomen, zijn de namen die in de welles-nietus discussies voluit meedoen.
Misschien moet je inderdaad zo iemand kiezen en hopen dat hij/ zij doorheeft dat modereren anders werkt dan discussieren. Dan zou mij een politiek rechts georienteerd het meest geschikt lijken. Dan kom ik uit bij CherrymoonTraxx, Marky of Strolie75.
quote:CherrymoonTraxx, lijkt me ook een goede keuze.
Op woensdag 19 maart 2003 08:49 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Strolie is inmiddels mod (van Games), en heeft dus al een mooi kijkje achter de schermen. Met de andere 2 die je noemt zou ik trouwens geen probleem hebben. Zoals gezegd, politieke voorkeur speelt niet echt een rol. Een klein beetje inlevingsvermogen in de 'gedachtengang' van een ander vind ik wel belangrijk.
quote:Kunnen we jouw sollicitatie ook verwachten?
Op woensdag 19 maart 2003 09:17 schreef JAM het volgende:
Ikku ikku ikku en de rest kan stikkuh !
quote:'k vind het best. Tot zondag 8 uur hč.
Op woensdag 19 maart 2003 09:54 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Kunnen we jouw sollicitatie ook verwachten?
quote:Ik heb al wel gesolliciteerd.
Op woensdag 19 maart 2003 09:54 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Kunnen we jouw sollicitatie ook verwachten?
Ik stem op Farzin.
quote:Hmmz, ik had je wel op m'n shortlist staan... Dus denk er nog even serieus over, svp!
Op woensdag 19 maart 2003 10:28 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb voldoende tijd van maandag tot en met vrijdag, maar ik zal zeker niet solliciteren.
quote:Ik heb het gezien!
Op woensdag 19 maart 2003 10:16 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ik heb al wel gesolliciteerd.
quote:Wie staat er nog meer op? Dat bespaart misschien wat sollicitaties
Op woensdag 19 maart 2003 10:41 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Hmmz, ik had je wel op m'n shortlist staan... Dus denk er nog even serieus over, svp!
quote:Mij niet. Hij reageert als een hooligan als er commentaar verschijnt op de grote leider Zalm.
Op woensdag 19 maart 2003 10:13 schreef Martijn78 het volgende:
Marky lijkt me wel wat!
quote:Idem hier.
Op dinsdag 18 maart 2003 23:19 schreef Ulx het volgende:Ja ik heb tijd, nee ik ga niet solliciteren.
Ik vind dat de crew, en wel Danny persoonlijk, mij een mailtje moet sturen met de vraag of ik het alsjeblieft wil doen.
quote:Hij is inderdaad een van de weinigen die reageert op kritiek op Zalm. Bedenk je dat er velen zijn die furieus reageren op kritiek op de CDA, PVDA enz. enz.
Op woensdag 19 maart 2003 10:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
Mij niet. Hij reageert als een hooligan als er commentaar verschijnt op de grote leider Zalm.
Ik denk dat (gezien de duidelijke PVDA standpunten van Kozzmic (met respect!) ) het goed is voor dit forum dat de politieke voorkeur van de moderators een afspiegeling vormen van de totaal populatie van de Fokkers. Hier hoort dus ook iemand te zitten die wat rechtser is.
quote:Ik had shortlist misschien even tussen haakjes moeten zetten, nu wordt het natuurlijk weer te serieus opgevat.
Op woensdag 19 maart 2003 10:42 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Wie staat er nog meer op? Dat bespaart misschien wat sollicitaties
Nee, ik ga geen namen noemen. Behalve dus dat ik bij sommigen in dit topic wel aangeef dat ik graag een sollicitatie van diegene tegemoet zie. En dat betekent weer niet dat ik anderen uitsluit van enige kans ofzo.
Hmmz, ik lijk nu net een politicus...
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:51 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik had shortlist misschien even tussen haakjes moeten zetten, nu wordt het natuurlijk weer te serieus opgevat.
Nee, ik ga geen namen noemen. Behalve dus dat ik bij sommigen in dit topic wel aangeef dat ik graag een sollicitatie van diegene tegemoet zie. En dat betekent weer niet dat ik anderen uitsluit van enige kans ofzo.
![]()
quote:Henceforth thou shalt be known as 'Balkenende'
Op woensdag 19 maart 2003 10:51 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik had shortlist misschien even tussen haakjes moeten zetten, nu wordt het natuurlijk weer te serieus opgevat.
![]()
quote:Ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind het vooral belangrijk dat degene die moderator wordt in staat is zijn/haar politieke standpunten naast zich neer te leggen op het moment dat hij/zij aan het modereren is. Of diegene nu in discussies een rechtse of een linkse mening uitdraagt. Vandaar dat dus in de sollicitatie-oproep staat dat de politieke kleur niet relevant is.
Op woensdag 19 maart 2003 10:51 schreef Martijn78 het volgende:[..]
Ik denk dat (gezien de duidelijke PVDA standpunten van Kozzmic (met respect!) ) het goed is voor dit forum dat de politieke voorkeur van de moderators een afspiegeling vormen van de totaal populatie van de Fokkers. Hier hoort dus ook iemand te zitten die wat rechtser is.
Ik denk trouwens wel dat Marky een prima kandidaat zou zijn.
quote:Jaja...
Op woensdag 19 maart 2003 10:51 schreef Kozzmic het volgende:Behalve dus dat ik bij sommigen in dit topic wel aangeef dat ik graag een sollicitatie van diegene tegemoet zie.
Stille hint
quote:Ben het helemaal met je eens als je zegt dat een moderator in staat geacht moet worden om politieke standpunten naast zich neer te leggen als ie aan het 'modderen' is. (dat doe jij in ieder geval goed)
Op woensdag 19 maart 2003 10:57 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind het vooral belangrijk dat degene die moderator wordt in staat is zijn/haar politieke standpunten naast zich neer te leggen op het moment dat hij/zij aan het modereren is. Of diegene nu in discussies een rechtse of een linkse mening uitdraagt. Vandaar dat dus in de sollicitatie-oproep staat dat de politieke kleur niet relevant is.
Ik denk trouwens wel dat Marky een prima kandidaat zou zijn.
Laat ik het dan anders stellen: Ik zou het op prijs stellen als er een rechts-georienteerde 'modderaar' bijkomt, omdat degene die er nu is links-georienteerd is. Dit zou in de toekomst de discussies kunnen verlevendigen.
Even nog iets anders: ga aan je werk Kozz
[Dit bericht is gewijzigd door Martijn78 op 19-03-2003 11:32]
quote:Ik wil er best over nadenken maar over een aantal maanden is het vrij onzeker of ik nog wel tijd heb, tijdens het afstuderen heb ik meer dan genoeg tijd
Op woensdag 19 maart 2003 10:41 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Hmmz, ik had je wel op m'n shortlist staan... Dus denk er nog even serieus over, svp!
quote:Geen "vrijzinnige" mod ?
Op woensdag 19 maart 2003 11:23 schreef Martijn78 het volgende:
Laat ik het dan anders stellen: Ik zou het op prijs stellen als er een rechts-georienteerde 'modderaar' bijkomt, omdat degene die er nu is links-georienteerd is. Dit zou in de toekomst de discussies kunnen verlevendigen.
quote:Hehe...
Op woensdag 19 maart 2003 11:23 schreef Martijn78 het volgende:[..]
Even nog iets anders: ga aan je werk Kozz
Ik ben sinds gister met griep thuis. Het gaat echter wel weer beter, dus morgen ben ik waarschijnlijk weer aan het werk...
...zonder te Fok!ken. Probeer ik...
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:23 schreef Martijn78 het volgende:[..]
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:54 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Henceforth thou shalt be known as 'Balkenende'
quote:Een CDA-basher is misschien wat minder.
Op woensdag 19 maart 2003 11:39 schreef JAM het volgende:[..]
Geen "vrijzinnige" mod ?
[..]
Volgens mij juist andersom. Iemand die bezig is (objectief) te modderen, heeft minder tijd om een gekleurde post te schrijven.
Dus nomineer ik graag een rechts-georienteerde user
[..]
Volgens mij zijn er voorbeelden te over waar de politieke voorkeur van de huidige (en dus blijvende) moderator zeer duidelijk naar voren komt (waar hij de tijd vandaan haalt om deze posts te plaatsen ?). Het is niet te voorkomen en naar mijn idee ook helemaal niet erg dat er een politieke voorkeur in de posts naar voren komt.
quote:Je vergeet jezelf...
Op woensdag 19 maart 2003 11:14 schreef du_ke het volgende:
Ik nomineer Wile_E_Coyote , Jam en SCH en toch ook CMT (hoewel mij persoonlijk een tikje te rechts is hij toch ook voor rede vatbaar.)
En ik zit de posthistorie van Martijn78 eens door te nemen, en ik denk dat dat ook geen verkeerde kandidaat is. Nog niet zo lang aanwezig op Fok!, maar dat is wat mij betreft geen doorslaggevend argument.
quote:Thanks. Ik zal het in overweging nemen. (heb nl. de beschikking over twee linker handen als het over pc's e.d. gaat).
Op woensdag 19 maart 2003 11:51 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Je vergeet jezelf...
En ik zit de posthistorie van Martijn78 eens door te nemen, en ik denk dat dat ook geen verkeerde kandidaat is. Nog niet zo lang aanwezig op Fok!, maar dat is wat mij betreft geen doorslaggevend argument.
quote:Wat is dit voor VVD-mentaliteit! Proberen zoveel mogelijk concurrentie te creëren, iedereen gaat je hielen likken. Morgen komt de fase waar je iedereen tegen elkaar op gaat zetten.
Je vergeet jezelf...
stille hint dat er geen sollicitatie zit aan te komen van mij
quote:Ik probeer te bewerkstelligen dat er in ieder geval voldoende keus is.
Op woensdag 19 maart 2003 11:57 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wat is dit voor VVD-mentaliteit! Proberen zoveel mogelijk concurrentie te creëren, iedereen gaat je hielen likken. Morgen komt de fase waar je iedereen tegen elkaar op gaat zetten.
quote:neuh ik vergeet mezelf niet. Ik heb nu wel wat tijd maar ik ben ook druk bezig met afstuderen en dat moet toch ook een keer afgerond gaan worden
Je vergeet jezelf...
quote:Het gaat er niet om dat hij reageert. Maar de blinde manier waarop het gebeurt.
Op woensdag 19 maart 2003 10:51 schreef Martijn78 het volgende:
Hij is inderdaad een van de weinigen die reageert op kritiek op Zalm. Bedenk je dat er velen zijn die furieus reageren op kritiek op de CDA, PVDA enz. enz.
ik zie liever iemand die wat meer uit de voeten kan met nuances. Iemand als Keeper, Speknek, etc..
quote:Kan je me een topic aanwijzen waar de reactie op een 'blinde wijze'' gegeven wordt??
Op woensdag 19 maart 2003 12:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
Het gaat er niet om dat hij reageert. Maar de blinde manier waarop het gebeurt.
ik zie liever iemand die wat meer uit de voeten kan met nuances. Iemand als Keeper, Speknek, etc..
quote:ja hoor dat kan ik wel.
Op woensdag 19 maart 2003 12:57 schreef Martijn78 het volgende:[..]
Kan je me een topic aanwijzen waar de reactie op een 'blinde wijze'' gegeven wordt??
quote:SCH lijkt me absoluut geen goede mod.
Op woensdag 19 maart 2003 12:49 schreef Maerycke het volgende:
Dan nomineer ik bij deze graag SCH of Wile_E_Coyote. Komen regelmatig met goede argumenten en zijn ook voor rede vatbaar.
Speknek lijkt me wel OK.
quote:vertel...
Op woensdag 19 maart 2003 12:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja hoor dat kan ik wel.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja hoor dat kan ik wel.
quote:Niet gaan slowchatten hier!
Op woensdag 19 maart 2003 14:03 schreef Martijn78 het volgende:[..]
vertel...
Ik begin de kneepjes van het vak al te leren
Als er sprake van mocht ik zijn, ik las mijn naam een paar keer: ik heb zelf geen interesse.
quote:Mijn vriendin klaagt ook al over een gebrek aan aandacht...
Op woensdag 19 maart 2003 15:09 schreef detulp050 het volgende:
Aan de snelhied van het aantal topics in WAR, zou ik je adviseren om de deadline naar voren te verschuiven, volgens mij krijg je hier nog ernstige RSI van, zoveel topics !
Maar ik heb wel al 2 keer koffie voor haar gezet vandaag!
quote:Dat is inderdaad wel een goed idee, zo is er min of meer sprake van evenwicht. Hoewel Kozzmic ook erg objectief modereert.
Op woensdag 19 maart 2003 08:35 schreef George_Bush het volgende:
OK_DAN zou eigelijk helemaal niet zo verkeerd zijn, een iets rechts georienteerde mod zou wel een positieve aanvulling zijn.
quote:Wat doet robh dan?
Op woensdag 19 maart 2003 15:12 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Mijn vriendin klaagt ook al over een gebrek aan aandacht...
Maar ik heb wel al 2 keer koffie voor haar gezet vandaag!
quote:Gisteren en vanochtend was hij er wel hoor. Nu ff niet...
Op woensdag 19 maart 2003 15:25 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wat doet robh dan?
Ik heb hem nog niet zien modden in WAR.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:49 schreef Maerycke het volgende:
Dan nomineer ik bij deze graag SCH of Wile_E_Coyote. Komen regelmatig met goede argumenten en zijn ook voor rede vatbaar.
quote:Ik dacht dat kicken tegen de policy was..
Op donderdag 20 maart 2003 09:56 schreef Kozzmic het volgende:
*kick*
quote:
*kick*
quote:Een nietszeggende titel...
*kick*
En dan ook nog een kick
Is het niet een goed idee om een duomod in te huren die Kozzmic gaat controleren en bestraffen?
quote:Je hebt er wel op geklikt
Op donderdag 20 maart 2003 10:22 schreef Sidekick het volgende:[..]
Een nietszeggende titel...
6 irritante vraagtekens in de titel...En dan ook nog een kick
Is het niet een goed idee om een duomod in te huren die Kozzmic gaat controleren en bestraffen?
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:23 schreef detulp050 het volgende:[..]
Je hebt er wel op geklikt
Maar goed Kozzmic waarvoor was de kick?
quote:Hij heeft mijn sollicitatie nog niet en dit was een stille hint
Op donderdag 20 maart 2003 10:32 schreef Sidekick het volgende:[..]
FOK! moet alle users in bescherming nemen die niet de zelfdiscipline hebben om niet te reagerenMaar goed Kozzmic waarvoor was de kick?
- Farzin
- SCH
- Nyrem
- Schatje
- Wile_E_Coyote
- Sidekick
Deze zijn wel geschikt.
- Kaalhei
- CherryMoonTraxx
- Glacius
- OK_DAN
- X-RAY
- BAZZA
- Strollie75
- George_Bush
- Ernst
[Dit bericht is gewijzigd door SilverMane op 20-03-2003 11:14]
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:12 schreef SilverMane het volgende:
Zolang het maar niet deze personen zijn- Farzin
- SCH
- Nyrem
- Schatje
- Wile_E_Coyote
- SidekickDeze zijn wel geschikt.
- Kaalhei
- CherryMoonTraxx
- Glacius
- OK_DAN
- X-RAY
- BAZZA
- Strollie75
- George_Bush
quote:Hee ik was Ernst en sp3c vergeten.
Op donderdag 20 maart 2003 11:14 schreef detulp050 het volgende:[..]
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:16 schreef detulp050 het volgende:[..]
quote:Even opnieuw onder de aandacht brengen. Zodat ik niet nadat er een mod gekozen is hoor "was er een sollicitatieronde?"...
Op donderdag 20 maart 2003 10:32 schreef Sidekick het volgende:[..]
FOK! moet alle users in bescherming nemen die niet de zelfdiscipline hebben om niet te reagerenMaar goed Kozzmic waarvoor was de kick?
...en natuurlijk nog even een paar users eraan herinneren dat ze nog een sollicitatiemailtje moeten sturen!
quote:
- SCH
- Nyrem
- Schatje
- Wile_E_Coyote
- Kaalhei
- CherryMoonTraxx
- Glacius
- OK_DAN
- X-RAY
- BAZZA
- Strollie75
- George_Bush
- Ernst
Ik ben allang blij dat ik in hetzelfde rijtje hoor als Schatje en Wile_E_Coyote.
quote:Nee totaal niet
Op donderdag 20 maart 2003 11:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Gelukkig heeft politieke voorkeur er niets mee te maken
Ik ben allang blij dat ik in hetzelfde rijtje hoor als Schatje en Wile_E_Coyote.
quote:Ik zou jou inderdaad meteen levenslang gaan bannen ja
Op donderdag 20 maart 2003 12:10 schreef SilverMane het volgende:[..]
Nee totaal niet
. Maar waar ik wel bang voor ben is dat alles wat bepaalde personen niet aanstaat maar ff weg wordt gemod. En dan moet ik eerlijk bekennen dat ik daar Farzin, Nyrem en SCH wel voor aanzie. Jij trouwens niet. Maar die post was maar een grapje uiteraart.
quote:Denk je niet dat dat ook geldt voor een aantal van de personen die je wel geschikt acht?
Op donderdag 20 maart 2003 12:10 schreef SilverMane het volgende:[..]
Nee totaal niet
. Maar waar ik wel bang voor ben is dat alles wat bepaalde personen niet aanstaat maar ff weg wordt gemod. En dan moet ik eerlijk bekennen dat ik daar Farzin, Nyrem en SCH wel voor aanzie.
quote:Ik zou in elk geval geen post weg-editten die me minder goed uitkomen. Als het gaat om Farzin en Nyrem dan zou ik daar m'n hand niet voor in het vuur durven te steken.
Op donderdag 20 maart 2003 12:15 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Denk je niet dat dat ook geldt voor een aantal van de personen die je wel geschikt acht?
quote:Volgens mij onderschat je ze.
Op donderdag 20 maart 2003 12:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik zou in elk geval geen post weg-editten die me minder goed uitkomen. Als het gaat om Farzin en Nyrem dan zou ik daar m'n hand niet voor in het vuur durven te steken.
Maar je hebt mij hoger? Of je hebt mij sowieso al uit je hoofd gezet?
Volgens mij moet iedereen dat wel objectief kunnen doen toch?
quote:Ongetwijfeld. Maar ik meende dat echt. Ik zou hier niet graag een stalinistisch regime cq. beleid zien op Fok!
Denk je niet dat dat ook geldt voor een aantal van de personen die je wel geschikt acht?
quote:Hoezo?
Op donderdag 20 maart 2003 12:18 schreef SCH het volgende:[..]
Volgens mij onderschat je ze.
quote:Nou, ik wou er eigenlijk nog bij zetten dat ik SCH op dat gebied wat volwassener acht...
Maar je hebt mij hoger? Of je hebt mij sowieso al uit je hoofd gezet?Volgens mij moet iedereen dat wel objectief kunnen doen toch?
Denk niet dat het iedereen gegeven is enigszins ojectief te modden.
quote:Ik zei ook een aantal van de genoemde personen. Niet allemaal.
Op donderdag 20 maart 2003 12:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik zou in elk geval geen post weg-editten die me minder goed uitkomen. Als het gaat om Farzin en Nyrem dan zou ik daar m'n hand niet voor in het vuur durven te steken.
quote:Blij vooruitzicht dat mij streelt.
Ik zou jou inderdaad meteen levenslang gaan bannen ja
[Dit bericht is gewijzigd door SilverMane op 20-03-2003 12:25]
quote:Dat is ook een grote eer, hoor
Op donderdag 20 maart 2003 11:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Gelukkig heeft politieke voorkeur er niets mee te maken
Niet te dogmatisch dus. Dan denk ik dat de meesten het wel kunnen. Alleen bij OK_DAN heb ik mijn vraagtekens, louter gebaseerd op zijn manier van posten.
Linkse mensen zijn natuurlijk wel slimmer
quote:Inderdaad, dat heb ik ook wel een beetje. Nu kan je nog weleens heeeerlijk uitvallen naar iemand
Op donderdag 20 maart 2003 12:25 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is het belangrijker dat het om een volwassen persoon gaat met gevoel voor regels (ik zeg eerlijk: het is niks voor mij, ik zou het denk ik wel goed kunnen maar verlies dan mijn lol in het lekkere fokken, beetje over de rand af en toe) en een wat volwassen blik op de wereld en een wat pragmatische houding.
quote:
Linkse mensen zijn natuurlijk wel slimmer![]()
Maar bij sommige denk ik ook wel: als je me hier kwijt wil dan moet je die als modje aanstellen.
quote:Goed plan.
Op donderdag 20 maart 2003 12:37 schreef SCH het volgende:
Eigenlijk zou het best leuk zijn als er een modje komt waar ik het niet mee kan vinden. Kozzmic is wel errrug aardig. Doe toch maar een rechtse rakker, die Marky is lekker eng, of George-Bush, CMT is ook te redelijke uiteindelijk, nmet die BAZZA is het ook wel lekker knokken denk en met Ernst.Maar bij sommige denk ik ook wel: als je me hier kwijt wil dan moet je die als modje aanstellen.
quote:en omdat die beide ook d'66 stemmen zeker he! beetje in je eigen straatje zoeken!
Op woensdag 19 maart 2003 12:35 schreef Frenkie het volgende:
Maar verder heb ik weinig een mening over een geschikte kandidaat hier. CMT lijkt me wel de ultieme grap als die het wordt (waarmee ik niet wil zeggen dat ie ongeschikt is overigens).
quote:Zolang ook niet hier de Ajacieden aan de macht komen
Op donderdag 20 maart 2003 12:45 schreef keeper het volgende:[..]
en omdat die beide ook d'66 stemmen zeker he! beetje in je eigen straatje zoeken!
.
Maar verder heb ik weinig een mening over een geschikte kandidaat hier. CMT lijkt me wel de ultieme grap als die het wordt (waarmee ik niet wil zeggen dat ie ongeschikt is overigens).
quote:Namen willen we. Want dat is zeker geen ongunstig side-effect wat je daar noemt
Maar bij sommige denk ik ook wel: als je me hier kwijt wil dan moet je die als modje aanstellen.
quote:Scheer je weg hier - jij hebt je feestje gisteren al gehad.
Op donderdag 20 maart 2003 12:50 schreef keeper het volgende:[..]
Namen willen we. Want dat is zeker geen ongunstig side-effect wat je daar noemt
.
Als je me een beetje kent, weet je mijn allergie. De 1 begint met een x en eindigt op ray, de ander heeft een 3 in zijn naam en eentje is lid van het CDA (dan nog liever een echt rechtse bal
quote:Dit klinkt als een pleidooi voor Banshee Boy die tegenwoordig Banshee Girl lijkt te zijn geworden
Op donderdag 20 maart 2003 12:42 schreef Sidekick het volgende:[..]
--knip-- Eindelijk eens een mod om tegen te schoppen
quote:toch leuk dat iedereen die een tikje aan het linkerkant van het politieke spectrum staat gelijk stalinistisch is
Op donderdag 20 maart 2003 12:20 schreef SilverMane het volgende:[..]
Ongetwijfeld. Maar ik meende dat echt. Ik zou hier niet graag een stalinistisch regime cq. beleid zien op Fok!
quote:Ja dat zou wel helpen ja
Op donderdag 20 maart 2003 12:52 schreef SCH het volgende:Als je me een beetje kent, weet je mijn allergie.
De 1 begint met een x en eindigt op ray, de ander heeft een 3 in zijn naam en eentje is lid van het CDA (dan nog liever een echt rechtse bal
quote:Tikkeltje? Stalinistisch in zijn handelen ja.
toch leuk dat iedereen die een tikje aan het linkerkant van het politieke spectrum staat gelijk stalinistisch is
quote:Wat een onzin. Waarschijnlijk weer een post van iemand die geen idee heeft van wat het stalinisme nou werkelijk inhoudt. Ik zie de moderators op Fok! die links zijn, niet massaal alle tegenstanders naar de goelags sturen. Ook heb ik hier niemand gehoord die tegen de vrijheid van meningsuiting is. Nyrem, SCH e.a. zouden bijvoorbeeld nooit zomaar posts weghalen die ze niet aanstaan. Waarom zouden ze dat eigenlijk doen? Het is een politiek forum, de bedoeling is dat mensen inhoudelijk met elkaar in discussie gaan.
Op donderdag 20 maart 2003 13:24 schreef SilverMane het volgende:
Tikkeltje? Stalinistisch in zijn handelen ja.
quote:HAHAHA, je trapt er nog in ook. NEXT!
Op donderdag 20 maart 2003 14:23 schreef Farzin het volgende:[..]
Wat een onzin. Waarschijnlijk weer een post van iemand die geen idee heeft van wat het stalinisme nou werkelijk inhoudt. Ik zie de moderators op Fok! die links zijn, niet massaal alle tegenstanders naar de goelags sturen. Ook heb ik hier niemand gehoord die tegen de vrijheid van meningsuiting is. Nyrem, SCH e.a. zouden bijvoorbeeld nooit zomaar posts weghalen die ze niet aanstaan. Waarom zouden ze dat eigenlijk doen? Het is een politiek forum, de bedoeling is dat mensen inhoudelijk met elkaar in discussie gaan.
quote:Wat zijn dit voor neo-nazi-reacties?
Op donderdag 20 maart 2003 14:59 schreef SilverMane het volgende:[..]
HAHAHA, je trapt er nog in ook. NEXT!
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 15:13 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wat zijn dit voor neo-nazi-reacties?
Serieus: Waar trapt Farzin in?
quote:Waarom ben ik niet geschikt??
- SCH
- Nyrem
- Schatje
- Wile_E_Coyote
- Sidekick
quote:Je bent toch een vrouw?
Op donderdag 20 maart 2003 15:30 schreef schatje het volgende:[..]
Waarom ben ik niet geschikt??
quote:Je mening staat hem niet aan.
Op donderdag 20 maart 2003 15:30 schreef schatje het volgende:
quote:Je bent het wel eens met mij eens
quote:Tja, jij acht Nyrem geschikt, dus misschien ben je wel niet de persoon die daarop commentaar moet leveren.
Op donderdag 20 maart 2003 15:34 schreef Farzin het volgende:[..]
Je mening staat hem niet aan.
Ik kan het me niet voorstellen dat iemand zegt dat George_Bush geschikter is dan jij. Vandaar mijn vermoedens.
quote:Nyrem is voor rede vatbaar. Ook heb ik Kennyman, een VVD'er met wie te praten valt, genoemd. Dus dit verwijt is onterecht.
Op donderdag 20 maart 2003 15:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tja, jij acht Nyrem geschikt, dus misschien ben je wel niet de persoon die daarop commentaar moet leveren.
quote:Hahaha. Die is goed.
Op donderdag 20 maart 2003 15:37 schreef Farzin het volgende:[..]
Nyrem is voor rede vatbaar.
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 15:37 schreef SCH het volgende:
Wauw - wat een heerlijke hokjesgeesten. Ik kan toevallig goed met CMT opschieten - dat hij er inhoudelijk naast zit, da's genetisch ofzo
Dan mogen de rechtse mensen proberen om het vooroordeel tegen te gaan dat ze niet zo dom zijn als ze doen voorkomen
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 15:33 schreef SCH het volgende:[..]
Je bent toch een vrouw?
![]()
Mag ik bij deze SCH de-nomineren?
quote:Is dat geen vrouw dan?
Op donderdag 20 maart 2003 15:44 schreef Maerycke het volgende:[..]
Mag ik bij deze SCH de-nomineren?
quote:LOL.. dat is ook een manier om het op te vatten ja
Op donderdag 20 maart 2003 15:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Is dat geen vrouw dan?
quote:Sort of
Op donderdag 20 maart 2003 15:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Is dat geen vrouw dan?
De kont van Kozzmic zal haast nog nooit zo schoon zijn geweest als nu met al dat kontkussen enzo
Ik nomineer NIET!
Farzin
SCH
Farzin
Wile_E_Coyote
Farzin
Nyrem
Farzin
Zou namelijk de ondergang betekenen van het forum.
quote:Waarom vier keer?
Op donderdag 20 maart 2003 16:52 schreef Refragmental het volgende:
Het slijm druipt van dit topic afDe kont van Kozzmic zal haast nog nooit zo schoon zijn geweest als nu met al dat kontkussen enzo
Ik nomineer NIET!Farzin
SCH
Farzin
Wile_E_Coyote
Farzin
Nyrem
FarzinZou namelijk de ondergang betekenen van het forum.
quote:Omdat me dat wel genoeg leek, kan ook 100 keer zijn, maar dan begint het een beetje "over the top" te lijken.
Op donderdag 20 maart 2003 17:11 schreef SilverMane het volgende:[..]
Waarom vier keer?
quote:Beetje verdrietig omdat je naam nergens genoemd wordt?
Op donderdag 20 maart 2003 17:17 schreef Refragmental het volgende:[..]
Omdat me dat wel genoeg leek, kan ook 100 keer zijn, maar dan begint het een beetje "over the top" te lijken.
quote:Idd
Op donderdag 20 maart 2003 16:52 schreef Refragmental het volgende:
Ik nomineer NIET!Farzin
SCH
Farzin
Wile_E_Coyote
Farzin
Nyrem
Farzin
Ben alleen bang dat mochten Farzin en Nyrem interesse hebben ze gezien hun politieke voorkeur grote kans maken bij Kozzmic
quote:Ben juist blij dat m'n naam niet wordt genoemd.
Op donderdag 20 maart 2003 17:19 schreef SCH het volgende:[..]
Beetje verdrietig omdat je naam nergens genoemd wordt?
Gewoon afwachten, ook jij wordt een grote jongen
Maar kleine meisjes zoals jij snappen dit NOG niet
quote:Heb je de openingspost al doorgelezen?
Op donderdag 20 maart 2003 17:28 schreef Tikorev het volgende:
Ben alleen bang dat mochten Farzin en Nyrem interesse hebben ze gezien hun politieke voorkeur grote kans maken bij Kozzmic
quote:
De politieke kleur van een moderator is absoluut niet relevant (al zullen sommigen dat niet geloven ) en een geheel smetteloos verleden is ook geen vereiste.
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 17:29 schreef Refragmental het volgende:Maar kleine meisjes zoals jij snappen dit NOG niet
Grote man = geen klein meisje
quote:Mij ook, Ryan3 kan natuurlijk ook. Verder CMT, Wile_E_Coyote, of Marky (is dit de correcte naam?), nou ja die met Zalm als icon.
Op donderdag 20 maart 2003 17:30 schreef Ryan3 het volgende:
Kennyman, Meneer_Aart, hoppe lijken mij wel wat
Ach, zolang het maar niet SCH, Farzin of Nyrem wordt.
quote:(al zullen sommigen dat niet geloven)
Op donderdag 20 maart 2003 17:32 schreef Farzin het volgende:[..]
Heb je de openingspost al doorgelezen?
En hoe zou dat toch komen?
quote:Waar heb ik het aan verdiend...
Op donderdag 20 maart 2003 17:39 schreef Tikorev het volgende:[..]
(al zullen sommigen dat niet geloven)
Ik heb je topic in WAR nog wel heropend!
quote:Waarom geloof je dat niet?
Op donderdag 20 maart 2003 17:39 schreef Tikorev het volgende:
quote:Paranoide Schizofrenie heet dat
Op donderdag 20 maart 2003 17:39 schreef Tikorev het volgende:[..]
quote:Waarom werp je jezelf niet op oh Über-KiP.
Op donderdag 20 maart 2003 17:30 schreef Ryan3 het volgende:
Kennyman, Meneer_Aart, hoppe lijken mij wel wat en voor de repressieve tolerantie: X-Ray...
quote:Da's ook weer zoiets he, jezelf opwerpen.
Op donderdag 20 maart 2003 17:44 schreef SilverMane het volgende:[..]
Waarom werp je jezelf niet op oh Über-KiP.
quote:Je bedoeld de standaard Amerika basher.
Op donderdag 20 maart 2003 17:41 schreef SCH het volgende:[..]
Paranoide Schizofrenie heet dat
![]()
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 17:41 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik heb je topic in WAR nog wel heropend!
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 17:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Da's ook weer zoiets he, jezelf opwerpen.
quote:Hey niet al te schoolmeesterig gaan doen he
Op donderdag 20 maart 2003 17:46 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Dat doe je zo...
[afbeelding]
quote:Naast über-KiP ben ik ook nog über-PvdA'er...
Op donderdag 20 maart 2003 17:44 schreef SilverMane het volgende:[..]
Waarom werp je jezelf niet op oh Über-KiP.
quote:Ja we willen stats zien!!! polls dat willen we!
Op donderdag 20 maart 2003 17:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie zou d'r favoriet zijn bij de bookies?
quote:dat is......über-jammer.
Op donderdag 20 maart 2003 18:03 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Naast über-KiP ben ik ook nog über-PvdA'er...
quote:Mm, aangezien ook Kozzmic al PvdA'er c.q. über-PvdA'er is, lijkt het me een beetje te veel van het "goede"...
Op donderdag 20 maart 2003 18:04 schreef SilverMane het volgende:[..]
dat is......über-jammer.
Maar voor de rest sta je volledig in je recht.
quote:Hehehehe, mocht ik het worden (maar ik stel me niet beschikbaar) dan ga ik deze meteen bannen.
- SCH
- Nyrem
- Schatje
- Wile_E_Coyote
- Kaalhei
- CherryMoonTraxx
- Glacius
- OK_DAN
- X-RAY
- BAZZA
- Strollie75
- George_Bush
- Ernst
- Farzin
- SCH
- Nyrem
- Wile_E_Coyote
(maar aan de andere kant heb ik dan weer niemand om me aan te ergeren. )
quote:Wat een eer allemaal, maar nu moet eigelijk de topic titel wel veranderd worden in "STEEK ELKAAR EEN VEER IN DE REET"
die Marky is lekker eng, of George-Bush,
quote:Jammer voor je: mods kunnen niet bannen.
Op donderdag 20 maart 2003 18:18 schreef George_Bush het volgende:
Hehehehe, mocht ik het worden (maar ik stel me niet beschikbaar) dan ga ik deze meteen bannen.
quote:Oh..............da wist ik niet. Wie dan wel?
Op donderdag 20 maart 2003 18:59 schreef Farzin het volgende:[..]
Jammer voor je: mods kunnen niet bannen.
quote:Officieel alleen de FA's en admins. In noodgevallen ook de GM's (Tararaboemdijee, Remcow, Shmoopy).
Op donderdag 20 maart 2003 19:45 schreef George_Bush het volgende:[..]
Oh..............da wist ik niet. Wie dan wel?
Als mod kunnen we natuurlijk wel verzoeken om een ban!
quote:Nou ik stel me niet beschikbaar voor de fucntie. Ik voel me wel vereerd dat ik bovenaansta in het illustere rijtje: kaalhei,CherryMoonTraxx,Glacius,OK_DAN,X-RAY,BAZZA,Strollie75,George_Bush,Ernst.
- SCH
- Nyrem
- Schatje
- Wile_E_Coyote
- Kaalhei
- CherryMoonTraxx
- Glacius
- OK_DAN
- X-RAY
- BAZZA
- Strollie75
- George_Bush
- Ernst
Maar ik hou geheim of ik dat doe <gna gna gna>
quote:Je bent wel geschikt, op een vrouw kun je moeilijker boos blijven dus je zal minder haatmeel ontvangen
Op donderdag 20 maart 2003 15:30 schreef schatje het volgende:Waarom ben ik niet geschikt??
En dat vindt iedereen natuurlijk...
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:06 schreef BAZZA het volgende:[..]
Je bent wel geschikt, op een vrouw kun je moeilijker boos blijven dus je zal minder haatmeel ontvangen
quote:Door je VS obsessie denk ik.
En de boter op het hoofd mbt linkse standpunten, islam en zo .
quote:Ummm... Gelukkig heb je respect voor andere meningen....
Op donderdag 20 maart 2003 21:07 schreef X-Ray het volgende:
Ik vind dat ik het met mijn zeer uitgebreide kennis, respect voor andere meningen en genuanceerd wereldbeeld per direct moeten worden.En dat vindt iedereen natuurlijk...
Nee dus
quote:Dat dacht ik niet zeg..
Ik vind dat ik het met mijn zeer uitgebreide kennis, respect voor andere meningen en genuanceerd wereldbeeld per direct moeten worden.En dat vindt iedereen natuurlijk...
Alleen je icon is al ruim voldoende om je niet als moderator op dit forum aan te wijzen.
[Dit bericht is gewijzigd door Maerycke op 20-03-2003 22:06]
quote:Wat is er mis met de Duitse vlag?
Op donderdag 20 maart 2003 21:14 schreef Maerycke het volgende:[..]
Dat dacht ik niet zeg..
Alleen je icon is al ruim voldoende om je niet als moderator op de forum aan te wijzen.
quote:En hoe oud ben je...?
quote:En wat is daar mis mee?
Op donderdag 20 maart 2003 21:14 schreef Maerycke het volgende:Alleen je icon is al ruim voldoende om je niet als moderator op de forum aan te wijzen.
quote:De combinatie met het woord Germaan vind ik wat minder geslaagd zullen we maar zeggen..
Op donderdag 20 maart 2003 21:16 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Wat is er mis met de Duitse vlag?
quote:26
Op donderdag 20 maart 2003 21:16 schreef Ryan3 het volgende:[..]
En hoe oud ben je...?
quote:Want?
Op donderdag 20 maart 2003 21:20 schreef Maerycke het volgende:[..]
De combinatie met het woord Germaan vind ik wat minder geslaagd zullen we maar zeggen..
quote:Laat me raden.. Het is niet wat ik denk, maar je hebt het icoon gekozen omdat je buitengewoon veel bewondering hebt voor het Duitse standpunt in de Irak-kwestie en je wilt op deze manier uitdrukken dat je ook falikant tegen de oorlog bent..
Op donderdag 20 maart 2003 21:20 schreef X-Ray het volgende:[..]
Want?
quote:Kleuters moeten we niet
26
.
quote:Laat hem toch - ik vind het wel dapper dat ie een foto van zichzelf als icoon durft te gebruiken
Op donderdag 20 maart 2003 21:25 schreef Maerycke het volgende:[..]
Laat me raden.. Het is niet wat ik denk, maar je hebt het icoon gekozen omdat je buitengewoon veel bewondering hebt voor het Duitse standpunt in de Irak-kwestie en je wilt op deze manier uitdrukken dat je ook falikant tegen de oorlog bent..
quote:Is het soms fout om voor je culturele achtergrond uit te komen?
Op donderdag 20 maart 2003 21:25 schreef Maerycke het volgende:[..]
Laat me raden.. Het is niet wat ik denk, maar je hebt het icoon gekozen omdat je buitengewoon veel bewondering hebt voor het Duitse standpunt in de Irak-kwestie en je wilt op deze manier uitdrukken dat je ook falikant tegen de oorlog bent..
quote:Dan ben je al een grote vent...
26
.
quote:Ik sta tenminste in het fotoboek. In tegenstelling tot jij... kleuter
Op donderdag 20 maart 2003 21:34 schreef SCH het volgende:[..]
Laat hem toch - ik vind het wel dapper dat ie een foto van zichzelf als icoon durft te gebruiken
En nu weer on-topic kinders.
quote:Alvast aan het oefenen...?
Op donderdag 20 maart 2003 21:36 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik sta tenminste in het fotoboek. In tegenstelling tot jij... kleuter
.
quote:Wat is er nou weer mis met een Berber. Ik ben een Fries
Op donderdag 20 maart 2003 21:35 schreef X-Ray het volgende:[..]
Is het soms fout om voor je culturele achtergrond uit te komen?
Ben je ook tegen Marokkanen die zichzelf Islamiet noemen? Of Berber?
quote:Ik zie alleen een blikje Heineken en een gehaktbal
Op donderdag 20 maart 2003 21:36 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik sta tenminste in het fotoboek. In tegenstelling tot jij... kleuter
.
quote:Steunt Duitsland eens 'n keertje geen oorlog, is het weer niet goed. Het is trouwens HET forum en niet DE forum.
Op donderdag 20 maart 2003 21:14 schreef Maerycke het volgende:[..]
Dat dacht ik niet zeg..
Alleen je icon is al ruim voldoende om je niet als moderator op de forum aan te wijzen.
quote:Ik ben Bosschenaar, mag ik nu ook geen Oeteldonksche vlag als icon nemen
Op donderdag 20 maart 2003 21:20 schreef Maerycke het volgende:[..]
De combinatie met het woord Germaan vind ik wat minder geslaagd zullen we maar zeggen..
quote:Dus er zijn verder geen leeftijdseisen, Kozzmic...?
Op donderdag 20 maart 2003 22:03 schreef Kozzmic het volgende:
Eeeeejjjj, gedraag jullie eens!!
quote:Je hebt helemaal gelijk.. ik was iets te snel met tikken
Op donderdag 20 maart 2003 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Het is trouwens HET forum en niet DE forum.
quote:Opa is een oude bekende van me. Wat hij echter precies wil uitdrukken met zijn teksten dat ontgaat me wel eens. Maar ik geloof ben ervan overtuigd dat hij het al met al niet slecht bedoeld.
Op donderdag 20 maart 2003 22:06 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Dus er zijn verder geen leeftijdseisen, Kozzmic...?
(Wat vond je van de onderkoelde belediging van opa trouwens...? Als het een belediging was hoor, hou me ten goede... Kunstwerkje toch...?)
En nee, er zijn geen leeftijdsgrenzen. Tenminste, ik kijk wel naar de profielen of iemand niet te jong is, maar in principe maakt het niet uit of je 19 of 90 bent. Was Staal eigenlijk al een keer genoemd in dit topic?
quote:Het wordt Staal dus
Op donderdag 20 maart 2003 22:14 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Opa is een oude bekende van me. Wat hij echter precies wil uitdrukken met zijn teksten dat ontgaat me wel eens. Maar ik geloof ben ervan overtuigd dat hij het al met al niet slecht bedoeld.
En nee, er zijn geen leeftijdsgrenzen. Tenminste, ik kijk wel naar de profielen of iemand niet te jong is, maar in principe maakt het niet uit of je 19 of 90 bent. Was Staal eigenlijk al een keer genoemd in dit topic?
quote:Mijn stem heb je.
Sowieso kunnen mensen met een 'ver van het midden' mening best mod worden. Kijk maar naar robh. Die doet het imho best goed als mod!
Kordotium, Dr_Strangelove, freako, milagro, rvand
Al wel genomineerd, maar helaas nog geen reactie van de volgende personen gezien in dit topic...
Meneer_Aart, speknek, marky (alledrie prima kandidaten denk ik)
Waar is eigenlijk Bazooka_eend gebleven? Die heb ik al in geen tijden meer zien posten...
quote:En jij sizzler? Voel jij je geroepen?
Op donderdag 20 maart 2003 22:18 schreef sizzler het volgende:[..]
Mijn stem heb je.
Sowieso kunnen mensen met een 'ver van het midden' mening best mod worden. Kijk maar naar robh. Die doet het imho best goed als mod!
quote:*speknek roept
Op donderdag 20 maart 2003 22:22 schreef Kozzmic het volgende:
Ik gooi er nog maar eventjes wat namen in die volgens mij nog niet 'genomineerd' zijn...Kordotium, Dr_Strangelove, freako, milagro, rvand
Al wel genomineerd, maar helaas nog geen reactie van de volgende personen gezien in dit topic...
quote:Ik heb nog geen sollicitatie mogen ontvangen. Sterker, ik zie hem eigenlijk nooit meer!
Op donderdag 20 maart 2003 22:17 schreef SCH het volgende:[..]
Het wordt Staal dus
quote:Als ik moderator zou willen worden dan staat POL wel bovenaan mijn lijstje ja! Alleen heb ik het erg druk met school dus ik twijfel......
Op donderdag 20 maart 2003 22:23 schreef Kozzmic het volgende:[..]
En jij sizzler? Voel jij je geroepen?
Hoeveel uur per week moet je minimaal beschikbaar zijn?
Politiek vind ik een leuk forum, ik sta er dan ook niet onwelwillend tegenover, maar het is geen forum waar ik aandachtig alle topics van doorlees of dat van plan ben. Ik pass dus nog maar even. Tenzij jullie niemand anders kunnen vinden.
quote:Dan zal het geen belediging geweest zijn. Ik wist het ook niet zeker vandaar: "hou me ten goede". Opa is de man met de witte sjaal op die foto btw hč...? Als het een belediging zou zijn geweest, wat het dus wrs,. niet was, dan was het de mooiste die ik gezien heb... Maar dat was het dus niet. Sorry opa dus...
Op donderdag 20 maart 2003 22:14 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Opa is een oude bekende van me. Wat hij echter precies wil uitdrukken met zijn teksten dat ontgaat me wel eens. Maar ik geloof ben ervan overtuigd dat hij het al met al niet slecht bedoeld.
quote:Staal wil dat best doen denk ik; hij zit alleen te bibberen in Siberië en stil te hopen op zijn kleine lieve fatima... Ik geef hem geen kans bij die kleine lieve fatima (o.m. te groot leeftijdsverschil), maar dat is het enige waar hij aan denkt these days, volgens mij... Ik zal hem mailen om te vragen hoe hij over een moderatorschap denkt en hier wil posten, maar ik vrees met grote vreze dat het fatima voor en fatima na is... (En geef hem eens ongelijk...
quote:Heb jij daar gesolliciteerd dan speknek? Niet geworden? Wie is het dan volgens jou...?
Op donderdag 20 maart 2003 22:26 schreef speknek het volgende:
Ik voel me alleen echt verbonden met WFT --waar ze me dan kennelijk weer niet voor willen hebben.Politiek vind ik een leuk forum, ik sta er dan ook niet onwelwillend tegenover, maar het is geen forum waar ik aandachtig alle topics van doorlees of dat van plan ben. Ik pass dus nog maar even. Tenzij jullie niemand anders kunnen vinden.
quote:Meneer_Aart had ik ook al genoemd. Speknekkus is ook goed imo. En Kordotium ben ik in het geheel vergeten, die is ook oke...
Op donderdag 20 maart 2003 22:22 schreef Kozzmic het volgende:
Ik gooi er nog maar eventjes wat namen in die volgens mij nog niet 'genomineerd' zijn...Kordotium, Dr_Strangelove, freako, milagro, rvand
Waar is eigenlijk Bazooka_eend gebleven? Die heb ik al in geen tijden meer zien posten...
quote:Er worden geen keiharde verplichtingen gesteld. Hoewel ik wel graag iemand erbij heb die vooral overdag een beetje tijd heeft. Dat betekent niet dat je dagelijks van 8 tot 18 uur online moet zijn, maar het liefst wel dat je vrijwel dagelijks in ieder geval 's ochtends en 's middags even tijd hebt om je met wat discussies te bemoeien. En dan mag het uiteraard best wel eens voorkomen dat geen tijd hebt.
Op donderdag 20 maart 2003 22:26 schreef sizzler het volgende:[..]
Hoeveel uur per week moet je minimaal beschikbaar zijn?
quote:Uhm ik heb wel wat inside information, maar ik houd m'n mond nog even. Het is nog niemand, maar het zal me niets verbazen als het iemand wordt die goed bij de crew ligt en er geen binding mee heeft want voor de rest leest toch niemand van hen in WFT.
Op donderdag 20 maart 2003 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
Heb jij daar gesolliciteerd dan speknek? Niet geworden? Wie is het dan volgens jou...?
quote:Mysterieus... Outsider dus...?
Op donderdag 20 maart 2003 22:39 schreef speknek het volgende:[..]
Uhm ik heb wel wat inside information, maar ik houd m'n mond nog even. Het is nog niemand, maar het zal me niets verbazen als het iemand wordt die goed bij de crew ligt en er geen binding mee heeft want voor de rest leest toch niemand van hen in WFT.
quote:En het weekend? Of gaat het alleen om doordeweekse dagen?
Op donderdag 20 maart 2003 22:36 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Er worden geen keiharde verplichtingen gesteld. Hoewel ik wel graag iemand erbij heb die vooral overdag een beetje tijd heeft. Dat betekent niet dat je dagelijks van 8 tot 18 uur online moet zijn, maar het liefst wel dat je vrijwel dagelijks in ieder geval 's ochtends en 's middags even tijd hebt om je met wat discussies te bemoeien. En dan mag het uiteraard best wel eens voorkomen dat geen tijd hebt.
quote:Jij bent elders toch al modje...? (Volgens mij zag ik dat Staal elders ook al eens gepost had, dankzij jou...)
Op donderdag 20 maart 2003 22:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
En het weekend? Of gaat het alleen om doordeweekse dagen?
quote:Ik ken eigenlijk die hele Staal niet.
Op donderdag 20 maart 2003 22:47 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Jij bent elders toch al modje...? (Volgens mij zag ik dat Staal elders ook al eens gepost had, dankzij jou...)
quote:Jij bent elders toch CMT...? Of heb ik het mis...? Iig had volgens mij CMT iets geplaatst van Staal over nymphomanen, zoals hij het schreef, elders...
Op donderdag 20 maart 2003 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik ken eigenlijk die hele Staal niet.
quote:Heeft ook niet zo heel veel gepost hoor. Maar kwalitatief niet verkeerd en Ryan3 was wel met hem begaan, vandaar dat ik hem noemde...
Op donderdag 20 maart 2003 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik ken eigenlijk die hele Staal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |